‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Same, zoals veleRivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:21:
Mijn iPhone 13 Pro is ook verzonden. (besteld bij Apple.com)
Wordt geleverd via DHL.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe weet je dat het via DHL gaat. Ik heb ook een verzendbevestiging gekregen via de mail, maar elke knop die in de mail staat gaat naar de bestelpagina op de website die nog op "Verzending wordt voorbereid" staat.Rivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:21:
Mijn iPhone 13 Pro is ook verzonden. (besteld bij Apple.com)
Wordt geleverd via DHL.
Vanuit de mail klik je op Volg Zending. En op de pagina van de Store klik je vervolgens weer op Volg Zending. Dan kom ik op de DHL pagina terecht.Oguzhan58 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:22:
[...]
Hoe weet je dat het via DHL gaat. Ik heb ook een verzendbevestiging gekregen via de mail, maar elke knop die in de mail staat gaat naar de bestelpagina op de website die nog op "Verzending wordt voorbereid" staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2021 13:23 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?
Ze zijn gewoon aangemeld, dadelijk wordt alles opgehaald door DHL en krijgen ze een scan.b4dch1x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:24:
Zojuist ook verzend bevestiging gehad krijg hem via dhl, nog geen tijd bekend 🤔
Vanavond zal er wel een tijd aan hangen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
DHL gaat ook geen exacte tijd geven. Sowieso is de zending nu enkel aangemaakt, dus je ziet nog niks.b4dch1x schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:24:
Zojuist ook verzend bevestiging gehad krijg hem via dhl, nog geen tijd bekend 🤔
Maar DHL geeft altijd weer: At the end of day.
Let er dus wel op! Als je 'm op je kantoor laat afleveren, zorg dan dat DHL ook weet dat het om een bedrijfslevering gaat. Dan vind het vóór 17:00 plaats.
Heb je dit namelijk niet expliciet vermeld, dan ziet DHL het als een normale zending en kunnen ze het ook in de avond leveren. Maar dan zal je werkkantoor waarschijnlijk dicht zijn.
Heb je dit dus niet aangegeven bij de bestelling, bel dan DHL even op! Zij passen het dan in hun systeem even aan.Rivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:26:
[...]
DHL gaat ook geen exacte tijd geven. Sowieso is de zending nu enkel aangemaakt, dus je ziet nog niks.
Maar DHL geeft altijd weer: At the end of day.
Let er dus wel op! Als je 'm op je kantoor laat afleveren, zorg dan dat DHL ook weet dat het om een bedrijfslevering gaat. Dan vind het vóór 17:00 plaats.
Heb je dit namelijk niet expliciet vermeld, dan ziet DHL het als een normale zending en kunnen ze het ook in de avond leveren. Maar dan zal je werkkantoor waarschijnlijk dicht zijn.
Mijn status in de Store App is nu "verzonden".Satom schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:26:
Van de mensen die nu een tracking link hebben, is de bestelpagina van Apple ook al bijgewerkt? Ik heb 'm via werk zakelijk laten bestellen en het enige wat ik heb is dat is als "gast" mijn bestelling in kan kijken (wel met status Wordt bezorgd: Morgen, dus geen zorgen.. wel zenuwslopend) en geen e-mails ontvangen.
Op de site van Coolblue staat tot op heden alleen status "inpakken".Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:28:
Iemand al iets van Coolblue vernomen?
Maargoed, tot 01:00 aankomende nacht kunnen we iets verwachten van ze, dus ze hebben nog even de tijd.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
"Hi Roger, Wat leuk dat je bij ons een nieuwe Iphone 13 heb besteld.Mrk87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:28:
Iemand al iets van Coolblue vernomen?
Ik zie dat de telefoons bij ons zijn binnen gekomen. Ik vermoed dat we ze vandaag verwerken. Hoelaat durf ik niet te zeggen.
Hopelijk heb je hem snel bij je in huis."
Dit kreeg ik van Coolblue op mijn vraag of ze wisten wanneer deze geleverd zouden worden.
over paar uurtjes wordt je zending zichtbaar via onderstaande url (wel account aanmaken) ;
https://delivery.dhl.com/...elivery.xhtml?ctrycode=NL
zodra de zending zichtbaar is, krijg je allerlei bezorgingsopties waaronder (in de meeste regio's in NL) tijdsslots.
Dit wordt mijn eerste iPhone, ik ga overstappen van Android

Ik zou even kijken naar andere modellen, maar ik denk dat de eerste batches al uitverkocht zijn dus die datum is wel aan te houden. Je kan misschien kijken of je via een andere winkel het al eerder kan krijgen.colossos schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:36:
Op Apple.com staat nu levering eind oktober voor bijvoorbeeld de 13 Pro 256. Is dat een 'worst case' datum die meestal wel vroeger uitvalt of moet ik me hier echt op richten?
Eind oktober is denk ik wel een moment dat vraag minder wordt en je de telefoon gewoon in de winkel kan ophalen, dus weet niet of het verstandig is nu al te bestellen en dat je hem morgen in een ander winkel tegen komt.
Verwijderd
Mocht je in de buurt wonen van een Apple Store, dan zou ik je aanraden om regelmatig hun website in de gaten te houden. Soms hebben ze ineens voorraad.colossos schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:36:
Op Apple.com staat nu levering eind oktober voor bijvoorbeeld de 13 Pro 256. Is dat een 'worst case' datum die meestal wel vroeger uitvalt of moet ik me hier echt op richten?

Euh nee ik zou niet weten wat ik daar mee zou moetenRuud0012 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:55:
Is er dan niemand de een Pro of Pro Max met 1TB heeft besteld?
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Zou niet weten wat ik met zoveel opslag moet. Heb aan 256GB meer dan voldoende.Ruud0012 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:55:
Bijvoorbeeld 50.000 foto's opslaan.Slasher schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:56:
[...]
Euh nee ik zou niet weten wat ik daar mee zou moeten

Dat kan toch allemaal in de Cloud tegenwoordig
Elect a clown, expect a circus.
Je zou denken dat die wel snel leverbaar zijnRuud0012 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:55:
Ik vraag dit voor mijn F5 toets.
Dacht ik ook, maar nog geen bericht van VF...Arsance schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:58:
[...]
Je zou denken dat die wel snel leverbaar zijn

Nee geen sms was gewoon ge-update op de bestel pagina. Maar er staat nu ook ook om pas vanavond te kijken voor een update mbt de verzendingDanielson schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:59:
Voor diegene die bij KPN heeft besteld, kregen jullie een mail of sms toen hij van stap 1 naar stap 2 ging?
Nee, laatste e-mail was van dinsdag; "Uw iPhone 13 komt er bijna aan". Gistermorgen van stap 1 naar 2, en gistermiddag van 2 naar 3. Maar daar kwam ik zelf achter, want de stappen zijn aanklikbaarDanielson schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:59:
Voor diegene die bij KPN heeft besteld, kregen jullie een mail of sms toen hij van stap 1 naar stap 2 ging?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik zit op stap 3, echter heb ik geen mail en of sms ontvangen van stap 1 t/m 3Danielson schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:59:
Haha ohjah zelf klikkenJeroenvde89 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:06:
[...]
Nee, laatste e-mail was van dinsdag; "Uw iPhone 13 komt er bijna aan". Gistermorgen van stap 1 naar 2, en gistermiddag van 2 naar 3. Maar daar kwam ik zelf achter, want de stappen zijn aanklikbaar(mits je ze bereikt hebt).
:strip_exif()/f/image/XdnfJHHR2CU0xsJaiHAhC68s.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zelf heb nog niks gehoord helaas, lekker verder f5enDanielson schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:59:
Jeroenvde89 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:06:
[...]
Nee, laatste e-mail was van dinsdag; "Uw iPhone 13 komt er bijna aan". Gistermorgen van stap 1 naar 2, en gistermiddag van 2 naar 3. Maar daar kwam ik zelf achter, want de stappen zijn aanklikbaar(mits je ze bereikt hebt).

waar kan je dit bekijken?Msi92 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:07:
[...]
Ik zit op stap 3, echter heb ik geen mail en of sms ontvangen van stap 1 t/m 3
Alles/enige wat ik online langs zie komen zijn andere modellen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Denk dat eerder de bezorger er met je telefoon vandoor gaat.aap schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:17:
UPS biedt me aan om nu al via de website te ondertekenen. Heb ik er enig voordeel bij om dat al te doen of kan dan de buurman er met mijn telefoon vandoor gaan?
Helaas, hier niks.CallMeNuno schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:16:
Is er alweer nieuws vanuit het mobiel.nl eiland?
Ja bij de iPhone zou ik niet doenRivanov schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:20:
[...]
Denk dat eerder de bezorger er met je telefoon vandoor gaat.

Ik ben een stapje verder op mijn orderstatus-pagina. Eerst stond dat het toestel niet op voorraad was, nu is die melding weg.CallMeNuno schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:16:
Is er alweer nieuws vanuit het mobiel.nl eiland?
iPhone 13 pro 128GB graphite KPN, besteld om 14:17
Heb overigens ook begrepen dat er niet voldoende binnen zijn gekomen om iedereen uit te kunnen leveren.
Kijk, dat is al vooruitgang. Positief in ieder geval.goergen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:24:
[...]
Ik ben een stapje verder op mijn orderstatus-pagina. Eerst stond dat het toestel niet op voorraad was, nu is die melding weg.
Heb overigens ook begrepen dat er niet voldoende binnen zijn gekomen om iedereen uit te kunnen leveren.
Bij mij staat de melding er wel nog, maar ik ga er wel vanuit dat ik tussen de eerste uitlevering zit. Bestelling was bij mij bevestigd om 14:04.
iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue bij T-Mobile.
Bij mij geeft hij op de Apple site aan tussen 28-30 september. Is het mogelijk dat het alsnog eerder bezorgd wordt? Iemand dit meegemaakt ooit?
Heb een keer een bezorger aan de deur gehad; "veel plezier met je iPhone!"
Vandaag om 14:17 uur besteld? Je bent ook nog bij stap 1?goergen schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:24:
[...]
Ik ben een stapje verder op mijn orderstatus-pagina. Eerst stond dat het toestel niet op voorraad was, nu is die melding weg.
Nice! Hoe laat heb jij besteld?MartijnRoo schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:53:
Verzendbevestiging van Belsimpel!
:strip_exif()/f/image/LGSGl7mFfB8ROyyeEB14cXq3.jpg?f=fotoalbum_large)
Ai. Lijkt er toch op dat er geen Silveren Pro’s zijn binnen gekomen.
Althans mijn order is van 14:01 dus kan me niet voorstellen dat er veel mensen voor mij waren.
Gelukkig ben ik pas over een krappe drie weken weer terug in Nederland dus ik heb de tijd maar toch.
Die koopt niemand? wie zei dat?
Ik hoop hem morgen te ontvangen...
Maar heb nog nix gehoord of gezien...
Of er zijn er gewoon weinig op voorraad...(lees geproduceerd). Toch wereldwijde tekorten?Donstil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:40:
[Afbeelding]
Althans mijn order is van 14:01 dus kan me niet voorstellen dat er veel mensen voor mij waren.
Gelukkig ben ik pas over een krappe drie weken weer terug in Nederland dus ik heb de tijd maar toch.
Welk model? Mijne staat nog op wordt verzameld
Nee sorry. Vorige week vrijdag alDanielson schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:35:
[...]
Vandaag om 14:17 uur besteld? Je bent ook nog bij stap 1?
Zou ook kunnen maar heb sowieso nog geen zilveren icm Vodafone gezien.Ruud0012 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:42:
[...]
Of er zijn er gewoon weinig op voorraad...(lees geproduceerd). Toch wereldwijde tekorten?
Klopt. En is machtig mooi. Mijn vrouw heeft de 12 Pro in zilver.Donstil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
[...]
Zou ook kunnen maar heb sowieso nog geen zilveren icm Vodafone gezien.
Ook nog geen 1TB in combi met VF...
De levering van de Apple iPhone 13 Pro 128GB Gold staat gepland voor eind week 38.
Zal hem dus morgen krijgen
Zou ook niet goed zijn voor een bedrijf met 1,5mld omzet als ze níét bezig zouden zijnTheDuJa schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:51:
Zojuist een verzendbevestiging van CoolBlue ontvangen. Het gaat enkel om de losse case. Ze zijn op dit moment wel bezig dus hopelijk snel de bevestiging van de iPhone!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Je weet het nooit heJeroenvde89 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:57:
[...]
Zou ook niet goed zijn voor een bedrijf met 1,5mld omzet als ze níét bezig zouden zijn.
