Na lang dubben en lezen wil ik toch maar eens beginnen met dit leuke speelgoed. Ik snap dat er ontzettend veel mogelijk is, maar bezint eer ge begint is mij ooit geleerd. Ik wil beginnen met wat verlichting om eens bekend te worden met de techniek en hoe het nu allemaal precies in z'n werk gaat.
Voor zo ver het mij nu duidelijk is, ga ik de volgende producten nodig hebben om een start te maken;
-
Home Gateway v2
-
YeeLight RGB x2 (Woonkamer & boven de eettafel)
De converter voor de plug wil ik via, de ergens in dit topic gelinkte, Ebay link bestellen.
Inmiddels is het me duidelijk dat het gebruik van smartlights i.c.m. een traditionele dimmer of schakelaar niet helemaal lekker werkt. Het werkt, maar moeders de vrouw is vaak de wildcard zegmaar

Het lijkt mij handig om dus gelijk de
Aqara Smart Light Switch mee te bestellen. Er is daarvan ook een bedrade versie, echter past dat kennelijk niet in de ronde inbouwdozen die in mijn huis zitten. Mocht dit systeem nu ontzettend goed bevallen, kan ik altijd nog het gat in de muur vierkant maken...
Met het oog op Black Friday, wil ik graag mijn verlanglijstje klaar hebben, mijn vraag is dan ook of ik nog bepaalde dingen mis in dit lijstje? Mocht ik dit alles goed aan de praat krijgen, vrees ik dat ik heel wat meer spul in huis ga halen.