https://www.amazon.de/Int...&sr=1-2&keywords=i7+8700kNigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:31:
[...]
Je hebt waarschijnlijk gelijk hehe. Maar ik hoop idd wat meer te horen aangezien Alternate nu ook een idee lijkt te hebben en ze her en der ook bij andere winkels tevoorschijn komen. Fingers crossed
Weer even contact gehad met Alternate betreffende de 8700K nu ze de 8600K wel leverbaar hebben, maar nog altijd hetzelfde liedje: Ze weten het simpelweg niet en de processoren komen mondjesmaat binnen...

"Intel Core i5-8600K 3600 1151V2 BOX
Status: Uw bestelling is compleet verwerkt.Uitgeleverd"
IS HET DAN TOCH ZO'N DAG? JA HET IS ZO EEN DAG! /jackvangelder
Via Alternate toch? En gister pas besteld?VN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:30:
"Intel Core i5-8600K 3600 1151V2 BOX
Yes sir. De 8600K.Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:35:
[...]
Via Alternate toch? En gister pas besteld?
Ik geloof het pas als ik ook een mailtje heb gehad ter bevestiging en ik het ding daadwerkelijk in ontvangst kan nemen máár tot nu toe lijkt het veelbelovend.
Zeker! Goed nieuws. Hopenlijk trek ik bij Azerty niet aan 't kortste end met m'n pre-order van 11-10VN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:39:
[...]
Yes sir. De 8600K.
Ik geloof het pas als ik ook een mailtje heb gehad ter bevestiging en ik het ding daadwerkelijk in ontvangst kan nemen máár tot nu toe lijkt het veelbelovend.

Ik zie op verschillende plekken in engeland en australia dat ze de i7 8700 verwachten binnen 24 uur. Hoop dat er ook onderweg naar nederland zijn.
Bedankt hiervoor, ik heb hem hierna meteen besteld (11:22), wist alleen mijn wachtwoord van mijn alternate account niet meer en heb toen maar als gast besteld omwille van de tijd. Ik heb dus geen idee wat de status nu isDakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:19:
https://www.alternate.nl/...duct/1380846?event=search
Voor de liefhebbers. Levertijd 1 werkdag
Zojuist besteld. We wachten het morgen af..........

Klopt dat stukje van "+gratis product" bij Alternate voor de 8600K wel ? Ik zie alleen maar een actie voor de 7700K (https://www.alternate.nl/html/promotion/page.html).
Volgens mij bedoelen ze dit:Phantoman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:46:
Klopt dat stukje van "+gratis product" bij Alternate voor de 8600K wel ? Ik zie alleen maar een actie voor de 7700K (https://www.alternate.nl/html/promotion/page.html).
Gratis Gaming software bundel
Gratis VR-ready software bundel
Verwijderd
Wat Rooswijk zegt,Phantoman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:46:
Deze zaten er bij toen ik hem vandaag heb georderd.
Verwijderd
En hier ook besteld,alleen de cpu,ik wacht eerst af die daadwerkelijk wel deze week verzonden wordOdobenus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:45:
[...]
Bedankt hiervoor, ik heb hem hierna meteen besteld (11:22), wist alleen mijn wachtwoord van mijn alternate account niet meer en heb toen maar als gast besteld omwille van de tijd. Ik heb dus geen idee wat de status nu is. Heb mijn Azerty bestelling van 16-10 geannuleerd. Volgens mij heeft nog niemand een 8600k van Azerty ontvangen. Hopelijk mag ik morgen of vrijdag gaan bouwen
Verwijderd
edit:zitten er toch wel bij,bij de bestellingRooswijk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:48:
[...]
Volgens mij bedoelen ze dit:
Gratis Gaming software bundel
Gratis VR-ready software bundel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 16:02 ]
Hopelijk als de 8600K binnen is kan een van jullie aangeven wat er in die bundels zit. Misschien is het interessant genoeg om mijn order bij Azerty te annuleren
Volgens mij gaat het om Assassins Creed Origins en... uhh, nog een game.Phantoman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:56:
Hopelijk als de 8600K binnen is kan een van jullie aangeven wat er in die bundels zit. Misschien is het interessant genoeg om mijn order bij Azerty te annuleren
Om een of andere reden kreeg ik 2 banners te zien van de bundels op Alternate die naar de volgende 2 pagina's linken:
https://www.alternate.nl/.../intel-gaming-lp-1440.pdf
https://www.alternate.nl/...df/intel-ms-lp-1440-1.pdf
Misschien gloednieuwe bundels?
En ik kreeg net een hele mooie email dat mijn pakket klaar voor verzending is!!!
Misschien gloednieuwe bundels?
En ik kreeg net een hele mooie email dat mijn pakket klaar voor verzending is!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Odobenus op 01-11-2017 16:07 ]
Sorry voor mijn spam in dit topic maar ik heb ondertussen ook een e-mail ontvangen dat hij is verzonden! Ik kan mijn geluk niet op haha.Odobenus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:04:
Om een of andere reden kreeg ik 2 banners te zien van de bundels op Alternate die naar de volgende 2 pagina's linken:
En ik kreeg net een hele mooie email dat mijn pakket klaar voor verzending is!!!![]()
![]()
Wauw... vrij treurig dat een grote webshop als Azerty hier toch echt aan het kortste eind trekt. Mijn 8600K order van 6 oktober staat nog steeds op wachten op producten. Ik had verwacht er als een van de eersten bij te zijn
@@baddon Annuleer bij Azerty en bestel bij Alternate? Of is er een groot prijsverschil? Heb zelf de 8700k besteld dus ik ken de prijzen van de 8600k niet echt.
Ja lijkt echt helemaal nergens op. Alternate heeft schijnbaar alle back-orders al gehad.@baddon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:08:
Wauw... vrij treurig dat een grote webshop als Azerty hier toch echt aan het kortste eind trekt. Mijn 8600K order van 6 oktober staat nog steeds op wachten op producten. Ik had verwacht er als een van de eersten bij te zijn
Nog niet, ik heb vanochtend besteld maar mijn orderstatus staat nog op "In behandeling".Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:12:
[...]
Ja lijkt echt helemaal nergens op. Alternate heeft schijnbaar alle back-orders al gehad.
Verwijderd
hier hetzelfdeArbeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:14:
[...]
Nog niet, ik heb vanochtend besteld maar mijn orderstatus staat nog op "In behandeling".
Ik heb vanmiddag een compleet systeem in onderdelen besteld bij Alternate met een 8600K, geheugen had de langste levertijd(2werkdagen) dus ik houd jullie op de hoogte of mijn bestelling over 2 dagen ook verzonden is!
Om 12:00 besteld en zojuist de verzend bevestiging gekregen!Dakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:19:
https://www.alternate.nl/...duct/1380846?event=search
Voor de liefhebbers. Levertijd 1 werkdag
Zojuist besteld. We wachten het morgen af..........
Dus bij deze een pluimpje voor jou Dakdoef
Verwijderd
heb je ook de melding gehad: in behandeling ??VN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:07:
[...]
Sorry voor mijn spam in dit topic maar ik heb ondertussen ook een e-mail ontvangen dat hij is verzonden! Ik kan mijn geluk niet op haha.
Fair enough, maar ze hebben iig wel genoeg gehad om alles (op de 31ste na mssn) van oktober te verzenden en orders van deze week al te leveren. Ondertussen staat alles vanaf 5/6 Oktober bij Azerty nog te wachten.Arbeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:14:
[...]
Nog niet, ik heb vanochtend besteld maar mijn orderstatus staat nog op "In behandeling".
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de bundel die Alternate levert bij de 8600K/8700K: http://store.hp.com/Nethe...gaming-intel-vr#warhammer
Had ik gisteren doorgestuurd gekregen van een lieftallige Alternate-assistent
Net een mailtje binnen gekregen van Alternate. De mijne komt morgen al binnen.
Verwijderd
ik zie het,misschien toch mazzel?Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:18:
[...]
Fair enough, maar ze hebben iig wel genoeg gehad om alles (op de 31ste na mssn) van oktober te verzenden en orders van deze week al te leveren. Ondertussen staat alles vanaf 5/6 Oktober bij Azerty nog te wachten.
Mijn Alternate 8600K order van 27-10 zou ook vandaag verzonden worden (mail met T&T ook gehad en staat in mijn PostNL nu ook).
Dus toch een redelijke batch binnen gekomen, maar niet genoeg om voorraad te bouwen want hij staat inmiddels weer op pre-order...
Wel blij dat ik vorige week al besteld heb in elk geval, dit weekend dus installeren
Dus toch een redelijke batch binnen gekomen, maar niet genoeg om voorraad te bouwen want hij staat inmiddels weer op pre-order...
Wel blij dat ik vorige week al besteld heb in elk geval, dit weekend dus installeren
[ Voor 4% gewijzigd door Klippy op 01-11-2017 16:28 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Yup. Daarna twee mails gehad: De pre-order bevestiging en de verzend bevestiging.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:18:
[...]
heb je ook de melding gehad: in behandeling ??
Hoop dat de rest hier nu ook snel z'n order ontvangt. Mijn fingers zijn crossed!
Verwijderd
ik denk dat het gewoon hard gaat, het is de enigste winkel die ze even op voorraad had. De vaag is groter als het aanbodKlippy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:26:
Mijn Alternate 8600K order van 27-10 zou ook vandaag verzonden worden (mail met T&T ook gehad en staat in mijn PostNL nu ook).
bedankt, voor de infoVN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:26:
[...]
Yup. Daarna twee mails gehad: De pre-order bevestiging en de verzend bevestiging.
Hoop dat de rest hier nu ook snel z'n order ontvangt. Mijn fingers zijn crossed!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 16:33 ]
De maat is vol... ik heb net geannuleerd bij Azerty. Voor mensen die na 6 oktober een 8600k hebben besteld: u bent net 1 plekje omhoog geschoven. Succes!
Hallo,
Ik wil graag mijn openstaande order met nummer xxxxxxxxxx per direct annuleren. Ik ben al sinds 6 oktober 2017 op dit product aan het wachten. Waar andere webshops dit product wel al uitleveren blijft Azerty beduidend achter. Voor een grote webshop is dit betreurenswaardig -> ik zou u adviseren uw leveranciers nogmaals onder de loep te nemen. Graag het geld terugstorten.
Met vriendelijke groet,
Hallo,
Ik wil graag mijn openstaande order met nummer xxxxxxxxxx per direct annuleren. Ik ben al sinds 6 oktober 2017 op dit product aan het wachten. Waar andere webshops dit product wel al uitleveren blijft Azerty beduidend achter. Voor een grote webshop is dit betreurenswaardig -> ik zou u adviseren uw leveranciers nogmaals onder de loep te nemen. Graag het geld terugstorten.
Met vriendelijke groet,
Waarschijnlijk heb je em alsnog eerder dan ik bij een ander@baddon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:29:
De maat is vol... ik heb net geannuleerd bij Azerty. Voor mensen die na 6 oktober een 8600k hebben besteld: u bent net 1 plekje omhoog geschoven. Succes!

Nu bij alternate besteld?
Zal je net zien dat Azerty morgen een grote batch binnen krijgt... Want wat ga je nu dan doen? ergens anders bestellen? Bij Alternate/andere webshop sta je weer achteraan in de rij.. Ik had hem denk ik gewoon laten staan als ik jou was.@baddon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:29:
Hallo,
Met vriendelijke groet,
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik geef hem groot gelijk.
Vind ook dat grotere shops 'n statement mogen maken richting Intel/leveranciers.
Mensen leggen groot geld neer voor hardware en moeten er vervolgens weken lang op wachten, en waarom???
Vind ook dat grotere shops 'n statement mogen maken richting Intel/leveranciers.
Mensen leggen groot geld neer voor hardware en moeten er vervolgens weken lang op wachten, en waarom???
