Straks nog eens vragen hoe laat we morgen kunnen pre orderen op Coolblue, ben benieuwd of dat vandaag nog ergens op de site komt te staan.
ben in de markt voor een nieuwe iPhone pro. alleen waar bestellen jullie. Direct bij apple of via een reseller als Amac?
...
Bij Apple. Maar de levertijden zijn nu behoorlijk opgelopen, dus ik denk dat je het best morgen bij Coolblue kan bestellen als je er snel eentje wilt.koentjuh1987 schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:55:
ben in de markt voor een nieuwe iPhone pro. alleen waar bestellen jullie. Direct bij apple of via een reseller als Amac?
vermoeden had ik al. Heb geen probleem om rechtstreeks bij apple te bestellen, maar Amac of Coolblue is ook prima.Dennisweb schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:02:
[...]
Bij Apple. Maar de levertijden zijn nu behoorlijk opgelopen, dus ik denk dat je het best morgen bij Coolblue kan bestellen als je er snel eentje wilt.
...
Nee hoor; varieert. Ik heb met een Amex kaart betaald en had meteen een reservering voor het hele bedrag. Zijn meerdere mensen met zelfde ervaringen - ook met andere type cc's.Vinnienerd schreef op zondag 19 september 2021 @ 12:09:
[...]
Ik weet niet waarom Apple niet gewoon het heel bedrag meteen reserveert, maar ze reserveren idd 0 euro tot je order verstuurd is.
[ Voor 8% gewijzigd door ZiSE op 19-09-2021 15:26 ]
Dat gaan ze niet doen, maar ik denk dat het 09:00 of 10:00 is.DonRoger schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:54:
Straks nog eens vragen hoe laat we morgen kunnen pre orderen op Coolblue, ben benieuwd of dat vandaag nog ergens op de site komt te staan.
Ah, dat is toch wel jammer. Weten jullie toevallig hoe laat dat met de IPhone 12 en 11 etc. was?Bulletdodger schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:01:
[...]
Dat gaan ze niet doen, maar ik denk dat het 09:00 of 10:00 is.
Zelf kan ik via de site mijn order terug vinden. Heb echter gekozen voor ‘ophalen in de winkel’, in de veronderstelling dat het een individuele levering naar mijn tmobile fileaal zou zijn op de vrijdag.Dawn schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:58:
[...]
for what's it worth;
bij mijn particuliere verlenging kan ik de order wel vinden.
ik weet niet of het uitmaakt voor die pagina of je kiest voor particulier of zakelijk (optie helemaal bovenaan de site van T-mobile)
Nu hoop ik dat dit klopt? Want er wordt nergens iets gezegd over ophaaldatum, niet per mail, site of sms. Blijft het nog even spannend dus….
Deze week hoor je wel iets. Mijn vorige keer was de release ook op vrijdag en kreeg ik pas woensdag een mail van AMP dat ik een afspraak kon maken.crackanimal schreef op maandag 20 september 2021 @ 00:43:
[...]
Zelf kan ik via de site mijn order terug vinden. Heb echter gekozen voor ‘ophalen in de winkel’, in de veronderstelling dat het een individuele levering naar mijn tmobile fileaal zou zijn op de vrijdag.
Nu hoop ik dat dit klopt? Want er wordt nergens iets gezegd over ophaaldatum, niet per mail, site of sms. Blijft het nog even spannend dus….
I served in a company of heroes.
Ik zit klaar voor Coolblue, toch maar besloten om hem los te kopen en 1 jaar sim only erbij.
Bestelling icm abo bij mobiel.nl vandaag annuleren. Daar is straks dus weer een 13 Pro Gaphite 128gb beschikbaar
Bestelling icm abo bij mobiel.nl vandaag annuleren. Daar is straks dus weer een 13 Pro Gaphite 128gb beschikbaar
Staat nog steeds op "Houd mij op de hoogte" op de Coolblue website
Op Coolblue inderdaad nog NIETS te bestellen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
iPhone 13 Pro Max 256Gb Goud en Zilver zijn nu te pre orderen bij Coolblue
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2021 09:03 ]
Pagina steeds aan’t refreshen?_Bailey_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:03:
iPhone 13 Pro Max 256Gb Goud en Zilver zijn nu te pre orderen bij Coolblue
Bij de Pro 128GB Grafiet staat nog “binnenkort beschikbaar”.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
haha, nee niet eens. Zat gewoon te kijken welke modellen inmiddels online komen voor pre order (en ook afrekenen dus)AntraXxX schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:04:
[...]
Pagina steeds aan’t refreshen?
Hoppa, net gepre orderd op Coolblue!
De Sierra Blue, ben benieuwd of ie werkelijk de 24ste binnen is, maar ik ga er van uit dat hier een flinke vertraging op zit. Dan valt het altijd mee
De Sierra Blue, ben benieuwd of ie werkelijk de 24ste binnen is, maar ik ga er van uit dat hier een flinke vertraging op zit. Dan valt het altijd mee
[ Voor 68% gewijzigd door DonRoger op 20-09-2021 09:10 ]
Inmiddels ook besteld! 😬AntraXxX schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:04:
[...]
Pagina steeds aan’t refreshen?
Wel weer een hoop redirections / foutmeldingen met ‘winkelmandje leeg’ bla bla, maar het is gelukt.
Wacht vrijdag even af voor de zekerheid (ga er vanuit dat ik ‘m 99,9% heb vrijdag). En dan kan de order bij Apple geannuleerd worden.
Alle iPhone 13 versies zijn inderdaad nu te bestellen bij Coolblue, ze zullen waarschijnlijk handmatig zaken vrij moeten geven aangezien het begon bij de iPhone 13 Pro Max Goud.
Overigens werkte het in eerste instantie niet vlekkeloos, ik had er al wat draadloze opladers bij geklikt in de winkelwagen, en deze net samen met de iPhone 128 GB mini besteld, leek het goed te gaan tot ik met iDeal moest betalen, toen zag ik dat het bedrag enkel voor de draadloze opladers was.
Daarna de iPhone 13 128 GB mini los besteld en dit ging daarna wel goed, naja…
Overigens werkte het in eerste instantie niet vlekkeloos, ik had er al wat draadloze opladers bij geklikt in de winkelwagen, en deze net samen met de iPhone 128 GB mini besteld, leek het goed te gaan tot ik met iDeal moest betalen, toen zag ik dat het bedrag enkel voor de draadloze opladers was.
Daarna de iPhone 13 128 GB mini los besteld en dit ging daarna wel goed, naja…
[ Voor 97% gewijzigd door RomeoJ op 20-09-2021 09:15 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
iPhone 13 128GB Roze voor mijn vrouw kunnen bestellen nadat het bij Apple zelf niet meer lukte voor 24 September
Coolblue is 1 van de zeer weinige retailers die levertijden waar maakt, kijkend naar afgelopen jaren.DonRoger schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:07:
Hoppa, net gepre orderd op Coolblue!
Bedrijven als bol.com en MediaMarkt blijf ik altijd ver weg van tijdens pre orders.
Heb ook een zekeringspakket bij aangeschaft, hoop niet dat dit nog vertraging geeft.
[ Voor 4% gewijzigd door DonRoger op 20-09-2021 09:16 ]
iPhone 13 Pro 256GB Goud besteld bij Coolblue. Deze komt wel gewoon vrijdag. M'n order bij Apple cancel ik.
Ik heb ook net besteld bij Coolblue maar laat m’n bestelling bij Apple (ophalen op de 25e in Amsterdam) gewoon staan totdat ik zeker weet dat Coolblue kan leveren. De preorders voor de Pro Max 256GB Grafiet zijn inmiddels op, zie ik.Mrk87 schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:18:
iPhone 13 Pro 256GB Goud besteld bij Coolblue. Deze komt wel gewoon vrijdag. M'n order bij Apple cancel ik.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Heb bij Coolblue kunnen bestellen met bezorging op vrijdag, toch weer een weekje eerder! Heb mijn bestelling bij Apple gecanceld.
Zo'n beetje alles te pre orderen bij CB maar precies de gene die ik zoek, de 256GB Pro in Grafiet is binnenkort beschikbaar.
Ben ik nou gewoon te laat en hebben andere hem wel weten te bemachtigen toevallig?
Ben ik nou gewoon te laat en hebben andere hem wel weten te bemachtigen toevallig?
Verwijderd
Ik heb hem al bemachtigd. de grafiet is populair.
ik zat op 9uur telkens de pagina aan het refreshen
ik zat op 9uur telkens de pagina aan het refreshen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2021 09:41 ]
Dat heb ik ook gedaan. Zowel op apple als op mediamarkt gecanceld. Ik heb meer vertrouwen in dat Coolblue op releasedatum uitlevert dan Mediamarkt. Om 09:05 op Coolblue de pro max grafiet 128MB besteld. Het ging direct goed, dat was wel anders op vrijdag bij Apple.siraic schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:32:
Heb bij Coolblue kunnen bestellen met bezorging op vrijdag, toch weer een weekje eerder! Heb mijn bestelling bij Apple gecanceld.
Past ios op 128mb?klopping schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:45:
[...]
Dat heb ik ook gedaan. Zowel op apple als op mediamarkt gecanceld. Ik heb meer vertrouwen in dat Coolblue op releasedatum uitlevert dan Mediamarkt. Om 09:05 op Coolblue de pro max grafiet 128MB besteld. Het ging direct goed, dat was wel anders op vrijdag bij Apple.
Verwijderd
2 orders bij Apple geannuleerd die op levering 4-11okt stonden.
Om 10:30 nog kunnen bestellen op Coolblue voor levering nu vrijdag
Pro Max 256GB Zilver.
Om 10:30 nog kunnen bestellen op Coolblue voor levering nu vrijdag
Zijn er mensen die bij kpn besteld hebben en al een bevestiging voor verzending/goedkeuring bestelling hebben? Ik heb enkel de mail dat de iphone 13 pro max is gereserveerd.
Nee nog niks behalve dat mijn 13 pro gereserveerd is.doebbalapoent11 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:08:
Zijn er mensen die bij kpn besteld hebben en al een bevestiging voor verzending/goedkeuring bestelling hebben? Ik heb enkel de mail dat de iphone 13 pro max is gereserveerd.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ik heb net een verlenging aangevraagd voor een iPhone 13 Pro 256GB blauw via de T-Mobile website, om op te halen in de winkel. Kans dat ik hem vrijdag al kan ophalen?
Hoe was het de jaren hiervoor voor de mensen die hem een paar dagen later hadden besteld?
Hoe was het de jaren hiervoor voor de mensen die hem een paar dagen later hadden besteld?
Coolblue was dan maar zeer beperkt beschikbaar. Geen mailtje dat je kon bestellen en schijnbaar heeft de refresh ook niet gewerkt. Balen!
Zal in de loop van de dag wel komen denk ik. Ze zullen dat handmatig wel door moeten voerenbAdmuTs schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:15:
[...]
Nee nog niks behalve dat mijn 13 pro gereserveerd is.
Ik hoop het. Ben een beetje ongeduldigdoebbalapoent11 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:22:
[...]
Zal in de loop van de dag wel komen denk ik. Ze zullen dat handmatig wel door moeten voeren
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Misschien een rare vraag, maar weet iemand of/hoe je een bestelling bij de Apple Store (nog) kan annuleren?
Ik heb twee bestellingen staan voor de 13 Pro 256GB Grafiet, levering 24-9, maar uiteindelijk toch maar eentje nodig. Als ik inlog en mijn bestellingen bekijk zie ik nergens een knop om te annuleren oid.
Ik heb twee bestellingen staan voor de 13 Pro 256GB Grafiet, levering 24-9, maar uiteindelijk toch maar eentje nodig. Als ik inlog en mijn bestellingen bekijk zie ik nergens een knop om te annuleren oid.
Nog steeds geen update vanuit T-Mobile over mijn verlenging die verkeerd is gegaan. Iemand al een ANP mail oid ontvangen?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Als je voor aflevering thuis hebt gekozen, kun je je bestelling aanklikken en op retourneren klikken. Voor aflevering bij de Apple Store kun je beter Apple even bellen. Maar ik vermoed dat je bestelling al in Verzending voorbereiden zit. Dan kun je niet meer annuleren, moet je wachten tot aflevering vrijdag en stuur je de iPhone ongeopend terug. Over 7 werkdagen na ontvangst van de retour heb je dan je geld terug.pposthoorn schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:33:
Misschien een rare vraag, maar weet iemand of/hoe je een bestelling bij de Apple Store (nog) kan annuleren?
leveringen vertraagd?
https://www.gsmarena.com/...es_delayed-news-51018.php
https://www.gsmarena.com/...es_delayed-news-51018.php
[ Voor 15% gewijzigd door BigF25 op 20-09-2021 11:38 ]
Hier ook nog niks van KPN, heb wel een sms gehad om mijn bestelling te volgen maar daar staat dat mijn omgeving nog niet klaar staat.doebbalapoent11 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:08:
Die data gelden zeker voor als je er nu nog eentje bestelt? Bij mij staat gewoon 24 september voor de 13 Pro Max 256 GB Grafiet.
Hoop het voor iedereen.. maar;Dennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:40:
[...]
Die data gelden zeker voor als je er nu nog eentje bestelt? Bij mij staat gewoon 24 september voor de 13 Pro Max 256 GB Grafiet.
The smartphones were expected to ship in these regions starting September 24 for pre-orders, but the delivery dates of some Pro and Pro Max models have been pushed to next month - between October 6 and October 11
Dit gaat over orders die nu (of in ieder geval op moment van deze publicatie) gedaan worden.
Zie ook
The delay in delivery of some iPhone 13 Pro and Pro Max models doesn't necessarily mean they are doing better than their predecessors. It could just mean that Apple didn't have enough stocks available to meet the initial demand.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik had gewoon een 'Artikel annuleren' knop op mijn pagina, onder de foto van de iPhone.pposthoorn schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:33:
Via de link in de orderbevestiging.
Toevallig al “verzending wordt voorbereid”. Want dan kan het niet meer.pposthoorn schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:33:
Is het niet gewoon een standaard verhaaltje bij elke iPhone launch? Iedereen krijgt z'n iPhone echt wel. Net nog gecontroleerd en je kan altijd nog 1 as vrijdag ophalen in de Apple Store.
hi!
Toestellen voor Apple, providers en diverse distributeurs liggen ook in Nederland.MysticX schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:45:
[...]
Is het niet gewoon een standaard verhaaltje bij elke iPhone launch? Iedereen krijgt z'n iPhone echt wel. Net nog gecontroleerd en je kan altijd nog 1 as vrijdag ophalen in de Apple Store.
Waarschijnlijk.MysticX schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:45:
[...]
Afhankelijk van gebied zal er ook wel voldoende besteld, daarmee voorradig zijn.
Hoe werkt dat dan precies? Stuurt Apple vanuit een warehouse in NL die telefoons op woensdag of donderdag naar de leveranciers zoals Coolblue ed?Donstil schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:49:
[...]
Toestellen voor Apple, providers en diverse distributeurs liggen ook in Nederland.
Of liggen ze al bij de leveranciers en hebben ze een verplichting om ze pas vrijdag uit te mogen leveren c.q. bezorgen?
[ Voor 14% gewijzigd door RomeoJ op 20-09-2021 11:52 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Thx, hij staat inderdaad helaas al op Verzending wordt voorbereid, had ik toch gister al moeten annulerenDennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:37:
[...]
Als je voor aflevering thuis hebt gekozen, kun je je bestelling aanklikken en op retourneren klikken. Voor aflevering bij de Apple Store kun je beter Apple even bellen. Maar ik vermoed dat je bestelling al in Verzending voorbereiden zit. Dan kun je niet meer annuleren, moet je wachten tot aflevering vrijdag en stuur je de iPhone ongeopend terug. Over 7 werkdagen na ontvangst van de retour heb je dan je geld terug.

Iemand interesse in een iPhone deze vrijdag?

Ja. En naar Apples eigen klanten. Gaat al jaren via Syncreon in Waalwijk / Eindhoven.RomeoJ schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:51:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Stuurt Apple vanuit een warehouse in NL die telefoons op woensdag of donderdag naar de leveranciers zoals Coolblue ed?
Of liggen ze al bij de leveranciers en hebben ze een verplichting om ze pas vrijdag uit te mogen leveren c.q. bezorgen?
Grafiet is een populaire kleur dit jaar. Gewoon op V&A zetten tegen de normale aanschafprijs en je bent hem zo kwijt.pposthoorn schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:52:
[...]
Thx, hij staat inderdaad helaas al op Verzending wordt voorbereid, had ik toch gister al moeten annuleren![]()
Iemand interesse in een iPhone deze vrijdag?
Ja dat ligt er aan hoe de webshops die dingen inkopen. Rechtstreeks bij Apple kan maar dan kan er alsnog wel een distri tussen zitten die ze daadwerkelijk levert.RomeoJ schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:51:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Stuurt Apple vanuit een warehouse in NL die telefoons op woensdag of donderdag naar de leveranciers zoals Coolblue ed?
Providers krijgen wel vaak rechtstreeks vanuit Apple maar Belsimpel (om even een voorbeeld te noemen) krijgt de toestellen voor verlenging dan vaak weer via providers.
Twee jaar terug toen ik nog bij een elektronicazaak werkte hadden ze de nieuwe toestellen al een paar dagen voor release al op voorraad, opgeborgen in een kluis. Neem aan dat het bij sommige retailers ook het geval zal zijn.
Waar ik mij een beetje aan stoor is dat er elke jaar bij een iPhone release dan een bericht naar buiten gaat dat er leveringsproblemen zijn. Ik kan dat eigenlijk niet meer serieus nemen voor een bedrijf als Apple en ik denk dat het puur om de hype gaat
Waar ik mij een beetje aan stoor is dat er elke jaar bij een iPhone release dan een bericht naar buiten gaat dat er leveringsproblemen zijn. Ik kan dat eigenlijk niet meer serieus nemen voor een bedrijf als Apple en ik denk dat het puur om de hype gaat
[ Voor 36% gewijzigd door MysticX op 20-09-2021 11:57 ]
hi!
Ja dacht ik ook aan maar weet niet of ik zin heb in het gedoe/risico, had hem liever bij Apple gelaten en dat zij hem gewoon naar de volgende klant hadden gestuurd. Maarja dan had ik gister niet zo moeten lanterfantenDennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:55:
[...]
Grafiet is een populaire kleur dit jaar. Gewoon op V&A zetten tegen de normale aanschafprijs en je bent hem zo kwijt.
Waarom zou je hem prive zonder marge verkopen als je hem ook gewoon terug kunt sturen? Kan alleen maar gedoe van komen.Dennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:55:
[...]
Grafiet is een populaire kleur dit jaar. Gewoon op V&A zetten tegen de normale aanschafprijs en je bent hem zo kwijt.
Omdat je er dan snel iemand anders blij mee kan maken? Wat denken jullie vaak in problemen, zeg. Zodra er een mens bij jullie voor de voordeur staat, is dat meteen onheilspellend. Een beetje meer vertrouwen in de mens lijkt me goed. Ik heb zo vaak iets verkocht en dat ging altijd goed.aap schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:58:
[...]
Waarom zou je hem prive zonder marge verkopen als je hem ook gewoon terug kunt sturen? Kan alleen maar gedoe van komen.
Precies, met winst verkopenaap schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:58:
[...]
Waarom zou je hem prive zonder marge verkopen als je hem ook gewoon terug kunt sturen? Kan alleen maar gedoe van komen.
Dát gaat wel zeker gedoe opleveren. Vorig jaar per ongeluk een te veel besteld en eerst geprobeerd met winst te verkopen. Dan krijg je een hoop boze mails en dat is het niet waard. Uiteindelijk gewoon retour gestuurd naar Apple. Maar misschien loopt het dit jaar anders omdat de wachttijden zijn opgelopen.
/offtopic:Dennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:19:
[...]
Dát gaat wel zeker gedoe opleveren. Vorig jaar per ongeluk een te veel besteld en eerst geprobeerd met winst te verkopen. Dan krijg je een hoop boze mails en dat is het niet waard. Uiteindelijk gewoon retour gestuurd naar Apple. Maar misschien loopt het dit jaar anders omdat de wachttijden zijn opgelopen.
Haha, eerst zit je me te bashen omdat ik zonder marge verkopen te veel gedoe vind en dan geef je een post later toe dat jij in het verleden met winst probeerde te verkopen en toen dat niet lukte hem maar geretourneerd hebt.

Ja, maar dat is toch geen gedoe? Even terugsturen naar Apple is toch niet zo lastig? Ik dacht dat je bij gedoe dacht aan mensen die dan over de vloer komen. Want dat is natuurlijk in 10 minuten afgehandeld.aap schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:39:
[...]
/offtopic:
Haha, eerst zit je me te bashen omdat ik zonder marge verkopen te veel gedoe vind en dan geef je een post later toe dat jij in het verleden met winst probeerde te verkopen en toen dat niet lukte hem maar geretourneerd hebt.![]()
Afgelopen vrijdag om 13:45 bij Amac een iPhone 13 Pro Max Grafiet 128gb besteld. Net contact gehad met Amac. Sta 25e op de lijst dus zijn toen al best wat bestellingen binnen gekomen. Ze vertelden wel dat mijn plek gunstig is maar dat ze niet kunnen zeggen of ik bij de eerste levering zit omdat ze geen specifieke aantallen van Apple door hebben gekregen. We wachten geduldig af
Iets online verkopen is gedoe, want dan heb je het risico op:Dennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:48:
[...]
Ja, maar dat is toch geen gedoe? Even terugsturen naar Apple is toch niet zo lastig? Ik dacht dat je bij gedoe dacht aan mensen die dan over de vloer komen. Want dat is natuurlijk in 10 minuten afgehandeld.
- mensen die onrelatistisch onderbieden
- niets meer van zlch laten horen
- achteraf zeggen dat ze hem willen ruilen omdat de kleur toch niet mooi is
- of je proberen op te lichten.
Natuurlijk, in 90% van de gevallen gaat het goed, maar als ik er niet tenminste een symbolisch bedrag aan kan verdienen, dan stuur ik hem wel meteen terug naar Apple, wat (inderdaad) veel simpeler is.
Mag toch hopen dat ze er wel meer dan 25 hebbenArsance schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:54:
Afgelopen vrijdag om 13:45 bij Amac een iPhone 13 Pro Max Grafiet 128gb besteld. Net contact gehad met Amac. Sta 25e op de lijst dus zijn toen al best wat bestellingen binnen gekomen. Ze vertelden wel dat mijn plek gunstig is maar dat ze niet kunnen zeggen of ik bij de eerste levering zit omdat ze geen specifieke aantallen van Apple door hebben gekregen. We wachten geduldig af
Heb zojuist contact gehad met tele 2, ze handelen orders af op besteld tijd. En kunnen niet aangeven op welke plek ik sta.
Kan er dus niet vanuit gaan dat hij de 24 geleverd gaat worden, ook omdat ik nog geen bevestiging vanuit de koeriersdienst heb.
Kan er dus niet vanuit gaan dat hij de 24 geleverd gaat worden, ook omdat ik nog geen bevestiging vanuit de koeriersdienst heb.
Koeriersdienst is toch afhankelijk van de aanlevering? Neem aan dat je woensdag of donderdag pas een bericht zal krijgen van de koerier.Technofreakz schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:08:
Heb zojuist contact gehad met tele 2, ze handelen orders af op besteld tijd. En kunnen niet aangeven op welke plek ik sta.
Heb zelf bij Apple besteld maar ook nog geen track en trace hoor
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ze zeiden dat de leveringen schaars waren, maar inderdaad 25 is dan wel heel schaarsjmxd schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:07:
[...]
Mag toch hopen dat ze er wel meer dan 25 hebben
25 keer 3 modellen, keer 4 kleuren, keer 4 geheugengroottes geeft 1200 toestellen. Dat zijn er toch al weer best wat.
Standaard riedeltje om zichzelf in te dekken. Ze willen wel zeggen dat je bij de eerste lichting zit gezien je besteldatum/tijdstip maar durven dit niet als zodanig te communiceren.
Net besteld bij amac, maar ze laten zich nu niet meer uit over op hoeveelste plek je staat. Ben benieuwd...
Ik snap überhaupt niet dat mensen bellen/appen/mailen voor zoiets... Niemand weet nu nog iets of vrij weinig en jij verwacht dat jij daar de uitzondering op bent?Technofreakz schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:08:

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja waarbij er staat dat deze binnen een uur online zou moeten zijn. Heb ze daar vrijdag over geappt, bestelling schijnt wel goed door te zijn gekomen maar het duurt langer voordat de omgeving klaar staat.Limitted schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:38:
[...]
Hier ook nog niks van KPN, heb wel een sms gehad om mijn bestelling te volgen maar daar staat dat mijn omgeving nog niet klaar staat.
Zoals jij het typt is het dus niet vreemd… “niemand weet nu nog niets” 🤣Niek_1981 schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:49:
[...]
Ik snap überhaupt niet dat mensen bellen/appen/mailen voor zoiets... Niemand weet nu nog niets of vrij weinig en jij verwacht dat jij daar de uitzondering op bent?
Al weet je je plek, je hebt 0 context dus het is waardeloze informatie. Die mensen hebben echt wel wat beters te doen dan dit soort vragen te beantwoorden, maar helaas zijn sommigen net een klein kind op kerstochtend.
Ik snap je punt. Maar ik heb niet echt meer momenten dat ik zó enthousiast ben als een klein kind op kerstochtend, aangezien ik toen wel heel enthousiast was. Bij de release van een nieuwe iPhone heb ik dat welFab1Man schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:39:
Al weet je je plek, je hebt 0 context dus het is waardeloze informatie. Die mensen hebben echt wel wat beters te doen dan dit soort vragen te beantwoorden, maar helaas zijn sommigen net een klein kind op kerstochtend.
Ik begrijp je enthousiasme, maar wees ook realistisch. Het is maandag, de eerste werkdag na de preorders van start zijn gegaan. Als je al even meedoet in de iPhone scène weet je dat Apple en daarbij winkels niet weten wat ze geleverd gaan krijgen, laat staan hoeveel van een bepaalde kleur/opslag.Arsance schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:57:
[...]
Ik snap je punt. Maar ik heb niet echt meer momenten dat ik zó enthousiast ben als een klein kind op kerstochtend, aangezien ik toen wel heel enthousiast was. Bij de release van een nieuwe iPhone heb ik dat welIeder zo z’n ding toch. Altijd leuk om naar het moment toe te leven en te weten welke plek je staat. 1 dag na het ontvangen is het euforische moment weer weg en ga ik gewoon weer verder met de dagelijkse gang van zaken.
Haha als alle doodsbedreigingen uit zulke mails zouden uitkomen dan was mijn hele familie er al niet meer denk ikDennisweb schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:19:
[...]
Voor pre-order tijd besteld en toen hadden ze al 24 andere op de lijst? Betekend dit dat Amac dus bestellingen voor de afgesproken tijd aanneemt? Niet heel netjes voor een APR.Arsance schreef op maandag 20 september 2021 @ 12:54:
Hehe. Zeker ff bellen dusTechnofreakz schreef op maandag 20 september 2021 @ 14:07:
[...]
Zoals jij het typt is het dus niet vreemd… “niemand weet nu nog niets” 🤣
De online omgeving werkt wel degelijk bij mij.Olaf91 schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:51:
[...]
Ja waarbij er staat dat deze binnen een uur online zou moeten zijn. Heb ze daar vrijdag over geappt, bestelling schijnt wel goed door te zijn gekomen maar het duurt langer voordat de omgeving klaar staat.
Tip voor jou en de overige KPN-bestellers
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-09-2021 16:05 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
De gouden 13 Pro (non Max) is nu te krijgen op CoolBlue, de andere kleuren staan nog steeds op binnenkort leverbaar.
Pff kon het toch niet laten. Ik heb ook echt geen ruggengraat. Vandaag de 13 Pro Max 128GB besteld bij T-mobile. Iemand enig idee of de levertijd van aankomende vrijdag klopt? Wellicht een insider die meer informatie heeft.
Dat werkt idd gewoonJeroenvde89 schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:03:
[...]
De online omgeving werkt wel degelijk bij mij.
Tip voor jou en de overige KPN-bestellers: Gebruik géén spatie tussen de cijfers en letters van je postcode. Hun placeholder-text met "1234 AB" is onjuist.
[ Voor 16% gewijzigd door Limitted op 20-09-2021 16:57 ]
Hier heeft Apple de cc reservering omgezet in betaling voor mijn iPhone 13 pro 256gb Graphite. 😁
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Hier ookknny schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:02:
Hier heeft Apple de cc reservering omgezet in betaling voor mijn iPhone 13 pro 256gb Graphite. 😁
Ook hier definitief afgeschreven vandaag... maar nog niet verzonden. (Apple Store)
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Dat is vreemd, de daadwerkelijke CC afschrijving vindt meestal pas plaats op de dag van verzending. (pre orders direct via Apple)
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2021 17:36 ]
Ik heb even gekeken en het totale bedrag is gisteren ook al afgeschreven, de 0 euro is nog wel een reservering.Juan schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:33:
Ook hier definitief afgeschreven vandaag... maar nog niet verzonden. (Apple Store)
_Bailey_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:35:
Dat is vreemd, de daadwerkelijke CC afschrijving vindt meestal pas plaats op de dag van verzending. (pre orders direct via Apple)
Donstil schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:29:
[...]
Nee bij het “gereedmaken voor verzending”
Ah, bij mij is de status al een paar dagen “verzending wordt voorbereid “ en alleen nog een reservering op mijn CC en dus nog niet de feitelijke afschrijving.
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2021 17:43 ]
Mijn bestelling staat al sinds vanochtend op "gereedmaken", maar mijn ING app toont de betaling nog steeds als reservering.
Er staat ook nog een reservering van 0 euro van Apple open.
[ Voor 20% gewijzigd door aap op 20-09-2021 17:44 ]
Ik vind dit wachten via provider (T-mobile) maar niks haha, veel te onzeker allemaal. Wie weet duurt het nog 2 maanden!
_Bailey_ schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:43:
[...]
Ah, bij mij is de status al een paar dagen “verzending wordt voorbereid “ en alleen nog een reservering op mijn CC en dus nog niet de feitelijke afschrijving.
Een creditcard afschrijving is altijd eerst een reservering, alleen niet alle apps laten dat ook als zodanig zien.aap schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:43:
Mijn bestelling staat al sinds vanochtend op "gereedmaken", maar mijn ING app toont de betaling nog steeds als reservering.
Het kan dus zijn dat Apple de daadwerkelijke/bindende bevestiging al heeft maar de app nog een reservering toont.
Niet zo gek ook dat ze het op deze manier doen, ze gaan geen toestellen versturen waarvan de betaling nog niet gevalideerd is door de kaart verstrekker
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 20-09-2021 17:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.