• teh_maniax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:36
thomas1750 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:29:
[...]

Ik had doorgeklikt en niet vandaag bezorgd geklikt. Balen dan maar iets meer geduld maar ik zag bij de pro Max dat t niet mogelijk was om vanavond te bezorgen wel ook van bol.com
Wees blij, ik heb gekozen voor same day delivery, maar geen delivery.. Budbee verprutst de boel |:( en als ik de ervaringen overal lees over Budbee kan ik waarschijnlijk nog wel een aantal dagen extra wachten...

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-01 13:23
Net 14 Pro Max - Space Black - 256gb kunnen bestellen bij mediamarkt!

• korenaga
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-01 15:14
Bureauwlamp schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:59:
Dank voor de tip, zojuist ook een iPhone Pro 128 GB kunnen bestellen. Zie dat er verschillende modellen/kleuren op voorraad zijn.

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:51
Helaas dus alleen de zwarte, geen deep purple beschikbaar bij mediamarkt ;(

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Apple Store Amsterdam heeft meerdere Pro’s op voorraad.

Think Different

• daanwth
sushieffer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:20:
Apple Store Amsterdam heeft meerdere Pro’s op voorraad.

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Dan ben je te laat. Meerdere 128GBs en 256GBs waren op voorraad. Van de 128GB was elke kleur beschikbaar en van de 256GB alleen de gouden niet.

Think Different

• daanwth
sushieffer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:52:
[...]

Dan ben je te laat. Meerdere 128GBs en 256GBs waren op voorraad. Van de 128GB was elke kleur beschikbaar en van de 256GB alleen de gouden niet.
Jammer weer... :|

• Bureauwlamp
14 Pro Max - Black - 256 en Gold - 128 nog steeds op voorraad bij MediaMarkt

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05
Bureauwlamp schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:43:
14 Pro Max - Black - 256 en Gold - 128 nog steeds op voorraad bij MediaMarkt
Dank voor je tip! Net besteld 14 pro max Black 128 GB. Eindelijk gelukt. Had op de dag van lancering hem al besteld bij bol.com. Die is toen kwijtgeraakt/gejat door koerier Budbee. Nu eindelijk weer 1 kunnen bestellen.

• daanwth

Thanks voor de tips, morgen hopelijk op te halen!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:42
GoEV6 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:34:
[...]

Dank voor je tip! Net besteld 14 pro max Black 128 GB. Eindelijk gelukt. Had op de dag van lancering hem al besteld bij bol.com. Die is toen kwijtgeraakt/gejat door koerier Budbee. Nu eindelijk weer 1 kunnen bestellen.
Net of de bezorger het wist…
Zuur is dat.

Ik heb hem vandaag binnen nu instellen en twijfelen over een aw ultra haha

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

• chung888
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-01 14:48
Bureauwlamp schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:59:
Laat je het thuisbezorgen?

Ik heb helaas 1 besteld bij MM. Alles ging soepel tot het versturen. Bij mijn aankopen zie ik dat de Iphone is verstuurd. Helaas heb ik geen track en trace ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met MM, dus even afwachten wat ze zeggen.

• daanwth
chung888 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:36:
[...]

Ik heb helaas 1 besteld bij MM. Alles ging soepel tot het versturen. Bij mijn aankopen zie ik dat de Iphone is verstuurd. Helaas heb ik geen track en trace ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met MM, dus even afwachten wat ze zeggen.
Oei, wanneer heb je je iPhone besteld? Ik hoop nu dan wel dat ik hem vandaag op kan halen bij de mediamarkt :|

• chung888
daanwth schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:07:
[...]

Oei, wanneer heb je je iPhone besteld? Ik hoop nu dan wel dat ik hem vandaag op kan halen bij de mediamarkt :|
6 december rond het middaguur besteld.

Update: Ik heb een track en trace ontvangen. Als het goed is, moet de Iphone vanavond arriveren oOo

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05
Inmiddels in bezit. Nu alles via iCloud overzetten. Twijfelde even om een Pixel 7 (pro) te komen maar nu toch wel erg blij met mijn 14 pro max :)

• daanwth
:D uiteindelijk kunnen ophalen bij de mediamarkt. Van de 13 Pro naar de 14 Pro is geen hele grote upgrade maar wel weer erg leuk ;)

• thomas1750
daanwth schreef op donderdag 8 december 2022 @ 22:59:
:D uiteindelijk kunnen ophalen bij de mediamarkt. Van de 13 Pro naar de 14 Pro is geen hele grote upgrade maar wel weer erg leuk ;)
Lekker hoor! Hier van de week binnen gekregen. Van de 11 naar de 14 pro. Beste vooruitgang in alles eigenlijk!

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

• daanwth
thomas1750 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:19:
[...]

Lekker hoor! Hier van de week binnen gekregen. Van de 11 naar de 14 pro. Beste vooruitgang in alles eigenlijk!
Oh van de 11 zeer zeker een grote upgrade!

• Bureauwlamp
chung888 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:36:
[...]

Kantoor! Maar dat was ook niet slim, want ze leveren in de avond... dus heb tot 20h op kantoor gezeten en gelukkig spotte ik de bezorger haha.

Hele leven Android gebruikt! Dit is mijn eerste iPhone :) Erg blij mee, al blijkt dat er niet een official supported manier is om je WhatsApp history over te zetten... Dus maar hopen dat ik niks hoef op te zoeken van vroeger.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:13
Bureauwlamp schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:40:
[...]

Kantoor! Maar dat was ook niet slim, want ze leveren in de avond... dus heb tot 20h op kantoor gezeten en gelukkig spotte ik de bezorger haha.

