Om 10.30 ontvangen hierJuan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:27:
Hier nog niets.. laatste contact was Eindhoven 9:35 DHL
En sms dat het voor 13:00 komt
Iemand van DHL al ontvangen?
Ik heb een melding gehad dat hij met de koerier mee is en gepland is voor VANDAAG.Juan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:27:
Hier ook! 14:09 besteld, maar dan de 128 gb blackSNG schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:21:
Mobiel.nl status staat hier nog op:
"Verwachte levertijd Apple iPhone 12 256GB Blue Vodafone: 23 oktober de eerste levering verwacht"
Is dat GSMsale een beetje betrouwbare toko? Mensen die daar ervaring mee hebben?
Zijn inderdaad wel erg goedkoop de normale 12 met 128GB is €792 goedkoopste die ik kon vinden was Mobiel.nl voor €852
Zijn inderdaad wel erg goedkoop de normale 12 met 128GB is €792 goedkoopste die ik kon vinden was Mobiel.nl voor €852
Ik heb hem ook binnen. Mega stap van de iPhone 6. Wat me wel tegenvalt is het gewicht, non de ju zeg...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zwaar ja? Ik kom van iPhone 7 dus ben ook benieuwdOMD schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:30:
Ik heb hem ook binnen. Mega stap van de iPhone 6. Wat me wel tegenvalt is het gewicht, non de ju zeg...
Yes, zojuist binnen. Denk dat die van mij in dezelfde bus lag, is bij mij om 9:37 ingeladen.Juan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:27:
vrijdag 14:05 besteld.
Pro blauw 120 GB
In welke stad woon je?MusicMaikel schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:33:
[...]
Yes, zojuist binnen. Denk dat die van mij in dezelfde bus lag, is bij mij om 9:37 ingeladen.
Levertijd 1-2 weken 🙈vorkenstein schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:29:
[...]
[...]
Hoop dat jullie hem snel krijgen (morgen of wellicht zaterdag). Heb nog geen mail gekregen oid dus ben benieuwd..
Gemeente BergeijkVanitas1996 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
In welke stad woon je?Wellicht dicht in de buurt van één van ons
12 Pro Blauw 128GB
Orderbevestiging 16-10-2020 om 14:12 u
Besteld bij Apple
Levering vandaag gepland, helaas nog geen tijd.
09:36: With delivery courier
Gemeente Heusden NB
Orderbevestiging 16-10-2020 om 14:12 u
Besteld bij Apple
Levering vandaag gepland, helaas nog geen tijd.
09:36: With delivery courier
Gemeente Heusden NB
Bevestigd mijn vermoeden dat er iets niet helemaal lekker loopt in het pre-order proces en dat mensen die later hebben besteld op die vrijdag eerder hun mobiel krijgen. Meerdere mensen op het KPN forum hebben later dan jij besteld en al een T&T ontvangen gisteren.wolfstein89 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:33:
[...]
vrijdag 14:05 besteld.
Pro blauw 120 GB
Mijn vader heeft op vrijdag 14:42 iPhone 12 pro blue 128GB besteld, kreeg dinsdagavond mail met T&T en ontvangt hem vandaag… Hoe scheef...
12 Pro Blauw 128GB
Besteld bij apple op 16-10 om 14:12.
DHL nog geen tijd.
10:37: With delivery courier
Almelo, OV
DHL nog geen tijd.
Almelo, OV
Kom zojuist van de tel met kpn af, en de helpdesk medewerker wist me te meldden dat ik zeer waarschijnlijk in de 2de levering zit welke plaats vind vanaf 2 november.happylife schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
[...]
Bevestigd mijn vermoeden dat er iets niet helemaal lekker loopt in het pre-order proces en dat mensen die later hebben besteld op die vrijdag eerder hun mobiel krijgen. Meerdere mensen op het KPN forum hebben later dan jij besteld en al een T&T ontvangen gisteren.
