Eerst Tweakers, dan shoppen! Bekijk onze selectie van de beste Black Friday deals en voorkom een miskoop door valse kortingen.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11 20:32
Gisteravond bij Belsimpel een iPhone 14 pro 128/paars besteld, zojuist opgehaald in de winkel. Zo kan het ook…

• Icer
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 20-05-2024
Marcel schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:00:
Gisteravond bij Belsimpel een iPhone 14 pro 128/paars besteld, zojuist opgehaald in de winkel. Zo kan het ook…
Ideaal inderdaad. Hebben hier helaas geen BelSimpel in de buurt. De dichtsbijzijnde is een dik uur rijden.

Heb nog contact met Amac gehad. Zij krijgen wekelijks een levering van Apple binnen. Maar ze weten vooraf niet precies welke modellen bij die wekelijkse leveringen zitten van de 14 en ook niet hoeveel (pro, max, kleur gb etc).

Dus het is nog even wachten.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 17:31
Vandaag nog even contact gehad met mobiel.nl, ik heb daar ruim 3 weken geleden een 14 Pro Max besteld. Levertijd was toen 2-3 weken, nu nog steeds volgens mij. Zij geven aan dat ze pas volgende week vrijdag informatie vanuit de leverancier krijgen.

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-11 18:09
2 weken geleden de iPhone 14 Pro Black 256 gb besteld via Vodafone voor een mooie prijs en nu eindelijk binnen. Toch sneller dan ik dacht!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59

Apoca

Array Technology Industry

SnoopBok schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:18:
Vandaag nog even contact gehad met mobiel.nl, ik heb daar ruim 3 weken geleden een 14 Pro Max besteld. Levertijd was toen 2-3 weken, nu nog steeds volgens mij. Zij geven aan dat ze pas volgende week vrijdag informatie vanuit de leverancier krijgen.
Ik sta ook al vanaf de 12de in de wacht daar voor een 14 Pro 128GB Space Black. Na goed het zal wel los lopen allemaal uiteindelijk, maar valt me wel tegen met de leverbaarheid in combinatie met een abonnement moet ik zeggen.

Los gaat het wel iets sneller lijkt het voor beplaande modellen, maar is het toestel weer duurder zonder de provider korting :)

[ Voor 6% gewijzigd door Apoca op 14-10-2022 20:45 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• SnoopBok
Apoca schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:39:
[...]

Ik sta ook al vanaf de 12de in de wacht daar voor een 14 Pro 128GB Space Black. Na goed het zal wel los lopen allemaal uiteindelijk, maar valt me wel tegen met de leverbaarheid in combinatie met een abonnement moet ik zeggen.

Los gaat het wel iets sneller lijkt het voor beplaande modellen, maar is het toestel weer duurder zonder de provider korting :)
Ik heb zojuist mijn bestelling van een iPhone 14 Pro Max 128 GB zwart geannuleerd bij Mobiel.nl. icm een KPN abonnement. Ik zag dat de 256 GB versie nog beschikbaar was op Belsimpel. Ik had er al spijt van dat ik de 128 GB had besteld, omdat ik nu ook een 128 GB telefoon heb die al een paar keer vol zat.

Waarschijnlijk komt hij morgen binnen :*)

Ik stap over vanaf Android, dus ik ben benieuwd hoe het zal bevallen :P

• Dennisweb
  • Laatst online: 21:32
SnoopBok schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:21:
[...]

Ik heb zojuist mijn bestelling van een iPhone 14 Pro Max 128 GB zwart geannuleerd bij Mobiel.nl. icm een KPN abonnement. Ik zag dat de 256 GB versie nog beschikbaar was op Belsimpel. Ik had er al spijt van dat ik de 128 GB had besteld, omdat ik nu ook een 128 GB telefoon heb die al een paar keer vol zat.

Waarschijnlijk komt hij morgen binnen :*)

Ik stap over vanaf Android, dus ik ben benieuwd hoe het zal bevallen :P
Klinkt goed! Les van bestellen bij Belsimpel: wacht sowieso tot vannacht af voordat je denkt dat iets niet op voorraad is. Mijn bestelling (geen iPhone) werd pas een paar minuten voor middernacht verzonden naar de winkel.

Maar groot gelijk dat je ‘m gewoon elders annuleert en sneller in huis wilt. Zou ik ook doen. Have fun met je iPhone. Een vriend van me is overgestapt van OnePlus naar iPhone en heeft er geen spijt van. Zonder een heel X vs Y-oorlogje te beginnen, uiteraard. :)

• SnoopBok
Dennisweb schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:01:
[...]
Maar groot gelijk dat je ‘m gewoon elders annuleert en sneller in huis wilt. Zou ik ook doen. Have fun met je iPhone. Een vriend van me is overgestapt van OnePlus naar iPhone en heeft er geen spijt van. Zonder een heel X vs Y-oorlogje te beginnen, uiteraard. :)
Dat is toevallig! Ook ik stap over vanaf een OnePlus, de 8 Pro :P

Ik zie in mijn omgeving trouwens meer mensen die overstappen naar een ander merk vanaf een OnePlus.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:49
SnoopBok schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:04:
[...]

Dat is toevallig! Ook ik stap over vanaf een OnePlus, de 8 Pro :P

Ik zie in mijn omgeving trouwens meer mensen die overstappen naar een ander merk vanaf een OnePlus.
Ik heb dezelfde overstap gemaakt, bevalt uitstekend kan ik je vertellen :) Soepele en bug vrije ervaring is erg prettig.

• Theitanic
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
GoEV6 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:12:
[...]

Belsimpel en MM hebben meerdere keren per week telefoons op voorraad. Waarom dan zolang wachten?
Ik betaal graag gespreid en dit is de enige zaak waar dat kan…

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 05:24
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar dan vanaf een Samsung Note 10 Plus. Na 3 jaar ziet hij als nieuw uit, maar hij begint wel hier en daar wat moeilijker te doen. Denk vooral aan batterijduur, enz.

Ook ik ga nu de overstap maken naast mijn eerste Iphone. Ik hoop echt dat het me bevalt. Er zijn altijd wel dingen die op het ene apparaat beter werkt dan op het andere, maar ik hoop dat ik dadelijk kan zeggen dat over het algemeen het veel beter bevalt!

Besteld op 16-9 bij Apple, en ik hoop hem 21-10 op zijn vroegst te gaan ontvangen.

• PoJa84
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 20:15
Zijn er ook mensen die ‘m rechtstreeks bij Apple besteld hebben?
Zit ik over te denken.

Is dicht bij de bron…

Ze beloven nu 7 november, dus das over 3 weken.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-11 15:34
Nadeel van bij Apple bestellen is dat ze maar 1 jaar garantie geven. Terwijl Belsimpel, Coolblue, Bol etc… 2 jaar garantie geven. 🧐

Verwijderd

elaho schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:04:
Nadeel van bij Apple bestellen is dat ze maar 1 jaar garantie geven. Terwijl Belsimpel, Coolblue, Bol etc… 2 jaar garantie geven. 🧐
Dit klopt niet wat je zegt.

Volgens de wet geeft de verkopende partij garantie op de producten die je via hun hebt gekocht. Dit geldt ook voor consumentenrecht.

Naast je garantie, geeft Apple het 1e jaar ook fabrieksgarantie, ongeacht waar je hem hebt gekocht over heel de wereld. Binnen deze termijn kan je direct bij Apple te recht voor reparaties.

Voorbeelden:
1. iPhone is 2 jaar oud, bij Coolblue gekocht. Consumentenrecht via Coolblue.
2. iPhone is 2 jaar oud, bij Apple gekocht. Consumentenrecht via Apple.
3. iPhone is 0,5 jaar oud, bij Coolblue gekocht. Direct bij Apple terecht of bij Coolblue.
4. iPhone is 0,5 jaar oud, bij Apple gekocht. Direct bij Apple terecht of via een van de gecertificeerde reparatie punten.

• Dennisweb
@SnoopBok Heb je je iPhone al binnen? :)

• SnoopBok
Nee nog niet, ik vrees dat DHL vertraging heeft. Status is sinds een uur 'Aangekomen in jouw regio'. Ik voel me zo een kind dat op zijn verjaardags cadeaus zit te wachten 😝

• Dennisweb
SnoopBok schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:24:
[...]

Nee nog niet, ik vrees dat DHL vertraging heeft. Status is sinds een uur 'Aangekomen in jouw regio'. Ik voel me zo een kind dat op zijn verjaardags cadeaus zit te wachten 😝
Ah, dat wordt waarschijnlijk vanavond. Maar Belsimpel heeft hem dus wel verzonden. Mooi werk! Dan is het lange wachten ook weer over. ;)

• SnoopBok
Dennisweb schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:36:
[...]

Ah, dat wordt waarschijnlijk vanavond. Maar Belsimpel heeft hem dus wel verzonden. Mooi werk! Dan is het lange wachten ook weer over. ;)
Ja erg snel geregeld bij Belsimpel. Hopelijk komt hij vanavond nog 😀

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:55
iPhone 14 Pro, 256GB, Paars beschikbaar bij Apple Den Haag.
iPhone 14 Pro, 512GB Zwart beschikbaar bij Apple Den Haag.
iPhone 14 Pro, 512GB, Paars beschikbaar bij Apple Haarlem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBXGuTY2Jc_oNsyukXj2ARuZAnE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RcGOUveZzCj58IEL1q6BbfUs.png?f=fotoalbum_large
elaho schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:04:
Niet helemaal. Apple geeft één jaar fabrieksgarantie. Maar ze zijn naast fabrikant ook verkoper en dan telt gewoon 2 jaar consumenten-garantie zoals bij de andere retailers.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 16-10-2022 14:12 ]

• SnoopBok
SnoopBok schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:42:
[...]

Ja erg snel geregeld bij Belsimpel. Hopelijk komt hij vanavond nog 😀
Ik had het niet meer verwacht, maar gisteravond is hij toch nog binnen gekomen. Nu vooral veel instellen en uitzoeken. Eerste indruk is goed, fijne telefoon. FaceId is een verademing 😎

• msvenm
  • Laatst online: 18-10-2022
Ik heb bij amac op 9 september besteld.
Ik heb Zaterdag 2x de IPhone Pro 14 256GB zwart ontvangen.
Dus voor de gene die zich vraagt of amac al levert, ja er zijn er al die ze ontvangen.

