• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:55
Iphone 14 pro 128 gb zwart op 10 december besteld bij KPN, vandaag thuis afgeleverd. Verwachte leverdatum was door kpn geschat op eind januari. Dan is dit wel een leuke verrassing 😁

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01 16:55
Jovinho99 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:33:
[...]

Ik zie nu op de site van telenet dat ze de zwarte pronlax 128gb op voorraad hebben maar geldt dit voor alle telenet winkels?
Ja dit geld voor alle winkels, staat er ook bij helemaal onderaan.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-01 12:02
sn0w13 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:01:
[...]

Bedankt voor je reactie!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-01 18:54
SuperVliegNL schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 14:14:
17 november bij Amac besteld en nog niets binnen. Erg jammer want was een kerst cadeau. Had via een officiële reseller wel iets sneller verwacht. :(
Vandaag mijn order bij Amac geannuleerd en direct in de Apple Store besteld.
Amac kon mij na 6 weken nog steeds geen leverdatum geven. Daarbij kwam ook nog eens dat het order nummer niet matchde met wat ik in de mail gekregen heb.

Leverdatum nu 10-17 Jan.

We gaan het zien :)

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:20
SuperVliegNL schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:28:
[...]

Amac kon mij na 6 weken nog steeds geen leverdatum geven. Daarbij kwam ook nog eens dat het order nummer niet matchde met wat ik in de mail gekregen heb.

Leverdatum nu 10-17 Jan.

Het zou mij ook niet verbazen als je bestelling zelfs wat eerder komt. Ik snap sowieso niet waarom er een bedrijf zoals Amac of Mediamarkt tussen moet zitten, als je direct zaken kan doen met Apple. Prettige bijkomstigheid is dat de service van Apple ook nog eens top is, dat is tenminste mijn ervaring.

• Jovinho99
Heb daarnet de iphone 14 pro max gezien en in de handen gehad, bezit nu nog de 12 pro max, ligt het aan mij of is er echt bijna tot geen verschil? Ben niet echt overtuigd? De stap van de 10s max naar de 12 pro max was vele malen groter naar mijn mening.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:32
Jovinho99 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:33:
Heb daarnet de iphone 14 pro max gezien en in de handen gehad, bezit nu nog de 12 pro max, ligt het aan mij of is er echt bijna tot geen verschil? Ben niet echt overtuigd? De stap van de 10s max naar de 12 pro max was vele malen groter naar mijn mening.
ProMotion is de stap al waard. Qua uiterlijk is er weinig verschil.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
donderdag iPhone Plus 256GB kleur Wit besteld (T-Mobile webshop), 2 dagen later opgehaald in geselecteerde T-Mobile Store.

mooie classy kleur. retina oled-scherm formaat gelijk aan de 14 Pro Max.

mijn vrouw was er blij mee.

[Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 01-01-2023 16:30]

~

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:54
Eindelijk reactie ontvangen van mobiel.nl. onderzoek is afgerond en ik krijg een nieuw toestel opgestuurd. Zodra deze op voorraad is helaas. Dus moet toch weer wachten.

• trytobenormal
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-01 12:32
De 1tb versie nu en wow de camera zo een verschil na mijn iphone xr 🥰

• bergienl
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:07
zojuist de iPhone 14 pro 256GB space black besteld bij apple zelf. ze leveren hem tussen 6 en 10 januari volgens hun site.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

14 pro 128GB zwart bij Belsimpel besteld. Zou volgens Belsimpel icm een vodafone abbo de volgende dag moeten worden geleverd, maar de order is nu al 1 dag vertraagd.

• Fiscalist
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23:23
iPhone 14 pro Max besteld met 1000 gig opslag.. hopelijk komt die morgen binnen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn order inmiddels verzonden. Zal morgen wel arriveren.

• halilg85
Mijn order is wel verwerkt nadat het onderzoek is afgerond maar omdat er geen voorraad is moet ik nog steeds wachten op een toestel.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

halilg85 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:20:
Mijn order is wel verwerkt nadat het onderzoek is afgerond maar omdat er geen voorraad is moet ik nog steeds wachten op een toestel.
Even teruggelezen, wel fijn dat je een nieuwe krijgt. Wat een nachtmerrie zeg.

• Jovinho99
sn0w13 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:01:
[...]

Ben bij een telenet winkel geweest en daar zeiden ze nog nooit de 14 binnen gehad?🙃

• sn0w13
Jovinho99 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
[...]

Ben bij een telenet winkel geweest en daar zeiden ze nog nooit de 14 binnen gehad?🙃
Ik heb de mijne (14 pro max 256Gb paars) besteld bij Telenet op launchdate (vrijdag) en de volgende dinsdag had ik hem.
Is wel thuis gestuurd geweest.

Paar weken terug binnen geweest in een Telenet winkel in Brugge voor een vraag en daar lag er ook een demo 14Pro Max.(weet niet of ze daar in voorraad waren)

Het gemakkelijkste is toch gewoon bestellen op de site?
Heb ook zo een AWU besteld bij Telenet met 130€ korting.

• halilg85
Yes hij is eindelijk verzonden. Hij staat voor morgen leveren. Kijken of er dit keer wel een iphone in zit en niet een goedkoop luchtje.

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-01 19:30
14 Pro is weer rechtstreeks beschikbaar via bol.com

• pottink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 15:10
iPhone 14 Pro 256 GB besteld op 24.12.2022 en ontvangen op 03.01.2023 via Apple zelf, redelijk vlot dus nog.

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-01 18:54
SuperVliegNL schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:28:
[...]

Leverdatum nu 10-17 Jan.

Wordt vanavond bezorgd.
Ik raad iedereen aan lekker direct bij Apple te bestellen.

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-01 07:11
sn0w13 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:24:
[...]

Ik heb de mijne (14 pro max 256Gb paars) besteld bij Telenet op launchdate (vrijdag) en de volgende dinsdag had ik hem.
Is wel thuis gestuurd geweest.

Paar weken terug binnen geweest in een Telenet winkel in Brugge voor een vraag en daar lag er ook een demo 14Pro Max.(weet niet of ze daar in voorraad waren)

Het gemakkelijkste is toch gewoon bestellen op de site?
Heb ook zo een AWU besteld bij Telenet met 130€ korting.
Helaas kun je al weken, zelfs maanden, geen toestel meer online bestellen via Telenet.

• sn0w13
levi1700 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:12:
[...]

Helaas kun je al weken, zelfs maanden, geen toestel meer online bestellen via Telenet.
Als ik nu kijk (19u19)zijn deze 2 op voorraad voor 1929€ (200€ korting)

IPHONE 14 PRO MAX 1TB GOLD
https://toestellen.telene...-1tb-gold-tn-2129131.html
IPHONE 14 PRO MAX 1TB SILVER
https://toestellen.telene...tb-silver-tn-2129009.html

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-01 07:11
sn0w13 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:19:
[...]

Als ik nu kijk (19u19)zijn deze 2 op voorraad voor 1929€ (200€ korting)

IPHONE 14 PRO MAX 1TB GOLD
https://toestellen.telene...-1tb-gold-tn-2129131.html
IPHONE 14 PRO MAX 1TB SILVER
https://toestellen.telene...tb-silver-tn-2129009.html
Meer specifiek in de 128-256 range in een Pro.
Heb ook nog nooit een mail gehad, wanneer ze terug beschikbaar zijn de laatste weken…

• eagleview
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-01 13:55
9 januari Iphone 14 Pro Max Black met 128GB besteld bij KPN. Vanmorgen bericht: "(nog) niet op voorraad". Ze weten ook niet wanneer een levering is?

Mijn abonnement gaat pas 9 februari in, dus tot die tijd dan maar gewoon (grrrrrrr....) afwachten!
In de winkel hadden ze het over levering binnen paar dagen. Dat vind ik wel storend.

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-01 11:56
@eagleview ik heb iphone 14 pro 256gb black op 2 december bij KPN besteld en ben nog steeds aan het wachten, dus als je na 1 dag al ongeduldig bent, staat er je nog heel wat te wachten... Overigens kunnen ze op dit forum wel een betere indicatie geven. https://forum.kpn.com/toe.../index27.html#post1670352

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08
Bij Belsimpel zijn ook weer meerdere varianten Pro/Pro Max op voorraad.

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:28
eagleview schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:53:
9 januari Iphone 14 Pro Max Black met 128GB besteld bij KPN. Vanmorgen bericht: "(nog) niet op voorraad". Ze weten ook niet wanneer een levering is?

Mijn abonnement gaat pas 9 februari in, dus tot die tijd dan maar gewoon (grrrrrrr....) afwachten!
In de winkel hadden ze het over levering binnen paar dagen. Dat vind ik wel storend.
"Levering binnen paar dagen" is niet persé de volgende dag he ;-)

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59
Zojuist iPhone 14 Pro 128gb besteld bij CoolBlue!

Bijna alle varianten momenteel nog op voorraad.
Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 14 bestellingen en verwachtte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via deze Google form.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee