Al uren!
Haha

Ik moet dit jaar onderweg bestellen dus ik bereid me voor met MacBook, iPad, iPhone, 4G, WiFi vanuit de auto én een losse 4G hotspot. Gelukkig wel 3 verschillende providers
Ik twijfel even of ik Apple Trade-In ga doen, lijkt me wel nuttig. Je hebt 2 weken om hem in te sturen na ontvangst. Dat is prima, maar krijg je dan het bedrag op je rekening? Ik heb niets aan een Apple Giftcard.
En je kan toch gewoon Apple Pay gebruiken?
Nogal zenuwachtig dus vergeet alles
[ Voor 71% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 11:41 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Als je het tijdens het bestellen doet krijg je het bedrag terug gestort hoe je afgerekend hebt. Betaal je met CC krijg je dus geld terug hierop. Of inderdaad kiezen voor een Apple Giftcard.
Bedenk wel dat het proces dan langzamer is tijdens het bestellen.
Apple Pay kan je inderdaad gebruiken als je alles goed heb ingesteld.
Ps. Sobby is hier weer €50,- verder gezakt.
Dat is geen optie meer, van €811,- naar €681,- in 2 dagen
[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 09-09-2022 11:43 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hm, dan maar zonder inruil bij Apple. Ik heb hem nu ook op V&A staan.Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:42:
Als je het tijdens het bestellen doet krijg je het bedrag terug gestort hoe je afgerekend hebt. Betaal je met CC krijg je dus geld terug hierop. Of inderdaad kiezen voor een Apple Giftcard.
Heb vorig jaar ook betaald met Apple Pay alleen toen gebruikte ik een andere CC
@Famous nog steeds zeker dat je voor paars gaat?
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 11:48 ]
Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:46:
[...]
@Famous nog steeds zeker dat je voor paars gaat?
Heb alleen niets gekeken qua filmpjes maar bij de presentatie was die gaaf!
[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 09-09-2022 11:53 ]
Check Swappie nog even als je je telefoon wil verkopen. Die geven volgens mij nog steeds een prima prijs.
Nou dat mag je zeggen!Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:54:
Check Swappie nog even als je je telefoon wil verkopen. Die geven volgens mij nog steeds een prima prijs.
die paar reviews op trustpilot zijn niet mals
[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 09-09-2022 12:01 ]
©2004
Even voor de zekerheid; als je maandelijkse abbo’s van Apple worden afgeschreven via de creditcard kan je dan spreken over ‘staat goed ingesteld’? Ik kan het nu helaas niet testen in de Apple store en begin wat nerveus te wordenFamous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:42:
©2004
Misschien een beetje off-topic, maar een 4,7 op basis van 23k reviews is volgens mij meer dan prima. Laat ik het anders zeggen: Ik heb mijn iPhone 12 vorige week aan Swappie verkocht en binnen 4 dagen het geld dat ze vooraf aangaven op m'n rekening.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:00:
[...]
Nou dat mag je zeggen!
die paar reviews op trustpilot zijn niet mals
Staat je CC in Apple Pay?hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:07:
[...]
Even voor de zekerheid; als je maandelijkse abbo’s van Apple worden afgeschreven via de creditcard kan je dan spreken over ‘staat goed ingesteld’? Ik kan het nu helaas niet testen in de Apple store en begin wat nerveus te worden
Dan heb ik de verkeerde swappie aangeklikt denk ik. thx.Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:07:
[...]
Misschien een beetje off-topic, maar een 4,7 op basis van 23k reviews is volgens mij meer dan prima. Laat ik het anders zeggen: Ik heb mijn iPhone 12 vorige week aan Swappie verkocht en binnen 4 dagen het geld dat ze vooraf aangaven op m'n rekening.
©2004
Swappie geeft inderdaad wel goeie prijzen..Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:54:
Dan klopt het wel.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:09:
[...]
ja als kaart ja. net als mijn gewone betaalpassen
Ik had alles in de store ook nog even goed gezet gisteren voor de zekerheid.
Dat is niet helemaal waar. Ik gebruik mijn ICS Visa voor abo's bij Apple. Maar om de een of andere reden mislukt het aanschaffen van iPhones altijd in de Storehk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:07:
[...]
Even voor de zekerheid; als je maandelijkse abbo’s van Apple worden afgeschreven via de creditcard kan je dan spreken over ‘staat goed ingesteld’? Ik kan het nu helaas niet testen in de Apple store en begin wat nerveus te worden
Iets meer als Sobby ja maar niet zoveel als Sobby 2 dagen terug deedTim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:54:
Die maandelijkse kosten worden niet via AP betaald maar via een afschrijving op je CC.TheVMaster schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:12:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Ik gebruik mijn ICS Visa voor abo's bij Apple. Maar om de een of andere reden mislukt het aanschaffen van iPhones altijd in de Store
Om te kopen in de store moet je echt Apple Pay hebben. Natuurlijk kan dat de zelfde pas zijn als waar je maandelijkse kosten afgaan.
Edit: is het een prepaid kaart? Die heb ik ook van ICS gehad en dat was beperkt tot alleen NL.
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 12:16 ]
Eh, nee het is een Gold kaart die het gewoon overal doetToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:15:
[...]
Die maandelijkse kosten worden niet via AP betaald maar via een afschrijving op je CC.
Om te kopen in de store moet je echt Apple Pay hebben. Natuurlijk kan dat de zelfde pas zijn als waar je maandelijkse kosten afgaan.
Edit: is het een prepaid kaart? Die heb ik ook van ICS gehad en dat was beperkt tot alleen NL.
Ah ja, dat kan natuurlijk ook. Maar bewuste keus geweest om geen Apple Pay te gaan gebruiken?TheVMaster schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:33:
[...]
Eh, nee het is een Gold kaart die het gewoon overal doetOverigens probeer ik in de Store dus gewoon met de CC te betalen en niet via AP (met een CC gekoppeld). Maar het schijnt gewoon een ICS issue te zijn, zijn meer mensen die er last van hebben.
Voor de iOS16 gebruikers: We kunnen straks ook de orderstatus via de Wallet app bijhouden!
[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 12:44 ]
ICS ondersteunt het niet. Alleen bijvoorbeeld de kaarten van ING (ook ICS) hebben Apple Pay.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:43:
[...]
Ah ja, dat kan natuurlijk ook. Maar bewuste keus geweest om geen Apple Pay te gaan gebruiken?
Dit jaar probeer ik af te rekenen met een ICS Go Card. Als dat niet lukt, pak ik mijn Curve Card. Die heeft wel Apple Pay en staat als proxy voor mijn ICS Go Card.
Damn iets te snel al betaald haha!Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:19:
[...]
Maar ook hier geldt hetzelfde als bij T-mobile: geen kleur te selecteren. Dat gaat dus mis.
Maar idd de bestelling wordt geannuleerd.
Ah zo, ja ik vergeet nog wel eens dat er CC verstrekkers zijn zonder Apple Pay.Dennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:45:
[...]
ICS ondersteunt het niet. Alleen bijvoorbeeld de kaarten van ING (ook ICS) hebben Apple Pay.
Dit jaar probeer ik af te rekenen met een ICS Go Card. Als dat niet lukt, pak ik mijn Curve Card. Die heeft wel Apple Pay en staat als proxy voor mijn ICS Go Card.
Tja goud of paars is de vraag
Lijkt er op dat via tele2 voordeligst is met de pro 256gb
Haha dat zat er dik in. Gelukkig doen ze dat nu zodat je om 14:00 alsnog gewoon kunt bestellen, ipv dat je er morgen gezeik mee had gehad en alles uitverkocht ozu zijn.hantheman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:45:
[...]
Damn iets te snel al betaald haha!
Maar idd de bestelling wordt geannuleerd.
Als deze kleuren kloppen ga ik toch voor de zwarte. Paars is mij iets te paars. Had een paars audiomeubel en dat is nu ook grijs 
Plaatje was fake, verwijderd.
Plaatje was fake, verwijderd.
[ Voor 50% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 09-09-2022 13:07 ]
Geregeld bij mij. Ben de 1ste bestelling dan! Dus zal wel goedkomen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kleur doorgeven via de klantenservice?carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:55:
Geregeld bij mij. Ben de 1ste bestelling dan! Dus zal wel goedkomen.
Vanmorgen was op de website van t-mobile de Pro Max de kleur wel te selecteren. Dus denk dat dit dan wel gaat lukken zo te zien.
Die zijn fake. Kijk naar de lenzen, allemaal net zo groot.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:54:
Als deze kleuren kloppen ga ik toch voor de zwarte. Paars is mij iets te paars. Had een paars audiomeubel en dat is nu ook grijs
https://uk.moyens.net/wp-...-in-video-just-before.jpg
Hoe weet je dat? Is er een site waar je nu al de abbo's met elkaar kan vergelijken?Dennisb1 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:49:
Tja goud of paars is de vraag
De pagina is een minuut geleden offline gehaald. Alleen de product pagina zonder kleur te kunnen kiezen was gewoon online. Via zowel tele2 als t-mobileDylannx3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:59:
[...]
Hoe weet je dat? Is er een site waar je nu al de abbo's met elkaar kan vergelijken?
Prijzen tele2:
128gb 1195
256gb 1315
512gb 1565
1tb 1795
[ Voor 8% gewijzigd door Leander465 op 09-09-2022 13:03 ]
Prijzen van Tmobile waren hetzelfde, maar geen optie voor maandelijkse opzegging voor zover ik zag.Leander465 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:01:
[...]
De pagina is een minuut geleden offline gehaald. Alleen de product pagina zonder kleur te kunnen kiezen was gewoon online. Via zowel tele2 als t-mobile
Prijzen tele2:
128gb 1195
256gb 1315
512gb 1565
1tb 1795
Oh oke, bedankt, haal ik de link weg. Ik kan nergens echt een goede vergelijk vinden.Silversin schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:58:
[...]
Die zijn fake. Kijk naar de lenzen, allemaal net zo groot.
Bij deze veel succes met zowel de pre order als de scan!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:05:
Zo ik ga maar eens richting het ziekenhuis, bepakt en bezakt. Mocht ik voor die tijd niet meer kunnen reageren:
[Afbeelding]
En dan speciaal voor @Donstil @Rivanov @hk12nl @Dennisweb @Dennisdn @Famous
©2004
Thanks dude! En succes met je echo.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:05:
Zo ik ga maar eens richting het ziekenhuis, bepakt en bezakt. Mocht ik voor die tijd niet meer kunnen reageren:
[Afbeelding]
En dan speciaal voor @Donstil @Rivanov @hk12nl @Dennisweb @Dennisdn @Famous
Had het geld nog op m'n spaarrekening staan (had niet verwacht dat ze zo snel de Watch in de verkoop zouden gooien). Gelukkig kon ik ff snel van een andere lopende rekening wat overboeken, zodat het (na de failed ICS kaart) alsnog met Apple Pay kan.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:43:
[...]
Ah ja, dat kan natuurlijk ook. Maar bewuste keus geweest om geen Apple Pay te gaan gebruiken?
Voor de iOS16 gebruikers: We kunnen straks ook de orderstatus via de Wallet app bijhouden!
Nu heb ik het wel goed voorbereid, al wil ik alsnog met ICS betalen (ivm. verzekering etc), maar goed. Als dat niet lukt dan alsnog met Apple Pay.

Succes in het ziekenhuis btw!
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2022 13:15 ]
Enkel via website.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:18:
bieden ze geen ideal aan dan?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ben een totale noob kom ik achter. er is dus kennelijk ook nog een store app
Nope, niet via de App.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:18:
bieden ze geen ideal aan dan?
Ja, die is ook meestal iets sneller dan de website.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:19:
Heeft toch niks met noob te maken. Ik vind het zelf niet prettig om een 1400 euro telefoon via een klein schermpje te bestellen. Dus voor mij volledig de website.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:19:
Oké, interessant. Dan ga ik die ook maar eens open gooien zo.
De App Store is de afgelopen jaren wel altijd het snelste online.grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:21:
[...]
Heeft toch niks met noob te maken. Ik vind het zelf niet prettig om een 1400 euro telefoon via een klein schermpje te bestellen. Dus voor mij volledig de website.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik wist niet eens dat er een store app was .... heb ik er denk ik ooit eens lang geleden af gegooid.grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:21:
[...]
Heeft toch niks met noob te maken. Ik vind het zelf niet prettig om een 1400 euro telefoon via een klein schermpje te bestellen. Dus voor mij volledig de website.
Ik bestel ieder jaar bij release een en ander via de App, heb het wel eens geprobeerd via website maar dan merk je toch dat het allemaal wat langer duurt.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:22:
[...]
ik wist niet eens dat er een store app was .... heb ik er denk ik ooit eens lang geleden af gegooid.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ik bestel dit jaar ook via de website. De laatste 3jaren waren alle toestel een kwartier na de start nog te preordenen. Dus ik maak me geen zorgen.grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:21:
[...]
Non de ju! 2 hotspots en 4G, allemaal geen bereik
Nu via de WiFi van het ziekenhuis, hopen dat de opschieten!
Ik zit er al klaar voor. MacBook Pro op m'n 5G verbinding, glasvezel op m'n Mac Studio, iPhone ligt klaar voor de Apple Store-app (bestellen op een klein schermpje maakt me niet uit, als ik maar op tijd ben..). Moet toch lukken!
.
Ik ken dat ja echt vervelend, good luck!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:27:
Non de ju! 2 hotspots en 4G, allemaal geen bereik![]()
It's All In The "Mix"
Nou deze jongen gaat gewoon 13:55 wegMixpower schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:28:
[...]
Ik ken dat ja echt vervelend, good luck!
@RiccardoNL voorgaande jaren was er na 10 minuten ook nog voorraad…
OnlineSunri5e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
Waar gaan jullie hem bestellen?
Owner of DBIT Consultancy
Helaas anders ziekenhuis, anders had je bij mij kunnen bestellen. Dus je hebt totaal niks aan mijn reactie.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:27:
Non de ju! 2 hotspots en 4G, allemaal geen bereik![]()
[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 09-09-2022 13:30 ]
In het ziekenhuisSunri5e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
Flauw, bij Apple.
Apple!Sunri5e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
@Toppe Ik denk dat ik weet in welk ziekenhuis je zit. Daar is op één bepaalde vleugel echt helemaal nooit bereik.
https://nl.aliexpress.com/?gatewayAdapt=glo2nldSunri5e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
ScheemdaDennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:30:
[...]
Apple!
@Toppe Ik denk dat ik weet in welk ziekenhuis je zit. Daar is op één bepaalde vleugel echt helemaal nooit bereik.
Ik twijfel nog even of ik dit jaar een screen protector plak, helemaal met dat verbeterde scherm… lijkt dus niet nodig
In het verleden was het voordelig om een iphone in samenwerking met contract verlenging te bestellen.
Is dat nog steeds zo of is het voordelig om het toestel los te kopen bij apple en sim only te nemen ?
Is dat nog steeds zo of is het voordelig om het toestel los te kopen bij apple en sim only te nemen ?
Dat is een mooie belofte, iedereen naar CoolBlue!DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:30:
[Afbeelding]
Dit staat nu bij Coolblue, grappig ..
Nee mijn accountmanager daar voert hem voor mij in omdat ik de testmodellen had besteld vanochtend.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo is dat, dat kind is er toch nog nietToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
[...]
Nou deze jongen gaat gewoon 13:55 weg
@RiccardoNL voorgaande jaren was er na 10 minuten ook nog voorraad…
It's All In The "Mix"
Mazzelpik, gelukkig zitten er toch nog spontane mensen achter de 'klantenservice' ipv je af te snauwencarpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:32:
[...]
Nee mijn accountmanager daar voert hem voor mij in omdat ik de testmodellen had besteld vanochtend.
Tim Cook wrijft zo in zijn handen : over 30min stroomt het geld weer binnen
Base model is gewoon 1329,- dus waarom dan bij hun bestellen?DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:23:
Ondertussen staat alles bij CoolBlue ook online : https://www.coolblue.nl/p...e-14-pro-256gb-paars.htmlHeb me maar even ingeschreven voor het seintje als backup voor de Apple store vandaag!
Wel bijzonder : Volgens mij zijn de prijzen bij Coolblue nu al lager dan bij Apple zelf?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Massa is Kassa!Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:34:
Over 30min huilen er heel wat bankrekeningen in nederland.Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:34:
Je heel netjes van ze!Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:33:
[...]
Mazzelpik, gelukkig zitten er toch nog spontane mensen achter de 'klantenservice' ipv je af te snauwen.
think twice that is my only advice......hoor ik net door mijn homepod's via Apple Music.....grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:37:
[...]
Over 30min huilen er heel wat bankrekeningen in nederland.
is dit een 'teken'? Should I not?

Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:34:
Current home pages for Apple, Android, and Windows.
— Stephen Robles (@stephenrobles) 8 september 2022
No mention of the brand new iPhone 14, Apple Watch, or AirPods pic.twitter.com/KND0aWcZE8
Dit is wel klasse.
Is geen echo van een kind maar van m’n ballen (kind sprong wat te hard!)
Maar nu klaar, op naar huis
gelukkig heb je nog ballen genoeg om een nieuwe iPhone te bestellen zo!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:42:
[...]
Is geen echo van een kind maar van m’n ballen (kind sprong wat te hard!)
Maar nu klaar, op naar huis
Hoe groot is de kans dat je de iPhone 14 pro op release dag hebt via tele2 als ik straks een pre-order plaats?
Heeft iemand hier ervaring mee?
klein....Bob de student schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:50:
Hoe groot is de kans dat je de iPhone 14 pro op release dag hebt via tele2 als ik straks een pre-order plaats?
68.5 % ongeveerBob de student schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:50:
Dit is werkelijk op niets gebasseerd. Ik pre-order al sinds de iphone 4 om de twee jaar een nieuwe iPhone via providers zelf en heb hem keer op keer op release-day gehad. Gewoon snel er bij zijn.
MediaMarkt staat ook open, met ophalen 16 Sept na 14:00 in een winkel!
Absoluut! Elk jaar weer spannend, want ik heb absoluut geen geduld.Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:54:
Zijn er al mensen met zweethandjes?
Ja echt hahaha. Niet best hoor (ik dus)Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:54:
Zijn er al mensen met zweethandjes?
©2004
Hier enkel toevoegen aan verlanglijst.DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:54:
MediaMarkt staat ook open, met ophalen 16 Sept na 14:00 in een winkel!
Ziet hier al in m'n mandje haha
Zijn er mensen die zijn iPhone gaat pre-orderen via Tmobile? Enige ervaringen hiermee in het verleden?
Besteld bij MediaMarkt met betalen bij ophalen, kan ik dus altijd nog annuleren als t bij Apple lukt!
Amac is nooit een goeie gok idd.
Dat gezegd hèbbende. Ik sta lang de weg te wachten hoor.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Altijd een 2-jarig abonnement via T-Mobile gehad vanaf de iPhone 4, dus ben nu weer aan de beurt om te verlengen.Dylannx3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:56:
Zijn er mensen die zijn iPhone gaat pre-orderen via Tmobile? Enige ervaringen hiermee in het verleden?
Altijd goed gegaan (gewoon bellen + via My T-Mobile). Succes zo!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
BelSimpel is ook los!
Mediamarkt is ook elk jaar weer huilen voor veleDennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:57:
Besteld bij MediaMarkt met betalen bij ophalen, kan ik dus altijd nog annuleren als t bij Apple lukt!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ik sta klaar ;D
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Bijzonder. Hier niet beschikbaar voor ophalen en geen mogelijkheid om in mandje te gooien.DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:57:
En elk jaar trappen ze er weer in.Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:57:
[...]
Mediamarkt is ook elk jaar weer huilen voor vele
Hier nog zo’n gek langs de weg!Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:57:
Amac is nooit een goeie gok idd.
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Kan alleen los toestel pre orderen zonder abonnement?DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:57:
BelSimpel is ook los!
Op tijd thuis, we gaan er voor! Weet alleen nog niet welk kleur!
Duurt lang
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.