In de winkel of online? Ik heb gisteravond de winkel gebeld waar ik heb besteld. Had ook nog niks gehoord. Ze hebben gecheckt en krijgen vanochtend de toestellen binnen in de winkel, ze konden zien dat de mijne er (als er niks mis gaat met vracht) bij zit! Wordt gebeld zodra de vracht binnen is dat ik hem kan ophalen.DeYoloMan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:37:
Nog steeds geen update van Amac... hopelijk heb ik hem dit weekend nog...
| Arrived at delivery facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
ondanks bovenstaande zie ik dat de levering pas de 27ste gaat plaats vinden. Dat is wel vreemd, heb gewoon bij apple besteld en tot vanmorgen stond leverdatum gewoon op de 24ste.
Nou ja, afwachten maar....
ondanks bovenstaande zie ik dat de levering pas de 27ste gaat plaats vinden. Dat is wel vreemd, heb gewoon bij apple besteld en tot vanmorgen stond leverdatum gewoon op de 24ste.
Nou ja, afwachten maar....
Post NL komt hem vandaag tussen 10:00 en 12:30 brengen. Dat is beter dan via UPS van Apple want die komen altijd later. Fantastisch zeg!Arsance schreef op donderdag 23 september 2021 @ 23:33:
[...]
Nooit echt problemen gehad met Mediamarkt maar heeft niet mijn voorkeur. Proberen waard in ieder geval! Tag me even als je meer weet morgen!
Media Markt heeft hem volgens de communicatie verzonden maar PostNL heeft hem nog niet ontvangen. Levering staat daardoor op morgen…
Toej ik twee maanden geleden ging voor reparatie van m'n Macbook, waren ze daar heel strikt in door corona...schumi1986 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:26:
[...]
Ik ga ook naar Den Haag vandaag, weet jij of ze letten op de afhaaltijd?
7:20 DHL aangekomen in jouw regio….
Ook lekker milieubewust
Van Eindhoven naar Brussel weer naar Eindhoven.
Ook lekker milieubewust
Van Eindhoven naar Brussel weer naar Eindhoven.
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Hier naar Rotterdam van Eindhoven en dan naar Zeeuws Vlaanderen, terwijl Brussel dichterbij ligt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heeft te maken met landsgrenzen en logistieke planning. Het zal echt voordeliger zijn om deze route te nemencarpebios schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:43:
Hier naar Rotterdam van Eindhoven en dan naar Zeeuws Vlaanderen, terwijl Brussel dichterbij ligt.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Mijn Mediamarkt order van gisteravond staat op "Ophalen mogelijk vanaf 24-9-2021 in behandeling"
Daaronder staat weer "Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid"
Gekozen voor afhalen in winkel.
Zal wel niks worden weer.
Ik heb precies dezelfde status en besteld maandag om iets voor 14:00. Kan dus nog goedkomen.mregeling schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:46:
Mijn Mediamarkt order van gisteravond staat op "Ophalen mogelijk vanaf 24-9-2021 in behandeling"
Mijn MediaMarkt bestelling heeft inderdaad ook dezelfde status. Gisteravond besteld voor ophalen in winkel.mregeling schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:46:
Update: MediaMarkt klantenservice zojuist gesproken en zij hebben mij bevestigd dat mijn bestelling naar de betreffende winkel gestuurd is voor ophalen vandaag. De eerstvolgende 'statusupdate' op hun website en per mail zou ook zijn dat de bestelling klaar ligt om op te halen.
[ Voor 28% gewijzigd door stefanschroen op 24-09-2021 08:06 ]
Niet alleen de proRiuujin schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:03:
Coolblue lijkt de pro weer te hebben,levering morgen. Net besteld dus we zullen zien.
Jammer dat ze geen same day delivery hebben
Hebben ze vaak wel voor 5 euro extra, mogelijk dat ze het vandaag zelf ontvangen pas en daarom dat niet lukt?Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:11:
[...]
Niet alleen de pro
Jammer dat ze geen same day delivery hebben
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarschijnlijkcarpebios schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:12:
[...]
Hebben ze vaak wel voor 5 euro extra, mogelijk dat ze het vandaag zelf ontvangen pas en daarom dat niet lukt?
Meer mensen in regio noord waar hij via UPS komt en waarbij de status nog “Departed from facility” is?