Hele leven Android gebruikt! Dit is mijn eerste iPhone :) Erg blij mee, al blijkt dat er niet een official supported manier is om je WhatsApp history over te zetten... Dus maar hopen dat ik niks hoef op te zoeken van vroeger.
Bij het instellen van je iPhone kun je ervoor kiezen om Whatsapp history etc. over te zetten van je Android naar iPhone. Zo heb ik het ook gedaan, werkt perfect :)

• Bureauwlamp
SnoopBok schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:43:
[...]

Bij het instellen van je iPhone kun je ervoor kiezen om Whatsapp history etc. over te zetten van je Android naar iPhone. Zo heb ik het ook gedaan, werkt perfect :)
Klopt, maar na een half uur stond dat nog steeds op 0%... dus toen maar afgebroken. En het kan niet meer na first boot, dus ik moet nu mijn iphone resetten wil ik het nog eens proberen (met het risico dat er weer niks gebeurt).

Maar je hebt gelijk dat de support er dus eigenlijk wel is! Wellicht dit weekend toch nog een keer proberen...

• thomas1750
daanwth schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:00:
[...]

Oh van de 11 zeer zeker een grote upgrade!
Ja super grote inderdaad!! Wel blij mee

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:13
Bureauwlamp schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:43:
[...]

Klopt, maar na een half uur stond dat nog steeds op 0%... dus toen maar afgebroken. En het kan niet meer na first boot, dus ik moet nu mijn iphone resetten wil ik het nog eens proberen (met het risico dat er weer niks gebeurt).

Maar je hebt gelijk dat de support er dus eigenlijk wel is! Wellicht dit weekend toch nog een keer proberen...
Ik had de eerste keer ook dat het niet werkte, tijdens het instellen van de iPhone was hij bezig on WhatsApp over te zetten. Daarbij swipte ik het lockscreen naar beneden, toen stokte het proces. Toen heb ik alles overnieuw gedaan: backup aanmaken op Android telefoon (moest ik mijn simkaart er dus ook weer in doen) en vervolgens de iPhone reset en opnieuw ingesteld. Toen werkte het wel in één keer, ik raad je dus aan om niks te doen tijdens het overzetten :P

• korenaga
Mijn iPhone 14 Pro is ondertussen ook binnen na deze gekocht te hebben bij Mediamarkt. Helaas blijkt er een schade te zitten op het scherm linksboven, dus... vrijdagmiddag maar meteen een incident ingeschoten bij Mediamarkt met foto's en toelichting.

Nog geen reactie op gehad, nou gaan we zien hoe de Mediamarkt met dit soort situaties om gaat. Weet wat mijn rechten zijn, maar ik heb geen hoge pet op van Mediamarkt. Alleen al het feit dat vrijdagmiddag het webformulier met een mooie foutmelding kwam na het indienen is al een lekkere start. :F

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:03
korenaga schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:38:
Mijn iPhone 14 Pro is ondertussen ook binnen na deze gekocht te hebben bij Mediamarkt. Helaas blijkt er een schade te zitten op het scherm linksboven, dus... vrijdagmiddag maar meteen een incident ingeschoten bij Mediamarkt met foto's en toelichting.

Nog geen reactie op gehad, nou gaan we zien hoe de Mediamarkt met dit soort situaties om gaat. Weet wat mijn rechten zijn, maar ik heb geen hoge pet op van Mediamarkt. Alleen al het feit dat vrijdagmiddag het webformulier met een mooie foutmelding kwam na het indienen is al een lekkere start. :F
Succes, dit is een van de redenen waarom ik nooit meer dure producten bij MediaMarkt koop. Dramatische.service, al is dat wel al meer dan 5 jaar geleden.

Memories of yesterday, will grow, but never die

• chung888

Succes met de afhandeling! Wel balen.

[Voor 4% gewijzigd door chung888 op 12-12-2022 11:08]

• Zwolsermbtr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:17
Hebben er mensen ook ervaring met de levertijden van een bestelling van een iPhone die niet op voorraad was?

Ik heb zelf de 14 Pro 128 GB Zwart besteld bij Belsimpel icm met Tele2 abonnement. Tijdens de bestelling was er een levertijd van 3 weken. Die zijn nu bijna voorbij, maar in mijn account staat nog steeds:

Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.

Op de productpagina staat nog steeds 3 weken voor Tele2 abonnementen, maar dat zal voor nieuwe bestellingen zijn. Ik heb nu dus echt geen idee wat ik kan verwachten qua levertijd. Heb geen problemen met een week of twee extra, maar heb hem het liefst wel voor de kerst.

• Bureauwlamp
SnoopBok schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:48:
[...]

Ik had de eerste keer ook dat het niet werkte, tijdens het instellen van de iPhone was hij bezig on WhatsApp over te zetten. Daarbij swipte ik het lockscreen naar beneden, toen stokte het proces. Toen heb ik alles overnieuw gedaan: backup aanmaken op Android telefoon (moest ik mijn simkaart er dus ook weer in doen) en vervolgens de iPhone reset en opnieuw ingesteld. Toen werkte het wel in één keer, ik raad je dus aan om niks te doen tijdens het overzetten :P
Ik heb 't nog een poging gegeven na een factory reset! Had alle images gewiped met de hoop dat het dan sneller ging, en na een half uur op 0% was het ineens klaar :) Dus nu mijn history ook op iPhone en ben ik helemaal rond! Thanks voor de suggesties!

• chung888

Heb je ondertussen al reactie gehad van MM?

