Ik heb een uurtje geleden een mail en sms gehad dat mijn iPhone 14 pro 256gb verzonden is en komt morgen binnen.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:53:
Van PostNL een vooraanmelding van een pakket van CEVA Logistics ontvangen, maar bij KPN nog altijd alleen stap 3 dat ze bezig zijn met het klaarmaken van de verzending. Iemand al een e-mail van KPN ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is of is het echt wachten tot na 21 uur zoals staat op de statuspagina?
Ik wacht nog steeds op een sms van de t-mobile shop hier… Heb zelfs al geprobeerd te bellen… Maar ik denk dat ze niet opnemen vandaag ivm zelfde vraag..
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Iemand nog iets vernomen van Vodafone? Ik hoor maar niks en heb toch vrij vroeg besteld op vrijdag terwijl mensen die maandag besteld soms al wel wat gehoord hebben....
Ik wacht en wacht maar. Wij krijgen geen t en t denk ik. Pas als hij klaarligt morgen een mail. Maar ik rij gewoon heen op een gegeven moment denk ik..MarioMark1541 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:50:
Iemand ervaring met iets ophalen bij Coolblue hoe laat krijg je meestal de ophaal bevestiging en kan vandaag dan ook iets zien in je order ?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Gaat dat niet gewoon naar de verschillende depot’s in Nederland? Er zit een gigantisch DHL depot op nog geen 15km hier vandaan. Lijkt me niet dat ze dan dik 2 uur vanuit Amsterdam komen?Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:27:
Hoe zat het ook als weer qua weg, Eindhoven, dan Brussel om vervolgens via Amsterdam verspreid te worden in NL?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
En is er behoefte aan een nieuwe/extra lijst met daadwerkelijke leveringen?
Op mijn vraag of ze opheldering konden geven over mijn bestelling (zaterdag, 9.30uur) gaven ze aan “een dezer dagen”… afwachten dusIKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:57:
Iemand nog iets vernomen van Vodafone? Ik hoor maar niks en heb toch vrij vroeg besteld op vrijdag terwijl mensen die maandag besteld soms al wel wat gehoord hebben....
We wonen dichtbij elkaar, maar hier komt de bezorger ieder jaar echt uit Amsterdam aan rijden. Ik snap het ook niet.Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:58:
[...]
Gaat dat niet gewoon naar de verschillende depot’s in Nederland? Er zit een gigantisch DHL depot op nog geen 15km hier vandaan. Lijkt me niet dat ze dan dik 2 uur vanuit Amsterdam komen?
Ik bestel wel eens wat bij Coolblue met de optie ‘ophalen in de winkel’ als ik vervolgens de volgende dag net na opening van de winkel binnenloop ligt mijn order al klaar.pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:57:
[...]
Ik wacht en wacht maar. Wij krijgen geen t en t denk ik. Pas als hij klaarligt morgen een mail. Maar ik rij gewoon heen op een gegeven moment denk ik..
Ik verwacht hetzelfde voor jouw 14 Pro morgenochtend.
Sowieso krijg je je ophaal mailtje van hen pas morgenochtend
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 28-04-2024 23:03 ]
Hier ook niets vernomen van Vodafone. Gaat hem niet worden morgen vrees ik…
Ook DHL? Kunnen we elkaar inseinen als de ander iets ontvangen heeftDennisweb schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:01:
[...]
We wonen dichtbij elkaar, maar hier komt de bezorger ieder jaar echt uit Amsterdam aan rijden. Ik snap het ook niet.
Had al gekeken of ik niet kon betalen voor extra vroege levering, helaas
Ik was weer ongeduldig, een minuut geleden verzendbevestiging per e-mail en sms ontvangen.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:53:
Van PostNL een vooraanmelding van een pakket van CEVA Logistics ontvangen, maar bij KPN nog altijd alleen stap 3 dat ze bezig zijn met het klaarmaken van de verzending. Iemand al een e-mail van KPN ontvangen dat het ook daadwerkelijk verzonden is of is het echt wachten tot na 21 uur zoals staat op de statuspagina?
[ Voor 7% gewijzigd door THE_BASE op 15-09-2022 18:07 ]
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Gewoon afwachten, morgen kan je ook nog bericht krijgen. En anders zit je inderdaad niet in de eerste batch, maar nergens voor nodig om de winkel zelf te bellen toch 🙃?Knoezelbos schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:56:
Ik wacht nog steeds op een sms van de t-mobile shop hier… Heb zelfs al geprobeerd te bellen… Maar ik denk dat ze niet opnemen vandaag ivm zelfde vraag..
Hoe meer ik er over nadenk des te meer ik aan het verhaal van voldoende voorraad begin te twijfelen.. dat linken van een telefoon aan een klant heb je geen 4 dagen voor nodig. Ik denk dat ze geen voorraad hebben. Wellicht dat ze morgen ochtend weer een lading krijgen maar voor degen die op dit moment nog op stap 1 staan is het gewoon wachten op voorraad.Southern Sun schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:50:
[...]
Denk dat ze iets te voorbarig waren. Niet lang erna veranderde de status van KPN in "vanaf 16 september leverbaar". Kreeg nog een mail dat ie gereserveerd was en sindsdien geen verandering dus zal me ook niet verbazen als het pas na het weekend wordt. *hoopt nog op zaterdag.
Vanmorgen had ik nog een sprankje hoop, nu ben ik van mening dat kpn gewoon slechte service levert. Hoe moeilijk is het kijken hoeveel reserveringen er zijn en hoeveel voorraad er is…
Ja, maar eerst Amsterdam dacht ik en dan de depots.Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:58:
[...]
Gaat dat niet gewoon naar de verschillende depot’s in Nederland? Er zit een gigantisch DHL depot op nog geen 15km hier vandaan. Lijkt me niet dat ze dan dik 2 uur vanuit Amsterdam komen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vermoed dat ik vanavond of vannacht dan een update zie verschijnen in de PostNL app, aangezien mijn bestelling is overgedragen aan de koerier (verlenging).Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:18:
[...]
Zag zojuist @ t-mobile community dat iemand ze wel had ontvangen (uurtje geleden). Dus ze zijn er denk ik mee bezig 😄, maar zal ook liggen aan regio/sorteer centrum qua de scans.
Inmiddels heeft Belsimpel de toestellen ook binnen. De status van mijn bestelling staat op verzonden, maar hij wordt pas morgen overgedragen aan PostNL dus zaterdag pas binnen dan.
Vind het echt heel raar. Dan ga ik ze wel bellen. Ik heb vrijdag om 1530 besteld aan de telefoon. Anderen die veel later besteld hebben is alles al voor geregeld. Echt raar. Ik weet ook niet of het komt doordat de zwarte niet als Space Black, maar als Graphite te boek staat.Ruud0012 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:02:
Hier ook niets vernomen van Vodafone. Gaat hem niet worden morgen vrees ik…
Mobiel.nl lijkt wederom niet erin geslaagd. Baalde al dat ik hier weer moest bestellen gezien eerdere ervaring, maar t-mobile lag plat. Wel weer typisch dat iedereen en zijn moeder er wel in is geslaagd de verzendingen de deur uit te doen…
Nee hoor, erg veel nietJohan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:16:
Mobiel.nl lijkt wederom niet erin geslaagd. Baalde al dat ik hier weer moest bestellen gezien eerdere ervaring, maar t-mobile lag plat. Wel weer typisch dat iedereen en zijn moeder er wel in is geslaagd de verzendingen de deur uit te doen…
Inderdaad krijg net via whatsapp bericht van ze dat de toestellen waarschijnlijk morgen pas binnen komen. (Vodafone)Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:16:
3e jaar op een rij helaas…
Dat valt wel te verwachten toch… mobiel.nl is geen Apple reseller en moet dus inkopen bij andere bedrijven.kevinho040 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:17:
[...]
Inderdaad krijg net via whatsapp bericht van ze dat de toestellen waarschijnlijk morgen pas binnen komen. (Vodafone)
Bij Tele2 werkt de status pagina niet meer ineens
Inderdaad, die was het waarschijnlijk beuDennisb1 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:19:
Bij Tele2 werkt de status pagina niet meer ineens
Je kan natuurlijk morgen een willekeurig DHL of PostNL busje aanhouden. Grote kans dat er achterin een iPhone ligt, misschien zelfs in de kleur die je wil
Bij mij staat word geleverd aan einde van de dag via DHL (Apple). Weet iemand hoe ik een beter ETA kan vinden zodat ik niet de heledag thuis moet blijven
Voortaan toch echt bij professionele telecom providers bestellen… Jammer weer dit. Denk maar annuleren dan en elders kopen. Is er ergens nog voorraad?kevinho040 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:17:
[...]
Inderdaad krijg net via whatsapp bericht van ze dat de toestellen waarschijnlijk morgen pas binnen komen. (Vodafone)
Niet in Arnhem aubcracking cloud schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:19:
[...]
Je kan natuurlijk morgen een willekeurig DHL of PostNL busje aanhouden. Grote kans dat er achterin een iPhone ligt, misschien zelfs in de kleur die je wil
Bij de aflevering van mijn case was dat pas bekend op de dag van bezorging, iets na 9 uur @hugo92
[ Voor 5% gewijzigd door cracking cloud op 15-09-2022 18:22 ]
Haha, doe ik! Morgen 4 pakketten: 2 iPhones, 1 Apple Watch en een gerepareerde MacBook Pro via UPS.Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:07:
[...]
Ook DHL? Kunnen we elkaar inseinen als de ander iets ontvangen heeft
Had al gekeken of ik niet kon betalen voor extra vroege levering, helaas
Even terug lezen over MyDHL expresshugo92 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:20:
Bij mij staat word geleverd aan einde van de dag via DHL (Apple). Weet iemand hoe ik een beter ETA kan vinden zodat ik niet de heledag thuis moet blijven
Bestaan die dan?Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:21:
[...]
Voortaan toch echt bij professionele telecom providers bestellen… Jammer weer dit. Denk maar annuleren dan en elders kopen. Is er ergens nog voorraad?
T-Mobile verlenging zojuist om 18:00 een mail van PostNL gehad! Het gaat gebeuren!
[ Voor 5% gewijzigd door Tim14ww op 15-09-2022 18:26 ]
Is overpromise and underdeliver echt de standaard?
Volgens mij komt er vanzelf nog een update met een nauwkeuriger tijdvak.hugo92 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:20:
Wanneer wordt ‘ie geleverd naar verwachting?Tim14ww schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:26:
T-Mobile verlenging zojuist om 18:00 een mail van PostNL gehad! Het gaat gebeuren!
Morgenochtend!GoldenBirdy schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:28:
[...]
Wanneer wordt ‘ie geleverd naar verwachting?
Doe jezelf een plezier en vermijd Vodafone. (Als je vrije keuze hebt).Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:21:
[...]
Voortaan toch echt bij professionele telecom providers bestellen… Jammer weer dit. Denk maar annuleren dan en elders kopen. Is er ergens nog voorraad?
Welk ordernummer (eerste cijfers) en datum had jij besteld ?Tim14ww schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:26:
75324xxx. iPhone 14 pro 128GB zwart. Bestelbevestiging om 15:06, in dezelfde minuut betaald. Betreft verlenging.DylanTO schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:33:
[...]
Welk ordernummer (eerste cijfers) en datum had jij besteld ?
Voor wie nog zoekt naar een toestel op releasedag:
iPhone 14 pro 1TB (dieppaars) te bestellen bij MediaMarkt, kun je hem morgen geleverd krijgen of ophalen in een winkel.
https://www.mediamarkt.nl...-deep-purple-1738463.html
iPhone 14 pro 1TB (dieppaars) te bestellen bij MediaMarkt, kun je hem morgen geleverd krijgen of ophalen in een winkel.
https://www.mediamarkt.nl...-deep-purple-1738463.html
Anoniem: 532727
Net sms gehad dat m’n iPhone klaar ligt om morgen opgehaald te worden bij Apple Den Haag!
Schijnbaar is dit de nieuwe norm. Service die te wensen overlaat en klanten voor liegen.Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:27:
[...]
Is overpromise and underdeliver echt de standaard?
Maar goed we dwalen af denk ik.
Ik heb gewoon aangepast naar servicepunt. Weet ik iig dat hij morgen daar geleverd wordt. 😊hugo92 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:20:
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ja dat laatste is wat kinderachtig… moet gewoon geduld hebben..Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:09:
[...]
Gewoon afwachten, morgen kan je ook nog bericht krijgen. En anders zit je inderdaad niet in de eerste batch, maar nergens voor nodig om de winkel zelf te bellen toch 🙃?
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Anoniem: 532727
Is er nog iemand die op zoek is naar een 14 Pro 256GB deep purple? Heb een nog niet betaalde order die morgen afgehaald kan worden bij CB Den Haag. Als niemand hem wilt hebben, dan annuleer ik de order.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 532727 op 15-09-2022 18:40 ]
Geduld wordt beloond 🤩! Ik zou zelf een slechte medewerker zijn, zou mensen die bellen of binnenkomen lopen dag van te voren lekker lang laten wachten 🤪.Knoezelbos schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:38:
[...]
Ja dat laatste is wat kinderachtig… moet gewoon geduld hebben..
Maar ik heb ook nog niks gehoord (Hilversum), terwijl ik order 7532xxxx heb en de pro Max zilver 256gb. Dus niet enorm gewilde toestel en toch laag in order nummer. Het is hier nu nog koopavond dus wellicht vanavond en anders morgenvroeg nog een kans.
Netjes .. dan is T-mobile nog ruim bezig met de orders van vrijdag 15:00 ...Tim14ww schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:34:
[...]
75324xxx. iPhone 14 pro 128GB zwart. Bestelbevestiging om 15:06, in dezelfde minuut betaald. Betreft verlenging.
75326xxx een paar duizend stuks (willekeurige orders ertussen)
Lange rit naar zaterdag betaalde orders
Je zou denken dat een dag als vandaag een hoogtepunt vol energie en good vibes is bij dit soort bedrijven. Een kans om te shinen en te doen waar je passie ligt. Weken met zijn allen ernaartoe geleefd, uiterste best om voldoende voorraad zeker te stellen als professioneel bedrijf en op de dag zelf met al het personeel keihard knallen om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen en iedereen te informeren. Dan in de avond na een tien uurs dienst pizzas eten en trots zijn op je bedrijf….CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:37:
[...]
Schijnbaar is dit de nieuwe norm. Service die te wensen overlaat en klanten voor liegen.
Maar goed we dwalen af denk ik.
Ze flikken het door net een paar euro voordeliger te zijn dan providers en uiteindelijk niets uitleveren. Nu wel lekker contracten binnengeharkt. Dat is hoe het werkt voor dat bedrijf.Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:16:
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Er staat voor het einde van de dag dus idd het kan de hele dag komen.hugo92 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:20:
Zag vandaag al een paar keer voorbij komen dat als je nu nog status "wachten op voorraad" hebt dat je niet bij de eerste levering zit (wat eigenlijk meer dan logsich is, want alle anderen staan al sinds gisteren op overgedragen) en als je de status "overgedragen aan koerier" hebt dat je dan nog vandaag wel een PostNL mail krijgt.DylanTO schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:40:
[...]
Netjes .. dan is T-mobile nog ruim bezig met de orders van vrijdag 15:00 ...
Denk dat het toch niet zo eenvoudig is. Zijn tientallen verschillende modellen ( pro, max, kleur, geheugen) waar een verdeling voor gemaakt moet wordenCJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:10:
[...]
Vanmorgen had ik nog een sprankje hoop, nu ben ik van mening dat kpn gewoon slechte service levert. Hoe moeilijk is het kijken hoeveel reserveringen er zijn en hoeveel voorraad er is…
[ Voor 4% gewijzigd door dust419 op 15-09-2022 18:45 ]
Another one bites the DUST
Een bedrijf kan een verzoek doen op een x aantal iPhones kwa bestellen maar Apple bepaalt zelf hoeveel ze er uitleveren.Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:42:
[...]
Je zou denken dat een dag als vandaag een hoogtepunt vol energie en good vibes is bij dit soort bedrijven. Een kans om te shinen en te doen waar je passie ligt. Weken met zijn allen ernaartoe geleefd, uiterste best om voldoende voorraad zeker te stellen als professioneel bedrijf en op de dag zelf met al het personeel keihard knallen om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen en iedereen te informeren. Dan in de avond na een tien uurs dienst pizzas eten en trots zijn op je bedrijf….
Zodoende dat het bij elk bedrijf en provider chaos is bij release data van de iPhone.
Wat had je verwacht? Het is elk jaar ‘t zelfde. Beter je huiswerk doen.Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:21:
[...]
Zal dat nummer niet te serieus nemen. Zullen denk ik ook mislukte orders tussen zitten, heb met bestellen wel 10x op de knop moeten drukken voordat die door kwam.DylanTO schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:40:
[...]
Netjes .. dan is T-mobile nog ruim bezig met de orders van vrijdag 15:00 ...
Daarnaast zijn het ook denk ik winkel orders en allemaal andere bestellingen (online en offline). En wellicht ook dat facturen systeem die nummers gebruikt.
Want kan mij niet voorstellen dat er zoveel iPhone orders zijn geplaatst
Misschien handig om weer een google form te maken over wanneer besteld, waar, welk model en of deze verzonden is? Misschien iets voor @Toppe ?
Ga ik regelen!Practics schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:46:
Misschien handig om weer een google form te maken over wanneer besteld, waar, welk model en of deze verzonden is? Misschien iets voor @Toppe ?
Voor volgend jaar zelf maar even wat in elkaar zetten zodat je later je bestelling op het formulier kan bijwerken
[ Voor 17% gewijzigd door Toppe op 15-09-2022 18:48 ]
Helaas wel, wanneer heb jij besteld?Nano2009 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:38:
Meer mensen waar de Coolblue bestelling nog steeds op onderstaande status staat?
[Afbeelding]
Relaxt. PostNL haalt daar vannacht nog een zending opKoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:48:
[...]
Helaas wel, wanneer heb jij besteld?
Hmmm ik mag hopen dat je ongelijk hebt want als ze dit al moeilijk vinden hoe doen ze dat dan met de belastingdienst. Sorry meneer de inspecteur maar ik kan u helaas niks vertellen, houd vooral uw mail in de gaten u krijgt vanzelf bericht.dust419 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:44:
[...]
Denk dat het toch niet zo eenvoudig is. Zijn tientallen verschillende modellen ( pro, max, kleur, geheugen) waar een verdeling voor gemaakt moet worden
Zie je dan ook iets van status verandering in je order ?_Bailey_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:02:
[...]
Ik bestel wel eens wat bij Coolblue met de optie ‘ophalen in de winkel’ (woon op 5 minuten fietsen van een Coolblue winkel), als ik vervolgens de volgende dag net na opening van de winkel binnenloop ligt mijn order al klaar.
Ik verwacht hetzelfde voor jouw 14 Pro morgenochtend.
Sowieso krijg je je ophaal mailtje van hen pas morgenochtend
En krijg je dat mailtje meteen na openingstijd ?
En zojuist een mail van CB! Krijg de iPhone niet morgen! Standaard mail, geeneens ordernummer erbij! Welk van mijn 2 bestellingen krijg ik nu niet! Gisteren en vandaag mij telefonisch gezegd dat het goed komt. Ik was niet gebeld, dus prima. En dan dit? Wat een aanfluiting! Bah!!! Hopen op de andere order dan maar dat die wel doorgaat. Denk dat deze de bestelling van zondag is. Had vrijdag ook al eerder 1 geplaatst…
Het verlossende woord van Coolblue. Helaas. Maar het zat er aan te komen. We wachten af. En de 25 euro is een mooi gebaar.
Besteld op zondag 11 sept 10:30 (256gb pro deep purple)
Besteld op zondag 11 sept 10:30 (256gb pro deep purple)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QlmJXGNAbtCZOhPWfEUqkd6M.jpg?f=user_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Stefan© op 15-09-2022 19:01 ]
Amen!Johan Bogle schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:42:
[...]
Je zou denken dat een dag als vandaag een hoogtepunt vol energie en good vibes is bij dit soort bedrijven. Een kans om te shinen en te doen waar je passie ligt. Weken met zijn allen ernaartoe geleefd, uiterste best om voldoende voorraad zeker te stellen als professioneel bedrijf en op de dag zelf met al het personeel keihard knallen om alle bestellingen op tijd de deur uit te krijgen en iedereen te informeren. Dan in de avond na een tien uurs dienst pizzas eten en trots zijn op je bedrijf….
Misschien goed om even je besteldatum/tijd te vermelden? Dat is wel interessant omdat ik ook bij CB heb besteld.Stefan© schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:55:
Het verlossende woord van Coolblue. Helaas. Maar het zat er aan te komen. We wachten af. En de 25 euro is een mooi gebaar.
[Afbeelding]
Neee!! Wat ongelofelijk zuur zegpdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:55:
En zojuist een mail van CB! Krijg de iPhone niet morgen! Standaard mail, geeneens ordernummer erbij! Welk van mijn 2 bestellingen krijg ik nu niet! Gisteren en vandaag mij telefonisch gezegd dat het goed komt. Ik was niet gebeld, dus prima. En dan dit? Wat een aanfluiting! Bah!!! Hopen op de andere order dan maar dat die wel doorgaat. Denk dat deze de bestelling van zondag is. Had vrijdag ook al eerder 1 geplaatst…
Mooi gebaar? Zie erboven mijn post. 2x telefonisch toegezegd. En dan een standaard mail zonder ordernummer? Lachwekkend. Goede communicatie daar intern ook bij die hut..Stefan© schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:55:
[Afbeelding]
Ik hoop het ook voor je want dan komt de mijne ook!SP75 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:54:
KPN nogsteeds op 1 laten we hopen dat het zo verspringt
Klopt, zijn het ook niet, oplopend op alles, van simkaartje tot weet ik veel wat ;-) was jammer dat de paylink niet werkte, dacht... doe het morgen wel. Geen haast, order is binnen. Ach, we leven nogSkybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:46:
[...]
Zal dat nummer niet te serieus nemen. Zullen denk ik ook mislukte orders tussen zitten, heb met bestellen wel 10x op de knop moeten drukken voordat die door kwam.
Daarnaast zijn het ook denk ik winkel orders en allemaal andere bestellingen (online en offline). En wellicht ook dat facturen systeem die nummers gebruikt.
Want kan mij niet voorstellen dat er zoveel iPhone orders zijn geplaatst. Ken namelijk iemand met 75384xxx
Haha idd!CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:00:
[...]
Ik hoop het ook voor je want dan komt de mijne ook!
Sorry hoor maar hier voor waarschuwde onder andere ik vorig weekend al. Dit is namelijk elk jaar het zelfde.pdavie2311 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:00:
[...]
Mooi gebaar? Zie erboven mijn post. 2x telefonisch toegezegd. En dan een standaard mail zonder ordernummer? Lachwekkend. Goede communicatie daar intern ook bij die hut..
Ze krijgen vandaag pas de toestellen binnen, iets wat hier ook meermaals duidelijk gemaakt is, dus dat ze je wat toezeggen is niet goed maar dat je het geloofd is ook niet goed.
Maar helaas, de gezelligheid raakt nu wel van dit topic af door alle teleurgestelde mensen.
Volgend jaar raad ik jullie aan gewoon bij Apple te bestellen.
[ Voor 29% gewijzigd door Toppe op 15-09-2022 19:04 ]
Nee, ze hebben niet 4 dagen van te voren de voorraad binnen. Die krijgen ze pas vandaag en daarom dat iedereen zo teleur gesteld is.CJSP schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:10:
[...]
Hoe meer ik er over nadenk des te meer ik aan het verhaal van voldoende voorraad begin te twijfelen.. dat linken van een telefoon aan een klant heb je geen 4 dagen voor nodig. Ik denk dat ze geen voorraad hebben. Wellicht dat ze morgen ochtend weer een lading krijgen maar voor degen die op dit moment nog op stap 1 staan is het gewoon wachten op voorraad.
11 september maar krijg zojuist onderstaande e-mail… flink balen dus. Vooral omdat ze het zo laat melden en de voorpret dus al een aantal dagen gaande is.KoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:48:
[...]
Helaas wel, wanneer heb jij besteld?
:strip_exif()/f/image/eKem4oG2CD3dll8y3pT4pcOX.jpg?f=fotoalbum_large)
Neee coolblue niet, dat gaat elk jaar goed doe gooien echt hun eigen reputatie niet de gracht in hoor.Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:03:
[...]
Sorry hoor maar hier voor waarschuwde onder andere ik vorig weekend al. Dit is namelijk elk jaar het zelfde.
Ze krijgen vandaag pas de toestellen binnen, iets wat hier ook meermaals duidelijk gemaakt is, dus dat ze je wat toezeggen is niet goed maar dat je het geloofd is ook niet goed.
Elk tegen argument werd absoluut niet gewaardeerd en was onzin want cb wist precies wat ze wel en niet kregen. Dat ze ondertussen zelfs meer konden leveren dan apple zelf was maar een loze scheet
Al jaren zo, dat iedereen er nog steeds besteld laat maar weer zien hoe naïef sommige mensen zijn.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:42:
[...]
Ze flikken het door net een paar euro voordeliger te zijn dan providers en uiteindelijk niets uitleveren. Nu wel lekker contracten binnengeharkt. Dat is hoe het werkt voor dat bedrijf.
Waren jullie gebeld ?Nano2009 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:06:
[...]
11 september maar krijg zojuist onderstaande e-mail… flink balen dus. Vooral omdat ze het zo laat melden en de voorpret dus al een aantal dagen gaande is.
[Afbeelding]
Had jouw order wel productgegevens in je bestelling?Nano2009 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:06:
[...]
11 september maar krijg zojuist onderstaande e-mail… flink balen dus. Vooral omdat ze het zo laat melden en de voorpret dus al een aantal dagen gaande is.
[Afbeelding]
En die mensen zien we hier volgend jaar weer en dan begint het verhaal weer van voren af aan.Practics schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:06:
[...]
Neee coolblue niet, dat gaat elk jaar goed doe gooien echt hun eigen reputatie niet de gracht in hoor.
Elk tegen argument werd absoluut niet gewaardeerd en was onzin want cb wist precies wat ze wel en niet kregen. Dat ze ondertussen zelfs meer konden leveren dan apple zelf was maar een loze scheet
Ben ik blij dat ik een ongewild model heb besteld, en bij Apple zelf. Nul stress haha
Nope maar vanmiddag zelf even gebeld nadat ik de berichten hier las. Quote “de iPhone lag klaar en ik zou hem morgen krijgen”…
Postbode al langs geweest?cracking cloud schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:08:
Ben ik blij dat ik een ongewild model heb besteld, en bij Apple zelf. Nul stress haha
Jep. De bestelling was gewoon zichtbaar bij mijn bestellingen en met het juiste model.Tr3bboR schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:08:
[...]
Had jouw order wel productgegevens in je bestelling?
nog geen T&T ontvangen van BCC (DHL) dus ik verwacht het ook niet meer eerlijk gezegd
En zoals ik ook al vorige week hier zei, gaat het elk jaar goed bij CB bij mij. Dus beetje kort door de bocht..Nu niet dus en ja, dat is frustrerend en dat meld ik hier..Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:08:
[...]
En die mensen zien we hier volgend jaar weer en dan begint het verhaal weer van voren af aan.
Morgen, dus ja kan nog misgaan met brand in dc of busje dat van de weg wordt gedrukt maar daar maak ik me niet zo druk om. Het is maar een mobieltje he
Bij mij ging het ook jaren goed met Vodafone. En nu een keer niet. Balen. Net als iedereen die buiten de boot valt.

Beetje zure mensen hier voor iets wat elk jaar gebeurt (én met release van consoles).
Wil je save zitten moet je bij Apple bestellen.
Wil je €90 euro besparen bestel je bij een provider en heb je kans op langere levertijd.
Betaal je hoofdprijs bij andere retailers, tja it’s a wild guess.
* Famous out!
Wil je €90 euro besparen bestel je bij een provider en heb je kans op langere levertijd.
* Famous out!
Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:13:
Beetje zure mensen hier voor iets wat elk jaar gebeurt (én met release van consoles).
Betaal €185 minder. Das gewoon geld.
* Famous out!
Bij Apple zit je ook niet save, het was een drama dit jaar met bestellen. Die website trok het allemaal niet. Daarom overgestapt naar KPN, morgen in huis.Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:13:
* Famous out!
Tuurlijk kom je er soms eens moeilijk doorheen want piekmoment.THE_BASE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:15:
[...]
Bij Apple zit je ook niet save, het was een drama dit jaar met bestellen. Die website trok het allemaal niet. Daarom overgestapt naar KPN, morgen in huis.
Maar als je besteld met 16 september, krijg je hem 16 september. Geen poespas.
Bijzonder. De Apple bestelling is nog niet bij DHL afgeleverd, duurt lang. 😳
Levering morgen einde dag. Direct aangepast naar een slot op begin van de middag.
Levering morgen einde dag. Direct aangepast naar een slot op begin van de middag.
[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 15-09-2022 19:38 ]
Vanaf Brussel gaat het naar de verschillende depots in het land.Famous schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:27:
Hoe zat het ook als weer qua weg, Eindhoven, dan Brussel om vervolgens via Amsterdam verspreid te worden in NL?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je bedoelt zo of?TheVMaster schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:16:
Bijzonder. De Apple bestelling is nog niet bij DHL afgeleverd, duurt lang. 😳
:strip_exif()/f/image/U7kyCZddpgx455BCjYu36oC6.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan nog wel, die van @Toppe was ook stuk eerder qua t&t krijgen dan de mijne.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.