Vreemd toch, iedereen en diens moeder krijgt alles door maar zo'n vroege bestelling krijgt niks.
Ben bang van niet. Vrijdag om 1500 eindelijk na vele malen proberen bij bestelling gelukt, en toen was de levering al tussen de 27e en 29e. Er zit nog geen vooruitgang (uiteraard) in mijn levering.Raymond7 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:33:
Heb mijn bestelling geplaatst afgelopen maandag.
Bij mij geeft hij op de Apple site aan tussen 28-30 september. Is het mogelijk dat het alsnog eerder bezorgd wordt? Iemand dit meegemaakt ooit?
Ja Apple staat er wel om bekend om “voorzichtig” te zijn met die levertijden. Komt best wel regelmatig eerder.Raymond7 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:33:
Heb mijn bestelling geplaatst afgelopen maandag.
Ik heb graphite pro max om 15:00 besteld, bij mij staat het exact zelfde bericht, maar dan dat het eind week 38 wordt geleverd. Echter is er nog niks verandert qua status op de website.Donstil schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:40:
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door SuperTweakerX op 23-09-2021 15:13 ]
Geef het wat tijd..InstantGoku schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:08:
[...]
Ik heb graphite pro max om 15:00 besteld, bij mij staat het exact zelfde bericht, maar dan dat het eind week 38 wordt geleverd. Echter is er nog niks verandert qua status op de website.
Ze zullen vast niet voor niets week 38 als bezorgperiode aangeven.
Bij mij is er ook nog niks aangepast bij de status.
[ Voor 6% gewijzigd door fjnijman op 23-09-2021 15:17 ]
Het gaat om een Pro 128GB Graphite. Zaterdag avond besteld.
14:03 bevestiging gekregen. Een 13 pro Max 128gb silver.
Ik had dinsdag wel via whatsapp contact met ze. Ze vertelden me toen dat ze vrijdag gingen versturen en ik hem zaterdag zou hebben. Of ik moest 2 euro bijbetalen en dan zou het wel op vrijdag bezorg worden. Meteen gedaan natuurlijk 😅.
Balen dit.
Zou die Graphite het probleem zijn? Ik heb die ook besteld en geen update..max-96 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:20:
Bij mij nog geen update over mijn bestelling van een 13 pro graphite via mobiel.nl... 14.04 besteld.
Uw nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik heb die optie nooit gehad, dus ik vraag me af of jij van bent bestolen van je 2 euro!LorenzoG schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:25:
Bij mij ook nog geen verandering, besteld bij mobiel.nl.
14:03 bevestiging gekregen. Een 13 pro Max 128gb silver.
Ik had dinsdag wel via whatsapp contact met ze. Ze vertelden me toen dat ze vrijdag gingen versturen en ik hem zaterdag zou hebben. Of ik moest 2 euro bijbetalen en dan zou het wel op vrijdag bezorg worden. Meteen gedaan natuurlijk 😅.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ups pas vanaf 7/8 uur te zienToppe schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
Hmmm. Ik blijf bij UPS zien ‘kom later terug’
Hier ook! Alleen de Graphite.bAdmuTs schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Nieuwe status bij KPN:
Uw nieuwe Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.
Dus of vrijdag of maandag
Maak een account aan; dan kun je meer details zien.Toppe schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
Hmmm. Ik blijf bij UPS zien ‘kom later terug’
Bij mij zegt ie dan:
/f/image/rg4jhKB81cmlBoxc5I7zuIbl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door aap op 23-09-2021 15:40 ]
Met z’n account zie ik echt amper wat extraaap schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:38:
[...]
Maak een account aan; dan kun je meer details zien.
:strip_exif()/f/image/oakix80GUUYDOeipqCCkxbw6.jpg?f=fotoalbum_large)
Klantenservice zegt het volgende:
Tot op heden moeten we je nog even in spanning af laten wachten. Het is namelijk nog niet bekend welke aantallen we wanneer mogen verwachten.
We doen er samen met Apple natuurlijk alles aan om iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelling te voorzien. Je bent met het pre-orderen in ieder geval een van de eersten geweest die 'm bestelde dus laten we hopen op het beste.
De 13 Pro 256GB Grafiet btw
[ Voor 11% gewijzigd door Mc55 op 23-09-2021 15:49 ]
Dit is niet een enkele telefoon neem ik aan? Mijn pro max tikt de 0.4kg aan hahaToppe schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:40:
[...]
Met z’n account zie ik echt amper wat extra
[Afbeelding]
Amac klantenservice controleert daadwerkelijk niks en zegt maar wat om van je af te zijn.DeYoloMan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:46:
Nog steeds niks gehoord van Amac helaas...order afgelopen vrijdag geplaatst om 14:15.
Klantenservice zegt het volgende:
Tot op heden moeten we je nog even in spanning af laten wachten. Het is namelijk nog niet bekend welke aantallen we wanneer mogen verwachten.
We doen er samen met Apple natuurlijk alles aan om iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelling te voorzien. Je bent met het pre-orderen in ieder geval een van de eersten geweest die 'm bestelde dus laten we hopen op het beste.
In ieder geval toen ik de AirPods Max had gepreorded hadden ze me verteld dat ik een van de eerste was maar dat het nog niet verzonden was omdat ze zelf nog geen voorraad ontvangen hadden. Dat terwijl ik juist vrij laat was met bestellen en bovendien het tweakers forum volstond met mensen die hun verzendbevestiging van Amac deelde.
Wat mij betreft is bij de klantenservice van Amac informeren dus nutteloos
Nu is het DHL zie ik..... hopelijk zijn ze wat vroeger hier dan ups de vorige jaren.
Twee stuksComilion schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:50:
[...]
Dit is niet een enkele telefoon neem ik aan? Mijn pro max tikt de 0.4kg aan haha
Jammer om te horen, is mijn eerste ervaring met Amac. Had er wel een goed gevoel bij maar vrees er nu voor dat ik mijn pre-order niet als een van de eerste zal hebben...BurrowedLurker schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:50:
[...]
Amac klantenservice controleert daadwerkelijk niks en zegt maar wat om van je af te zijn.
In ieder geval toen ik de AirPods Max had gepreorded hadden ze me verteld dat ik een van de eerste was maar dat het nog niet verzonden was omdat ze zelf nog geen voorraad ontvangen hadden. Dat terwijl ik juist vrij laat was met bestellen en bovendien het tweakers forum volstond met mensen die hun verzendbevestiging van Amac deelde.
Wat mij betreft is bij de klantenservice van Amac informeren dus nutteloos
https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/
KPN geeft bij mij nu het volgende aan;
/f/image/tRUTEn0Vfh6DPrwLy3xLQf6Y.png?f=fotoalbum_large)
Voorheen stond er: Kom donderdagavond terug voor een verzend update
[ Voor 53% gewijzigd door Msi92 op 23-09-2021 16:02 ]
Ik heb wel contact met Mobiel.nl gehad en daar werd me verteld dat ze morgen pas verzonden zouden worden. Alleen konden ze niet zeggen of mijn toestel daarbij zou zitten.KaiseRRuby schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:26:
[...]
Zou die Graphite het probleem zijn? Ik heb die ook besteld en geen update..
Pro en Graphite is de meest populaire combi volgens mij. Lees op het T-mobile forum dat veel mensen die zo'n versie hebben besteld, nog geen verzend bericht hebben ontvangen.max-96 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:58:
[...]
Ik heb wel contact met Mobiel.nl gehad en daar werd me verteld dat ze morgen pas verzonden zouden worden. Alleen konden ze niet zeggen of mijn toestel daarbij zou zitten.
Ook mijn eerste ervaring met Amac. Klantenservice zegt op alle kanalen iets anders. Komt er ook nog eens bij dat ik om 13:45 had besteld en dat ik toen op plek 25 stond en nu niet op vrijdag geleverd krijg. Ik maak me niet druk, maar die klantenservice moet wel echt beter.DeYoloMan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:52:
[...]
Jammer om te horen, is mijn eerste ervaring met Amac. Had er wel een goed gevoel bij maar vrees er nu voor dat ik mijn pre-order niet als een van de eerste zal hebben...
[ Voor 99% gewijzigd door Arsance op 23-09-2021 16:10 ]
Niet voor de Max in ieder geval, iphone 13 pro max 128gb morgen in huis.KaiseRRuby schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:26:
[...]
Zou die Graphite het probleem zijn? Ik heb die ook besteld en geen update..
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.