• korenaga
chung888 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:19:
[...]

Heb je ondertussen al reactie gehad van MM?
Jazeker, in eerste instantie een cadeaubon van 100 euro als aanbod. Natuurlijk niet mee akkoord gegaan, vervolgens gister einde van de dag hem retour terug gegeven in de winkel en mijn geld terug gehad. Weet wel dat ik niet snel meer zulk spul koop bij de M, ondanks dat het uiteindelijk wel goed is gekomen.

Moet dus nog even op zoek naar waar ze hem op voorraad hebben of gewoon accepteren dat ik tot eind van het jaar moet wachten.

• Spoider
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-01 12:47
Precies hetzelfde probleem hier, maar dan bij T-Mobile. Meer dan een maand geleden de 14 Pro (zwart) besteld. Destijds stond er dat ie binnen 3-4 weken geleverd zou worden, maar inmiddels zijn we in week 5 en is de levertijd op de website veranderd naar 4-6 weken.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-01 00:52
Spoider schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:23:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier, maar dan bij T-Mobile. Meer dan een maand geleden de 14 Pro (zwart) besteld. Destijds stond er dat ie binnen 3-4 weken geleverd zou worden, maar inmiddels zijn we in week 5 en is de levertijd op de website veranderd naar 4-6 weken.
Dit is het actuele schema met daarin de besteldata van de telefoons die nu worden uitgeleverd. Dit schema is voor het laatst op 15 december om 14:27 uur geüpdatet. Hopelijk heb je er wat aan.

[Voor 7% gewijzigd door BinaryRun op 16-12-2022 10:44]

• Zwolsermbtr
Spoider schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:23:
[...] maar inmiddels zijn we in week 5 en is de levertijd op de website veranderd naar 4-6 weken.
Ai, dat zet niet echt een mooi beeld neer. Ze hebben hier verder niks over gecommuniceerd naar jou? Ik heb bij Belsimpel gevraagd of ze me kunnen vertellen of de eerder aangegeven levertijden behaald worden of niet, verder zelf 0 updates gehad.

BinaryRun schreef op donderdag 15 december 2022 @ 02:55:
[...] Dit is het actuele schema met daarin de besteldata van de telefoons...
Op zich goed dat T-Mobile dat aangeeft, ik denk dat @Spoider helaas er uit zal moeten concluderen dat hij nog 1-3 weken te wachten heeft |:( . Belsimpel geeft helaas niks aan over hun actuele status. Zelf heb ik 25-11 besteld, dus ik vrees dat ik pas in het nieuwe jaar wat kan verwachten.

• Zwolsermbtr
Update: Vanochtend, precies drie weken na het plaatsen van de bestelling, is de tekst in mijn Belsimpel account aangepast over de levering:
Jouw product komt binnen op 16-12-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van.
Verder heb ik hier geen e-mail over gehad. Er zal vanavond wel een verzendbevestiging komen. Het is dus precies de aangegeven 3 weken levertijd die vermeld werd tijdens het plaatsen van de bestelling.

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08
Lijkt er op dat er voor de 14 Pro Max nu voorraad is bij Belsimpel. Vandaag bestellen, morgen leveren.

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-01 19:30
geertjb61 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:36:
Lijkt er op dat er voor de 14 Pro Max nu voorraad is bij Belsimpel. Vandaag bestellen, morgen leveren.
Bij bol.com is de vooral de 14 pro zwart 128gb op voorraad :)

• BinaryRun
Vraagje:

Ik heb ervoor gekozen om een iPhone 14 Pro aan te schaffen i.c.m. een T-Mobile abonnement. Nu is deze goedkoper en op voorraad bij mobiel.nl terwijl de levertijd bij T-Mobile 4-6 weken is. Echter twijfel ik of het verstandig is om via mobiel.nl m'n toestel aan te schaffen i.v.m. de afhandeling van eventuele problemen binnen de garantie. Bij T-Mobile kan ik immers gewoon binnenlopen als er iets aan de hand is.

Wat raden jullie aan? Het toestel daarom bij T-Mobile aanschaffen of maakt het allemaal niet zoveel uit omdat Apple toch overal authorized service providers heeft?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:38
geertjb61 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:36:
Ik begrijp nog steeds niet waarom een Tweaker adviseert om bij Belsimpel of Mobiel te bestellen. Recent had iemand hier zelfs nog een gebruikt toestel ontvangen.

Bestel gewoon bij Apple of een andere geautoriseerde reseller.

• BinaryRun
turkeyhakan schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:13:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet waarom een Tweaker adviseert om bij Belsimpel of Mobiel te bestellen. Recent had iemand hier zelfs nog een gebruikt toestel ontvangen.

Ik weet niet of dat heel veel uit maakt. Iemand had laatst ook dit probleem bij de Mediamarkt en die zijn een authorized Apple reseller.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:38
BinaryRun schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:48:
[...]

Ik weet niet of dat heel veel uit maakt. Iemand had laatst ook dit probleem bij de Mediamarkt en die zijn een authorized Apple reseller.
Je hoort mij de Mediamarkt niet opnoemen, integendeel. De MM zou op nr 3 van de lijst kunnen. Je hebt gelijk, ze zijn wel APR.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:54

pdavie2311

Live life to the fullest..

[...]

1 14 Pro en 2 iPhone 11 besteld bij Belsimpel!
Prima levering en alles goed..

Dus om nu dat zo af te serveren is kort door de bocht..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• BinaryRun
turkeyhakan schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:49:
[...]

Je hoort mij de Mediamarkt niet opnoemen, integendeel. De MM zou op nr 3 van de lijst kunnen. Je hebt gelijk, ze zijn wel APR.
Vanwege mijn eigen vraag heb ik het even nagezocht, mobiel.nl en Belsimpel zijn ook Authorized Resellers.

[Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 16-12-2022 18:05]

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:08
[...]

Ach, overal gaat het wel eens mis. In het verleden ook een dergelijke ervaring bij CoolBlue gehad met een MacBook welke ik daar had besteld.
Maar als je bij Belsimpel 10% kan besparen op de Apple prijzen is dat toch mooi meegenomen. Plus geen zes weken wachten wat bij Apple zelf nu aan de orde is. Vandaag de 14 pro max 256gb besteld. Morgen wordt ie geleverd.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BinaryRun schreef op donderdag 15 december 2022 @ 02:55:
[...]

Dit is het actuele schema met daarin de besteldata van de telefoons die nu worden uitgeleverd. Dit schema is voor het laatst op 15 december om 14:27 uur geüpdatet. Hopelijk heb je er wat aan.

[Afbeelding]
maar @Spoider geeft al aan dat informatie direct van T-Mobile (waar dit overzicht ook op gebaseerd is) een maand geleden een levertijd van 3-4 weken suggereerde wat na 5 weken verruimd is naar 4-6 weken.
Deze lever-indicaties moet je dus beschouwen met een marge van 4+5+6 = 15 weken (!)

[Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 19-12-2022 13:29]

~

• BinaryRun
JJ Le Funk schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:15:
[...]

maar @Spoider geeft al aan dat informatie direct van T-Mobile (waar dit overzicht ook op gebaseerd is) een maand geleden een levertijd van 3-4 weken suggereerde wat na 5 weken verruimd is naar 4-6 weken.
Deze lever-indicaties moet je dus beschouwen met een marge van 4+5+6 = 15 weken (!)
Ik wil hier verder geen discussie over beginnen, maar ik denk dat je het verkeerd leest. Onder besteldatum staat waar ze nu zijn met uitleveren, onder levertijd staat de geschatte levertijd voor nieuwe bestellingen. De levertijd is heus geen 15 weken, dan tel je dingen op die niet opgeteld moeten worden. ;)

• Reyliny
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-12-2022
BinaryRun schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:33:
[...]

Ik wil hier verder geen discussie over beginnen, maar ik denk dat je het verkeerd leest. Onder besteldatum staat waar ze nu zijn met uitleveren, onder levertijd staat de geschatte levertijd voor nieuwe bestellingen. De levertijd is heus geen 15 weken, dan tel je dingen op die niet opgeteld moeten worden. ;)
Ik zit inmiddels wel op 13 weken, dus ik zou het niet heel gek vinden hoor. :)

• Spoider
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-01 12:47
Net een mailtje gekregen dat mijn toestel morgen bezorgd wordt!

9 november besteld, iPhone 14 Pro zwart 128 GB (T-Mobile)

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:20

sten123

PSN: MisterxBee

11 nov iPhone 14 Pro zwart 128 GB besteld bij t mobile. Nu bericht dat ik binnen 3 dagen bericht van transporteur krijg.

PSN: MisterxBee

• JJ Le Funk
  • Niet online
Shop: T-Mobile online
Toestel: iPhone 14 Pro Max 128GB Goudkleurig.
Besteldatum: 29 November
Nieuwe lever-indicatie: 4-6 weken (was ten tijde van bestellen 2-3 weken)

Status: bestelling geannuleerd. T-Mobile Webcare adviseert via Belsimpel opnieuw bestelling te doen vanwege kortere levertijden.

[Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 19-12-2022 22:48]

~

• Barry-19
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-01 09:59
Hey iedereen,

Ik ben zoals velen van jullie ook op zoek naar een iphone 14 Pro Max
Nu zou ik deze graag bij Telenet willen aankopen in Belgie, aangezien deze toch een mooie korting geven als je klant bent.
Maar ik kan mij enkel registreren voor het ontvangen van mail's als deze op voorraad zou komen.
(en weet dus ook niet wanneer deze op voorraad zouden kunnen komen, dan moet ik ook nog optijd kunnen bestellen alvorens ze weer uitverkocht zijn natuurlijk)
Op zich heb ik nog tijd, maar ik zou deze iphone graag hebben tegen eind januari voor een speciale gelegenheid.
Wat denken jullie, best wachten en kijken bij Telenet? of toch maar bestellen bij de online Applestore?

Alvast bedankt.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:54

pdavie2311

Live life to the fullest..

Barry-19 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 05:23:
Hey iedereen,

Nu zou ik deze graag bij Telenet willen aankopen in Belgie, aangezien deze toch een mooie korting geven als je klant bent.
Maar ik kan mij enkel registreren voor het ontvangen van mail's als deze op voorraad zou komen.
(en weet dus ook niet wanneer deze op voorraad zouden kunnen komen, dan moet ik ook nog optijd kunnen bestellen alvorens ze weer uitverkocht zijn natuurlijk)
Op zich heb ik nog tijd, maar ik zou deze iphone graag hebben tegen eind januari voor een speciale gelegenheid.
Wat denken jullie, best wachten en kijken bij Telenet? of toch maar bestellen bij de online Applestore?

Alvast bedankt.
Ook wij hebben geen glazen bol helaas :+ Wil je zekerheid, koop hem dan bij Apple zou ik zeggen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• trytobenormal
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-01 12:32
Besteld bij krefel op 29/09 en tot nu nog steeds geen iphone … heb mijn iphone besteld speciaal voor mijn reis in januarie … ik hoop dat ik hem tegen dan heb , pff ben het beu van al dat wachten

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:16
Hey iedereen,

Alvast bedankt.
Bij Apple kopen is dan het beste!😎👍

• BinaryRun
JJ Le Funk schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:57:
Shop: T-Mobile online
Toestel: iPhone 14 Pro Max 128GB Goudkleurig.
Besteldatum: 29 November
Nieuwe lever-indicatie: 4-6 weken (was ten tijde van bestellen 2-3 weken)

Status: bestelling geannuleerd. T-Mobile Webcare adviseert via Belsimpel opnieuw bestelling te doen vanwege kortere levertijden.
Ik zou dan zelf even kijken naar mobiel.nl, daar zijn de iPhones een stuk goedkoper dan bij Belsimpel. (En als je ING klant bent dan kan je in de ING punten winkel gratis een code voor €35,- korting opvragen.)

• chung888
trytobenormal schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 08:03:
Besteld bij krefel op 29/09 en tot nu nog steeds geen iphone … heb mijn iphone besteld speciaal voor mijn reis in januarie … ik hoop dat ik hem tegen dan heb , pff ben het beu van al dat wachten
Kan je niet ergens anders kopen? Diverse webshops hebben af en toe voorraad. Misschien helpt het om af en toe bij de andere webshops te kijken. Zo heb ik mijn 14 pro max ook kunnen bemachtigen. Bij Apple zelf was er geen voorraad. Bij een andere winkel hadden ze toevallig dit model binnen gekregen.

• trytobenormal
Nee helaas kan ik mijn order niet meer annuleren … had het al is nagevraagt -.-

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:01
* edit * excuses.

[Voor 93% gewijzigd door Nol_NL op 21-12-2022 21:00]

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01 16:55
Hey iedereen,

Alvast bedankt.
Ik heb de mijne ook bij Telenet gekocht op launchdate samen met een AWU.
Scheelt toch 150€+130€ :)
Als je je registreert voor mail ben je al te laat wanneer je een mail krijgt.
Het enige dat je kan doen is elke dag een paar keer de site bezoeken.
trytobenormal schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:13:
Nee helaas kan ik mijn order niet meer annuleren … had het al is nagevraagt -.-
Waarom zou je een order niet kunnen annuleren? We hebben in Nederland gewoon de koop-op-afstand-wet die ook telt voor telefoons. Dan maken ze het zichzelf alleen maar moeilijk door een order niet te annuleren en eerst naar je toe gaan sturen en dan weer als retour moeten gaan afhandelen...

• trytobenormal
Omdat ik deze met een afbetalingskaart heb gekocht … waar van ik al 3 maanden betaald heb -.-

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:55

Iphone 14 pro 128gb deep purple begin januari leverbaar bij kpn. De overige kleuren half januari, lijkt de goede kant op te gaan!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50
iPhone 14 pro 128gb op 22 november besteld bij verlenging bij Vodafone en op 23 december ontvangen.

Exact conform communicatie, namelijk week 51.

wijze woorden

• trytobenormal
Heb nog eens een boze mail naar krefel gestuurd … en ze zeggen weer het zelfde dat ik moet stoppen met mails te sturen , en dat zij er niks aan kunnen doen dat ze niks binnen krijgen -.-

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:55
trytobenormal schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:21:
Omdat ik deze met een afbetalingskaart heb gekocht … waar van ik al 3 maanden betaald heb -.-
Hoe werkt dat dan precies? Is dat een soort lening?
Neem aan dat je begint met betalen zodra het product is ontvangen?

• trytobenormal
Is zo een budget kaart , je moet er elke maand geld op storten nee ik betaal al …

• JJ Le Funk
  • Niet online
BinaryRun schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:17:
[...]

Ik zou dan zelf even kijken naar mobiel.nl, daar zijn de iPhones een stuk goedkoper dan bij Belsimpel. (En als je ING klant bent dan kan je in de ING punten winkel gratis een code voor €35,- korting opvragen.)
dat is wel een goede tip, alleen had ik destijds een Black Friday-deal gesloten waardoor de prijs laag was. Ik heb nu afgezien van de aanschaf en ga het nog een jaartje volhouden met oude iPhone12 128GB (die nog best aardig kan meekomen).

~

• Badmuts20
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:12
Goedendag medewerkers.
Ben zoekende naar een iPhone 13 mini. Zover ik kan zien zijn er diverse shops die deze op voorraad hebben. Zijn de lange levertijden alleen van toepassing op de 14 serie?

Dan nog een andere vraag:
Bij yourmacstore zou je vvv-bonnen moeten kunnen inleveren. Ik krijg dit niet voor elkaar. Heeft iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat? (Mail en bellen al geprobeerd, maar blijkbaar is deze webshop in het weekend gesloten)

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-01 18:54
17 november bij Amac besteld en nog niets binnen. Erg jammer want was een kerst cadeau. Had via een officiële reseller wel iets sneller verwacht. :(

• BinaryRun
Badmuts20 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 13:13:
Goedendag medewerkers.
Ben zoekende naar een iPhone 13 mini. Zover ik kan zien zijn er diverse shops die deze op voorraad hebben. Zijn de lange levertijden alleen van toepassing op de 14 serie?
Dat klopt inderdaad en dan specifiek de iPhone 14 Pro. De rest is goed leverbaar.

• Dr. Theopolis
SuperVliegNL schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 14:14:
17 november bij Amac besteld en nog niets binnen. Erg jammer want was een kerst cadeau. Had via een officiële reseller wel iets sneller verwacht. :(
Ik lees hier dat velen lang moeten wachten op hun toestel en dat verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje, aangezien bol.com geregeld toestellen binnen krijgt die ze binnen 24 uur kunnen leveren. Ik heb zodoende afgelopen donderdag een 14 pro 512 GB besteld die gisteren geleverd is. Dus houdt gewoon bol.com in de gaten en je heb binnen een paar dagen een 14 pro in huis _/-\o_

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:54
Vandaag eindelijk mijn iphone 14 Pro binnengekregen via mobiel.nl tenminste dat dacht ik. Doe ik het pakketje open zit er alleen een parfum in en mijn simkaart. Maar geen iphone 14 Pro. Kan nergens een klacht indienen ivm kerst. Moet wachten tot dinsdag.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:01
Dr. Theopolis schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 18:12:
[...]

Ik lees hier dat velen lang moeten wachten op hun toestel en dat verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje, aangezien bol.com geregeld toestellen binnen krijgt die ze binnen 24 uur kunnen leveren. Ik heb zodoende afgelopen donderdag een 14 pro 512 GB besteld die gisteren geleverd is. Dus houdt gewoon bol.con in de gaten en je heb binnen een paar dagen een 14 pro in huis _/-\o_
Ik snap het ook niet zo. Volgens mij heb je h’m vrij snel binnen als je gewoon via Apple besteld. Ik had 2 wkn geleden een bestelling aangemaakt en de 14 Pro 256 GB nu al in huis.

• BinaryRun
halilg85 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 18:58:
Vandaag eindelijk mijn iphone 14 Pro binnengekregen via mobiel.nl tenminste dat dacht ik. Doe ik het pakketje open zit er alleen een parfum in en mijn simkaart. Maar geen iphone 14 Pro. Kan nergens een klacht indienen ivm kerst. Moet wachten tot dinsdag.
Vreemd. Mobiel.nl verkoopt geen parfum. Heb je het pakketje bekeken voordat je het openmaakte? Ik vraag mij af of iemand het heeft opengemaakt en de inhoud heeft veranderd.

Zit er toevallig een stukje plakband en/of een stikker met een barcode, bestelnummer en je naam op de simkaart? In dat geval heeft iemand waarschijnlijk je simkaart van de telefoon losgetrokken, mobiel.nl plakt deze namelijk aan de telefoon vast.

• halilg85
BinaryRun schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:20:
[...]

Vreemd. Mobiel.nl verkoopt geen parfum. Heb je het pakketje bekeken voordat je het openmaakte? Ik vraag mij af of iemand het heeft opengemaakt en de inhoud heeft veranderd.

Zit er toevallig een stukje plakband en/of een stikker met een barcode, bestelnummer en je naam op de simkaart? In dat geval heeft iemand waarschijnlijk je simkaart van de telefoon losgetrokken, mobiel.nl plakt deze namelijk aan de telefoon vast.
[URL="https://tweakers.net/i/qvUxO6eQux4QG8NjY1BzJ5nPB1g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7HYWN1mKq60kvY3gvlzp1Lsa.jpg?f=user_large",,"1"][URL="https://tweakers.net/i/T4tbVFJpT5Y95YV0zthMeJ1xfCU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eGGF8rmqqt3AZv70VOpCXQef.jpg?f=user_large",,"1"]

Zo ziet het er uit

[Voor 21% gewijzigd door halilg85 op 27-12-2022 18:51]

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:19
Snel contact opnemen! Denk dat er met je pakketje is geknoeid. Flesje parfum zit er waarschijnlijk in om het pakketje gewicht te geven, anders valt het te veel op.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:44
Pff wat k*t voor je!
Inderdaad meteen melden, waarschijnlijk staat ie al op marktplaats.
Deze bijvoorbeeld: zonder bon, vanmiddag geplaatst.
Zover het nog loont: deze staat zelfs met imei / serienummer op MP.

• halilg85
MartijnMartijn schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 20:17:
[...]

Pff wat k*t voor je!
Inderdaad meteen melden, waarschijnlijk staat ie al op marktplaats.
Deze bijvoorbeeld: zonder bon, vanmiddag geplaatst.
Zover het nog loont: deze staat zelfs met imei / serienummer op MP.
[Afbeelding]
Ik ben al aan het kijken op marktplaats. Het was een goude dus niet deze. Ik kan het nergens melden. Het is nu kerst. Ik hoop dat ik gewoon een nieuwe kan krijgen en niet met dit probleem kom te zitten

• BinaryRun
Er zou een stikker moeten zitten aan de andere kant van je simkaart, maar dit is inderdaad niet goed gegaan. Erg vreemd.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:13
halilg85 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 20:25:
[...]

Ik ben al aan het kijken op marktplaats. Het was een goude dus niet deze. Ik kan het nergens melden. Het is nu kerst. Ik hoop dat ik gewoon een nieuwe kan krijgen en niet met dit probleem kom te zitten
In mijn geval zijn er twee toestellen door PostNL op de hoek van de straat aan een wildvreemde meegegeven die "de juiste gegevens" over de bestelling had. Dat zaakje stinkt, want tegen mij heeft de bezorger aangegeven niet om legitimatie te hebben gevraagd, iets wat hij tegen z'n werkgever heeft ontkent. Ondanks dat we gewoon thuis waren en we niet is aangebeld.
Inmiddels staat de teller al op 17 dagen en is er nog geen indicatie wanneer de situatie opgelost gaat worden.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• halilg85
Fanatix schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:03:
[...]

In mijn geval zijn er twee toestellen door PostNL op de hoek van de straat aan een wildvreemde meegegeven die "de juiste gegevens" over de bestelling had. Dat zaakje stinkt, want tegen mij heeft de bezorger aangegeven niet om legitimatie te hebben gevraagd, iets wat hij tegen z'n werkgever heeft ontkent. Ondanks dat we gewoon thuis waren en we niet is aangebeld.
Inmiddels staat de teller al op 17 dagen en is er nog geen indicatie wanneer de situatie opgelost gaat worden.
Ik ben achter de bezorger gegaan en heb hun aangesproken. Ik heb hun kenteken en ook hun telefoonnummers gekregen. Gewicht van het doosjes staat erop. Zou om 340 gram gaan. Dat klopt al niet. Alleen een iphone weegt al 200 gram. Dus ik denk dat het bij mobiel.nl verkeerd is gegaan.
halilg85 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 18:58:
Ik dook even snel op de site om te kijken of ze een extern fullfilment-center gebruiken die de DA of Etos misschien ook gebruikt (Davidhoff ook |:( )

Ik kom daar wel tegen:

https://tweakers.net/i/qIBI4GlFswW6DGIC9NxDefp42ZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CqtE0I9mQXHcdxqGEYgBd9fG.jpg?f=user_large

Maar geen idee of die openingstijden zijn bijgewerkt voor kerst.
Fanatix schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:03:
[...]

PostNL is in principe geen partij voor jou als ontvanger en het zou al helemaal niet jouw probleem mogen zijn. Laat de verkoper je al 17 dagen zitten? Denk dat de naam hier dan nu wel genoemd mag worden als wanverkoper...

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:13
Dennisdn schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:48:
[...]

PostNL is in principe geen partij voor jou als ontvanger en het zou al helemaal niet jouw probleem mogen zijn. Laat de verkoper je al 17 dagen zitten? Denk dat de naam hier dan nu wel genoemd mag worden als wanverkoper...
Daar heb je helemaal gelijk in. De bezorger heb ik alleen de dag na “levering” gesproken om te vragen of hij kon vertellen waar het pakketje is gebleven. Anders dan formulieren invullen en procedures opstarten is de grote rode winkel nog niet gekomen. Het laatste bericht was van 5 dagen geleden, inmiddels al meerdere keren om een update verzocht. Zo fijn, een winkel die niet telefonisch bereikbaar is.

Een leuke was ook nog dat de verkoper opperde dat ik aangifte moest doen. Van welk strafbaar feit dan? Mij is tenslotte niets “aangedaan”.

[Voor 8% gewijzigd door Fanatix op 25-12-2022 20:51]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Fanatix schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:49:
[...]

Een leuke was ook nog dat de verkoper opperde dat ik aangifte moest doen. Van welk strafbaar feit dan? Mij is tenslotte niets “aangedaan”.
Vooral dat laatste. Ik noemde het misschien te snel een wanleverancier. Maar een beetje retailer gaat de discussie nog niet eens aan, laat staan je 3 weken gewoon laten zitten. Het gaat niet om een paar schoenen ofzo…

• BinaryRun
halilg85 schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:12:
[...]

Ik ben achter de bezorger gegaan en heb hun aangesproken. Ik heb hun kenteken en ook hun telefoonnummers gekregen. Gewicht van het doosjes staat erop. Zou om 340 gram gaan. Dat klopt al niet. Alleen een iphone weegt al 200 gram. Dus ik denk dat het bij mobiel.nl verkeerd is gegaan.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar dit zijn de gegevens van mijn iPhone 14 Pro die afgelopen week is bezorgd.

• Gr4mpyC3t
halilg85 schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:12:
[...]

Is het gewicht op de verzendlabel niet een indicatie? Ik kreeg vorige week een pakketje binnen waar een 1kg op stond, maar er zat zeker weten niet dat gewicht in.
Gr4mpyC3t schreef op zondag 25 december 2022 @ 23:55:
[...]

Is het gewicht op de verzendlabel niet een indicatie? Ik kreeg vorige week een pakketje binnen waar een 1kg op stond, maar er zat zeker weten niet dat gewicht in.
Dat ligt aan het fulfillproces van de verzender. Bij grote retailers zit er aan het einde van het pickorder-proces een automatisch weegsysteem die bij een afwijking van zeg, 20 gram, de doos uit het proces haalt voor controle. Bij anderen is het inderdaad slechts een indicatie.

• BinaryRun
Dennisdn schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:46:
[...]

Ik dook even snel op de site om te kijken of ze een extern fullfilment-center gebruiken die de DA of Etos misschien ook gebruikt (Davidhoff ook |:( )

Ik kom daar wel tegen:

[Afbeelding]

Maar geen idee of die openingstijden zijn bijgewerkt voor kerst.
Ze waren wel echt open. Ik heb eerder vandaag m'n iPhone 14 pro voor het eerst uit de doos gehaald als kerstcadeau nadat deze vorige week is bezorgd. Helaas zitten er kleine krasjes op het aluminium gedeelte van de bezel. De telefonische reactie was een interne regel regel (die niet de algemene voorwaarde staan) het verplicht om binnen 48u na bezorging de telefoon te inspecteren, anders dan wordt er 10% aan toestelkosten ingehouden bij retour. 8)7

Uitgelegd dat ik dit een beetje vreemd vind, zeker omdat ik dacht dat ik het i.v.m. de 14 dagen ontbindingsperiode voor kerst kon bewaren. Dit snapte ze wel en nu gaan de morgen intern de foto bekijken om zo te bepalen of ze wel of niet die 10% in rekening gaan brengen.

Zelf heb ik besloten om in elk geval de koop/contract te ontbinden aanzien het toestel ook niet meer op voorraad is en na verwerking van de annulering deze rechtstreeks via T-Mobile te bestellen. Dan kan ik tenminste naar de winkel toe als er iets aan de hand is.
BinaryRun schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:07:
[...]

Dit snapte ze wel en nu gaan de morgen intern de foto bekijken om zo te bepalen of ze wel of niet die 10% in rekening gaan brengen.
Hartstikke leuk voor ze dat ze er naar gaan kijken, dat is geen zorg voor jou. De Wet koop op afstand gaat boven alles, al heb je hem zélf beschadigd. Als je binnen 2 weken na ontvangst de koop ongedaan maakt mogen ze op zijn allerhoogst alleen retourkosten inhouden. Let op, als je hem nu alsnog in de winkel koopt, dán is die Wet koop op afstand niet meer geldig en kun je wel met nukkige verkopers te maken krijgen als er iets niet goed is. Alleen daarom koop ik dit soort dingen al niet eens meer in de winkel, die koop op afstand is wel een fijne zekerheid.

• BinaryRun
Dennisdn schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 08:25:
[...]

Hartstikke leuk voor ze dat ze er naar gaan kijken, dat is geen zorg voor jou. De Wet koop op afstand gaat boven alles, al heb je hem zélf beschadigd. Als je binnen 2 weken na ontvangst de koop ongedaan maakt mogen ze op zijn allerhoogst alleen retourkosten inhouden. Let op, als je hem nu alsnog in de winkel koopt, dán is die Wet koop op afstand niet meer geldig en kun je wel met nukkige verkopers te maken krijgen als er iets niet goed is. Alleen daarom koop ik dit soort dingen al niet eens meer in de winkel, die koop op afstand is wel een fijne zekerheid.
Ze hebben aangegeven dat ze weigeren coulant te zijn en hun 48u beleid te handhaven, ondanks dat dit tegen hun eigen algemene voorwaarden in gaat en zoals je aangaf de wet. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik in dat geval de overeenkomst juridisch eenzijdig ga ontbinden, waarbij ze aangeven hieraan lak te hebben. }:O

Omdat ik vervolgens aangaf dat ik morgen naar hun servicepunt/winkel toekom om daar persoonlijk de ontbinding te regelen en mijn telefoon in te leveren, gingen ze toch maar intern overleggen en nu wordt ik morgenochtend voordat ik er ben teruggebeld na overleg met hoofd aftersales, want het idee dat iemand langskomt is toch wel heel spannend.

Daarnaast heb ik ook met T-Mobile gesproken en ook daar wordt het morgen intern besproken, zij zijn het namelijk totaal niet eens met deze gang van zaken en vinden dat het abonnement kosteloos ontbonden moet worden. Bij T-Mobile weten ze niet of ze mij kunnen helpen, maar ze gaan mij bellen terwijl ik bij mobiel.nl in Leidschendam ben zodat ze hun meteen kunnen vertellen hoe ze er daar over denken.

• halilg85
Vandaag alle informatie aangeleverd bij mobiel.nl. Ze gaan een onderzoek starten dat maximaal 2 weken mag duren maar heb wel meegekregen dat ik hoe dan ook een nieuwe iphone ga ontvangen. Dus dat word afwachten.

• trytobenormal
De 1Tb was beschikbaar bij krefel heb laten omwisselen , morgen mag ik er om gaan jeej 😀

• BinaryRun
Nog een korte update van mijn bezoek bij mobiel.nl

Zodra ik eenmaal aankwam op kantoor deden ze eerste verbaasd alsof ze er niks van af weten en daarna was het spontaan opgelost en krijg ik het volledige bedrag terug en wordt de bestelling geannuleerd.

• Gr4mpyC3t
BinaryRun schreef op woensdag 28 december 2022 @ 13:29:
Nog een korte update van mijn bezoek bij mobiel.nl

Zodra ik eenmaal aankwam op kantoor deden ze eerste verbaasd alsof ze er niks van af weten en daarna was het spontaan opgelost en krijg ik het volledige bedrag terug en wordt de bestelling geannuleerd.
Fijn dat het is opgelost! Ga je nu op zoek naar een nieuwe iPhone elders?

• BinaryRun
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 28 december 2022 @ 13:44:
[...]

Fijn dat het is opgelost! Ga je nu op zoek naar een nieuwe iPhone elders?
Ja, ik ga hem nu rechtstreeks bij T-Mobile bestellen. Dan duurt het maar een maand ofzo langer, daar lossen ze het in elk geval wel netjes op als er een probleem is.

• Dr. Theopolis
14 pro zwart (3 stuks) en paars 512 GB (4 stuks) zijn op dit moment te bestellen op bol.com, vrijdag in huis!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
https://www.bol.com/nl/nl...cezwart/9300000123038719/

14 pro Max ook verschillende versies

• BinaryRun
Mediamarkt heeft de 14 pro 256gb op voorraad in zwart, silver & deep purple.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-01 12:02
sn0w13 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:47:
[...]

Ik heb de mijne ook bij Telenet gekocht op launchdate samen met een AWU.
Scheelt toch 150€+130€ :)
Als je je registreert voor mail ben je al te laat wanneer je een mail krijgt.
Het enige dat je kan doen is elke dag een paar keer de site bezoeken.
Ik zie nu op de site van telenet dat ze de zwarte pronlax 128gb op voorraad hebben maar geldt dit voor alle telenet winkels?
Pagina: 1 ... 209 210 211 Laatste

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 14 bestellingen en verwachtte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via deze Google form.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee