ik anders niet. kpn stap 1, was absoluut niet na 14:15 met bestellen vrijdagSuperTweakerX schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:10:
[...]
Niet voor de Max in ieder geval, iphone 13 pro max 128gb morgen in huis.
Hier ook inmiddels de track&trace ontvangen van Belsimpel, wordt morgen geleverd.
Developer
13 Pro 128 GB GrijsShikaziku schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:46:
[...]
Welk model? Mijne staat nog op wordt verzameld
Jeuj, bericht (sms) van DHL: we zijn onderweg, levering verwacht mogen.
(13 Pro / 512GB / Sierra blue)
(13 Pro / 512GB / Sierra blue)
[ Voor 19% gewijzigd door renegrunn op 23-09-2021 16:19 ]
Kreeg je ook een e-mail of SMS van KPN als er een status update was?bAdmuTs schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Nieuwe status bij KPN:
Uw nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Belsimpel lijkt een hele grote voorraad te hebben, vandaag voor 23:30 besteld morgen in huis? (ICM KPN en vodafone)
[ Voor 10% gewijzigd door Terrie op 23-09-2021 16:22 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ja heel netjes idd. Wel kleine selectie waar dat voor geld.Terrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
Belsimpel lijkt een hele grote voorraad te hebben, vandaag voor 23:30 besteld morgen in huis? (ICM KPN en vodafone)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inmiddels alweer naar een levertijd van 3 wekenTerrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
Laat maar, ik keek naar de losse toestellen..
[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenvde89 op 23-09-2021 16:29 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nee helemaal niks. Alleen in het begin dat er een iPhone 13 gereserveerd was.alvani schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:18:
[...]
Kreeg je ook een e-mail of SMS van KPN als er een status update was?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik zit al een tijdje mee te lezen wil na jaren Android toch eens de stap wagen om een iPhone te kopen.
Twijfel om te wachten tot ze ergens te bestellen zijn bij een webshop, of gewoon bij apple zelf bestellen en dan maar een paar weken wachten. (en hopen dat ie eerder komt).
Zag net wel bij belsimpel sommige varianten op voorraad, klik je hem aan staat er 3 weken of 5 weken.
Andere staat 5-7 werkdagen en als je hem aanklikt blijft dat staan.
De Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Blauw staat 5-7 werkdagen hoe betrouwbaar zou dat zijn?
Zit te twijfelen om die te bestellen.
Twijfel om te wachten tot ze ergens te bestellen zijn bij een webshop, of gewoon bij apple zelf bestellen en dan maar een paar weken wachten. (en hopen dat ie eerder komt).
Zag net wel bij belsimpel sommige varianten op voorraad, klik je hem aan staat er 3 weken of 5 weken.
Andere staat 5-7 werkdagen en als je hem aanklikt blijft dat staan.
De Apple iPhone 13 Pro Max 256GB Blauw staat 5-7 werkdagen hoe betrouwbaar zou dat zijn?
Zit te twijfelen om die te bestellen.
Heb al t&t van mobiel.nl voor levering voor morgen..... alleen me vrouw nog niet voor haar normale 13.max-96 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:58:
[...]
Ik heb wel contact met Mobiel.nl gehad en daar werd me verteld dat ze morgen pas verzonden zouden worden. Alleen konden ze niet zeggen of mijn toestel daarbij zou zitten.
Iemand van vodafone al een bericht gehad voor de levering ?
Iemand die gekozen heeft voor ophalen bij de Apple store al iets gehoord? Bij mij alles nog op dezelfde status als op dag 1.
Ik kreeg een paar uur geleden de volgende SMS van Vodafone:Kcetin1994 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:07:
Iemand van vodafone al een bericht gehad voor de levering ?
De levering van de Apple iPhone 13 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 38.
Dus denk dat de levering voor morgen gepland staat.
Waah, ik zie nu dat mijn postcode verkeerd staat bij UPS. Adres klopt wel, dus ik hoop dat ze eruit komen.
Dan ben je de eerste die een update heeft ontvangen van onze vrienden bij Mobiel.nlSultanPindakaas schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:57:
[...]
Heb al t&t van mobiel.nl voor levering voor morgen..... alleen me vrouw nog niet voor haar normale 13.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Even met mobiel.nl gechat en tele2 toestellen komen morgen pas binnen. Dat verklaart een hoop...
Had een bestelling geplaats rond 12:00 denk niet dat de track en trace vandaag nog binnenkomt...fjnijman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:11:
[...]
Ik kreeg een paar uur geleden de volgende SMS van Vodafone:
De levering van de Apple iPhone 13 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 38.
Dus denk dat de levering voor morgen gepland staat.
Ja me pro word bezorgd, ik hoop echter ook dat ze de normale mee sturen.Terrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:15:
[...]
Dan ben je de eerste die een update heeft ontvangen van onze vrienden bij Mobiel.nl
Bij mij staat ie nog steeds op "inpakken" bij Coolblue.
Stond deze ook op status is goed ontvangen? In de appiMitch schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:16:
Coolblue - 13 Pro Max 256 Zilver verzonden! Besteld op donderdagochtend
Via de website toch en via de app?DonRoger schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:19:
Bij mij staat ie nog steeds op "inpakken" bij Coolblue.
Ik had om 15:11 al een track en trace voor levering morgen, vrijdag 17 september besteld om 14:04 bij mobiel.nl. iPhone 13 pro max graphite (abonnement via KPN).Terrie schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:15:
[...]
Dan ben je de eerste die een update heeft ontvangen van onze vrienden bij Mobiel.nl
[ Voor 5% gewijzigd door SuperTweakerX op 23-09-2021 17:24 ]
Klopt, op de app staat : "je bestelling is in goede orde ontvangen"
Hebben jullie dit ook?
[ Voor 5% gewijzigd door DonRoger op 23-09-2021 17:24 ]
Bij welke provider zit je? Of heb je ‘m los besteld?SultanPindakaas schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:57:
[...]
Heb al t&t van mobiel.nl voor levering voor morgen..... alleen me vrouw nog niet voor haar normale 13.
Vodafone, abbo verlengd.CallMeNuno schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:23:
[...]
Bij welke provider zit je? Of heb je ‘m los besteld?
Nu meerdere mensen al een bevestiging bij Coolblue hebben gekregen begin ik toch wel een beetje nerveus te worden
Nog maar 2 personen in dit topic die het gemeld hebben @DonRoger, nog niets om je zorgen over te maken
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Yep, en op de website op inpakken tot net.SP75 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:19:
[...]
Stond deze ook op status is goed ontvangen? In de app
Oké oké, ik bij T-Mobile. Mag toch hopen dat zij ook op tijd kunnen leveren!
Nog een vraagje: hoe ging de orderstatus? Sprong hij gelijk door naar “verzonden” als het ware of kreeg je te zien dat er voorraad was?
DonRoger schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:27:
Nu meerdere mensen al een bevestiging bij Coolblue hebben gekregen begin ik toch wel een beetje nerveus te worden
Donstil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:00:
[...]
CoolBlue kan tot ruim in de nacht versturen om diezelfde dag gewoon te leveren.
Je hebt nog wel even
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Meestal is dat niet slim om te doen op launch dagen het kan vertraging opleveringen 🤭_Bailey_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:58:
ook verzending via DHL, bezorging morgen. besteld via Apple App Store app
Later in de middag maar eens het ochtendslot (0900-1230u) gaan selecteren via de ondemand pagina van DHL
@Limitted Misschien is jouw toestel gewoon nog niet binnen gekomen of echt heel weinig.
[ Voor 10% gewijzigd door Roos79 op 23-09-2021 17:42 ]
Sprong gelijk naar verzonden.CallMeNuno schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:40:
[...]
Oké oké, ik bij T-Mobile. Mag toch hopen dat zij ook op tijd kunnen leveren!
Nog een vraagje: hoe ging de orderstatus? Sprong hij gelijk door naar “verzonden” als het ware of kreeg je te zien dat er voorraad was?
Ok, ok, ok ik probeer me rustig te houden, hahaha.
Ik ook T-Mobile en ik heb ook nog steeds de melding dat ze niet op voorraad zijn. Misschien dat de Tmobile voorraad later binnenkomt. Ik blijf ook refreshen 😅.
Communicatie vanuit mobiel.nl is wel minimaal trouwens.
Communicatie vanuit mobiel.nl is wel minimaal trouwens.
DonRoger schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:44:
[...]
Ok, ok, ok ik probeer me rustig te houden, hahaha.
Zojuist besteld bij mobiel.nl, de 128gb Pro in Zilver, stond bij "op voorraad". Bestelling afgerond, zelfs een tijdvak (overdag of avond) kunnen kiezen voor de PostNL bezorging morgen. Inmiddels staat hij niet meer op voorraad, en ik heb nog geen bevestiging van verlenging van het vodafone contract oid.. Dus of ik had de laatste, of ik heb pech, haha.
Wallets zijn ook binnen!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Gelukkig toch op tijd geweest bij Wehkamp betreft een Pro 128gb zwart, deze is onderweg.
Achteraf dacht ik toch maar voor een blauwe ogen gaan maar 2 maal geen levering voor deze.Amazon.nl 2x mis en 1x een blauwe bij Wehkamp.
Uiteindelijk zou ik dus twee annuleren op voorwaarde dat ik op tijd was en 1 was voor iemand anders.
Achteraf dacht ik toch maar voor een blauwe ogen gaan maar 2 maal geen levering voor deze.Amazon.nl 2x mis en 1x een blauwe bij Wehkamp.
Uiteindelijk zou ik dus twee annuleren op voorwaarde dat ik op tijd was en 1 was voor iemand anders.
Ook verzendbevestiging binnen van de Wehkamp, 13 Pro Max 128gb.
Besteld op de 17e rond 13:40.
Besteld op de 17e rond 13:40.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik zat net nog is te kijken bij AMP en kon mij afspraak wijzigen, opeens stonden alle dagen weer beschikbaar dus nu kon ik hem voor zaterdag de 25ste laten bezorgen ipv vrijdag 1 oktober.
Tele2 we love you. Me happy!
Tele2 we love you. Me happy!
MediaMarkt lijkt nu weer voorraden te hebben van diverse modellen terwijl er vanmorgen nog stond van niet, nu online op voorraad, morgen bezorgd. Ik ga het gewoon proberen. iPhone 13 Pro 256GB Grafiet besteld. Ben benieuwd. Heb weinig vertrouwen maar geen haast. Ik hou jullie op de hoogte.
Van coolblue bevestiging ontvangen dat de iphone morgen geleverd wordt.
Mailtje van DHL ontvangen zojuist. Hij ligt nu in Brussel.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn iPhones hebben de Herkomstscan gehad. Hoera!
Geschatte leveringsdatum
september, 24 2021 - Voor het einde van de dag
september, 24 2021 - Voor het einde van de dag
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mediamarkt heeft nog steeds veel modellen!
Nog iemand anders die bij KPN een Pro Max 5G 128GB, Silver besteld heeft?
Geldt niet alleen voor Pro, maar ook voor Pro Max!Arsance schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:13:
Mediamarkt heeft nog steeds veel modellen!
https://www.mediamarkt.nl...onlineshop&channel=mmnlnl
Via apple besteld toch? Ik krijg hem via UPS ipv DHLRivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:08:
Mailtje van DHL ontvangen zojuist. Hij ligt nu in Brussel.
Elect a clown, expect a circus.
KPN status:
Maar nog niks van PostNL gehoord. Zal wel later dan morgen worden.Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 256GB, Graphite is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hier ook nog niks maar soms krijg ik in de ochtend pas ook een mailVidaR-9 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:29:
KPN status:
[...]
Maar nog niks van PostNL gehoord. Zal wel later dan morgen worden.
iphone 13 pro max 128 gb sierra blue zaterdagochtend besteld via tmobile en nog steeds niks gehoord

Iemand die al wat gehoord heeft van amazon.nl? 1 uurtja na pre order heb ik een 13 Pro Sierra Blue 256gb besteld maar nog steeds niks gehoord van t&t..
Ook nog niks gehoord. Totdat ik net de PostNL app opende en vernieuwde en er opeens een pakketje in staat van: Ceva Logistics Den Haag (dat is dus van KPN)VidaR-9 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:29:
KPN status:
[...]
Maar nog niks van PostNL gehoord. Zal wel later dan morgen worden.
Morgen tussen 11:30-14:00 komt-ie
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Gewoon doen. Als je er 2 krijgt, stuur je er eentje terug.SP75 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:34:
Mediamarkt bestellen of toch wachten op coolblue, nog geen verzendbevestiging 😅
Heb net contact gehad met Mediamarkt. Morgenvroeg krijgen ze weer een voorraad binnen en het klopt dat er nog een aantal leverbaar zijn. Tot morgenavond 22:00 kunnen ze worden bezorgd.
Wat denken jullie, launch day om 19:30 een pro Max zwart besteld, datum nu 18-25okt. Kan dit nog eerder worden? Besteld bij Apple zelf.
Ah hier staat je r nu ook in maar dan als “nog niet ontvangen of verwekt”Jeroenvde89 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:42:
[...]
Ook nog niks gehoord. Totdat ik net de PostNL app opende en vernieuwde en er opeens een pakketje in staat van: Ceva Logistics Den Haag (dat is dus van KPN)
Morgen tussen 11:30-14:00 komt-ie
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Gisterenavond net voor 0.00 uur iPhone bij belsimpel besteld en zojuist verzendbevestiging, had eigenlijk verwacht over een weekje of twee iets te ontvangen dus morgen thuis blijven 🤘
Edit; Gaat om een 13 pro graphite
Edit; Gaat om een 13 pro graphite
[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 23-09-2021 18:56 ]
Hoe zijn de ervaringen met levering door mobiel.nl? #vraaghetvooreenvriend
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Me pro is al verzonden blijkbaar maar de pink versie voor vrouwtje staat nog in de wacht......Doane schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:54:
Iemand die enige beweging ziet bij zijn Apple Store DHL bezorging?
Er gebeurd niet veel op het moment, kan ook nog geen bezorgmoment kiezen
Vertrouwen is goed, controle nog beter
CoolBlue begint me nu wel zenuwachtig te maken
Ik mag mijn blue sierra 256gb pro max ophalen in t-mobile shop
Mijn bestelling is veranderd van morgen naar overmorgen bij belsimpel..
Blauwe iPhone 13 pro 128gb verlenging bij Vodafone.
Laat ik nou net op vakantie gaan die dag..
Blauwe iPhone 13 pro 128gb verlenging bij Vodafone.
Laat ik nou net op vakantie gaan die dag..
[ Voor 14% gewijzigd door jorank op 23-09-2021 19:01 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Hier geeft ie ook nog steeds “Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL” aan, maar zal in de loop van de avond wel beweging in komenJuan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:56:
Ook hier bij Coolblue besteld. Hoesje is onderweg maar ik zit in spanning of de telefoon morgen komt.TheDuJa schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:57:
Mij ook, maar we hebben nog fftjesTheDuJa schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:57:
Coolblue doet standaard pas na een uur of 23:00 is mijn ervaring
Ter land, ter zee en in de kroeg
Bij mij staat die ook nog op “Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL” Maar weer wachten
Apple inderdaad. Bij mij komt de iPhone ieder jaar met DHL.Slasher schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:27:
[...]
Via apple besteld toch? Ik krijg hem via UPS ipv DHL
Jup. Die van mij ligt in Brussel.Juan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:56:
Nu net veranderd dat hij in brussel is en morgen geleverd wordt aan het einde van de dag! Maar weer wachten
Via DHL On Demand Delivery kan ik ook alles aanpassen overigens.
13 Pro 256GB Silver T-Mobile besteld om 14:02 nog niet verzonden helaas…Doane schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:54:
Zucht…..Tijmenn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:33:
[Afbeelding]
Mijn order van de Apple Store is van Eindhoven naar Brussel gegaan? 🤨
Wel morgen geleverd dus dikke prima!
Dat is al-tijd het geval met DHL.
Je krijgt ‘m morgen gewoon geleverd.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2021 19:35 ]
Als ik dit had geweten was ik gewoon naar Eindhoven gereden vanavond hoor…Rivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:35:
[...]
Zucht…..
Dat is al-tijd het geval met DHL.
Je krijgt ‘m morgen gewoon geleverd.
Hmmm, had een order bij Apple staan (ik was laat met bestellen, zaterdagmiddag...) en daar stond eerst tussen 19-26 oktober, maar nu opeens 28-29 september. Meer mensen die dit hebben?
Kijk, dat is een leuke meevaller!Xeanor schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:37:
Hmmm, had een order bij Apple staan (ik was laat met bestellen, zaterdagmiddag...) en daar stond eerst tussen 19-26 oktober, maar nu opeens 28-29 september. Meer mensen die dit hebben?
Yeeey, nu de verzendbevesting van Coolblue binnen!
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Vanochtend via mobiel.nl een pro 256 gold besteld met kpn, maar vanavond toch maar weer geannuleerd (ging 'm niet worden). Zojuist bij belsimel dezelfde bestelling gedaan.. Lijkt erop dat ik 'm morgen al heb 😊
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Ik heb al een paar keer gevraagd of dat kon, maar comment raakt een beetje ondergesneeuwd.Xeanor schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:37:
Zelf op launch day om 19:30 ongeveer besteld bij Apple maar ook pas 18-25 oktober, elke dag kijk ik een paar keer of het al veranderd is misschien, jij hebt mazzel! Welk model? Zelf wacht ik op de Max 128gb zwart.
Er was trouwens 0 euro gereserveerd op de cc, maar die is weer weg.
LOL. En je denkt dat je ‘m dan mee krijgt? Hij gaat niet voor de lol naar Brussel als toeristisch uitje hoor.Tijmenn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:36:
[...]
Als ik dit had geweten was ik gewoon naar Eindhoven gereden vanavond hoor…
Is gewoon standaard DHL “inklarings” procedure.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2021 19:52 ]
Zojuist een mailtje van KPN ontvangen: (betreft een iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite)
Beste klant,
Dit is een update over uw bestelling van de allernieuwste iPhone 13. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.
Nog heel even geduld, uw gereserveerde toestel komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!
Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte hoe het gaat met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
KPN
Beste klant,
Dit is een update over uw bestelling van de allernieuwste iPhone 13. Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone op dit moment tijdelijk niet op voorraad. Zoals bij iedere nieuwe iPhone doen wij er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple.
Nog heel even geduld, uw gereserveerde toestel komt er bijna aan. Als wij de iPhone 13 weer op voorraad hebben, dan bezorgen wij uw toestel zo snel mogelijk. Natuurlijk geldt: als eerste besteld = als eerste in huis!
Met vriendelijke groet,
KPN
Hier alleen nog maar label aangemaakt. Pakket is nog niet eens in handen van DHL
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Same here:
De verzender heeft een verzendlabel gegenereerd, maar de zending is nog niet overgedragen aan DHL : Donderdag, september 23, 2021 om 09:27
De verzender heeft een verzendlabel gegenereerd, maar de zending is nog niet overgedragen aan DHL : Donderdag, september 23, 2021 om 09:27
Haha nee hoor! Ik stelde het meer gekscherend voor. Ik wacht lekker in de comfort van m’n huis totdat het geel-rode busje de straat in komt rollenRivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:52:
[...]
LOL. En je denkt dat je ‘m dan mee krijgt? Hij gaat niet voor de lol naar Brussel als toeristisch uitje hoor.
Is gewoon standaard DHL “inklarings” procedure.

Deze mail kreeg ik ook net!alvani schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:53:
Zojuist een mailtje van KPN ontvangen: (betreft een iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite)
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
KPN
Welk model? Ik heb nog niksRomeoJ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:40:
Yeeey, nu de verzendbevesting van Coolblue binnen!
Hoe laat was jou label gemaakt?Tijmenn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:33:
[Afbeelding]
Mijn order van de Apple Store is van Eindhoven naar Brussel gegaan? 🤨
Wel morgen geleverd dus dikke prima!
Hier om 9:30... wellicht valt daar iets aan af te leiden
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.