Volgende maand krijg ik de sleutel van mijn nieuwe appartement en ik ben inmiddels al een tijdje aan het rondkijken waar en wat voor abonnement ik af wil sluiten voor Internet+TV (Bellen niet nodig)
Op menig vergelijkingswebsite heb ik al gekeken maar voor mij is het nog niet duidelijk wat en waar ik nou een abonnement wil afsluiten.
Ik heb wel wat eisen:
- Stabiele verbinding
- Liefst onder de E60,- per maand inclusief alles
- Veel HD zenders
- Fox Sports Eredivisie 1, 3 en 5 (+ eventueel Internationaal bij lage meerprijs)
- 2x tv-ontvangers
- Redelijk snelle internetverbinding voor evt. online gaming
Op dit moment gebruik ik Caiway maar deze is niet leverbaar op mijn nieuwe locatie. Ziggo wel.
Waar ik ben uitgekomen:
NLE:
Eerste 12 maanden 41,45 per maand, na 12 maanden 51,45 per maand.
(100Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 7,50p/m, extra tv-ontvanger 4,- p/m)
Ziggo:
Eerste 3 maanden 56,90 per maand, daarna 68,45 per maand.
(40Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 17,95 p/m, extra tv-ontvanger 4,- p/m)
Online.nl:
Eerste 3 maanden 39,- per maand, daarna 49,- per maand.
(50Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie (inclusief!), extra tv-ontvanger 5,- p/m)
KPN:
Eerste 6 maanden 46,50 per maand, daarna 66,50 per maand.
(80Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 7,50 p/m, extra tv-ontvanger inclusief)
Ik snap dat de internetsnelheden erg van elkaar verschillen en dat mede hierdoor het een beetje appels met peren vergelijken is. Maar grofweg krijg ik wel een beeld welke de goedkoopste is.
Echter, lees ik op internet dramatische verhalen over NLE. Slechte service, bij storingen weinig hulp etc. etc.
Datzelfde geld voor Online.nl.
Wie kan me helpen?
Op menig vergelijkingswebsite heb ik al gekeken maar voor mij is het nog niet duidelijk wat en waar ik nou een abonnement wil afsluiten.
Ik heb wel wat eisen:
- Stabiele verbinding
- Liefst onder de E60,- per maand inclusief alles
- Veel HD zenders
- Fox Sports Eredivisie 1, 3 en 5 (+ eventueel Internationaal bij lage meerprijs)
- 2x tv-ontvangers
- Redelijk snelle internetverbinding voor evt. online gaming
Op dit moment gebruik ik Caiway maar deze is niet leverbaar op mijn nieuwe locatie. Ziggo wel.
Waar ik ben uitgekomen:
NLE:
Eerste 12 maanden 41,45 per maand, na 12 maanden 51,45 per maand.
(100Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 7,50p/m, extra tv-ontvanger 4,- p/m)
Ziggo:
Eerste 3 maanden 56,90 per maand, daarna 68,45 per maand.
(40Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 17,95 p/m, extra tv-ontvanger 4,- p/m)
Online.nl:
Eerste 3 maanden 39,- per maand, daarna 49,- per maand.
(50Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie (inclusief!), extra tv-ontvanger 5,- p/m)
KPN:
Eerste 6 maanden 46,50 per maand, daarna 66,50 per maand.
(80Mb/s internet, Fox Sports Eredivisie 7,50 p/m, extra tv-ontvanger inclusief)
Ik snap dat de internetsnelheden erg van elkaar verschillen en dat mede hierdoor het een beetje appels met peren vergelijken is. Maar grofweg krijg ik wel een beeld welke de goedkoopste is.
Echter, lees ik op internet dramatische verhalen over NLE. Slechte service, bij storingen weinig hulp etc. etc.
Datzelfde geld voor Online.nl.
Wie kan me helpen?