Hopeloosssss

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De volgorde van bestelling maakt ze ook geen donder uit daar... Eerder hier een bericht van iemand die zijn bestelling die afgelopen zondag is geplaatst gisteren zou krijgen... Ik heb dezelfde telefoon bij hun op 18 september geplaatst en heb nog altijd niks... Vf zegt dat de orders er goed instaan dus ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn daar🤦♂️duke99 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:59:
[...]
Gezien "mijn" iPhone 15 Pro 256GB "overal" te koop is hoop ik toch echt dat er wat schot in komt bij Vodafone. Ik zit vanaf volgende week 1½ week in het buitenland; ik zie het al gebeuren dat deze dan verzonden en weer teruggestuurd wordt 😂
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik las het op de manier dat hij zondag de 17e had besteld, niet afgelopen zondagaleitalia schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:22:
[...]
De volgorde van bestelling maakt ze ook geen donder uit daar... Eerder hier een bericht van iemand die zijn bestelling die afgelopen zondag is geplaatst gisteren zou krijgen... Ik heb dezelfde telefoon bij hun op 18 september geplaatst en heb nog altijd niks... Vf zegt dat de orders er goed instaan dus ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn daar🤦♂️
[ Voor 6% gewijzigd door duke99 op 05-10-2023 14:29 ]
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Ik heb nu toch een verzend bevestiging. Maar pas als ik een tijdslot van levering zie vertrouw ik het echt.EzioM schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:26:
[...]
Ik heb hem gisteren ook afgerekend voor levering vandaag, maar vandaag mailtje dat hij toch niet op voorraad was. Hetzelfde twee dagen geleden met MediaMarkt. Helaas!
Dit is mij toe lachen toch?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Haha ja natuurlijk!
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Even Amazon, Coolblue, Bol en vooral MediaMarkt in de gaten houden. Ik zie de blauwe Pro Max regelmatig voorbij komen. Zou volgens mij niet lastig moeten zijn.Zondagskindje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:22:
Zojuist Apple gebeld met de vraag of ik de bestelde zwarte 15 PM kan wijzigen naar een blauwe.
Tuurlijk kan dat maar de levering wordt dan ergens in november ipv volgende week.
Jammer. Hij had wel de suggestie om te ruilen in een Apple winkel, maar ja waar in Groningen.
Ik heb ook AppleCare + er bij gekocht dat zou dan wel vlot omgezet kunnen worden.
Maar goed, ik baal wel een beetje: eerst de iPhone besteld en later een MacBook Air in blauw gekocht.
Liefst had ik een blauwe iPhone er bij gehad want dat matcht beter bij elkaar.
Ja, ik ben een vrouw
256GB 15PM in Blue nu te bestellen uit voorraad bij coolblue.Zondagskindje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:22:
Zojuist Apple gebeld met de vraag of ik de bestelde zwarte 15 PM kan wijzigen naar een blauwe.
Tuurlijk kan dat maar de levering wordt dan ergens in november ipv volgende week.
Jammer. Hij had wel de suggestie om te ruilen in een Apple winkel, maar ja waar in Groningen.
Ik heb ook AppleCare + er bij gekocht dat zou dan wel vlot omgezet kunnen worden.
Maar goed, ik baal wel een beetje: eerst de iPhone besteld en later een MacBook Air in blauw gekocht.
Ja, ik ben een vrouw
Dan nog... Dat toestel staat op leverbaar dus waarom is hij dan nog niet verstuurd... Oftewel er klopt niks van. Overigens begreep ik van een andere forum post dat Vodafone elke dinsdag en donderdag geleverd krijgt... Maar deze week zijn er dinsdag en woensdag toestellen verzonden... Hopelijk krijgen ze vandaag nog een levering die dan vanavond worden verzonden😅duke99 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:28:
[...]
Ik las het op de manier dat hij zondag de 17e had besteld, niet afgelopen zondag
Vandaag volgens mij niemand enige bevestiging van Vodafone? Zou dan weer een weekje wachten moeten zijn (als ze 1 keer per week geleverd krijgen)
Edit: zou ook betekenen dat dat "leverbaar" op de Levertijden en aderstatus pagina niet klopt.
Maak me geked14n schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:43:
[...]
256GB 15PM in Blue nu te bestellen bij coolblue.
Brander erop en het titanium kleurt mooi blauw.Zondagskindje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:22:
Ja, ik ben een vrouw
Ik zat er nog over te denken om VF even te bellen over die "leverbaar" status maar ik weet toch al dat de KS niet veel meer weet dan wij. Ik heb er geen bloedspoed mee maar wil wel weten waar ik aan toe ben, Als hij over een week (of twee, ik ben er toch niet) komt, ook goed maar is gewoon fijn om te weten.aleitalia schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:44:
[...]
Dan nog... Dat toestel staat op leverbaar dus waarom is hij dan nog niet verstuurd... Oftewel er klopt niks van. Overigens begreep ik van een andere forum post dat Vodafone elke dinsdag en donderdag geleverd krijgt... Maar deze week zijn er dinsdag en woensdag toestellen verzonden... Hopelijk krijgen ze vandaag nog een levering die dan vanavond worden verzonden😅
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Gisteren gedaan en meer dan een 'we doen ons best maar het is een enorme puinhoop met die iPhones' kreeg ik er niet uit. De dame aan de telefoon stond het huilen nader dan het lachen dat was wel duidelijk.duke99 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
Ik zat er nog over te denken om VF even te bellen over die "leverbaar" status maar ik weet toch al dat de KS niet veel meer weet dan wij. Ik heb er geen bloedspoed mee maar wil wel weten waar ik aan toe ben, Als hij over een week (of twee, ik ben er toch niet) komt, ook goed maar is gewoon fijn om te weten.
Ik zou ook voor het matchen gaan en dan ben ik een man.Zondagskindje schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:22:
Ja, ik ben een vrouw
Exact deze heb ik besteld bij Vodafone, hoe laat had jij besteld? bevestigingsmail? en wat is jouw ordernummer? (xxxx laatste 4 cijfers?)Greg36 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:42:
zojuist contract gekregen van VF! 15 PM 256GB ZWART… nu wachten op t&t
Bijzonder. Maar super voor je als je nu ook nog een toestel krijgt.Greg36 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:42:
zojuist contract gekregen van VF! 15 PM 256GB ZWART… nu wachten op t&t
Had om 14:33 besteld en order nummer was 42991xxxxLimitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:47:
[...]
Exact deze heb ik besteld bij Vodafone, hoe laat had jij besteld? bevestigingsmail? en wat is jouw ordernummer? (xxxx laatste 4 cijfers?)
Gefeliciteerd
Dank! hier om 14:44 besteld met 42998, nog maar ~70.000 orders te gaanGreg36 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:00:
[...]
Had om 14:33 besteld en order nummer was 42991xxxx
Nou nee, zou jij het doen?rmk_ schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:07:
[...]
Brander erop en het titanium kleurt mooi blauw.
Je hoeft niet bang te zijn, daar zitten alle Ziggo en Vodafone orders bij die landelijk geplaatst worden;)Limitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:03:
[...]
Dank! hier om 14:44 besteld met 42998, nog maar ~70.000 orders te gaan
Of iOS 17.0.3 niet installerenrmk_ schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:07:
[...]
Brander erop en het titanium kleurt mooi blauw.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Het is een machtig mooie kleur! Ik heb er zelf de zwarte voor opgegeven.glycerine00 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:45:
Al een tijdje aan het kijken naar de witte PM 256GB, was verliefd. Totaal overbodig want had nog niet zo lang een 14PM. Daarnet kort beschikbaar bij Coolblue in België, dus toch maar de gok gewaagd. Hopelijk wordt hij ook geleverd!
Dat betekent dat ik moet wachten tot januari of zoLimitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:03:
[...]
Bedankt, nu ben ik weer een plaatsje opgeschoven bij Odidogregory122 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:49:
Hoe zit het met bestellingen van Belsimpel? Ik heb gister geannuleerd bij Odido, geen geduld, en via Belsimpel 516 NT PM besteld (icm Odido) omdat levertijd 2-4 werkdagen was. Nou lees ik op een ander forum dat die 2-4 werkdagen niet helemaal schijnen te kloppen?
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Hier hetzelfde (drie minuten eerder met de eerste vijf cijfers), ben benieuwd wanneer we de T&T mogen verwachten.Greg36 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:00:
[...]
Had om 14:33 besteld en order nummer was 42991xxxx
Niks…Ruud0012 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:17:
Vodafone...Iemand?
Mijn bestelling bij Belsimpel met Odido levertijd 2-4 dagen is zojuist verzonden. 29 september besteldgregory122 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:49:
Hoe zit het met bestellingen van Belsimpel? Ik heb gister geannuleerd bij Odido, geen geduld, en via Belsimpel 516 NT PM besteld (icm Odido) omdat levertijd 2-4 werkdagen was. Nou lees ik op een ander forum dat die 2-4 werkdagen niet helemaal schijnen te kloppen?
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Dank! Hier om 14:43 besteld met 42997xxx…Limitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:03:
[...]
Ja hier dezelfde vraag, ophalen in Den Haag staat op morgen maar bezorgen pas eind oktober/begin november. Kan je hem denken jullie echt morgen halen als ik hem nu bestel?Painxiom schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:45:
Hoe werken de ophaalmomenten bij de Apple stores?
Soms zie ik staan beschikbaar om vandaag op te halen bij de Apple store Amsterdam.
Kan ik hem dan ook bestellen en bijvoorbeeld de dag erna halen? Of is het dan gewoon op een vast tijdslot ophalen en anders naar de volgende persoon?
Dat is wel bijzonder inderdaad. Zeker om dat ze volgens mij nog maar net rondom 14:00 uitleveren. Terwijl een nieuwe bestelling tussen 3-8 weken is. Terwijl wij al 3 weken wachten. Dat is ook op zn minst vreemd.Brurman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:05:
Nou ik kan nog wel even een aantal lichtjaren gaan wachten, blijkbaar gaan ze bij KPN dus de deur uit aan de hand van tijdstip reservering mail.
Wel fijn dat als je de 15e om 14:02 besteld hebt , je pas 1-10 om 16:14 de reservering mail krijgt en zo dus voorlopig nog niet aan de beurt bent.
Met deze status kun je inderdaad morgen ophalen in Den Haag.jona32 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:55:
[...]
Ja hier dezelfde vraag, ophalen in Den Haag staat op morgen maar bezorgen pas eind oktober/begin november. Kan je hem denken jullie echt morgen halen als ik hem nu bestel?
[Afbeelding]
Ik heb de reserveringsmail op de 18e gekregen. Weet je zeker dat je niet eerder een mail hebt ontvangen?Brurman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:05:
Nou ik kan nog wel even een aantal lichtjaren gaan wachten, blijkbaar gaan ze bij KPN dus de deur uit aan de hand van tijdstip reservering mail.
Wel fijn dat als je de 15e om 14:02 besteld hebt , je pas 1-10 om 16:14 de reservering mail krijgt en zo dus voorlopig nog niet aan de beurt bent.
Ook dezelfde besteld, dus als jij een update krijgt dan ben ik bijna aan de beurt. Hou ons op de hoogte!
Kijk er zit eindelijk vooruitgang bij Vodafone, jij had ook rond 1430 besteld toch?Hidduh schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:59:
Zojuist mailtje van Vodafone ontvangen dat mijn 256GB PM BT onderweg is!
Correct, exact om 14:30 kreeg ik de ontvangstbevestiging binnen (ik zat al om 13:50 klaar voor mijn computer maar kwam rond half pas door op de site van VodafoneLimitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Kijk er zit eindelijk vooruitgang bij Vodafone, jij had ook rond 1430 besteld toch?
Yes, doe ik!Limitted schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:00:
[...]
Ook dezelfde besteld, dus als jij een update krijgt dan ben ik bijna aan de beurt. Hou ons op de hoogte!
Ohhhh dat klinkt hoopvol!!!jvspier schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:42:
[...]
Mijn bestelling bij Belsimpel met Odido levertijd 2-4 dagen is zojuist verzonden. 29 september besteld
Heb er een besteld met ophalen morgen, maar bij ‘binnen 3 werkdagen na verzending’. Vind het maar een vage status zo, nu maar hopen dat ik morgen een mail krijg dat ik hem kan ophalen!SquareOne schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:12:
[...]
Met deze status kun je inderdaad morgen ophalen in Den Haag.
Zou dat liggen aan Vodafone (als provider) of mobiel.nl ?Imperium schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:51:
En van mobiel.nl hoor je geen reet.. voor degene die dit in 2024 lezen; niet doen, je gaat je dood irriteren.
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ik heb de 15e een KPN abonnement afgesloten via mobiel.nl en ook nog niks gehoord op een mail afgelopen vrijdag na, waarin ze aangeven alle preorders binnen vier weken uit proberen te leveren. Met andere woorden, ze hebben geen idee. Maar ik weet ook niet of mobiel.nl een eigen voorraad binnen krijgt vanuit Apple of dat dit via de providers loopt.shaowoo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:54:
[...]
