“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 07:55 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Engels is bijna de standaard voertaal in de AppleStores, ik denk dat veel toeristen maar vooral ook expats de stores bezoeken voor de geniusbar. Die zijn er in het noorden nou eenmaal wat minder.pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:41:
[...]
Wanneer komt er nu eens een Store in het noorden. Groningen? Alle 3 vestigingen zijn 2 uur rijden plus voor ons Drenten....
Ik heb ze hier afgelopen week nog lopen verdedigen: "Bij Coolblue komt het wel goed"...Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
Hoe je het ook went of keert, hiermee faalt CB wel keihard. En is het een smet op hun blazoen.
En dat dan uitgerekend Wehkamp het wél goed doet
In de email gaf CB aan dat ze 25 euro tegoed op het account hebben gezet, als het er heel veel zijn dan kost het foutje ze wel wat.
[ Voor 35% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 07:58 ]
Ik zie alleen voor het eind vd dag bij DHL express, waar zie jij de tijd?Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:45:
[...]
Das gek! Ik kan de tijd op dit moment nog veranderen.
Hier dus ook, nog dezelfde status als 9-September ... Geen mailtje, geen belletje, en gisteren zeiden ze via de chat dat het emailtje voor levering die dag eraan zou komen. Volgende keer maar weer gewoon bij Apple bestellen.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
Dus Coolblue heeft enkel voor afhalen iPhones beschikbaar. Alle andere bestellingen met "thuis afleveren" is dus een flop. Vriend van me heeft namelijk ook nog 0,0 bericht gehad vanuit CB.
Waarom hebben wij hier in Eindhoven dan nog geen Apple Store. Als je die érgens zou verwachten.. dan is het hier.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:55:
[...]
Engels is bijna de standaard voertaal in de AppleStores, ik denk dat veel toeristen maar vooral ook expats de stores bezoeken voor de geniusbar. Die zijn er in het noorden nou eenmaal wat minder.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nu staat de paarse die ik had besteld voor morgen ophalen bij CB! Die laat ik dus liggen. Ik sta niet gelijk om 09.00 voor de deur, straks staat er een rij voor mensen die hopen op vrije verkoop. Uurtje later maakt ook niet uit..Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
Hoe je het ook went of keert, hiermee faalt CB wel keihard. En is het een smet op hun blazoen.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ook zoiets ja..Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:57:
[...]
Waarom hebben wij hier in Eindhoven dan nog geen Apple Store. Als je die érgens zou verwachten.. dan is het hier.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Een Apple store in Zwolle zou voor zowel het noorden als het oosten een prima strategische plek zijn. Nu is de dichtstbijzijnde store voor mij in DuitslandDennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:55:
[...]
Engels is bijna de standaard voertaal in de AppleStores, ik denk dat veel toeristen maar vooral ook expats de stores bezoeken voor de geniusbar. Die zijn er in het noorden nou eenmaal wat minder.
[...]
Ik heb ze hier afgelopen week nog lopen verdedigen: "Bij Coolblue komt het wel goed"...
En dat dan uitgerekend Wehkamp het wél goed doet![]()
In de email gaf CB aan dat ze 25 euro tegoed op het account hebben gezet, als het er heel veel zijn dan kost het foutje ze wel wat.
Ik weet het niet zeker, maar ik kan me wel voorstellen dat AMAC en Apple onderling niet op winkels concurreren. Of Apple zelf denkt: Eindhoven is niet groot genoeg voor ons allebei.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:57:
[...]
Waarom hebben wij hier in Eindhoven dan nog geen Apple Store. Als je die érgens zou verwachten.. dan is het hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 08:00 ]
Zit toch ook gewoon een A-Mac in Amsterdam en Den Haag.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:00:
[...]
Ik weet het niet zeker, maar ik kan me wel voorstellen dat AMAC en Apple onderling niet op winkels concurreren.
Volledig eensHerax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:59:
[...]
Een Apple store in Zwolle zou voor zowel het noorden als het oosten een prima strategische plek zijn. Nu is de dichtstbijzijnde store voor mij in Duitsland
Maar Amsterdam is weer ietsje groter dan Eindhoven.... Voor mij is Haarlem ook gewoon Amsterdam, dus zoveel ruimte hebben ze in die regio.Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:00:
[...]
Zit toch ook gewoon een A-Mac in Amsterdam.
Had ze al afgeschreven toen ze tijdens de corona crisis opeens alle prijzen gingen verhogen - was volgens Pieter Zwart beter voor ons want dan hadden ze voorraadRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
[ Voor 5% gewijzigd door Katseviool op 16-09-2022 08:02 ]
Maar ik kom niet graag meer in de Apple Store hier in Amsterdam (5 minuten fietsen voor me).
Ik vind het erg hard achteruit gaan daar qua klantvriendelijkheid.
[ Voor 55% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 08:03 ]
Den Haag heeft ook een Amac & Apple store...Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:01:
[...]
Maar Amsterdam is weer ietsje groter dan Eindhoven.... Voor mij is Haarlem ook gewoon Amsterdam, dus zoveel ruimte hebben ze in die regio.
Brainport Regio is ook wat groter dan Eindhoven.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:01:
[...]
Maar Amsterdam is weer ietsje groter dan Eindhoven.... Voor mij is Haarlem ook gewoon Amsterdam, dus zoveel ruimte hebben ze in die regio.
Maargoed, dat is offtopic.
Het technologisch hart van Europa hoort gewoon een Apple Store te hebben IMO.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 08:03 ]
Niet verwacht van jouTylen schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
Pfff ik moet helaas echt nog twee weken wachten. Ik zat afgelopen vrijdag in een examen en kocht het rond 14:45. Hij staat ook nog niet in DEP dus vandaag komt hij echt niet helaas.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe ziet die mail er uit ?bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:36:
Eindelijk de bevestigingsmail ontvangen (vanochtend half 8 ) van Coolblue dat hij inderdaad klaar ligt. Ik vermoed dat ze het er erg druk mee hebben gehad vannacht
Ik heb die mail helemaal niet binnen ?
Groningen, Eindhoven, Tilburg, Maastricht, Nijmegen/Arnhem zijn allemaal geschikte locaties...Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:57:
[...]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Als iedereen op andere momenten gaat kan het zijn dat je op je eigen moment terug moet komen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 06:37:
[...]
Yep. Mijn pickup afspraak is morgen pas, maar ik ga kijken of ik ze vandaag al kan mee kan krijgen.
Ze willen de drukte toch proberen te spreiden.
Kleine kans, meestal krijgen ze weinig de eerste levering…Herax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:17:
Aangezien de Apple Stores voor mij allemaal te ver weg zijn (woon in het oosten van het land) heb ik mijn hoop gevestigd op de Amac stores. Iemand enig idee uit ervaring van voorgaande jaren of ze standaard in de winkels een klein voorraadje 'over' hebben op de releasedag?
@Granaatappel Ze willen de drukte spreiden over de dag en over het personeel wat rond loopt.
@aschja Als je niet kan wijzigen zijn er gewoon geen andere tijdsloten beschikbaar
Terugkijktip: Afgelopen maandagavond, Tegenlicht (NL1 denk ik), over, in en bij ASMLRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:02:
[...]
Brainport Regio is ook wat groter dan Eindhoven.
Maargoed, dat is offtopic.
Het technologisch hart van Europa hoort gewoon een Apple Store te hebben IMO.
In Overijssel mogen we er geen? Zwolle (strategische plek) of Enschede (Duits grensgebied + veel studenten) zouden prima locaties zijn.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:03:
[...]
Groningen, Eindhoven, Tilburg, Maastricht, Nijmegen/Arnhem zijn allemaal geschikte locaties...
App openen, zending zoeken en dan wijzigen. Kiezen voor afwijkende datum en dan vandaag kiezen + tijd.BarendBotje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:56:
[...]
Ik zie alleen voor het eind vd dag bij DHL express, waar zie jij de tijd?
en met 4% cashbakcxl scheelt het weer een paar tientjes in de aanschaf
Maar goed dat we afgelopen vrijdag allemaal pre ordered hebben!
[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 08:06 ]
Jouw vriend vertegenwoordigt de hele thuisbestelling-bij-Coolblue-gemeenschap?Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:54:
Dus Coolblue heeft enkel voor afhalen iPhones beschikbaar. Alle andere bestellingen met "thuis afleveren" is dus een flop. Vriend van me heeft namelijk ook nog 0,0 bericht gehad vanuit CB.
Ik krijg mijn iPhone vandaag gewoon netjes geleverd van Coolblue.
Al kan het ook rot uitpakken als je nu gaat wijzigen hè!Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
[...]
