Pro Max 512GB Zwart Titanium ook in stocklorenzopot schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
15 Pro Zwart en blauw 256GB nu op Amazon.nl!
Hier PM 256 NT besteld bij KPN vorige week vrijdag om 14.10. Ook nog steeds geen enkel uitzicht op levering. Snap niet dat ik met deze besteltijd nog steeds niet bij de eerste batch zit.
Geloof dat mijn model veruit het meest gewilde is. Lees sowieso overal dat vooral de normale en PRO’s worden geleverd. PM alleen verkrijgbaar in mega grote opslag.
Ik zit vast aan KPN dus kan sowieso niet los kopen. Baal wel…
Geloof dat mijn model veruit het meest gewilde is. Lees sowieso overal dat vooral de normale en PRO’s worden geleverd. PM alleen verkrijgbaar in mega grote opslag.
Hoezo zit je vast aan KPN ?madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
Hier PM 256 NT besteld bij KPN vorige week vrijdag om 14.10. Ook nog steeds geen enkel uitzicht op levering. Snap niet dat ik met deze besteltijd nog steeds niet bij de eerste batch zit.
Geloof dat mijn model veruit het meest gewilde is. Lees sowieso overal dat voor de normale en PRO’s worden geleverd. PM alleen verkrijgbaar in mega grote opslag.
nu alweer weg helaascolorsone schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]
Pro Max 512GB Zwart Titanium ook in stock
Omdat ik daar een abonnement heb en dus de 15 via een verlenging heb. Kan geen 1600 euro ofzo missen om hem los te kopen helaas.
15 Pro Natural Titanium 1TB nu op Amazon voor de geïnteresseerde
Was de indicatie voor losse verkoop, dus we zullen het zien over 2-4 werkdagen.Unjooly schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:57:
Kloppen de levertijden van Belsimpel? Er staat veelal 3 a 4 werkdagen bij pm 512gb Odido abbo.
Zijn er nog steeds, blijkbaar niet echt populaire kleuren dus. Als het de Natural was had ik er misschien wel een gekochtlorenzopot schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:31:
15 Pro Zwart en blauw 256GB nu op Amazon.nl!
Ik zou zelf niet zomaar een iPhone onverzekerd retourneren. We weten allemaal hoe vaak het voorkomt rond launch day dat iPhones zoekraken.midego schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:36:
[...]
Alsof iemand voor die 6 euro het niet waagt op een aankoop van 1500+ euro.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Reactie op iMessage van Amac:
Goedemiddag Dirk,
Dank voor je bericht. Zoals we in de mail aangeven is deze informatie helaas niet beschikbaar. Anders hadden we dat uiteraard in de mail tegen je gezegd.
We stellen je geduld nog even op de proef.
Goedemiddag Dirk,
Dank voor je bericht. Zoals we in de mail aangeven is deze informatie helaas niet beschikbaar. Anders hadden we dat uiteraard in de mail tegen je gezegd.
“nog even”Takegawa schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:47:
Reactie op iMessage van Amac:
Goedemiddag Dirk,
Ik zag je post ook bij de community, jammer dat je nog steeds de iPhone niet in bezit hebt. Er worden er immers genoeg geleverd, ook Pro Max in de door jou bestelde kleur.madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:12:
[...]
Omdat ik daar een abonnement heb en dus de 15 via een verlenging heb. Kan geen 1600 euro ofzo missen om hem los te kopen helaas.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Bedankt voor deze heads up, heb hem kunnen bestellen!colorsone schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:36:
[...]
Pro Max 512GB Zwart Titanium ook in stock
Bestelstatus is: Wordt bezorgd op dinsdag. Let's hopeReem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:12:
Kan er een moderator even komen om dit op te schonen s.v.p..
Discussies over financiële aanschaf van een telefoon vind ik net even niet boeiend genoeg in dit topic.
Btw: mensen nog met een andere status bij Amazon?
Ik had nu ook wel een verzendbevestiging verwacht maar helaas..NLPartPicker schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:21:
[...]
Bedankt voor deze heads up, heb hem kunnen bestellen!
[...]
Bestelstatus is: Wordt bezorgd op dinsdag. Let's hope
:strip_exif()/f/image/A8qTJXVphztz0wzeNVokSBaY.jpg?f=fotoalbum_large)
Reminder: dit topic gaat over levertijden en beschikbaarheid

Zo. En toen had ik de witte iPhone 15 Pro Max 256 GB.
Kleine vergoeding extra moeten betalen. Maar dat is prima. In Nederland is de wachttijd tot 20 november. In Duitsland zelfs tot 6 januari.

Hier ook geen beweging, zal me niet verbazen dat je dezelfde status als ik zal krijgen. Normaal zou je nu kunnen verwachten dat het op de tussenstatus komt: Wordt nu verzonden / Dispatching now. Is dit ook niet het geval?Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:28:
[...]
Ik had nu ook wel een verzendbevestiging verwacht maar helaas..
[Afbeelding]
Deze kan zomaar rond 01:00-03:00 s'nachts binnenkomen van Amazon. No worries.Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:28:
[...]
Ik had nu ook wel een verzendbevestiging verwacht maar helaas..
[Afbeelding]
Hier geen status verandering. Nog steeds: 24-25 september.. 🙄Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:12:
Kan er een moderator even komen om dit op te schonen s.v.p..
Discussies over financiële aanschaf van een telefoon vind ik net even niet boeiend genoeg in dit topic.
Btw: mensen nog met een andere status bij Amazon?
Heb je het nu over een specifieke winkel qua die wachttijd?Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:47:
Zo. En toen had ik de witte iPhone 15 Pro Max 256 GB.Kleine vergoeding extra moeten betalen. Maar dat is prima. In Nederland is de wachttijd tot 20 november. In Duitsland zelfs tot 6 januari.
Hier precies hetzelfdewilc0o schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:55:
[...]
Hier geen status verandering. Nog steeds: 24-25 september.. 🙄
Die tijden beginnen goed op te lopenDennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:47:
Zo. En toen had ik de witte iPhone 15 Pro Max 256 GB.Kleine vergoeding extra moeten betalen. Maar dat is prima. In Nederland is de wachttijd tot 20 november. In Duitsland zelfs tot 6 januari.

Januari????Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:47:

Het is weer September 2025 :)
Rechtstreeks bij Apple 7-8 weken (november dusRiccardoNL schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:08:
[...]
Ja. In Duitsland bij Galaxus. [Afbeelding]
Dames en heren, vergeet ook niet dat als je (zoals ik) een hekel hebt aan draadloze oortjes, of je gewoon je oude earpods gebruikt, je nog wel even los een (nieuw) setje EarPods USB-C moet bestellen... Bij Apple. CoolBlue en Amac hebben ze niet in het assortiment. 
Wel ruk, gebruik ze veel voor werk (en daarom is draadloos mij teveel gedoe), dus ff kijken hoe ik dat ga doen

Wel ruk, gebruik ze veel voor werk (en daarom is draadloos mij teveel gedoe), dus ff kijken hoe ik dat ga doen
Hier ben ik ook wel benieuwd naarUnjooly schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:57:
Kloppen de levertijden van Belsimpel? Er staat veelal 3 a 4 werkdagen bij pm 512gb Odido abbo.
Yep. MediaMarkt Duitsland stond voor 256 GB Wit Pro Max op laatste week van december - 6 januari.haagsepracht schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:57:
[...]
Heb je het nu over een specifieke winkel qua die wachttijd?
Edit: Galaxus inderdaad, niet MediaMarkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 24-09-2023 20:26 ]
Net bij KPN besteld, black 256gb. Site zegt 2-3 weken. Ben benieuwd.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Je wordt volgens KPN wekelijks op de hoogte gehouden, dus dat zegt mij helaas al genoeg haha. Gaat wel even duren dus 🥲Capo schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:27:
Net bij KPN besteld, black 256gb. Site zegt 2-3 weken. Ben benieuwd.
Ik hoop het niet natuurlijk, alles is nog mogelijk tot nu toe. Hoe laat had jij je bestelbevestiging precies?ParaNoID schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:49:
[...]
Hier ook geen beweging, zal me niet verbazen dat je dezelfde status als ik zal krijgen. Normaal zou je nu kunnen verwachten dat het op de tussenstatus komt: Wordt nu verzonden / Dispatching now. Is dit ook niet het geval?
En als je tevreden bent met een zwarte of blauwe, 4-5 weken.Uniciteit schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:10:
[...]
Rechtstreeks bij Apple 7-8 weken (november dus). https://www.apple.com/de/...lay-256gb-titan-wei%C3%9F
Dit is mijn Amazon.nl status, ik gok op vannacht een verzendbevestiging.