Bedankt, ik ga vanavond dan toch mijn order annuleren bij AzertyNevercholt schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:24:
Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de bundel die Alternate levert bij de 8600K/8700K: http://store.hp.com/Nethe...gaming-intel-vr#warhammer
Edit: Laat maar, staat weer op pre-order bij Alternate
[ Voor 6% gewijzigd door Phantoman op 01-11-2017 16:39 ]
Bedankt dan maar. Heb inmiddels ook de verzendbevestiging binnen. Rest komt vandaag binnen via megekko als het goed is, dus kan ik gaan bouwen 👍CMos schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:18:
[...]
Om 12:00 besteld en zojuist de verzend bevestiging gekregen!
Dus bij deze een pluimpje voor jou Dakdoef
Verwijderd
bedankt in ieder geval voor de tipDakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:37:
[...]
Bedankt dan maar. Heb inmiddels ook de verzendbevestiging binnen. Rest komt vandaag binnen via megekko als het goed is, dus kan ik gaan bouwen 👍
Vermintide? Seriously? Die game is voor 2eu te koop. XDNevercholt schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:24:
Waar haal ik dan Assassins Creed vandaan?
Ik wil heel graag in 8600k maar vind de levertijd gewoonweg belachelijk bij Azerty: zeker gezien er bij andere shops wel al geleverd word. OP het moment werk ik een Core i3 8350k die het btw bovenverwachting goed doet in een high end gaming omgeving.Klippy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:34:
[...]
Zal je net zien dat Azerty morgen een grote batch binnen krijgt... Want wat ga je nu dan doen? ergens anders bestellen? Bij Alternate/andere webshop sta je weer achteraan in de rij.. Ik had hem denk ik gewoon laten staan als ik jou was.
jij wilt als eerste de nieuwe hardware en nu klagen dat je er op moet wachten?Loch schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:35:
Ik geef hem groot gelijk.
vind ik een beetje gek tuurlijk iedereen had gehoopt dat hij direct overal verkrijgbaar was (ik ook). maar er word niet geleverd/niet vrij gegeven waarom niet geen idee leveranciers kunnen hier weinig/niets aan doen. intel wel die had gewoon de release later moeten zetten.
Copaco, ingrammicro en techdata hebben hier in nederland ook geen voorraad en geven ook geen geen verwachte leverdatums aan. dus er is ook bij hun niets/weinig bekend
(ik hou vooral de i7-8700 in de gaten)
Ik ben het niet eens. Om een goede positie te behouden als grote webshop zou je er op moeten toezien dat je cutting edge tech als een van de eersten moet kunnen leveren. Het feit dat je wordt afgetroefd door kleinere en andere grotere shops betekend dat je 1) niet genoeg diversificatie hebt in je aanbod van leveranciers 2) blijkbaar niet genoeg invloed hebt bij je leveranciers om geleverd te krijgen. Het is echt niet zo dat ik mijn order heb geannuleerd na 1 week... het order was 6-oktober geplaatst.hjvg schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:42:
[...]
jij wilt als eerste de nieuwe hardware en nu klagen dat je er op moet wachten?
vind ik een beetje gek tuurlijk iedereen had gehoopt dat hij direct overal verkrijgbaar was (ik ook). maar er word niet geleverd/niet vrij gegeven waarom niet geen idee leveranciers kunnen hier weinig/niets aan doen. intel wel die had gewoon de release later moeten zetten.
Copaco, ingrammicro en techdata hebben hier in nederland ook geen voorraad en geven ook geen geen verwachte leverdatums aan. dus er is ook bij hun niets/weinig bekend
(ik hou vooral de i7-8700 in de gaten)
Helemaal met je eens. Het feit dat Alternate wel orders van gister kan verzenden maar Azerty niet eens een degelijke start lijkt te hebben gemaakt met begin oktober is gewoon een trieste zaak
Hele stomme vraag misschien maar Azerty is dus groter dan Alternate?
Ah dat dacht ik dus ook, maar verkeerd gelezen dus.S_Chief schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:55:
Alternate is (veel) groter dacht ik.
Ik heb nog altijd een dubbele preorder (8700K) openstaan bij Azerty en Alternate
Zou zeggen dat Azerty een-van-de grootste is hier in NL maar Alternate is wel groter ja (internationaal enzo)
Huh, het was juist Azerty die eerder in het topic steeds uit heeft geleverd. Zo ver ik weet heeft Azerty de mensen met een 8700k van voor 18 Oktober geholpen. Alternate kwam veel later met een kleine batch tussendoor.Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:49:
Helemaal met je eens. Het feit dat Alternate wel orders van gister kan verzenden maar Azerty niet eens een degelijke start lijkt te hebben gemaakt met begin oktober is gewoon een trieste zaak
Alternate is overigens wel heel groot. Los van de bekende vestiging in Barendrecht (met showroom alleen die stelt helaas niets meer voor) hebben ze nog een 3x grotere distri in Tholen. Verder doen ze ook Wave en is het dus een Duitsbedrijf dat in iets van 9 landen opereert.
Azerty zit onder de 50 FTW zo ver ik weet, dus 4x kleiner dan Alternate Nederland.Over Alternate Nederland
Bij Alternate Nederland werken momenteel 200 medewerkers. De webshop kan circa 100.000 producten uit voorraad leveren en verzendt ongeveer 400.000 pakketten per jaar. Maandelijks verwelkomt Alternate.nl 1 miljoen unieke bezoekers. Naast de eigen fulfilment verzorgt het bedrijf ook fulfilmentdiensten voor 30 andere webshops in Nederland. Alternate beschikt over een eigen technische dienst en assemblagelijn, deze laatste ten behoeve van het bouwen van maatwerk computersystemen, servers en opslagdevices.
[ Voor 46% gewijzigd door sdk1985 op 01-11-2017 17:50 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Het ging hier even over de i5-8600k. Het klopt idd dat de i7-8700k idd wel eerder vanuit Azerty kwam dan Alternate maar ging volgens mij uiteindelijk vrij gelijk op als ik het hier zo las.sdk1985 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:46:
[...]
Huh, het was juist Azerty die eerder in het topic steeds uit heeft geleverd. Zo ver ik weet heeft Azerty de mensen met een 8700k van voor 18 Oktober geholpen. Alternate kwam veel later met een kleine batch tussendoor.
[...]
De i5 loopt nu alleen wel een maand achter tussen beide winkels
Eerste post ooit hier volgens mij maar ik volg deze topic ook al weken vanwege de i5. Om 12:43 besteld bij Alternate, bedankt voor de tip!!
Toch maar even een mail gestuurd net en kreeg dit als reactie:
Vriendelijk bedankt voor uw email.
Naar verwachting zal uw bestelling eind van de week worden verzonden, Zodra uw bestelling gereed is zult u een bevestiging krijgen en een track&trace code om uw bestelling te kunnen volgen.
‘Naar verwachting’. Momenteel dus nog op ‘in behandeling’ bij de bestelstatus. Ik hoop echt dat ik niet misgevist heb en aan het lijntje gehouden word hier 😉
Pre-order bij Azerty laat ik toch nog maar even staan voor de zekerheid.
Naar verwachting zal uw bestelling eind van de week worden verzonden, Zodra uw bestelling gereed is zult u een bevestiging krijgen en een track&trace code om uw bestelling te kunnen volgen.
‘Naar verwachting’. Momenteel dus nog op ‘in behandeling’ bij de bestelstatus. Ik hoop echt dat ik niet misgevist heb en aan het lijntje gehouden word hier 😉
Verwijderd
ik heb precies dezelfde mail ontvangen,ik had ze ook een mail gestuurdJelleGoossens schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:06:
Eerste post ooit hier volgens mij maar ik volg deze topic ook al weken vanwege de i5. Om 12:43 besteld bij Alternate, bedankt voor de tip!!
Verwijderd
ik heb zojuist gebeld en de klantenservice wist mij te vertellen dat ik naar alle waarschijnlijkheid vanavond een mailtje krijg waarin staat dat de processor verzonden is. Morgen kwamen er volgens haar weer nieuwe processors binnen, dus mocht je bestelling er vandaag niet doorkomen dan lukt dat morgen wel.JelleGoossens schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:06:
Gisteren een 8700k besteld bij Azerty. Heb het Aorus 7 bord al binnen maar als het echt nog lang duurt stuur ik het terug. Dan maar een 1800x met Hero bordje.
Zelfs in New-York zit hij in preorder https://www.bhphotovideo....PUs/ci/19865/N/3835434461NickyB13 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:46:
Gisteren een 8700k besteld bij Azerty. Heb het Aorus 7 bord al binnen maar als het echt nog lang duurt stuur ik het terug. Dan maar een 1800x met Hero bordje.
Goed nieuws, thanks!Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:16:
[...]
ik heb zojuist gebeld en de klantenservice wist mij te vertellen dat ik naar alle waarschijnlijkheid vanavond een mailtje krijg waarin staat dat de processor verzonden is. Morgen kwamen er volgens haar weer nieuwe processors binnen, dus mocht je bestelling er vandaag niet doorkomen dan lukt dat morgen wel.
Mijn bestelling (i5 8600k) bij alternate is uit het orderstatus scherm gehaald en is nu terug te vinden onder het kopje orderhistorie met een status uitgeleverd
Ik heb nog geen confirmatiemail gekregen maar ik heb weer goede hoop!

Verwijderd
jep bij mij ookArbeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:23:
Mijn bestelling (i5 8600k) bij alternate is uit het orderstatus scherm gehaald en is nu terug te vinden onder het kopje orderhistorie met een status uitgeleverdIk heb nog geen confirmatiemail gekregen maar ik heb weer goede hoop!
Ik heb verder weinig nuttigs te zeggen maar ik wil even kwijt dat ik het ronduit belachelijk vind dat er nog zo veel mensen wachten op hun bestelling. Ligt de schuld bij Intel of de leveranciers?
Morgen tussen 13:30 en 16:00 wordt ie bezorgd krijg ik zonet te lezen!
Finally
Finally
Yay, hier ook!Arbeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:23:
Mijn bestelling (i5 8600k) bij alternate is uit het orderstatus scherm gehaald en is nu terug te vinden onder het kopje orderhistorie met een status uitgeleverdIk heb nog geen confirmatiemail gekregen maar ik heb weer goede hoop!
En ondertussen heb ik van Azerty te horen gekregen dat er nog geen ene moer bekend is. Ze weten niets over een levering, of hoeveel er dan komt. Zowel voor de i5 als i7 cpus. Dat kon de jongen een de telefoon en zijn college over de mail allemaal niet inzien.
Morgen krijg ik een mail hierover want ik vond dat geen acceptabel antwoord gezien Alternate wel bestellingen van vandaag kan afhandelen en wel weet dat er bijv. morgen wss meer binnen komt.
Ze hebben nu een verzoek bij de leverancier gezet voor een status wat ik dan terug gekoppelt zou krijgen. We gaan 't zien.
Morgen krijg ik een mail hierover want ik vond dat geen acceptabel antwoord gezien Alternate wel bestellingen van vandaag kan afhandelen en wel weet dat er bijv. morgen wss meer binnen komt.
Ze hebben nu een verzoek bij de leverancier gezet voor een status wat ik dan terug gekoppelt zou krijgen. We gaan 't zien.
Allemachtig, nu al een verzoek uitgezet?Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:51:
En ondertussen heb ik van Azerty te horen gekregen dat er nog geen ene moer bekend is. Ze weten niets over een levering, of hoeveel er dan komt. Zowel voor de i5 als i7 cpus. Dat kon de jongen een de telefoon en zijn college over de mail allemaal niet inzien.
Zojuist de Intel I7 8700k besteld bij alternate. Hopen dat ze enigszins wat binnen krijgen.
Verwijderd
Zelfde bij mij. Nog geen mail gehad, maar onder historie is al een track and trace te vinden die werkt!Arbeon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:23:
Verwachtte levering: morgen tussen 13:30 & 16:00
M'n 8600k stond al sinds 11-10 in de order bij Azerty. Vanmiddag toch de gok gewaagd bij Alternate en hem besteld en dat lijkt zich nu terug te betalen
Cancel die order bij Azerty zodra ik de bevestigingsmail heb. *edit, die is ook binnen nu

Houd ons op de hoogte, ben benieuwd wat ze gaan zeggen..Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:51:
Nice!Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:40:
[...]
Zelfde bij mij. Nog geen mail gehad, maar onder historie is al een track and trace te vinden die werkt!
Verwachtte levering: morgen tussen 13:30 & 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n 8600k stond al sinds 11-10 in de order bij Azerty. Vanmiddag toch de gok gewaagd bij Alternate en hem besteld en dat lijkt zich nu terug te betalen
Cancel die order bij Azerty zodra ik de bevestigingsmail heb. *edit, die is ook binnen nu
Verwijderd
lol hier precies hetzelfde,word ook morgen om die tijd geleverd, word morgen geleverd,nu nog een mobo ,geheugen uitzoekenVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:40:
[...]
Zelfde bij mij. Nog geen mail gehad, maar onder historie is al een track and trace te vinden die werkt!
Verwachtte levering: morgen tussen 13:30 & 16:00![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah de i5. Ja dat is een SKU die voor niemand interessant is zo lang het aanbod beperkt is. Technisch uit de fabriek hetzelfde ding, alleen dan 100 dollar goedkoper. Gegeven een beperkt aanbod kun je beter de i7 slijten. Ik zou daar niet een bepaalde webshop op afrekenen.Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:59:
[...]
Het ging hier even over de i5-8600k. Het klopt idd dat de i7-8700k idd wel eerder vanuit Azerty kwam dan Alternate maar ging volgens mij uiteindelijk vrij gelijk op als ik het hier zo las.
De i5 loopt nu alleen wel een maand achter tussen beide winkels
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Er is voor mij ook een 8600K onderweg van alternate.
Moederbord komt helaas vrijdag pas
dus ga van het weekend pas bouwen.
Moederbord komt helaas vrijdag pas

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Was sinds 23/10 aan het wachten op een 8600k bij Azerty. Gisteren bij Alternate rond 13:00 besteld toen er nog voorraad was en ik kreeg de track & trace rond 19:00 binnen.
Heb trouwens twee keys gekregen voor intel software bundels (Intel Gaming en Intel Mainstream), maar ik wil ze nog niet openen. Weet iemand misschien wat daar in zit?
Heb trouwens twee keys gekregen voor intel software bundels (Intel Gaming en Intel Mainstream), maar ik wil ze nog niet openen. Weet iemand misschien wat daar in zit?
[ Voor 10% gewijzigd door Brocules op 02-11-2017 03:14 ]
Brocules schreef op donderdag 2 november 2017 @ 03:12:
Was sinds 23/10 aan het wachten op een 8600k bij Azerty. Gisteren bij Alternate rond 13:00 besteld toen er nog voorraad was en ik kreeg de track & trace rond 19:00 binnen.

Op 18-10 besteld bij Azerty, still waiting.AstaXatu schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:05:
Zojuist de Intel I7 8700k besteld bij alternate. Hopen dat ze enigszins wat binnen krijgen.
Op 29-10 toch ook maar besteld bij Alternate, still waiting.
Ik laat jullie weten welke van de twee eerder is.
Die van mij is onderweg uit
Dus straks een 8600k over
Nieuwste update: donderdag 2 nov
06:05 Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Transporteur: DHL, traceernummer: CJ0917xxxxx

Dus straks een 8600k over

Nieuwste update: donderdag 2 nov
06:05 Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Transporteur: DHL, traceernummer: CJ0917xxxxx
Besteld!epandi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:31:
Bij alternate 8700k nu levertijd 1 dag!
Bedankt ook besteld!epandi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:31:
.
[ Voor 88% gewijzigd door killer2 op 02-11-2017 10:15 ]
Ik verwacht vandaag eigenlijk wel een mail van Alternate met het bericht dat m'n preorder verwerkt is
Gok genomen en ook besteld, hopelijk waren het er meer dan 3epandi schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:31:
Is er uberhaupt al iemand die de I7 8700 (non k) heeft ontvangen?
Denk dat je nog even geduld moet hebben, alternate heeft een behoorlijke lijst met pre orders van de 8700k.
Vorige week stond ie ook op 1 werkdag. Toen besteld 26e maar staat in pre order bij mij
Vorige week stond ie ook op 1 werkdag. Toen besteld 26e maar staat in pre order bij mij
Helaas nog niet. (besteld op 26-10 bij Azerty)Mennovl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:43:
Ja klopt... Maar ik bedoel maar, als er nu staat dat de levertijd 1 dag bedraagt dan zou je toch verwachten dat ze tenminste genoeg hebben liggen om de preorders te verwerken?Synchro34 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:45:
Denk dat je nog even geduld moet hebben, alternate heeft een behoorlijke lijst met pre orders van de 8700k.
Dit zijn van die praktijken om mensen te lokken. Ik hoop dat ze er wel genoeg hebben en zowel de preorders als de nieuwe uitleveren. Maar gezien de history van leveringen acht ik de kans klein.Synchro34 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:45:
Ik heb voor de zekerheid even naar Alternate gebeld. die wist mij te vertellen als ik binnen nu en een half uur zou bestellen dat ik hem morgen een i7-8700k binnen zou krijgen. Ik heb hoop.Nevercholt schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:47:
[...]
Ja klopt... Maar ik bedoel maar, als er nu staat dat de levertijd 1 dag bedraagt dan zou je toch verwachten dat ze tenminste genoeg hebben liggen om de preorders te verwerken?
Ik heb net al bellend met Alternate een 8700k besteld (was best grappig
). Bestelling kwam door en hij gaf aan dat ik op tijd was.
Net als iedereen hier ook maar even gebeld xD
Morgen of overmorgen heb ik de 8700K (had hem gepreordered op 31 okt)
Morgen of overmorgen heb ik de 8700K (had hem gepreordered op 31 okt)
Ik had er een besteld bij Azerty, deze echter zo juist telefonische geannuleerd, de persoon die me hielp vanuit azerty gaf deze optie zelf al aan. Denk dus dat ze niet heel veel vertrouwen erin hebben dat er snel een flinke batch komt.Mennovl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:43:
Al een tijdje ook dit topic aan het volgen. Ook gelijk de 8700K besteld net, Thanks voor de info! Nu hopen op snelle levering.
Nieuw mobo, ram en koeler is hierbij ook gelijk besteld
Nieuw mobo, ram en koeler is hierbij ook gelijk besteld
De status is weer gewijzigd van levertijd 1 dag naar preorder
Volgens de vrouw die ik net van alternate aan de lijn had is de 8700K niet op voorraad geweest
verder was het behoorlijk stil aan de andere kant van de lijn dus ik ben benieuwd......
Zal ik dan zowaar net op tijd geweest zijnNevercholt schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:14:
Waarschijnlijk ben ik net te laat geweest: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.Nevercholt schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:14:
Ik had mijn bestelling om 10:29 geplaatst en betaald.
ik had alternate ook aan de lijn. Ze vewachten de levering vandaag of morgen. Verhaal is wel dat ze er vaak minder binnen krijgen dan ze bestellenMessem schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:14:
Volgens de vrouw die ik net van alternate aan de lijn had is de 8700K niet op voorraad geweestverder was het behoorlijk stil aan de andere kant van de lijn dus ik ben benieuwd......

Ik heb vandaag besteld en ze verwachten er 45 (vandaag of morgen) en daar zit ik waarschijnlijk bij.
Maar de processor blijft slecht leverbaar.Geen garanties
Let op:
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic