Waarom kunnen ze bij Tele2, T-Mobile etc. geen inzicht geven in de huidige status van voorraad eigenlijk? Het lijkt mij toch dat ze wel weten wat ze geleverd gaan krijgen?
De ervaring leert dat die aanname niet correct is.jmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:54:
Waarom kunnen ze bij Tele2, T-Mobile etc. geen inzicht geven in de huidige status van voorraad eigenlijk? Het lijkt mij toch dat ze wel weten wat ze geleverd gaan krijgen?
Kunnen ze wel maar ze kiezen er bewust voor het niet te doen, minder druk op de callcenters etc.jmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:54:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt mij dat de druk op de call centers juist hoger ligt omdat mensen gaan bellen met exact deze vraag.Donstil schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:11:
[...]
Kunnen ze wel maar ze kiezen er bewust voor het niet te doen, minder druk op de callcenters etc.
Heb zelf meer het idee dat ze het bewust niet zeggen om meer bestellingen te ontvangen door vaag te zijn over het feit dat nieuwe orders al lang niet meer op de 24e gaan komen
Hele gekke vraag wellicht..
Ik vlieg vrijdagochtend vanaf Schiphol naar het buitenland en zou graag voor die tijd een iPhone 13 Pro willen bemachtigen.
Iemand enig idee of die op de luchthaven te koop zijn, of wellicht winkels die om 00:00 oor zijn vrijdag?
Ik vlieg vrijdagochtend vanaf Schiphol naar het buitenland en zou graag voor die tijd een iPhone 13 Pro willen bemachtigen.
Iemand enig idee of die op de luchthaven te koop zijn, of wellicht winkels die om 00:00 oor zijn vrijdag?
Nah ik denk dat het het meevalt, je kunt met emails of een automatisch bandje best wel wat mensen afvangen die anders hadden blijven hangen.jmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:16:
[...]
Lijkt mij dat de druk op de call centers juist hoger ligt omdat mensen gaan bellen met exact deze vraag.
Heb zelf meer het idee dat ze het bewust niet zeggen om meer bestellingen te ontvangen door vaag te zijn over het feit dat nieuwe orders al lang niet meer op de 24e gaan komen
Maar je tweede idee zal er ongetwijfeld ook wel mee te maken hebben, mensen die besteld hebben blijven dan waarschijnlijk wel hangen als de levering opschuift maar hadden niet besteld als het op voorhand al duidelijk had geweest.
We zullen het niet weten
Wellicht op Schiphol zelf idd. áls ze die dingen bij launch hebben. je kan denk ik het beste dan die winkels zelf even bellen:Landon schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:18:
https://www.schiphol.nl/e...ro-pacific-256gb/20101454
https://www.airporttelecom.nl/nl/over
Dat hebben ze wel, maar als ze de bestellingen daartoe limiteren dan bestellen er te weinig mensen. Dus makkelijker om gewoon massaal te laten pre orderen en na te leveren. Die paar mensen die dan nog cancelen nemen ze voor lief.jmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:54:
Dat doet Coolblue dan toch beter door alleen te laten bestellen wat ze kunnen leveren (ook al is het dan soms erg beperkt zoals bij de Ps5
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik kreeg net een verzendbevestiging van Apple, maar dat bleek alleen voor het hoesje te zijn dat ik ook besteld had...
Ik ben benieuwd of de mensen die vanochtend bij coolblue hebben gepre orderd de telefoon inderdaad redelijk op tijd krijgen, omdat ze al vrij snel "uitverkocht" waren.
[ Voor 3% gewijzigd door DonRoger op 20-09-2021 19:15 ]
Bij ING staat het bedrag op de creditcard inderdaad ook nog op gereserveerd. Daar maak ik me niet druk om. Soms is de afschrijving er pas als ik de telefoon al in mijn handen heb.
Ik zal het je vrijdag laten wetenDonRoger schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:05:
Ik ben benieuwd of de mensen die vanochtend bij coolblue hebben gepre orderd de telefoon inderdaad redelijk op tijd krijgen, omdat ze al vrij snel "uitverkocht" waren.
Ik heb zelf rond 09.10 uur besteld vanochtend, ik heb vermoedelijk niet de meest gewilde variant, een witte iPhone 13 mini 128GB.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Volgens mij mogen ze pas na 09:00 verkocht worden, althans zoiets staat mij bij?Landon schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:18:
Wel mooi, kreeg een sms van Tele2 met een update over de voorraad met een linkje maar die link verwees naar een 404..
