• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-06 06:46
Gisteren wandelde ik de Mediamarkt in. Daar hadden ze de 13 pro Max op voorraad. 512gb blauw. Mooi apparaat hoor. Uiteraard gelijk maar meegenomen.

psn: NL-SosuA-

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-05 10:30
Bij Coolblue in België hebben ze ook weer wat voorraad.
Minus eentje that is, want gelijk een pro graphite besteld .

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 13:09
Orderstatus van KPN is vandaag aangepast (16 nov besteld):
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 128GB, Graphite is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Dus ik denk dat ze ook weer voorraad binnen hebben gekregen!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:33
Iemand hier die ook bij Belsimpel heeft besteld in de Black Friday-periode?
Gaat om tweemaal een iPhone 13 Pro 256gb Silver icm KPN.

Zojuist een wijziging in de orderstatus dan wel levertijd, stond eerst op 10 a 11 december, nu staat er morgen 8 december. Ben benieuwd of ze er morgen daadwerkelijk zijn, zou eigenlijk afgelopen weekend zijn namelijk.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-06 13:09
Edit: goed gegaan is geleverd.

[Voor 87% gewijzigd door UTADDICT op 08-12-2021 15:44]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:12

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-06 07:47
Iemand enig idee hoe het zit met de vooraden van de 13 mini?

Ik wil eind deze maand terug naar Iphone met dual sim, de laatste 3 jaar naar Android overgestapt vanwege dual sim. Nu wil ik over stappen naar KPN voor e sim dus een mooie gelegenheid om terug te gaan naar iphone.

• sebasten
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:40

sebasten

⚡️

Inhumanous schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:21:
Iemand enig idee hoe het zit met de vooraden van de 13 mini?

Ik wil eind deze maand terug naar Iphone met dual sim, de laatste 3 jaar naar Android overgestapt vanwege dual sim. Nu wil ik over stappen naar KPN voor e sim dus een mooie gelegenheid om terug te gaan naar iphone.
Soms te krijgen maar veelal zal op bestelling moeten helaas, veel winkels zijn er door heen en levertijd verschillen enorm. Het lijkt erop dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen.

Apple store zelf ophalen lijkt de beste keuze momenteel als ze voorraad hebben.

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 22:11
Hallo allemaal ik heb een vraagje over gsmweb zijn ze te vertrouwen? Ik heb namelijk een iPhone 13 pro besteld omdat deze op de site uit voorraad leverbaar was. Na betaling bleek dat het niet zo was.

Maar nu zag ik zoveel negatieve reacties over gsmweb dat ik even niet weet wat ik moet doen.

Heeft iemand enige ervaring omtrent leveringen van gsmweb.

[Voor 10% gewijzigd door d1zzje op 14-12-2021 22:00]

• Inhumanous
Gistere in de KPN winkel geweest en de overstap gemaakt van tele2 naar kpn in combinatie met een iphone 13 mini starlight 128GB

Helaas net een SMS mogen ontvangen dat deze niet op voorraad is en ze niet weten wanneer ze weer voorraad hebben.

Nog even geduld dus

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 23:01
Vrijdag mijn iPhone 13 pro max 128gb ontvangen van KPN.

*O*

• Inhumanous
Kon vandaag bezorg moment selecteren. KPN is dus redelijk vlot!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@Inhumanous nice! Ik heb eergisteren de 13 Pro 256GB besteld bij KPN, had al een Unlimited Sim Only en nu dus toestel erbij. Mij werd verteld, begin januari maar wellicht gaat het net zo vlot als bij jou...

• wolface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-12-2022

wolface

Know The Ledge

d1zzje schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:26:
Hallo allemaal ik heb een vraagje over gsmweb zijn ze te vertrouwen? Ik heb namelijk een iPhone 13 pro besteld omdat deze op de site uit voorraad leverbaar was. Na betaling bleek dat het niet zo was.

Maar nu zag ik zoveel negatieve reacties over gsmweb dat ik even niet weet wat ik moet doen.

Heeft iemand enige ervaring omtrent leveringen van gsmweb.
Eerste keer een toestel/abbo besteld via GSMWeb.nl. _/-\o_ En van begin tot heden zeer positieve ervaringen met GSMWeb. Goede communicatie (mailing, factuur, betaling, reclame). Nummerbehoud erg snel door T-Mobile ontvangen en goedgekeurd. Simkaart thuisgestuurd gekregen, netjes allemaa. Heeft mij ook verrast, gezien de vele negatieve reacties. Ik kan mij hierin totaal niet vinden. Het 6-weken wachten op de Iphone 13 Pro was niet te wijten aan GSMWeb en/of T-Mobile, maar aan de verschrikkelijke drukte bij Post.nl, leeghalen winkelvoorraden en planning. :-(

• d1zzje
Even een update,

Ik heb mijn geld terug gehad en ik vind dat ze het toch netjes hebben opgelost. De trage levering wist ik al maar tot mijn verbazing kwam ik toch uit op gsmweb puur omdat er stond uit voorraad leverbaar. Maargoed alles is netjes opgelost en dat mag ook gezegd worden dan.

• JDFS
  • Niet online
JDFS schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:27:
@Inhumanous nice! Ik heb eergisteren de 13 Pro 256GB besteld bij KPN, had al een Unlimited Sim Only en nu dus toestel erbij. Mij werd verteld, begin januari maar wellicht gaat het net zo vlot als bij jou...
Morgen geleverd _/-\o_

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05:35
En heb je het toestel inmiddels binnen, en hoe bevalt het toestel?

• JDFS
  • Niet online
@danjan2411 net binnen! Nu aan het restoren (nog zo'n 10 GB te gaan).

• danjan2411
  • Laatst online: 05:35
JDFS schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:04:
@danjan2411 net binnen! Nu aan het restoren (nog zo'n 10 GB te gaan).
Veel plezier met je mooie toestel.

• JDFS
  • Niet online
@danjan2411 thanks!!!

• JDFS
  • Niet online
Initiële indruk: een STUK snappier dan mijn X, niet alleen qua ProMotion maar ook vanwege het vergrootte RAM geheugen. ProMotion was ik al gewend vanaf mijn iPad Pro, om dat nu ook op de iPhone te hebben is geweldig. Kan er nog steeds niet over uit hoe lekkerder dat voelt op een premium toestel.

De 13 Pro is wel een stuk zwaarder dan de X, maar kwestie van gewenning. Camera is echt… iets anders. Vriend van me had al wat Cinematic Mode filmpjes gestuurd en om dat zelf te filmen is echt geweldig. Superlatieven tekort. Om het vervolgens zelden te gebruiken :+

Ik ben benieuwd naar de batterijduur, alhoewel ik daar geen wonderen verwacht aangezien ik mijn X’s batterij een tijdje terug heb vervangen en die ook weer lang meeging.

Ook is de blauwe kleur echt geweldig… vroeger was ik altijd van het zwart (ooit een witte iPhone 6 gehad trouwens), maar ik vond de groene iPhone 11 kleur echt het mooist. Ik wilde toen niet upgraden en hoopte dat de kleur in het assortiment bleef. Helaas is die er nu niet meer en moet ik het ‘doen’ met deze mooie blauwe kleur.

Oh ja, RIP 3D Touch. Dat spatiebalkje ingedrukt houden werkt toch net niet zo lekker…

• d1zzje
Ik heb de mijne al twee dagen en ik heb ‘m los besteld bij Amazon. Binnen 2 dagen in huis.

En ik heb er AirPods pro en een Apple silicone case midnight bij besteld gelijk alles is binnen en ben super tevreden.
.

• jughead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 16:07
Op 31/12 een 13 Pro 256GB Gold besteld bij GSMWeb, omdat de levertijd veel korter zou zijn dan andere winkels. Ik vond het wel vreemd dat de verlenging meteen ingegaan is, terwijl de telefoon nog geleverd moest worden. Maar goed, als het maar 2-3 dagen duurt dan moet het voor mij geen probleem zijn. En toen las ik de negatieve verhalen hier, en dacht dat ik een fout heb gemaakt om hem daar te bestellen. Je kunt op de website ook niet zien wat de status van je bestelling is.

Vandaag 05/01 is hij geleverd, 3 werkdagen na de besteldatum, en dus binnen de beloofde levertermijn. Mijn ervaring met GSMWeb is niets anders dan positief. De website en het volgen van je bestelling mogen wel iets duidelijker zijn.

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03 21:08
Mag verlengen en de 13 pro max wordt het slachtoffer.
Dit via Vodafone en volgens die lijst op de site moet je voor 128gb voor elke kleur minimaal 3 weken wachttijd verwachten.
Klopt deze tijd? Of komt ie toch stiekum sneller? Zo lang wachten voor een telefoon die al een maand of wat geleden uitgebracht is is knap lang

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:38
Gisteren bij de wehkamp een 13 mini besteld. Zou vandaag geleverd worden, nu staat in de bestelling echter levering onbekend. Artikel is niet op voorraad. Enig idee of er een tekort aan 13 mini’s zijn of zal het een kwestie van enkele dagen zijn dat het toestel weer op voorraad is.

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-06 20:46

M-ThijZ

Riding on Rails

XPS15 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:06:
Gisteren bij de wehkamp een 13 mini besteld. Zou vandaag geleverd worden, nu staat in de bestelling echter levering onbekend. Artikel is niet op voorraad. Enig idee of er een tekort aan 13 mini’s zijn of zal het een kwestie van enkele dagen zijn dat het toestel weer op voorraad is.
Geen idee, ik heb toevallig gisteren ook een bestelling geplaatst bij Wehkamp voor een 13 mini. "Nog 1 op voorraad" stond er toen. Ik zie nu dezelfde melding als jij. Ik wacht wel even af, heb er geen haast mee.

• woutervt
  • Laatst online: 10:25
De prijs daalt ook flink van de iphone13 varianten, waar zou dit door komen? Dacht dat iphones vaak wel een stabiele vaste minimumprijs hadden.

• XPS15
Heb ook geen haast maar vond het vreemd omdat bij het bestellen er nog wel voorraad leek te zijn. Kreeg ook direct een tijdslot voor de aflevering van het toestel. Wacht het nog wel even af. Het was tenslotte met de korting + cashback een goede deal!

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

XPS15 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:56:
Heb ook geen haast maar vond het vreemd omdat bij het bestellen er nog wel voorraad leek te zijn. Kreeg ook direct een tijdslot voor de aflevering van het toestel. Wacht het nog wel even af. Het was tenslotte met de korting + cashback een goede deal!
Ja, als ik op een site een bestelling plaats waarbij er nog 1 artikel op voorraad is, dan refresh ik ook altijd even naderhand om te kijken of het artikel nu echt uitverkocht is, als dat niet zo is dan ga ik er maar vanuit dat er nog meer mensen de laatste hebben gekocht.

Maar de cashback heb ik even gemist. Waar was die van?

• XPS15
Maar de cashback heb ik even gemist. Waar was die van?
Van CashbackXL. Waardebonnen gekocht met 6% cashback. Scheelt toch een paar tientjes.

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

@XPS15 heb jij al een update gekregen? We zijn nu twee weken verder en deze reactie kreeg ik vanochtend.
Beste meneer M-ThijZ,

Bedankt voor uw reactie. U vraagt zich af wanneer dit artikel weer op voorraad komt.

Helaas weten wij dit niet. De levertijd is voor ons ook onbekend. We kunnen u daarom
geen indicatie geven.
:F

• XPS15
@M-ThijZ ik heb vorige week ook contact gehad en kreeg hetzelfde antwoord.. wacht het nog maar even af.

• XPS15
@M-ThijZ net mail ontvangen dat hij morgen bezorgd gaat worden! 😁

• M-ThijZ

M-ThijZ

Riding on Rails

@XPS15 Mooi, hoop dat je er veel plezier van hebt. Ik heb zelf nog geen bericht ontvangen. Had je toevallig ook wit (starlight)?

Update 16 feb.: inmiddels telefoon ook in ontvangst genomen.

[Voor 20% gewijzigd door M-ThijZ op 16-02-2022 20:33]

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06 14:26
woutervt schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:39:
De prijs daalt ook flink van de iphone13 varianten, waar zou dit door komen? Dacht dat iphones vaak wel een stabiele vaste minimumprijs hadden.
Zijn die prijsdalingen er nu nog of zijn ze weer omhoog?
Ik ben momenteel aan het kijken voor een groene iphone 13 mini.
Iemand had gezegd dat hij ze gezien had aan 650 euro, maar het laagste dat ik vind is 699 euro bij Telenet (België) en daar is de iphone niet in voorraad jammer genoeg.
En op de Apple site is het zelfs 810,20 euro, waarvan ik dacht dat het vorige week net ietsje lager was.

• woutervt
  • Laatst online: 10:25
this schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:31:
[...]

Zijn die prijsdalingen er nu nog of zijn ze weer omhoog?
Ik ben momenteel aan het kijken voor een groene iphone 13 mini.
Iemand had gezegd dat hij ze gezien had aan 650 euro, maar het laagste dat ik vind is 699 euro bij Telenet (België) en daar is de iphone niet in voorraad jammer genoeg.
En op de Apple site is het zelfs 810,20 euro, waarvan ik dacht dat het vorige week net ietsje lager was.
Ja het is nog wel redelijk op het niveau van eerder. Maar 650 euro is wel erg laag. 699 is het laagste wat het is geweest voor een 128gb 13mini. Pricewatch geeft goed inzicht in het prijsverloop.

• SmokingSig
  • Laatst online: 02-06 11:52
Ik ben op zoek naar een Mini13. Als ik kijk op shops in FR / DR zoals Amazon dan kom ik er tegen van 730 € ipv 810 in de Applestore.

Hoe zit dat met garantie e.d. als je deze in het buitenland koopt ? Of is het echt een no go...

EDIT: zie hem net voor 750 op Bol staan .. Kan ik wel mee leven.

[Voor 12% gewijzigd door SmokingSig op 25-04-2022 08:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sushieffer
  • Laatst online: 13:28
SmokingSig schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:33:
Ik ben op zoek naar een Mini13. Als ik kijk op shops in FR / DR zoals Amazon dan kom ik er tegen van 730 € ipv 810 in de Applestore.

Hoe zit dat met garantie e.d. als je deze in het buitenland koopt ? Of is het echt een no go...

Eerste jaar kan je altijd direct bij Apple terecht voor issues, waar ter wereld je de iPhone hebt gekocht.

Tweede jaar garantie krijg je bij de verkopende partij. Let wel op, ik weet dat dit voor NL shops geldt, ik weet niet hoe het zit met garantie vanuit shops buiten NL.

Think Different

• SmokingSig
  • Laatst online: 02-06 11:52
SmokingSig schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:33:

Eeeeen tis 799 geworden op Bol ... |:(

• Wenzel
  • Laatst online: 13:59
Ik zit te kijken naar 13 Pro Max, grijs.
Bij Belsimpel is die 100 Euro goedkoper dan bij Coolblue. Is er een verschil met afhandeling van bijvoorbeeld garantie?

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 23:20

Aiii

何これ

Wenzel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:17:
Ik zit te kijken naar 13 Pro Max, grijs.
Bij Belsimpel is die 100 Euro goedkoper dan bij Coolblue. Is er een verschil met afhandeling van bijvoorbeeld garantie?
Ik heb over Belsimpel nooit iets te klagen gehad, dus spaar je die 100 Euro.

Sowieso kun je het eerste jaar rechtstreeks naar Apple als het zou moeten.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:33
Iemand enig idee waarom er ongeveer nergens meer een Iphone 13 mini te krijgen is?

Nickname KasPlantje.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:30
GerGio schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 13:48:
Iemand enig idee waarom er ongeveer nergens meer een Iphone 13 mini te krijgen is?
De 13 Mini is de laatste kleine Iphone (de SE niet meegerekend, want, meh). Er komt geen 14 Mini. Iedereen die nu nog een kleine goede Iphone wil voor de komende jaren is op jacht naar de 13 Mini. En het kan ook dat Apple de productie van de Mini al vermindert om ons te laten ontwennen aan een kleine Iphone met top specs :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 14:05
Of-Aaargh schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 14:25:
[...]

De 13 Mini is de laatste kleine Iphone (de SE niet meegerekend, want, meh). Er komt geen 14 Mini. Iedereen die nu nog een kleine goede Iphone wil voor de komende jaren is op jacht naar de 13 Mini. En het kan ook dat Apple de productie van de Mini al vermindert om ons te laten ontwennen aan een kleine Iphone met top specs :P
Oei, dus ik moet maar gewoon de volle mep betalen. Ik wilde eigenlijk wachten tot Wehkamp (750 euro voor 256gb) weer op voorraad is. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:29
Zelf ook al een tijdje op zoek naar een 128gb 13 Mini, maar echt nergens te vinden.. De huidige SE1 die ik nu gebruik begint helaas wel wat minder te worden, plus dat er straks natuurlijk geen iOS16 op kan. Destijds de 6S vervangen door deze SE vanwege het formaat, ik vind de huidige toestellen echt veel te groot geworden namelijk, zelfs de normale 13 vind ik eigenlijk al te, en als ik dan zie waar sommige vrienden mee rondlopen, kolere..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir BVR
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-06 10:08
Tommy-D schreef op maandag 23 mei 2022 @ 19:44:
Zelf ook al een tijdje op zoek naar een 128gb 13 Mini, maar echt nergens te vinden.. De huidige SE1 die ik nu gebruik begint helaas wel wat minder te worden, plus dat er straks natuurlijk geen iOS16 op kan. Destijds de 6S vervangen door deze SE vanwege het formaat, ik vind de huidige toestellen echt veel te groot geworden namelijk, zelfs de normale 13 vind ik eigenlijk al te, en als ik dan zie waar sommige vrienden mee rondlopen, kolere..
Blauw is nog te koop bij Coolblue: https://www.coolblue.nl/p...-13-mini-128gb-blauw.html

Morgen in huis :) en zie net ook beschikbaar bij de Apple store in Amsterdam maar weet niet of dat in de buurt is voor jou

[Voor 7% gewijzigd door Sir BVR op 24-05-2022 09:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:29
Thanks voor de tip, @Sir BVR
Hele dag aan t werk geweest, meteen even CB bekeken, helaas enkel in Leiden of Arnhem op te halen, online uitverkocht.. en dit is dus het geval voor alle kleuren momenteel.
Ook de Apple store zelf bekeken, daar wel leverbaar vanaf 10 juni, dus zo te zien komen ze wel weer.
Ik wacht nog wel even af tot ze weer gewoon op voorraad zijn ergens, zal het uiteraard wel dagelijks nog even in de gaten houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schepseltje
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:45
Iemand een idee waarom de 13 Pro 128GB Graphite momenteel nergens te verkrijgen is? Ik heb het dan niet over losse verkoop maar via bijhorend abonnement. Ik mag namelijk verlengen maar nergens is er voorraad:(

[Voor 46% gewijzigd door Schepseltje op 30-05-2022 14:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-05 22:55
Schepseltje schreef op maandag 30 mei 2022 @ 14:14:
Iemand een idee waarom de 13 Pro 128GB Graphite momenteel nergens te verkrijgen is? Ik heb het dan niet over losse verkoop maar via bijhorend abonnement. Ik mag namelijk verlengen maar nergens is er voorraad:(
Dit viel mij ook op bij de Sierra Blue. Denk dat Apple weer leveringsproblemen heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Schepseltje
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:45
Draicon schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 04:46:
[...]

Dit viel mij ook op bij de Sierra Blue. Denk dat Apple weer leveringsproblemen heeft.
belsimpel heeft inmiddels alle 13 Pro 128GB modellen weer op voorraad. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wereldwijde chiptekorten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draicon
Schepseltje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:51:
[...]

belsimpel heeft inmiddels alle 13 Pro 128GB modellen weer op voorraad. :)
Zie het ja. Doen ze goed. Wil die van mij bij mobiel.nl bestellen. €888 icm abonnement verlenging (ga ik minder per maand betalen en scheelt tov de huidige losse prijs). Heb een ING rentepuntenwinkel bon à €60 dus wordt ie €828. Bij belsimpel betaal ik €912 dus dat is een te groot verschil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
.

[Voor 99% gewijzigd door BramViking op 31-05-2022 16:42]

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-05 20:52

MPC60

Game on

Ik heb het ook met de gewone iPhone 13. Via KPN een abo afgesloten. Ontzettend veel gezeur gehad, KPN bleef maar fout op fout stapelen en nu hebben ze geen voorraad meer.

Om moe van te worden, die jongen van de klantenservice zei dat ze volgende week weer voorraad hebben maar ergens geloof ik het niet.

Xbox: I DataPunk I (dat zijn i'tjes)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:43
Draicon schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:22:
[...]

Zie het ja. Doen ze goed. Wil die van mij bij mobiel.nl bestellen. €888 icm abonnement verlenging (ga ik minder per maand betalen en scheelt tov de huidige losse prijs). Heb een ING rentepuntenwinkel bon à €60 dus wordt ie €828. Bij belsimpel betaal ik €912 dus dat is een te groot verschil.
Toch nieuwsgierig; hoe kom je aan deze mooie bedragen? Ik kom niet eens onder de € 1000,- als ik wil overstappen naar bv kpn…

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Draicon
hk12nl schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 12:31:
[...]

Toch nieuwsgierig; hoe kom je aan deze mooie bedragen? Ik kom niet eens onder de € 1000,- als ik wil overstappen naar bv kpn…
Vodafone contractverlenging. Gekozen voor Red Unlimited abo. €60 bon via de ING rentepuntenwinkel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:17
Draicon schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:54:
[...]

Vodafone contractverlenging. Gekozen voor Red Unlimited abo. €60 bon via de ING rentepuntenwinkel.
Ik heb hetzelfde gedaan, maar dan met een 13 mini 128gb. 372 euro voor het toestel. De totale kosten waren bij het Red 30gb abbonement iets lager, maar het verschil met onbeperkte data was minder dan 2 euro per maand.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:59

racoon

mooowwww

24 juni loopt mijn tele2 abonnement met 20 gb en onbeperkt bellen af, ik heb thuis ziggo.

Nu wil ik graag de iPhone 13 Pro groen 128GB, waar kan ik de beste deal vinden

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • +2Henk 'm!
racoon schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:30:
24 juni loopt mijn tele2 abonnement met 20 gb en onbeperkt bellen af, ik heb thuis ziggo.

Nu wil ik graag de iPhone 13 Pro groen 128GB, waar kan ik de beste deal vinden

• racoon

racoon

mooowwww

Acties:
  • 0Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Van de week ziggo gebeld voor mijn nieuwe contract, meteen een goede deal van Vodafone gekregen met betrekking tot de iPhone 13 Pro alpine green, helaas is bij vodafone de levertijd 2 tot 4 weken, terwijl bij de mediamarkt deze op voorraad is, beetje jammer dat ik nog zolang mag wachten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir BVR
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-06 10:08
Voor de liefhebber de Iphone 13 mini in het groen is nu 689 bij Amazon.de (komen nog wel wat extra kosten bij ivm NL BTW)

https://www.amazon.de/dp/...90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ&th=1

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 13:04
racoon schreef op zondag 26 juni 2022 @ 11:17:
Van de week ziggo gebeld voor mijn nieuwe contract, meteen een goede deal van Vodafone gekregen met betrekking tot de iPhone 13 Pro alpine green, helaas is bij vodafone de levertijd 2 tot 4 weken, terwijl bij de mediamarkt deze op voorraad is, beetje jammer dat ik nog zolang mag wachten
Gisteren de iPhone 13 Pro Alpine Green bij KPN besteld, ook hier vandaag een sms dat hij niet op voorraad is. Geen levertijd bekend.

• racoon

racoon

mooowwww

Tristan schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:55:
[...]

Gisteren de iPhone 13 Pro Alpine Green bij KPN besteld, ook hier vandaag een sms dat hij niet op voorraad is. Geen levertijd bekend.
Mijne was 2 weken eerder geleverd dan gepland

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:10
Het gaat mijn eerste keer zijn om via T-mobile een iPhone te bestellen tijdens de pre-order window. Ik heb momenteel een Sim-Only en ga dus Toestel + Abonnement nemen.

- moet je inloggen en via verlengen dan gewoon een toestel selecteren en de opties van het abonnement samenstellen, zoals dat nu ook gaat via de T-mobile site? Of gaat het bestellen via een specifieke pagina?
- .. en moet je dan eerder ergens in de rij gaan staan, of gewoon rond 14u refreshen en geluk hebben dat de pagina online is gezet en alles zonder trage loadtime werkt ;-)?

Thanks iig alvast voor alle andere tips en antwoorden!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat gek dat Coolblue pas vanaf Maandag pre-orders aanneemt eigenlijk, wel afhalen/thuisbezorgd vanaf 16 Sept. Maar toch. Meestal loopt het wel gelijk toch?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:18
DennusB schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:40:
Wat gek dat Coolblue pas vanaf Maandag pre-orders aanneemt eigenlijk, wel afhalen/thuisbezorgd vanaf 16 Sept. Maar toch. Meestal loopt het wel gelijk toch?
Zij kunnen zelf ook pas morgen bestellen bij Apple. :+

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• DennusB
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:00:
[...]

Zij kunnen zelf ook pas morgen bestellen bij Apple. :+
Lekker dan haha

• Rivanov
Dat was cynisch bedoel van mij hè. ;)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:57
Ben wel benieuwd of het nuttig is om via Vodafone F&F de iPhone 14 Pro te halen met verlenging. Twee jaar geleden was het wel nuttig voor me, scheelde me toen 100 piek als ik me niet vergis.

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05 18:03
Ik wil morgen de 14pro bestellen, maar ben tot de 22ste op vakantie.
Wordt er nog steeds bezorgd met UPS of DHL? Moet even uitzoeken hoektand zoiets op afhaalpunt blijft liggen 🤪

iRacing Profiel

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
Morgen de 14 Pro Max 256GB bestellen. Aan het grote aantal afhakers te zien zal het niet al te lastig moeten zijn om er eentje voor volgende week te bemachtigen.

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-04 10:11
Iemand ervaringen die op pre-order / launch day besteld hebben op apple.nl? Hoe ging dat bijvoorbeeld met de iPhone 13? Lag de site eruit of kon je prima bestellen (of zag je al snel dat het uitverkocht was)? Met mogelijk dat je het pas over een paar maanden zou ontvangen? :D

• Dennisweb
Tr3bboR schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:04:
Iemand ervaringen die op pre-order / launch day besteld hebben op apple.nl? Hoe ging dat bijvoorbeeld met de iPhone 13? Lag de site eruit of kon je prima bestellen (of zag je al snel dat het uitverkocht was)? Met mogelijk dat je het pas over een paar maanden zou ontvangen? :D
Natuurlijk. Ik bestel al jarenlang ieder jaar een nieuwe iPhone tijdens de pre-order. Hoewel bijvoorbeeld de iPhone X zeer gewild was, heb ik deze toch op release day weten te ontvangen.

Dat gaat niet altijd vlekkeloos. Vorig jaar lag de fout niet bij Apple, maar bij ICS. Toen heb ik met Apple Pay betaald. Het gebeurt regelmatig dat de website van Apple tijdens de pre-order er volledig uit ligt of erg traag is. Als je 20 minuten te laat bestelt, zie je de levertijd wel behoorlijk oplopen, ja.

Het is bijna traditie dat Apple de webshop niet om 14:00 online zet, maar het altijd een paar minuten later duurt. Al denk ik dat het dit jaar wel mee zal vallen, gezien de hoge prijzen.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:46
Kijk in de ochtend van release (rond 7-8 uur geloof ik) altijd in de Apple store app voor voorraad bij een van de Apple stores, dat lukt eigenlijk altijd omdat ze er aan aantal beschikbaar houden voor vrije verkoop.

PC : Ryzen 7 5800X3D / PNY RTX 4090 / 32 GB DDR4 3600 CL18

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:16
refused81 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:58:
Ik wil morgen de 14pro bestellen, maar ben tot de 22ste op vakantie.
Wordt er nog steeds bezorgd met UPS of DHL? Moet even uitzoeken hoektand zoiets op afhaalpunt blijft liggen 🤪
normaal gesproken 1 of 2 weken, dus dat moet wel goed gaan

• Rivanov
Tr3bboR schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:04:
Sinds iPhone 6 bestel ik op Apple.com op pre-order dag en ieder jaar netjes op releasedag de iPhone ontvangen. Kwestie van genoeg apparaten voor je neus hebben staan en als een dolle refreshen. :+

Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:25:
[...]
Kwestie van genoeg apparaten voor je neus hebben staan en als een dolle refreshen. :+
Dank voor de herinnering, even zorgen dat de iPads een volle batterij hebben :P

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 22:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vanmiddag voor mij geen stress haha! Ik bestel de 14 Pro niet op release. Mijn 13 Pro is nog gewoon nieuw, 99% batterij en de drang naar de 14 is er gewoon (nog) niet. Dan ga ik bestellen om het bestellen en na de Watch Ultra die onderweg is, hmmmmm...

Maar als de eerste recensies hier in praktijk toch echt WOUW zijn van mensen die ook van de 13 Pro zijn overgestapt dan kan het maar zo zijn dat ik volgende maand alsnog de 14 Pro ga halen. Zijn ze ook wel op te halen uit de Stores tegen die tijd. Maken we er een uitje van...

Iedereen veel stress en plezier vanmiddag!! :9~

[Voor 4% gewijzigd door pdavie2311 op 09-09-2022 07:50]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Met prijsstijgingen van ruim €150 zal het uiterst lastig worden er eentje te bemachtigen vanmiddag!
Als zoete broodjes gaan ze eruit.

Iedereen succes vanmiddag!
Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:44:
[...]

Dank voor de herinnering, even zorgen dat de iPads een volle batterij hebben :P
Meestal is het meer een kwestie van je verbinding en/of DNS server.

Dus vergeet ook niet om zowel iPad WiFi als Smartphone 4/5G te doen. Dan heb je 2 verbindingen en dus weer een kansje extra

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Famous
  • Laatst online: 01-06 22:19
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:53:
[...]

Meestal is het meer een kwestie van je verbinding en/of DNS server.

Dus vergeet ook niet om zowel iPad WiFi als Smartphone 4/5G te doen. Dan heb je 2 verbindingen en dus weer een kansje extra
De laatste jaren is dit toch niet meer nodig?

Ik doe het gewoon op de telefoon en heb nog nooit echt problemen ervaren.
Alleen dat iDeal wel eens bleef 'hangen', dus doe het nu via CC.

Of helpt dat mee aan de ervaring? :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 17:34
Ik ben in de markt voor een 14 Pro Max met verlenging bij KPN. Heeft van jullie ervaring met prijzen / beschikbaarheid bij KPN zelf? Qua abonnement lijk ik daar de beste deal te krijgen, maar ik krijg het idee dat een telecomboer zoals Mobiel.nl wel eens strakkere levertijden heeft.
Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:54:
[...]

De laatste jaren is dit toch niet meer nodig?

Ik doe het gewoon op de telefoon en heb nog nooit echt problemen ervaren.
Alleen dat iDeal wel eens bleef 'hangen', dus doe het nu via CC.

Of helpt dat mee aan de ervaring? :P
Nah weet niet. Afgelopen jaar was mijn mobiele verbinding eerder met het tonen van de store dan mijn thuis verbinding.

IDeal hoor ik altijd alleen maar slechte verhalen over elk jaar weer. Daar begin ik niet aan :P
(En cc is ook jaar verzekerd enz)

[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 09-09-2022 09:05]

• hk12nl
Ik wil waarschijnlijk 2x de iPhone 14 pro bestellen en de nieuwe airpods. Is er nog een tip om dit snel samen te doen (staat al in mijn bewaarlijst)?

Ik dacht of ik bestel het allemaal in 1x of ik bestel eerst de iphones en dan de airpods (wil wellicht ook nog inscriptie toevoegen bij deze laatste om het makkelijk te maken).

©2004

hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:06:
Ik wil waarschijnlijk 2x de iPhone 14 pro bestellen en de nieuwe airpods. Is er nog een tip om dit snel samen te doen (staat al in mijn bewaarlijst)?

Ik dacht of ik bestel het allemaal in 1x of ik bestel eerst de iphones en dan de airpods (wil wellicht ook nog inscriptie toevoegen bij deze laatste om het makkelijk te maken).
Die AirPods zullen zo snel niet gaan toch?

• hk12nl
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:07:
[...]

Die AirPods zullen zo snel niet gaan toch?
Dan ga ik eerst voor de iPhones :*)

©2004

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:19
Ik kon vanochtend, de 14 pro max bestellen bij verlenging van mn abbo. (Tele2)
Volgens mij was dat een foutje want hij is nu niet meer te zien.

• DennusB
  • Niet online
Ondertussen staat alles bij CoolBlue ook online : https://www.coolblue.nl/p...e-14-pro-256gb-paars.html :) Heb me maar even ingeschreven voor het seintje als backup voor de Apple store vandaag! :D

Wel bijzonder : Volgens mij zijn de prijzen bij Coolblue nu al lager dan bij Apple zelf? :|

[Voor 17% gewijzigd door DennusB op 09-09-2022 09:53]

• carpebios
  • Laatst online: 02-06 23:08

carpebios

-1 social credit

Ik kon via t-mobile zakelijk al bestellen, daarna was het van de site verdwenen (de link).
Kreeg net een mail voor ideal betaling en betaald en bevestigd... iPhone 14 pro max 1tb.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• Tim14ww
carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:55:
Ik kon via t-mobile zakelijk al bestellen, daarna was het van de site verdwenen (de link).
Kreeg net een mail voor ideal betaling en betaald en bevestigd... iPhone 14 pro max 1tb.
Je kunt ze in principe nog steeds bestellen, het probleem is dat je geen kleur aan kan geven. Dan gaat het waarschijnlijk mis bij het koppelen / uitleveren van een apparaat (want welke kleur?)

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:10
Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:56:
[...]

Je kunt ze in principe nog steeds bestellen, het probleem is dat je geen kleur aan kan geven. Dan gaat het waarschijnlijk mis bij het koppelen / uitleveren van een apparaat (want welke kleur?)
Vermoed dat ze die bestellingen inderdaad moeten annuleren vanwege missen van die gegevens 8)7

• carpebios
  • Laatst online: 02-06 23:08

carpebios

-1 social credit

Ik ga eens bellen straks, kijken waar het misgaat.
Of ja dat weten we natuurlijk wel, maar hoe te fixen.

[Voor 35% gewijzigd door carpebios op 09-09-2022 10:00]

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• Tim14ww
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:57:
[...]

Vermoed dat ze die bestellingen inderdaad moeten annuleren vanwege missen van die gegevens 8)7
Precies. Dat is dan ook de reden dat ik de bestelling dan nu dan ook nog niet af maak. Kan heel het proces doorlopen maar nergens staat een kleur bij, ook niet in het conceptcontract en voorwaarden e.d.

Gaat 99,9% zeker mis dan.

• Dennisweb
Alle mogelijke apparaten die mij een levering op volgende week vrijdag kunnen bezorgen zijn geïnstalleerd. Mijn Mac Studio, MacBook Pro, iPhone en iPad zijn er klaar voor. ;)

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 23:33

Dennisb1

VCDS 058

Wanneer worden ze geleverd op zijn vroegst?

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:52
Dennisb1 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:44:
Wanneer worden ze geleverd op zijn vroegst?
Vrijdag 16 September.

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-05 15:47
Bij Tele2 zijn ze al te bestellen op dit moment met de bekende 1 maand opzeggen truc. Zelfs met een kleine korting

https://www.tele2.nl/mobi...ple-iphone-14?id=22021670

• Tim14ww
Leander465 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:19:
Bij Tele2 zijn ze al te bestellen op dit moment met de bekende 1 maand opzeggen truc. Zelfs met een kleine korting
Maar ook hier geldt hetzelfde als bij T-mobile: geen kleur te selecteren. Dat gaat dus mis.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Store is offline!

En verder?

[Voor 42% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 11:37]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Pagina: 1 ... 164 ... 211 Laatste

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 14 bestellingen en verwachtte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via deze Google form.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee