• pepijndamen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 19:55
Dennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:37:
[...]

Nee. Sim overzetten bij Odido kan niet. Je moet nog steeds een nieuwe aanvragen. Wel in één keer goed doen; je mag maar eens in de zeven dagen een nieuwe aanvragen en Odido heeft een tekort aan eSIM werd me verteld in de winkel. Daarom heb ik nu weer een fysieke sim. :)
Vreemd. Misschien is de 'voorraad' weer aangevuld want ik kon daarnet gewoon een esim bestellen en die kan ik vervolgens activeren via de Odildo app.

Tis nu alleen de vraag of dat activeren idd ook kan. Toen ik mijn abo verlengd heb in de zomer ging dat niet en moest ik de nieuwe esim activeren via de servicedesk van Odido door te bellen. Idem voor mijn vriendin.

Ik snap echt niet waarom je een esim niet kan ontkoppelen van je oude phone en kan koppelen aan je nieuwe zonder een nieuwe aan te schaffen. Authorisatie kan toch via de Odido app gaan via 2fa bijv?

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:05
Shit... Ophalen bij CB in Eindhoven verdwijnt net uit m'n mandje 🤬

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
duderuud schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:02:
Wat ik me serieus afvraag, is het gewoon de moderne tijd of zit men hier elkaar op te naaien over levertijden?

Chill! So what als die telefoon een paar dagen later komt? We praten nou niet bepaald over levensreddende medicijnen ofzo.
Als dat je stoort dan is het '[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid'-topic misschien niet de beste plek om te bezoeken.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
Vraagje; bij een nieuw abonnement bij KPN moet je toch een tijdslot kiezen dat ze komen bezorgen voor die verificatie van 1 cent te pinnen? Wat is de range die je hier kan kiezen, een week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Maverick2001

Never look back

NotSoSteady schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:27:
[...]

Als dat je stoort dan is het '[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid'-topic misschien niet de beste plek om te bezoeken.
Helemaal eens. Dan moet je dit niet lezen. Het is gewoon leuk om iedereen zijn ervaringen te lezen. En ja het leven gaat door maar ik en vele anderen vinden het heerlijk om het er over te hebben en volgen de ontwikkelingen met interesse.

Pura Vida

• aaq
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14-09 11:48

aaq

Sc0tTy schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:25:
Shit... Ophalen bij CB in Eindhoven verdwijnt net uit m'n mandje 🤬
Zelfs als je een mailtje krijgt waarin staat dat je je telefoon kunt ophalen, betekent dat niets. Ik kreeg een mailtje van Coolblue dat ik vrijdag mijn telefoon kon ophalen (pre-order). De volgende dag ging ik naar Coolblue. De man achter de balie vertelde me dat ze de telefoon niet hadden en dat ik 8 weken moest wachten... ok grappig... Hij vertelde me dat ik moest wachten tot later op de dag, dat er 100% kans was dat ik mijn telefoon zou krijgen. Goed... Ik ging akkoord. Een paar uur later vertelden ze me dat er geen telefoon was. Ze vroegen me of ik een waardebon van 15 euro wilde...

Alles voor een glimlach!

Je kunt het beste gewoon bij Apple bestellen. Apple geeft je een tijd indicatie. Ik moet nu 4 weken wachten in plaats van 8.

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
Auw, die is wel pijnlijk ja!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
aaq schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:44:
[...]

Zelfs als je een mailtje krijgt waarin staat dat je je telefoon kunt ophalen, betekent dat niets. Ik kreeg een mailtje van Coolblue dat ik vrijdag mijn telefoon kon ophalen (pre-order). De volgende dag ging ik naar Coolblue. De man achter de balie vertelde me dat ze de telefoon niet hadden en dat ik 8 weken moest wachten... ok grappig... Hij vertelde me dat ik moest wachten tot later op de dag, dat er 100% kans was dat ik mijn telefoon zou krijgen. Goed... Ik ging akkoord. Een paar uur later vertelden ze me dat er geen telefoon was. Ze vroegen me of ik een waardebon van 15 euro wilde...

Alles voor een glimlach!

Je kunt het beste gewoon bij Apple bestellen. Apple geeft je een tijd indicatie. Ik moet nu 4 weken wachten in plaats van 8.
Zo dan.. je zou toch een partij giftig geweest zijn?

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:13

Secsytime

Automagisch

Bol zal vast wel weer random drops hebben.

• ratereducer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
aaq schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:44:
[...]

Alles voor een glimlach!

Hetzelfde is inderdaad bij mij gebeurd, kreeg donderdagavond een mail dat ik hem vrijdag vanaf 10.00 kon ophalen in de winkel. Vrijdag was er geen telefoon te vinden. Uiteindelijk nog dezelfde dag bij Apple Store besteld en gisteren afgehaald.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:53
gday schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:50:
[...]

Een tekort aan eSIMs? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zijn de 0'en en 1'tjes op? :P
Geen idee. Hij kon ze niet bestellen.

• Mink_
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 01-09 22:33
Inmiddels track en trace voor mijn 15 plus blauw (mobiel.nl + Vodafone)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mink_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:48:
Inmiddels track en trace voor mijn 15 plus blauw (mobiel.nl + Vodafone)
Lekker man, eindelijk. Ik ben gestopt met refreshen. Ik merk het wel. Ze zoeken het maar uit ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cedricbro
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CghldFcZoAOFIFng16HlkS1UbbE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c59saBbch3gDvC7nLDWeEYeR.jpg?f=fotoalbum_large

Hebbes. PostNL kwam perfect in aangegeven tijdvak

Van Belsimpel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 01:21
Belsimpel heeft zich bewezen. PostNL bracht zojuist de 15 pro blue 256gb, één dag na bestellen (terwijl Amac m’n pre-order van de 15e niet kon leveren).

Wat een mooi toestel zeg, blij mee.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

via de zakelijk site van Amac kan je een iphone bestellen die dan DINSDAG al wordt thuisbezorgd :+

echt bizarrr

EDIT: ik zie nu dat deze ook op de reguliere website staan, dus als iemand nog een Pro (niet max) 1TB nodig heeft, kan je die daar bestellen nu

[ Voor 39% gewijzigd door lorenzopot op 23-09-2023 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trivola
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23-02-2024
De pre-order bij Apple van mijn iPhone 15 Pro stond voor 27/9 - 2/10, maar is vandaag verzonden. Levering maandag of dinsdag. Apple lijkt veel eerder te gaan leveren dan beloofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Takegawa
  • Laatst online: 22-08-2024
lorenzopot schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:20:
via de zakelijk site van Amac kan je een iphone bestellen die dan DINSDAG al wordt thuisbezorgd :+

echt bizarrr

EDIT: ik zie nu dat deze ook op de reguliere website staan, dus als iemand nog een Pro (niet max) 1TB nodig heeft, kan je die daar bestellen nu
Amac is niet goed bezig om (particuliere) klanten aan zich te binden, als ik in de toekomst een ander Apple device nodig heb dan ga ik niet als eerste naar Amac

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Takegawa schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:50:
[...]

Amac is niet goed bezig om (particuliere) klanten aan zich te binden, als ik in de toekomst een ander Apple device nodig heb dan ga ik niet als eerste naar Amac
Tsjah, kun je het ze echt kwalijk nemen? Alle partijen proberen natuurlijk omzet te halen. Ik denk dat de meeste retailers maar weinig binnen hebben gekregen en dat Apple alles via zijn eigen kanaal probeert te verkopen. En dan elk jaar minder naar de retailers sturen bij release.

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb vorige week vrijdag om 14:20 besteld bij mobiel.nl. Tot op heden is mijn bestelling nog steeds niet verzonden... Gisteren een melding gekregen van mobiel.nl dat Odido heeft gezegd dat er al een lopende verlengingsaanvraag was. Zowel mobiel.nl als Odido aan de lijn gehad en gezegd dat dit niet kan kloppen. Odido bevestigde dit ook maar kan niks doen totdat mobiel.nl zelf belt.

Mobiel.nl wilt zelf niet bellen en heeft de aanvraag voor de 3e keer ingediend. Deze wordt waarschijnlijk weer afgekeurd. Kortom ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Voor mij geen mobiel.nl meer.

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11:25
knurk schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:16:
Belsimpel heeft zich bewezen. PostNL bracht zojuist de 15 pro blue 256gb, één dag na bestellen (terwijl Amac m’n pre-order van de 15e niet kon leveren).

Wat een mooi toestel zeg, blij mee.
Misschien stomme vraag omdat ik nog twijfel over de 15 pro ( Max). Maar moest je tekenen bij aflevering bij Postnl vanuit Belsimpel en hieldt de postbezorger zich er aan?

Ik hoop van wel dat je keurig moest tekenen. Dan neem ik ook Belsimpel mee in overweging namelijk. Altijd die horrorverhalen ieder jaar bij iPhone lunches met aflevering namelijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedricbro
Otto Jans schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:00:
[...]

Misschien stomme vraag omdat ik nog twijfel over de 15 pro ( Max). Maar moest je tekenen bij aflevering bij Postnl vanuit Belsimpel en hield de postbezorger zich er aan?

Ik hoop van wel dat je keurig moest tekenen. Dan neem ik ook Belsimpel mee in overweging namelijk. Altijd die horrorverhalen ieder jaar bij iPhone lunches met aflevering namelijk ;)
Bij mij wel, PostNL Pakketbezorger controleerde direct mijn naam voordat hij het pakketje liet zien en daarna de handtekening. Netjes gedaan.

• Otto Jans
cedricbro schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:02:
[...]

Bij mij wel, PostNL Pakketbezorger controleerde direct mijn naam voordat hij het pakketje liet zien en daarna de handtekening. Netjes gedaan.
Was ook Belsimpel? Top. Weet namelijk dat de verzender dat kiest als extra verzending zekerheid. Biedt meer zekerheid namelijk :) :)

• baszzz
  • Laatst online: 10:23
Onlangs heb je bij ons een bestelling geplaatst met ordernummer #######. Hierbij willen we je laten weten dat de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.
Zojuist bovenstaande mail ontvangen van Belsimpel. Besteld rond 14:20u als los toestel.

• Lotteevdw
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b42gzV9mN7mRNJaJETudJ28nd5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rR4VQzvXVx3eDQ2THIeNYM9G.jpg?f=fotoalbum_large

Update vanuit Belsimpel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedricbro
Otto Jans schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:04:
[...]

Was ook Belsimpel? Top. Weet namelijk dat de verzender dat kiest als extra verzending zekerheid. Biedt meer zekerheid namelijk :) :)
Yes, Belsimpel inderdaad.

• Otto Jans
Top _/-\o_

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 22:42
Iphone 15 plus vanuit Amazon vandaag ontvangen :)

Alleen zie ik de Scoupy cashback nog niet. Zou zichtbaar zijn na levering. Op Amazon zelf staat ook al een paar uurtjes “geleverd”

Meer Scoupy-ervaringen hier?

• baszzz
Hoe laat was jou bestelling geplaatst?

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
DCNY schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:48:

Alleen zie ik de Scoupy cashback nog niet. Zou zichtbaar zijn na levering. Op Amazon zelf staat ook al een paar uurtjes “geleverd”

Wanneer bestelling geplaatst? Status update vanuit Amazon ontvangen?

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:16
[...]

Misschien stomme vraag omdat ik nog twijfel over de 15 pro ( Max). Maar moest je tekenen bij aflevering bij Postnl vanuit Belsimpel en hieldt de postbezorger zich er aan?

Bij mij ook vandaag bezorgd met PostNL en ik moest er voor tekenen. Besteld dus ook via Belsimpel.

• Lotteevdw
  • Laatst online: 20-11-2023
baszzz schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:50:
[...]

Hoe laat was jou bestelling geplaatst?
4 minuten later dan jij, 14:24 - ook als los toestel besteld (:

• baszzz
Lotteevdw schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:13:
[...]

4 minuten later dan jij, 14:24 - ook als los toestel besteld (:
Hopelijk kunnen ze hem toch volgende week versturen.

Zijn er nog anderen die los een pro Max NT hebben besteld bij Belsimpel en hem nog niet hebben ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-08 13:35
DCNY schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:48:

Kan soms een dag later zijn. Bron: ben zelf amazon affiliate en weet dat ze meestal dag later in de rapporten komen. Zou wel wachten met openen tot je bevestiging hebt als je die cashback wel of niet ontvangt (werkt als het goed is niet altijd feilloos).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Inmiddels nog niks vanuit Vodafone.. grote grap

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:14
Robbie004 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:06:
Inmiddels nog niks vanuit Vodafone.. grote gral
Vodafone is 1 grote chaos altijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
A-Mac heeft het bedrag van m’n geannuleerde order weer netjes teruggeboekt op m’n creditcard. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Iemand nog wat van Vodafone gehoord? Vrees pas 27 september weer wat te horen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:04
Rivanov schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:10:
A-Mac heeft het bedrag van m’n geannuleerde order weer netjes teruggeboekt op m’n creditcard. :)
Waren ze ieder geval ergens snel mee :+

• ParaNoID
Zucht. Nog geen verzending vanuit Amazon, ook een charge.

[ Voor 7% gewijzigd door ParaNoID op 23-09-2023 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Nou, Bol.com / PostNL stellen teleur 😔

Vrijdagochtend de IPhone 15 Pro besteld. Levering zou diezelfde avond plaatsvinden.

Ondertussen nog altijd niks ontvangen en het feit dat PostNL ook geen datum/tijd geeft maakt mij niet gelukkig 😔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FzrR-mOgJTJMqIDBJoRSqhsxBs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLrsrgc5huLMcOSNw4UeGKfK.jpg?f=fotoalbum_large

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

• Reem0nN
ParaNoID schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:21:
Zucht. Nog geen verzending vanuit Amazon, ook een charge.
Hier ook nog geen verzending of een CC charge, vermoed pas morgenavond.

• ParaNoID
Reem0nN schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:25:
[...]

Hier ook nog geen verzending of een CC charge, vermoed pas morgenavond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRFYBx_EdDdvO1X2qm5FiUiADm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfCYicJ25ZJNmiNaGfoPlI6a.jpg?f=fotoalbum_large

Ineens valt de leverdatum weg. Helaas:(.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Maverick2001

Never look back

plipo schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:22:
Nou, Bol.com / PostNL stellen teleur 😔

Vrijdagochtend de IPhone 15 Pro besteld. Levering zou diezelfde avond plaatsvinden.

Ondertussen nog altijd niks ontvangen en het feit dat PostNL ook geen datum/tijd geeft maakt mij niet gelukkig 😔

[Afbeelding]
Wat suf zeg! Ik had gister hetzelfde maar alsnog vanmorgen geleverd! Hoop dat je m alsnog snel ontvangt! Succes!

Pura Vida

• Reem0nN
ParaNoID schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:07:
[...]

[Afbeelding]

Ineens valt de leverdatum weg. Helaas:(.
Wat was je leverdatum precies?
Want bij mij staat er nog steeds dat ie 24/25 word afgeleverd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFZJa6hrYWDK29Z21JtqjtVIfGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aYyzTXdq7IZWACk7vmcmzHFe.png?f=fotoalbum_large

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
JoostMasterNL schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:40:
[Afbeelding]

Zal maar niet te vroeg juichen.... hier nog steeds geen update van PostNL
Zelfde hier. Van levering op vrijdag naar waarschijnlijk levering op maandag. 2x voor niks thuis gebleven. Ach ja kan ik nog even van m’n 13 Pro genieten :)

• raymondvanderpl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 17:37
Reem0nN schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]
Hier precies hetzelfde, wanneer heb jij besteld?

• ParaNoID
Reem0nN schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]
Hetzelfde als wat jij hebt. Nu order received.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Zie hem morgen niet meer komen helaas..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tagVuCnP12HkH9XjDasphy97umg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGarH53P8NmXIVC5uWuKnuGZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Reem0nN
raymondvanderpl schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:07:
[...]

Hier precies hetzelfde, wanneer heb jij besteld?
Ontvangstbevestiging was op 15-09 om 14:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:09
15PM 512GB NT verkrijgbaar bij bol.com voor de hoofdprijs €1899.

https://www.bol.com/nl/nl...136104/?s2a=#productTitle

[ Voor 46% gewijzigd door TweakersOnly op 23-09-2023 23:15 ]

• M_to_P
  • Laatst online: 08-12-2024
Na een mail van bol waarin ze aangaven nog geen nieuwe leverdatum te kunnen geven nog even verder gekeken. Via mobiel met verlenging meer dan 150 euro verschil, dan wacht ik nog wel een paar weken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Mobiel.nl over de Pro Max 256Gb Natural Titanium:
Hi, Bedankt voor je bericht. De levertijd van dit toestel is ongeveer 1-2 weken, helaas is er momenteel ook geen andere kleur beschikbaar wegens erg veel vraag naar dit gewenste toestel. Mocht je verdere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Geduld is een schone zaak..

• Reem0nN
ParaNoID schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:11:
[...]

Hetzelfde als wat jij hebt. Nu order received.
Raar dat je leverdatum opeens verdwenen is?

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Ik heb een keer een PS5 bij amazon frankrijk besteld, daar krijg ik zaterdagmiddag een melding van “verzonden” bij en diezelfde avond had ik het binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knurk
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 01:21
[...]

Jazeker heb ik getekend. Het was gelukkig een bekende en hele nette PostNL bezorger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:10
Nogmaals makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:01
Micheeels schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 21:14:
Iemand nog wat van Vodafone gehoord? Vrees pas 27 september weer wat te horen…
En dan verwacht ik de 27e eigenlijk niets, kan het altijd meevallen ;) Laatste jaar dat ik zaken doe met Vodafone, communicatie was vorig jaar al matig, maar nu is het echt ondermaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 18:23
Kpn: gisteren IPhone 15 Pro 128Gb Titanium Black besteld. Vannacht mail gehad met dat hij niet op voorraad is. Veel vraag naar deze specifieke kleur denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
baszzz schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:16:
[...]

Hopelijk kunnen ze hem toch volgende week versturen.

Zijn er nog anderen die los een pro Max NT hebben besteld bij Belsimpel en hem nog niet hebben ontvangen?
Zeker, en ook dezelfde e-mail gekregen. Mijn order tijd is 14:16.

Wel jammer want morgenvroeg gaan we op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
iPhone 15 Pro Max Blauw 1TB op voorraad Bekijk dit product bij MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
austin_77 schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:40:
Kpn: gisteren IPhone 15 Pro 128Gb Titanium Black besteld. Vannacht mail gehad met dat hij niet op voorraad is. Veel vraag naar deze specifieke kleur denk ik?
Die zijn nu gewoon uitverkocht, zoals de meeste modellen. Wachten op volgende levertijd. Verleden leert dat dan tussen 2 en 4 weken gebeurd, maar er zijn natuurlijk nog wachtenden voor je. ;-)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:10:
iPhone 15 Pro Max Blauw 1TB op voorraad Bekijk dit product bij MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...are&utm_campaign=appshare
Heb jij al iets vernomen van amazon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 23:14
Mocht iemand belang hebben:
Pro black 128gb “over”
Zelf gekozen voor de natural. Stuur gerust bericht, winkelprijs uiteraard.

Omgeving eindhoven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:13
austin_77 schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:40:
Zelfde bestelling gedaan op woensdag de 20ste en ook niet op voorraad. Maar er zijn nog vele voor ons. Even zoeken in dit forum op KPN en je ziet de voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
ParaNoID schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:35:
[...]

Heb jij al iets vernomen van amazon?
Nee nog steeds leverdatum 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Nol_NL schreef op zondag 24 september 2023 @ 02:55:
[...]

En dan verwacht ik de 27e eigenlijk niets, kan het altijd meevallen ;) Laatste jaar dat ik zaken doe met Vodafone, communicatie was vorig jaar al matig, maar nu is het echt ondermaats.
Ik denk ook dat ik dit niet nog eens via Vodafone doe. Dit weekend was er een moment dat de modellen op voorraad waren bij de Apple Store en ik heb toen even getwijfeld die te halen en Vodafone gewoon te annuleren. Maar ja, dat ongeduld kost dan wel zo’n 150 euro… ik twijfelde te lang en toen waren ze alweer weg bij de Apple Store.

Het meest frustrerend vind ik het gebrek aan informatie. Ik kan best nog even wachten, maar hebben we het over 5 dagen of 5 weken?

Overigens had ik er ook 1 bij de Apple Store besteld voor mijn broer. Stuk later geplaatst dan de Vodafone bestelling. Die had een levertijd van 27 sep - 2 okt en is inmiddels al verzonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:26
Vannacht is de CC afgeschreven (Amazon). Levering nog steeds gepland 24/25 september…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
Phyraxz schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:11:
Vannacht is de CC afgeschreven (Amazon). Levering nog steeds gepland 24/25 september…
Heerlijk, hier geen datum meer. Even de cs zo eens vragen hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Phyraxz schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:11:
Hier nog geen CC afschrijving, wel een reservering van 0,- en nog steeds als datum 24/25 maar begin steeds m’n twijfel te krijgen of dit wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 16-09 08:14
Worden er op zondag ook voorraden aangevuld in de Apple store?

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:38

Cordon

Lievelings jankert

dave1972 schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:27:
Worden er op zondag ook voorraden aangevuld in de Apple store?
Nee.

In principe is alle voorraad dat vrij is gekomen vrijdag het enige dat er voor vandaag nog is.

Voor Amsterdam (vandaag ophalen) is dat de 15 Pro 1TB. Haarlem en Den Haag zijn uitverkocht.

De 15 normaal en plus zijn nog in diverse combinaties beschikbaar. :P

Paar weekjes wachten en er is weer voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Cordon schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:06:
[...]

Nee.

In principe is alle voorraad dat vrij is gekomen vrijdag het enige dat er voor vandaag nog is.

Voor Amsterdam (vandaag ophalen) is dat de 15 Pro 1TB. Haarlem en Den Haag zijn uitverkocht.

De 15 normaal en plus zijn nog in diverse combinaties beschikbaar. :P

Paar weekjes wachten en er is weer voorraad.
Paar weekjes voor de mensen die hem nu bestellen wel ja. Maar de mensen die hem hadden ge pre ordered verwacht ik de volgende batch ergens de aankomende 5 dagen. Anders kan je namelijk nooit een levertijd van 2 tot 4 weken beloven voor de huidige bestellingen als je nog veel pre orders moet leveren.

Voorraad verwacht ik dus ergens aankomende dagen weer gedeeltelijk aangevuld te zijn voor de pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:53

Amiet01

Master_A

Ik kan me herinneren dat ze aantal jaar geleden bij de Apple Store tussendoor ook gewoon vrije verkoop voorraad kregen, los van de preorder toestellen. Hoe zit dat tegenwoordig?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Er komen vrijwel dagelijks (behalve weekend uiteraard) nieuwe voorraden in de 3 Apple Stores.
Check komende 3 a 4 dagen net na 0600u in de ochtend, dat is ‘t moment dat de voorraden verwerkt worden van de 3 Apple Stores in NL en dan bestellen en kiezen voor pickup.

Kost je wel een ritje naar 1 van de Stores

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2023 10:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 21:16
Gisterenavond 15 Pro levering vanuit Duitse Amazon binnen gekregen, teveel met het toestel bezig geweest om het hier te posten. Wat een upgrade van een 11 Pro :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Alexknl schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:21:
Gisterenavond 15 Pro levering vanuit Duitse Amazon binnen gekregen, teveel met het toestel bezig geweest om het hier te posten. Wat een upgrade van een 11 Pro :9~
Amazon DE is dus voor die 6,99 verzendkosten sneller dan Amazon NL met Prime. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Alexknl schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:21:
Wat ervaar jij als grootste upgrades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bij Bol.com had mijn bestelling van vrijdag 8:03 als status “levering uiterlijk 25 september”, maar deze is nu veranderd in “wordt verwerkt”. Ik weet niet of dat positief of negatief is …

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Reem0nN schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:43:
[...]

Amazon DE is dus voor die 6,99 verzendkosten sneller dan Amazon NL met Prime. |:(
Klopt, gek hoe dat werkt. Moet zeggen ik heb wel Duitse Prime omdat dat gewoon vaak veel scheelt t.o.v. van Nederlandse prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
trapm schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:49:
[...]

Wat ervaar jij als grootste upgrades?
In volgorde: 120hz > usb C > betere kwaliteit/kleuren van scherm (het 'popt' wat meer) > camera > snelheid algemeen > dynamic island > dunnere randen > hoekig design > betere speaker (meer bass) > scherm veel feller in direct zonlicht > action button ...

[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 24-09-2023 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 02:48
Voor de Vodafone mensen. Bij mobiel.nl de iPhone pro Max 512 gb blauw en 1tb zwart en blauw nog op voorraad icm verlengen of nieuw abonnement. En met ing rentepunten nog 50 euro extra korting op je abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Alexknl schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:04:
[...]

In volgorde: 120hz > usb C > betere kwaliteit/kleuren van scherm (het 'popt' wat meer) > camera > snelheid algemeen > dynamic island > dunnere randen > hoekig design > betere speaker (meer bass) > scherm veel feller in direct zonlicht > action button ...
Komend vanaf de 12 Pro Max: exact deze volgorde heb ik ook. En het gewicht, daar ben ik ook blij mee. Niet dat ik de 12PM erg storend vond, maar de 15PM ligt wel erg lekker in de hand :)

Erg blij met de upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Laatst online: 14-09 10:09
Alexknl schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:04:
[...]

Wanneer KPN mijne levert ga ik over van een normale 11 naar de 15 PM. Ik verwacht er veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:41
Toch mobiel.nl even om een update gevraagd.
15PM 256 NT besteld op 15/09 om 14:06.
Goedemiddag. Helaas zit je niet bij de eerste levering. De geschatte levertijd is ongeveer 3 weken.
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.
Volgens mij hebben ze maar 10 stuks binnen gekregen of zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:29

AJM

Afgelopen vrijdag rond 19:00u een iPhone 15 Pro 256GB Black (los toestel) besteld bij mobiel.nl en krijg zojuist een mail dat deze vandaag is verzonden met PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:47
Een 15 Pro 256GB Zwart Titanium besteld via odido afgelopen dinsdag 19 september omstreeks 20h ligt klaar om opgehaald te worden. Eerder was indicatie 3-4 weken.

Wacht nog op een 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium welke woensdag 20 september is besteld (eerdere bestelling was geannuleerd omdat iets mis was gegaan). Verwacht dat deze nog wel een aantal weken op zich laat wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Kon gister toch nog een 15 pro (natural titanium, 128 GB) bij de Apple Store oppikken, hierdoor is m’n online bestelde iPhone (versie zoals hierboven) over en krijg ik dinsdag thuisbezorgd.

Mocht je interesse hebben (voor de normale prijs) en de telefoon op willen halen in Amsterdam, stuur me voor dinsdag DM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

En natuurlijk zijn er dit jaar ook weer heel veel mensen die dubbele bestellingen hebben gedaan en daardoor voor kunstmatige schaarste zorgen.

Bij ons thuis noemen we dat de "ik wil eersten" .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:23
Secsytime schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:05:
En natuurlijk zijn er dit jaar ook weer heel veel mensen die dubbele bestellingen hebben gedaan en daardoor voor kunstmatige schaarste zorgen.

Mag ik een uitzondering bij je thuis? Ik heb bij Amazon een weigering van mijn CC gehad (letterlijk geen idee waarom, naw komt overeen en er is meer dan zat ruimte) en na nieuwe bevestiging stond ik weer in de rij ipv meteen geleverd te krijgen. Voor de zekerheid bij Belsimpel besteld omdat die 2-4 werkdagen voorraad aangeven. Ik vermoed dat Amazon nog steeds gaat weigeren omdat er niets gewijzigd is maar nu heb ik voor de zekerheid twee orders. Als er een geleverd wordt gaat de andere geannuleerd cq retour :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:10

Of op marktplaats ook een exemplaar verkopen voor 300 euro boven de verkoopprijs. Zag er net nog 1 staan voor 1850 euro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dat zijn helaas de uitwassen van de retourcultuur. De enige oplossing daarvoor is niet meer gratis kunnen retourneren. Vroeg of laat zal dat wel ingevoerd worden en dan zijn we ook meteen van die kunstmatige extra schaarste af.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 07:47
Ook ik heb nog een iPhone pro 128GB Blauw liggen. Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, deze kan voor de reguliere verkoopprijs opgehaald worden.

Omgeving Rotterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
gday schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:04:
[...]

Dat zijn helaas de uitwassen van de retourcultuur. De enige oplossing daarvoor is niet meer gratis kunnen retourneren. Vroeg of laat zal dat wel ingevoerd worden en dan zijn we ook meteen van die kunstmatige extra schaarste af.
Alsof iemand voor die 6 euro het niet waagt op een aankoop van 1500+ euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 07:30

Nee, dat is de Wet Koop op Afstand.
En ik ben graag de eerste.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2023 15:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unjooly
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:28
Kloppen de levertijden van Belsimpel? Er staat veelal 3 a 4 werkdagen bij pm 512gb Odido abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unjooly
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:28
sigmundfreund schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:27:
[...]
Denk je dat de levertijden kloppen?

Mag ik een uitzondering bij je thuis? Ik heb bij Amazon een weigering van mijn CC gehad (letterlijk geen idee waarom, naw komt overeen en er is meer dan zat ruimte) en na nieuwe bevestiging stond ik weer in de rij ipv meteen geleverd te krijgen. Voor de zekerheid bij Belsimpel besteld omdat die 2-4 werkdagen voorraad aangeven. Ik vermoed dat Amazon nog steeds gaat weigeren omdat er niets gewijzigd is maar nu heb ik voor de zekerheid twee orders. Als er een geleverd wordt gaat de andere geannuleerd cq retour :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie004
  • Laatst online: 12-11-2024
En ondertussen bij Vodafone: nul komma nul informatie en communicatie, bende. Zal haast de boel willen annuleren, tel los ergens scoren en verhuizen naar Odido

~ Kwaliteit staat boven alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Rivanov schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:52:
[...]

Nee, dat is de Wet Koop op Afstand.
En ik ben graag de eerste.
Als jij je er goed bij voelt dat het ten koste van een ander gaat. Prima toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

15 Pro Zwart en blauw 256GB nu op Amazon.nl!

[ Voor 11% gewijzigd door lorenzopot op 24-09-2023 16:31 ]

Pagina: 1 ... 248 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.