Ik wil hem vanavond dus gaan bestellen, wil hem natuurlijk nu ook zo snel mogelijk.
Via tele2 of mobiel.nl het snelste in huis? wilde gok natuurlijk
Via tele2 of mobiel.nl het snelste in huis? wilde gok natuurlijk
Maar de reservering hoort voor het hele bedrag te zijn, niet voor 0 euro, en de ING app laat dan 0 euro gereserveerd zien (zelf meegemaakt met een MBP). Dat betekent dan ook dat je je bestedingsruimte leeg kunt trekken en zodra Apple je device verstuurt ze de reservering niet kunnen capturenDonstil schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:49:
[...]
[...]
Een creditcard afschrijving is altijd eerst een reservering, alleen niet alle apps laten dat ook als zodanig zien.
Het kan dus zijn dat Apple de daadwerkelijke/bindende bevestiging al heeft maar de app nog een reservering toont.
Niet zo gek ook dat ze het op deze manier doen, ze gaan geen toestellen versturen waarvan de betaling nog niet gevalideerd is door de kaart verstrekker

Gaat je niet lukken. Op de luchthaven gaan ze sowieso geen voorraad hebben, in NL is de prioriteit grofweg als volgt:Landon schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:18:
- Apple stores
- grote telco’s (kpn, Vodafone, t-mobile, etc)
- grote retailers (Coolblue, mediamarkt, Amac (want andere APRs zijn er niet meer), etc.)
En daar gaat de primaire voorraad naartoe.
Daarna is de rest aan de beurt als de voorraden aansterken.
Je kunt soms wel op andere plekken wat vinden vlak na de launch, maar dat is dan vrijwel zeker grijze import.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
De 0 euro reservering is vaak alleen om te kijken of de kaart daadwerkelijk bestaat.Vinnienerd schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:38:
[...]
Maar de reservering hoort voor het hele bedrag te zijn, niet voor 0 euro, en de ING app laat dan 0 euro gereserveerd zien (zelf meegemaakt met een MBP). Dat betekent dan ook dat je je bestedingsruimte leeg kunt trekken en zodra Apple je device verstuurt ze de reservering niet kunnen capturen
Die wordt later omgezet naar het volledige bedrag of er komt een nieuwe reservering.
Overigens is het zo dat als je een reservering hebt voor het volledige bedrag en deze verloopt (want reserveringen hebben een tijdlimiet) de verkopende partij nog wel de mogelijkheid heeft om het bedrag af te schrijven.
En dat laatste in je bericht is dus de reden waarom ze bij “gereedmaken voor verzending” de afschrijving doen
Ook maar de 13 pro in blauw besteld kon het niet laten. De S20 FE gaat naar de vrouw.
Hoop dat de kleur bevalt. Normaal altijd zwarte telefoons maar is een keer wat anders voelt hopelijk nieuwer.
Hoop dat tele2 hem een beetje optijd kan leveren
Hoop dat de kleur bevalt. Normaal altijd zwarte telefoons maar is een keer wat anders voelt hopelijk nieuwer.
Hoop dat tele2 hem een beetje optijd kan leveren
[ Voor 11% gewijzigd door Inhumanous op 20-09-2021 21:22 ]
Ik zie op internet berichten voorbij komen van mensen die hem bij Apple hebben besteld dat de telefoon al onderweg is, bij mij staat er nog steeds word voorbereid… iemand bij jullie al andere status op de website ?
Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?
In de US kan de telefoon al volgen (verzending via UPS) echter is "onderweg" van de fabriek, naar het magazijn. En niet onderweg naar jou (de klant)
Hier in NL is het DHL, en nog niets te achterhalen
Vertrouwen is goed, controle nog beter
In NL wordt er ook verstuurd met UPS, die hebben van de week mijn hoesjes nog geleverd.Juan schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:47:
In de US kan de telefoon al volgen (verzending via UPS) echter is "onderweg" van de fabriek, naar het magazijn. En niet onderweg naar jou (de klant)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Vorig jaar kwam de iPhone 12 via DHL
Dan kan je wellicht dezelfde truc toepassen
https://9to5mac.com/2021/...-pre-orders-now-shipping/
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Je kan echt pas donderdagavond tracken. De iPhones liggen al in het distributiecentrum te idlen tot vrijdag.