• Icer
msvenm schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 06:58:
Ik heb bij amac op 16 september besteld.
Ik heb Zaterdag 2x de IPhone Pro 14 256GB zwart ontvangen.
Dus voor de gene die zich vraagt of amac al levert, ja er zijn er al die ze ontvangen.
Ik heb op 10 september besteld bij Amac. En nog niks ontvangen!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

Er zijn nog 2 open box beschikbaar bij belsimpel

Apple iPhone 14 Pro 128GB Zwart

https://www.belsimpel.nl/...4-pro/los-toestel#outlets

Apple iPhone 14 Pro 256GB Zwart

https://www.belsimpel.nl/...zwart/los-toestel#outlets

[ Voor 29% gewijzigd door DancePlaza op 17-10-2022 15:17 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

• mprkooij
DancePlaza schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:15:
Er zijn nog 2 open box beschikbaar bij belsimpel

Apple iPhone 14 Pro 128GB Zwart

https://www.belsimpel.nl/...4-pro/los-toestel#outlets

Apple iPhone 14 Pro 256GB Zwart

https://www.belsimpel.nl/...zwart/los-toestel#outlets
Enkele lichte gebruikerssporen en dan maar 6 euro korting geven.
Ik zou er niet aan beginnen.

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
mprkooij schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:18:
[...]

Enkele lichte gebruikerssporen en dan maar 6 euro korting geven.
Ik zou er niet aan beginnen.
1 met lichte gebruikers sporen, en andere niet.. ook nog eens dezelfde prijs😂😂

• elaho
Zojuist mail van AMP gehad om afspraak te maken voor mijn bestelling geplaatst verleden week maandag 10 oktober iPhone 14 pro Max goud 128GB. Levertijd stond op 4/5 weken maar nu 1 week dus erg blij mee.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:09
Ik ontving zaterdagnacht weer de KPN automatisch gegenereerde mail met de 'vanwege chiptekort' nog niet op voorraad. We wachten weer even af.

• Apoca

Apoca

Telefonisch contact gehad met Mobiel.nl, ze geven aan dat het nog zeker 2 a 3 weken gaat duurt voor ze relevante toeleveringen krijgen om überhaupt de wachtlijsten van de providers te kunnen gaan wegwerken die ze aanbieden.

Al met al nog even wachten dus, zou je willen verlengen via een reseller :)

[ Voor 4% gewijzigd door Apoca op 17-10-2022 17:38 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• pacod
  • Laatst online: 06-11 23:58
Ik probeer een iphone 14 Pro te bestellen op belsimpel.nl. In eerste instantie geeft ie aan dat er voorraad is, vervolgens zie ik 3 weken en in de volgende stap zie ik dat het de volgende dag binnen is.....twijfel nu wel om te bestellen :)

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 09:52
pacod schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:38:
Ik probeer een iphone 14 Pro te bestellen op belsimpel.nl. In eerste instantie geeft ie aan dat er voorraad is, vervolgens zie ik 3 weken en in de volgende stap zie ik dat het de volgende dag binnen is.....twijfel nu wel om te bestellen :)
Als je op de levertijd klikt zie je welke provider/los toestel welke levertijd heeft

• pacod
  • Laatst online: 06-11 23:58
ExiZTeNcE schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:40:
[...]

Als je op de levertijd klikt zie je welke provider/los toestel welke levertijd heeft
Ah dus wel voorraad! :) Dank je.....keek weer eens met mijn ogen dicht

• XDCL
  • Laatst online: 01-10-2024
Hi, ik heb 12 september de IPhone 14 pro Max zwart (256GB) besteld bij Amac. Ik ben vorige week vrijdag langs geweest om te vragen hoelang het nog gaat duren en ze zeggen dat ze per dag een bepaalde aantal qua leveringen krijgen.

Was benieuwd wie nog meer de Pro Max had besteld bij Amac en welke kleur?

En of iemand hem al heeft ontvangen of heeft op kunnen halen in de winkel?

Alvast bedankt!

• Dennisweb
XDCL schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:36:
Hi, ik heb 12 september de IPhone 14 pro Max zwart (256GB) besteld bij Amac. Ik ben vorige week vrijdag langs geweest om te vragen hoelang het nog gaat duren en ze zeggen dat ze per dag een bepaalde aantal qua leveringen krijgen.

Alvast bedankt!
msvenm in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"

Wel twee Pro’s. En @Icer zit ook nog te wachten totdat hij een ons weegt.

• Bellcaunion
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-06 19:36
XDCL schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:36:

Alvast bedankt!
Zelfde model, maar dan 10 september. en nog niks vernomen van Amac.
Elke week wel contact gehad of even lang de winkel gelopen, maar altijd. We krijgen einde van de week een levering binnen op het depo, weten niet wat en hoeveel en mogen we niks over zeggen. Weet in ieder geval dat er in de winkel waar ik kwam 4 toestellen besteld waren. Maar ze mogen ook niks zeggen hoeveel al uitgeleverd.

• blue22
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 11:34
Vandaag op te halen in de Apple Store Amsterdam (via Apple site bestellen):

iPhone 14 Pro 128GB Dieppaars

iPhone 14 Pro 256GB Dieppaars

iPhone 14 Pro 512GB Dieppaars

iPhone 14 Pro 512GB Zwart

iPhone 14 Pro Max 256GB Goud

Heb zelf een bestelling voor een iPhone 14 Pro 128GB Zilver bij Apple, levering verwacht tussen 1 en 9 nov. Maar hou de Apple Store in de gaten mocht ie beschikbaar in de winkel zijn!

[ Voor 17% gewijzigd door blue22 op 18-10-2022 13:32 ]

• nicolasberk
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-11-2022
iPhone 14 pro max 128 Gb graphite besteld 18 sept bij Vodafone. Eerste instantie bericht gekregen verwacht eind week 42 (17oct tot 24 oct). Vervolgens bericht gekregen dat hij was bevestigt door koerier en eind week 41 zou komen. Gister toch maar gebeld waar die dan blijft en dan weer te horen krijgen dat ze op levering wachten en niks weten maar waarschijnlijk uit horen zeggen vertraagd is. Lekker dan.

• Icer
Bellcaunion schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:15:
[...]

Zelfde model, maar dan 10 september. en nog niks vernomen van Amac.
Elke week wel contact gehad of even lang de winkel gelopen, maar altijd. We krijgen einde van de week een levering binnen op het depo, weten niet wat en hoeveel en mogen we niks over zeggen. Weet in ieder geval dat er in de winkel waar ik kwam 4 toestellen besteld waren. Maar ze mogen ook niks zeggen hoeveel al uitgeleverd.
Amac is echt hopeloos. Sta ook al 5 weken in de wacht en complete radiostilte.

Ondertussen verkopen ze gewoon door op de website. Met een datum 4-11 nov. leveren. Dat kan dus al nooit. Want ze moeten ook nog alle september en oktober bestellingen uitleveren!

CoolBlue heeft inmiddels ook al dik 2,5 week geen voorraad. En die communiceren gewoon "Tijdelijk niet leverbaar" Dus daar komen dan ook geen bestellingen meer bij.

Ik hoop wel dat ze gaan leveren voor de iPhone 15 uit komt.

• Bellcaunion
Icer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:39:
[...]

Amac is echt hopeloos. Sta ook al 5 weken in de wacht en complete radiostilte.

Ondertussen verkopen ze gewoon door op de website. Met een datum 4-11 nov. leveren. Dat kan dus al nooit. Want ze moeten ook nog alle september en oktober bestellingen uitleveren!

CoolBlue heeft inmiddels ook al dik 2,5 week geen voorraad. En die communiceren gewoon "Tijdelijk niet leverbaar" Dus daar komen dan ook geen bestellingen meer bij.

Ik hoop wel dat ze gaan leveren voor de iPhone 15 uit komt.
Ja volgensmij kijken ze gewoon naar apple.com en eens in de week orderen ze daar gewoon de week bestelling wat zij binnen gekregen hebben, dan loop je sowieso achter de feiten aan...

• Icer
Bellcaunion schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:03:
[...]

Ja volgensmij kijken ze gewoon naar apple.com en eens in de week orderen ze daar gewoon de week bestelling wat zij binnen gekregen hebben, dan loop je sowieso achter de feiten aan...
Dat zou best weleens zo kunnen gaan ja.

Amac loopt ook echt flink achter de feiten aan. Collega's van me die de iPhone 14 pro op dezelfde dag bij Apple en CoolBlue bestelde hebben hem binnen 3 weken geleverd gekregen. En ik hoor na 5 weken nog steeds niets.

Ik heb tussentijds ook contact opgenomen met Amac per mail. Standaard antwoord van ze. "We krijgen wekelijks leveringen, maar weten niet welk model en hoeveel etc"

• elaho
Vanmiddag is m’n 14 pro Max goud 128gb bezorgd door AMP. Was goede ervaring met Amp aardige koerier en keurig op tijd. Eerste indruk mooi toestel en weer heerlijk om groter scherm te hebben!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Icer schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:39:
[...]

Onjuist, heb zelf via coolblue besteld, heel af en toe komt ie vrij en moet je snel zijn om te bestellen (toen ik bestelde op 30/9 stond ie na 10 minuten weer op tijdelijk niet leverbaar). Heb ongeveer een week geduldig moeten wachten en continu refreshen om eentje te kunnen bemachtigen. Een week later kreeg ik een verzendbevestiging en was hij een dag later in mijn handen.

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 22:04
Diverse iPhone 14 Pro Max 128 gb en 1tb op voorraad bij Coolblue

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 22:06
KorteGebruiker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:59:
[...]

Onjuist, heb zelf via coolblue besteld, heel af en toe komt ie vrij en moet je snel zijn om te bestellen (toen ik bestelde op 30/9 stond ie na 10 minuten weer op tijdelijk niet leverbaar). Heb ongeveer een week geduldig moeten wachten en continu refreshen om eentje te kunnen bemachtigen. Een week later kreeg ik een verzendbevestiging en was hij een dag later in mijn handen.
Klopt inderdaad. Gister was er een iPhone Pro 256GB beschikbaar maar was net te laat.
Vanmiddag kwam er weer een online en hem toen wel weten te kunnen bemachtigen :)

• Icer
KorteGebruiker schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 19:59:
[...]

Dat klopt, zijn geannuleerde bestellingen e.d. die al onderweg waren. Van mensen die op meerdere paarden gewed hadden. Maar ik ga niet de hele dag refreshen op CoolBlue. Om te kijken of er toevallig eentje vrij komt. Over het algemeen heeft CoolBlue ze ook niet momenteel.

• ExiZTeNcE
Belsimpel heeft weer diverse pro max op voorraad

• Dennisweb
Icer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:06:
[...]

Dat klopt, zijn geannuleerde bestellingen e.d. die al onderweg waren. Van mensen die op meerdere paarden gewed hadden. Maar ik ga niet de hele dag refreshen op CoolBlue. Om te kijken of er toevallig eentje vrij komt. Over het algemeen heeft CoolBlue ze ook niet momenteel.
Heb je toevallig een VPS of iets dergelijks waar je een PHP-scriptje elke paar seconden op kunt laten lopen? We zijn hier natuurlijk wel op Tweakers, dus het valt te proberen. Ik bestel meestal op pre-order dag bij Apple zelf, maar greep vorig jaar mis met mijn MacBook Pro toen ik toch een M1 Max wilde. Met een scriptje kreeg ik toen meteen een melding via Pushover zodra CoolBlue er één op voorraad had en dat werkte prima.

