Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Net bericht binnen gekregen van Megekkodstyle_nl schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:51:
[...]
ja 100 euro meer voor een delid met nieuwe tim, meer is het niet. Beetje overpriced
Vanuit de distributeurs is de verwachting dat het artikel half november weer leverbaar is. We moeten deze datum dus even afwachten en 100% zekerheid hebben we hier helaas niet in.
Thanks voor de updates! Hoop dat mn Azery bestelling van de i5 8600k erbij zitVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:06:
Poolse distri heeft wat binnengekregen maar direct gebruikt om preorders te leveren. Kan zijn dat er weer wat units onderweg zijn naar nl en dat er volgende week een paar mensen gelukkig zijn. Geen idee welke shops en aantallen maar er zit wel wat beweging in heb ik het idee.
Dan heb jij meer geluk dan mij. Ik heb 'm ook besteld bij Megekko (in de vooravond van 5/10) en heb nog geen mail met concrete leverdatum ontvangen. Wanneer had jij 'm besteld?Iejoor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:01:
Heb de 8700k besteld bij Megekko en kreeg vandaag het bericht dat hij 19-10 verwacht wordt. Misschien ligt het aan wanneer je besteld hebt?
Edit: ik zie dat de levertijd op de site van Megekko veranderd is van 12 dagen naar 10 dagen. Komt er dan toch schot in de zaak?
[ Voor 13% gewijzigd door Ge0force op 12-10-2017 16:18 ]
Ik was een stuk later dan jij, maar heb ze vanmorgen een mail gestuurd of ze al meer wisten. Kreeg toen de reactie dat ze 19 okt verstuurd gaan worden (waarschijnlijk).Ge0force schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:15:
[...]
Dan heb jij meer geluk dan mij. Ik heb 'm ook besteld bij Megekko (in de vooravond van 5/10) en heb nog geen mail met concrete leverdatum ontvangen. Wanneer had jij 'm besteld?
Edit: ik zie dat de levertijd op de site van Megekko veranderd is van 12 dagen naar 10 dagen. Komt er dan toch schot in de zaak?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
hardwarewebwinkel.nl
And now we wait......

[ Voor 14% gewijzigd door killer2 op 12-10-2017 16:51 ]
Heb je een tray versie?killer2 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:39:
Net toch maar voor een 8600k gegaan voor slechts 216 euro![]()
And now we wait......
killer2 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:39:
Net toch maar voor een 8600k gegaan (tray) voor slechts 216 euro![]()
And now we wait......
Thankx makker, dat geeft me al meer hoop dat ik mijn exemplaar deze maand nog ga ontvangen. Ik speel voornamelijk Total War Warhammer 2, en het berekenen van de turns duurt nu wel erg lang met m'n oude i5 3330 cpu.Iejoor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:34:
[...]
Ik was een stuk later dan jij, maar heb ze vanmorgen een mail gestuurd of ze al meer wisten. Kreeg toen de reactie dat ze 19 okt verstuurd gaan worden (waarschijnlijk).
Nexiam schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:42:
[...]
Net bericht binnen gekregen van Megekko
Vanuit de distributeurs is de verwachting dat het artikel half november weer leverbaar is. We moeten deze datum dus even afwachten en 100% zekerheid hebben we hier helaas niet in.
Ik heb ook eind van de middag 5okt een bestelling geplaatst voor een compleet nieuwe build (met 8700k). bij mij nog steeds geen schot in de zaak, beetje raar wel. Kan toch niet dat ze willekeurig gaan uitdelen bij de pre-orders ipv first come first servedIejoor schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:01:
Heb de 8700k besteld bij Megekko en kreeg vandaag het bericht dat hij 19-10 verwacht wordt. Misschien ligt het aan wanneer je besteld hebt?
Blabla bestel nu bij ons!!!!Bij dit product moeten we je vermelden dat het product op voorraad is bij de fabrikant maar dat onze distribiteur nog geen exacte leverdatum heeft gekregen waarop zij het product aan ons uit kunnen leveren. We kunnen deze exacte leverdatum pas achterhalen nadat de bestelling is geplaatst en wij onze bestelling door hebben gegeven aan onze distribiteurs.
We adviseren je om het product te bestellen, zodat wij het product(en) in bestelling kunnen zetten bij onze distribiteur. We kunnen dit artikel pas in bestelling zetten, nadat je als de klant de order hebt geplaatst via onze website.
Hierna proberen wij binnen 10 dagen een exacte leverdatum vrij te krijgen zodat we dit aan je kunnen melden. Wij adviseren je om deze periode af te wachten en je krijgt hier een update van zodra onze distribiteur de exacte leverdatum vrij heeft gegeven.

Maar goed, als ik het zo lees krijgen de mensen die al hebben besteld voorrang, dus geen zorgen.
Mja de Strix z370-G Gaming (die had jij ook op het oog toch)? wordt ook pas eind van de maand verwachtS_Chief schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 17:09:
Ik had Megekko ook gemaild (heb nog geen order geplaatst), dit was de reactie:
[...]
Blabla bestel nu bij ons!!!!
Maar goed, als ik het zo lees krijgen de mensen die al hebben besteld voorrang, dus geen zorgen.
Gelukkig mn nieuwe Macbook eerder ontvangen dan gepland (was een custom build) dus kan ik daar in de tussentijd vast mee spelen
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Damn goede deal.killer2 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:39:
Net toch maar voor een 8600k gegaan (tray) voor slechts 216 euro![]()
hardwarewebwinkel.nl
And now we wait......
Hardwarewebwinkel is geen site zoals Azerty e.d. Maar ook weer geen SiComputers of MaxICT. Het is volgens mij een particulier die vanuit zijn eigen huis werkt. Ik heb er wel goede ervaringen mee. Had zelfs een keer twee bestellingen gedaan en die werden door hun samengevoegd tot één zodat ik geen dubbele verzendkosten hoefde te maken (zonder dat ik daar om vroeg).
Alleen vraag ik me af waar een particulier voor minder dan 175 euro ex btw een 8600K inkoopt. Prijs bij de gemiddelde distributeur ligt aanzienlijk hoger. Gevalletje nooit leveren denk ik zo.Fleximex schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:42:
[...]
Damn goede deal.
Hardwarewebwinkel is geen site zoals Azerty e.d. Maar ook weer geen SiComputers of MaxICT. Het is volgens mij een particulier die vanuit zijn eigen huis werkt. Ik heb er wel goede ervaringen mee. Had zelfs een keer twee bestellingen gedaan en die werden door hun samengevoegd tot één zodat ik geen dubbele verzendkosten hoefde te maken (zonder dat ik daar om vroeg).
Prijsfout misschien. Ik weet niet. Ik had mijn EVGA GTX1070 FTW toen ook bij SiComputers voor €474 terwijl al de andere winkels toen op €500 of hoger zaten. Leuk bestellen bij die winkel is wat anders. Totdat je bestelling op de post is zit je toch angstvallig de Tweakers.net nieuwsectie in de gaten te houden voor: "SiComputers failliet"lasty82 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:49:
[...]
Alleen vraag ik me af waar een particulier voor minder dan 175 euro ex btw een 8600K inkoopt. Prijs bij de gemiddelde distributeur ligt aanzienlijk hoger. Gevalletje nooit leveren denk ik zo.
Ik hoop voor @killer2 dat ie hem krijgt. Zo niet denk ik dat de winkel hem niet aan het lijntje houdt en hem gewoon netjes een mail stuurt.
Klopt hwwebwinkel is inderdaad een particulier bij mij in de buurt.Fleximex schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:42:
[...]
Damn goede deal.
Ben er regelmatig aan de deur geweest.
Goede betrouwbare service.
SiComputers is dan verhuisd naar een bedrijfspand.Tomola23 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Klopt hwwebwinkel is inderdaad een particulier bij mij in de buurt.
Ben er regelmatig aan de deur geweest.
Goede betrouwbare service.
Kon mij herrinneren dat ik in een flat stond om mijn bestelling op te halen.
Goed bezig die kerel.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb de gok genomen, net besteld. De e-mail geeft aan dat ie 16 oktober wordt verzonden. En geannuleerd omdat ie nu zag dat ik de 8700 bestelde
[ Voor 12% gewijzigd door Crunch op 13-10-2017 12:11 ]
En minimaal 40€ te duurTomola23 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:12:
Dit is wel de 8700... niet de K-serie.
XboxLive: Dave 130R
Klopt, voor die prijs kan hij hem nooit aanbieden, zelfs als hij er niks op zou verdienen. Ziet er uit als een BTW truuk/carousel of gewoon zelf niet doorhebben dat er nog BTW afgedragen dient te worden. Zie je wel vaker bij kleine 1 manszaken die deze fout maken. een jaar laten zijn ze failliet..lasty82 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:49:
[...]
Alleen vraag ik me af waar een particulier voor minder dan 175 euro ex btw een 8600K inkoopt. Prijs bij de gemiddelde distributeur ligt aanzienlijk hoger. Gevalletje nooit leveren denk ik zo.
Super stom dat ik hem 5 oktober niet gepre-ordered heb.. heeft iemand een idee waar ik nu hebt beste uit zou kunnen komen voor snelste levering? (azerty / alternate / coolblue)
Geen problemen gehad met de build. Meteen booten, windows installeren, bios flashen naar de laatste versie, XMP profiel laden en klaar. Systeem draait stabiel op een enkele vastloper na ongeveer 3-4h Rise of the Tomb Raider spelen... Hopelijk snel de 8700k erin zodat ik wat kan overclocken
Men cable combs moet ik ook nog installeren dus daar nog niet op letten.. Ik wou zo snel mogelijk gamen

Bleek idd foutje te zijn, de jacht is weer geopendVerwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:42:
[...]
Klopt, voor die prijs kan hij hem nooit aanbieden, zelfs als hij er niks op zou verdienen. Ziet er uit als een BTW truuk/carousel of gewoon zelf niet doorhebben dat er nog BTW afgedragen dient te worden. Zie je wel vaker bij kleine 1 manszaken die deze fout maken. een jaar laten zijn ze failliet..
Wanneer heb jij hem besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:12:
Zo net een mail ontvangen van alternate dat de 8700k verzonden is...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb hem ook die avond besteld...Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:15:
[...]
5 Okt die avond. Krijg meteen mijn andere delen erbij. Me happy
/me hopen doet!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
https://www.kiebel.de/ind...l=search&searchparam=8700
[ Voor 17% gewijzigd door Fluefiske op 13-10-2017 15:23 ]
Hier nog niks. Heb hem op 05-10 bestelt rond 11:45Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:15:
[...]
5 Okt die avond. Krijg meteen mijn andere delen erbij. Me happy
Ik blijf dus maar gewoon wachten op mijn 8600K terwijl de rest klaar staat om gebouwd te worden
Zelfs in USA is hij niet te krijgendijkstra2003 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:51:
Ik heb met Azerty gebeld, ze hebben zelf de vraag uit staan bij de leverancier maar kregen geen reactie of datum als antwoord. Zowel voor de 8700K als de 8600K.
Ik blijf dus maar gewoon wachten op mijn 8600K terwijl de rest klaar staat om gebouwd te worden
https://www.bhphotovideo....ore_i7_8700k_3_7_ghz.html
8600k tenminste.
Lijkt er niet op hoor: Winkelvoorraad: 0 stuks Webshopvoorraad: 0 stuks Levertijd: 2 werkdagen (dinsdag) Bij leverancier: 0 stuksGorttokk schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:42:
Voorraad bij cd rom land breda https://www.cdromland.nl/...71214/Intel-Core-i5-8600K en megekko https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc
8600k tenminste.
Heb er net 1 besteld toen die nog op winkelvoorraad stond, denk dat ik gewoon erg lucky ben geweest!@baddon schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:44:
[...]
Lijkt er niet op hoor: Winkelvoorraad: 0 stuks Webshopvoorraad: 0 stuks Levertijd: 2 werkdagen (dinsdag) Bij leverancier: 0 stuks
Levering staat ook op 17 oktober
[ Voor 4% gewijzigd door Gorttokk op 13-10-2017 16:56 ]
Zojuist mail ontvangen. Hij is onderweg. ( 8700k via alternate. Bestelt op 5 okt. 11:45Generation Kill schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:28:
[...]
Hier nog niks. Heb hem op 05-10 bestelt rond 11:45
Net gebeld met CD-Rom land, Megekko en CD-Rom land zijn beide van SPV - Shopping Pour Vous.Gorttokk schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:46:
[...]
Heb er net 1 besteld toen die nog op winkelvoorraad stond, denk dat ik gewoon erg lucky ben geweest!
Levering staat ook op 17 oktober
Een leverancier geeft aan dat ze 16 Oktober geleverd worden en dat ze dus dinsdag bezorgd zouden moeten worden. Maar er is geen garantie dat dit ook werkelijk gebeurd.
Idem! Ook in de ochtend van 5 oktober besteld en zojuist de bevestiging gekregen! Goed gegokt😬!Generation Kill schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:09:
[...]
Zojuist mail ontvangen. Hij is onderweg. ( 8700k via alternate. Bestelt op 5 okt. 11:45
Interessant, ik laat het dinsdag wel weten dan denk ik!Crunch schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:10:
[...]
Net gebeld met CD-Rom land, Megekko en CD-Rom land zijn beide van SPV - Shopping Pour Vous.
Een leverancier geeft aan dat ze 16 Oktober geleverd worden en dat ze dus dinsdag bezorgd zouden moeten worden. Maar er is geen garantie dat dit ook werkelijk gebeurd.
Net contact gehad met Alternate. Ze hebben er 5 kunnen versturen, een nieuwe leverdatum is nog niet bekend.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:12:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:12:
Generation Kill schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:09:
[...]
Zojuist mail ontvangen. Hij is onderweg. ( 8700k via alternate. Bestelt op 5 okt. 11:45
Timx2 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:13:
[...]
Idem! Ook in de ochtend van 5 oktober besteld en zojuist de bevestiging gekregen! Goed gegokt😬!
TFBlunt schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:04:
Alternate heeft vanmiddag ook mijn 8700k verstuurd. Ook op 5 oktober 's ochtends besteld.
Hebben we er dus 4 van de 5 hier op het forum zitten.Crunch schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:49:
[...]
Net contact gehad met Alternate. Ze hebben er 5 kunnen versturen, een nieuwe leverdatum is nog niet bekend.
Ben er iig wel erg happy mee.
Heb al een maand het DDR4 RAM liggen (dacht, met de release van 8th gen neem de vraag toe, en dus ook de prijs)
Ook al2 weken de m2 SSD en een week de Asus Strix 370 E.
Zit nu nog op 4770 dus de upgrade is wel flink.
Edit: NR 4 toegevoegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Generation Kill op 13-10-2017 18:06 ]
Dat wordt een cadeautje onder de kerstboom
hopen dat er snel meer voorraad komt.
[ Voor 22% gewijzigd door eldeegee op 13-10-2017 19:08 ]
Heb mijn RAM van de week binnengekregen, pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 voor 139,95€ wat in mijn optiek op dit moment een heel nette prijs is.Generation Kill schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:54:
Hebben we er dus 4 van de 5 hier op het forum zitten.
Ben er iig wel erg happy mee.
Heb al een maand het DDR4 RAM liggen (dacht, met de release van 8th gen neem de vraag toe, en dus ook de prijs)
Ook al2 weken de m2 SSD en een week de Asus Strix 370 E.
Zit nu nog op 4770 dus de upgrade is wel flink.
Edit: NR 4 toegevoegd.
Over upgrades gesproken, zit nu nog op een Xeon X3360 (Q9550) maar ik heb nog niets besteld aangezien ik nog twijfel tussen de 8400 en 8700 non K.
Wacht wel tot de voorraden een beetje op peil zijn en mijn gewenste ITX bordje ook beter verkrijgbaar is voor een lagere prijs.
Idem, mijn 8700k zal op 17/10 geleverd worden. Da's vroeger dan ik verwacht had, wat een opluchting!eldeegee schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:06:
Krijg net een mail van Megekko over mijn bestelling van 7 oktober ; Order Update : in ons magazijn verwacht 16-10. Laten we het hopen!
Ge0force schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:54:
[...]
Idem, mijn 8700k zal op 17/10 geleverd worden. Da's vroeger dan ik verwacht had, wat een opluchting!
Same here.Ge0force schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:54:
[...]
Idem, mijn 8700k zal op 17/10 geleverd worden. Da's vroeger dan ik verwacht had, wat een opluchting!
Ben blij dat ik het in de nacht van woensdag op donderdag heb besteld. Ondertussen is ie al €20 duurder.
Ondertussen hebben ze inderdaad de 8700k op 409 euro gezet...MGsubbie schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:39:
[...]
Same here.
Ben blij dat ik het in de nacht van woensdag op donderdag heb besteld. Ondertussen is ie al €20 duurder.

[ Voor 16% gewijzigd door AvAars op 14-10-2017 04:41 ]
automation fanboy

Bah. Ik ben jaloers...
Ik hoop dat alternate snel hun volgende lichting binnen krijgt.
Ik heb ook 5 oktober besteld dus ik ga er wel vanuit dat ik dan ook gelijk aan de beurt ben.
Ik had hem bestelt toen alternate hem per ongeluk te vroeg online heeft gezet paar minuten erna was de i7 8700k van hun website/shop gehaald en had ik ze direct gemaild of ik daadwerkelijk een i7 8700k heb besteld waarop beantwoord werd dat ik de allereerste was met het bestellen ervan. Maar wel wat vreemd is ik heb helemaal geen T&T ontvangen en of een mail dat mijn i7 8700k verzonden was.Blaat schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:53:
[...]
Bah. Ik ben jaloers...![]()
Ik hoop dat alternate snel hun volgende lichting binnen krijgt.
Ik heb ook 5 oktober besteld dus ik ga er wel vanuit dat ik dan ook gelijk aan de beurt ben.
Waar had je dat geheugen voor die prijs gekocht?Earzz schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Heb mijn RAM van de week binnengekregen, pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 voor 139,95€ wat in mijn optiek op dit moment een heel nette prijs is.
Over upgrades gesproken, zit nu nog op een Xeon X3360 (Q9550) maar ik heb nog niets besteld aangezien ik nog twijfel tussen de 8400 en 8700 non K.
Wacht wel tot de voorraden een beetje op peil zijn en mijn gewenste ITX bordje ook beter verkrijgbaar is voor een lagere prijs.
2 dagen levertijd staat er.
edit: excuses voor double post.
[ Voor 12% gewijzigd door Julian-AMD op 14-10-2017 17:37 ]
Ik ga er vanuit dat hij de volgende dag gewoon geleverd wordt. Heb het op 7 okt besteld.
Julian-Intel schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:32:
Dus als ik het goed begrijp als je bij CDROM of Megekko besteld dat je dan dinsdag je 8700k op de mat ontvangt?
https://www.ti-84shop.nlJulian-Intel schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:01:
[...]
Waar had je dat geheugen voor die prijs gekocht?
Maar ik bespaar je de moeite, daar is het geheugen niet meer leverbaar.
Megekko heeft nog niks uitgeleverd en moet z'n eerste partij nog krijgen.
Erwintjuh schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:41:
Als megekko nog steeds zegt ze dinsdag te kunnen leveren, dan zou Alternate toch ook wel weer voorraad moeten krijgen komende week??
Ik denk dat je het kan vergeten. De hele productpagina van de 8700k is verdwenen bij Megekko (Het product dat je zocht is helaas niet meer beschikbaar).Julian-Intel schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:32:
Dus als ik het goed begrijp als je bij CDROM of Megekko besteld dat je dan dinsdag je 8700k op de mat ontvangt?
Je moet er wel snel bij zijn!
Heb je gelijk in, maar het is toch behoorlijk frustrerend als je complete build al klaar ligt.Zeropaid schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:01:
waarom niet gewoon wat geduld hebben het is maar een processor
Goed punt, hoop dat je ongelijk hebteldeegee schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:44:
Volgens mij is alternate al door z'n eerste partij heen.
Megekko heeft nog niks uitgeleverd en moet z'n eerste partij nog krijgen.
[...]
Ik heb daar deze ook voor €120 gekocht. pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15Earzz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:16:
[...]
https://www.ti-84shop.nl
Maar ik bespaar je de moeite, daar is het geheugen niet meer leverbaar.
Een week of twee daarvoor stond ie zelfs maar aan €110.
Aangezien Megekko eerst van 10 werkdagen naar 2 werkdagen is geswitcht en daarna niet meer te vinden was, neem ik aan dat iedereen die bestelde voor het weg was er één gaat krijgen dinsdag.
[ Voor 17% gewijzigd door MGsubbie op 15-10-2017 01:49 ]
Zeer correct. Die van mij verwacht ik volgende week, maar ik moet tot eind van de maand nog op mn mobo wachteninit6 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 19:54:
Als ik dit topic door kijk zijn de levertijden nogal een raadsel, correct?
Zie dat het hier met name over de i7 8700k gaat. Zelf ben ik geïnteresseerd in de i5 8600(k), daar is ook nog weinig/niets over bekend geloof ik?
Heb van de week de i5 bij cd-romland besteld.JBS schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:15:
[...]
Zie dat het hier met name over de i7 8700k gaat. Zelf ben ik geïnteresseerd in de i5 8600(k), daar is ook nog weinig/niets over bekend geloof ik?
Deze zou ook dinsdag binnen moeten zijn.
Maar hij was binnen een dag weer van de site af.
Kreeg net deze mail terug.Geachte,
De leveringsdatum staat nog op 23/10. Ik neem aan dat dit nog gebaseerd is op de 10 dagen termijn die er nog stond toen ik de bestelling plaatste, en dat als het product eerder op voorraad komt het ook meteen verzonden wordt?
Ben ik blij dat ik de mail verstuurd heb.Goed dat je dit aangeeft, want dit is niet het geval. Ons systeem houdt de leverdatum aan die bij bestelling is weergegeven, in dit geval dus de 23e. Ik zie dat er morgen een nieuwe levering binnen komt om je order compleet te maken, dus ik heb je leverdatum aangepast naar 17-10. Dan wordt je order direct verstuurd als deze compleet is.
Megekko ;
Onze verwachting is dat de bestelde 271216 Intel Core i7 8700K vandaag bij ons geleverd gaat worden door de leverancier waardoor je bestelling op 19-10-2017 bij je thuis bezorgd gaan worden. Wij nemen momenteel geen nieuwe bestellingen meer aan omdat de leverancier heeft aangegeven deze momenteel, buiten de al reeds bestelde, niet te kunnen leveren.
Duidelijk.
Goed om te zien dat alternate al wat heeft uitgeleverd. Had ook wel verwacht dat zij 1 van de eerste zouden zijn.
Inmiddels staan de leveringen bij de distributeurs weer op 30 oktober...
Bij een ander op de 18e maar die verschuift sinds 10 oktober al elke dag weer een dagje op.

Pff, 30e pas weer? Duurt lang.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:17:
Megekko is van cd-romland mochten mensen dat niet weten![]()
Goed om te zien dat alternate al wat heeft uitgeleverd. Had ook wel verwacht dat zij 1 van de eerste zouden zijn.
Inmiddels staan de leveringen bij de distributeurs weer op 30 oktober...
Bij een ander op de 18e maar die verschuift sinds 10 oktober al elke dag weer een dagje op.
En naar welke winkels zou de levering van de 18e gaan als die inderdaad nog komt?
Heb ze vanmorgen gemaild.mve25 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:33:
heeft iemand al wat van azerty gehoord wanneer die mogelijk gaan leveren?
Laat wel wat weten als ze reageren, maar ik ben bang dat het geen goed nieuws zal zijn.
Deze kan ik alvast beantwoorden. Mailtje van Azerty van vanmorgen:Tomola23 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:10:
[...]
Heb ze vanmorgen gemaild.
Laat wel wat weten als ze reageren, maar ik ben bang dat het geen goed nieuws zal zijn.
Bedankt voor uw mail.
Op dit moment is de I7-8700K Processor niet beschikbaar levertijd daarvan is onbekend.
Mocht u dit willen bestellen dan wordt het op volgorde van bestellen uit geleverd.
Ik hoop uw hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Rillas op 16-10-2017 12:35 ]
Buiten dat staat mijn Alternate bestelling van 5 Oktober ook nog open dus wellicht krijg ik uiteindelijk 2 exemplaren binnen.
Als dat gebeurt gaat mijn 2e naar 1 van de hypers in dit topic.
Blaat schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:21:
Ik heb op de valreep nog een bestelling bij Megekko kunnen doen. In mijn Bestelhistorie staat dat ik hem deze week in huis heb.
Buiten dat staat mijn Alternate bestelling van 5 Oktober ook nog open dus wellicht krijg ik uiteindelijk 2 exemplaren binnen.
Als dat gebeurt gaat mijn 2e naar 1 van de hypers in dit topic.
Eigenlijk bedoelde ik hype-er maar hyperen doen we natuurlijk ook.killer2 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:26:
hyper hyper hyperheb zelfs al 2 V&A geplaatst
[...]
Tellen pechvogels ook? Mijn CPU (i5-2500k) is gisteren oververhit geraakt en geeft geen teken van leven meer. Hoe dat komt.. geen idee. Mijn PC was gewoon in standby aan het idlen, wel met photoshop open (100% cpu load bug?). Misschien heeft een fan het begeven maar dan nog vind ik het vreemd. De stank was door het hele huis te ruiken. Voorheen nooit temp issues gehad.Blaat schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Eigenlijk bedoelde ik hype-er maar hyperen doen we natuurlijk ook.
Anyways, gezien de levertijden van de 8700k verwacht ik minimaal 2 weken zonder gaming PC te zetten. Om nu voor een "oudere" I7-7700K te gaan vind ik ook zonde gezien ik sowieso een nieuw moederbord en geheugen nodig heb. Komt altijd ongelegen dit soort dingen.
Ik dacht, ik gooi het er even in. Kan het altijd proberen (desperate).
On-topic, reactie van SiComputers op de levering van de 8700k.
Wij verwachten de nieuwe Intel processor eind deze maand te kunnen leveren.
Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik die graag.
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic