Reviva bezorgt ook voor KPN, ik heb een tijdslot gekregen van 2 uur (nog erg ruim, maar vooruit)jopie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:31:
Ik heb bij Reviva voor zaterdag een afspraak voor het ontvangen van de telefoon.
Nu is dat tijdslot nogal ruim, van 12.00 tot 18.00. Weet iemand of het bezorgtijdstip als het moment dichter bijkomt ook wordt gecommuniceerd?
Ik herinner me van een andere bezorging ooit dat je kon zien hoeveel stops de vervoerder nog had voor hij bij jouw adres was.
CB genoeg voorraad. Net besteld morgen binnen. 13 Pro Graphite
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Wat is er gebeurt dan? Wat kinderachtig van sommige mensen hoor.Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:46:
Klootzakken, kan het niet meer aanpassen!!
Edit: hij staat nog steeds voor vandaag hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 24-09-2021 09:48 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ook niet als ze je belt en de situatie uitlegd? Anders hopen dat de DHL bezorger alsnog langs komt..Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:46:
Goed om de volgende keer op te letten.Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:10:
[...]
Bij Apple kun je bij leveradres aangeven of het een bedrijf is ja/nee.
Gelukkig net bericht dat hij met de koerier out for delivery is.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
De koerier is al onderweg, dus zal wel goedkomen.Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:46:
Zou sowieso eventjes bellen met DHL, die kunnen dit dan aan de koerier doorgeven.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2021 09:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
voor degene die Juan z'n bezorging heeft aangepast; one day Karma will hit you back!
Bellen naar DHL.Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:46:
Er is niets aangepast. Staat nog steeds voor vandaag gepland…_Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:48:
voor degene die Juan z'n bezorging heeft aangepast; one day Karma will hit you back!
Daar zou ik niet te zeker van zijn, wij hadden laatste de DHL koerier voor de deur terwijl mijn vrouw net had aangegeven dat het naar een pakketpunt moest (we stonden op het punt te vertrekken). Pakketje kon niet overhandigd worden en moest naar het pakketpunt, wat we ook zeiden.Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:48:
[...]
De koerier is al onderweg, dus zal wel goedkomen.
Zou sowieso eventjes bellen met DHL, die kunnen dit dan aan de koerier doorgeven.
YES, screen protector en hoesje zijn binnen! iPhone is mee met de DHL bezorger voor delivery vandaag.
nooit meer dat ik wat van tmobile pre-order. Sommige mensen hier hebben mijn model op een maandag besteld en hebben hem de volgende dag in huis terwijl tmobile 2-3 weken wachttijd aangeeft
En naar Lisse!!! *snip*
[ Voor 36% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2021 10:54 . Reden: krachtterm ]
Vertrouwen is goed, controle nog beter
voor de DHL mensen, deze url van DHL geeft je de meest up to date tracking info:
https://mydhl.express.dhl...ing.html#/track-by-number
in ieder geval meer up to date dan de ''gewone'' DHL Express pagina
[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 24-09-2021 09:52 ]
Klopt, het interesseert ons niet.KaiseRRuby schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:43:
Jullie zitten allemaal enorm op je hype rondom de levering, maar ik ga toch even een klaagzang opzetten. Interesseert jullie geen lor natuurlijk, maar dan kan ik het toch even van me af schrijven.
Bij mij geen enkele update vanuit Tele2. Besteld om 14.17u, bevestigd op 14.39u. Op de 17e uiteraard.
Status verandert niet, vanmorgen gebeld met Tele2, die weten er ook geen lor van, kijken naar dezelfde tracker als waar wij naar kijken. 'Ja mijnheer, wij krijgen vandaag pas de eerste batches binnen en dan gaan we ze verdelen dus u kunt ook niet eerder een bericht krijgen'. Pardon, op de fora zie je allerlei berichten van mensen die al lang berichten hebben gekregen voor afleveringen, dus dat kan wel. 'Nee, onmogelijk'.
Nou blijf ik altijd enorm vriendelijk want die mensen van de klantenservice kunnen er ook allemaal niets aan doen maar wat een waardeloos verhaal.
Had ik dat geweten, dan had ik gisteren gewoon bij de Mediamarkt besteld en vandaag mijn toestel in huis. Nu heb ik geen flauw idee wanneer hij komt.
spoiler:
Succes!
Succes!
Iemand nog wat van Vodafone gehoord?
Heb gistermiddag het volgende SMSje gekregen, maar tot op heden nog niks anders ontvangen in de mail of verandering in de status van de bestelling:
De levering van de Apple iPhone 13 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 38.
Heb gistermiddag het volgende SMSje gekregen, maar tot op heden nog niks anders ontvangen in de mail of verandering in de status van de bestelling:
De levering van de Apple iPhone 13 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 38.
FYI_Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:50:
voor de DHL mensen, deze url van DHL geeft je de meest up to date tracking info:
De link die ik postte paar posts terug is nog actueler voor mij.
Hahaha.Drardollan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:51:
[...]
Klopt, het interesseert ons niet.
spoiler:![]()
Succes!
Toch heb ik even mijn verhaal kunnen doen!
wel lekker overzichtelijk, die talloze track en trace pagina's van 1 en dezelfde courier; DHL ExpressImperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:52:
[...]
FYI
Heb net gebeld, en geven aan dat het naar mijn juiste adres gaat, maar zie dat niet in de app, en tracking code
[ Voor 8% gewijzigd door Juan op 24-09-2021 09:55 ]
Voor de mede Tele2ers, deze is eindelijk een keer geupdate:
https://forum.tele2.nl/ac...e-iphone-13-pro-max-83384
https://forum.tele2.nl/ac...e-iphone-13-pro-max-83384
Maar echt hoor.. wat een toko.._Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:54:
[...]
wel lekker overzichtelijk, die talloze track en trace pagina's van 1 en dezelfde courier; DHL Express
jep. Ze leveren met PostNL. Heb je een mail met t&t gekregen?fjnijman schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:52:
Iemand nog wat van Vodafone gehoord?
Wat ontzettend triest dat iemand het afleveradres heeft proberen te wijzigen. vertrouwen in de mensheid nog verder gedaald.. kan er met m’n verstand niet bij..Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:54:
Heb net gebeld, en geven aan dat het naar mijn juiste adres gaat, maar zie dat niet in de app, en tracking code
bij mij ook vandaag.. in de postnl app is het te volgen..vandaag tussen 13:00 en 15:00.drmadi schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:56:
[...]
jep. Ze leveren met PostNL. Heb je een mail met t&t gekregen?
kreeg updates via de email ..
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Waar kun je uberhaupt op de Tele2 website je status zien? Ik zie nergens een kopje met bestellingen o.i.d., i.t.t. bijvoorbeeld Vodafone of KPN?KaiseRRuby schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:43:
Jullie zitten allemaal enorm op je hype rondom de levering, maar ik ga toch even een klaagzang opzetten. Interesseert jullie geen lor natuurlijk, maar dan kan ik het toch even van me af schrijven.
Bij mij geen enkele update vanuit Tele2. Besteld om 14.17u, bevestigd op 14.39u. Op de 17e uiteraard.
Status verandert niet, vanmorgen gebeld met Tele2, die weten er ook geen lor van, kijken naar dezelfde tracker als waar wij naar kijken. 'Ja mijnheer, wij krijgen vandaag pas de eerste batches binnen en dan gaan we ze verdelen dus u kunt ook niet eerder een bericht krijgen'. Pardon, op de fora zie je allerlei berichten van mensen die al lang berichten hebben gekregen voor afleveringen, dus dat kan wel. 'Nee, onmogelijk'.
Nou blijf ik altijd enorm vriendelijk want die mensen van de klantenservice kunnen er ook allemaal niets aan doen maar wat een waardeloos verhaal.
Had ik dat geweten, dan had ik gisteren gewoon bij de Mediamarkt besteld en vandaag mijn toestel in huis. Nu heb ik geen flauw idee wanneer hij komt.
via de link die jij post staat bezorger onderweg bij mij. Maar bij alle andere links staat bezorging de 27ste. Ik weet het niet meerImperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:52:
[...]
FYI
Dan krijg je m gewoon vandaag 👍🏻ecm.smits schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:58:
[...]
via de link die jij post staat bezorger onderweg bij mij. Maar bij alle andere links staat bezorging de 27ste. Ik weet het niet meer
Hier: https://www.tele2.nl/klan...l/bestelling/bestelstatusMarleytjuh schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:58:
[...]
Waar kun je uberhaupt op de Tele2 website je status zien? Ik zie nergens een kopje met bestellingen o.i.d., i.t.t. bijvoorbeeld Vodafone of KPN?
Overigens zie ik op het forum dat de levertijden zijn aangepast naar 3-4 weken. Ik hoop niet dat dit betekent dat hun voorraad op is en dat de personen die geen melding hebben gehad moeten wachten totdat er weer een nieuwe batch voorraad is.
M'n iPhone via Vodafone is zojuist bezorgd door Dynalogic. Kon gisterenavond een tijdslot opgeven (9:00 - 14:00 gedaan) en 9:25 stond hij op de stoep
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Mijn bezorger is onderweg, maar er staat nog steeds 'planning wordt gemaakt'. Beetje verwarrend maar dat komt vast wel goed!
Mocht DHL het toch naar Lisse brengen, dan kan niemand deze toch nog ophalen zonder iD?
Het staat nog steeds in de app verkeerd..
Zo maar weer ff bellen met ze.
Complimenten voor de eikel die dit gedaan heeft.. Fijn!
Ik zou nog wel even met ze checken of ze erachter kunnen komen wie die wijziging heeft doorgegeven. Ze hebben daar echt wel middelen voor om die KLOOTZAKKEN DIE HIER MEELEZEN een oor aan te naaien, succes en veel plezier straks met je nieuwe phone!Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:54:
Gisterenavond via belsimpel de 13 Mini 256GB besteld. Nu onderweg voor bezorging in de middag.
Nee, niks gekregen..drmadi schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:56:
[...]
jep. Ze leveren met PostNL. Heb je een mail met t&t gekregen?
Ondanks het feit dat het niet netjes is van iemand om het aflever adres te wijzigen is het natuurlijk ook niet echt handig van je dat je een DHL link in een post zet, ik bedoel waarom zou je dat doen?Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:02:
Mocht DHL het toch naar Lisse brengen, dan kan niemand deze toch nog ophalen zonder iD?
Elect a clown, expect a circus.
Ik zie bij T-Mobile staan: levertijd 3 tot 4 weken. Betekend dat als je nog niks hebt gehoord, dat die levertijd klopt? Hun communicatie ben ik niet over te spreken. Anders ga ik het mooi annuleren, ze zijn aardig op voorraad bij andere partijen.
Bij een servicepunt moet je altijd een legitimatie tonen inderdaad. Sterkte en hoop dat je hem alsnog vandaag in je handen hebt!Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:02:
Edit, zie net onderstaande reactie.
Lijkt dan nogal afhankelijk te zijn van servicepunt of ze zich aan de regeltjes houden of niet, ik krijg het nooit mee zonder
[ Voor 15% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-09-2021 10:07 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Officieel niet. Maar ik heb wel regelmatig pakketjes (voor mezelf) kunnen afhalen zonder ID-kaart… een simpele reden was genoeg (ID vergeten).Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:02:
Misschien maakt de waarde van het pakket nog uit. Ik had dan ook geen afhaalbewijs oid mee.
[ Voor 8% gewijzigd door GeorgeMichael op 24-09-2021 10:07 ]
Klopt helemaal maar het feit dat er vanuit 'hier' (Tweakers) binnen een paar minuten een wijziging plaatsvindt is wel bizar en geeft maar weer aan hoe door en door verrot de mentaliteit is geworden..Slasher schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:04:
[...]
Ondanks het feit dat het niet netjes is van iemand om het aflever adres te wijzigen is het natuurlijk ook niet echt handig van je dat je een DHL link in een post zet, ik bedoel waarom zou je dat doen?
Je pikt die scalpers er zo tussenuit als je een beetje meeleest.
[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 24-09-2021 10:45 ]
Ik zit bijna voor mijn deur te wachten op mijn pakket bezorger meestal zijn ze hier optijd.
(TUSSEN NU EN 11.00) sorry hond Je moet even wachten met je ochtend wandeling
Dank! Wauw, ik zie het inderdaad... Dat wordt inderdaad nog even een paar weken wachten. Het vervelende is dat je volgens mij je bestelling bij Tele2 niet kunt annuleren... anders had ik dat per direct gedaan.KaiseRRuby schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:00:
[...]
Hier: https://www.tele2.nl/klan...l/bestelling/bestelstatus
Overigens zie ik op het forum dat de levertijden zijn aangepast naar 3-4 weken. Ik hoop niet dat dit betekent dat hun voorraad op is en dat de personen die geen melding hebben gehad moeten wachten totdat er weer een nieuwe batch voorraad is.
Ze checken het alleen, de naam echt niet.DutchCrownNL schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:05:
[...]
Bij een servicepunt moet je altijd een legitimatie tonen inderdaad. Sterkte en hoop dat je hem alsnog vandaag in je handen hebt!
Edit, zie net onderstaande reactie.
Lijkt dan nogal afhankelijk te zijn van servicepunt of ze zich aan de regeltjes houden of niet, ik krijg het nooit mee zonder
Al meerdere keren pakketjes meegenomen voor collega's wat niet op mijn naam stond.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ok doeiVerwijderd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:02:
En toestel 2 is ook binnen :)! Tot volgend jaar.
zoiets?X.kleinepanda schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:08:
Ik zit bijna voor mijn deur te wachten op mijn pakket bezorger meestal zijn ze hier optijd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hjbC1dYD60Bv2JhgNMkCEQDA.jpg?f=user_large)
Misschien uit enthousiasme er geen erg in hebben?Slasher schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:04:
[...]
Ondanks het feit dat het niet netjes is van iemand om het aflever adres te wijzigen is het natuurlijk ook niet echt handig van je dat je een DHL link in een post zet, ik bedoel waarom zou je dat doen?
Ja het is dom maar om dat adressen te gaan wijzigen ed nee dat kan gewoon echt niet
Hier staat mijn zending nog op maandag
Ben toch wel benieuwd of ze het nog voor elkaar krijgen om vandaag te leveren na mijn foutje
Ben toch wel benieuwd of ze het nog voor elkaar krijgen om vandaag te leveren na mijn foutje
oh f*ck! hopelijk dan wellicht een avondlevering nog voor vandaag! *cross fingersFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:10:
Hier staat mijn zending nog op maandag![]()
Dan doet post nl dat beter met je id scannen voor pakketjes waar je voor moet tekenen.Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:08:
[...]
Ze checken het alleen, de naam echt niet.
Al meerdere keren pakketjes meegenomen voor collega's wat niet op mijn naam stond.
Idd wat een naaistreek. Hopelijk komt het goed voor @JuanD-Ed schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:07:
[...]
Klopt helemaal maar het feit dat er vanuit 'hier' (Tweakers) binnen een paar minuten een wijziging plaatsvindt is wel bizar en geeft maar weer aan hoe door en door verrot de mentaliteit is geworden..
Je pikt die scalpers/eikels er zo tussenuit als je een beetje meeleest. De aids van het internet tegenwoordig.
Zou mooi zijn en slim als ze zulke pakketjes door schuiven.Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:10:
Hier staat mijn zending nog op maandag![]()
Want op launch dagen iets wijzigen is bijna nooit handig 😉
Iemand die zijn iPhone 13 vandaag geleverd krijgt via T-Mobile?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ja ikDavidas schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:14:
Iemand die zijn iPhone 13 vandaag geleverd krijgt via T-Mobile?
Normaal doe ik het ook niet maar het was gisteren laat en vanochtend vroeg zeg maar..Roos79 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:12:
[...]
Zou mooi zijn en slim als ze zulke pakketjes door schuiven.
Want op launch dagen iets wijzigen is bijna nooit handig 😉

Denk dat een bepaald stofje nog niet helemaal uitgewerkt was en met mijn domme kop niet goed gekeken.
Ik ga ze zo gewoon nog eens bellen, de man aan de telefoon vanochtend was in elk geval zeker dat het vandaag geleverd werd maarja..
Pro Max?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ben maar blij dat ze het niet gewoon voor je deur neer plempen... DHL is echt bizar bezig de laatste tijd. Twitter rammelt dagelijks met dezelfde klachten. Ze doen er niets mee, lijkt gewoonweg geaccepteerd risico...Y451N schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:23:
Nou mijn dag begint lekker zeg. UPS zegt te bezorgen vandaag tussen 11.00-15.00 u, maar raad eens? Ze stonden blijkbaar al om 09.00 u voor de deur? Waar slaat dit op, nu mag ik alsnog wachten tot maandag. Prutsers.
Mijn boefje is liev!
Waar blijven de 1e pics!!!!!1111111one
Mijn boefje is liev!
Hij had het over UPSJB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:15:
[...]
Ben maar blij dat ze het niet gewoon voor je deur neer plempen... DHL is echt bizar bezig de laatste tijd. Twitter rammelt dagelijks met dezelfde klachten. Ze doen er niets mee, lijkt gewoonweg geaccepteerd risico...
Oh, bij de tracking staat:Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:15:
[...]
Normaal doe ik het ook niet maar het was gisteren laat en vanochtend vroeg zeg maar..![]()
Denk dat een bepaald stofje nog niet helemaal uitgewerkt was en met mijn domme kop niet goed gekeken.
Ik ga ze zo gewoon nog eens bellen, de man aan de telefoon vanochtend was in elk geval zeker dat het vandaag geleverd werd maarja..
Klantenservice van DHL onderneemt actie
Nou dan wachten we maar even
Hier kan ik ‘m verwachten tussen 10:00 - 11:55 (Coolblue, Pro 128GB Grafiet).
Spannunddd1!
(al ga ik daarna naar kantoor toe, dus unboxing / installeren etc. zal pas vanaf 17:00 plaatsvinden
)
Spannunddd1!
(al ga ik daarna naar kantoor toe, dus unboxing / installeren etc. zal pas vanaf 17:00 plaatsvinden
[ Voor 37% gewijzigd door AntraXxX op 24-09-2021 10:20 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nog een keer gebeld, en ze geven aan gewoon het originele adres gaat er aangehouden word.
Ze konden alleen zien dat het vanuit mijn account gedaan was.
Raar dat dat kan zonder in te loggen, ook slecht van DHL.
Ook moet er om een ID gevraagd worden bij het ophalen
Het word niet meer in de app aangepast, omdat het adres per zending is.
Misschien ook goed dat het niet meer aan te passen is online, kan iemand dit niet nog een keer doen
Ze konden alleen zien dat het vanuit mijn account gedaan was.
Raar dat dat kan zonder in te loggen, ook slecht van DHL.
Ook moet er om een ID gevraagd worden bij het ophalen
Het word niet meer in de app aangepast, omdat het adres per zending is.
Misschien ook goed dat het niet meer aan te passen is online, kan iemand dit niet nog een keer doen
Je zal vast opgelucht zijn Juan
(deels tot dat je 'm daadwerkelijk in je handen hebt)
[ Voor 44% gewijzigd door Msi92 op 24-09-2021 10:24 ]
Pas als het echt hier bezorgd word, ze kunnen het niet in de app aanpassen
Ben hier vast de enige die zn levering heeft uitgesteld, dagje dierentuin ☺️
Nee hoor, ik onbewustnextnext schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:25:

[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:18 ]
DHL : levering voor het eind van de dag 😴
DHLexpress. Er blijft staan ‘by the end of day’. Op DHL parcel is onderweg maar ook weer niet… heel wazig dus even de vraag gesteld; Hoe laat kan ik het pakje verwachten? Hieronder het antwoord😒
de verzender heeft gekozen voor een gehele dagaflevering waardoor wij helaas bij een eerste afleverpoging geen tijdindicatie kunnen geven. Zodra de zending met de koerier mee is, dan krijg je een nieuwe update te zien in de tracking. Vanaf dat moment tot 21:00 kan de zending geleverd worden
de verzender heeft gekozen voor een gehele dagaflevering waardoor wij helaas bij een eerste afleverpoging geen tijdindicatie kunnen geven. Zodra de zending met de koerier mee is, dan krijg je een nieuwe update te zien in de tracking. Vanaf dat moment tot 21:00 kan de zending geleverd worden
had je bezorging dan gewijzigd naar de leeuwenkooi (of evt het hok van de chimpansees) van de dierentuin voor vandaag! win-winnextnext schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:25:
Update van mobiel.nl ondertussen. Is nu op voorraad (t-mobile) en wordt dadelijk verzonden en als het goed is vanmiddag nog bezorgd.
Stokstaartjes was ook leuk geweest, die kijken bijna net zo halsreikend uit als jullie 😉_Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:28:
[...]
had je bezorging dan gewijzigd naar de leeuwenkooi (of evt het hok van de chimpansees) van de dierentuin voor vandaag! win-win
[verwijderd]
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:18 ]
Deze titel somt het aardig op
Nou, Mediamarkt... Afgelopen maandag besteld, gisteren verzonden.. Stond eerst op levering vandaag (PostNL) maar blijkbaar krijgen ze het niet voorelkaar en is het verschoven naar morgen.......
Vanochtend heb ik gebeld naar de T-Mobile shop. Blijkt dat ze (kennelijk) gisteren geprobeerd hebben mij te bellen, maar niet gesproken gekregen. Vreemd - geen gemist gesprek.crackanimal schreef op donderdag 23 september 2021 @ 20:33:
[...]
You`re not alone ;-) Ik heb ook (nog) geen bericht of telefoontje ontvangen. De 256 pro blauw besteld, vrijdag om 14.01 dus mag hopen dat ik èèn van de eersten was
Ik ga morgenvroeg even bellen wanneer ze open zijn, wil niet te ongeduldig zijn maar gezien al veel mensen wèl gebeld zijn wil ik het toch ff zeker weten.
Anyway, de iPhone lag klaar en kon hem direct ophalen! Dit jaar dus goed gegokt, en één van de snelste opties gekozen. Ik ga iig lekker aan de slag.
Succes allemaal!
Alsin alleen een verzendlabel aangemaakt of verzaakt PostNL?Backspace-NL schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:32:
Nou, Mediamarkt... Afgelopen maandag besteld, gisteren verzonden.. Stond eerst op levering vandaag (PostNL) maar blijkbaar krijgen ze het niet voorelkaar en is het verschoven naar morgen.......
Mijn boefje is liev!
Waarom duurt wachten zolang.volgende dillema als de iphone binnen is eerst met de hond lopen of eerst de telefoon uitpakken en instaleren geen idee hoelang dat duurt. Jaren geleden een iphone gehad maar de afgelopen 7 jaar zit ik al bij huawei
Straks om 13:00 mijn 13 Pro ophalen in Den Haag. Maat van mij heeft dezelfde besteld
𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾
[verwijderd]
[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:18 ]
Out of the blue van Amac: je kan je bestelling op komen halen

Gezien postNL geen tijd voor mij heeft vandaag regel ik het zelf wel, apple store Den Haag here I come 
Meteen vanuit mijn nachtdienst de trein ingestapt
Meteen vanuit mijn nachtdienst de trein ingestapt
Hahhaa gelukkig is meneer zindelijk maak mij meer zorgen dan on die kat die elke doos leuk vind als kattenbak te gebruikenMar.tin schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:35:
[...]
Ik zou eerst met je hond gaan lopen voordat hij in het doosje van je nieuwe iPhone kakt terwijl jij hem aan het instellen bent
Sorry maar dieren en kinderen gaan echt voor op een iPhone.. Ga wandelen met je hond! Het is heel slecht om een hond te laten wachten met een volle blaas, kunnen ze infecties van krijgen en zelfs erger!X.kleinepanda schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:33:
Waarom duurt wachten zolang.volgende dillema als de iphone binnen is eerst met de hond lopen of eerst de telefoon uitpakken en instaleren geen idee hoelang dat duurt. Jaren geleden een iphone gehad maar de afgelopen 7 jaar zit ik al bij huawei
Gelukkig heb ik hem vannacht rond 04.00 nog uit gelaten ( was pas om 05.00 terug iets met niet kunnen slapenBlazeMuis schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:36:
[...]
Sorry maar dieren en kinderen gaan echt voor op een iPhone.. Ga wandelen met je hond! Het is heel slecht om een hond te laten wachten met een volle blaas, kunnen ze infecties van krijgen en zelfs erger!
Zodra de iphone binnen is ga ik met hem wandelen
[ Voor 5% gewijzigd door X.kleinepanda op 24-09-2021 10:38 ]
Ja. Hij is out for delivery.Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:22:
@Dennisweb jou iPhone al in Heereveen aangekomen?
De ironie zit 'm hier in dat nou net het bedrijf wat 100% weet hoe met telefoons om te gaan, het blijkbaar niet lukt om je te contactencrackanimal schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:33:
[...]
Vanochtend heb ik gebeld naar de T-Mobile shop. Blijkt dat ze (kennelijk) gisteren geprobeerd hebben mij te bellen, maar niet gesproken gekregen. Vreemd - geen gemist gesprek.
Anyway, de iPhone lag klaar en kon hem direct ophalen! Dit jaar dus goed gegokt, en één van de snelste opties gekozen. Ik ga iig lekker aan de slag.
Succes allemaal!
Ik heb hem binnen!!!
Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?
Heb een PostNL track&trace nummer, maar de zending is nog niet aangekomen bij PostNL. Dat is direct het probleem, zal de reden zijn waarom het pakket morgen pas aangeboden gaat worden. Heb stiekem nog enige hoop dat er zo'n bulk aan pakketten binnen is gekomen dat toch ergens nog iemand iets in gaat scannen en het alsnog vandaag aankomt (zal niet de eerste keer zijn overigens!).JB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:33:
[...]
Alsin alleen een verzendlabel aangemaakt of verzaakt PostNL?
Die partij in Lisse gaat het in de gaten houden, en belt mij op zodra er een pakketje op mijn naam binnenkomt.
En geeft aan zeker op ID te controleren. Ze zijn daar al een keer mee in de mist gegaan, dus garantie dat er om een ID gevraagd word.
En geeft aan zeker op ID te controleren. Ze zijn daar al een keer mee in de mist gegaan, dus garantie dat er om een ID gevraagd word.
[ Voor 10% gewijzigd door Juan op 24-09-2021 10:40 ]
Je wilt niet weten hoe blij je mij maakt met deze update!LorenzoG schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:29:
Update van mobiel.nl ondertussen. Is nu op voorraad (t-mobile) en wordt dadelijk verzonden en als het goed is vanmiddag nog bezorgd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.