EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
daar zitten we toch?THE_BASE schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:14:
[...]
Meer iets voor het levertijden topic, maar bij mij staat stap 1 er nog altijd.
maar bedankt voor je update
...less is more
Reem0nN schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
Nog niet ingevuld in de sheet, maar wel bij KPN besteld 09-09-2022 bestelbevestiging 14:08, nog steeds op stap 1.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Moet toegeven dat het af en toe best verwarrend is, 1 product en 5 topicsfunk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:15:
[...]
daar zitten we toch?
Bestel je bij een provider dan moet je eigelijk weer hier heen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[ Voor 22% gewijzigd door Toppe op 12-09-2022 16:18 ]
Ook goedemorgen!funk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:15:
[...]
daar zitten we toch?

EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hehe, het gaat me niet om de bling. Ik wil gewoon kijken wat ik als developer kan doen met dat Digital Island en het Always-On Display. Wellicht dat ik er wat mee kan doen voor Buienalarm aangezien third party apps er ook mee aan de slag kunnen.antonyv schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:12:
[...]
Of-Aaargh zegt: "Ik zou zeggen, blijf relaxed, een paar dagen later je telefoon krijgen is niet de wereld die vergaat. Dan maar niet als eerste de bling maken".
Dus.
[ Voor 5% gewijzigd door gday op 12-09-2022 16:20 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
De google-sheet (en de discussie daaromtrent) staat in dit topic, dus ik blijf lekker hier als je het niet erg vindtToppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:17:
[...]
Moet toegeven dat het af en toe best verwarrend is, 1 product en 5 topics
Bestel je bij een provider dan moet je eigelijk weer hier heen: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
...less is more
1: controleren staat erfunk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:09:
voor alle KPN-ers die 'release-dag' hebben ingevuld in de google sheet:
Wat staat er op deze pagina bij jullie, welke stap 1-5?
https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/
gday schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:10:
[...]
Omdat support zelf heeft gezegd dat mijn pre-order mislukt is. Ik heb een stuk of 6 of 7 pre-orders geplaatst en allemaal gingen ze mis. Ze gaan nog proberen om mijn gewenste iPhone vandaag toe te voegen aan mijn bestelling, maar tot nu toe heb ik niks zien gebeuren op dat front.
De Pro gaat volgens mij wel goed bij Coolblue (heb ik ook een keer geprobeerd te pre-orderen om te vergelijken en dat ging gewoon prima), maar de Pro Max niet echt.
Bij mijn bestellingen zie ik dan ook het volgende. Een bestelling zonder product met totaalbedrag €0,-.
[Afbeelding]
ah ok, dus 'verwachte levertijd' is meer gebaseerd op een eigen gevoel (bijvoorbeeld bestelling vlak na 14:00) dan op een schriftelijke toezegging van KPN.
...less is more
Ik zie dat er een ongelukkige tekst staat. Het had ‘gecommuniceerde leverdatum’ moeten zijn.funk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:24:
[...]
ah ok, dus 'verwachte levertijd' is meer gebaseerd op een eigen gevoel (bijvoorbeeld bestelling vlak na 14:00) dan op een schriftelijke toezegging van KPN.
Verwijderd
Ik heb tot nu toe iedere dag ff op de website van Apple gekeken voor afhalen van de Max, maar altijd de melding gehad dat de Max momenteel niet mogelijk is om op te halen in de store.gday schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:02:
Ik verwacht niet zo veel meer van de pre-order bij Coolblue. Daar is ergens wat fout gegaan in hun systeem.
Mijn 'hoop' is daarom gevestigd op een Pro Max 256GB Zwart die 16/17/18 september op te halen is in Amsterdam. Ik heb echter nog niks beschikbaar zien komen ... is er iemand anders die wel gisteren of vandaag iets heeft gezien? Ik vraag me af of ik m'n energie zit te verspillen als ik dat in de gaten houd.
Het is dat het een nieuwe kleurtje heeft anders viel het helemaal niet opfunk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
idd de voorpret is leuker.
Na een uurtje met de nieuwe iPhone in je hand is het alweer back-to-normal

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit. Ik hoop het ook hoor en verwacht het voor snelle bestellers ook wel, maar de data in de spreadsheet die klopt niet helemaal. Vandaar dat ik, vrij bovenaan in de spreadsheet, gezegd heb dat ik niet meer weet dan status: gereserveerd.funk-e schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:24:
[...]
ik kom nu van een iPhone 11, dus ik zal wat langer in de camera-app blijven hangen. En me minder ergeren aan de traagheidFamous schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:26:
[...]
Het is dat het een nieuwe kleurtje heeft anders viel het helemaal niet op
idem, lijkt me ook de enige juiste manier.BobB schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:27:
[...]
Dit. Ik hoop het ook hoor en verwacht het voor snelle bestellers ook wel, maar de data in de spreadsheet die klopt niet helemaal. Vandaar dat ik, vrij bovenaan in de spreadsheet, gezegd heb dat ik niet meer weet dan status: gereserveerd.
Ik heb zelf besteld om 14:05. Ik heb het vermoeden dat alle KPN-ers dezelfde status hebben.
[ Voor 44% gewijzigd door funk-e op 12-09-2022 16:29 ]
...less is more
Heb even een vriend de status laten checken. M'n status staat op 'Reeds betaald' en 'Wachten op voorraad'. Ze hebben ze namelijk nog niet fysiek binnen.
Verder:
- Apple levert pas op donderdag
- Pas als de toestellen in het magazijn liggen wordt een leverdatum gecommuniceerd
Altijd handig zo'n vriend, haha! Vorig jaar communiceerde AMP op woensdag(avond) al, toch?mymac schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:27:
Update over de T-Mobile orders van mijn kant:
Heb even een vriend de status laten checken. M'n status staat op 'Reeds betaald' en 'Wachten op voorraad'. Ze hebben ze namelijk nog niet fysiek binnen.
Verder:
- Pas als de toestellen in het magazijn liggen wordt een leverdatum gecommuniceerd
Is dat Apple Store Nederland of komen die rechtsreeks van de fabrikant (China?)?
Of via een Europa magazijn?
Geen idee eigenlijk.
there's no place like cloudbase
Hij gaat een leuke rit makenantonyv schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:31:
Weet iemand wie levert als je bij Apple zelf hebt besteld?
Is dat Apple Store Nederland of komen die rechtsreeks van de fabrikant (China?)?
Geen idee eigenlijk.
Van Amsterdam door naar een ander EU land om weer naar Nederland te komen..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik gok BrusselFamous schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:34:
[...]
Hij gaat een leuke rit maken
Van Amsterdam door naar een ander EU land om weer naar Nederland te komen..

Komen uit Eindhoven, DHL of UPS moeten we nog ontdekkenantonyv schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:31:
Geen idee eigenlijk.
Ik geloof dat de voorraad uit een warehouse in Tilburg komt. Verzonden en geleverd door UPS, dat is mijn ervaring van m'n AWS7antonyv schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:31:
Geen idee eigenlijk.
Dat is echt al eerder hier benoemd 😉mymac schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:27:
Update over de T-Mobile order van mijn kant:
Verder:
Twee jaar geleden kreeg ik alles via DHL, vorig jaar alles weer van UPSremcodegast schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:38:
[...]
Ik geloof dat de voorraad uit een warehouse in Tilburg komt. Verzonden en geleverd door UPS, dat is mijn ervaring van m'n AWS7

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 12-09-2022 16:51 ]
Ja ik verleng mijn T-Mobile abonnement ook elke twee jaar en inderdaad op de woensdag(avond) kon ik inderdaad een bezorg moment inplannen AMP.Skybox_ schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:29:
[...]
Altijd handig zo'n vriend, haha! Vorig jaar communiceerde AMP op woensdag(avond) al, toch?
En eigenlijk was elke keer als ik kon dit gewoon op de launchdate.
[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 12-09-2022 17:29 ]
Neem van mij aan het is een loterij elk jaar. DHL Express of UPS. Ik heb een S8 Watch en een iPhone voor 16 Sep in bestelling staan. Kans is groot dat je voor twee koeriers moet thuis blijven,Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:51:
[...]
Twee jaar geleden kreeg ik alles via DHL, vorig jaar alles weer van UPS
Ik zal nu alvast verklappen:
- Apple verstuurt in de vroege avond vanuit Tilburg. Status verzonden kan op donderdag al vanaf de middag tot avond gaan.
- DHL Express stuurt je pakket altijd eerst langs Brussel, dan terug naar Amsterdam.
- DHL Express stuurt je een SMS, via een link kan je evt een ophaal lokatie instellen.
- DHL Express status (nadat je pakket terug in Nederland is, zo vroeg in de ochtend) update naar "on hold" betekent meestal avond levering omdat je net even te ver van Amsterdam woont en het toch echt eerst naar meer lokale/regio hub moet (bv. Apeldoorn voor Oost Nederland)
- Door dat CO2 en N2 ge-jojo van DHL, kan UPS sneller zijn. Pakketje gaat direct naar UPS Nederland etc.
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 12-09-2022 17:32 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gaat dit toevallig om de 128GB Pro Max Space Black? Die werkt namelijk al sinds vrijdagavond niet. Die heeft klantenservice ook voor mij geprobeerd in het systeem te zetten, maar er bleek iets mis te zijn met de voorraad. Dus mijn vermoeden is dat deze allang niet meer op voorraad was. Heb inmiddels een andere Pro Max besteld, daar kwam wel netjes het product in het besteloverzicht te staan.gday schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:10:
[...]
Omdat support zelf heeft gezegd dat mijn pre-order mislukt is. Ik heb een stuk of 6 of 7 pre-orders geplaatst en allemaal gingen ze mis. Ze gaan nog proberen om mijn gewenste iPhone vandaag toe te voegen aan mijn bestelling, maar tot nu toe heb ik niks zien gebeuren op dat front.
De Pro gaat volgens mij wel goed bij Coolblue (heb ik ook een keer geprobeerd te pre-orderen om te vergelijken en dat ging gewoon prima), maar de Pro Max niet echt.
Bij mijn bestellingen zie ik dan ook het volgende. Een bestelling zonder product met totaalbedrag €0,-.
[Afbeelding]
Dat is het pas een aantal jaar. Vroeger verstuurde ze enkel met UPS, dat was veel relaxter. En nog betere service ook.loekf2 schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:31:
[...]
Neem van mij aan het is een loterij elk jaar. DHL Express of UPS. Ik heb een S8 Watch en een iPhone voor 16 Sep in bestelling staan. Kans is groot dat je voor twee koeriers moet thuis blijven,
Ik zal nu alvast verklappen:
- Apple verstuurt in de vroege avond vanuit Tilburg. Status verzonden kan op donderdag al vanaf de middag tot avond gaan.
- DHL Express stuurt je pakket altijd eerst langs Brussel, dan terug naar Amsterdam.
- DHL Express stuurt je een SMS, via een link kan je evt een ophaal lokatie instellen.
- DHL Express status (nadat je pakket terug in Nederland is, zo vroeg in de ochtend) update naar "on hold" betekent meestal avond levering omdat je net even te ver van Amsterdam woont en het toch echt eerst naar meer lokale/regio hub moet (bv. Apeldoorn voor Oost Nederland)
- Door dat CO2 en N2 ge-jojo van DHL, kan UPS sneller zijn. Pakketje gaat direct naar UPS Nederland etc.
Maar heb jij ook het probleem dat je order leeg is online?painterceessies schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:49:
Ik heb wel gewoon moeten betalen bij CB.
Dus ben benieuwd.
Zelf net een 128gb zwart bij de mm besteld
Ik heb er naast CB ook eentje uitstaan bij Amac. Nog niets vernomen. Via Klarna betaald zodat ik deze altijd kan annuleren. Ik ga volgende week dinsdag op reis en heb een nieuwe telefoon nodig anyway. Dus voor deze keer op meerdere paarden gewed. Mochten ze allebei doorkomen kan ik altijd nog even kijken of hier nog animo is.Profcranberry schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:03:
Ben ik de enige die via amac heeft besteld? Ik heb op vrijdag besteld en heb nog geen update gekregen… ervaringen?
Bijna.Tr3bboR schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:32:
[...]
Gaat dit toevallig om de 128GB Pro Max Space Black? Die werkt namelijk al sinds vrijdagavond niet. Die heeft klantenservice ook voor mij geprobeerd in het systeem te zetten, maar er bleek iets mis te zijn met de voorraad. Dus mijn vermoeden is dat deze allang niet meer op voorraad was. Heb inmiddels een andere Pro Max besteld, daar kwam wel netjes het product in het besteloverzicht te staan.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Levertijd is van 3-10 okt veranderd naar 10-17 okt.
Gelukkig heb ik hem nog bij Mediamarkt en Telenet besteld.
De 1ste die komt hou ik, de rest wordt geannuleerd of vliegt retour.
Gaat over een 14 pro max 256 dieppaars.
Hahasn0w13 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:14:
Pffffffffff, net mailtje gekregen van apple
Hetzelfde hier,ook net gebeld,we zullen het ziengday schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:08:
[...]
Bijna.Het ging om de 256GB-variant. Heb net nog wel gehoord van Coolblue dat het allemaal echt goed gaat komen.
Zo hangen er her en der nogal wat dubbele orders in de lucht. Hier ook. Er zullen op releasedatum nog wel wat plekken vrij komen.sn0w13 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:14:
Ik vraag me ook af hoe groot de voorraad gaat zijn in de fysieke winkels van de providers/Apple zelf/Amacs. Benieuwd of je aanstaande vrijdag bij de Apple Store in de rij kan staan. Of dat Amac ook gewoon een kleine voorraad in de winkels heeft.
Zou coolblue proberensn0w13 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:14:

Je zou eerder verwachten dat met die dubbele orders de levertijd zou vervroegen en niet verlatenen.aschja schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:17:
[...]
Zo hangen er her en der nogal wat dubbele orders in de lucht. Hier ook. Er zullen op releasedatum nog wel wat plekken vrij komen.
Ik vraag me ook af hoe groot de voorraad gaat zijn in de fysieke winkels van de providers/Apple zelf/Amacs. Benieuwd of je aanstaande vrijdag bij de Apple Store in de rij kan staan. Of dat Amac ook gewoon een kleine voorraad in de winkels heeft.
Ik wed nog op 2 andere winkelsPractics schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:19:
[...]
Zou coolblue proberendie hebben meer voorraad dan apple zelf.
Of ze maken het waar en hebben het volgend jaar extreem druk, of ze maken echt de grootste fout ooit 🤣Practics schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:19:
[...]
Ik gok dat laatste gezien de backend bugs.Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:28:
[...]
Of ze maken het waar en hebben het volgend jaar extreem druk, of ze maken echt de grootste fout ooit 🤣

Ook benieuwd hoe ze met mij om gaan als ik vrijdag in de winkel sta en ze geen iPhone hebben.
Toch parkeergeld betaald. En autorijden is ook duur these Days.

Juist niet. Als iedereen dubbele orders heeft uitstaan lopen de levertijden rap op. Daarom zeg ik ook. Als bijv bij meerdere mensen die ene winkel kan leveren, komt er bij de andere winkels ruimte in de ordersystemen, waardoor andere mensen naar voren opschuiven.sn0w13 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:20:
[...]
Je zou eerder verwachten dat met die dubbele orders de levertijd zou vervroegen en niet verlatenen.
FOMO 2.0
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2022 18:37 ]
Je krijg een mail dat je moet wachten tot de telefoon daadwerkelijk voor je klaar ligt. Juist om zinloze tripjes naar de winkel te voorkomen. Vroeg gaan op eigen risico zonder bevestiging ligt dus niet bij CB in deze..aschja schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:31:
[...]
Ik gok dat laatste gezien de backend bugs.![]()
Ook benieuwd hoe ze met mij om gaan als ik vrijdag in de winkel sta en ze geen iPhone hebben.![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Vandaag mijn 13 Pro verkocht. Gaat vrijdag de deur uit. Jij al wat nieuws besteld Geert?_Bailey_ schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:37:
toch geinig om te zien hoeveel mensen na het weekend nog even snel een order inschieten bij de diverse aanbieders!
FOMO 2.0
Inmiddels deal kunnen sluiten met iemand die zijn abbo gaat verlengen met een 14 Pro en zijn huidige iPhone gewoon houdt.pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:40:
[...]
Vandaag mijn 13 Pro verkocht. Gaat vrijdag de deur uit. Jij al wat nieuws besteld Geert?
Scheelt me ong €140-150 tov los in de winkel
Ik zie het inderdaad in de email staan. Dom van me.pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:37:
[...]
Je krijg een mail dat je moet wachten tot de telefoon daadwerkelijk voor je klaar ligt. Juist om zinloze tripjes naar de winkel te voorkomen. Vroeg gaan op eigen risico zonder bevestiging ligt dus niet bij CB in deze..
Benieuwd naar hoe dit gaat aflopen. Het heeft alle schijn van een gigantische fuckup aan CBs zijde.
Vorig jaar had ik hem op release bij CB! Ik ga ervan uit, nu weer. Laat je verrassen joh!aschja schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:44:
[...]
Ik zie het inderdaad in de email staan. Dom van me.
Benieuwd naar hoe dit gaat aflopen. Het heeft alle schijn van een gigantische fuckup aan CBs zijde.
Nice!! Welke kleur heb je genomen?_Bailey_ schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:42:
[...]
Inmiddels deal kunnen sluiten met iemand die zijn abbo gaat verlengen met een 14 Pro en zijn huidige iPhone gewoon houdt.
Scheelt me ong €140-150 tov los in de winkel
Fingers crossed!pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:47:
[...]
Vorig jaar had ik hem op release bij CB! Ik ga ervan uit, nu weer. Laat je verrassen joh!
Ik duim met je mee! 😉aschja schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:48:
[...]
Fingers crossed!Ben gewoon een beetje huiverig op de mijn order vooralsnog blanco is.
Denk dat ze daar maling aan hebben…aschja schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:31:
[...]
Ik gok dat laatste gezien de backend bugs.![]()
Ook benieuwd hoe ze met mij om gaan als ik vrijdag in de winkel sta en ze geen iPhone hebben.![]()
Ja denk dat laatste ook. Vervelende is voor de medewerkers dat veel mensen niet heel chill meer reageren als ze zomaar 1000+ hebben betaald en dan achteraf niks van de beloften wordt waar gemaakt. En worden opgezadeld met levertijden van een maand of meer. Vooral omdat ze nu iedereen zo positief benaderen. Veel mensen hebben al onderbuik gevoel anders neem je geen contact op als consumentToppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:28:
[...]
Of ze maken het waar en hebben het volgend jaar extreem druk, of ze maken echt de grootste fout ooit 🤣
Apple is eigenlijk de enige die wat zinnigs kan zeggen over de levertijden en de providers en de rest moet gewoon afwachten nog wat ze binnen krijgen.Practics schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:18:
[...]
Ja denk dat laatste ook. Vervelende is voor de medewerkers dat veel mensen niet heel chill meer reageren als ze zomaar 1000+ hebben betaald en dan achteraf niks van de beloften wordt waar gemaakt. En worden opgezadeld met levertijden van een maand of meer. Vooral omdat ze nu iedereen zo positief benaderen. Veel mensen hebben al onderbuik gevoel anders neem je geen contact op als consument
Die kunnen gewoon geen enkele belofte doen
[ Voor 94% gewijzigd door aschja op 12-09-2022 19:36 ]
Heb er 2 besteld. 1 voor mijn neefje en 1 voor mij.
Gezien ik ze ophaal, mag ik kiezen welke kleur ik wil 😜 Paars en wit en ik neig naar de paarse voor mij. Die kleur is echt wel smooth als ik het op filmpjes zie. Daarentegen komt er een lederen case omheen dus al zou ik een roze nemen, haha!
MW is toch MobielWerkt (BelSimpel)?
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Je kan dan geen backup terug zetten hepdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:22:
iOS 16 is uit, maar ga deze pas installeren op mijn 14 Pro vrijdag. Dan voelt het helemaal als een nieuwe telefoon 😜
zal die er niet al standaard opstaan en kan je dan je backup niet overzetten omdat je huidige iPhone op 15.6 staat?pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:22:
iOS 16 is uit, maar ga deze pas installeren op mijn 14 Pro vrijdag. Dan voelt het helemaal als een nieuwe telefoon 😜
Power to the beat.
[ Voor 89% gewijzigd door Azmodann op 12-09-2022 20:32 ]
Daar heb je wel een punt..Hmmm..Dacht slim te zijn en vrijdag een compleet nieuwe look..
Je kan de backup van een oude versie wel op een nieuwe zetten.
Maar de backup van een nieuwe versie niet op een oude.
Dus ga gerust updaten.
Dus we kunnen ervoor kiezen om juist nu niet te updaten?Tartarus schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:42:
[...]
Je kan de backup van een oude versie wel op een nieuwe zetten.
Maar de backup van een nieuwe versie niet op een oude.
Dus ga gerust updaten.
Precies! Vrijdag alles nieuw?!Steven030 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:47:
[...]
Dus we kunnen ervoor kiezen om juist nu niet te updaten?
Maar dan moet je vrijdag het alsnog doen of met een hele schone en lege iPhone beginnenSteven030 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:47:
[...]
Dus we kunnen ervoor kiezen om juist nu niet te updaten?
Jaa als ik hem dan binnenkrijg, maakt het toch allemaal wat specialer
:strip_exif()/f/image/5a0fKKdG5Hu2QbughmlNAhQn.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd wat er gaat komen… niets anders besteld dan een iPhone én de afzender is Apple
Doe waar je zin in hebt.
De nieuwe telefoons as vrijdag zullen met iOS 16 komen en alle backups die je nu of na de update maakt zullen allemaal geschikt zijn voor op je nieuwe toestel.
Ondertussen geeft T-Mobile bestelstatus nog steeds een foutmeldingToppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:04:
Dit is heel normaal en gaan we vrijdag allemaal zien!
[Afbeelding]
Ben benieuwd wat er gaat komen… niets anders besteld dan een iPhone én de afzender is Apple

De 14 zal op 16 zitten als en dan zal tijdens het proces gevraagd worden te up daten en een back up te maken.pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:58:
Ik dacht ook als ik mijn 13 Pro niet update, ik vrijdag een backup maak. Deze terugzetten op de 14 Pro en dan geeft deze toch wel aan dat er een update is naar iOS 16? Of werkt dat zo niet..
Kost je dan gewoon meer tijd.
Precies en gaat nog tig keer opschuiven tot jouw lever dag 😆Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:04:
[Afbeelding]
Haha nee hoor, dit pakket komt morgenRoos79 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:21:
[...]
Precies en gaat nog tig keer opschuiven tot jouw lever dag 😆
Dan is het niet de 14 die je heb besteld maar een ander 😉
[ Voor 5% gewijzigd door Roos79 op 12-09-2022 21:28 ]
Toch zie ik bij CB een aantal modellen op Niet leverbaar staanPractics schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:19:
[...]
Jawel hoor. Oude iOS back-up naar nieuwe iOS versie kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-09-2022 21:33 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha, precies mijn idee.pdavie2311 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:22:
Ben nu bezig met 15.7 op mijn huidige, die ik hou als reserve/rommel-mobiel.
Je hebt gelijk. Draai al jaar en dag een beta en dan loopt elkaar nog wel eens wat in de wegDonstil schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:32:
[...]
Jawel hoor. Oude iOS back-up naar nieuwe iOS versie kan.
Hoezo zie jij voorbereiding? Er is nog geen track en tracé?TheKerremenke schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:09:
De app Parcel ondersteunt nu ook widgets op het beginscherm.
[Afbeelding]
Heb ik zelf ook al sinds zaterdagavond staan. Vrijdag pro black 128gb bij Apple besteld. Moet er vrijdag zijn.Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:24:
[...]
Hoezo zie jij voorbereiding? Er is nog geen track en tracé?
Bijzonder, heb premium op Parcel en zie niets.vistu schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:27:
[...]
Heb ik zelf ook al sinds zaterdagavond staan. Vrijdag pro black 128gb bij Apple besteld. Moet er vrijdag zijn.
Gewoon je Apple bestel nummer invoeren in de Parcel app. De rest gaat vanzelf.Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:24:
[...]
Hoezo zie jij voorbereiding? Er is nog geen track en tracé?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nog nooit gewetenTheKerremenke schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:29:
[...]
Gewoon je Apple bestel nummer invoeren in de Parcel app. De rest gaat vanzelf.

Graag gedaan.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
https://apps.apple.com/nl...tracking/id375589283?l=enPractics schreef op maandag 12 september 2022 @ 22:53:
Welke parcel app?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Met het aantal berichten is dat denk ik niet te voorkomen… Moet nog een beetje werken tussen alle iPhone gekte door😅
Ben ook benieuwd! Houd ons op de hoogte!Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:04:
[Afbeelding]
Is dat nog steeds een APR?lorenzopot schreef op maandag 12 september 2022 @ 23:50:
weet iemand wat meer over de BCC voorraad/levertijden?
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.