Hoe laat gaat jouw winkel open ?QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:37:
Zojuist ook de CB mail ontvangen dat hij klaar ligt!
Ik verwacht dat het na 9 uur bijgewerkt wordtmatthijst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:33:
Iemand een idee of DHL status nog update naar een window?
In plaats van: levering voor einde dag.
Pas als de koerier onderweg iscracking cloud schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:42:
[...]
Ik verwacht dat het na 9 uur bijgewerkt wordt
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Verwerkt in Amsterdam met DHL. Kan elk moment naar out for delivery schieten. Al verwacht ik hem pas tegen 17:00. Was vorig jaar wel zo.
Zojuist bericht gehad van Coolblue: de iPhone 14 Pro (Deep Purple, 128 GB) ligt klaar om door mij opgehaald te worden in Den Haag. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, aangezien ik de bevestigingsmail pas ontving op 9 september om 21:58.
En toch lijkt dit me voor de medewerkers heel saai... Vroegâh stonden die mensen echt rijen diep was het echt een feest om zo'n release mee te maken. Tegenwoordig geef je een bestelling mee en zegt fijne dag.
Die van mij komt uiterlijk 15:00, wellicht heb je gelukDennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:45:
Verwerkt in Amsterdam met DHL. Kan elk moment naar out for delivery schieten. Al verwacht ik hem pas tegen 17:00. Was vorig jaar wel zo.
Overigens heeft DHL Express wel de meest waardeloze app ooit.
[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 08:47 ]
Helaas, DHL zou vandaag bezorgen, echter staat er nu Shipment is on hold'' in Brussel. Vorige week om 14.20 uur bestel via Apple... Vertrouwen in DHL had al een dieptepunt bereikt doordat zij pakketjes voor mijn deur neerleggen ipv aanbellen.
Hier ook vanmorgen bij Bol 14 pro Max 128 GB in het paars besteld en vanavond al in huis. Van 11 pro Max dus een leuke upgrade.
Zal het ook niet zo zijn dat het mensen zijn die voor afhalen gekozen hebben?Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:46:
[...]
En toch lijkt dit me voor de medewerkers heel saai... Vroegâh stonden die mensen echt rijen diep was het echt een feest om zo'n release mee te maken. Tegenwoordig geef je een bestelling mee en zegt fijne dag.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
AvondleveringOlivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
Helaas, DHL zou vandaag bezorgen, echter staat er nu Shipment is on hold'' in Brussel. Vorige week om 14.20 uur bestel via Apple... Vertrouwen in DHL had al een dieptepunt bereikt doordat zij pakketjes voor mijn deur neerleggen ipv aanbellen.
Yes hier ook de mail van CB dat m’n telefoon klaar ligt in de winkel
Ja.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
[...]
Zal het ook niet zo zijn dat het mensen zijn die voor afhalen gekozen hebben?
Shipment On Hold is avondlevering.Olivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarschijnlijk wordt het dan vanavond.Olivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
Gebeurt vaker!
Deden ze dat hier maar, hoef niet mn "Leg maar voor de deur" briefje op te hangenOlivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
Ja dat zou natuurlijk ook nog goed mogelijk zijn...
110%Olivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:49:
[...]
Ja dat zou natuurlijk ook nog goed mogelijk zijn...
Dit is echt elk jaar zo, althans waar ik woonde, voor deze bellen ze wel aan hoor en dat kan goed pas laat in de avond zijn.Olivinio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:47:
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Koerier gaat nu nog eerst even sigaretje roken, koffie drinken en pissen. Hij heeft een ritje voor de boegDennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:45:
Iemand al wat gehoord van Mobiel.nl? Twijfel om mijn verlenging bij Tele2 te annuleren en bij Mobiel.nl te bestellen nu de levertijden van Tele2 gecommuniceerd zijn.
*Kuch* https://docs.google.com/s...resourcekey#gid=984148777 *Kuch*Arthur-94 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:52:
Iemand al wat gehoord van Mobiel.nl? Twijfel om mijn verlenging bij Tele2 te annuleren en bij Mobiel.nl te bestellen nu de levertijden van Tele2 gecommuniceerd zijn.
En nog even nieuwe muziek van Maan en Snelle downloaden. DHL is hier altijd net zo'n rijdende discotheek.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:51:
[...]
Koerier gaat nu nog eerst even sigaretje roken, koffie drinken en pissen. Hij heeft een ritje voor de boeg
Maar Apple leveringen komen bij DHL niet van je “standaard” pakket bezorger. Hier hebben ze een aparte tak voor (DHL Express).Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:53:
[...]
En nog even nieuwe muziek van Maan en Snelle downloaden. DHL is hier altijd net zo'n rijdende discotheek.
Voor de mensen die zich afvragen of ik niets beters te doen heb dan op elke post te reageren Ben vrij vandaag!
Is wel fijn zo'n overzichtje, maar omdat je de daadwerkelijke besteldatum niet kan invullen mis je behoorlijk wat context die je wel kan geven in een berichtje.
Man, moet je eens bij mijn werk komen in Bemmel.Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:53:
[...]
En nog even nieuwe muziek van Maan en Snelle downloaden. DHL is hier altijd net zo'n rijdende discotheek.
Die heeft de muziek zo kneiterhard dat wij het op kantoor al kunnen horen als die aankomt.
Wel hele relaxte kerel overigens
Als die eens met vakantie is en vervangen wordt merk je het direct.
Bij tijd kan je ook gewoon de datum invullen hoorShrek schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:55:
[...]
Is wel fijn zo'n overzichtje, maar omdat je de daadwerkelijke besteldatum niet kan invullen mis je behoorlijk wat context die je wel kan geven in een berichtje.
Weet iemand of UPS nog een specifieker tijdvak gaat geven dan een vak van 4 uur? Ik heb nu 10:15 - 14:15 staan.
DHL geeft vaak veel kleinere tijdvakken als ze eenmaal onderweg zijn (de normale DHL bezorger tenminste) maar geen idee hoe t met UPS zit.
DHL geeft vaak veel kleinere tijdvakken als ze eenmaal onderweg zijn (de normale DHL bezorger tenminste) maar geen idee hoe t met UPS zit.
Verwijderd
Got them!aschja schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:49:
[...]
Laat me even weten of ze daar moeilijk over doen. Want mijn tijdslot kwam iets minder goed uit. Kan ook niet een optie te vinden waar je het tijdslot nog kan aanpassen.
Zojuist kunnen bestellen via Bol.com en vanavond in huis :-)
Sjees dik!
Verkoop je dat apple tasje?
Mijn AW8 komt met UPS en heb niet eens een tijdvak, alleen voor einde van de dagDrusillala schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:56:
Weet iemand of UPS nog een specifieker tijdvak gaat geven dan een vak van 4 uur? Ik heb nu 10:15 - 14:15 staan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waar ik Coolblue dan wel weer credits voor moet geven is de snelheid waarmee het geld retour is gekomen. Slechts paar uur na annulering al refund van het aankoopbedrag ontvangen. Gelukkig dit zaakje nu afgehandeld en vanmiddag op naar de Apple Store.
10 uur, moet een uurtje rijden dus ga zo maar weg.. haha
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
zo, je hebt daar ongeveer 8 kuub aan gas in je handen!
Hier ook. Ben benieuwd wanneer hij komt. 2 jaar terug met de iphone 12 waren ze er rond 10 uur (zegt nu niets). De beste man had ook een 'apple dag'. Moest veel iPhones afleverenPWA777 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:54:
[...]
Maar Apple leveringen komen bij DHL niet van je “standaard” pakket bezorger. Hier hebben ze een aparte tak voor (DHL Express).
©2004
Haha, zoveel heb ik er weer niet voor overVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:01:
[...]
Als m’n iPhone daardoor gratis wordt, dan lijst ik m ook nog voor je in ook!
Verwijderd
Hahahahahaha_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:58:
[...]
zo, je hebt daar ongeveer 8 kuub aan gas in je handen!
Duurt Heel LangToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:55:
Voor de mensen die zich afvragen of ik niets beters te doen heb dan op elke post te reageren Ben vrij vandaag![Afbeelding]
Verwijderd
Dat is dan wel weer jammer…Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:02:
[...]
Haha, zoveel heb ik er weer niet voor over
En ik kan nu wel gokken waar "Express" voor staat...
T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets overg ehoord enof mogelijk te volgen, balen, voor het eerst dat ik op release dag de boot mis ..
Chamms schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:03:
T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets overg ehoord enof mogelijk te volgen, balen, voor het eerst dat ik op release dag de boot mis ..
*Kuch* https://docs.google.com/f...VxrxgNghLmzcZ5bQ/viewform *Kuch*falconxp schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
Net bezorgd door PostNL, Vodafone verlenging[Afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 09:08 ]
DHL 10.00-14.00, laten we wedden dat het rond 14.00 wordt
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Er staat tegenover ons huis iemand te werken aan de glasvezel. Ik ren zo even naar buiten om te vragen of hij niet steeds iets uit de auto wil pakken. Door die dichtslaande deuren denk ik steeds dat de bezorger er is
©2004
Net mail gehad dat mijn pakket is aangemeld bij PostNL (T-Mobile verlenging)
Komt helaas morgen pas gok ik..
Komt helaas morgen pas gok ik..
Hoe zie je dat? Ik zie alleen 'before end of day'.HhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:04:
©2004
Mijne, met dezelfde tijd, werd om 08:40 verwerkt in Amsterdam.HhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:04:
Ritje naar hier is al 1 uur+ dus 10:00 ga ik ook niet redden
Geef die man een bak koffie en vraag of hij tegen DHL wil zeggen dat er écht iemand thuis ishk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:05:
Er staat tegenover ons huis iemand te werken aan de glasvezel. Ik ren zo even naar buiten om te vragen of hij niet steeds iets uit de auto wil pakken. Door die dichtslaande deuren denk ik steeds dat de bezorger er is
Zit de camera nou aan de onderkant?falconxp schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
Net bezorgd door PostNL, Vodafone verlenging[Afbeelding]
Ga buiten werken?hk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
Godver, weer geen dhl maar de picnic.
Een Tele2 medewerker vertelde me dat T-Mobile en Tele2 pas vandaag de orders gaan versturen. Lijkt me erg raar… maar verklaart wel waarom ik nog geen T&T heb.
Dju.. ga ik me toch weer druk maken hè..GoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:08:
Een Tele2 medewerker vertelde me dat T-Mobile en Tele2 pas vandaag de orders gaan versturen. Lijkt me erg raar… maar verklaart wel waarom ik nog geen T&T heb.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Hier ook besteld bij bol.com! Voor levering morgenochtend gekozen, vanavond komt niet zo uit. Was er al bang voor dat bol voorraad zou hebben gezien ze niet aan pre-orders deden. Top!
Een klein dingetje... Apple, kap met die grote verschillen t.o.v. US, wat een belachelijke prijzen eigenlijk
Een klein dingetje... Apple, kap met die grote verschillen t.o.v. US, wat een belachelijke prijzen eigenlijk
HHahahToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:51:
[...]
Koerier gaat nu nog eerst even sigaretje roken, koffie drinken en pissen. Hij heeft een ritje voor de boeg
De prijzen in de USA zijne exclusief belasting he, daarbij is de euro en dollar ongeveer even veel waard.Yordi- schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:11:
Hier ook besteld bij bol.com! Voor levering morgenochtend gekozen, vanavond komt niet zo uit. Was er al bang voor dat bol voorraad zou hebben gezien ze niet aan pre-orders deden. Top!
Heel raar bericht. Hier staat dat er niks leverbaar is.GoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:08:
https://forum.tele2.nl/sm...?postid=508302#post508302
Ik heb geen tijd gekregen bij m’n iPhones.HhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:04:
Wel een tijd gekregen van m’n Mous MagSafe cover die tussen 10 en 3 komt, maar die komt niet met DHL Express maar met DHL parcel
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Iemand die toevallig eentje besteld heeft via GSMWeb - en iets gehoord heeft?
oei, alleen 1TB kunnen leveren.Rule schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:13:
[...]
Heel raar bericht. Hier staat dat er niks leverbaar is.
https://forum.tele2.nl/sm...?postid=508302#post508302
Dat is wel slecht geregeld zonder communicatie.
Klopt niet, verlenging T-Mobile hier, bezorger is onderweg. PostNL.GoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:08:
Hier voor het eind van de dagHhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:04:
Pakketje onderweg, Via de DHL app ingesteld dat ze 22ste leveren ivm vakantie. Zal mij benieuwen of dit goed gaat 😇
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat tasjeDennusB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Liep best lekker door in Den Haag
Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Beetje jammer. Maar ik overleef het wel. Hoop ik.
Beetje jammer. Maar ik overleef het wel. Hoop ik.
Iemand reageert het volgende op het Tele2 forum.
https://forum.tele2.nl/sm...s-14-pro-14-pro-max-84864Ik kamp momenteel met hetzelfde 'probleem’. Ik heb overigens al contact opgenomen met de klantenservice (via chat). Hieruit kwam dat de levering momenteel vertraagd is en dat iedereen inderdaad langer moeten wachten voordat wij ons nieuwe toestel in ontvangst nemen.
Het vreemde is, is dat ik ook contact heb opgenomen met de klantenservice van Tele2Nederland (Twitter). Zij hebben mij verteld dat de nieuwe leveringstijden niet gelden voor pre-orders. En dat de personen die de pre-order hebben voltooid op 09-09-2022 vandaag een mail ontvangen wanneer hun toestel wordt geleverd.
Zojuist is m'n Pro 128GB in het paars geleverd door PostNL (Tele2 verlenging)
Succes iedereen met het wachten nog even!
Kreeg je een mailtje met de T&T?Joshuax8 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:19:
Zojuist is m'n Pro 128GB in het paars geleverd door PostNL (Tele2 verlenging)Succes iedereen met het wachten nog even!
Bol.com lijkt wel serieuze voorraad te hebben. Ben benieuwd wie gaat winnen dhl expres of bol.com avondbezorger
*Kuch* https://docs.google.com/f...VxrxgNghLmzcZ5bQ/viewform *Kuch*Joshuax8 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:19:
Zojuist is m'n Pro 128GB in het paars geleverd door PostNL (Tele2 verlenging)Succes iedereen met het wachten nog even!
Wel dure pre ordering voor alleen het tasje ;-)DennusB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:16:
[Afbeelding]
Liep best lekker door in Den Haag
Als bepaalde mensen zon tasje zien zullen die niet twijfelen om die uit de handen te graaien.
Ik zou er op release dag niet zo happig op zijn om ermee te lopen
Krijg nu ook een sms dat levertijd is gewijzigd van T-mobile
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Heb je toevallig ook die feature aangezet dat bestellingen op je adres automatisch verschijnen in de PostNL app? Want dat heb ik dan weer niet, misschien dat het daaraan ligtJoshuax8 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:21:
[...]
Van PostNL ja en verscheen in m'n PostNL app, voor de rest helemaal niks van Tele2 gehoord
Was het al verzonden volgens de bestelstatus pagina?Knoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:21:
Krijg nu ook een sms dat levertijd is gewijzigd van T-mobile
Triest gescalp op v&a terwijl de voorraden zo te zien prima zijn..
Yes, heb dat aan staan inderdaad, zou zomaar kunnen dat je het daarom niet ziet.GoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:21:
[...]
Heb je toevallig ook die feature aangezet dat bestellingen op je adres automatisch verschijnen in PostNL? Want dat heb ik dan weer niet, misschien dat het daaraan ligt
Dat kan ik niet zien omdat ie bezorgt word in het filiaalGoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:22:
[...]
Was het al verzonden volgens de bestelstatus pagina?
Ben benieuwd… vind het sowieso raar dat het stil is vanuit Tele2Joshuax8 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:23:
[...]
Yes, heb dat aan staan inderdaad, zou zomaar kunnen dat je het daarom niet ziet.
Heb je er 2 besteld voor vandaag?Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:20:
Bol.com lijkt wel serieuze voorraad te hebben. Ben benieuwd wie gaat winnen dhl expres of bol.com avondbezorger
Bol.com iPhone 14 Pro 128GB met cashback €1260,00 en vanavond geleverd. Niet de deur uit, niet wachten, geen benzine kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 16-09-2022 09:26 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Net een mail binnen van CB. Hij ligt klaar om opgehaald te worden
Als je inlogt kan je de tijdslot zien (en wijzigen).hk12nl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
[...]
Hoe zie je dat? Ik zie alleen 'before end of day'.
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Benieuwd of er aparte losse voorraad is in de Apple Store. Vanmiddag ff kijken
[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2022 09:26 ]
Vind €100,- op zon bedrag nog meevallen.WouterL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:23:
Triest gescalp op v&a terwijl de voorraden zo te zien prima zijn..
De Consoles waren stukken goedkoper en daar wilde ze €200/250 op verdienen.
Behalve dat ze gewoon leverbaar zijn HahaFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:26:
[...]
Vind €100,- op zon bedrag nog meevallen.
De Consoles waren stukken goedkoper en daar wilde ze €200/250 op verdienen.
Ik helemaal niks, ik overweeg om daar naartoe te gaan tijdens mijn lunchpauzejethropotter schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:49:
iemand iets gehoord van Amac?
Denk over 30 minuten niet meer.WouterL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:26:
[...]
Behalve dat ze gewoon leverbaar zijn Haha
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/g0uA16xySldBpRQqDYkAlPX2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5TKqlVKH9Et3HeagNDnyIA7a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rPkD4h6UGmqzFaOOK0F0ipPn.jpg?f=fotoalbum_large)