App openen, zending zoeken en dan wijzigen. Kiezen voor afwijkende datum en dan vandaag kiezen + tijd.
Enschede is inderdaad misschien betere keuzedan Arnhem ivm Oberhausen. Maar zie willen niet 20 Apple Store's in Nederland en dus kijken ze verder naar een strategische plek.Herax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
[...]
In Overijssel mogen we er geen? Zwolle (strategische plek) of Enschede (Duits grensgebied + veel studenten) zouden prima locaties zijn.
Apple weet precies op welke adressen welke apparaten worden gebruikt dus op die manier kunnen ze eenvoudig keuzes maken
Bedankt voor de tip! Gelijk de 14 Pro Max 256GB besteld! Morgen in huis als het goed isBertP schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:03:
Bij bol is hij nu live
Klopt, daarom heb ik het gister al meteen gedaanRoos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:06:
[...]
Al kan het ook rot uitpakken als je nu gaat wijzigen hè!
haha, dat dus. Mensen doen hier in dit topic voorkomen alsof de nieuwe 14 Series als broodjes over de toonbank gaan terwijl er overal nog genoeg voorraad is.Allen schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:06:
[...]
Jouw vriend vertegenwoordigt de hele thuisbestelling-bij-Coolblue-gemeenschap?
Ik krijg mijn iPhone vandaag gewoon netjes geleverd van Coolblue.
Nogmaals, Nederland loopt hier niet warm voor (logisch natuurlijk ook).
Tweakers daarentegen weer wel
Ik ook niet. Kak zooi.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
hahahaha daarom kan niemand leveren_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:08:
[...]
haha, dat dus. Mensen doen hier in dit topic voorkomen alsof de nieuwe 14 Series als broodjes over de toonbank gaan terwijl er overal nog genoeg voorraad is.
Nogmaals, Nederland loopt hier niet warm voor (logisch natuurlijk ook).
Tweakers daarentegen weer wel
@Famous kut providers toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 08:09 ]
Welke en wanneer besteldthekingmatt3 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 07:53:
iPhone vanuit mediamarkt is onderweg 😀. PostNL is onderweg
[ Voor 33% gewijzigd door Dennisb1 op 16-09-2022 08:12 ]
Ja, want wij kunnen in de DC's van de providers of winkels kijken.
Sunri5e in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
[ Voor 17% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 08:11 ]
Allang gezien.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
[...]
Terugkijktip: Afgelopen maandagavond, Tegenlicht (NL1 denk ik), over, in en bij ASML
Ik woon onder de rook van ASML .. kom er iedere dag langsgereden.
En sta iedere dag met ASML'ers in de lift.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 08:13 ]
Even gekeken, lukt niet om vandaag te wijzigen, alleen voor volgende week kan ik iets inplannen 😂 dus dan wachten we maar afToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
[...]
App openen, zending zoeken en dan wijzigen. Kiezen voor afwijkende datum en dan vandaag kiezen + tijd.
En niks anders!
Of zoiets
Met afhalen of thuisbezorging?UTMachine schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:09:
Net CB gebeld, en ze hebben dus geen enkel idee wanneer de telefoon komt.
Zie alleen maar de 13 serie op bol_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:12:
knap van Bol hoor. Werkelijk elk model is momenteel direct verkrijgbaar.
In de mail staat zelfs “Het is onduidelijk óf en zo ja wanneer er voorraad komt”. En herhalen een paar keer dat zij zelf een fout hebben gemaakt. Gewoon te weinig besteld dus denk ik.UTMachine schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:09:
Net CB gebeld, en ze hebben dus geen enkel idee wanneer de telefoon komt.
Wow thanks! Scheelt me een ritje Amsterdam._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:12:
Komt vanavond binnen!
Bestelling bij CB geannuleerd en voor 3,99 extra heb ik 'm via Bol vanavond al in huis_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
Bol heeft zo'n beetje alles op voorraad, met mogelijkheid tot vandaag bezorging (avondlevering).
Niet in mijn bevestigingsemail, daarin staat gewoon 16-September en geen uitzonderingen.Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:14:
[...]
In de mail staat zelfs “Het is onduidelijk óf en zo ja wanneer er voorraad komt”. En herhalen een paar keer dat zij zelf een fout hebben gemaakt. Gewoon te weinig besteld dus denk ik.
Jij maakt mijn vrijdag weer leuk_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
Bol heeft zo'n beetje alles op voorraad, met mogelijkheid tot vandaag bezorging (avondlevering).
Coolblue geannuleerd en dit maar gedaan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die zijn er wel. Want kan nu nog steeds dezelfde bestellen en aanklikken qua tijdslot. Ik kan alleen geen optie vinden waarin een huidig tijdslot kan worden aangepast.Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:03:
[...]
Als iedereen op andere momenten gaat kan het zijn dat je op je eigen moment terug moet komen.
Ze willen de drukte toch proberen te spreiden.
[...]
Kleine kans, meestal krijgen ze weinig de eerste levering…
@Granaatappel Ze willen de drukte spreiden over de dag en over het personeel wat rond loopt.
@aschja Als je niet kan wijzigen zijn er gewoon geen andere tijdsloten beschikbaar
Jij bent mn held! Mijn bestelling bij Apple zou pas oktober binnenkomen!_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:04:
Top - gelijk besteld en hij wordt vanavond geleverd!BertP schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:03:
Bij bol is hij nu live
Dan nieuw tijdslot kiezen en de oude annuleren maar?aschja schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:19:
[...]
Die zijn er wel. Want kan nu nog steeds dezelfde bestellen en aanklikken qua tijdslot. Ik kan alleen geen optie vinden waarin een huidig tijdslot kan worden aangepast.
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2022 15:08 ]
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Eerst zien dan geloven.
De enige up date die je krijgt is dat je kan ophalen.Knoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:24:
Ik houd op met wachten en mezelf druk maken over wanneer de telefoon bij de lokale t-mobile shop (Veldhoven) geleverd word. Vind de communicatie daarover wat beperkt. Had graag een update gehad ofzo. Ik laat het dus los voor nu en ik zie wel wanneer ik die lang verwachte sms ga krijgen..
Verder komen er geen updates
Heeft iets weg van een brief die je vroeger kreeg via de post, maar dan digitaal
Slimme strategie, geen pre-orders accepteren, wachten tot je voorraad hebt en dan alles online gooien._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:12:
Geen gezeik, alleen maar blije klanten. Well done... Well done!
Ik heb net besteld, wordt geleverd door Bol zelf.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:27:
Nam Bol.com geen preorders aan? Of is het third party?
Nee Bol deed geen preorders, vandaar waarschijnlijk de voorraad die ze er nu hebben.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:27:
Nam Bol.com geen preorders aan? Of is het third party?
Gewoon slim toch dan weten ze wat ze binnen hebben gehad en wat ze kunnen uitleveren.NicolasCl schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:28:
[...]
Nee Bol deed geen preorders, vandaar waarschijnlijk de voorraad die ze er nu hebben.
Het is nog onduidelijk wanneer we de iPhone op voorraad krijgen. Indien we meer informatie hebben over de levering zal dat op deze pagina te vinden zijn. Klik op de ‘Stuur mij een bericht’ knop om als eerste te horen dat er weer voorraad is.
Ze hebben geleerd van eerdere debacles met oa de PlayStation 5Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:27:
[...]
Slimme strategie, geen pre-orders accepteren, wachten tot je voorraad hebt en dan alles online gooien.
Geen gezeik, alleen maar blije klanten. Well done... Well done!
Als het goed is kreeg je na het bestellen een SMS met: "je hoort het zodra die er is". Welke update had je willen hebben? "Hij is er nog niet"? Daar schiet je toch niks mee opKnoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:24:
Ik houd op met wachten en mezelf druk maken over wanneer de telefoon bij de lokale t-mobile shop (Veldhoven) geleverd word. Vind de communicatie daarover wat beperkt. Had graag een update gehad ofzo. Ik laat het dus los voor nu en ik zie wel wanneer ik die lang verwachte sms ga krijgen..
Silver pro 128 besteld 17:37 afgelopen vrijdag
Ik weet het man.. Daarom hou ik er ook mee op mezelf daar druk om te maken. Hahaha. Ik zie wel.Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:31:
[...]
Als het goed is kreeg je na het bestellen een SMS met: "je hoort het zodra die er is". Welke update had je willen hebben? "Hij is er nog niet"? Daar schiet je toch niks mee opje krijgt idd bericht als die er is en dat kan zelfs vandaag nog gebeuren.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Ik zie het in de productomschrijving inderdaad. Misschien een oude tekst van voor vanmorgen? Die knop is er ook niet.
Ach we zien het wel. Mijn CB order was sowieso drama (niets gehoord, net gebeld: medewerker heeft het over mogelijk weken/maanden
Die knop komt automatisch als er geen voorraad meer is, dat scheelt straks weer alle omschrijvingen aanpassenRazr schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:32:
[...]
Ik zie het in de productomschrijving inderdaad. Misschien een oude tekst van voor vanmorgen? Die knop is er ook niet.
Ach we zien het wel. Mijn CB order was sowieso drama (niets gehoord, net gebeld: medewerker heeft het over mogelijk weken/maanden).
In plaats van: levering voor einde dag.
Haters everywhere but I don’t really care
Tnx! Weer 1329 euro lichter en mijn vrouw blij
Eerst wou ze niet met de pre-order, maar een gouden 14pro leek er toch wel wat.
Nee gewoon afwachten.matthijst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:33:
Iemand een idee of DHL status nog update naar een window?
Ligt aan de service, meestal welmatthijst schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:33:
Iemand een idee of DHL status nog update naar een window?
Ah, op die manier!Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:33:
[...]
Die knop komt automatisch als er geen voorraad meer is, dat scheelt straks weer alle omschrijvingen aanpassen
:fill(white):strip_exif()/f/image/BsvJveVxkqHd9MR5VpqQdeZj.png?f=user_large)
Hiephiep hoera tele2!
Dit is schandalig. Na een week radio stilte is de levertijd veranderd. Zijn ze vergeten te bestellen bij Apple ofzo? Dit kan toch niet..
[ Voor 24% gewijzigd door Rule op 16-09-2022 08:43 ]
T-mobile was vooral erg goed om de orders binnen te halen heb ik al gemerkt. Ik zit zelf niet bij de eerste levering heb ik al gehoord van de winkel maar ik begreep dat er vandaag nog een tweede ronde binnenkomt bij de meeste T-mobile stores. Nu moet ik zeggen dat deze update mij niet het gevoel geeft dat ik snel aan de beurt zal zijn.
Bol.com is zo wel erg aanlokkelijk.
Oh echt? Nou laten we het hopen! Ik heb nog een zelfde bestelling bij KPN dus benieuwd wie als eerst is. KPN heeft de levertijden nog niet aangepast en weet niet hoe het vorig jaar bij hun is gegaan..Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:32:
[...]
Vorig jaar veranderde de levertijden 5 dagen erna al en toen zelfs die dag erna nogmaals, dus in alle hoop - als de voorraadstroom een beetje op gang komt gaat het net zoals, bij Apple, vanzelf een stuk sneller.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Even hier kijken: https://docs.google.com/s...resourcekey#gid=984148777Dvdbergg schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:37:
Is er überhaupt iemand die via KPN heeft bestelt en die vandaag zijn telefoon geleverd gaat krijgen?
https://www.bol.com/nl/nl...038773/?s2a=#productTitleMenace_1981 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:38:
Ik kan op bol de 14 pro 256 niet vinden? Waar staan ze?
Jep, ik en mijn partner krijgen vandaag de iPhones binnen, besteld op 9/9 om 14:35 uur.Dvdbergg schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:37:
Is er überhaupt iemand die via KPN heeft bestelt en die vandaag zijn telefoon geleverd gaat krijgen?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Absoluut! 9 september om 16 uur besteld en hij wordt vandaag geleverd.Dvdbergg schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:37:
THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:40:
[...]
Jep, ik en mijn partner krijgen vandaag de iPhones binnen, besteld op 9/9 om 14:35 uur.
Shrek schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:41:
[...]
Absoluut! 9 september om 16 uur besteld en hij wordt vandaag geleverd.
*Kuch* https://docs.google.com/f...VxrxgNghLmzcZ5bQ/viewform *Kuch*IJS-T schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:41:
[...]
Jup hier. Er van uitgaande dat de postnl bezorger zijn heeft mijn voordeur te vinden
[ Voor 39% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 08:42 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Jup hier. Er van uitgaande dat de postnl bezorger zin heeft mijn voordeur te vindenDvdbergg schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:37:
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/W8QOJ6iyfeSbE9eFXxKv7aOu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AA5pdqXy3PSc9wS0qqy06xDv.jpg?f=fotoalbum_large)