Wil dat scriptje prima met je delen, hoor. Als je dan van de ellende die Amac heet af bent. Amac was tot een paar jaar geleden prima, maar merk wel dat het allemaal wat minder wordt. Zeker qua service zijn mijn ervaringen de laatste tijd niet al te best daar. ;)
ExiZTeNcE schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:21:
Belsimpel heeft weer diverse pro max op voorraad
Of je slaat hier je slag. @SnoopBok heeft er prima ervaringen mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisweb op 19-10-2022 00:29 ]

• SnoopBok
Dennisweb schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:22:
[...]

Ik heb inderdaad goede ervaringen met Belsimpel, ook in het verleden al.

Ik heb vrijdagavond rond 20:30 mijn bestelling bij mobiel.nl geannuleerd. Rond 21:00 uur heb ik besteld bij Belsimpel met een KPN abonnement. Om 21:45 was mijn abonnementsaanvraag bij KPN afgerond en om 00:00 verzendbevestiging ontvangen. De dag erna rond 17:00 uur had ik de telefoon binnen. _/-\o_

Overigens ook prima service van mobiel.nl: zij hebben in de 3 weken dat ik gewacht heb een keer een e-mail gestuurd dat hij nog niet op voorraad was en de klantenservice reageert ook vlot op vragen. Annuleren was zo gepiept met een belletje en gister heb ik het geld alweer terug ontvangen.

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 22:06
iPhone 14 Pro, 256 GB, spacezwart online op voorraad bij Apple. Ophalen in Amsterdam

https://www.apple.com/nl/...-display-256gb-spacezwart

Verwijderd

Niet van toepassing

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2022 15:47 ]

• Icer
Dennisweb schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 00:22:
[...]

Heb je toevallig een VPS of iets dergelijks waar je een PHP-scriptje elke paar seconden op kunt laten lopen? We zijn hier natuurlijk wel op Tweakers, dus het valt te proberen. Ik bestel meestal op pre-order dag bij Apple zelf, maar greep vorig jaar mis met mijn MacBook Pro toen ik toch een M1 Max wilde. Met een scriptje kreeg ik toen meteen een melding via Pushover zodra CoolBlue er één op voorraad had en dat werkte prima.

Wil dat scriptje prima met je delen, hoor. Als je dan van de ellende die Amac heet af bent. Amac was tot een paar jaar geleden prima, maar merk wel dat het allemaal wat minder wordt. Zeker qua service zijn mijn ervaringen de laatste tijd niet al te best daar. ;)

[...]

Ik heb geen VPS, helaas ook geen verstand van die dingen. ;) Maar bedankt voor de aangeboden hulp Dennisweb.

Kreeg net een mail van Amac met de factuur/garantiebewijs. (Na 5 weken).
Zou dat betekenen dat ze de iPhone gaan versturen?

Ik zie dat CoolBlue inmiddels ook weer enkele 14 pro modellen in de voorraad heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Icer op 19-10-2022 19:10 ]

• elaho
[quote]Icer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

Als er ook nog eens een imei nummer op de factuur staat denk ik dat je hem één dezer dagen kunt verwachten. :)

• Icer
elaho schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:13:
[quote]Icer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

Als er ook nog eens een imei nummer op de factuur staat denk ik dat je hem één dezer dagen kunt verwachten. :)
Achter het artikelnummer dat ook in de bestelbevestiging stond, staat nu inderdaad ook een serienummer.
Althans ze noemen het serienummer op de factuur.

• HerrJasper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:09
SnoopBok schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:05:
[...]

Ik heb inderdaad goede ervaringen met Belsimpel, ook in het verleden al.

Ik heb vrijdagavond rond 20:30 mijn bestelling bij mobiel.nl geannuleerd. Rond 21:00 uur heb ik besteld bij Belsimpel met een KPN abonnement. Om 21:45 was mijn abonnementsaanvraag bij KPN afgerond en om 00:00 verzendbevestiging ontvangen. De dag erna rond 17:00 uur had ik de telefoon binnen. _/-\o_

Overigens ook prima service van mobiel.nl: zij hebben in de 3 weken dat ik gewacht heb een keer een e-mail gestuurd dat hij nog niet op voorraad was en de klantenservice reageert ook vlot op vragen. Annuleren was zo gepiept met een belletje en gister heb ik het geld alweer terug ontvangen.
Hier tegengestelde ervaring met Belsimpel: vanochtend (zonder abo) besteld, zou morgen geleverd worden, en deze avond mail dat ie pas volgende week donderdag komt.

• Dennisweb
Icer schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:40:
[...]

Achter het artikelnummer dat ook in de bestelbevestiging stond, staat nu inderdaad ook een serienummer.
Althans ze noemen het serienummer op de factuur.
Gaat het om het serienummer van je nieuwe iPhone of om het modelnummer? Het modelnummer eindigt meestal op /A.

• Vildhjarta
Net mail gekregen dat mijn 14 Pro Max 256 GB Space Black verzonden is. Besteld op 02.10.

Hopelijk dus morgen binnen!!

• TZG1
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-11 17:42
Hier zie ik net op de bestelstatus de tijd weer oplopen van 2/3 weken naar 3/4 weken voor mijn iPhone 14 pro.
Besteld bij mobiel.nl op 14 september….

