Ook de 18e besteld bij Azerty (8700k) omdat ik hier had gelezen dat er tweakers waren die hem rond de 7e hadden besteld en hem na een week hadden.
Verwijderd
Bij Micro-Mail Zeewolde BV. wordt de 8700k binnen 2-4 dagen geleverd:
https://www.micro-mail.nl...OpenFrameset&ARTNR=254333
Hij staat op groen in de prijsvergelijker. En is ook nieuw toegevoegd. Prijs = €442,-
Hij staat op groen in de prijsvergelijker. En is ook nieuw toegevoegd. Prijs = €442,-
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 14:57 ]
19-10 bij azerty besteld, vandaag nog geen verandering helaas 
hopen dat ie snel komt!
hopen dat ie snel komt!
442 euroVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:51:
Bij Micro-Mail Zeewolde BV. wordt de 8700k binnen 2-4 dagen geleverd:

Eergisteren mijn 8600k van tones.be opgehaald na een berichtje daarover in dit topic. Uiteindelijk bijna alle onderdelen daar gekocht omdat ze vrij goedkoop zijn. Gisteren de computer in elkaar gezet en nu de komende dagen verder testen & overklokken. Succes nog iedereen!
Ik heb mn 8600K gedropt en daarvoor in de plaats een 8400 besteld bij Tones.
Hadden er vrijdag ineens 10 beschikbaar.
Performance voor gaming toch uitstekend - voornaamste doel voor mij...
Hopelijk morgen in de bus
Hadden er vrijdag ineens 10 beschikbaar.
Performance voor gaming toch uitstekend - voornaamste doel voor mij...
Hopelijk morgen in de bus
Zou wel balen zijn als we deze week ook al pech hebben idd.Metal spoon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:56:
19-10 bij azerty besteld, vandaag nog geen verandering helaas
hopen dat ie snel komt!

Edit: Zo te zien heeft Azerty maar 1 8700k gekregen vandaag?

