[quote]
Blaat schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:02:
Ik heb 5 Oktober al een pre-order geplaatst bij Alternate. Ik kan me haast niet voorstellen dat als ze binnen komen dat ik niet bij de eerste lichting zit.
Alternate is vaak een van de eerste Nederlandse webwinkels met voorraad van nieuwe hardware, dus ik durfde het wel aan.
[/quote
https://www.megekko.nl/pr...-1151/Intel-Core-i7-8700k
Kijk dit is nog een service en informatie en communicatie lees onderstaande
Beste
Hartelijk dank voor het verzenden van je mail.
Bij dit product moeten we je vermelden dat het product op voorraad is bij de fabrikant maar dat onze distribiteur nog geen exacte leverdatum heeft gekregen waarop zij het product aan ons uit kunnen leveren. We kunnen deze exacte leverdatum pas achterhalen nadat de bestelling is geplaatst en wij onze bestelling door hebben gegeven aan onze distribiteurs.
We adviseren je om het product te bestellen, zodat wij het product(en) in bestelling kunnen zetten bij onze distribiteur. We kunnen dit artikel pas in bestelling zetten, nadat je als de klant de order hebt geplaatst via onze website.
Hierna proberen wij binnen 10 dagen een exacte leverdatum vrij te krijgen zodat we dit aan je kunnen melden. Wij adviseren je om deze periode af te wachten en je krijgt hier een update van zodra onze distribiteur de exacte leverdatum vrij heeft gegeven.
Onderstaand vind je informatie over het ''soort'' product(en) dat je hebt uitgezocht.
1) Je hebt een nieuw product uitgezocht.
Het artikel is nét nieuw op de markt, moet nog beschikbaar komen en heeft daarom nog geen levertijd. Je doet er verstandig aan het artikel in bestelling te zetten zodat je bij de eersten bent die het artikel ontvangt. Zodra wij een leverdatum hebben informeren wij je direct. Mocht je de bestelling wensen te annuleren dan storten wij het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug.
2) Het product dat je hebt uitgezocht is tijdelijk uitverkocht.
Je hebt een populair product uitgezocht waarvan de producent niet aan de vraag kan voldoen. Je doet er verstandig aan dit artikel in bestelling te zetten zodat je zodra er weer voorraad beschikbaar is je bij de eersten bent die het artikel ontvangt. Zodra er een levertijd bekend is informeren we je direct. Mocht je de bestelling wensen te annuleren dan storten wij het betaalde bedrag binnen 3 werkdagen aan je terug.
3) Je hebt een heel specifiek product uitgezocht.
Het artikel dat je zoekt is waarschijnlijk iets wat zelden verkocht wordt omdat er weinig vraag naar is of omdat het een uitbreiding is op een product dat je al hebt (dingen zoals een lenskapje voor een speciale camera of een extra papiercassette voor een printer). Deze producten zijn vaak verassend snel te leveren, ze bevinden zich echter nog niet in het magazijn bij onze toeleveranciers maar in het magazijn van de fabrikant. Helaas kunnen wij niet zien wat in elk magazijn van de 2300 fabrikanten waar wij producten van kopen op voorraad ligt. Wat wij je dan ook aanraden is het volgende: plaats de bestelling bij ons, wij zetten de bestelling door naar een toeleverancier en deze plaatst de bestelling bij de fabrikant. Als dit is gebeurt (meestal binnen enkele dagen) krijgen wij een verwachte levertijd door en zullen wij deze direct aan je doorgeven. Tussentijds informeren heeft geen zin omdat wij de gewenste informatie niet hebben.
Duurt het toch langer dan je wilt wachten dan kun je de bestelling altijd annuleren, het betaalde bedrag zal dan binnen 3 werkdagen worden teruggestort.
*knip* een is genoeg.
We hopen je met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Niels
Team Megekko
https://www.megekko.nl/home/
Megekko_logo_RGB_200px (2)
[
Voor 1% gewijzigd door
br00ky op 12-10-2017 09:55
]