:strip_exif()/f/image/EAxfTTUYcA6QmP1Bu9MJhbvx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door AlexFL op 24-09-2023 20:39 ]
Een vriend van mij heeft een iPhone 15 Pro Blauw 128GB over i.v.m. overstap naar de Pro Max (vond de Pro te klein). Ik gun het iedereen die er nog een zoekt. Jullie weten me te vinden, zie V&A.
Vanavond/vannacht staat ‘ie ongetwijfeld op ‘verzonden’!
Amazon kan belachelijk snel verzenden en plots staan ze voor je deurAlexFL schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:37:
[Afbeelding]
14:17Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:31:
[...]
Ik hoop het niet natuurlijk, alles is nog mogelijk tot nu toe. Hoe laat had jij je bestelbevestiging precies?
Ik hoop dat de tijden kloppen die ze er hebben neergezet óf dat ze zelfs nog iets eerder worden geleverd. Of is dat wishful thinking 😅 heb nog niet eerder een telefoon bij KPN besteld.madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:28:
[...]
Je wordt volgens KPN wekelijks op de hoogte gehouden, dus dat zegt mij helaas al genoeg haha. Gaat wel even duren dus 🥲
Tegen die tijd zijn voor ons de meeste kinderziektes er wel uitgepatcht hopelijk.madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:28:
[...]
Je wordt volgens KPN wekelijks op de hoogte gehouden, dus dat zegt mij helaas al genoeg haha. Gaat wel even duren dus 🥲

Dat ziet er voor jou ieder geval al goed uit. Welke had je besteld van de naturel kleur?AlexFL schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:37:
[Afbeelding]
Niet echt iPhone gericht, maar ben wel benieuwd. Waarom heb je een hekel aan draadloze oordoppen/headsets? Ik heb het juist andersom gekregen door de draadloze oordoppen, zoals Airpods.Saven schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:11:
Dames en heren, vergeet ook niet dat als je (zoals ik) een hekel hebt aan draadloze oortjes, of je gewoon je oude earpods gebruikt, je nog wel even los een (nieuw) setje EarPods USB-C moet bestellen... Bij Apple. CoolBlue en Amac hebben ze niet in het assortiment.
Verander dan ook even je profielfoto, een headset met een draadje
I don't have dreams, I have goals!!
Ik ben benieuwd of KPN de beloftes die ze op hun site maken kunnen waarmaken.
Zelf heb ik om 14:07 15-9 de iPhone PM 256GB bestelt. Zie nu dit mailtje voorbij komen.
Zelf heb ik om 14:07 15-9 de iPhone PM 256GB bestelt. Zie nu dit mailtje voorbij komen.
Met de nadruk op elke week. Dat doet pijn om te lezenBeste @2TheMaxx ,
Je hebt een iPhone 15 gekozen met een abonnement bij ons. Goed bezig! Het slechte nieuws: deze week gaat 'm niet worden. Jij zit bij de pechvogels. Balen, maar we zijn er mee bezig.
We houden je op de hoogte
Als jouw iPhone weer op voorraad is, dan sturen we hem meteen jouw kant op. Je ontvangt van ons elke week een update. Zo weet je precies wanneer je je nieuwe telefoon kan verwachten.
Vragen over je bestelling?
Bel ons op 0800-0402 (gratis). We zijn 7 dagen per week tussen 10.00 en 17.00 bereikbaar.
Bedankt voor je geduld en tot snel!
Met vriendelijke groet,
Team KPN

Dan was je waarschijnlijk eerder dan 14:17 met bestellen? Ik kwam er eerst niet doorheen, kreeg telkens geen iPhones te zien.AlexFL schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:59:
Pro Max 256
Weet je waar ik bang over ben? Mobiel.nl zegt 3 weken. Wat als ik 3 weken wacht en dan nog niet mijn telefoon binnenkrijg 😭🫡. Ik zit al te zoeken of ik pro max 256gb natural titanium ERGENS los kan vinden. Ik denk het niet....
Inderdaad even on topic. Ik heb inderdaad op dezelfde dag en tijd besteld…. Redelijk zure sessie dat ze het hebben over “elke week”, zegt al genoeg lijkt mij?2TheMaxx schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:14:
Ik ben benieuwd of KPN de beloftes die ze op hun site maken kunnen waarmaken.
[...]
Met de nadruk op elke week. Dat doet pijn om te lezen
Mijn nummerbehoud (overstap naar KPN) is verplaatst van 27-9 naar 3-10. Wellicht dat ze het dan toch in die week van oktober kunnen waarmaken?!madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:22:
[...]
Inderdaad even on topic. Ik heb inderdaad op dezelfde dag en tijd besteld…. Redelijk zure sessie dat ze het hebben over “elke week”, zegt al genoeg lijkt mij?
Dat zou zeer Chill zijn!2TheMaxx schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:23:
[...]
Mijn nummerbehoud (overstap naar KPN) is verplaatst van 27-9 naar 3-10. Wellicht dat ze het dan toch in die week van oktober kunnen waarmaken?!![]()
Er is altijd een kans dat ze hem over 3 weken niet kunnen leveren maar ik denk dat ze wel redelijk betrouwbaar zijn en dat die 3 weken wel zullen kloppenFmavili schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:21:
Weet je waar ik bang over ben? Mobiel.nl zegt 3 weken. Wat als ik 3 weken wacht en dan nog niet mijn telefoon binnenkrijg 😭🫡. Ik zit al te zoeken of ik pro max 256gb natural titanium ERGENS los kan vinden. Ik denk het niet....
Mijn orderbevestiging kwam om 14:17:06 in mn inbox binnen 😛Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:18:
[...]
Dan was je waarschijnlijk eerder dan 14:17 met bestellen? Ik kwam er eerst niet doorheen, kreeg telkens geen iPhones te zien.
Haha scherpRedondo1982 schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:05:
[...]
Niet echt iPhone gericht, maar ben wel benieuwd. Waarom heb je een hekel aan draadloze oordoppen/headsets? Ik heb het juist andersom gekregen door de draadloze oordoppen, zoals Airpods.
Verander dan ook even je profielfoto, een headset met een draadje

Maar als iemand uit ervaring positiever is hoor ik het graag
Dat was icentreSteenw schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:16:
[...]
Jup dat is inderdaad vervelend vooral met de wetenschap dat ze ooit al eens failliet zijn geweest
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb geen haast deze keer. Eigenlijk wilde ik de telefoon niet bestellen maar gezien ik er gemiddeld 5 jaar mee doe, valt de prijs “wel mee”madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:28:
[...]
Misschien vanaf nu toch ieder jaar een nieuwe kopen en oude verkopen. Kijken of ik dan goedkoper uit ben.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Je bent dan sowieso niet goedkoper uit maar een hobby mag wat kostenCapo schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:40:
[...]
Ik heb geen haast deze keer. Eigenlijk wilde ik de telefoon niet bestellen maar gezien ik er gemiddeld 5 jaar mee doe, valt de prijs “wel mee”
Misschien vanaf nu toch ieder jaar een nieuwe kopen en oude verkopen. Kijken of ik dan goedkoper uit ben.
En icentre ging ten onder na het faillissement van de BAS Group aangezien het nog het enige stukje winstgevendheid was
Ik deel je zorgen over Amac. Het blijft angstvallig stil en na het gesprek wat ik had met (de aardige) klantenservice medewerker heb ik niet heel idee dat Amac snel gaat leveren.Takegawa schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:13:
Eens, tamelijk kansloos dat afgeven op iemand die een telefoon met abbo neemt.
Maak je liever druk om onze premium reseller Amac die niks laat horen en misschien maar 40 telefoons heeft gekregen om uit te leveren.
Een hoop onvrede heb ik er wel over, maar ja daar kunnen we niks mee.
Hopelijk komt er deze week enige vorm van communicatie van Amac met wat duidelijkheid.
Nog altijd geen verandering hier bij Amazon. Ik heb er een hard hoofd in dat ik hem morgen krijg (15PM NT).
Hoop houden, je kan gewoon nog tot vannacht een verzendbericht ontvangen van Amazon.VeeGee schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:02:
Nog altijd geen verandering hier bij Amazon. Ik heb er een hard hoofd in dat ik hem morgen krijg (15PM NT).
Goh, interessante wending hier. Jammer dat men elkaar niet in zijn waarden laat.
Ik heb 20 jaar in de telecombranche gewerkt: man, keurig gekleed in drie delig pak en flinke auto neemt abonnement, want aftrekbaar. Vrouw, trainingspak, betaald in één keer in contanten, want hard gespaard.
Niets zo jammer als vooroordelen.
Ik heb 20 jaar in de telecombranche gewerkt: man, keurig gekleed in drie delig pak en flinke auto neemt abonnement, want aftrekbaar. Vrouw, trainingspak, betaald in één keer in contanten, want hard gespaard.
Niets zo jammer als vooroordelen.
[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 24-09-2023 22:28 ]
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
De klantenservice gaf bij mij wel aan dat ze wekelijks nieuwe leveringen krijgen.... Is dan alsnog de vraag hoeveel dat dan is natuurlijk.Tom-82 schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:59:
[...]
Ik deel je zorgen over Amac. Het blijft angstvallig stil en na het gesprek wat ik had met (de aardige) klantenservice medewerker heb ik niet heel idee dat Amac snel gaat leveren.
Hopelijk komt er deze week enige vorm van communicatie van Amac met wat duidelijkheid.
Hier ook KPN, maar onduidelijk wat en wanneer. Zit niet vast aan kpn, maar de besparing van 180 euro was teveel om te laten liggen. zbetaal toestel wel meteen af, maar tegelijkertijd ook geen haast. Hoop dat het meevalt.. Al zal er toch ook wel gewoon een hoop productie gedraaid worden..!?
Ik kreeg nu 65 extra inruil van kpn dus tjaToppe schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:41:
[...]
Je bent dan sowieso niet goedkoper uit maar een hobby mag wat kosten
Daarnaast was KPN prijs lager dan de apple prijs dus hen benieuwd volgend jaar met
De 16 pro, hoe voorspelbaar
[ Voor 19% gewijzigd door Capo op 24-09-2023 22:32 ]
Op dinsdag avond besteld bij Dustin Home.
Helaas verkeerd gewed: datum eerst al vrij snel (donderdag) verzet naar begin oktober.
Dus dan maar afgezegd.
Inmiddels een nieuwe bestelling (sinds zaterdag) lopen bij Azerty. Deze had nog in voorraad bij leverancier… nu maar hopen dat dat een beetje accuraat is
Helaas verkeerd gewed: datum eerst al vrij snel (donderdag) verzet naar begin oktober.
Dus dan maar afgezegd.
Inmiddels een nieuwe bestelling (sinds zaterdag) lopen bij Azerty. Deze had nog in voorraad bij leverancier… nu maar hopen dat dat een beetje accuraat is
Geen idee welke kant Amac op gaat. Je zou zeggen dat ze met hun vrijwel monopolie als APR toch wel de nodige aantallen los kunnen wrikken. Het kan zomaar zijn dat ze geen liquide middelen genoeg hebben of op basis van eerdere verkopen weinig voorraad ontvangen.Tom-82 schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:59:
[...]
Ik deel je zorgen over Amac. Het blijft angstvallig stil en na het gesprek wat ik had met (de aardige) klantenservice medewerker heb ik niet heel idee dat Amac snel gaat leveren.
Het is natuurlijk alleen losse verkoop en uit ervaring weet ik dat de marge op iPhones tussen de 25 en 80 euro ligt, ook niet iets om over naar huis te schrijven als je dat niet kunt combineren met de commissie van een mobiel abonnement wat Mobiel.nl en Belsimpel.nl wel kunnen.
Waar vind jij die inschatting terug? Ik heb niet meer dan een 'één van de eersten' tijdsbestek gekregen.2TheMaxx schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:23:
[...]
Mijn nummerbehoud (overstap naar KPN) is verplaatst van 27-9 naar 3-10. Wellicht dat ze het dan toch in die week van oktober kunnen waarmaken?!![]()
Het staat er niet als toestel inschatting. Mijn overstapdatum stond eerst op 27-9 en na die e-mail op 3-10.rmk_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:35:
[...]
Waar vind jij die inschatting terug? Ik heb niet meer dan een 'één van de eersten' tijdsbestek gekregen.
Heb er inderdaad aan gedacht dat het financieel wellicht helemaal niet goed gaat met Amac.THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:31:
[...]
Geen idee welke kant Amac op gaat. Je zou zeggen dat ze met hun vrijwel monopolie als APR toch wel de nodige aantallen los kunnen wrikken. Het kan zomaar zijn dat ze geen liquide middelen genoeg hebben of op basis van eerdere verkopen weinig voorraad ontvangen.
Het is natuurlijk alleen losse verkoop en uit ervaring weet ik dat de marge op iPhones tussen de 25 en 80 euro ligt, ook niet iets om over naar huis te schrijven als je dat niet kunt combineren met de commissie van een mobiel abonnement wat Mobiel.nl en Belsimpel.nl wel kunnen.
Daarom ook de gedachte om te annuleren.
Het gekke is wel, ik koop al jaren mijn Apple spul zowel privé als zakelijk via Amac. Zelden problemen en vaak goede service.
voor de liefhebber; Tweedekans via Coolblue 15 Pro Max 256Gb zwart €1450
Saven schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:33:
[...]
Haha scherpNee ik zit soms uren achter elkaar aan de telefoon, de accuduur werkt dan niet echt mee. Telkens weer in doosje moeten doen om op te laden enz. Lijkt me i.i.g. niet handig. Zit ook vaak met maar één oortje in, volgens mij (aanname) moet dat met AirPods wel met alle twee in voor goede microfoon. Volgens mij (ook weer aanname) is die microfoon ook wat minder dan die van de bedrade versie.
Maar als iemand uit ervaring positiever is hoor ik het graag
Ik bel ook uren en de Airpods gaan uren mee. Als ik ‘pauze’ heb dan gooi ik ze even in het doosje. Ik zou iig geen bedraade meer willen.
Vwb bellen met één oortje en even ter voorbeeld: ik zie mijn kapper dat altijd doen haha. Ik bel hem zelf ook altijd en dan is ie goed verstaanbaar. Hij heeft wel de Airpods Pro en ik de Airpods 3. Ik zal het morgen zelf eens testen.
I don't have dreams, I have goals!!
Geen idee, ik ‘ken’ de eigenaar via via en volgens mij zijn er zeker geen tekenen aan de wand dat het slecht gaat met die toko. In elk geval niet met hem persoonlijk.Tom-82 schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:40:
[...]
Heb er inderdaad aan gedacht dat het financieel wellicht helemaal niet goed gaat met Amac.
Daarom ook de gedachte om te annuleren.
Het gekke is wel, ik koop al jaren mijn Apple spul zowel privé als zakelijk via Amac. Zelden problemen en vaak goede service.
Die eigenaar heeft zat geld inderdaad, ik ken hem direct!THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:44:
[...]
Geen idee, ik ‘ken’ de eigenaar via via en volgens mij zijn er zeker geen tekenen aan de wand dat het slecht gaat met die toko. In elk geval niet met hem persoonlijk.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vraag hem even om wat meer informatie over de levertijden voor bestellers op dag 1DennusB schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:47:
[...]
Die eigenaar heeft zat geld inderdaad, ik ken hem direct!

Dat is weer een zorg minder….🥴DennusB schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:47:
[...]
nu bij apple, iphone 15 PM blauw 256gb op te halen in amsterdam
ook de 512 en 1TB van blauwe op voorraad
ook de 512 en 1TB van blauwe op voorraad
[ Voor 25% gewijzigd door Cevie op 25-09-2023 00:09 ]
https://www.amazon.nl/dp/B0CHWWM3JH
Apple iPhone 15 Pro (256 GB) - Blauw titanium
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Omg held!Appie Heijn schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:13:
Nu ook in naturel, wel 512 GB.Appie Heijn schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:13:
die was helaas heel snel alweer weg
Is zo te zien een van de meest populaire kleuren
*Edit*
[ Voor 98% gewijzigd door nilsson1234 op 25-09-2023 00:32 ]
Trek je maar niets van ze aan hoor. Het kan best prima zijn dat je de 1600 euro wel hebt liggen maar dat je ook nog kinderen moet voeden en kerst en sinterklaas komen er ook weer aan. Zijn ook allemaal kosten en kan dan heel goed (en zeker een verstandige keuze) om dan toch even die 1600 euro voor de zekerheid op zij te leggen en voor een abonnement te kiezen.madamewijnen schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:27:
[...]
Ik (lastig hè? Het Franse woord Madame staat voor mevrouw) post het inderdaad zelf, maar zonder verdere achtergrond informatie toch? Ik heb verder niet gevraagd om financieel advies van mensen zonder fatsoenlijke opleiding die geen interpunctie gebruiken in hun berichten en ik vind met dt schrijven.
Ik leef zeker niet boven mijn stand en ben ook absoluut geen steuntrekker. Hou je vooroordelen dus maar voor je, focus je liever op je verbetering van je geschreven Nederlands. Dan zal ik me vanaf nu weer focussen op de levertijd van mijn IPhone met abonnement.
Fijne avond nog
Doe ik ook, heb de 1600 wel liggen maar kies liever voor een abonnement om niet in 1 klap 1600 kwijt te zijn. Zolang je het abonnement kan bekostigen doe je het hartstikke goed.
Ik heb overigens ook nog geen updates gehad van KPN behalve dat ik een pechvogel ben. Dan maar even afwachten haha.
meer mensen last dat je bij apple niet meer in die scherm komt waar je alternatieven kan zien die je kan ophalen. zie nu alleen in winkelmand stoppen en ander scherm waar je configuratie kon zien is er niet meer
De 512GBlorenzopot schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:46:
wit titanium nu op Amazon !
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Dat de eigenaar geld zat heeft wil natuurlijk niks zeggen over de financiële positie van het bedrijfDennusB schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:47:
[...]
stiekem hoop ik dat er wat van die natural titanium op amazon droppen 
zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met het switchen van een Pro Max, terug naar een reguliere Pro?
zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met het switchen van een Pro Max, terug naar een reguliere Pro?
[ Voor 43% gewijzigd door lorenzopot op 25-09-2023 01:15 ]
Net een iPhone 15 Pro NT 256 GB kunnen bestellen bij Apple. Vanmiddag ophalen bij de store in Amsterdam
Uiteindelijk toch besloten om voor de 15 Pro Max natural titanium te gaan
volgens Apple levering tussen 14-21 november maar heb gelukkig geen haast
Zojuist mail gekregen van Bol dat mijn bestelling ‘vertraagd’ is en dat ze geen indicatie hebben wanneer er geleverd kan worden. (Vrijdag besteld om 8:03 en gekozen voor avondlevering.)
Nou, ben benieuwd of Vodafone wat van zich laat horen (of misschien ineens laat zien?!) deze week. Zal wel niet hè, stelletje stuntelaars
~ Kwaliteit staat boven alles!
Hier helaas precies hetzelfde, was er gisterenavond al een beetje bang voor.gday schreef op maandag 25 september 2023 @ 06:28:
Zojuist mail gekregen van Bol dat mijn bestelling ‘vertraagd’ is en dat ze geen indicatie hebben wanneer er geleverd kan worden. (Vrijdag besteld om 8:03 en gekozen voor avondlevering.)
Mijn bestelling was om 08.01 besteld en hierna is hij nog steeds in stock en te bestellen geweest.
Je weet dat die progessbar een UI dingetje is waar je geen waarde aan moet hechten? Dit is er enkel voor de sier.Reem0nN schreef op maandag 25 september 2023 @ 00:07:
Er zit vooruitgang in, hopelijk klopt het ook en is ie straks verzonden.
[Afbeelding]
Ja, een beetje suf. Je zou toch zeggen dat Bol op launch day wel zal weten hoeveel iPhones ze beschikbaar hebben?Stunned Guy schreef op maandag 25 september 2023 @ 06:47:
[...]
Hier helaas precies hetzelfde, was er gisterenavond al een beetje bang voor.
Mijn bestelling was om 08.01 besteld en hierna is hij nog steeds in stock en te bestellen geweest.
Ik heb toch maar besloten om mijn 15 Pro te verkopen. De verbeteringen ten opzichte van mijn huidige 13 vind ik toch te groot om het prijsverschil te rechtvaardigen. Ja, de camera's zijn iets beter, USB-C is erg fijn voor mijn ecosysteem, het titanium bandje om het aluminium frame ziet er mooi uit, en de schermkwaliteit is nu op hetzelfde niveau als mijn andere telefoon. Maar er zijn toch ook dingen zoals de batterijduur, het enorme camera-eiland waardoor de telefoon niet meer zo makkelijk op Magsafe-laders past, de snelheid die gevoelsmatig niet echt verbeterd is. Kortom allemaal dingen die voor mij de 600 euro extra investering onder de streep niet waard maken.
Ik heb de telefoon inmiddels aan een mede-Tweaker verkocht te koop staan voor de winkelprijs.
Ik heb de telefoon inmiddels aan een mede-Tweaker verkocht te koop staan voor de winkelprijs.
Ja weet ik, maar heb verder nog nooit bij Amazon gehad dat ze hun afspraak niet na zijn gekomen als er een leverdatum stond. Maar goed voor alles is een eerste keer natuurlijk.ParaNoID schreef op maandag 25 september 2023 @ 06:51:
[...]
Je weet dat die progessbar een UI dingetje is waar je geen waarde aan moet hechten? Dit is er enkel voor de sier.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.