Vannacht om 1:23 vertrokken en nog geen status update. Hoesjes die via UPS kwamen waren nu al lang en breed met de bezorger mee
Vannacht om 1:23 vertrokken en nog geen status update. Hoesjes die via UPS kwamen waren nu al lang en breed met de bezorger mee
[ Voor 38% gewijzigd door Toppe op 24-09-2021 08:14 ]
Hey wat grappig, hier precies hetzelfde, 5:50 vertrokken vanuit Brussel. Ook zuid LimburgAlpha89 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 05:58:
DHL Departed Brussels 05:50. Nu onderweg naar Maastricht en dan hopelijk strakjes op tijd bij mij haha!
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
07:09 out for delivery vanuit rotjeknor
Hier ook onderweg met de bezorger (07:29), er staat echter nog wel “planning wordt gemaakt” en verder geen bezorgtijd.
Ben je ook om 8:00 aangekomen op de delivery facility?ijskonijn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:14:
[...]
Hey wat grappig, hier precies hetzelfde, 5:50 vertrokken vanuit Brussel. Ook zuid Limburg
nice!! gefeliciteerdmaarten22 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:20:
Zonder reservering bij Apple Haarlem, kwam om 07:55 aan. Ze hadden een kleine voorraad voor vrije verkoop. 1tb pro Max en 256 pro.
[Afbeelding]

Yep, zie ik net ook.Alpha89 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:20:
[...]
Ben je ook om 8:00 aangekomen op de delivery facility?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
en nu is het zo wachten totdat de eerste hier een ''On Hold'' DHL melding ziet in zijn of haar tracking en gaat flippen ''Whattt!??' oftewel dan de kans zeer is groot dat je een avondlevering hebt te pakken
Schijnt dat v&a nog wat heeftOmniferious schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 06:52:
Mijn Apple iPhone 13 (256 GB) - (PRODUCT) RED en Apple iPhone 13 Pro Max (256 GB) - zilver die ik via Amazon.nl heb besteld staan nog steeds op Not Yet Dispatched, iemand die wel vanuit amazon een bevestiging heeft gekregen?
En wanneer iedereen zijn Iphone heeft gaan we verder over gele display’s_Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:29:
en nu is het zo wachten totdat de eerste hier een ''On Hold'' DHL melding ziet in zijn of haar tracking en gaat flippen ''Whattt!??' oftewel dan de kans zeer is groot dat je een avondlevering hebt te pakken
Zelfde hier, toppers zijn het ook.Johnvh schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:34:
Media Markt heeft hem volgens de communicatie verzonden maar PostNL heeft hem nog niet ontvangen. Levering staat daardoor op morgen…
Maar ergens had ik er al rekening mee gehouden dat ik hem vandaag niet zou ontvangen.
Dat hoop ik toch niet mee te maken, ik laat afleveren op kantoor en rond 16:00 wil ik toch wel weg zijn eigenlijk hier_Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:29:
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Meer dan 3100 euro zo los op het dashboardmaarten22 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:20:
Zonder reservering bij Apple Haarlem, kwam om 07:55 aan. Ze hadden een kleine voorraad voor vrije verkoop. 1tb pro Max en 256 pro.
[Afbeelding]
PostNL is het weer eens maximaal aan het verkl*ten, want ook bij de coolblue zendingen is het ineens zaterdag gewordenNeonovA schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:36:
[...]
Zelfde hier, toppers zijn het ook.
Maar ergens had ik er al rekening mee gehouden dat ik hem vandaag niet zou ontvangen.
Dan hoop ik voor je dat je hebt aangegeven dat het een zakelijk adres is. Anders ziet DHL het als een particulier adres en kun je ook in de avondlevering zitten.Drardollan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:36:
[...]
Dat hoop ik toch niet mee te maken, ik laat afleveren op kantoor en rond 16:00 wil ik toch wel weg zijn eigenlijk hier
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Was volgens mij geen optie (of ik heb het gemist). Maar DHL weet dat dit een zakelijk adres is zover ik weet, er komen nooit avondleveringen.Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:42:
[...]
Dan hoop ik voor je dat je hebt aangegeven dat het een zakelijk adres is. Anders ziet DHL het als een particulier adres en kun je ook in de avondlevering zitten.
Bij mij staat er nog "vandaag" maar verder geen indicatieschumi1986 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:38:
[...]
