We zijn er weer... Druk druk druk en daardoor wat afgeleid van zaken rondom %tweakers%
Even praktisch: ik zie zo snel 4 afmeldingen (voorlopig) op 30 deelnemers. Onder voorbehoud zijn dat dus 26 deelnemers en dat past niet in een lobby. Zoals opgemerkt is de stabiliteit van de online-modus nogal twijfelachtig en het zou zonde zijn als hierdoor mensen disconnecten / niet kunnen joinen.
Voorstel: op Xbox Live (dus ook op de Windows App) stuur ik later vandaag iedereen een definitieve vraag of hij/zij aanstaande zaterdag kan racen op de tijd genoemd in
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" Als de respons hoger ligt dan 16 personen, lijkt het me zinvol om het startveld in tweeen te splitsen zodat er minder connecties per lobby zijn en hopelijk minder lag/disconnects voor de deelnemers is. Puntentelling hebben we het dan later wel een keer over.
Totale race-tijd (sprint & main race) lijkt rond de 50 minuten te liggen op basis van geposte rondetijden. Laten we een kleine slag om de arm houden; 20:20 online zijn en uiterlijk 20:28 je invite voor een lobby accepten, 20:30 beginnen, kwartier sprint race, 5 minuten pauze (toilet/sigaret), 35 minuten main race. Dus eindtijd zo rond 21:30 tot 21:40 afhankelijk van de "langzaamste" rijder.
Persoonlijk heb ik er enorm zin in, zelfs als we maar met 6 man in 1 lobby gaan beginnen; het topic is ondertussen lang genoeg en hopelijk is er nog steeds interesse & enthousiasme om elkaar on track te treffen!
Voor hele dringende vragen: DM me op GoT of stuur een bericht op XBL.