Zou dat liggen aan Vodafone (als provider) of mobiel.nl ?
KPN in dit geval. Desalniettemin frustreert dit gewoon. Misschien irrationeel, maar het duurt me gewoon te lang mede omdat je gewoon niet weet waar je op zit te wachten. (Qua termijn).shaowoo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:54:
[...]
Zou dat liggen aan Vodafone (als provider) of mobiel.nl ?
En het pakket is een stap terug naar alleen ontvangen door PostNL 😅 morgen geleverd tijdstip onbekend. Nog nooit gehad dit.Statz87 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:48:
Manmanman. Toestel eindelijk verstuurd gaat PostNL leuk doen 😂 veranderen ze uit zichzelf het PostNL punt. Zou 1500 uur bezorgd worden bij mijn gekozen PostNL punt. En nu staat er word vandaag bezorgd. Tijdstip volgt. Pakket is gesorteerd. Maar nog steeds niet vertrokken. Word waarschijnlijk morgen. Of hij is gejat zoals bij de andere 😂
https://www.ad.nl/de-rond...iggen~a09a88fa/236075091/Statz87 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:13:
[...]
En het pakket is een stap terug naar alleen ontvangen door PostNL 😅 morgen geleverd tijdstip onbekend. Nog nooit gehad dit.
Dat begint wel de goede kant op te gaan. De hogere GB's gaan duidelijk sneller dan de populaire 256GB's / non-PM's. Bedankt voor je bericht en veel plezier ermee!gigatech540 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:39:
Vandaag binnen via kpn verlenging 15pm 512gb naturel. Besteld op 15-9 om 20:04
Zou wat zijn inderdaad. Een pakketje vertraagd zou kunnen. Heb alleen nog nooit meegemaakt dat ze uit zichzelf zonder te communiceren het PostNL punt veranderen.Soppyscroll schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:33:
[...]
https://www.ad.nl/de-rond...iggen~a09a88fa/236075091/
niet gek bedoeld maar zou zo kunnen
Klopt. Had vorige week maar een appje gestuurd en kreeg later een bericht om de orderpagina maar in de gaten te houden. Daarna die wazige mail met hun 4 weken, telt dit dan vanaf het moment van die mail of vanaf de besteldatum?Imperium schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:51:
En van mobiel.nl hoor je geen reet.. voor degene die dit in 2024 lezen; niet doen, je gaat je dood irriteren.
[ Voor 43% gewijzigd door dolopfriet op 05-10-2023 23:15 ]
Graag gedaan. Gekke was nog dat PostNL het pakket gewoon voor de deur had gezet. Heb wel een nest camera maar toch... Scary...errox schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:45:
[...]
Dat begint wel de goede kant op te gaan. De hogere GB's gaan duidelijk sneller dan de populaire 256GB's / non-PM's. Bedankt voor je bericht en veel plezier ermee!
Klopt helemaal wat je zegt. Echter is de verwachte levertijd inmiddels een aantal keer veranderd en vond ik hun mail ook niet heel duidelijk. Ik hield er zelf ook rekening mee dat het langer zou duren omdat ik niet meteen om 14:00 uur heb besteld, maar als je ergens een telefoon voor ruim 1200 euro koopt verwacht ik wel iets meer info.pgs010 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:45:
Het probleem met mobiel.nl is dat ze misleidend communiceren. Tijdens de pre-order periode stond er op de website dat de eerste levering 22 september zou zijn. Daarmee ga je als klant ervan uit dat het ook voor jou geldt, maar eigenlijk word je warm gemaakt met een nietszeggende boodschap. De eerste levering kan net zo goed alleen voor klant X of Y zijn. Zelf heb ik pas op 16 september een bestelling geplaatst en hield er rekening mee dat het wat langer zou gaan duren. Via mobiel.nl was de aanschaf van de PM wel weer het goedkoopst. Of dat het wachten waard is, is voor iedereen verschillend.
thurantjee#2531 GoT clan member
Ik heb hetzelfde gevoel met een bestelling bij KPN op de 23e. Moet ook wel toegeven dat ik met een schuin oog naar andere aanbieders aan het kijken ben…thuran schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 00:13:
Nou hoesje en screenprotector zijn binnen nu de iPhone 15 pro Max nog.. luisterend naar alle verhalen hier ben ik hier nog wel tot januari 2024 😅
KPN besteld 27-09-23
Ja ik dus opzich ook maar zit met het feit dat ik de telefoon met abbonemt heb besteld (10 euro in de maand afbetaling) en dus 1100~ euro al betaald heb 😅Saninl schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 00:27:
[...]
Ik heb hetzelfde gevoel met een bestelling bij KPN op de 23e. Moet ook wel toegeven dat ik met een schuin oog naar andere aanbieders aan het kijken ben…
Heb exact hetzelfde hoesje besteld (in ieder geval merk haha) en bijhorend screenprotector ben benieuwd!2TheMaxx schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 00:51:
[Afbeelding]
Ik ben bang dat deze jongen ook nog even niks hoeft te beschermen. Wel op de 15e gepreorderd, maar pas de 18e de reserveringsbevestiging ontvangen.
Haha. Er gaat niets boven de clear case icm met de spigen screenprotector. Nu nog een iPhone erbij.thuran schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 01:01:
[...]
Ja ik dus opzich ook maar zit met het feit dat ik de telefoon met abbonemt heb besteld (10 euro in de maand afbetaling) en dus 1100~ euro al betaald heb 😅
[...]
Heb exact hetzelfde hoesje besteld (in ieder geval merk haha) en bijhorend screenprotector ben benieuwd!
Oeh nice. Maar ik blijf denk ik gewoon nog ff wachten op KPN. Toch wel 140 euro duurder bij Bol.Cevie schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 01:08:
iphone 15 PM NT 256GB nu bij bol te koop, door bol zelf! ook blauw en wit op voorraad, witte heb je ook 512 en 1TB
Ik heb wel degene met MagSafe dacht ik ben benieuwd hoe dat werkt haha (kom nu van een 11 pm2TheMaxx schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 01:08:
[...]
Haha. Er gaat niets boven de clear case icm met de spigen screenprotector. Nu nog een iPhone erbij.
Is al weer wegReem0nN schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:13:
iPhone 15 Pro Max Blue T nog op voorraad bij Bol
Bekijk Apple iPhone 15 Pro Max - 256GB - Blauw Titanium op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
[ Voor 3% gewijzigd door HeEvert op 06-10-2023 07:53 ]
Wel afhankelijk van de provider, PM NT alleen in combinatie met KPN.ZoRr0 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 07:55:
Heel veel Pro Max modellen nu op voorraad bij Belsimpel.
[ Voor 42% gewijzigd door Xtr3me4me op 06-10-2023 08:23 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
T&T gehad, zending is gesorteerd en wordt voorbereid op de reis naar België.. Zou geleverd worden tussen 12-16uglycerine00 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:45:
Al een tijdje aan het kijken naar de witte PM 256GB, was verliefd. Totaal overbodig want had nog niet zo lang een 14PM. Daarnet kort beschikbaar bij Coolblue in België, dus toch maar de gok gewaagd. Hopelijk wordt hij ook geleverd!
Behalve mobiel.nl dan.nDirect090 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:57:
Het lijkt wel of deze week elke firma een flinke levering heeft gekregen?
Kpn, bol, coolblue, mediamarkt hebben deze week allemaal losse verkoop gedaan of verzonden heb ik het idee
En zojuist opgehaald bij CoolBlue.Videopac schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:36:
[...]
Dank! Ik ook. Kon niet thuis bezorgd worden, maar kan hem wel morgen afhalen in de winkel.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Ja true, geen idee wat die aan ‘t uitspoken zijn als ik zo de verhalen lees
[ Voor 14% gewijzigd door aaq op 06-10-2023 10:46 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Takegawa schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:24:
Amac heeft het aankoopbedrag teruggestort na mijn annulering. Dit moest ik vernemen via Whatsapp, een bevestiging per mail zat er blijkbaar niet meer in. Telkens per Whatsapp communiceren met de klantenservice is echt vermoeiend, na elk berichtje krijg je een standaard antwoord, het is druk, kan tot 2 dagen duren, vergeet je ordernummer er niet bij te vermelden.
Gewoon uit benieuwdheid, iemand al een succes geboekt met Amac?
Amac houdt er een omgekeerde uitlevervolgorde op na?stegosaurus schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:46:
Het is echt een soort roulette: Ik heb mijn iPhone 15 Pro Max NT Dinsdag besteld bij Amac en hij was vandaag binnen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq