Iphone 14 pro 128 gb zwart op 10 december besteld bij KPN, vandaag thuis afgeleverd. Verwachte leverdatum was door kpn geschat op eind januari. Dan is dit wel een leuke verrassing 😁
Ja dit geld voor alle winkels, staat er ook bij helemaal onderaan.Jovinho99 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:33:
[...]
Ik zie nu op de site van telenet dat ze de zwarte pronlax 128gb op voorraad hebben maar geldt dit voor alle telenet winkels?
Bedankt voor je reactie!sn0w13 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:01:
[...]
Ja dit geld voor alle winkels, staat er ook bij helemaal onderaan.
Vandaag mijn order bij Amac geannuleerd en direct in de Apple Store besteld.SuperVliegNL schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 14:14:
17 november bij Amac besteld en nog niets binnen. Erg jammer want was een kerst cadeau. Had via een officiële reseller wel iets sneller verwacht.
Amac kon mij na 6 weken nog steeds geen leverdatum geven. Daarbij kwam ook nog eens dat het order nummer niet matchde met wat ik in de mail gekregen heb.
Leverdatum nu 10-17 Jan.
We gaan het zien
Het zou mij ook niet verbazen als je bestelling zelfs wat eerder komt. Ik snap sowieso niet waarom er een bedrijf zoals Amac of Mediamarkt tussen moet zitten, als je direct zaken kan doen met Apple. Prettige bijkomstigheid is dat de service van Apple ook nog eens top is, dat is tenminste mijn ervaring.SuperVliegNL schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:28:
[...]
Vandaag mijn order bij Amac geannuleerd en direct in de Apple Store besteld.
Amac kon mij na 6 weken nog steeds geen leverdatum geven. Daarbij kwam ook nog eens dat het order nummer niet matchde met wat ik in de mail gekregen heb.
Leverdatum nu 10-17 Jan.
We gaan het zien
Heb daarnet de iphone 14 pro max gezien en in de handen gehad, bezit nu nog de 12 pro max, ligt het aan mij of is er echt bijna tot geen verschil? Ben niet echt overtuigd? De stap van de 10s max naar de 12 pro max was vele malen groter naar mijn mening.
ProMotion is de stap al waard. Qua uiterlijk is er weinig verschil.Jovinho99 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:33:
Heb daarnet de iphone 14 pro max gezien en in de handen gehad, bezit nu nog de 12 pro max, ligt het aan mij of is er echt bijna tot geen verschil? Ben niet echt overtuigd? De stap van de 10s max naar de 12 pro max was vele malen groter naar mijn mening.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
donderdag iPhone Plus 256GB kleur Wit besteld (T-Mobile webshop), 2 dagen later opgehaald in geselecteerde T-Mobile Store.
mooie classy kleur. retina oled-scherm formaat gelijk aan de 14 Pro Max.
mijn vrouw was er blij mee.
mooie classy kleur. retina oled-scherm formaat gelijk aan de 14 Pro Max.
mijn vrouw was er blij mee.
[ Voor 3% gewijzigd door JJ Le Funk op 01-01-2023 16:30 ]
~
Eindelijk reactie ontvangen van mobiel.nl. onderzoek is afgerond en ik krijg een nieuw toestel opgestuurd. Zodra deze op voorraad is helaas. Dus moet toch weer wachten.
De 1tb versie nu en wow de camera zo een verschil na mijn iphone xr 🥰
zojuist de iPhone 14 pro 256GB space black besteld bij apple zelf. ze leveren hem tussen 6 en 10 januari volgens hun site.
14 pro 128GB zwart bij Belsimpel besteld. Zou volgens Belsimpel icm een vodafone abbo de volgende dag moeten worden geleverd, maar de order is nu al 1 dag vertraagd.
iPhone 14 pro Max besteld met 1000 gig opslag.. hopelijk komt die morgen binnen.
Mijn order is wel verwerkt nadat het onderzoek is afgerond maar omdat er geen voorraad is moet ik nog steeds wachten op een toestel.
Even teruggelezen, wel fijn dat je een nieuwe krijgt. Wat een nachtmerrie zeg.halilg85 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:20:
Mijn order is wel verwerkt nadat het onderzoek is afgerond maar omdat er geen voorraad is moet ik nog steeds wachten op een toestel.
Ben bij een telenet winkel geweest en daar zeiden ze nog nooit de 14 binnen gehad?🙃sn0w13 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:01:
[...]
Ja dit geld voor alle winkels, staat er ook bij helemaal onderaan.
Ik heb de mijne (14 pro max 256Gb paars) besteld bij Telenet op launchdate (vrijdag) en de volgende dinsdag had ik hem.Jovinho99 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
[...]
Ben bij een telenet winkel geweest en daar zeiden ze nog nooit de 14 binnen gehad?🙃
Is wel thuis gestuurd geweest.
Paar weken terug binnen geweest in een Telenet winkel in Brugge voor een vraag en daar lag er ook een demo 14Pro Max.(weet niet of ze daar in voorraad waren)
Het gemakkelijkste is toch gewoon bestellen op de site?
Heb ook zo een AWU besteld bij Telenet met 130€ korting.
Yes hij is eindelijk verzonden. Hij staat voor morgen leveren. Kijken of er dit keer wel een iphone in zit en niet een goedkoop luchtje.
14 Pro is weer rechtstreeks beschikbaar via bol.com
iPhone 14 Pro 256 GB besteld op 24.12.2022 en ontvangen op 03.01.2023 via Apple zelf, redelijk vlot dus nog.
Wordt vanavond bezorgd.SuperVliegNL schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:28:
[...]
Vandaag mijn order bij Amac geannuleerd en direct in de Apple Store besteld.
Leverdatum nu 10-17 Jan.
We gaan het zien
Ik raad iedereen aan lekker direct bij Apple te bestellen.
Helaas kun je al weken, zelfs maanden, geen toestel meer online bestellen via Telenet.sn0w13 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:24:
[...]
Ik heb de mijne (14 pro max 256Gb paars) besteld bij Telenet op launchdate (vrijdag) en de volgende dinsdag had ik hem.
Is wel thuis gestuurd geweest.
Paar weken terug binnen geweest in een Telenet winkel in Brugge voor een vraag en daar lag er ook een demo 14Pro Max.(weet niet of ze daar in voorraad waren)
Het gemakkelijkste is toch gewoon bestellen op de site?
Heb ook zo een AWU besteld bij Telenet met 130€ korting.
Als ik nu kijk (19u19)zijn deze 2 op voorraad voor 1929€ (200€ korting)levi1700 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:12:
[...]
Helaas kun je al weken, zelfs maanden, geen toestel meer online bestellen via Telenet.
IPHONE 14 PRO MAX 1TB GOLD
https://toestellen.telene...-1tb-gold-tn-2129131.html
IPHONE 14 PRO MAX 1TB SILVER
https://toestellen.telene...tb-silver-tn-2129009.html
Meer specifiek in de 128-256 range in een Pro.sn0w13 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:19:
[...]
Als ik nu kijk (19u19)zijn deze 2 op voorraad voor 1929€ (200€ korting)
IPHONE 14 PRO MAX 1TB GOLD
https://toestellen.telene...-1tb-gold-tn-2129131.html
IPHONE 14 PRO MAX 1TB SILVER
https://toestellen.telene...tb-silver-tn-2129009.html
Heb ook nog nooit een mail gehad, wanneer ze terug beschikbaar zijn de laatste weken…
9 januari Iphone 14 Pro Max Black met 128GB besteld bij KPN. Vanmorgen bericht: "(nog) niet op voorraad". Ze weten ook niet wanneer een levering is?
Mijn abonnement gaat pas 9 februari in, dus tot die tijd dan maar gewoon (grrrrrrr....) afwachten!
In de winkel hadden ze het over levering binnen paar dagen. Dat vind ik wel storend.
Mijn abonnement gaat pas 9 februari in, dus tot die tijd dan maar gewoon (grrrrrrr....) afwachten!
In de winkel hadden ze het over levering binnen paar dagen. Dat vind ik wel storend.
@eagleview ik heb iphone 14 pro 256gb black op 2 december bij KPN besteld en ben nog steeds aan het wachten, dus als je na 1 dag al ongeduldig bent, staat er je nog heel wat te wachten... Overigens kunnen ze op dit forum wel een betere indicatie geven. https://forum.kpn.com/toe.../index27.html#post1670352
Bij Belsimpel zijn ook weer meerdere varianten Pro/Pro Max op voorraad.
"Levering binnen paar dagen" is niet persé de volgende dag he ;-)eagleview schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:53:
9 januari Iphone 14 Pro Max Black met 128GB besteld bij KPN. Vanmorgen bericht: "(nog) niet op voorraad". Ze weten ook niet wanneer een levering is?
Zojuist iPhone 14 Pro 128gb besteld bij CoolBlue!
Bijna alle varianten momenteel nog op voorraad.
Bijna alle varianten momenteel nog op voorraad.
iPhone 14 Pro 128Gb kleuren zwart en paars nu €1138 bij Belsimpel (zonder abbo!)
Hoe dan? Haha ik kan alleen alles kiezen maar verder kom ik niet.Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:46:
Dit is wel nieuw toch:
[Afbeelding]
Kon alvast alles voorbereiden, behalve daadwerkelijk bestellen. Dit lijkt een stapje verder te gaan in de voorbereiding dan het simpelweg markeren als favoriet van vroeger.
De ga door knop blijft gray out
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Niet switchen naar Nederlandse website, dan werkt het.jdiezrequejo schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:21:
[...]
Hoe dan? Haha ik kan alleen alles kiezen maar verder kom ik niet.
De ga door knop blijft gray out
[ Voor 23% gewijzigd door Davidas op 13-09-2023 23:34 ]
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ben benieuwd of je dan een nl adres of store kan kiezen
Ooh dat zou het verschil kunnen zijn, ik zit op de us site (en dat moet ook)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat heb je ingevuld als telefoonnummer? Dit is mandatory en alleen US nummers lijken geaccepteerd te wordenDonstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:11:
Ooh ja ik heb een US nummer toevallig maar kan je niet gewoon het nummer van je hotel doen oid?AerodynamiX schreef op donderdag 14 september 2023 @ 06:43:
[...]
Wat heb je ingevuld als telefoonnummer? Dit is mandatory en alleen US nummers lijken geaccepteerd te worden.
Want volgens mij doen ze er verder niets mee, althans dat is mijn verwachting.
Aaaah check, je bent daadwerkelijk in de StatesDonstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:09:
[...]
Ooh ja ik heb een US nummer toevallig maar kan je niet gewoon het nummer van je hotel doen oid?
Want volgens mij doen ze er verder niets mee, althans dat is mijn verwachting.
Nou nu nog niet maar dan wel inderdaadAerodynamiX schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:09:
[...]
Aaaah check, je bent daadwerkelijk in de States.
Ik denk dat jij op Apple USA zit, want via de Nederlandse webshop en Apple Store app krijg ik dit niet als optie te zien.Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:46:
Dit is wel nieuw toch:
[Afbeelding]
Kon alvast alles voorbereiden, behalve daadwerkelijk bestellen. Dit lijkt een stapje verder te gaan in de voorbereiding dan het simpelweg markeren als favoriet van vroeger.
Reem0nN schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:58:
[...]
Ik denk dat jij op Apple USA zit, want via de Nederlandse webshop en Apple Store app krijg ik dit niet als optie te zien.
Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:11:
@Donstil is het eigenlijk wel de moeite om in de States te kopen?
Want wellicht geen sim slot, 1 jaar ipv 2 jaar garantie en problemen als je in NL met een US phone bij de Apple shop komt voor garantie en uiteindelijk minder geld bij inruil (Swappie die de hoogste prijs bied accepteert helemaal geen US inruil).
Want wellicht geen sim slot, 1 jaar ipv 2 jaar garantie en problemen als je in NL met een US phone bij de Apple shop komt voor garantie en uiteindelijk minder geld bij inruil (Swappie die de hoogste prijs bied accepteert helemaal geen US inruil).
Goeie punten maar ik ben daar volgende week en wil natuurlijk niet wachtenwian schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:45:
(Plus ik heb nu al 2 e-sims en altijd AppleCare)
Wellicht geen sim slot? Dat is toch een feit? Ik zit rond kerst in de VS en wilde een 15 pro max meenemen maar zit nog tot juli '25 vast aan een abonnement bij Ben en die bieden geen esim aan....wian schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:45:
Als je een iphone besteld met visa gaat deze meteen van je kaart af of kan je deze paar dagen later nog annuleren ?
Kan je nog annuleren.svenn15 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:27:
Als je een iphone besteld met visa gaat deze meteen van je kaart af of kan je deze paar dagen later nog annuleren ?
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Tot wanneer ? En wanneer gaat het geld van de visa ?
Tot het moment dat je order naar “verzenden wordt voorbereid” gaat, dan wordt ook je kaart definitief belast.svenn15 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:07:
[...]
Tot wanneer ? En wanneer gaat het geld van de visa ?
Zal pas woensdag zijn dan denk ik.Donstil schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:10:
[...]
Tot het moment dat je order naar “verzenden wordt voorbereid” gaat, dan wordt ook je kaart definitief belast.
Morgen klaar zitten voor 14:00. Met een Mac Studio, een MacBook Pro, iPad en iPhone zou het toch moeten lukken?
Nu is de vraag.. Ga ik hem morgen gelijk bestellen. Hij zou dan bij KPN worden besteld en dan moet ik hem op release krijgen want dag erna ga ik om 11:00 vliegen
Wordt krapjes
Wordt krapjes
Als je het zeker wil weten, kun je beter via Apple bestellen.dglavimans schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:44:
Nu is de vraag.. Ga ik hem morgen gelijk bestellen. Hij zou dan bij KPN worden besteld en dan moet ik hem op release krijgen want dag erna ga ik om 11:00 vliegen
Wordt krapjes
Ja dat is elk jaar weer anders. Bij sommige is het zaterdag en bij andere pas donderdag op vrijdag nacht.
Oh wow, ik kende dat Swappie helemaal niet. Die zitten ruim boven wat ik tweedehands verwacht te krijgen. Ik wil echter wel pas mijn huidige toestel naar hun sturen nadat ik de nieuwe heb binnengekregen. Iemand hier daar toevallig ervaring mee?wian schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:45:
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Je hebt 14 dagen om je telefoon te verzenden
Die 100 euro korting die KPN max geeft, kun je zelf ook verdienen door te gaan shoppen voor een goedkoper sim-only abonnement. Vooral rond Black Friday kun je erg goede deals vinden.RiccardoNL schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:31:
[...]
Als je het zeker wil weten, kun je beter via Apple bestellen.
Deze wilde ik eigenlijk quotendglavimans schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:44:
Wordt krapjes
NopRiCk schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:20:
Zijn er dan ook al plekken voor 22-9 waar je de nieuwe lijn kan aanschouwen?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Om toch wat afleiding te hebben ben ik op 't moment maar verder aan het ontwerpen van mijn huis dashboardCordon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:52:
Ik zit klaar, alhoewel het nog even duurt voor je echt kan bestellen.
Ik wil mijn abbonement straks verlengen bij KPN met een iPhone 15 Pro, wat is handig? Alvast inloggen op de verleng site van KPN en vervolgens om 14:00 uur F5en? Of moet je echt opnieuw inloggen? 
First world problems...
First world problems...
Ga denk toch bij mobiel.nl verlengen. Geven altijd meer korting dan Vodafone zelf op toestellen. Plus kortingscode van ing rentenpunten van 50 euro. Maar goed of ze net zoveel toestellen krijgen als de providers zelf is de vraag.
ik wil ook graag weten wat handig is voor een pre order bij KPN. Dus ik heb dezelfde als Danielson:p
Dat is geen vraag, het antwoord is namelijk nee dat krijgen ze niet. De providers leveren de toestellen voor verlenging uit aanBelsimpel, mobiel.nl, etc.Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:37:
Ga denk toch bij mobiel.nl verlengen. Geven altijd meer korting dan Vodafone zelf op toestellen. Plus kortingscode van ing rentenpunten van 50 euro. Maar goed of ze net zoveel toestellen krijgen als de providers zelf is de vraag.
Mobiel had het afgelopen jaar zelfs helemaal geen voorraad op release als ik mij niet vergis.
Precies dat, en dan nog eens Cashback gebruiken scheelt enormwian schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:11:
[...]
Die 100 euro korting die KPN max geeft, kun je zelf ook verdienen door te gaan shoppen voor een goedkoper sim-only abonnement. Vooral rond Black Friday kun je erg goede deals vinden.
Lijkt me overdreven. Bij de 13 pro kon ik relaxed bestellen om 14:00uDennisweb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:18:
Morgen klaar zitten voor 14:00. Met een Mac Studio, een MacBook Pro, iPad en iPhone zou het toch moeten lukken?
[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 15-09-2023 09:48 ]
XXXVI
Wel op verschillende verbindingen, anders heeft het met meerdere apparaten klaarzitten niet zoveel zin.Dennisweb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:18:
Ik doe altijd iPhone op mobiel, iPad op Thuis lijn, macOS via VPN.
Verschilt per jaar welke er sneller de pagina laat zien.
Niet altijd, hoor. KPN geeft 100 euro korting, delen door 12 maanden is 8 euro per maand. Simyo is voordelig, maar data delen en onbeperkt onderling bellen is niet mogelijk waardoor wij beiden een duurder abonnement nodig hebben. Kortom: het is per situatie verschillend.wian schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:11:
[...]
Die 100 euro korting die KPN max geeft, kun je zelf ook verdienen door te gaan shoppen voor een goedkoper sim-only abonnement. Vooral rond Black Friday kun je erg goede deals vinden.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Lijkt mij ook. Is het echt zo belangrijk om met 3 devices in een que te staan? Stel je voor dat je het niet op de releasedatum hebt.ephymerous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:46:
Lijkt me overdreven. Bij de 13 pro kon ik relaxed bestellen om 14:00u
Elect a clown, expect a circus.
Ook ik zit klaar om er eentje te bestellen. Mede Odido klanten, gaan jullie verlengen via Odido zelf of een andere site?
Vorig jaar ging het goed, had ik ze op de dag van de launch, dus hopen dat het dit jaar ook gegund is.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:14:
@Famous @THE_BASE @Dennisweb @Rivanov @Donstil Geen idee waar ie vandaan kwam maar hoevaak kunnen we deze straks weer gebruiken?![]()
[Afbeelding]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Had ik deze destijds niet gemaakt?Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:14:
@Famous @THE_BASE @Dennisweb @Rivanov @Donstil Geen idee waar ie vandaan kwam maar hoevaak kunnen we deze straks weer gebruiken?![]()
[Afbeelding]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zouden er echt zoveel mensen op release dag een telefoon van meer dan 1k gaan bestellen dat je dezelfde taktieken moet gaan hanteren als wanneer je een PS5 probeerde te bemachtigen?
Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:14:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/QxVLsCljV0fyZIIYtvTMpbpK.jpg?f=fotoalbum_large)
Hahahaha, elk jaar is dat weer een deceptie. Gelukkig bestel ik al jaren bij Apple zelf. Ik ben er klaar voor.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:14:
[Afbeelding]
Cross-post vanuit het iPhone ervaringen topic, maar zo gaat komende tijd verlopen:
Tot 13:45
Maken we lol, posten wat memes en doen wat flauwe opmerkingen
13:45 - 14:00
De "IK ZIT KLAAR" berichten
14:00 - 14:02
De "DIT DUURT LANG!!!!!!!" berichten
14:02 - 15:00
De "JAAAAAAAAA GELUKT" berichten
15:00 - 22:00
De "Ik heb nog geen bevestiging gehad" berichten
Bij enen betaling via iDeal duurt de bevestiging langer, geen zorgen, komt goed!
16-09 tot en met 21-09
De "Iemand al een status update gehad?' en "iemand zijn CC al belast?" berichten
21-09
De "JAAA IK HEB TRACKING CODE" berichten
21-09 na 18:00
De "MIJN IPHONE GAAT EERST NAAR BELGIE" berichten
22-09
De "DIT DUURT ECHT LANG" gemixt met de "JAAAAAAA" berichten
We moeten toch wat doen om de tijd te doden?Yucko schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:52:
idd, hebben we het nu over de telefoon of wat anders[/huiskamer]
Bij enen betaling via iDeal duurt de bevestiging langer, geen zorgen, komt goed!
16-09 tot en met 21-09
De "Iemand al een status update gehad?' en "iemand zijn CC al belast?" berichten
21-09
22-09
Ik ben van plan om straks bij KPN m’n slag te slaan. Is er een reden om niet voor e-sim te gaan in plaats van een fysieke sim? Ik heb maar één sim nodig en dat zal ook niet veranderen. Ik heb alleen nog nooit een e-sim gehad en denk: tja?
The horrorSlasher schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:58:
[...]
Lijkt mij ook. Is het echt zo belangrijk om met 3 devices in een que te staan? Stel je voor dat je het niet op de releasedatum hebt.
XXXVI
3? Heb allerlei noodvoorzieningen getroffen. UPS'n achter modem en MacBook. AP's voorzien van reserve prik. Meerdere mobiele hotspots (van verschillende providers) staan aan en kan ik zo verbinding mee maken.Slasher schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:58:
[...]
Lijkt mij ook. Is het echt zo belangrijk om met 3 devices in een que te staan? Stel je voor dat je het niet op de releasedatum hebt.
Mist hier nog de 'Is het bedrag al van jullie creditcard afgeschreven'?Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:09:
Cross-post vanuit het iPhone ervaringen topic, maar zo gaat komende tijd verlopen:
[...]
We moeten toch wat doen om de tijd te doden?
16-09 tot en met 21-09
De "Iemand al een status update gehad?' berichten
21-09
22-09
Of je opent gewoon chrome 20 profielen met elk een andere proxyToppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:20:
[...]
3? Heb allerlei noodvoorzieningen getroffen. UPS'n achter modem en MacBook. AP's voorzien van reserve prik. Meerdere mobiele hotspots (van verschillende providers) staan aan en kan ik zo verbinding mee maken.
Geen internet is geen proxy hoorBert22 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:21:
[...]
Of je opent gewoon chrome 20 profielen met elk een andere proxy
Dan heb je geen goede proxies
Dit klinkt echt als in het ps5 levertijden topic destijds met de **** weer niks berichten
Ik vermoed dat dit nog erger isjimmy87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:12:
Dit klinkt echt als in het ps5 levertijden topic destijds met de **** weer niks berichten
Terwijl de iphone 15 en zeker de pro nou niet echt de meest goedkope telefoon is.
Is het beste om de app of website gewoon open te laten staan? Of vanaf 13:59 refreshen en de app opnieuw te blijven starten totdat je kan bestellen?
NOSIG
:strip_exif()/f/image/DS1Z33CAq5N4b2DdaXRTpo3X.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook dit jaar weer een formuliertje gemaakt om de bestellingen bij te houden. Graag het verzoek om even na het bestellen deze in te vullen, kleine moeite maar hiermee zijn andere gebruikers geholpen.
Ja je moet even een mail adres invoeren zodat je je eigen bestelling later kan bijwerken (zoals daadwerkelijke levering).
Invullen doen we hier
Het bekijken doen we hier
Dank is groot!!
Kan je vandaag eigenlijk ook reserveren, voor het volgende week ophalen in de Apple Store?
PSN: KeaveXL
Ja.KeaveXL schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:24:
Kan je vandaag eigenlijk ook reserveren, voor het volgende week ophalen in de Apple Store?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat verschilt van jaar tot jaar. De ene keer is mijn iOS app het snelste online, de andere keer de browser op de computer. Niets van te zeggen. Hangt ook deels van je ISP af._Christiaan_ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:42:
Is het beste om de app of website gewoon open te laten staan? Of vanaf 13:59 refreshen en de app opnieuw te blijven starten totdat je kan bestellen?
Nog een tip voor diegene die 'm laten bezorgen op werkadres. Geef bij het afleveradres aan dat het een bedrijfsadres betreft. Dan komen ze 'm namelijk tussen 8:00 - 17:00 bezorgen.
Wanneer je dit niet aangeeft, dan komt het in het reguliere bezorgsysteem en heb je ook kans dat ze 's avonds voor de deur staan. En waarschijnlijk is je kantoor dan dicht.
Wanneer je dit niet aangeeft, dan komt het in het reguliere bezorgsysteem en heb je ook kans dat ze 's avonds voor de deur staan. En waarschijnlijk is je kantoor dan dicht.
Mobiel.nl had sowieso vorig jaar helemaal 0 voorraad met de 14 dus persoonlijk raad ik die afMink_ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:28:
Mobiel.nl staat nog vol met fouten in ieder geval
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik wil vandaag graag een 15 plus abonnement afsluiten. Dat zal wel moeten lukken toch? De meeste die-hard fans zullen de 15 pro preorderen leek me.
Dus wat doen de meeste hier, bestellen bij ISP (vul maar naam in), bij een normale shop (coolblue etc) of bij Apple zelf?
Ik bestel echt al jaren bij Apple zelf. Nooit bij providers. Heb wel één keer een MacBook Pro bij Coolblue besteld, omdat ik te laat was bij Apple.jimmy87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:37:
Dus wat doen de meeste hier, bestellen bij ISP (vul maar naam in), bij een normale shop (coolblue etc) of bij Apple zelf?
Achja ik probeer het wel. Ik krijg 50 euro korting i.c.m. Vodafone abonnement. Ik ga voor de 15 plus, ik hoop dat die wat minder hype heeft en misschien wel snel naar mij verzonden kan worden.s0kkie schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:33:
[...]
Mobiel.nl had sowieso vorig jaar helemaal 0 voorraad met de 14 dus persoonlijk raad ik die af
Ik wil bij KPN zelf gaan bestellen, maar als ik nu de iphone 14 max pro vergelijk met op belsimpel voor hetzelfde abbonement zit daar gewoon 100 verschil in.jimmy87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:37:
Dus wat is handig, direct toch bij KPN (want ben daar al klant met internet/tv) of via belsimpel bij kpn?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.