[...]
Wat suf zeg, er gaat echt iets mis daar bij KPN.wolfstein89 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Kom zojuist van de tel met kpn af, en de helpdesk medewerker wist me te meldden dat ik zeer waarschijnlijk in de 2de levering zit welke plaats vind vanaf 2 november.
Oh, ook eerst naar Amsterdam geweest? Dan geeft dat mij hoop voor mijn levering...
Nope, die van mij is van Brussel direct naar Eindhoven gegaan.Vanitas1996 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:45:
[...]
Oh, ook eerst naar Amsterdam geweest? Dan geeft dat mij hoop voor mijn levering...
Net ontvangen, 11:46ludacrash schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:
12 Pro Blauw 128GB
DHL nog geen tijd.
Almelo, OV
Mijn 12, blue, 128gb ligt sinds 10:05 op me te wachten bij het postkantoor! Besteld bij Mobiel.nl, verlenging Tele2-abbo.
Hier ook net ontvangen!!!
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 23 oktober
11.15 - 13.45 uur
Afzender:
A.B.V.
Verwacht bezorgmoment:
Vandaag 23 oktober
11.15 - 13.45 uur
Afzender:
A.B.V.
Die van mij is ook binnen, maar wat een !@#$ bezorger. Hij belde aan, ik rende de trap af om open te doen en hij pleurde het pakketje zo door de brievenbus. Doosje heeft de klap opgevangen. Maar niet nice. Toen ik de deur open deed en vroeg waarom hij niet kon wachten tot ik open deed, zei die, "Ja ik belde aan maar hij paste door de brievenbus"...
Thanks POSTNL! >:(
Pff zou even een melding maken bij PostNL, wat een idioot.Yellow schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:55:
Die van mij is ook binnen, maar wat een !@#$ bezorger. Hij belde aan, ik rende de trap af om open te doen en hij pleurde het pakketje zo door de brievenbus. Doosje heeft de klap opgevangen. Maar niet nice. Toen ik de deur open deed en vroeg waarom hij niet kon wachten tot ik open deed, zei die, "Ja ik belde aan maar hij paste door de brievenbus"...
Kun je wel zeggen dat je hem niet ontvangen hebtYellow schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:55:
iPhone 12 Pro Grafiet 256GB
Bij Apple besteld op 16 oktober om 14:04
DHL: With delivery courier 10:29
Scheduled Delivery: Today by End of Day
Groningen
Groningen
zojuist mijn blauwe 12 bezorgd! zie jullie in het Ervaringen topic. (Daar ook 2 fotootjes geplaatst)
Toch wel een stuk groter dan de 11 pro. Ik had het verschil minder verwacht, maar ik vind het alleen maar goed. Ik ga nl. van een xs max naar een 12pro
Same here, ben juist wel blij dat de stap in grootte daardoor toch nog net ietsje kleiner is.assassin85 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:04:
Toch wel een stuk groter dan de 11 pro. Ik had het verschil minder verwacht, maar ik vind het alleen maar goed. Ik ga nl. van een xs max naar een 12pro
Hier n dik uur geleden ook afgeleverd door DHL, erg netjes moet ik zeggen. Ik typ dit nu vanaf de 12 pro. Ligt heerlijk in de hand moet ik zeggen, so far erg impressed. Ook het oceaanblauw is erg sjiek irl
Iemand een gold iPhone pro besteld
You and I have memories longer than the road ahead
Oh jammer! Mijne komt vandaag via PostNL als het goed is
Bij mij nog steeds "Gearriveerd in aflevercentrum", hoop toch wel dat 'ie vandaag komt
Wanneer heb jij besteld? Ik op zaterdag ochtend. Het hoesje is in iedergeval net verzonden, iPhone zelf staat nog op 'Wordt verwerkt'Tortelli schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:31:
[...]
Ik heb hem (12 pro 256GB Pacific Blue) staan op 26 - 28 oktober.... ben benieuwd
Joepie de UPS man was er net om 12.10. Geen bruin UPS busje. Lijkt erop dat ze voor dit soort dagen speciaal mensen inhuren.
Nu wachten op de bakfiets van DHL voor de extra charger.
Nu wachten op de bakfiets van DHL voor de extra charger.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Net bij VF besteld, incl. de F&F korting, Ziggo korting was dit goedkoper dan los bestellen en mijn huidige abbo behouden.
zal wel een tijdje duren maar goed geduld is een schone zaak.
This is the Way.
Vrijdag 16 oktober rond 15:20. Hoesje heb ik afgelopen dinsdag al ontvangen.daniëlpunt schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:23:
[...]
Wanneer heb jij besteld? Ik op zaterdag ochtend. Het hoesje is in iedergeval net verzonden, iPhone zelf staat nog op 'Wordt verwerkt'
Mobiel.nl kan niet leveren
. Vrijdag besteld maar staat nu levertijd 2 weken. Jammer. Erg slordig van ze. Kijken of ik elders nog kan bestellen en annuleren.
Heb ook geannuleerdJohan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:30:
Mobiel.nl kan niet leveren. Vrijdag besteld maar staat nu levertijd 2 weken. Jammer. Erg slordig van ze. Kijken of ik elders nog kan bestellen en annuleren.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Enig idee waar ze nog op voorraad zijn met provider korting?
Welke had je besteld als ik het vragen mag?Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:30:
Mobiel.nl kan niet leveren. Vrijdag besteld maar staat nu levertijd 2 weken. Jammer. Erg slordig van ze. Kijken of ik elders nog kan bestellen en annuleren.
Ik wacht namelijk ook op een iPhone 12 pro 128gb ocean blue met Vodafone verlenging 16-10 om 14:03 besteld en bevestigd.
Zit weinig beweging in echter, terwijl gisteren aan werd gegeven gezien mijn besteltijd ik “waarschijnlijk” bij de eerste lading zou zitten.
Daar was voor gewaarschuwd hier dat dat daar nog even wat langer zou kunnen duren 🤭Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:30:
Blauwe pro met t-mobile maar mijn order is ook echt aangepast naar levering 2 weken dus misschien is het bij jou wel geluktkevinho040 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:38:
[...]
Welke had je besteld als ik het vragen mag?
Ik wacht namelijk ook op een iPhone 12 pro 128gb ocean blue met Vodafone verlenging 16-10 om 14:03 besteld en bevestigd.
Zit weinig beweging in echter, terwijl gisteren aan werd gegeven gezien mijn besteltijd ik “waarschijnlijk” bij de eerste lading zou zitten.
Staan ze zo slecht bekend dan? Ik kocht voorheen sim only hier, maar dat was dus ook de laatste keer dan...Roos79 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Daar was voor gewaarschuwd hier dat dat daar nog even wat langer zou kunnen duren 🤭
Net bij mediamarkt zoetermeer maar even de laatste 12 black meegenomen😁
[ Voor 8% gewijzigd door nemmiesis29 op 23-10-2020 12:42 ]
Waar kun je de levertijd van t-mobile volgen? Ik ben nog niet benaderd door die koerier (APM of zoiets??)Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Blauwe pro met t-mobile maar mijn order is ook echt aangepast naar levering 2 weken dus misschien is het bij jou wel gelukt
Sim only en toestellen op voorraad is niet zo’n probleem maar pre orders 🤭Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:41:
[...]
Staan ze zo slecht bekend dan? Ik kocht voorheen sim only hier, maar dat was dus ook de laatste keer dan...
Klote zeg ben er ook bang voor! Bij mij nog steeds ongewijzigd eerste levering 23 oktober...Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Blauwe pro met t-mobile maar mijn order is ook echt aangepast naar levering 2 weken dus misschien is het bij jou wel gelukt
Ik zie dat wel vaker die F&F vermelding.NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:26:
Net bij VF besteld, incl. de F&F korting, Ziggo korting was dit goedkoper dan los bestellen en mijn huidige abbo behouden.
Is daar nog een beetje aan te komen voor normale stervelingen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Valt wel mee maar mensen roepen hier graag wat.Johan Bogle schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:41:
[...]
Staan ze zo slecht bekend dan? Ik kocht voorheen sim only hier, maar dat was dus ook de laatste keer dan...
Afgelopen jaar was de levering van mobiel.nl prima
Bol.com niets , valt me toch tegen . 14.14 besteld op de preorder opening ..
[ Voor 35% gewijzigd door S2S op 23-10-2020 13:04 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
So far het wereldwijde tekort dusDutchy88 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:51:
Complimenten aan Coolblue. KPN maakte er een puinhoop van, geen updates, onvoldoende voorraad etc. Gisteren om 17.00 uur een bestelling geplaatst bij CB en vanmorgen om 12.00 uur binnen. Zo kan het dus ook.
[Afbeelding]

13:03 niets ontvangen, fijn dat ze zich aan het tijdvak houden .. not!
Via de chat van DHL betere tijd opgevraagd, maar "ze staan niet in contact met de chauffeur" volgensmij moeten ze gewoon de route van chauffeur kunnen zien, en ook welke er al als "bezorgd" afgescanned zijn.
Zo moeten ze kunnen zien wanneer ze bij mij komen.
Maar werd gewoon van de chat gegooid
Via de chat van DHL betere tijd opgevraagd, maar "ze staan niet in contact met de chauffeur" volgensmij moeten ze gewoon de route van chauffeur kunnen zien, en ook welke er al als "bezorgd" afgescanned zijn.
Zo moeten ze kunnen zien wanneer ze bij mij komen.
Maar werd gewoon van de chat gegooid
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Zojuist geleverd 12:58revox862 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:
iPhone 12 Pro Grafiet 256GB
Groningen
@Juan Misschien past het tijdvak niet in de route en dan heb je pech.
Zeker als je eerst later op de dag stond kan dat zo zijn of als je pakketje van verder moet komen
Zeker als je eerst later op de dag stond kan dat zo zijn of als je pakketje van verder moet komen
Orignele tijd was 10:00 - 15:00
Toch apart dat mensen die later besteld hebben, eerder hun product geleverd hebben gekregen via DHL
Na 15:00 ga ik eens bellen...
Toch apart dat mensen die later besteld hebben, eerder hun product geleverd hebben gekregen via DHL
Vertrouwen is goed, controle nog beter
DHL rijdt gewoon op basis van wat voor hun de meest efficiente route is m.b.t. de pakketjes die zij aan boord hebben. Ze hebben verder geen boodschap aan wanneer iemand een product heeft besteld.Juan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:09:
Ook bij Apple besteld DHL geeft vanaf 09:17 aan: Processed at EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
Ook nog niet met de koerier mee. hopelijk zo nog een update...
meestal is het nu al wel met de koerier mee.
Ook nog niet met de koerier mee. hopelijk zo nog een update...
meestal is het nu al wel met de koerier mee.
Blij dat ik Vodafone achter me heb gelaten en gisteren voor CoolBlue ben gegaan. De pro pacific blue 256 netjes vanmorgen om 11:00 met de bakfiets afgeleverd. Nu helemaal up and running. Top service!
Precies dat dus.cronixx schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:15:
[...]
DHL rijdt gewoon op basis van wat voor hun de meest efficiente route is m.b.t. de pakketjes die zij aan boord hebben. Ze hebben verder geen boodschap aan wanneer iemand een product heeft besteld.
Tevens is het nog geen 15:00 dus nog geen man overboord
Je kan wel ongeduldig gaan bellen, maar ik denk dat je er niks mee opschiet. De klantenservice is zo geïnstrueerd om ongeduldige mensen af te wimpelen. Met inderdaad opmerkingen als:Juan schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:09:
"ze staan niet in contact met de chauffeur"
Nog steeds geen beweging in mijn bol.com bestelling...
mijn iPhone is zojuist afgeleverd door PostNL, had hem besteld bij de mediamarkt
Hier ook niet .. wel apart 14.14 besteld op de dag dat het kon. Je zou zeggen in dat kwartiertje zit je er tussen 🤣🤡StreetDenizer schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:17:
Nog steeds geen beweging in mijn bol.com bestelling...
[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 23-10-2020 13:33 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hij is binnen. Bezig met omzetten!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Krijg nu dus toch bericht dat mijn pakket van CoolBlue mee is met de bezorger. Staat over 2 uurtjes voor de deur. Ben erg benieuwd. Na de 4S heb ik jarenlang Android telefoon gehad en heb wel zin om een weekendje te spelen en te installeren.
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
Ook bezorgd hier. De UPS medewerker legt de doos op de achterkant van een fiets en die zat onder regenwater. Jammer dat men daar geen rekening mee houd. De waarde in de doos is 2600 euro namelijk.
Dat biedt hoop! Nog geen status veranderd, ook maar even Twitteren dan maarlbuysers schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:34:
[Afbeelding]
Ik heb inmiddels contact gehad en bevestiging dat mijn iPhone 64GB Blue Vodafone vandaag wordt verzonden (100% garantie kunnen ze echter uiteraard niet geven).
Edit: Status veranderd naar bestelling verwerken, dus dat ziet er goed positief uit. Nu nog even een "Ja" van Vodafone voor de verlenging
[ Voor 10% gewijzigd door Marv87 op 23-10-2020 14:01 ]
KPN 16/10 besteld 14:02u iPhone 12 Pro blue 128 Gb
Net afgeleverd door PostNL.
Tevreden over communicatie en levering KPN.
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Geniet ervan! Toch apart dat KPN het dus niet op volgorde van orde doet...ratz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:55:
KPN 16/10 besteld 14:02u iPhone 12 Pro blue 128 Gb
Zelfde toestel besteld op 14:01 volgens de orderbevestiging van KPN.
Ook maar even nagevraagd bij Mobiel.nl hoe het staat (KPN verlenging, iPhone 12 Pro silver 128GB, 15:25). Op mijn statuspagina staat nu "Ongeveer een week levertijd". Even afwachten wat het antwoord van Mobiel.nl wordt, anders ga ik annuleren en wacht op de 12 Mini (bij een andere winkel).
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Welke telefoon heb je besteld? Bij mij ongewijzigd..Marv87 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:51:
[...]
Dat biedt hoop! Nog geen status veranderd, ook maar even Twitteren dan maar
Edit: Status veranderd naar bestelling verwerken, dus dat ziet er goed positief uit. Nu nog even een "Ja" van Vodafone voor de verlenging
Volgens mij wacht mobiel.nl op levering van de telefoons van de providers. In dit geval KPN dus. Ik denk dat het dan zeker nog wel even gaat duren.evdakker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:03:
Ook maar even nagevraagd bij Mobiel.nl hoe het staat (KPN verlenging, iPhone 12 Pro silver 128GB, 15:25). Op mijn statuspagina staat nu "Ongeveer een week levertijd". Even afwachten wat het antwoord van Mobiel.nl wordt, anders ga ik annuleren en wacht op de 12 Mini (bij een andere winkel).
12 128 gb zwartkevinho040 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Welke telefoon heb je besteld? Bij mij ongewijzigd..
Via mobiel.nl de status zojuist gewijzigd naar pakket verzonden. (Tele2, iPhone 12 64gb blauw) 14:09 besteld.
Goedkeuring door Tele2 was van gisteravond 2130 en dit is dus zojuist gewijzigd naar bovenstaand.
Goedkeuring door Tele2 was van gisteravond 2130 en dit is dus zojuist gewijzigd naar bovenstaand.
Het is nog geen 15 uur, maar waarom moet ik achterop in de route? ;-)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Knap, de mijne is ook binnen. Had vanavond laat pas verwacht.
Eindhoven -> Simpelveld is een flink afstandje. De wegen van DHL zijn ondoorgrondelijk...
Eindhoven -> Simpelveld is een flink afstandje. De wegen van DHL zijn ondoorgrondelijk...
Vandaag toch maar besloten om te verlengen bij T-mobile. iPhone 12 Blauw 128gb, zal maar zien hoe snel ze hem leveren. Op hun forum zeggen ze dat hij nog op voorraad is maar aan de telefoon durven ze geen garanties te geven.
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
Bij mij staat er nog altijd dat ze de planning aan het maken zijn. Maar, pakket is al sinds 9:37 mee met de bezorger 
Beetje ongeduldig

Beetje ongeduldig
Ik heb hetzelfdelasharor schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:30:
Bij mij staat er nog altijd dat ze de planning aan het maken zijn. Maar, pakket is al sinds 9:37 mee met de bezorger
Beetje ongeduldig
Dat stond er bij mijn neefje ook... en toen belde ze opeens aan.lasharor schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:30:
Beetje ongeduldig
Dus staar je daar niet blind op!
Zojuist m'n 12 pro pacific blue in ontvangst mogen nemen! Gisteren besteld bij Coolblue!
De kleur is in het echt nog beter vind ik!
De kleur is in het echt nog beter vind ik!
Als je friend of family bent van een medewerker welDonstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:52:
[...]
Ik zie dat wel vaker die F&F vermelding.
Is daar nog een beetje aan te komen voor normale stervelingen?
Heb er zelf gewerkt en collega voeren er nog opdrachten uit dus vandaar.
This is the Way.
Zou het uitmaken of bij rechtstreekse bestelling je een nieuwe klant bent, een verlengen van een contract die over 2 maanden afloopt, of per direct verlengbaar bent?xven0mxz schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Geniet ervan! Toch apart dat KPN het dus niet op volgorde van orde doet...
Zelfde toestel besteld op 14:01 volgens de orderbevestiging van KPN.
Zelf hoop ik bij “de levering van 2 november” te zitten. Besteld en verlengd (medio november) afgelopen zondag, iPhone Pro graphite 256GB.
Valt allemaal wel mee. Op het forum van Vodafone zo'n moderator een berichtje sturen en ze mailen je meten een code en link, liepen ze zelf zelfs mee te adverteren paar dagen voor pre-orderNoTimeRemains schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Als je friend of family bent van een medewerker wel![]()
Als ik het hier zo lees maakt dat allemaal helemaal niks uit en mag je hopen dat het inderdaad 2 nov wordt.BellySM schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:40:
[...]
Zou het uitmaken of bij rechtstreekse bestelling je een nieuwe klant bent, een verlengen van een contract die over 2 maanden afloopt, of per direct verlengbaar bent?
Zelf hoop ik bij “de levering van 2 november” te zitten. Besteld en verlengd (medio november) afgelopen zondag, iPhone Pro graphite 256GB.
Vorige week vrijdag direct besteld bij Apple (zat om 14u te refreshen): nog steeds niet verzonden.
Nog geen uur geleden besteld bij Coolblue: nu al verzonden.
Was mijn eerste en meteen laatste pre-order bij Apple. Bestelling daar dus geannuleerd.
Nog geen uur geleden besteld bij Coolblue: nu al verzonden.
Was mijn eerste en meteen laatste pre-order bij Apple. Bestelling daar dus geannuleerd.
Ooh zo,NoTimeRemains schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:37:
[...]
Als je friend of family bent van een medewerker wel![]()
Ja ik ben al lid sinds Libertel dus dan hoef je niets extra te verwachten

Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.