iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
achja, zo hou je ten minste 1300,- over om naar je energieleverancier over te makengrote_oever schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:30:
[...]
Ik zal vast wederom pech hebben en meeste zullen wel geluk hebben, maar tijdens het bestelproces was de ervaring totaal niet positief. Nu is het ook geen feestje om iets te bestellen, maar ik kreeg wel het idee dat "dit wederom hetzelfde is als toen ik iPhone X bestelde". Nu wordt mijn iphone 14 PRO de vervanger van de Iphone X, dus veel ervaring heb ik niet.
Maar als je nu besteld krijg je volgens mij ook datum 10 oktober en dat is op zijn minst gezegd niet prettig. Vooral als je ruim voor 14:00 klaar zit. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het bestelproces wel 10x door heb proberen te lopen. Elke keer kwam ik op een pagina met de melding dat de pagina niet bestaat. Dus ja, misschien N=1... Dus ik blijf maar een maand naar mijn iphone 14 pro hoesje kijken die wel afgelopen week binnen kwam.
Daarin zie ik ook de verzending maar ik kan geen tijdsvak kiezen.
In het dashboard staat ook bij iets anders afspreken alleen een "-"
Daarom koopje zo'n telefoon... m3 aardgas is de nieuwe bitcoin trouwensshoombak schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:35:
[...]
achja, zo hou je ten minste 1300,- over om naar je energieleverancier over te maken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hier elk jaar op het forum wel wat mensen die er gezeur om hebben.
Bedankt voor aanbieden, maar achteraf gaat het ook gewoon om een telefoon waar ik prima op kan wachten. En nu is de "voorpret" wat langer, want als ik hem een uur in de hand heb ben ik er ook klaar mee.ozothebozo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:33:
[...]
Die issues had ik inderdaad ook, super irritant en slecht.. dan zal ik we geluk hebben gehad. Ik kan m’n order ook bij jou aanbieden als je wilt. Maar begrijpelijk als je m rechtstreeks van de aanbieder wilt. Succes met het wachten..!
Maar de hype in dit topic is al 90% van alle voorpret en daar kan ik dus niet aan meedoen
Pakket is nog niet opgehaald door DHL Express. Meestal krijg je een SMS naar hun On Demand site, waarbij je een andere dag of afhaalpunt kan kiezen, maar zal vanavond zijn.richards3 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:36:
ik zie hem nu in muDHL (volgens mij heeft DHL wel 40 sites waarop je je kunt registreren)
Daarin zie ik ook de verzending maar ik kan geen tijdsvak kiezen.
In het dashboard staat ook bij iets anders afspreken alleen een "-"
thanks, hier kan ik wat meeloekf2 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:38:
[...]
Pakket is nog niet opgehaald door DHL Express. Meestal krijg je een SMS naar hun On Demand site, waarbij je een andere dag of afhaalpunt kan kiezen, maar zal vanavond zijn.
Dit gaat ieder jaar daar zo, ze ontvangen de toestellen pas op de release dag van de providers... Die doen eerst hun eigen orders.Reem0nN schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:31:
Bericht van mobiel.nl.
[Afbeelding]
Is het niet de bedoeling dat ze vandaag de telefoons ontvangen, en morgen uitleveren naar klanten?
Afgelopen jaren altijd via mobiel.nl op zaterdag de iphone pas ontvangen.
loekf2 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:38:
[...]
Pakket is nog niet opgehaald door DHL Express. Meestal krijg je een SMS naar hun On Demand site, waarbij je een andere dag of afhaalpunt kan kiezen, maar zal vanavond zijn.
:strip_exif()/f/image/KogId9KlvQ3g7jMDY6YrI3kR.jpg?f=fotoalbum_large)
Netjes opgehaald en op wereldreis
Hier vrijdag 9 september 14:38 orderbevestiging binnen
kevinho040 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:40:
[...]
Dit gaat ieder jaar daar zo, ze ontvangen de toestellen pas op de release dag van de providers... Die doen eerst hun eigen orders.
Afgelopen jaren altijd via mobiel.nl op zaterdag de iphone pas ontvangen.
Dat is elk jaarPractics schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:41:
[...]
[Afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ach, het is hier ieder jaar papegaaien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee. Geloof me. Als hij vandaag verzonden is en onderweg is met DHL of UPS, dan heb je 'm morgen. Punt.Side-Kick schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:52:
Als mijn bij Apple bestelde telefoon nog niet aangekomen is in Brussel maar wel voor uitlevering staat morgen, moet ik me dan al zorgen maken? Laatste status was Eindhoven om 10:33.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 15-09-2022 15:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier om 14.14h de order bevestiging binnen van Mobiel.nlRowinio schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:42:
Grote kans dus, dat wij hem a.s. zaterdag toch al ontvangen? Hehe.. ;-)
[...]
iPhone 14 Pro 256GB Space Black.
Hopelijk zit ik ook tussen de eerste batch en dat het zaterdag wordt bezorgd.
Tuurlijk wel, gaat toch weer om een nieuwe iPhone?!Steven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:53:
Man man, ik dacht dat ik dit jaar niet zo hyped was. Fout gedacht, laat de VF t&t link maar snel komen
Het is weer bijna September 2026 :)
Dit dus inderdaadJaymone schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:54:
[...]
Tuurlijk wel, gaat toch weer om een nieuwe iPhone?!
Helaas. AMP geeft aan niets binnen gekregen te hebben gisteravond. Was ook wel te verwachten natuurlijk...Roos79 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:53:
Ben benieuwd of @Eltjo zijn iPhone 14 al heeft 😉
Hoewel de status bij KPN nog steeds aangeeft:
Stap 4 Activeren
Uw Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verstuurd en wordt op 15-9-2022 afgeleverd op het door u gekozen adres.
Nu afwachten wanneer ze weer bellen voor een afspraak. De hoop wel opgegeven dat bezorging morgen nog gaat lukken.
Pfffffffffffffffffffffffffffff, loop elke 10 minuten afgelopen 48h te refreshenWachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze bezorgdienst een e-mail met details over de bezorging. We houden je op de hoogte.
Hier ook al, gaat dit goed?Practics schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:41:
[...]
[Afbeelding]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Men mocht ook gewoon niet eerder uitleveren, wel balen voor jouw en nu had je beter maandag kunnen kiezen achteraf.Eltjo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:57:
[...]
Helaas. AMP geeft aan niets binnen gekregen te hebben gisteravond. Was ook wel te verwachten natuurlijk...
Hoewel de status bij KPN nog steeds aangeeft:
Stap 4 Activeren
Uw Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is verstuurd en wordt op 15-9-2022 afgeleverd op het door u gekozen adres.
Nu afwachten wanneer ze weer bellen voor een afspraak. De hoop wel opgegeven dat bezorging morgen nog gaat lukken.
:strip_exif()/f/image/EH2e41ZDsVkMEOASvfu62PpR.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder ook net de rekening gehad met IMEI nummer wat tevens voor de garantie is.
[ Voor 8% gewijzigd door falconxp op 15-09-2022 16:06 ]
Precies alles mee gemaakt net als jij. Na 10 min. aan de telefoon werd het opgehangen. Nu rond half uurtje weer aan de lijn.JWHtje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:26:
Ook net contact gehad met Coolblue.. Ben eigenlijk wel een beetje klaar mee nu..
...
Oftewel, ik was er op tijd bij, heb netjes besteld, maar krijg geen iPhone.
Valt me eigenlijk flink tegen van Coolblue.. van begin tot eind geen goede communicatie en als gevolg geen coulance voor de klant, maar domweg de order annuleren..
Ik heb op 10 september besteld en betaald.
Ook gelijk email gekregen met ontvangst datum 16 september. Ga ik naar mijn CB, staat er dat er een bestelling is, maar verder niks.
Nadat ik gebeld had, werd mij gezegd dat er iets mis is met de it maar dat ik geen zorgen moest maken want de bestelling zal zoals beloofd op tijd bezorgd worden.
Nogmaals voor een dubbel check naar de winkel gegaan waarna me verzekerd is dat alles komt goed...
Nu met de verhalen dat ik hier lees vrees ik dat het niks gaat worden. ...
Morgen binnen!Evink schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:40:
Ik zie net bij de Vodafone statusupdate dat mijn bestelling (14 Pro 128GB Zilver) klaar staat voor verzenden
Vodafone F&F vrijdag 9 september 14:55 bevestiging.
Nog geen mail, maar die verwacht ik elk moment,
Jip & janken
[ Voor 115% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2022 16:14 ]
©2004
Nu net een mailtje dat hij onderweg isSteven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:53:
Man man, ik dacht dat ik dit jaar niet zo hyped was. Fout gedacht, laat de VF t&t link maar snel komen
HierKoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:12:
Zijn er nog mensen die bij CB hebben besteld die géén T&T hebben?
Ik heb 12-09 in de ochtend besteld bij CB, maar nog geen communicatie ontvangen. Ik zie de telefoon wel bij mijn order overzicht. "Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden"KoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:12:
Jij al een verzend bevestiging gehad?thekingmatt3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:12:
Wat gebeurt er als je betaling geweigerd is maar wel een bevestiging hebt gekregen?
Ik heb hetzelfde gehad: afrekenen hoesje gaf een error. Maar wel bevestigde bestelling.
Haters everywhere but I don’t really care
Zo kan je het ook zien inderdaad!Rowinio schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:42:
Grote kans dus, dat wij hem a.s. zaterdag toch al ontvangen? Hehe.. ;-)
[...]
Haal jij die afbeelding effe uit je quote dan
Je denkt niet dat het dezelfde image is?Allen schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:19:
[...]
Haal jij die afbeelding effe uit je quote dan
Bij Apple? Ik had 2 iPhones met bevestiging waarbij betaling niet lukte (vrijdag rond half 3 besteld). Kreeg vannacht pas een mail dat de orders geannuleerd zijn vanwege betaling mislukt.matthijst schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:18:
[...]
Jij al een verzend bevestiging gehad?
Ik heb hetzelfde gehad: afrekenen hoesje gaf een error. Maar wel bevestigde bestelling.
Geen paniek. Dat krijg je als je zending nog niet gescand is. Van de week een MacBook Pro naar Apple gestuurd ter reparatie en die werd pas in de avond in Heerenveen gescand. Daarna geen enkele scan meer en vanmorgen lag hij al in Tsjechië.Davidas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:21:
Meer mensen waarbij de status nog op onderstaand staat?
[Afbeelding]
En nu ook een tracking link van DHL! Nog nooit meegemaakt dat 1 order verschillend wordt verstuurd met verschillende koeriers. Grappig alleen nu de hele dag thuis wachten omdat ze niet op hetzelfde moment leveren.HekkeySE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:28:
[...]
2e iPhone heeft nu status verzonden maar zonder verwachte datum of t&t link. #spannend
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Hier staat ie op onderweg.Davidas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:21:
Meer mensen waarbij de status nog op onderstaand staat?
[Afbeelding]
Inmiddels ligt ie in het magazijn in Eindhoven..
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
Nee daar wacht ik ook nog op.Swenn schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:18:
Iemand al een bericht van PostNL gekregen die verlengt heeft met T-Mobile?
Heb wel vaker bij PostNL dat ik een Track&Trace pas laat in de avond / vroeg in de ochtend krijg (dan plannen ze denk ik de ritten in?).
Dus ik heb nog hoop dat ik binnenkort iets ontvang qua mail of iets in de PostNL-app.
Als die morgen in goede staat aankomt kan die van Apple ongeopend weer retour...
Hier ook nog géén T&T. Maar eerlijk gezegd, vond ik het ook 'too good to be true' toen ik op zondag nog kon bestellenKoudeAardbei schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:12:
:fill(white):strip_exif()/f/image/4xuFxv0jz4eLO4ioTUNGPlEC.png?f=user_large)
Komen dan uit verschillende locaties.HekkeySE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:25:
[...]
En nu ook een tracking link van DHL! Nog nooit meegemaakt dat 1 order verschillend wordt verstuurd met verschillende koeriers. Grappig alleen nu de hele dag thuis wachten omdat ze niet op hetzelfde moment leveren.
Zij hebben de eerste levering zojuist binnen. Denk dat we in de komende uren een update ontvangen.
Ik leef met je mee. Ik krijg hem ook pas na 3 oktober en kan alleen nog maar naar mijn nieuwe Apple hoesje kijken. maar geduld is een schone zaak. Ik weet liever dat ik hem dan ook krijg dan dat ik een datum heb gekregen en telkens komt ie niet.grote_oever schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:30:
[...]
Ik zal vast wederom pech hebben en meeste zullen wel geluk hebben, maar tijdens het bestelproces was de ervaring totaal niet positief. Nu is het ook geen feestje om iets te bestellen, maar ik kreeg wel het idee dat "dit wederom hetzelfde is als toen ik iPhone X bestelde". Nu wordt mijn iphone 14 PRO de vervanger van de Iphone X, dus veel ervaring heb ik niet.
Maar als je nu besteld krijg je volgens mij ook datum 10 oktober en dat is op zijn minst gezegd niet prettig. Vooral als je ruim voor 14:00 klaar zit. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het bestelproces wel 10x door heb proberen te lopen. Elke keer kwam ik op een pagina met de melding dat de pagina niet bestaat. Dus ja, misschien N=1... Dus ik blijf maar een maand naar mijn iphone 14 pro hoesje kijken die wel afgelopen week binnen kwam.
there's no place like cloudbase
Spannennddddd! Laten we elkaar even op de hoogte houden! ;-)Yellow schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:37:
Zojuist gebeld met mobiel.nl
Zij hebben de eerste levering zojuist binnen. Denk dat we in de komende uren een update ontvangen.
Ik heb zondag een zilveren variant besteld, maar nog niets gehoord en nog steeds “status onbekend”. Ik ging er eigenlijk vanuit dat die dus niet meer op voorraad zou zijn.Jaws77 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:29:
Vanmiddag (via het Vodafone portal van mijn werk) nog een iPhone 14 Pro, 128GB Spacezwart besteld. Scheelt toch zo'n €450 met Apple... Zojuist bericht van PostNL dat er een verzendlabel is aangemaakt!
Als die morgen in goede staat aankomt kan die van Apple ongeopend weer retour...
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Voor afhalen bedoel je?mprkooij schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:30:
Op de website van Apple staat: "Controleer verkrijgbaarheid vanaf 16 september" wanneer je een iPhone 14 Pro / Pro Max wilt bestellen. Zou je hem mogelijk nog kunnen bestellen rond 00:00 of is dit vaak wat later op de ochtend? Iemand ervaring mee?
Helaas niks. Echt geen enkel bericht of communicatie. Erger mij er dood aan want ga zaterdag op vakantiemyoussef schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:36:
Iemand toevallig besteld bij Tele2 en al iets gehoord? Het is erg stil..

9 september 14.40 uur, telefonisch besteld.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja vrijdag ook bij Tele2 een bestelling gedaan en staat nog steeds wachten op voorraad. Wanneer en Hoelaat heb jij besteld?myoussef schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:36:
Iemand toevallig besteld bij Tele2 en al iets gehoord? Het is erg stil..
Ze zullen pas de 16de weten hoeveel afhaal voorraad er is en of alle bestellingen wel worden opgehaald.
Kan mij herinneren dat vorig jaar random over de dag heen wel toestellen beschikbaar kwamen.
Helaas zojuist een mailtje ontvangen dat 'ie niet leverbaar is. Iemand nog tips waar ik 'm mogelijk wel morgen kan ontvangen?Herax10NL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:34:
Voordeel van het wonen in de grensregio is dat ik zojuist via Mediamarkt DE de 14 Pro Max heb kunnen bestellen zodat ik 'm vrijdag in de winkel af kan halen. Nu nog hopen dat het vrijdag ook echt kan
Spannend. Om 16.04 was de laatste update vanuit Mobiel.nl nog dat ze de eerste batch na verwachting pas morgen ochtend ontvangen.Yellow schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:37:
Hopelijk zit ik in de eerste batch. Zat er redelijk vroeg bij.
Ik heb pas maandagavond rond 22:30 besteld, omdat ik nog twijfelde. Ik zal waarschijnlijk bij de volgende levering zitten en dat is voor mij prima. Wel jammer dat er eigenlijk niets gecommuniceerd wordt.NanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:43:
[...]
Ja vrijdag ook bij Tele2 een bestelling gedaan en staat nog steeds wachten op voorraad. Wanneer en Hoelaat heb jij besteld?
via Employee Purchase Program ?Jaws77 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:29:
Vanmiddag (via het Vodafone portal van mijn werk) nog een iPhone 14 Pro, 128GB Spacezwart besteld. Scheelt toch zo'n €450 met Apple... Zojuist bericht van PostNL dat er een verzendlabel is aangemaakt!
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met Vodafone. Ik had ook steeds status onbekend. Zonder iets te melden waren ze nog aanvullende informatie nodig waardoor de bestelling niet verder ging. Dit terwijl alle informatie al ingevuld was tijdens het online bestellen. Ze laten je echter niet per mail weten dat er informatie ontbreekt…Dannydekr schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:39:
[...]
Ik heb zondag een zilveren variant besteld, maar nog niets gehoord en nog steeds “status onbekend”. Ik ging er eigenlijk vanuit dat die dus niet meer op voorraad zou zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door The Jackel op 15-09-2022 16:50 ]
Vrije verkoop voorraad of vanuit een provider?Yellow schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:37:
Ja de communicatie van Tele2 is echt waardeloos.. Ik heb zelf vrijdag om 20.00 de 14 pro max besteld maar helaas ook nog niets gehoord.myoussef schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:47:
[...]
Ik heb pas maandagavond rond 22:30 besteld, omdat ik nog twijfelde. Ik zal waarschijnlijk bij de volgende levering zitten en dat is voor mij prima. Wel jammer dat er eigenlijk niets gecommuniceerd wordt.
Net een telefoontje om een nieuwe afspraak te maken. Wordt nu toch op de zaterdagRoos79 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:01:
[...]
Men mocht ook gewoon niet eerder uitleveren, wel balen voor jouw en nu had je beter maandag kunnen kiezen achteraf.
CB is in mijn geval niet anders hoorNanaNoura schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:52:
[...]
Ja de communicatie van Tele2 is echt waardeloos.. Ik heb zelf vrijdag om 20.00 de 14 pro max besteld maar helaas ook nog niets gehoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 15-09-2022 16:56 ]
Verwijderd
Ik bestel regelmatig bij CB maar de mail met TT komt meestal na 01.00 uur, ‘s nachts dusStefan© schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:29:
[...]
Hier ook nog géén T&T. Maar eerlijk gezegd, vond ik het ook 'too good to be true' toen ik op zondag nog kon bestellenWe gaan het zien. Het betreft hier gelukkig de telefoon van mijn vrouw. En die heeft meer geduld dan ik
[Afbeelding]
SpannendYellow schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:37:

heb ik ook klopt dit of is dit gewoon tussen 09:00 en 17:00 uur
Privé adres of heb je aangegeven dat het een bedrijfsadres is?Sinan10 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:01:
[...]
heb ik ook klopt dit of is dit gewoon tussen 09:00 en 17:00 uur
Ik geloof je helemaal. Heb nog een bestelling bij KPN en ook daar kom ik geen stap verder..

Zojuist gedaan! Maar alles was gelukkig in orde. Volgens de mevrouw kwam dit waarschijnlijk omdat ze nog geen voorraad (of meer) hebben.The Jackel schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:48:
[...]
Als ik jou was zou ik even contact opnemen met Vodafone. Ik had ook steeds status onbekend. Zonder iets te melden waren ze nog aanvullende informatie nodig waardoor de bestelling niet verder ging. Dit terwijl alle informatie al ingevuld was tijdens het online bestellen. Ze laten je echter niet per mail weten dat er informatie ontbreekt…
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Iemand die wel al een T&T heeft van zijn Amazon order?
Idem hier, nog geen updateSnackspert schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:15:
Bij Amazon de iPhone 14 pro besteld en hoop dat ik bij de 1e batch zit. Status van de bestelling is 'Nog niet verzonden'.
Iemand die wel al een T&T heeft van zijn Amazon order?
The Dude abides!
Prive adresRivanov schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:07:
[...]
Privé adres of heb je aangegeven dat het een bedrijfsadres is?
Zag zojuist @ t-mobile community dat iemand ze wel had ontvangen (uurtje geleden). Dus ze zijn er denk ik mee bezig 😄, maar zal ook liggen aan regio/sorteer centrum qua de scans.Bram131 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:17:
Iemand ook al T&T via PostNL ontvangen bij T-Mobile orders? Spanning begint te stijgen..
[ Voor 99% gewijzigd door Skybox_ op 15-09-2022 17:19 ]
Wil evt proberen om morgenvroeg bij Media Markt of Amac te gaan kijken.
Websites geven (uiteraard) geen winkelvoorraad aan
Ik ben bang voor je dat het idd nog even gaat duren.T-Blizzard schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:21:
Nou ik stel me er maar op in dat mijn bestelling van maandag (14P zwart 256) bij KPN nog even om zich laten wachten (zit nog steeds niks Stap 1).
Zelf vrijdag om 14:03 besteld 14 p m 256 zwart en nog steeds stap 1.
Thanks! Ben benieuwd! Voel me net een klein kind zo.. in spanning voor een nieuwe iPhone die je zelf hebt mogen afrekenen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, die van mij is helaas geannuleerdmatthijst schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:18:
[...]
Jij al een verzend bevestiging gehad?
Nog niet…Breadrun schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:11:
Iemand besteld bij de Media Markt die al een T&T heeft?
Geen idee eigenlijk. Niet gevraagdkevinho040 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:50:
[...]
Vrije verkoop voorraad of vanuit een provider?

Verwijderd
Ik heb hem op "ophalen in winkel" besteld. Staat nog steeds "bestelling ontvangen"...Breadrun schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:11:
Iemand besteld bij de Media Markt die al een T&T heeft?
Hier hetzelfde, alleen staat er bij mij al wel (een paar dagen) ''wordt voorbereid'' bij.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:37:
[...]
Ik heb hem op "ophalen in winkel" besteld. Staat nog steeds "bestelling ontvangen"...
*Sorry, heb hem met verzending besteld, daar staat dat bij. maar geen idee of dat het iets wil zeggen.
[ Voor 14% gewijzigd door BekSide op 15-09-2022 17:45 ]
Denk dat ze iets te voorbarig waren. Niet lang erna veranderde de status van KPN in "vanaf 16 september leverbaar". Kreeg nog een mail dat ie gereserveerd was en sindsdien geen verandering dus zal me ook niet verbazen als het pas na het weekend wordt. *hoopt nog op zaterdag.
Verwijderd
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.