Heb 2 bestellingen gedaan. 1 ophalen bij apple store en 1 bezorgen. Van eentje is het geld al vd creditcard. Denk dat ik een vd kleuren ga annuleren. Verder nog een iPhone 12 pro max van een tweaker hier over te nemen.
Ik kon op voorhand niet kiezen dus heb er meerdere besteld om hopelijk bij levering wat goede unboxings en kleuren vergelijkers te kunnen vinden
iPhone 13 Pro 128gb zwart
iPhone 13 Pro 128gb blauw
iPhone 13 Pro Max 128gb blauw
Alles ook 2x omdat mijn maatje ook niet kon kiezen. Teveel keuzes
[ Voor 13% gewijzigd door makooy op 20-09-2021 22:26 ]
makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Ik kon op voorhand niet kiezen dus heb er meerdere besteld om hopelijk bij levering wat goede unboxings en kleuren vergelijkers te kunnen vinden![]()
Tot nu toe heeft Apple alle bestellingen geleverd via UPS, vreemd..Juan schreef op maandag 20 september 2021 @ 21:47:
Hier vorig jaar 1x met DHL en 1x met UPS op dezelfde dag. Beide voor iPhone.Y451N schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:30:
[...]
Tot nu toe heeft Apple alle bestellingen geleverd via UPS, vreemd..
Wordt tijd dat Apple hier een stokje voor gaat steken zeker nu met al die chip tekorten.makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
Ik kon op voorhand niet kiezen dus heb er meerdere besteld om hopelijk bij levering wat goede unboxings en kleuren vergelijkers te kunnen vinden![]()
Vorig jaar kwam hij bij mij met DHL. Volgens mij het jaar daarvoor ook. Mijn hoesje kwam donderdag met UPS.Y451N schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:30:
[...]
Deze truc werkt “nog” niet of gaat niet werkenJuan schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:11:
Vorig jaar kwam de iPhone 12 via DHL
Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?
Correctie. Apple maakt een deel van de chips zelf en heeft er daarom minder last van (lees. Ik zeg “minder last” en niet “geen last”)Roos79 schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:37:
[...]
Wordt tijd dat Apple hier een stokje voor gaat steken zeker nu met al die chip tekorten.
Apple laat al jaar en dat toe dat je per Apple ID er 2 mag bestellen. Wie zegt dat ik alles bij Apple zelf in bestelling heb staan? Toevallig maar 2 via Apple zelf en de rest via resellers.
Alles wat we niet willen kan ik toch mooi andere blij mee maken of mag dat ook al niet meer? Hoeven die mensen ten minste niet te wachten.
[ Voor 16% gewijzigd door makooy op 20-09-2021 23:32 ]
makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:29:
Alles wat we niet willen kan ik toch mooi andere blij mee maken of mag dat ook al niet meer? Hoeven die mensen ten minste niet te wachten.

Je laat nu mensen wachten door 6 telefoons te bestellen terwijl je er maar 2 wil
Gezien je v&a feedback en recent aangeboden artikelen is me duidelijk hoe je de overige iPhones onder de schaarste slijt. Is je goed recht hoor, maar verwacht niet dat de meeste tweakers je hier complimentjes gaan geven over het feit dat je er 6 hebt gekocht.makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:29:
[...]
Correctie. Apple maakt een deel van de chips zelf en heeft er daarom minder last van (lees. Ik zeg “minder last” en niet “geen last”)
Apple laat al jaar en dat toe dat je per Apple ID er 2 mag bestellen. Wie zegt dat ik alles bij Apple zelf in bestelling heb staan? Toevallig maar 2 via Apple zelf en de rest via resellers.
Ontopic, ik ben ook gezwicht voor een 13 pro Max 256 GB. Ik heb nu de standaard 12 en gebruik deze ook als werktelefoon. Mijn batterij redt het meestal niet de gehele dag. Ben benieuwd of KPN het toestel kan leveren. Vanaf de 26e ben ik een week in de VS en het zou mooi zijn als hij dan al mee kon.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hier vanochtend via Coolblue de 13 128gb blauw besteld en verwachtte levertijd is vrijdag 
edit: zie dat ie inmiddels ook niet meer te bestellen is bij CB
edit: zie dat ie inmiddels ook niet meer te bestellen is bij CB
[ Voor 26% gewijzigd door GrooV op 21-09-2021 00:11 ]
Op de ING Creditcard is de reservering omgezet in een afschrijving. Hoera!
Zojuist een 13 pro wit besteld.
Heb gekozen voor afhalen ipv verzenden aangezien verzenden pas een maand later is.
Vrijdag om 8uur een tijdslot gereserveerd, kan ik mooi voor m’n werk langs, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Er staat bij dat de wachttijd kan variëren. Ik hoop met een tijdslot toch wel dat ik 8u aan de beurt ben? 😅
Of maken ze er weer een hele show van en zal er een lange rij staan vanaf 8uur?
Heb gekozen voor afhalen ipv verzenden aangezien verzenden pas een maand later is.
Vrijdag om 8uur een tijdslot gereserveerd, kan ik mooi voor m’n werk langs, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Er staat bij dat de wachttijd kan variëren. Ik hoop met een tijdslot toch wel dat ik 8u aan de beurt ben? 😅
Of maken ze er weer een hele show van en zal er een lange rij staan vanaf 8uur?
Geloof dat lezen erg moeilijk voor je is.jmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:38:
[...]
![]()
Je laat nu mensen wachten door 6 telefoons te bestellen terwijl je er maar 2 wil
Ik kan ze nu direct blij maken met de toestellen die ik zelf niet heb gekozen. Dan hoeft men geen maand te wachten.
Ik verwacht ook geen complimentjes. Echter zo’n vooringenomen kansloos berichtje slaat ook nergens op. Lekker in die waas blijven.BillSpaarbank schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 00:02:
[...]
Gezien je v&a feedback en recent aangeboden artikelen is me duidelijk hoe je de overige iPhones onder de schaarste slijt. Is je goed recht hoor, maar verwacht niet dat de meeste tweakers je hier complimentjes gaan geven over het feit dat je er 6 hebt gekocht.
Ik was niet eens van plan om ze voor meer door te verkopen maar goed. Als jij zo denkt prima.
Kwam met zoeken nog een oude iStock website tegen maar die is al wat jaartjes niet bijgewerkt

Die werkt inmiddels totaal niet meer. Kon je de live stock van Apple Stores mee in de gaten houden.
had vorig jaar ook al DHL, mss verschilt het per regio. Maar dan wel de dhl excellence en niet de wehkamp dhl van 's avonds.Y451N schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:30:
[...]
no comment
Aangeven dat je een bedrijf bent, dat kan in het account. Dan leveren ze sowieso voor 17:00.Martinus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:38:
[...]
had vorig jaar ook al DHL, mss verschilt het per regio. Maar dan wel de dhl excellence en niet de wehkamp dhl van 's avonds.
Moet zeggen dat mijn CC zat te miepen, als bij vele, en ik bij iDeal er wel doorheen kwam.
Hier moest ik weer een adres invullen dus hoop dat dat alleen voor facturatie was of dat ik alsnog bedrijf heb aangevinkt, geen idee zat in de hype
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier is ook de reservering omgezet naar daadwerkelijk afschrijven, heuj
Ze hebben er spontaan een hoop bedrijven bij op die manierFamous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:44:
[...]
Aangeven dat je een bedrijf bent, dat kan in het account. Dan leveren ze sowieso voor 17:00.
Dit zegt nog niet zoveel hoor. Zondag een bestelling gedaan bij Amazon en betaald met de creditcard. Wordt vanavond geleverd en het staat nog steeds gereserveerd ipv afgeschreven.crypt0rr schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:55:
Hier is ook de reservering omgezet naar daadwerkelijk afschrijven, heuj
Ik las precies hetzelfde, bij mij kwam het over als kijk mij even 7k stukslaan, stoer hè”. Of je ze daarna terugstuurt of doorverkoopt maakt voor dat deel niet eens uit, het was een heel pocherig bericht van je, “omdat je moeite hebt met kiezen”.makooy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:26:
[...]
Geloof dat lezen erg moeilijk voor je is.
Ik kan ze nu direct blij maken met de toestellen die ik zelf niet heb gekozen. Dan hoeft men geen maand te wachten.
[...]
Ik verwacht ook geen complimentjes. Echter zo’n vooringenomen kansloos berichtje slaat ook nergens op. Lekker in die waas blijven.
Ik was niet eens van plan om ze voor meer door te verkopen maar goed. Als jij zo denkt prima.
Kwam met zoeken nog een oude iStock website tegen maar die is al wat jaartjes niet bijgewerkt![]()
Die werkt inmiddels totaal niet meer. Kon je de live stock van Apple Stores mee in de gaten houden.
vanaf donderdag(avond) kun je via onderstaande DHL site (in de meeste woonplaatsen) een tijdsslot kiezen voor de levering van je iPhoneFamous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:44:
[...]
Aangeven dat je een bedrijf bent, dat kan in het account. Dan leveren ze sowieso voor 17:00.
https://delivery.dhl.com/...elivery.xhtml?ctrycode=NL
Zelf afgelopen 2 iPhone releases voor het ochtendslot gekozen; DHL kwam keurig vòòr 12.00u met mijn pakketje
Met natuurlijk dikke winst want ja jij kan ze wel leveren zeg je dan.makooy schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:26:
[...]
Geloof dat lezen erg moeilijk voor je is.
Moet het wel DHL zijn, ik heb hier 1x UPS en 1x DHL gehad._Bailey_ schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:15:
[...]
vanaf donderdag(avond) kun je via onderstaande DHL site (in de meeste woonplaatsen) een tijdsslot kiezen voor de levering van je iPhone
https://delivery.dhl.com/...elivery.xhtml?ctrycode=NL
Zelf afgelopen 2 iPhone releases voor het ochtendslot gekozen; DHL kwam keurig vòòr 12.00u met mijn pakketje
UPS heeft dat rare my choice wat niet werkt met account aan maken en weet ik het

En nu moeten er twee vier mensen langer op hun telefoon wachen, omdat jij geen kleur kan kiezen...makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:

edit:
spuit 11
Lekker slijten aan anderen via V&A zeker, maar kom nou niet met dat lulverhaal dat je zogenaamd niet kunt kiezen. Qua kleur had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen, maar als je niet eens weet welk formaat je wilt heb je eigenlijk geen idee wat je bestelt. En dat lijkt me niet aan de orde. Anders had je ook wel een zwarte Pro Max gekocht, toch?makooy schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:26:
ingen vill veta var du köpt din tröja
Joh, laat het lekker.
Je houdt altijd zulke types, met alles wat een beetje schaars kan zijn.
We kunnen er wel 500 opmerkingen aan wijden maar volgend jaar doet die weer 't zelfde.
Zie liever de tips, zoals die van @_Bailey_ , voorbij komen
Je houdt altijd zulke types, met alles wat een beetje schaars kan zijn.
We kunnen er wel 500 opmerkingen aan wijden maar volgend jaar doet die weer 't zelfde.
Zie liever de tips, zoals die van @_Bailey_ , voorbij komen
Denk wel dat als je aangeeft een bedrijf te zijn, je alleen maar 1 jaar garantie krijgt.Famous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 07:44:
[...]
Moet zeggen dat mijn CC zat te miepen, als bij vele, en ik bij iDeal er wel doorheen kwam.
Hier moest ik weer een adres invullen dus hoop dat dat alleen voor facturatie was of dat ik alsnog bedrijf heb aangevinkt, geen idee zat in de hype
Het leveradres is een bedrijf, weinig met aankoop particulier te maken.Volkan1984 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:16:
[...]
Denk wel dat als je aangeeft een bedrijf te zijn, je alleen maar 1 jaar garantie krijgt.
Snap dat ik het wat krom geschreven had, had nog geen koffie op
Dit is mijn status bij KPN nu:
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Nu nog even geduld hebben
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro 5G 128GB, Sierra Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Nu nog even geduld hebben

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik heb er ook 2 besteld bij CB. 1x Pro Max 256gb Sierra Blue (vrouw), 1x Pro Max 256gb Zilver (voor mezelf). Als het goed is 24-09 geleverd.
Ik ga meteen kijken! Last time I checked was ik nog op stap 1bAdmuTs schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:38:
Nu nog even geduld hebben![]()
Mijn zus had een gewone 13 besteld via KPN, wordt vrijdagavond geleverd.
Ik heb zelf een Pro via Tele2, nog geen update van de bestelling. Heb om 10 over 2 oid besteld op die 17e september.
Ik heb zelf een Pro via Tele2, nog geen update van de bestelling. Heb om 10 over 2 oid besteld op die 17e september.
Ik heb gisteren avond besteld bij tele 2 (blauw pro 128GB)KaiseRRuby schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:59:
Mijn zus had een gewone 13 besteld via KPN, wordt vrijdagavond geleverd.
En kreeg vanochtend een sms met: Beste klant, wil je de levertijd van je nieuwe iPhone weten? Of heb je andere vragen? Check tele2.nl/mobiel/levertijden. We houden contact, Tele2
Kan als ik inlog op mijn tele 2 nog niks zien daar zegt die zelfs dat ik nog kan verlengen, terwijl ik al wel betaald heb.
Hoopje dat mijn bestelling toch goed is door gekomen.
Bij mij staat het toestel wel daadwerkelijk geregistreerd binnen mijn account, zie jij dat ook?Inhumanous schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:03:
[...]
Ik heb gisteren avond besteld bij tele 2 (blauw pro 128GB)
En kreeg vanochtend een sms met: Beste klant, wil je de levertijd van je nieuwe iPhone weten? Of heb je andere vragen? Check tele2.nl/mobiel/levertijden. We houden contact, Tele2
Kan als ik inlog op mijn tele 2 nog niks zien daar zegt die zelfs dat ik nog kan verlengen, terwijl ik al wel betaald heb.
Hoopje dat mijn bestelling toch goed is door gekomen.
Vanochtend sms ontvangen van T-Mobile: Beste klant, ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
Die kreeg ik gisterenochtend, ik schrok toch evend.castello schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:22:
Vanochtend sms ontvangen van T-Mobile: Beste klant, ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
En nu ben ik jaloers op de KPN-bestellers. Het wordt steeds spannender.
Levertijden zijn sinds 17 september niet meer aangepast. Lijkt mij sterk dat ze alles nog steeds op voorraad hebben terwijl de Apple Store zelf al op oktober zit. Maar dit is eerder in dit topic besproken geloof ikd.castello schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:22:
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Oef, zij zijn goed bezig! Bij Tele2 wacht ik nog met geduld. Nog geen update te vinden bij mijn order. Heb zelf de bestelling twee minuten over twee geplaatst, afgelopen vrijdag.bAdmuTs schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:38:
Nu nog even geduld hebben![]()
Ik vermoed dat dit een SMSje is om de klantenservice te ontlasten. Je wordt doorgestuurd naar het meest recente overzicht van leverdata. Die is inderdaad 17 september voor het laatst bijgewerkt.UnitedJunk schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:25:
[...]
Levertijden zijn sinds 17 september niet meer aangepast. Lijkt mij sterk dat ze alles nog steeds op voorraad hebben terwijl de Apple Store zelf al op oktober zit. Maar dit is eerder in dit topic besproken geloof ik
Ben benieuwd hoe Vodafone ze gaat uitleveren. Vooralsnog niets gehoord over wanneer mijn telefoon wordt geleverd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
je kan ook inloggen en dan zie je de status van je bestelling.GeorgeMichael schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:33:
[...]
Ik vermoed dat dit een SMSje is om de klantenservice te ontlasten. Je wordt doorgestuurd naar het meest recente overzicht van leverdata. Die is inderdaad 17 september voor het laatst bijgewerkt.
DIe van mij geeft aan dat de bestelling is goedgekeurd en wacht op voorraad leverancier om te kunnen uitleveren.
Ik bestel al jaren mijn iPhones bij T-mobile op de releasedag en tot nu toe ontving ik altijd 1 of 2 dagen voor de leveringsdatum een bericht dat ik een afspraak kan maken.
Dat zal dit jaar ongetwijfeld ook gebeuren, daar maak ik mij geen zorgen over.
2 jaar terug bestelde ik zelfs pas zaterdagochtend en alsnog op de juiste dag geleverd.
Hier zaterdagavond bij KPN een iPhone 13 Pro goud 256GB besteld en wordt nu klaar gemaakt voor verzending.
Dit verbaasd mij enigszins, maar klagen hoor je mij niet
SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort
Zaterdagavond? Saayyy whaaattttt?jorbit schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:42:
Hier zaterdagavond bij KPN een iPhone 13 Pro goud 256GB besteld en wordt nu klaar gemaakt voor verzending.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Voor iedereen die iOS 15 Beta draait: Verwijder nu je profiel. Anders moet je straks eerst weer het iOS 15 beta profiel installeren voordat je een iCloud backup kan terug zetten
Klinkt goed gelukkig. Mijn status is hetzelfde al bij joudimocash schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:41:
[...]
je kan ook inloggen en dan zie je de status van je bestelling.
DIe van mij geeft aan dat de bestelling is goedgekeurd en wacht op voorraad leverancier om te kunnen uitleveren.
Ik bestel al jaren mijn iPhones bij T-mobile op de releasedag en tot nu toe ontving ik altijd 1 of 2 dagen voor de leveringsdatum een bericht dat ik een afspraak kan maken.
2 jaar terug bestelde ik zelfs pas zaterdagochtend en alsnog op de juiste dag geleverd.
Mijn kpn is nog aan het controleren, wel vrijdag rond 2 al besteld :’(
Wat bedoel je precies met het toestel staat geregistreerd? Ik heb ook bij Tele2 besteld op vrijdag en ik zie wel mijn nieuwe abonnement staan maar niet perse iets over een specifiek toestelKaiseRRuby schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:13:
[...]
Bij mij staat het toestel wel daadwerkelijk geregistreerd binnen mijn account, zie jij dat ook?
Hoewel ik zwaar tevreden ben over mijn IPhone12 128gb zit ik nu toch te twijfelen om een IPhone13 pro te kopen vanwege de goede verkoop prijs van een iPhone12 (650-700)
Nog maar even goed over nadenken
Nog maar even goed over nadenken
Inloggen bij T-Mobile laat mij niet mijn nieuwe toestel zien, als ook nieuw abonnement niet.dimocash schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:41:
[...]
je kan ook inloggen en dan zie je de status van je bestelling.
Een soort van 'loop': "nu verlengen" kan ik kiezen, waarna ik te zien krijg "je kan nog niet verlengen" :-)
Wel per email bevestiging gekregen van het nieuwe toestel, en per SMS, als ook meerdere berichten hier. Toch blijft het afwachten nu ik 'ophalen in winkel' gekozen heb: Wordt nu 'mijn' reservering bij de T-mobile shop geleverd, of ben ik afhankelijk van de verdeelsleutel onder de winkels en hoeveel andere klanten bij deze winkel besteld hebben? We will see..
Dat is wel bijzonder? Als ik inlog zie bij Abonnementen zowel het nieuwe abonnement, het oude en het nieuwe toestel(krediet). Nog wel zonder IMEI.crackanimal schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:01:
[...]
Inloggen bij T-Mobile laat mij niet mijn nieuwe toestel zien, als ook nieuw abonnement niet.
Een soort van 'loop': "nu verlengen" kan ik kiezen, waarna ik te zien krijg "je kan nog niet verlengen" :-)
Wat zie je op deze url?crackanimal schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:01:
[...]
Inloggen bij T-Mobile laat mij niet mijn nieuwe toestel zien, als ook nieuw abonnement niet.
Wel per email bevestiging gekregen van het nieuwe toestel, en per SMS, als ook meerdere berichten hier. Toch blijft het afwachten nu ik 'ophalen in winkel' gekozen heb: Wordt nu 'mijn' reservering bij de T-mobile shop geleverd, of ben ik afhankelijk van de verdeelsleutel onder de winkels en hoeveel andere klanten bij deze winkel besteld hebben? We will see..
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus
Hier zie ik de status van mijn bestelling vermeld staan.
Daar zie ik inderdaad mijn bestelnummer, bestelling en nieuw abonnement (gelijk aan wat ik had).dimocash schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:12:
[...]
Wat zie je op deze url?
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus
Hier zie ik de status van mijn bestelling vermeld staan.
Wellicht omdat ik dus ophaal in de winkel, nog geen nieuw contract getekend oid en derhalve nog niet in de app/website. Maak me er niet direct druk om, maar toch
Ik zie hem staan bij het toestelkrediet in mijn abonnement:jmxd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:53:
[...]
Wat bedoel je precies met het toestel staat geregistreerd? Ik heb ook bij Tele2 besteld op vrijdag en ik zie wel mijn nieuwe abonnement staan maar niet perse iets over een specifiek toestel
:strip_exif()/f/image/VDqjF0sMbo1IgckIyESBsww2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah ok, ik heb de telefoon gelijk volledig betaald dus daar zal het wel aan liggen dan. Bij bij staat alleen een vakje vaste maandelijkse kosten bij het nieuwe abonnement met nergens het model van de telefoon.KaiseRRuby schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:17:
[...]
Ik zie hem staan bij het toestelkrediet in mijn abonnement:
[Afbeelding]
Oh, ik zie nu je vraag pas. Ik 'kon' het niet meer laten bezorgen, want omdat m'n bestelling telkens mislukte schoof de levertijd inmiddels op naar oktober.

ingen vill veta var du köpt din tröja
Doe ik meestal ook maar nu had ik hem voor 75% gedaan, was benieuwd hoe dat zou gaan met de overgang van tele2 naar Tmobile en met de levering. Ook om te zien of dat verschil zou maken qua leversnelheid.jmxd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:22:
[...]
Ah ok, ik heb de telefoon gelijk volledig betaald dus daar zal het wel aan liggen dan. Bij bij staat alleen een vakje vaste maandelijkse kosten bij het nieuwe abonnement met nergens het model van de telefoon.
We zullen zien!
Vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt met KPN. Toestel lekker op tijd, maar afspraak voor de 29e ivm een vakantie tot de 28e
Hoe/waar en wanneer besteld?Exxus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:22:
Vanmorgen een bezorgafspraak gemaakt met KPN. Toestel lekker op tijd, maar afspraak voor de 29e ivm een vakantie tot de 28e
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heb hem zojuist mijn iPhone 13 pro 128GB blauw besteld bij amac en nu hopen dat de levertijden een beetje meevallen
Wilde hem eerst bestellen bij CB maar daar bleeft die de heletijd binnekort leverbaar dan maar amac
om 16:00 is de review embargo trouwens voorbij, kunnen we vast zien wat we gekocht hebben
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 21-09-2021 13:43 ]
Kreeg net z’n memories melding op Facebook. Deze komt uit Oberhausen 9 jaar geleden: https://www.iculture.nl/n...-verkoopchaos-oberhausen/
:strip_exif()/f/image/SnvgbmIRcjjzUHUaLPEHZ3DN.jpg?f=fotoalbum_large)
15:00 toch?jmxd schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:43:
om 16:00 is de review embargo trouwens voorbij, kunnen we vast zien wat we gekocht hebben
Toen was ik er ook.Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:54:
Kreeg net z’n memories melding op Facebook. Deze komt uit Oberhausen 9 jaar geleden: https://www.iculture.nl/n...-verkoopchaos-oberhausen/
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oef, dat is toch wel mijn favoriet geweest hoor qua hoe deze in de hand lag, het design etc..Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:54:
[Afbeelding]
Mijn iPhone track record:
- 3G
- 5
- 6
- 6s
- 7
- X
-11 Pro
- soon: 13 Pro
Was jij de veroorzaker van al die chaos? Man wat een gekkenhuis was dat

Mijn track record:renegrunn schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:59:
[...]
Oef, dat is toch wel mijn favoriet geweest hoor qua hoe deze in de hand lag, het design etc..
- 3G
- 5
- 6
- 6s
- 7
- X
-11 Pro
- 3G
- 4
- 5
- 6
- 7
- X
- 11 Pro
- 12 Pro
- 13 Pro (vanaf vrijdag)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Media / press will receive iPhone 13 and iPad mini on Friday.
— jon prosser (@jon_prosser) 15 september 2021
Embargo for both (next week):
iPhone 13 - Tuesday, Sept 21
9:00am EST
iPad mini - Wednesday, Sept 22
9:00am EST
Be on the look out for videos on those days 👀
Haha nee. Paar dronken Russen wel.Toppe schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 14:00:
[...]
Was jij de veroorzaker van al die chaos? Man wat een gekkenhuis was dat
Heb er vaker gestaan, o.a. voor iPad's etc. Maar met de iPhone 5 was het echt niet normaal.
- 3Grenegrunn schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:59:
[...]
Oef, dat is toch wel mijn favoriet geweest hoor qua hoe deze in de hand lag, het design etc..
- 3G
- 5
- 6
- 6s
- 7
- X
-11 Pro
- 3GS
- 4
- 4S
- 5
- 5S
- 6 Plus
- 6S Plus
- 7 Plus
- iPhone X
- iPhone XS Max
- iPhone 11 Pro Max
- iPhone 12 Pro Max
- iPhone 13 Pro Max
Quote de verkeerde zie ik

Hmm had zelf hier gekeken en daar is het een uurtje vroeger nog: https://time.is/EST
Timezones...
We zien het wel, laten we het houden op ergens later vanmiddag
Timezones...
We zien het wel, laten we het houden op ergens later vanmiddag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.