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 30-10-2017 16:11 ]
17-10 besteld bij Azerty en nog steeds "wachten op producten". Hopelijk wordt hij deze week verzonden.
Wat voor officiele intel bron zegt dit dan?sdk1985 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:00:
[...]
Wat voor baat heeft Intel erbij om hierover te liegen? Het is totaal geen ongeloofwaardig verhaal, coffee lake kan best weleens eerder zijn gekomen dan verwacht. Wie had uberhaupt verwacht dat Ryzen een 50% marktaandeel op retail zou krijgen?
Ik heb op 6-10 de 8600K besteld, nog niets ontvangen helaas
Bij distributeur Ingram Micro staat mijn cpu nu op verwachte levertijd 14-11 al enkele dagen stabiel dat is meestal een goed teken (deze liep steeds op).
Er staat ook dat er vandaag in hun magazijn Duitsland 500+ stuks verwacht worden. Veel webshops kopen hier in dus wie weet komt er binnenkort wat los...
Er staat ook dat er vandaag in hun magazijn Duitsland 500+ stuks verwacht worden. Veel webshops kopen hier in dus wie weet komt er binnenkort wat los...
Klinkt veel belovendfraggertje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:01:
Bij distributeur Ingram Micro staat mijn cpu nu op verwachte levertijd 14-11 al enkele dagen stabiel dat is meestal een goed teken (deze liep steeds op).
Beste tweakertjes
Om 20H besteld op Compumsa.eu en morgen kan ik hem gaan afhalen. Ze verzenden ook btw.
Wel 440€. Maar ik ben een totaal nieuwe gaming pc aan het samenstellen van 2K € en enkel de 8700K kon ik niet vinden.
I will keep u guys up to date tomorrow :-).
Ze hebben er nog steeds in stock. Best emailtje naar hun sturen indien interesse.
Groetjes
Om 20H besteld op Compumsa.eu en morgen kan ik hem gaan afhalen. Ze verzenden ook btw.
Wel 440€. Maar ik ben een totaal nieuwe gaming pc aan het samenstellen van 2K € en enkel de 8700K kon ik niet vinden.
I will keep u guys up to date tomorrow :-).
Ze hebben er nog steeds in stock. Best emailtje naar hun sturen indien interesse.
Groetjes
Dit hier boven komt erg over als een scam (op zijn minst spam), eerste post van een nieuwe account en een site die er niet al te betrouwbaar uit ziet.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 31-10-2017 00:24 ]
Ik volg tweakers al lang in *passive* mode. Ik was ook wantrouwig over de site omdat ze als enigste stock hadden in Europa
. Morgen zal ik het weten. Als je googled op *scam* over hun site, kom je nergens op uit. Ik bestel ́sowieso niet bij de eerste de beste....
Ik heb idd een accountje hier aangemaakt na een positieve afhaalbevestiging van hun. Dus binnen 24h weten jullie meer over mijn ervaring.
Grtz
Ik heb idd een accountje hier aangemaakt na een positieve afhaalbevestiging van hun. Dus binnen 24h weten jullie meer over mijn ervaring.
Grtz
Vandaag een mailtje gehad van tones dat dinsdag mijn bestelling bij gls word aangeboden, hopelijk voor het weekend dus nog binnen. Nou nog een bordje uitkiezen
Hmm, op compumsa staat de 8600K op 1 tot 4 dagen als levertijd voor €290. Is tenminste nog een schappelijke prijs. Misschien dat ik de ervaring van Spike even afwacht voor ik er bestel
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Bij Conrad staat bij de 8600K inmiddels een levertijd van 11-12 dagen. Volgens mij begint het er steeds meer op te lijken dat er nieuwe cpu's binnen gaan komen.
https://www.conrad.nl/nl/...iliates&utm_campaign=9512
https://www.conrad.nl/nl/...iliates&utm_campaign=9512
Gister avond mail contact gehad met Azerty over de i5-8600k
Ze hebben nog geen enkele indicatie (zover ze de klanten vertellen iig) van de leverancier voor zowel de datum als de hoeveelheid.
Niet leuk hoe er schijnbaar zoveel verschil is tussen verschillende webshops. Toch vreemd dat Max ICT er schijnbaar 24 op voorraad heeft voor 100eu meerprijs, andere een levertijd van enkele dagen meldt en de rest geen idee heeft.
Ze hebben nog geen enkele indicatie (zover ze de klanten vertellen iig) van de leverancier voor zowel de datum als de hoeveelheid.
Niet leuk hoe er schijnbaar zoveel verschil is tussen verschillende webshops. Toch vreemd dat Max ICT er schijnbaar 24 op voorraad heeft voor 100eu meerprijs, andere een levertijd van enkele dagen meldt en de rest geen idee heeft.
Komt omdat ze bij verschillende partijen inkopen, en dat er blijkbaar enkele webshops zijn die ze wel kunnen inkopen. Het is niet zo dat alle webshops bij dezelfde partij inkopen namelijk.Nigel90 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:10:
Dit antwoord heb ik een enkele tijd terug (2 a 3 weken) ook gekregen. helaas dus geen vorderingen.Nigel90 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:10:
Heb mijn i7-8700 bij azerty op 26-10 besteld, dus ben bang dat ik nog wel even mag wachten.
Weet iemand hoe het zit met de levertijden van de z370 borden? Op 26-10 ook de Gigabyte Z370N-WIFI bij SI-computers besteld, ook deze bestelling nog niet verwerkt.
Het is toch belachelijk dat ze die prijs met € 100 omhoog gooien. Ik snap best dat je wat wilt profiteren van de schaarste, maar dit is gewoon schandalig. Ik heb hem gewoon besteld bij Coolblue voor € 258 en dan wacht ik wel even.Nigel90 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:10:
Mijn moederbord ram en cooler heb ik bij MyCom besteld en de volgende dag had ik het al binnen. Denk dat de moederborden dus prima overal op voorraad zijnrasko schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:29:
[...]
Weet iemand hoe het zit met de levertijden van de z370 borden? Op 26-10 ook de Gigabyte Z370N-WIFI bij SI-computers besteld, ook deze bestelling nog niet verwerkt.
Ik zie anders genoeg berichten voorbij komen van mensen die hun CPU ergens hebben gekocht en reeds binnen hebben tegen een flinke meerprijs. Zij houden dit wel een beetje in stand. Kennelijk kunnen daardoor zulke bedragen worden gevraagd (vraag-aanbod).Dakdoef schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:56:
[...]
Het is toch belachelijk dat ze die prijs met € 100 omhoog gooien. Ik snap best dat je wat wilt profiteren van de schaarste, maar dit is gewoon schandalig. Ik heb hem gewoon besteld bij Coolblue voor € 258 en dan wacht ik wel even.
Je kan toch nog niet bij Coolblue bestellen of heb ik iets gemist?Dakdoef schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:56:
[...]
... Ik heb hem gewoon besteld bij Coolblue voor € 258 en dan wacht ik wel even.
Ja, correct. Maar het voornemen is er welOdobenus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Je kan toch nog niet bij Coolblue bestellen of heb ik iets gemist?
8700k die bij tones besteld was is vandaag binnen gekomen
nu nog wachten op het moederbord
Verwijderd
Je bent een held Nexiam. Ik heb hem direct besteld! Hopelijk donderdagavond bouwen. Ik had al mijn hardware al in huis!Nexiam schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:41:
https://www.megekko.nl/pr...-1151/Intel-Core-i7-8700K
snel een stuks op voorraad
Held inderdaad!Nexiam schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:41:
https://www.megekko.nl/pr...-1151/Intel-Core-i7-8700K
snel een stuks op voorraad
Ik heb m ook maar besteld beetje woekerprijs maar ik heb ook de hele PC klaar staan zonder CPU.
Megekko please take my money
Ook nog Halloween snoepjes er gratis bij kinderen in de straat ook weer blij.
Hopelijk was ik nog op tijd stond op 1 stuks voorradig staat hij nu nog steeds op en 5min geleden besteld...
Haha, dat gaat leuk worden. Lees dat er nu al 2 hebben besteld met 1 als voorraad. Succes jongens. Lijkt wel de loterijfraggertje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Held inderdaad!
Ik heb m ook maar besteld beetje woekerprijs maar ik heb ook de hele PC klaar staan zonder CPU.
Hopelijk was ik nog op tijd stond op 1 stuks voorradig staat hij nu nog steeds op en 5min geleden besteld...

EDIT: Ik heb update van SiComputers:
Helaas is er voor de Intel Core i7-8700K processor nog steeds geen concrete leverdatum bekend, onze leverancier verwacht momenteel medio november te kunnen beginnen met uitleveren.
[ Voor 16% gewijzigd door vman26 op 31-10-2017 13:28 ]
Dat had ik vorige week dus bij Alternate. Stond dat de 8700K direct leverbaar was dus ik had hem besteld, volgende dag stond mijn bestelling gewoon weer op preorder
Ik zie nu ook dat CD ROM Breda 1 8700K heeft liggen
fraggertje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:18:
[...]
Held inderdaad!
[ Voor 4% gewijzigd door Nevercholt op 31-10-2017 13:37 ]
En ondertussen staat ie nog op 1 op voorraadvman26 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:27:
[...]
Haha, dat gaat leuk worden. Lees dat er nu al 2 hebben besteld met 1 als voorraad. Succes jongens. Lijkt wel de loterij
EDIT: Ik heb update van SiComputers:
[...]

0 
Nigel90 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:41:
[...]
En ondertussen staat ie nog op 1 op voorraad
Held! Besteld, hopelijk ben ik ook degene die hem heeftNevercholt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:36:
Dat had ik vorige week dus bij Alternate. Stond dat de 8700K direct leverbaar was dus ik had hem besteld, volgende dag stond mijn bestelling gewoon weer op preorder![]()
[...]
Je bent er op tijd bij geweest ze zijn weer wegVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:02:
[...]
Je bent een held Nexiam. Ik heb hem direct besteld! Hopelijk donderdagavond bouwen. Ik had al mijn hardware al in huis!

Net contact gehad met Tones en helaas is mijn bestelling dus net te laat geplaatst.
Echt geweldig hoor, ga ik naar 5/6 jaar eindelijk een nieuwe PC bouwen... kan ik gewoon geen eens een degelijke CPU krijgen. XD
Echt geweldig hoor, ga ik naar 5/6 jaar eindelijk een nieuwe PC bouwen... kan ik gewoon geen eens een degelijke CPU krijgen. XD
I know that feelVN1X schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:

Hier hetzelfde... Oude processor, moederbord en ram verkocht. Nieuw moederbord en ram al binnen alleen de socket is nog zo leeg 
VN1X schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
Net contact gehad met Tones en helaas is mijn bestelling dus net te laat geplaatst.
Eg wel .... pricewatch: Intel Core i3-8350K BoxedVN1X schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
In ieder geval sneller dan wat je net hebt weggedaan.
Tevens voor gamen echt een geweldig cpu'tje! Echte quad-core, overclockbaar, snelle single-core speeds, en zeer betaalbaar! Mocht je nu geen PC hebben zou dit wel als plaatshouder een aanrader zijn.regmaster schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Eg wel .... pricewatch: Intel Core i3-8350K Boxed
In ieder geval sneller dan wat je net hebt weggedaan.
Ik ben de 8700K zojuist gaan halen bij Compumsa. Gisteren avond besteld.Winkel is bestaand dus ;-)
Klein magazijntje in Waver.
Grtz
Klein magazijntje in Waver.
Grtz
Zojuist reactie ontvangen vanuit Azerty:
"Dank u voor uw mail.
Op dit moment zijn de 8e generatie procesoren moeizaam te leveren i.v.m. de vele aanvragen.
Wij krijgen ze momenteel in mondjesmaat binnen en worden dan ook direct uitgeleverd aan de orders die al staan te wachten.
Hierdoor is het helaas niet te zeggen wanneer hij op voorraad bij ons komt of wanneer hij voor uw order binnen zou komen.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,"
wachten wachten wachten..
"Dank u voor uw mail.
Op dit moment zijn de 8e generatie procesoren moeizaam te leveren i.v.m. de vele aanvragen.
Wij krijgen ze momenteel in mondjesmaat binnen en worden dan ook direct uitgeleverd aan de orders die al staan te wachten.
Hierdoor is het helaas niet te zeggen wanneer hij op voorraad bij ons komt of wanneer hij voor uw order binnen zou komen.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,"
wachten wachten wachten..
Ik had de 8700k op 13-10 besteld bij azerty. Vorige week donderdag kwam hij binnen. maar maandag was hij al voor mij binnen bij azerty alleen het moederboord wat ik besteld had was toen nog niet op voorraad,
Ik had Alternate ook al benaderd:
Beste Niels,
Vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Helaas durf ik daar niks over te zeggen. We krijgen de Coffee Lake-S processoren maar mondjes maat binnen, en worden op volgorde van bestelling geleverd.
Wij hopen dat wij spoedig meer processoren kunnen gaan leveren maar helaas kan ik u geen antwoord geven over hoelang dat nog duurt.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Beste Niels,
Helaas durf ik daar niks over te zeggen. We krijgen de Coffee Lake-S processoren maar mondjes maat binnen, en worden op volgorde van bestelling geleverd.
Wij hopen dat wij spoedig meer processoren kunnen gaan leveren maar helaas kan ik u geen antwoord geven over hoelang dat nog duurt.
Met vriendelijke groet,
Allemaal net iets andere antwoorden maar het komt op hetzelfde neer; onduidelijkheid bij de shops.
Nouja.. het enige wat duidelijk is is dat het nog wel even kan duren
Nouja.. het enige wat duidelijk is is dat het nog wel even kan duren

[ Voor 3% gewijzigd door Nigel90 op 31-10-2017 16:10 ]
Bedankt voor de tip. Ik zal er over na denken haha.Stijntje09 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Tevens voor gamen echt een geweldig cpu'tje! Echte quad-core, overclockbaar, snelle single-core speeds, en zeer betaalbaar! Mocht je nu geen PC hebben zou dit wel als plaatshouder een aanrader zijn.GG intel met deze i3
Enig idee iemand trouwens waar ik het beste een pre-order kan plaatsen? (Azerty, Alternate, etc) of is dat ook maar een gok?
Ik heb zowel een preorder staan bij Azerty als Alternate 

VN1X schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:10:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik zal er over na denken haha.
Enig idee iemand trouwens waar ik het beste een pre-order kan plaatsen? (Azerty, Alternate, etc) of is dat ook maar een gok?
Die knipoog kun je weglaten want in je post zeg je dat je heb 'gewoon' hebt besteld, wat dus niet kan
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
True story net mail Megekko, ik heb m niet.Nevercholt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:36:
Dat had ik vorige week dus bij Alternate. Stond dat de 8700K direct leverbaar was dus ik had hem besteld, volgende dag stond mijn bestelling gewoon weer op preorder![]()
[...]

Ram slecht dat na betaling de voorraad niet bijgewerkt wordt.
Weer een backorder erbij
Verwijderd
Ik was helaas net iets eerder man. Vanaf morgen om 16:00 kan ik hem afhalen bij een afhaalpunt. Ik moet hierna nog een systeem bouwen voor mijn broertje, dus ik hou het in de gaten voor je/jullie!fraggertje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:01:
[...]
True story net mail Megekko, ik heb m niet.![]()
Weer een backorder erbij
Nogmaals bedankt @Nexiam voor de scherpe ogen!
Ja de telefonist van Alternate had de volgende dag ook zijn excuses aangeboden. Normaal zou hun site wel real time voorraadbeheer hebben, maar dat ging hier dus even fout...fraggertje schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:01:
[...]
True story net mail Megekko, ik heb m niet.![]()
Weer een backorder erbij
We wachten en we wachten
[ Voor 22% gewijzigd door Nevercholt op 31-10-2017 20:40 ]
Sorry, je hebt gelijk! Bekeek de site net vanaf mn tel en toen zag ik het over het hoofdS_Chief schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:36:
Beide stonden er toch altijd al (onder elkaar)?

Het is je gegund, happy gaming!Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
Ik was helaas net iets eerder man. Vanaf morgen om 16:00 kan ik hem afhalen bij een afhaalpunt. Ik moet hierna nog een systeem bouwen voor mijn broertje, dus ik hou het in de gaten voor je/jullie!
Nogmaals bedankt @Nexiam voor de scherpe ogen!
Na tevergeefs wachten op voorraad dit topic ook gevonden en op 27-10 een i5-8600K bij Alternate besteld (minste CreditCard toeslag want CC betaling vond ik wel handiger ivm lange levertijd)...
Ik heb de andere hardware ook al besteld bij andere leveranciers (en binnen) en mijn GTX 1060 maar even in mijn huidige systeem gezet.
Lang niet meegemaakt zo'n schaarste, maar de uitlevering op volgorde van bestellen klinkt redelijk.
Vraag me alleen af of de vraag nu zo onverwacht groot is en 2 cores extra dan toch een reden is voor veel mensen om nu eindelijk eens te upgraden (zoals mezelf) of dat er andere leveringsproblemen zijn.
Ik heb de andere hardware ook al besteld bij andere leveranciers (en binnen) en mijn GTX 1060 maar even in mijn huidige systeem gezet.
Lang niet meegemaakt zo'n schaarste, maar de uitlevering op volgorde van bestellen klinkt redelijk.
Vraag me alleen af of de vraag nu zo onverwacht groot is en 2 cores extra dan toch een reden is voor veel mensen om nu eindelijk eens te upgraden (zoals mezelf) of dat er andere leveringsproblemen zijn.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb inmiddels maar een i3 aangeschaft om mijn Coffee Lake build eindelijk te draaien, verwacht voorlopig nog geen i5 op de deurmat, 5 oktober besteld.
i3 doet het ook prima overigens!
Vertel mij wat. Vanavond in elkaar gezet (GTX1080Ti moet er nog bij geprikt worden), maar dan wordt het even wachten op de processor. Bij Tones besteld afgelopen weekend, was toen op voorraad dus ik verwacht hem één dezer dagen. De rest bij Azerty besteld, gewoon goede ervaringen mee.Nevercholt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:03:
Hier hetzelfde... Oude processor, moederbord en ram verkocht. Nieuw moederbord en ram al binnen alleen de socket is nog zo leeg
[...]
Ben niet zo'n computerbouwer, maar het zit er toch wel aardig in zo. De Phanteks P400s Tempered Glass werkt wat dat betreft goed mee.
Zie trouwens wel dat ik met m'n vette vingers op de heatsink zat, zo even weghalen.

Ziet er echt superclean uit!Tadream schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:01:
[...]
Vertel mij wat. Vanavond in elkaar gezet (GTX1080Ti moet er nog bij geprikt worden), maar dan wordt het even wachten op de processor. Bij Tones besteld afgelopen weekend, was toen op voorraad dus ik verwacht hem één dezer dagen. De rest bij Azerty besteld, gewoon goede ervaringen mee.
Ben niet zo'n computerbouwer, maar het zit er toch wel aardig in zo. De Phanteks P400s Tempered Glass werkt wat dat betreft goed mee.
Zie trouwens wel dat ik met m'n vette vingers op de heatsink zat, zo even weghalen.
[afbeelding]
Als je perse de 8700k via Alternate snel binnen wilt hebben, dan kun je deze bestellen:Nevercholt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:00:
Ik had Alternate ook al benaderd:
Beste Niels,
Met vriendelijke groet,
https://www.alternate.nl/...duct/1385953?event=search
Die is wel direct leverbaar
Ik zit er ook aan te denken voor deze oplossing te gaan, alleen zou het zo zonde zijn als de i5's in november toch nog worden geleverd.gidoyntema schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:14:
Ik heb inmiddels maar een i3 aangeschaft om mijn Coffee Lake build eindelijk te draaien, verwacht voorlopig nog geen i5 op de deurmat, 5 oktober besteld.
Met welke kaart heb je em' gepaard trouwens? Krijg je een beetje wat redelijke FPS met games van nu? Ik heb zelf een GTX 1080 van Gigabyte en ben vooral benieuwd naar BF1, Titanfall 2 en CS:GO bijvoorbeeld.
snel zijn hier https://www.caseking.de/d...ced-edition-hpit-447.htmlNevercholt schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

https://www.mindfactory.d...So-1151-TRAY_1199334.htmlEvilWoutertje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:52:
[...]
Als je perse de 8700k via Alternate snel binnen wilt hebben, dan kun je deze bestellen:
https://www.alternate.nl/...duct/1385953?event=search
Die is wel direct leverbaar
leverbaar in 3 dagen op voorraad
HelaasNexiam schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]
https://www.mindfactory.d...So-1151-TRAY_1199334.html
leverbaar in 3 dagen op voorraad
Shipping to consumers outside of Germany is not available.
shitRooswijk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:17:
[...]
Helaas![]()
https://www.alternate.nl/...duct/1380846?event=search
Voor de liefhebbers
. Levertijd 1 werkdag
Zojuist besteld. We wachten het morgen af..........
Voor de liefhebbers
Dakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:19:
Voor de liefhebbers. Levertijd 1 werkdag

[ Voor 6% gewijzigd door Nexiam op 01-11-2017 11:26 ]
Wir versenden in folgende Länder mit unserem Logistik-Partner:Rooswijk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:17:
[...]
Helaas![]()
Belgien
Dänemark
Deutschland
Finnland
Frankreich
Griechenland
Großbritannien
Irland
Italien
Luxemburg
Niederlande
Österreich
Polen
Portugal
Schweden
Slowenien
Spanien
Bei Bestellungen aus dem Ausland akzeptieren wir Bezahlung per Vorkasse/Banküberweisung. Bei Bestellungen aus Belgien, Finnland, Frankreich, Griechenland, Irland, Luxemburg, Niederlande, Österreich, Portugal, Schweden, Slowenien und Spanien akzeptieren wir auch die Bezahlung per PayPal.
Gisteren besteld, nog geen mail ontvangen helaas.Dakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:19:
Voor de liefhebbers. Levertijd 1 werkdag
Dus wel bestelt maar nog geen bevestiging? Vreemd..
hier is hij leverbaar https://www.kiebel.de/kom...ch&searchparam=i7%208700kNigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:35:
Dus wel bestelt maar nog geen bevestiging? Vreemd..
[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 09-11-2017 08:58 ]
En 550 euro voor iets wat 380 zou moeten zijn.....
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
inderdaad,gaat nergens meer overAstennu schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:37:
En 550 euro voor iets wat 380 zou moeten zijn.....

Heb bij Alternate een 8600K voor 272 inc verzend besteld. Als die echt verstuurd wordt ga ik het geheugen en moederbord wel bestellen maar zie het best gebeuren dat ze al lang weer op zijn.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik dacht er ook even aan om hem te bestellen maar ik vermoerd ook dat ze al weg zijn... ik wacht Azerty nog wel even af... lijkt me dat hun dan ook t een en ander binnen moet krijgen binnekort.Astennu schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:51:
[...]
Heb bij Alternate een 8600K voor 272 inc verzend besteld. Als die echt verstuurd wordt ga ik het geheugen en moederbord wel bestellen maar zie het best gebeuren dat ze al lang weer op zijn.
Wel positief dat Alternate zowaar voorraad heeft/had, zullen al hun pre-orders er dan al door zijn?
Lijkt me toch wel, anders zet je dat ding niet op voorraad. Wellicht wat naïef, maar het zou best belachelijk zijn als ze dit doen om preorders binnen te krijgen.Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:53:
[...]
Ik dacht er ook even aan om hem te bestellen maar ik vermoerd ook dat ze al weg zijn... ik wacht Azerty nog wel even af... lijkt me dat hun dan ook t een en ander binnen moet krijgen binnekort.
Wel positief dat Alternate zowaar voorraad heeft/had, zullen al hun pre-orders er dan al door zijn?
Je zou eens moeten weten hoe vaak winkels op voorraad hebben staan bij nieuwe spullen of snel leverbaar terwijl het al lang weer op is.Dakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:04:
[...]
Lijkt me toch wel, anders zet je dat ding niet op voorraad. Wellicht wat naïef, maar het zou best belachelijk zijn als ze dit doen om preorders binnen te krijgen.
Het is vaak ook een voorraad indicatie maar die kan behoorlijk achterlopen met de werkelijkheid.
Net even met Alternate gebeld (met Floris) en geeft aan dat ze verwachten vandaag en morgen gewoon CPU's te kunnen leveren.
Het zal mij benieuwen!
Het zal mij benieuwen!
Vorige week donderdag stond op de Alternate site ook dat de 8700K direct leverbaar was, dus ik had hem direct besteld. Volgende dag echter niks ontvangen en geen bericht van Alternate gekregen, dus ik had de klatenservice maar gebeld. Toen zeiden ze dat het een fout in hun systeem was en dat er nog een aantal preorders openstonden...Dakdoef schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:04:
[...]
Lijkt me toch wel, anders zet je dat ding niet op voorraad. Wellicht wat naïef, maar het zou best belachelijk zijn als ze dit doen om preorders binnen te krijgen.

Oke dan nou ben idd benieuwd.... zou leuk zijnVN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:10:
Net even met Alternate gebeld (met Floris) en geeft aan dat ze verwachten vandaag en morgen gewoon CPU's te kunnen leveren.
Het zal mij benieuwen!
Dan ga ik het moederbord donderdag/vrijdag bestellen.
Geldt dat voor zowel de 8700K als de 8600K?VN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:10:
Het zal mij benieuwen!
De narcist die ik ben heeft enkel naar de 8600K gevraagd, sorry.Nevercholt schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:24:
[...]
Geldt dat voor zowel de 8700K als de 8600K?
Jammer is jammer, ik ben het wachten inmiddels gewendVN1X schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:26:
[...]
De narcist die ik ben heeft enkel naar de 8600K gevraagd, sorry.

Ik zie dat op de website de levertijd van de 8600k is aangepast naar levertijd 1 werkdag.
Dit is voor de 8700 en 8700k nog niet het geval. Dus ben bang van niet
Bij Alternate zijn ze weer op voorraad (de i5-8600K), zojuist een bestelling geplaatst. Ben benieuwd!
Klopt, maar misschien dat van de i7 nog wat preorders (waaronder die van mij) verwerkt moeten wordenLexdeWaal schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:45:
Ik zie dat op de website de levertijd van de 8600k is aangepast naar levertijd 1 werkdag.
Zelfde geldt voor de 8400, ook op voorraad bij Alternate. Maakt me helemaal aan het twijfelen of ik de 8400 of de 8600K moet bestellen.
Net even gebeld. De i7 is nog niks over bekend dus mag je nog niks van verwachten.
En de 8400K inmiddels weer op "Preorder levering in 2017" 
https://www.alternate.nl/...duct/1380844?event=search
https://www.alternate.nl/...duct/1380844?event=search
Verwijderd
Net even gebeld met Alternate, ze verwachten een levering, maar ze weten niet hoeveel er in deze levering gaat zitten, wat betekend dat ze geen garantie geven dat als je nu besteld je hem dan ook krijgt aangezien ze een flinke back-order hebben staan.koenvdbrug schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:45:
Bij Alternate zijn ze weer op voorraad (de i5-8600K), zojuist een bestelling geplaatst. Ben benieuwd!
Wat heb jij voor persoonlijke profijt van deze link al 4x posten in dit topic? Na de eerste keer was het ook al duidelijk.
Thx alleen prijsverschil vind ik een beetje te heftig
sorrynitrane schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:37:
[...]
Wat heb jij voor persoonlijke profijt van deze link al 4x posten in dit topic? Na de eerste keer was het ook al duidelijk.
Ben benieuwd, heb ook maar de 8600K besteld. Als hij daadwerkelijk binnen komt ook maar eens de rest van de pc bij elkaar zoeken komende weekVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:33:
[...]
Net even gebeld met Alternate, ze verwachten een levering, maar ze weten niet hoeveel er in deze levering gaat zitten, wat betekend dat ze geen garantie geven dat als je nu besteld je hem dan ook krijgt aangezien ze een flinke back-order hebben staan.
Tja is wel een groot verschil,ze zijn zeker geenLexdeWaal schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:38:
[...]
Thx alleen prijsverschil vind ik een beetje te heftigMisschien voor andere interessant.

Hartelijk dank voor de update. Ik heb ook een preorder uitstaan bij Azerty (sinds 6-10) maar nog niets gehoord. Ben benieuwd welk van de twee paarden dit gaat winnen ;-)
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:33:
[...]
Net even gebeld met Alternate, ze verwachten een levering, maar ze weten niet hoeveel er in deze levering gaat zitten, wat betekend dat ze geen garantie geven dat als je nu besteld je hem dan ook krijgt aangezien ze een flinke back-order hebben staan.
Heb even een mailtje richting Azerty gestuurd vanmiddag of hun ook iets verwachten deze week
Als ik wat hoor meldt ik het wel even

Waarschijnlijk krijg je het standaardantwoord weer. "Durven we niks over te zeggen, de processoren komen mondjesmaat binnen"Nigel90 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:26:
Heb even een mailtje richting Azerty gestuurd vanmiddag of hun ook iets verwachten deze week![]()
Al hoop ik dat ze wat meer informatie geven
Je hebt waarschijnlijk gelijk hehe. Maar ik hoop idd wat meer te horen aangezien Alternate nu ook een idee lijkt te hebben en ze her en der ook bij andere winkels tevoorschijn komen. Fingers crossedNevercholt schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:28:
[...]
Waarschijnlijk krijg je het standaardantwoord weer. "Durven we niks over te zeggen, de processoren komen mondjesmaat binnen"
Al hoop ik dat ze wat meer informatie geven
Let op:
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic
Dit topic gaat over levertijden, niet wat je (kunt) doen met je CPU nadat hij geleverd is
Daarvoor hebben we Intel Coffee Lake ervaring topic
Hou het dus aub on-topic in de juiste topic