PostNL is het weer eens maximaal aan het verkl*ten, want ook bij de coolblue zendingen is het ineens zaterdag geworden

Waar kan je überhaupt het tijdvak van DHL zien? Ik zie alleen maar planning word gemaakt. Wat een achteruitgang tov PostNL zeg.
Getver, besteld bij Apple vorige week vrijdag. Bij mij staat er nog: Wordt bezorgd: Vandaag, maar met de status Verzending wordt voorbereid (zonder een Volg zending link). Heb er een hard hoofd in

https://ondemand.dhl.comImperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:51:
Waar kan je überhaupt het tijdvak van DHL zien? Ik zie alleen maar planning word gemaakt. Wat een achteruitgang tov PostNL zeg.
DHL Parcel en DHL Express zijn twee losstaande bedrijven.
Yes mijn telefoon word geleverd vandaag tussen 10.00 en 13.00
je had tot gisteravond een tijdsslot kunnen kiezen via de ondemand pagina van DHL. Ben je nu te laat mee, gok ik zo.Imperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:51:
RobbieB schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 07:20:
Lekker bezig Coolblue…
[Afbeelding]
Shoutout to the boys in blue…
:strip_exif()/f/image/BLAneJukAfTOm4cbhR8J4KKj.jpg?f=fotoalbum_large)
Jeej! De glimlach is hier weer aanwezig hoor.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik vind het prima, als ie maar vandaag komt. Ik wist het hele bestaan niet af van die ondemand pagina.._Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:56:
[...]
je had tot gisteravond een tijdsslot kunnen kiezen via de ondemand pagina van DHL. Ben je nu te laat mee, gok ik zo.
Wat een pech dat ik op kantoor zit. Ik zie net (Ring deurbel) de postbode aanbellen met mijn iPhone 13 van Mediamarkt maar helaas dus nog even geduld tot vanmiddag 1700 uur voordat ik hem kan uitpakken. Wel credits voor MM met hun levering volgens afspraak, mag ook wel eens gezegd worden!
Is ook nooit genoemd hier.Imperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:00:
[...]
Ik vind het prima, als ie maar vandaag komt. Ik wist het hele bestaan niet af van die ondemand pagina..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oeps goedemorgen... dat was de volgende dagFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:43:[/b]
@_Bailey_ Vanochtend het tijdsvak van 14:00 - 17:00 naar 10:00 - 15:00 aan kunnen passen.
Thanks!
Kon het zelf niet meer aanpassen naar vandaag dus maar even gebeld (wat een ellendig lang keuze menu zeg..). De medewerker ging een bericht sturen naar het sorteercentrum dat die alsnog vandaag geleverd moet worden.
Was niet handig van * Famous
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier netzo. Levering UPS voor het einde van de dagDennisweb schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 01:58:
Eindhoven: vertrokken uit faciliteit (UPS) . Op naar Heerenveen en uitleveren in Sappemeer.

Die van jou al aangekomen in Heerenveen dan?WtoyoZ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:04:
[...]
Hier netzo. Levering UPS voor het einde van de dag
PostNL komt hier vandaag langs maar geen tijdsindicatie. Ik hoop dat het voor 17u is anders heb ik pech..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
@Imperium zie hierboven. Wellicht ff een belletje naar DHL?Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:04:
[...]
Oeps goedemorgen... dat was de volgende dag![]()
Kon het zelf niet meer aanpassen naar vandaag dus maar even gebeld (wat een ellendig lang keuze menu zeg..). De medewerker ging een bericht sturen naar het sorteercentrum dat die alsnog vandaag geleverd moet worden.
Was niet handig van * Famous
Wat een slechte service van T-mobile zeg..
Vrijdag 17-09 om 14:01 gebeld voor een Pro 256GB Graphite. Om 14:20 was het geregeld en was het gesprek afgerond.
Om 15:01 pas de bevestiging gekregen en nu zit ik blijkbaar niet bij de eerste levering en moet ik 3 tot 4 weken wachten.
Zojuist mijn bestelling bij T-mobile geannuleerd en online via de Apple Store een Pro 256GB besteld. Kan hem daar morgen ophalen. Ze zoeken het maar uit 🤣
Vrijdag 17-09 om 14:01 gebeld voor een Pro 256GB Graphite. Om 14:20 was het geregeld en was het gesprek afgerond.
Om 15:01 pas de bevestiging gekregen en nu zit ik blijkbaar niet bij de eerste levering en moet ik 3 tot 4 weken wachten.
Zojuist mijn bestelling bij T-mobile geannuleerd en online via de Apple Store een Pro 256GB besteld. Kan hem daar morgen ophalen. Ze zoeken het maar uit 🤣
Ben ik de enige die de iphone 13 bij BCC heeft besteld dit jaar? ik zie verder niemand met BCC (Iphone 13 Pro max 256gb)
Bij Apple kun je bij leveradres aangeven of het een bedrijf is ja/nee.Drardollan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 08:47:
[...]
Was volgens mij geen optie (of ik heb het gemist). Maar DHL weet dat dit een zakelijk adres is zover ik weet, er komen nooit avondleveringen.
Volgens een Whatsapp berichtje van gisteravond zouden de iPhones bij hun vandaag pas binnen komen. Dan zouden we dus, waarschijnlijk, vanaf morgen pas de iPhones van mobiel.nl binnen krijgen.
Onderweg voor aflevering vandaagToppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:05:
[...]
Die van jou al aangekomen in Heerenveen dan?
24-9-2021 07:18
Heerenveen, NL
Vertrokken uit faciliteit
24-9-2021 01:23
Eindhoven, NL
Geen aangekomen in Heerenveen? Die van mij zit in de zelfde wagen, alleen is het na 01:23 stilWtoyoZ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:11:
[...]
Onderweg voor aflevering vandaag
24-9-2021 07:18
Heerenveen, NL
Vertrokken uit faciliteit
24-9-2021 01:23
Eindhoven, NL
Neuh, er staat vandaag. Ik wacht het wel af. Mijn ervaring is als je nu nog gaat lopen rotzooien dat je het automatische proces verstoort en dan gaat er ineens alles mis. Ik wacht t wel af. Vanavond heb ik m vast._Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:06:
[...]
@Imperium zie hierboven. Wellicht ff een belletje naar DHL?
Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:12:
[...]
Geen aangekomen in Heerenveen? Die van mij zit in de zelfde wagen, alleen is het na 01:23 stil
:strip_exif()/f/image/mqgPYO7bLVdFUYSMnRUSiZ6C.jpg?f=fotoalbum_large)
ik zag in 1x dat mijn bezorging is verplaatst naar de 27ste. Via DHL
Blijkbaar een gewilde kleur ofzo? Ik heb om ~17.30 dezelfde besteld (nadat ik eerst een mini had gecanceldFlorissant schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:08:
Wat een slechte service van T-mobile zeg..
[ Voor 5% gewijzigd door 3p0x op 24-09-2021 09:17 ]
Wat zijn je laatste twee status updates dan? Bij mij is het 6:08 in Amsterdam en dan delivery 24-09 end of the day.ecm.smits schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:16:
ik zag in 1x dat mijn bezorging is verplaatst naar de 27ste. Via DHL
Als ze hem naar maandag zetten breek ik de tent af daar 😂
Inmiddels zijn ze mijn pakket gereed aan het maken bij Mobiel.nl!Fuwor schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:22:
[...]
13 Pro 256GB Silver T-Mobile besteld om 14:02 nog niet verzonden helaas…
Zelfde bij mij, moet uiteindelijk naar regio Noord komen.Imperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:18:
[...]
Wat zijn je laatste twee status updates dan? Bij mij is het 6:08 in Amsterdam en dan delivery 24-09 end of the day.
Ik heb zo een dubbele pro Max 256 zilver van Apple liggen voor de liefhebber
FridayImperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:18:
[...]
Wat zijn je laatste twee status updates dan? Bij mij is het 6:08 in Amsterdam en dan delivery 24-09 end of the day.
September, 24 2021
06:08 Local time | Arrived at delivery facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Estimated Delivery Date
September, 27 2021 - By End of Day
Godver. Bij mij staat nog steeds alleen vertrokken. Ben benieuwd, ze moeten hem voor einde dag afleveren.
leuk!!! maak ik foto's en video's van met mijn 13 Pro en deel ik ze hier...goed?Imperium schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:18:
[...]
ik heb gebeld naar dhl. Er werd gezegd dat er nog wel een kans bestaat vandaag. Maar ja, daar ga ik maar niet van uitecm.smits schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:20:
[...]
Friday
September, 24 2021
06:08 Local time | Arrived at delivery facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Estimated Delivery Date
September, 27 2021 - By End of Day
Ik ben bang van welGeertMuuz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:08:
Ben ik de enige die de iphone 13 bij BCC heeft besteld dit jaar? ik zie verder niemand met BCC (Iphone 13 Pro max 256gb)
Nou mijn dag begint lekker zeg. UPS zegt te bezorgen vandaag tussen 11.00-15.00 u, maar raad eens? Ze stonden blijkbaar al om 09.00 u voor de deur? Waar slaat dit op, nu mag ik alsnog wachten tot maandag. Prutsers.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QUS9Y6AiarPlyuvO6Z1D6clS.png?f=user_large)
It's the final countdown ...
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Komt vast goed.Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:20:
[...]
Godver. Bij mij staat nog steeds alleen vertrokken. Ben benieuwd, ze moeten hem voor einde dag afleveren.
Ik had vanmorgen trouwens ook nog een sms van UPS dat de artikelen vandaag worden bezorgd.
zoals??DonRoger schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:25:
Maarja, er zijn ergere dingen.
Sms heb ik niet gehad. Anders morgen bij Coolblue afhalenWtoyoZ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:24:
[...]
Komt vast goed.
Ik had vanmorgen trouwens ook nog een sms van UPS dat de artikelen vandaag worden bezorgd.
Mocht kiezen tussen 12:00-18:00 of 15:00-21:00... gekozen voor 12:00-18:00. Het ENIGE wat ik in dat hele blok van 6 uur hoef te doen is héééél even de kinderen van school halen om half vier... uiteraard gaan ze leveren tussen 14:39 en 16:39
... pfff, gelukkig kan oma in geval van "nood" paraat staan en bijspringen want moet persoonlijk aannemen i.v.m. kredietovereenkomst.
Zie op Twitter ook al berichtjes voorbij komen dat DHL leveringen voor sommigen naar de 27e zijn verplaatst

Nieuwe SMS DHL
(DHL Message) AWB: XXXXX To: RIJEN, 24 Sep 21 9:26 AM - With delivery courier - EINDHOVEN,NETHERLANDS, THE Questions? www.dhl.com
(DHL Message) AWB: XXXXX To: RIJEN, 24 Sep 21 9:26 AM - With delivery courier - EINDHOVEN,NETHERLANDS, THE Questions? www.dhl.com
SMSje van DHL dat bezorger onderweg is.
Had gisteren via On Demand het tijdvak aangepast naar 10:00 - 14:00.
Dus ben benieuwd hoelaat hij er is.
Ben tot +/- 12:30 thuis aan het werk. Vanmiddag op kantoor.
Maar heb als alternatief aflevermethode ingesteld op Voordeur.
En m'n vrouw is ook gewoon thuis. Dus komt sowieso goed.
Had gisteren via On Demand het tijdvak aangepast naar 10:00 - 14:00.
Dus ben benieuwd hoelaat hij er is.
Ben tot +/- 12:30 thuis aan het werk. Vanmiddag op kantoor.
Maar heb als alternatief aflevermethode ingesteld op Voordeur.
En m'n vrouw is ook gewoon thuis. Dus komt sowieso goed.
[ Voor 79% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2021 09:31 ]
Ik heb bij Reviva voor zaterdag een afspraak voor het ontvangen van de telefoon.
Nu is dat tijdslot nogal ruim, van 12.00 tot 18.00. Weet iemand of het bezorgtijdstip als het moment dichter bijkomt ook wordt gecommuniceerd?
Ik herinner me van een andere bezorging ooit dat je kon zien hoeveel stops de vervoerder nog had voor hij bij jouw adres was.
Nu is dat tijdslot nogal ruim, van 12.00 tot 18.00. Weet iemand of het bezorgtijdstip als het moment dichter bijkomt ook wordt gecommuniceerd?
Ik herinner me van een andere bezorging ooit dat je kon zien hoeveel stops de vervoerder nog had voor hij bij jouw adres was.
daar ben ik dus 1 vanrenegrunn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:28:
Zie op Twitter ook al berichtjes voorbij komen dat DHL leveringen voor sommigen naar de 27e zijn verplaatst
Weer SMS
DHL Express xxxx van APPLE is gepland voor VANDAAG 10:00-15:00. Volg:
DHL Express xxxx van APPLE is gepland voor VANDAAG 10:00-15:00. Volg:
[ Voor 13% gewijzigd door Juan op 24-09-2021 09:40 ]
Je link weghalen. Anders kies ik volgende weekJuan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:33:
Weer SMS
DHL Express xxxx van APPLE is gepland voor VANDAAG 10:00-15:00. Volg: del.dhl.com/NL/
Geplande levering staat bij jou op 27 september.Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:33:
Weer SMS
DHL Express xxxx van APPLE is gepland voor VANDAAG 10:00-15:00.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2021 09:45 ]
Je quote z’n link…Rivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:37:
[...]
Geplande levering staat bij jou op 27 september.
Liefhebbers, bol heeft voorraad 13 pro max 128GB
Coolblue 512 GB
Coolblue 512 GB
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket
Hier staat nu bezorger onderweg ondanks dat express op 6:08 Amsterdam blijft hangen. Ik heb er wel vertrouwen in
Hier staat nu bezorger onderweg ondanks dat express op 6:08 Amsterdam blijft hangen. Ik heb er wel vertrouwen in
Apple heeft in Den Haag ook bijna alles op voorraad voor vandaag afhalen.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Net nog niet... Hoop niet dat iemand dat gewijzigd heeft via zijn linkRivanov schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:37:
[...]
Geplande levering staat bij jou op 27 september.
Heeft zo te zien al iemand zitten klooien met zijn link.mregeling schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:35:
Haal je link weg. Niet handig
Zou even DHL bellen om die wijziging ongedaan te laten maken Juan!
Lol ik weet nog een verhaal op Macrumors dat iemand ooit z’n track en trace had gedeeld in een screenshot. Nou diegene kreeg dus mooi geen iPhone thuisbezorgd. Lullig maar in zo’n wereld leven we.
Nee zegt ‘ie.. wat kinderachtig!Bartallstar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:40:
[...]
Heeft zo te zien al iemand zitten klooien met zijn link.
Zou even DHL bellen om die wijziging ongedaan te laten maken Juan!
Yeuhhh! Onderweg!!
Komt wel goed. Je moet gewoon wat faith hebben.GeorgeMichael schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:39:
[...]
Net nog niet... Hoop niet dat iemand dat gewijzigd heeft via zijn link
Jullie zitten allemaal enorm op je hype rondom de levering, maar ik ga toch even een klaagzang opzetten. Interesseert jullie geen lor natuurlijk, maar dan kan ik het toch even van me af schrijven.
Bij mij geen enkele update vanuit Tele2. Besteld om 14.17u, bevestigd op 14.39u. Op de 17e uiteraard.
Status verandert niet, vanmorgen gebeld met Tele2, die weten er ook geen lor van, kijken naar dezelfde tracker als waar wij naar kijken. 'Ja mijnheer, wij krijgen vandaag pas de eerste batches binnen en dan gaan we ze verdelen dus u kunt ook niet eerder een bericht krijgen'. Pardon, op de fora zie je allerlei berichten van mensen die al lang berichten hebben gekregen voor afleveringen, dus dat kan wel. 'Nee, onmogelijk'.
Nou blijf ik altijd enorm vriendelijk want die mensen van de klantenservice kunnen er ook allemaal niets aan doen maar wat een waardeloos verhaal.
Had ik dat geweten, dan had ik gisteren gewoon bij de Mediamarkt besteld en vandaag mijn toestel in huis. Nu heb ik geen flauw idee wanneer hij komt.
Bij mij geen enkele update vanuit Tele2. Besteld om 14.17u, bevestigd op 14.39u. Op de 17e uiteraard.
Status verandert niet, vanmorgen gebeld met Tele2, die weten er ook geen lor van, kijken naar dezelfde tracker als waar wij naar kijken. 'Ja mijnheer, wij krijgen vandaag pas de eerste batches binnen en dan gaan we ze verdelen dus u kunt ook niet eerder een bericht krijgen'. Pardon, op de fora zie je allerlei berichten van mensen die al lang berichten hebben gekregen voor afleveringen, dus dat kan wel. 'Nee, onmogelijk'.
Nou blijf ik altijd enorm vriendelijk want die mensen van de klantenservice kunnen er ook allemaal niets aan doen maar wat een waardeloos verhaal.
Had ik dat geweten, dan had ik gisteren gewoon bij de Mediamarkt besteld en vandaag mijn toestel in huis. Nu heb ik geen flauw idee wanneer hij komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.