• mprkooij
Strakjes even op Schiphol kijken wat de voorraad is :) Wie weet hebben ze daar nog wat liggen.
mprkooij schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:48:
Strakjes even op Schiphol kijken wat de voorraad is :) Wie weet hebben ze daar nog wat liggen.
Collega heeft er gister een Pro gekocht (achter de douane). Voorraad genoeg, alleen 256 modellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 19-10-2022 23:12 ]

• mprkooij
Dennisdn schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:07:
[...]

Collega heeft er gister een Pro gekocht (achter de douane). Voorraad genoeg, alleen 256 modellen.
Oh, ze gaan pas om 09:00 open. Heb ik niks aan :9 helaas.
mprkooij schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:10:
[...]
Oh, ze gaan pas om 09:00 open. Heb ik niks aan :9 helaas.
Ze vertelden hem dat ze veel meer voorraad krijgen dan de gewone retail omdat Apple graag internationaal wil zijn. Kan ook gewoon een spannend verhaal van verkoper zijn geweest. Maar van alle kleuren hadden ze hele ruime voorraad.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 19-10-2022 23:16 ]

• Icer
Dennisweb schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:46:
[...]

Gaat het om het serienummer van je nieuwe iPhone of om het modelnummer? Het modelnummer eindigt meestal op /A.
Klopt, het modelnr eindigt op /A. Vervolgens komt daar nog een nummer achter : SJ.... enz. (Modelnr : Serienr)

• Dennisweb
Icer schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:04:
[...]

Klopt, het modelnr eindigt op /A. Vervolgens komt daar nog een nummer achter : SJ.... enz. (Modelnr : Serienr)
Lijkt mij dat je zeer binnenkort een tasje met daarin je iPhone op kan halen bij de Amac.

Of alleen het doosje met inhoud, voor de milieubewuste medetweaker. :+

• Icer
Dennisweb schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 00:12:
[...]
Lijkt mij dat je zeer binnenkort een tasje met daarin je iPhone op kan halen bij de Amac.

Of alleen het doosje met inhoud, voor de milieubewuste medetweaker. :+
Heb gekozen voor bezorgen. Dus wacht eigenlijk op de mail dat ie verzonden is. Maar dat zal nu wel snel volgen lijkt me.

• kuv
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-04 17:43

kuv

Goedemorgen,

Heb al een tijdje een Pro max 14 paars in bestelling bij Tele 2. Iemand recent al een Pro max 14 ontvangen van Tele2?

• Icer
Nou, gister kreeg ik de factuur/garantiebewijs van Amac per mail.

Net stond Post NL al ineens aan de deur met de Iphone. Dus dat was wel een verrassing.

• Vildhjarta
Mijne is binnen! Vanavond mee aan de slag, succes iedereen die wacht op een bestelling!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 05:24
Zoals ik al eerder schreef heb ik mijn Pro Max besteld op 16-9 bij Apple, en ik hoopte hem 21-10 op zijn vroegst te gaan ontvangen, volgens de website. Vandaag dus.

Helaas nog niks veranderd in de status update. Ze liggen dus niet meer voor. Hopelijk liggen ze niet achter met leveren.

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

ik heb bij mobiel.nl besteld. Ik heb nog steeds de te verwachten levertijd op 3/4 weken staan.
Een collega heeft rechtstreeks bij KPN besteld 2 uur later dan ik en hij heeft de pro al. Ik had niet verwacht dat ik nog een extra maand of langer zou moeten wachten op mijn telefoon. Mijn 11 is kapot gegaan en Ik zit nu met een Iphone 6, dus de komst van de 14 is wel erg welkom. Zijn er meer mensen die bij mobiel.nl hebben besteld?

• SnoopBok
afca123 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:28:
ik heb bij mobiel.nl besteld. Ik heb nog steeds de te verwachten levertijd op 3/4 weken staan.
Een collega heeft rechtstreeks bij KPN besteld 2 uur later dan ik en hij heeft de pro al. Ik had niet verwacht dat ik nog een extra maand of langer zou moeten wachten op mijn telefoon. Mijn 11 is kapot gegaan en Ik zit nu met een Iphone 6, dus de komst van de 14 is wel erg welkom. Zijn er meer mensen die bij mobiel.nl hebben besteld?
Ik had dezelfde situatie bij mobiel.nl, wat mij uiteindelijk heeft doen besluiten om te annuleren bij mobiel.nl en te verlengen via Belsimpel. Zie ook: SnoopBok in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
De dinsdag erop had ik het geld al terug.

Ik ben niet bekend met jouw situatie, maar momenteel heeft Belsimpel de 14 Pro serie op voorraad en morgen geleverd i.c.m. KPN, T-Mobile en Vodafone.

• Apoca

Apoca

Net mailtje gekregen van Mobiel.nl, mijn iPhone 14 Pro 128GB Space Black die ik op 10-09 had besteld gaat uitgeleverd worden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Apoca op 21-10-2022 16:28 ]

• Kelly_Tesla
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-10-2022
CycloneCleaver schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 06:49:
Zoals ik al eerder schreef heb ik mijn Pro Max besteld op 16-9 bij Apple, en ik hoopte hem 21-10 op zijn vroegst te gaan ontvangen, volgens de website. Vandaag dus.

Helaas nog niks veranderd in de status update. Ze liggen dus niet meer voor. Hopelijk liggen ze niet achter met leveren.
Ik precies hetzelfde. Bij mij staat leveren 19-26 oktober. Belachelijk dat je rechtstreeks bij Apple besteld en meer dan 5 weken moet wachten..

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
Kelly_Tesla schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 07:28:
[...]

Ik precies hetzelfde. Bij mij staat leveren 19-26 oktober. Belachelijk dat je rechtstreeks bij Apple besteld en meer dan 5 weken moet wachten..
Tja Apple doet dat echt niet om je te pesten :). Bestel gewoon bij een andere aanbieder die wel snel(ler) kunnen leveren. Het is ff zoeken en soms moet je een beetje geluk hebben maar er komen bijna dagelijks iPhone's beschikbaar in de bekende webshops (MM,CB,BS)

• Rijnier
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 17:55
Ik heb afgelopen woensdag bij Belsimpel een iPhone 14 Pro Max 128GB besteld en deze is zaterdagmiddag bezorgd. Oorspronkelijk zou het pakket donderdag bezorgd worden, maar alsnog ben ik blij verast met de snelle bezorging.

• mprkooij
Belsimpel heeft weer verschillende iPhone 14 Pro (Max) modellen op voorraad. Levering morgen.

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 22:38
Had ook besteld bij mobiel.nl stond al heel lang op 3/4 weken. Na wat berichten die ik hier heb gelezen toch geannuleerd. Nu de iphone 14 pro max vandaag besteld bij belsimpel. Word nu morgen afgeleverd. Thanx voor de tip👍🏻

• Moksel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-07 14:41
Bij KPN heb ik hem twee weken geleden besteld, daar was toen de levertijd 3/4 weken, nu staat ie voor 2 weken levertijd.
Dat zou dus wel eens goed moeten komen

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11 15:17
arvid1968 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:31:
Had ook besteld bij mobiel.nl stond al heel lang op 3/4 weken. Na wat berichten die ik hier heb gelezen toch geannuleerd. Nu de iphone 14 pro max vandaag besteld bij belsimpel. Word nu morgen afgeleverd. Thanx voor de tip👍🏻
Als ik het goed lees is dit alleen voor nieuwe abonnementen toch? (beperkt aantal providers)

• ExiZTeNcE
JWHtje schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:28:
[...]

Als ik het goed lees is dit alleen voor nieuwe abonnementen toch? (beperkt aantal providers)
Gisterenochtend stond hij voor zowat alles open behalve tele 2 geloof ik, maar inclusief losse verkoop.

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 22:38
ik heb mijn abonnement verlengd bij tele2
via belsimpel.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

6 oktober besteld, afgelopen vrijdag (21 oktober) stond PostNL voor de deur.
KPN zakelijk, telefoon is besteld via m'n werkgever

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 12:34
12 september een 14 pro space black 256GB besteld bij Amac.
Tot op heden, 6 weken verder, complete radio stilte,
Bij het vragen krijg ik alleen maar te horen: We kunnen u geen geschatte levertijd geven.

Twijfel sterk of ik nu moet annuleren, te wachten tot het geld terug is, om ergens anders weer achteraan in de rij te sluiten.

• Dennisweb
PBvB schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:11:
Bij het vragen krijg ik alleen maar te horen: We kunnen u geen geschatte levertijd geven.

Twijfel sterk of ik nu moet annuleren, te wachten tot het geld terug is, om ergens anders weer achteraan in de rij te sluiten.
Kan niet in je portemonnee kijken, maar je kan eventueel ook elders bestellen als ze op voorraad komen en dan je bestelling bij Amac annuleren.

Anders vraag je je geld terug en bestel je er één als Bol, of Coolblue ze weer op voorraad heeft. Het is bijna wekelijks wel een keertje raak. MediaMarkt kan ook, maar daar zijn niet altijd goede ervaringen mee. ;)

Anders heb je ook Belsimpel nog, maar dat gaat niet altijd goed. Wachten bij de Amac is zonde van je tijd.

• v8CS6R6y
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-01 19:00
Bol heeft weer een aantal iphone 14 pro (max) modellen (en dan bedoel ik met "verkoop door Bol" voor de "normale" prijs.) Heb er een besteld, morgen binnen.

[ Voor 14% gewijzigd door v8CS6R6y op 25-10-2022 13:47 ]

• SnoopBok
PBvB schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:11:

Het is natuurlijk afhankelijk van je budget, maar ik zou annuleren en wachten tot een partij de telefoon op voorraad heeft. Met name Coolblue, Belsimpel en Bol.com hebben regelmatig voorraad. Zie bijvoorbeeld:
v8CS6R6y schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:44:
Bol heeft weer een aantal iphone 14 pro (max) modellen (en dan bedoel ik met "verkoop door Bol" voor de "normale" prijs.) Heb er een besteld, morgen binnen.

• Bellcaunion
Zojuist mijn ProMax 256 space black via Amac (10 sept) binnen.
Had toevallig net contact gehad met customer service, die weer niks konden melden, half uur later mailtje dat hij klaar lag in de winkel. stond net op het moment om te annuleren nu bol.com een stevige levering had. maar blijkbaar is er sowieso een fatsoenlijke pro max levering geweest, want zag in de apple stores ook aardig wat winkel voorraad gisteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Bellcaunion op 25-10-2022 15:24 ]

• hybris132
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-11 15:09
hybris132 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:19:
Nou ik heb ook weer wat moois. Ik had omdat de levering van Belsimpel was uitgesteld snel 1 besteld die nog op voorraad was bij de Mediamarkt. Gaat om de 14 pro max 1TB versie. De duurste dus zegmaar.

Krijg ik vandaag een notificatie dat die is bezorgd, ik zag niks. Maar zag 5 min later wel de bezorger rijden. Dus ik de straat ingerend en gevraagd waar mijn pakket is.

Zegt de PostNL bezorger. '2 straten verderop kwam ik iemand tegen en die zij dat hij *insert mijn naam* was en hij had ook een ID met mijn naam. Bezorger had een foto van ID gemaakt dus ik kijken. Het was bijna komisch, maar een turkse jongeman (aan de foto te zien echt maar een jaar of 15-16) met een oerhollandse voor- en- achternaam...

Anyways, ik gok dat er wat duistere jongens in het magazijn van Mediamarkt werken want deze kansparel had een nep ID met mijn voor + achternaam en wist precies wanneer de bezorger langskwam.

Nu is er een onderzoek geopend door Mediamarkt, heb aangifte gedaan bij de politie en een klacht ingediend bij PostNL want de bezorger moest aanbellen. Hij had dit nooit mogen afgeven aan een random mafkees op straat.

Kreeg van de Mediamarkt wel de mededeling dat dit soort onderzoeken heel lang duren. Tot die tijd kan ik dus fluiten naar mijn 2150 euro.

Heb ik weer, kon echt wel janken vandaag....
Eindelijk een update! Bijna 4 weken later heb ik vandaag het geld terug gehad van Mediamarkt. Moest daarvoor maar 15x bellen, zo een 12x mailen en 5x live chatten.. maar het is gelukt hoor.

Werd overigens ook nog 2 weken geleden door de politie gebeld en ze waren erg geinteresseerd in de foto van de boef. Daarna niks meer gehoord, en verwacht daar eerlijk gezegd ook niet veel van.

Ik denk niet dat ik snel nog wat bij de Mediamarkt koop na deze ervaring...

• Furkannn
  • Laatst online: 21-11-2022
Hallo allemaal. Ik bestelde iphone 14 pro max 128gb deeppears op 17 september. Vanaf de Amac-site. Maar ik heb met de klantenservice gesproken en ze weten niet wanneer het komt. En het is 6 weken geleden. Ze gaven me geen site die ik op welke manier dan ook kon volgen, ik heb alleen mijn bestelnummer.

• trytobenormal
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb ook mijn iphone 14 pro max dieppaars 512 GB bij krefel besteld , 4 weken geleden en ook nog steeds niks … ze weten niet wanneer het geleverd word pfff

• ElBartos
  • Laatst online: 15-06 10:23
iPhone 14 Pro, 256 GB, spacezwart besteld op 24/10 via apple.be. Verwachte levering 8nov - 15nov. Klopt deze termijn een beetje die ze bij apple geven? Wel tijd genoeg om een hoesje te vinden. :-)

Verwijderd

ElBartos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 08:45:
iPhone 14 Pro, 256 GB, spacezwart besteld op 24/10 via apple.be. Verwachte levering 8nov - 15nov. Klopt deze termijn een beetje die ze bij apple geven? Wel tijd genoeg om een hoesje te vinden. :-)
Valt geen touw aan vast te knopen. Ik heb mijn telefoon op 9 september besteld maar nog steeds niet binnen.

• Furkannn
Er zijn sites die momenteel op voorraad zijn. Ik begrijp niet waarom Apple en Amac hun klanten wekenlang laten wachten. Degenen die 1 week geleden bij bol.com site bestelden, ontvingen hun telefoons binnen 2 dagen.

Verwijderd

Furkannn schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:15:
Er zijn sites die momenteel op voorraad zijn. Ik begrijp niet waarom Apple en Amac hun klanten wekenlang laten wachten. Degenen die 1 week geleden bij bol.com site bestelden, ontvingen hun telefoons binnen 2 dagen.
Ik denk niet dat zij ook wat aan de leveringsproblemen kunnen doen.

• ElBartos
  • Laatst online: 15-06 10:23
Kreeg net melding van CB dat er een paarse 14 pro 256 in voorraad was. Deze besteld en degene bij Apple geannuleerd. Morgen levering. :-)

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
ElBartos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:44:
Kreeg net melding van CB dat er een paarse 14 pro 256 in voorraad was. Deze besteld en degene bij Apple geannuleerd. Morgen levering. :-)
Wel bizar hoe snel ze weg vliegen bij CB. Keek in de pricewatch en daar stond de 128GB op beschikbaar maar helaas al weer uitverkocht. Kreeg net ook nog de mail van CB zelf maar niks meer beschikbaar.

• Furkannn
https://www.bol.com/nl/nl...LQ.2_18.25.ProductPageUrl

Heeft het zin om de amac bestelling te annuleren en 80-90€ meer te geven dan bol.com? Momenteel op voorraad

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08 17:27
Furkannn schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:30:
https://www.bol.com/nl/nl...LQ.2_18.25.ProductPageUrl

Heeft het zin om de amac bestelling te annuleren en 80-90€ meer te geven dan bol.com? Momenteel op voorraad
Dit betreft een andere verkoper, ik zou gewoon bij bol.com zelf bestellen, goedkoper, betere service en geen gedoe met eventueel terugsturen :) Ze komen regelmatig bij Bol.com zelf op voorraad.

• Furkannn
Vandaag ben ik van plan om te annuleren en te bestellen bij bol.com. Morgen is de laatste dag van de week en 6 weken zijn voorbij
Pagina: 1 ... 208 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.