[Multi] FM7 GoT Racing League Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 26.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Zonder al te veel kritiek; het valt me op dat je veel bochten niet lekker de apex meepakt of in ieder geval verder naar buiten rijdt dan @job115 En daarnaast, in sommige bochten stuur je in, gas, los, gas, los, gas... Hiermee verlies je momentum en enige stabiliteit; probeer te "leren" om in een bocht exact je gas op xx % te houden om niet je snelheid teveel te verliezen.
Anders post ik de hulpvraag niet :). Wat ik zelf vooral raar vind is dat ik minder snel ben met schakelen (zonder clutch) dan zonder schakelen. Kan natuurlijk gewenning zijn. Maar ik herken wat je zegt, het is vrij inconsistent. In de meest recente VOD heb ik handmatig de tune gedaan en wat instellingen van @job115 overgenomen, voelde opzich al wat beter alleen sloeg de slaap toe toen :P

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga ergens tussen 20:00 en 20:30 de One aanzetten en waarschijnlijk een goed half uur rijden.

Als iemand zin heeft en me online ziet, gooi ff een berichtje over de lijn als je denkt dat ik je bij kan houden en/of wat racelijnen moet controleren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
NLRev0lution schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Ik heb het gisteren geprobeerd maar ik kwam niet in de buurt van de tijden die ik op "automagisch" rij. Ik weet niet waar het aan ligt maar kwam tussen de .5 en 1 seconden te kort elke keer op de 1:43.5

Misschien dat iemand kan kijken? https://go.twitch.tv/nlrev0lution/videos/all
laatste 2 video's laten het meeste zien denk ik, liep nog even te pielen met obs instellingen in eerdere vods.

(soms vergat ik te schakelen dus dat hoeft weer niet vermeld te worden, iets met triomf gevoel na het doen van een voor mij perfecte bocht 8)7 )

Waar ik ook erg mee zat is de derde versnelling, in een aantal stukken kan je naar mijn idee de derde versnelling best wat langer maken zodat je daar wat langer in kan blijven hangen. (is dit vaag?) Iemand een idee of dat toegevoegde waarde heeft? Of is het advies om dan toch voor die ene seconden te schakelen naar 4 en dan meteen weer terug naar 3?
Je moet proberen meer op de motor te remmen. Dat die daardoor iets in het rood schiet maakt niet uit. En ik meende ook dat je met clutch ging proberen of wordt dat de volgende stap?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Foutje. #amateur

[ Voor 96% gewijzigd door tomolino op 19-10-2017 19:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:01:
[...]

Je moet proberen meer op de motor te remmen. Dat die daardoor iets in het rood schiet maakt niet uit. En ik meende ook dat je met clutch ging proberen of wordt dat de volgende stap?
Volgende stap, deed het gister zonder. Heeft het toegevoegde waarde overigens los van realiteitsgevoel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:30:
[...]

Volgende stap, deed het gister zonder. Heeft het toegevoegde waarde overigens los van realiteitsgevoel?
Ja, want je kan de toeren erop houden tijdens het opschakelen. Op het moment dat de koppeling weer aangrijpt, pak je in 1x het hele vermogen van de motor mee. Je hebt minder toerenverlies en, afhankelijk van de auto, minder verlies van pk of Nm en "dus" schiet je bij elke keer opschakelen iets verder weg dan iemand die semi-handmatig schakelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:30:
[...]

YouTube: Forza 6 - SHIFTING TUTORIAL - AUTOMATIC VS. MANUAL VS. MANUAL W/CLUTCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
MAX3400 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:48:
Engine
-Sport Camshaft
-Street Valves
-Sport Flywheel

Platform & Handling
-Sport Brakes
-Sport Springs
-Sport Front Anti Rollbar
-Sport Rear Anti Rollbar
-Race Chassis
-Sport Reduction

Drivetrain
-Sport Clutch
-Sport Transmission
-Race Driveline
-Race Diff

Tires
-Sport Tire
-Front Width 225/35R18
-Rear Width 255/30R18
-Sport Rims / Enkei RPF1
-Front Size 225/35R18
-Rear Size 255/30R18

Aero
-Front Race Bumper

Als je bovenstaande op je 2016 MX5 monteert, moet je dus dezelfde setup krijgen als degene die ik had geupload op FM7. Het voordeel is nu wel dat je de auto zelf mag tunen dus zaken als bandenspanning etc. kan je nu aanpassen. Let op: koop eerst de andere velgen want in sommige gevallen kan je anders niet de grootte/breedte van je banden aanpassen!
Toen ik mijn auto kocht zaten er al een aantal sport onderdelen op, nu is mijn vraag de upgrades die jij noemt zijn die bovenop de al aanwezige of moet ik al het andere op stock zetten? Op welk punten aantal komt de auto na de upgrades uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pethor C500 rijden we exact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
Eh...maar als ik al die items op mijn auto zet, die jij dus aandraagt...dan kom ik op B572 uit :+

Ik hoor net dat ik de Tune van jou kan laden...

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 19-10-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:27:
[...]

Eh...maar als ik al die items op mijn auto zet, die jij dus aandraagt...dan kom ik op B572 uit :+

Tune laden is het gemakkelijkste. Wil je het handmatig doen, alles stock behalve de genoemde onderdelen :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Gisteren ook handmatig gedaan, kom op c500 uit. Misschien selecteer je andere onderdelen of voeg je meer toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theAlchemist schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:26:
Leuk initiatief. Ik wil me ook wel aanmelden.

Alchemist V / 33

Ik zal nog wel even flink moeten oefenen op laguna seca om iemand als job115 bij te houden. Ik weet dat een 1,39 moet kunnen zonder tuning
Weet je het zeker? Tenminste, als ik op het leaderboard kijk, zit jij met de B572 MX5 op de leaderboards. Of heb je daarna nog met de C500 gereden?

@tomolino Heb je replays even bekeken en het lijkt erop dat je regelmatig je wielen blokkeert bij het aanremmen en bij het uit-accelereren veel wielspin hebt. Ook viel me op dat je in scherpere bochten regelmatig moet tegensturen omdat de wagen uitbreekt; heb je niet je vinger teveeeeel op het gas?

@timmie271 Zoals gezegd; je gebruikt te weinig van baan. Meer langs de randen rijden, ietsjes eerder remmen (of laten rollen) en dan vloeiender insturen. Zeker in de laatste 4 a 5 bochten, laat de auto bij het uitkomen langs het randje lopen en niet naar het midden van de baan sturen.

Jammer van de Party; die klapte eruit en niet iedereen had goed connectivity met headset. Hopelijk gaat dit allemaal wel goed als we gaan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MAX3400 , Ik kon er niet bij zijn jammer genoeg, stoelen gehaald en passen niet onder de tafel :(
Volgende keer beter!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reflame schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:09:
@MAX3400 , Ik kon er niet bij zijn jammer genoeg, stoelen gehaald en passen niet onder de tafel :(
Volgende keer beter!
_O- _O- Je vriendin de schuld geven dat je niet kon racen.... :+

Misschien het weekend nog een keer rijden; maar mocht ik gamen, dan laat ik dat tijdig weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik kwam ook te hoog uit met PI, misschien nog een verkeerde upgrades laten zitten. Zou wel mooi zijn want dan past hij weer in zn eigen class en kan ik er mee gaan rijden in de open kampioenschappen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51

TheVMaster

Moderator WOS
NLRev0lution schreef op Thursday 19 October 2017 @ 21:42:
[...]

Gisteren ook handmatig gedaan, kom op c500 uit. Misschien selecteer je andere onderdelen of voeg je meer toe?
Tuurlijk niet. Ik koop de auto en voeg de onderdelen toe. Sommige dingen zitten er al op zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
[b][message=52947037,noline]

@tomolino Heb je replays even bekeken en het lijkt erop dat je regelmatig je wielen blokkeert bij het aanremmen en bij het uit-accelereren veel wielspin hebt. Ook viel me op dat je in scherpere bochten regelmatig moet tegensturen omdat de wagen uitbreekt; heb je niet je vinger teveeeeel op het gas?
Klopt, vandaag voor het eerst gereden zonder ABS, dit was vooral bij de corkscrew(?) erg wennen.
Ik heb racegames eigenlijk altijd met stuur gespeeld, ten tijde van forza 1 zat ik als 12 jarige al in een playseat en ik heb daarna nooit met controller gereden.
Voorlopig nog even oefenen met de controller dus, maar op termijn moet er zeker weer een stuur komen, ik weet zeker dat ik hier soepeler mee rijd.

Bedankt voor de tips en het was leuk na ruim drie jaar weer eens online wat te rijden met anderen. :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:42
MAX3400 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Weet je het zeker? Tenminste, als ik op het leaderboard kijk, zit jij met de B572 MX5 op de leaderboards. Of heb je daarna nog met de C500 gereden?
Ah dat verklaart wel iets. Nooit naar de PI gekeken. Blijkbaar zitten er standaard al andere upgrades op. Scheelt al gauw 2 seconden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met stuur krijg ik de auto clutch niet fijn werkend, TX heeft ondersteuning maar bij snel schakelen is hij de weg kwijt en blijft hij of hangen in versnelling, of rij ik ~2sec in de rev-limiter :P Toch kijken of ik binnen die C500 iets andere setup kan vinden om die versnellingsbak wat anders te krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Iemand goede instellingen voor de Fanatec csw v2 ? Ik loop maar de harken met de instellingen dat ik elke keer terug val op de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:44:
Met stuur krijg ik de auto clutch niet fijn werkend, TX heeft ondersteuning maar bij snel schakelen is hij de weg kwijt en blijft hij of hangen in versnelling, of rij ik ~2sec in de rev-limiter :P Toch kijken of ik binnen die C500 iets andere setup kan vinden om die versnellingsbak wat anders te krijgen.
Heb het even nagevraagd bij iemand die aardig vlot is met stuurtje, die zegt dat die de clutch op B heeft gezet op het stuurtje en dan steeds B aantikken bij het schakelen. Misschien dat je dat is kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

job115 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:29:
[...]

Heb het even nagevraagd bij iemand die aardig vlot is met stuurtje, die zegt dat die de clutch op B heeft gezet op het stuurtje en dan steeds B aantikken bij het schakelen. Misschien dat je dat is kan proberen
Had ik eerst getest (A staat die default), maar daar ben ik echt dramatisch in.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Update, firmware update en het werkt goed. Lage 1:42 is mn beste tijd nu, elke keer randje opzoeken en breek ergens wel weer uit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Ik zou graag mee willen doen.
Normaliter speel ik Project Cars, maar sinds FM 7 begin ik steeds meer FM te waarderen.
Desalniettemin ben ik een zeer (met nadruk op zeer) gemiddelde racer.
Heb de Mazda aangeschaft, lullig blauw gespoten.

Om straks niet gekickt te worden door té slechte tijden: welke ondergrens zou gehanteerd kunnen worden? Dan kan ik kijken of ik dat überhaupt aan gaan kunnen

Ik ga alvast aan de back

exstense (nummer 999 zou niet misplaatst zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
@exstence Het maakt echt niet uit wat je snelheid is zolang je maar fair racet. Het gaat of fun en plezier en minder om de pure snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
exstense / 999

Ik ga al gelijk de mist in met het upgraden... iets met volgen en de verkeerde bandbreedte -aach-
Dat wordt Mazda nummer drie.

In PC kan ik gewoon 'timetrial' selecteren. In FM7 kom ik die niet tegen... wat doe ik verkeerd?
(of waar kan ik de RTFM daarover terug vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Je weet dat je de auto ook gewoon weer stock upgrade kan geven he ? Voor time trial moet je naar free play gaan daar kun je alles aanpassen voor een track en dan kun je gewoon vrij rijden.

[ Voor 47% gewijzigd door Cuqebaqer op 21-10-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Startpost weer bijgewerkt met startnummer/deelnemers.

Nou heb ik van de week een Club gemaakt en invites verstuurd maar het lijkt erop dat niet iedereen nog tijd heeft gehad om deze te joinen. Voor het starten van een race, is het voor de eigenaar van de lobby aanzienlijk makkelijker om een hele Club uit te nodigen dan 1-voor-1 de afzonderlijke deelnemers.

Join dus vooral club FM7 GoT Racing League; je kan een invite request sturen en dan zal ik deze z.s.m. goedkeuren (ervanuitgaande dat je in de startpost vermeld staat met je startnummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
[...]

Kijk, da's nog eens een goede tip!

--> Nu nog de gouden tip hoe ik überhaupt in een club terecht kom, laats staan dat ik kan joinen. 8)7
Gebruik de PC/windows versie

[ Voor 17% gewijzigd door exstence op 22-10-2017 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
exstence schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:39:
[...]

Kijk, da's nog eens een goede tip!

--> Nu nog de gouden tip hoe ik überhaupt in een club terecht kom, laats staan dat ik kan joinen. 8)7
Gebruik de PC/windows versie
Blijkbaar is er een "Xbox" app in de Windows store waarmee je kan joinen. Heel erg intuïtief... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:48
MAX3400 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:49:

Join dus vooral club FM7 GoT Racing League; je kan een invite request sturen en dan zal ik deze z.s.m. goedkeuren (ervanuitgaande dat je in de startpost vermeld staat met je startnummer).
Ik zit momenteel op het werk maar volgens mij heb ik geen uitnodiging gehad. Waar kan ik dat vinden? en hoe kan ik een invite sturen ? :+

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mavi86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:52:
[...]

Ik zit momenteel op het werk maar volgens mij heb ik geen uitnodiging gehad. Waar kan ik dat vinden? en hoe kan ik een invite sturen ? :+
Heb nogmaals een Invite verstuurd maar anders als volgt:
- open Xbox App -> Friends & Clubs
- in het zoekveld "FM7 GoT Racing League"
- club aanklikken en dan "Request Invitation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik heb vrijdag ook n og niets gezien. Toen nog wel even bezig geweest met handmatig schakelen, Werkt wel, alleen ben ik daar nog behoorlijk inconsistent mee, Moet ik dus meer mee oefenen. Snelste ronde was 1.47.3 geloof ik, rest allemaal tussen de 1.48 en 1.55.
Maar goed, ik blokkeer de remmen ook nog te vaak, Ik ga me eerst richten op het goed remmen voordat ik over ga op het schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ik ga de league spelen op de xbox de pc versie loopt te klooien met een of andere xbox protocool in mn router om de servers te vinden. Ik zal als ik jullie was op voorhand al even testen of het geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
theAlchemist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:50:
[...]

Blijkbaar is er een "Xbox" app in de Windows store waarmee je kan joinen. Heel erg intuïtief... :P
Ik ben ge-joined.
"Und jetzt?" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exstence schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Ik ben ge-joined.
"Und jetzt?" 8)
Warten bis zum ersten Rennen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik zou ook wel mee willen doen.
superlucky luke / 98

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Heb nogmaals een Invite verstuurd maar anders als volgt:
- open Xbox App -> Friends & Clubs
- in het zoekveld "FM7 GoT Racing League"
- club aanklikken en dan "Request Invitation"
Top, het is nu gelukt

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Mijn beste ronde tot nu toe:1.49.1
Zeg 5 seconde per ronde verlies. Keer 18 ronden. Geeft 1.30.0.
Okay, mijn doelstelling wordt dus: niet gedubbeld worden (of erger)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

exstence schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:04:
Ik zit ook rond jouw tijd (1.49.5). Wij gaan elkaar wel zien volgens mij ;) Nog ff oefenen van het weekend, zin in de race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
Haha er kan van alles gebeuren tijdens een race :) mijn doelstelling om een mooie middenmoot te zijn :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Annoying-Orange schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:39:
Ik zou ook wel mee willen doen.
superlucky luke / 98
Heb je aan de start post toegevoegd. See you at the track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
exstence schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:04:
Netjes,
Ik zit met mijn snelste ronde nog geen 2 seconden onder jou, maar meestal ook rond de 1.49/1.50/ word dus erg leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 26-10-2017 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
darkkingll schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Netjes,
Ik zit met mijn snelste ronde nog geen 2 seconden onder jou, maar meestal ook rond de 1.49/1.50/ word dus erg leuk :)
1.44/1.45 hier dus zit een beetje in het middensegment :)
@MAX3400 daarentegen zit in de lage 1.41/ hoge 1.40 :+

En er deed er nog eentje mee, maar die crashte ergens halverwege. Zat geloof ik op de 1.42/1.43.

Dus voldoende variatie :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Stom idee, maar ik zou al wel eens wat willen proefstarten:
Werkt het voip, hoe gaat het met lobbies verdelen? Wat gebeurt er bij een crash?
Wat is de tijd van practise, quali, en de tijd tot aan de start (kan er nog een plas gedaan worden)
Supperleuk, en spannend en dat van een 46 lullo.

Ik was wel gecharmeerd van het idee van de 2 lobbies
We zouden al pre-quali kunnen rijden, en daarop twee lobies maken?
En de beste/slechtste promote/demote, in combi slimme punterverdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
Ik zal morgen of zondag even mijn gamertag en nummer toevoegen :) Ik ben wel benieuwd. Even de auto tunen en rondjes maken. En even bij de club aanmelden is ook geen overbodige luxe natuurlijk. Is er een maximum deelname? 24 denk ik?

4 november zit ik in de nachtdienst, dus als we vlot gaan kan ik wellicht meedoen, anders wordt het de 'volgende' keer.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na even geen tijd/zin te hebben gehad vandaag Forza weer eens opgestart om te kijken hoe manual + clutch me af zou gaat. Verbazingwekkend heb ik mijn eigen tijd met 1,5 seconden verbetert. Ik sta nu op 1:41:279.

Het is even lastig om het onder te knie te krijgen en foutjes zijn wat sneller gemaakt, natuurlijk is het ook een stuk uitdagender zo :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
@MAX3400 Hoe werkt het straks op 3 november?
- Omstreeks 20:30 stuur je een invite?
- Word er meteen begonnen met een Quali? en tot hoe laat duurt dat?
- Hoe laat begint dan de sprintrace?
- Volgt dan aansluitend meteen de andere race

Verder:
- Heb een headset, die plug ik in mijn usb. Is het een kwestie van in de Lobby zitten en iedereen kwebbelt lekker mee?
Ik heb in FM7 nog niet iets van headset - push to talk button gezien namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ik denk iets eerder aanwezig voor de briefing en zodat iedereen kan joinen. Quali is denk ik niet mogelijk. Verder zouden we moeten kijken hoe druk het deelnemers veld is misschien gaan we dan opsplitsen in 2 groepen. Verder moeten we kijken hoe stabiel Forza7 op dit moment is. Pin mij hier niet op vast. Max is het brein achter de regels en de opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet me helaas afmelden, is iets tussen gekomen. Volgende race ben ik er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:38:
Ik denk iets eerder aanwezig voor de briefing en zodat iedereen kan joinen. Quali is denk ik niet mogelijk. Verder zouden we moeten kijken hoe druk het deelnemers veld is misschien gaan we dan opsplitsen in 2 groepen. Verder moeten we kijken hoe stabiel Forza7 op dit moment is. Pin mij hier niet op vast. Max is het brein achter de regels en de opzet.
Quali zou op zich (denk ik) wel kunnen door bijvoorbeeld 5 rondes in te stellen en ghosting volledig aan (elkaar niet kunnen raken). Zo kan ieder toch een paar rondjes rijden om de grid order te bepalen?

@NLRev0lution Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Maar hoe ga je die grid dan invoeren dat is volgens mij niet mogelijk toch ? Tenzij die optie er in zit daar zouden we even naar moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:21:
Maar hoe ga je die grid dan invoeren dat is volgens mij niet mogelijk toch ? Tenzij die optie er in zit daar zouden we even naar moeten kijken.
Oh ja 8)7
Gelukkig is het nog vroeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Cuqebaqer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:21:
Dat ligt eraan of de lobbies nog opgedeeld worden na de quali. Anders kan je 5 rondjes rijden en vervolgens instellen dat starting Grid voor volgende race op laptime van vorige moet. Helaas hebben ze de handmatige start grid er weer uitgesloopt nadat ze dit juist hadden toegevoegd in 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Er zou sowieso meer league support zijn, helaas is turn10 eerst nog zoet met standaard bugs fixen en zijn er een hoop features nog niet toegevoegd. Het valt me allemaal nog wat tegen van turn10. De volgende zou vanaf dag 1 toch beter moeten werken. Ach ja hopen dat we zaterdag kunnen genieten van een leuke eerste race weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20:37
Helaas 4 november niet aanwezig (museumnacht) volgende races wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
Hier helaas ook een afmelding, nachtdienst gooit roet in het eten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We zijn er weer... Druk druk druk en daardoor wat afgeleid van zaken rondom %tweakers%

Even praktisch: ik zie zo snel 4 afmeldingen (voorlopig) op 30 deelnemers. Onder voorbehoud zijn dat dus 26 deelnemers en dat past niet in een lobby. Zoals opgemerkt is de stabiliteit van de online-modus nogal twijfelachtig en het zou zonde zijn als hierdoor mensen disconnecten / niet kunnen joinen.

Voorstel: op Xbox Live (dus ook op de Windows App) stuur ik later vandaag iedereen een definitieve vraag of hij/zij aanstaande zaterdag kan racen op de tijd genoemd in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" Als de respons hoger ligt dan 16 personen, lijkt het me zinvol om het startveld in tweeen te splitsen zodat er minder connecties per lobby zijn en hopelijk minder lag/disconnects voor de deelnemers is. Puntentelling hebben we het dan later wel een keer over.

Totale race-tijd (sprint & main race) lijkt rond de 50 minuten te liggen op basis van geposte rondetijden. Laten we een kleine slag om de arm houden; 20:20 online zijn en uiterlijk 20:28 je invite voor een lobby accepten, 20:30 beginnen, kwartier sprint race, 5 minuten pauze (toilet/sigaret), 35 minuten main race. Dus eindtijd zo rond 21:30 tot 21:40 afhankelijk van de "langzaamste" rijder.

Persoonlijk heb ik er enorm zin in, zelfs als we maar met 6 man in 1 lobby gaan beginnen; het topic is ondertussen lang genoeg en hopelijk is er nog steeds interesse & enthousiasme om elkaar on track te treffen!

Voor hele dringende vragen: DM me op GoT of stuur een bericht op XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben definitief out op de eerste 2 races, heb wedstrijden om 9 en 10 uur, dat is te krap :( jammer, had graag meegereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik ben er onder voorbehoud bij. Heb gisteren te horen gekregen dat ik mijn ouders moet helpen met het gereedmaken van een flatje voor de verhuur, weet niet hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussenstand:

- 30 man in de startpost
- 4 afzeggingen
- 3 mogelijke afzeggingen
- 6 bevestigd
- 17 onbekend

[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 02-11-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:08
Ik kan er de eerste race helaas ook niet bij zijn.

Generationq87 / #36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
@MAX3400
Dat is magertjes tot nu toe. Ik hoop dat een groot aantal van de 'onbekenden' zich alsnog melden om lekker te gaan racen zaterdagavond.

C'mon guys :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
ik ben er zeker bij! .. er moet toch iemand het hek sluiten he

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Uiteraard ben ik er bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17
Mavi86 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:53:
ik ben er zeker bij! .. er moet toch iemand het hek sluiten he
Wees daar maar niet zo zeker van aangezien ik ook van de partij ben :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:46
Ik ben erbij!

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe natuurlijk mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vanmiddag in free play een 10 lap race gereden,mijn rondetijden zaten tussen 1.44.5 en 1.45.5 met 1 uitschieter naar 1.43.7.
Ik heb nog wel 1 vraag over de hoofdrace, zit daar een verlichte pitstop in? Het lijkt mij wel leuk als het zo is en dan ga ik ook het inrijden van de pitsstraat nog extra oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Ik ben er ook bij! Was de afgelopen dagen even druk met verhuizen....

Moet zaterdag beter gaan, ipv brak 20mb internet met 6 huisgenoten, nu glasvezel!

Ga vanavond nog even oefenen... auto/pakket is niet veranderd de afgelopen week toch?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@Unigo
Nee

Cu on track

[ Voor 34% gewijzigd door dr_dreey op 02-11-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
is het nu vrijdag 3 november of zaterdag 4 november? In het geval van vrijdag ben ik er niet, in het geval van zaterdag ben ik misschien wel van de partij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
timmie271 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:40:
is het nu vrijdag 3 november of zaterdag 4 november? In het geval van vrijdag ben ik er niet, in het geval van zaterdag ben ik misschien wel van de partij..
Zaterdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ik zag ineens vrijdag langskomen dus vandaar dat ik het nog even zeker wilde weten :+

Bij deze meld deze wegpiraat zich ook aanwezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
99% zeker dat ik er ook bij zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Net even 18 Laps gereden, 9 met manual, 9 met manual & clutch. Normaal gesproken (met controller) ben ik sneller met clutch, nu met stuur zit ik 0,5 seconden boven mijn tijd zonder clutch. En: veel grotere kans op fouten... Snelste tijd vandaag was 1:42:2. Moet eigenlijk nog wat rommelen met de versnellingen, ik kan de meeste bochten nu in z'n 5 pakken :p

Overigens: met 18 Laps zit ik ongeveer op de helft van m'n brandstof, ook m'n banden waren nog prima!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Mm, qua tijd zou het wel lukken voor me, echter heb ik nauwelijks tijd om nog wat voor te bereiden. Wellicht lukt dat morgenavond (of ben ik dan te laat met aanmelden?) anders moet ik de eerste editie laten gaan. Het lijkt me wel een leuk evenement iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ik zal stijf achteraan rijden, mark my word. Ik kom niet verder als 1:46 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lutjebroeker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik ben er ook bij en neem de rode lantaarn over, beste tijd tot nu toe in 1:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:50:
Mm, qua tijd zou het wel lukken voor me, echter heb ik nauwelijks tijd om nog wat voor te bereiden. Wellicht lukt dat morgenavond (of ben ik dan te laat met aanmelden?) anders moet ik de eerste editie laten gaan. Het lijkt me wel een leuk evenement iig!
Gewoon meedoen joh. Auto is niet heel lastig en ik denk dat Mazda wel bekend is bij de meeste Forza rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
job115 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 05:53:
[...]
Gewoon meedoen joh. Auto is niet heel lastig en ik denk dat Mazda wel bekend is bij de meeste Forza rijders.
Daar ben ik ook niet bang voor. Maar op het moment heb ik 80.000Cr op de rekening staan en moet de auto geloof ik nog kopen en upgraden :+
Daarnaast zaterdagavond zelf om 22:15 uiterlijk weg om te werken.
Maar ga zo/vanavond mijn best doen even tijd vrij te maken voor de credits + auto + upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussenstand:

- 30 man in de startpost
- 5 afzeggingen
- 3 mogelijke afzeggingen
- 14 bevestigd
- 8 onbekend
Mu.siQ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:22:
Ik zal morgen of zondag even mijn gamertag en nummer toevoegen :) Ik ben wel benieuwd. Even de auto tunen en rondjes maken. En even bij de club aanmelden is ook geen overbodige luxe natuurlijk. Is er een maximum deelname? 24 denk ik?

4 november zit ik in de nachtdienst, dus als we vlot gaan kan ik wellicht meedoen, anders wordt het de 'volgende' keer.
Heb geprobeerd jouw info op te zoeken maar in dit topic geen gamertag / startnummer gepost?

Je bent van harte welkom om mee te doen; lees even de eerste 2 posts van het topic nog ff door en doe wat relevante info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 06:57:
Heb geprobeerd jouw info op te zoeken maar in dit topic geen gamertag / startnummer gepost?

Je bent van harte welkom om mee te doen; lees even de eerste 2 posts van het topic nog ff door en doe wat relevante info :)
Excuses, u heeft gelijk. Ik ga zo naar huis na de nachtdienst en zal mij even aanmelden bij de club online.

Qua gamertag (ik geloof wel dat ik al in je vriendenlijst sta ;) ) en startnummer:
MusiQ2 / 90

Moet ik het startnummer nog ergens op de auto plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:02:
[...]
Qua gamertag (ik geloof wel dat ik al in je vriendenlijst sta ;) ) en startnummer:
MusiQ2 / 90

Moet ik het startnummer nog ergens op de auto plakken?
Liefst een beetje groot/zichtbaar maar de keuze qua kleuren etc heb je helemaal zelf :)

En ja, ik ken je al wel uit mijn lijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:04:
[...]

Liefst een beetje groot/zichtbaar maar de keuze qua kleuren etc heb je helemaal zelf :)

En ja, ik ken je al wel uit mijn lijstje...
Die puntjes er achter, bedoel je daar wat mee? :+

Mooi. Eens kijken hoe ver ik kom voordat de ogen dichtvallen zo :9

*edit thanks for the invite scheelt weer zoeken

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 03-11-2017 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:07:
[...]

Die puntjes er achter, bedoel je daar wat mee? :+
Niks hoor, had je net even opgezocht op de App; maar mijn lijstje is ondertussen 400 man lang ofzo. Activity Feed is soms niet eens bij te houden qua snelheid dus niet alle namen staan heeeeeel scherp op mijn actieve netvlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Ik bevestig dat ik er bij ben
exstense / 999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 07:09:
[...]

Niks hoor, had je net even opgezocht op de App; maar mijn lijstje is ondertussen 400 man lang ofzo. Activity Feed is soms niet eens bij te houden qua snelheid dus niet alle namen staan heeeeeel scherp op mijn actieve netvlies.
Jantje, een nette lijst haha. Met 400 is het je vergeven. Met een paar (lees; 25 max ofzo) zie ik die van jou redelijk vaak langskomen, vandaar. Maar wel big up dat je de organisatie voor dit op je neemt, gaat best wel tijd en moeite in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Lutjebroeker schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:41:
Ik ben er ook bij en neem de rode lantaarn over, beste tijd tot nu toe in 1:47
Echt niet, ik: 1:48 en een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Zo, even snel gekocht, geupgrade en stickers geplakt. Fel groen, ik val op.

5 proef rondjes saguna (4 met rolling dan, 1e startronde valt al af) gaf als snelste 1:43:193 waarbij ik de laatste bocht in 3 zat ipv 2 anders was het een 1:42:nog wat geweest. En ruimte nog voor verbetering :) Dus zo te lezen zit ik niet compleet achterin :+

Und jetzt, schlafen!

*edit Ennn vandaag 1:42:696.

Zolang we morgen echt om 20:30 beginnen zodat ik om 22:00 weg kan/moet ben ik in :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mu.siQ op 03-11-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Heren GoT racers,
Denk eraan dat FM7 gister geupdate is en dat je deze nog voor je kiezen krijgt als je je xbox niet op 'instant on' en 'keep games up to date' hebt staan en FM7 pas vanavond start. Bij mij was de update 5.8GB (kan zijn dat ie zo groot is omdat ik 'download 4K assets' aan heb staan) dus het duurt even.
Don't be late en cu on track.

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik ben er vanavond helaas niet bij! Ga bij m'n schoonouders eten. Heel veel succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
dr_dreey schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:27:
Heren GoT racers,
Denk eraan dat FM7 gister geupdate is en dat je deze nog voor je kiezen krijgt als je je xbox niet op 'instant on' en 'keep games up to date' hebt staan en FM7 pas vanavond start. Bij mij was de update 5.8GB (kan zijn dat ie zo groot is omdat ik 'download 4K assets' aan heb staan) dus het duurt even.
Don't be late en cu on track.

*O* *O* *O*
De update alleen is idd 5,8GB, de 4K assests heb ik al een paar dagen binnen en die was 96GB of zoiets....tot vanavond! :)
Hopelijk blijft mijn headset in tegenstelling tot gisteren het wel gewoon normaal doen.

[ Voor 6% gewijzigd door skreppiedoe op 04-11-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:24
In voorbereiding op vanavond vanmiddag maar even de extra long endurance race doen, wie mee wil kijken kan kijken op https://mixer.com/KillerR_NL :D

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussenstand:

- 31 man in de startpost
- 8 afzeggingen
- 4 mogelijke afzeggingen
- 18 bevestigd
- 1 onbekend

Het lijkt er dus op dat we net op de grens zitten van een verantwoorde single lobby. Laten we dit even bekijken hoe het gaat vanavond. Mocht in de lobby voor de sprintrace er meteen mensen constant droppen of disconnecten tijdens de eerste 3 laps, delen we het veld op in 2 lobbies.

Als je al (gedeeltelijk) had afgezegd maar vanavond alsnog kan & wil racen, DM me dan hier en/of op XBL voor 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Even hulp gezocht:

drie vier vragen:
1. Headset in mijn pc gestopt. En dan? Ik zie dus nergens een optie waarin opties staan voor mijn headset (zoals bijvoorbeeld in Discord). Is er simpelweg niets in te stellen?

2. Er wordt straks een invite uit gestuurd. Zie ik die dan in mijn game ergens oplichten? Of moet ik de xbox-app in de gaten houden? Of ga ik in de multiplayershoppers zitten wachten, en dan daarna "besloten match beginnen" klikken

En de über-vraag:
3. Ik zie iets over een 5 GB grote update. Ik start de game op (pc) er gebeurt niets anders dan dat de game start. Mis ik iets?

4. Aangezien we met banden en brandstof 'aan' racen, neem ik aan dat ik de hoeveelheid brandstof kan instellen. Mijn afstellingen heb ik gekopieerd/gevolgd van @MAX3400 . Betekent dit dat Max dit dus ook instelt? Ik kan verder geen instellingen vinden

--> Vragen waar het stuur en de gaspedalen zitten, zal ik achterwege laten :*)

[ Voor 31% gewijzigd door exstence op 04-11-2017 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
2) Invite komt, als het goed is, in je Xbox App op Windows. Die accepteer je dan en het spel neemt het over en je komt in de lobby terecht.

3) Is volgens mij alleen voor de Xbox. En anders moet je op de PC even de game afsluiten, je Store openen en kijken of er updates zijn voor je games.

4) Lobby-leader stelt inderdaad banden & brandstof in. Je krijgt automatisch een volle tank van de game en dat zou voldoende moeten zijn. Het is wel zo dat banden slijten; waarschijnlijk niet hard genoeg om een pitstop te maken maar je rondetijden worden dus wel beinvloed door je grip uiteindelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 04-11-2017 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
exstence schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:56:
Even hulp gezocht:

drie vier vragen:
1. Headset in mijn pc gestopt. En dan? Ik zie dus nergens een optie waarin opties staan voor mijn headset (zoals bijvoorbeeld in Discord). Is er simpelweg niets in te stellen?

2. Er wordt straks een invite uit gestuurd. Zie ik die dan in mijn game ergens oplichten? Of moet ik de xbox-app in de gaten houden? Of ga ik in de multiplayershoppers zitten wachten, en dan daarna "besloten match beginnen" klikken

En de über-vraag:
3. Ik zie iets over een 5 GB grote update. Ik start de game op (pc) er gebeurt niets anders dan dat de game start. Mis ik iets?

4. Aangezien we met banden en brandstof 'aan' racen, neem ik aan dat ik de hoeveelheid brandstof kan instellen. Mijn afstellingen heb ik gekopieerd/gevolgd van @MAX3400 . Betekent dit dat Max dit dus ook instelt? Ik kan verder geen instellingen vinden

--> Vragen waar het stuur en de gaspedalen zitten, zal ik achterwege laten :*)
1) Dat is voor mij ook een goeie.. Ik gebruik zelf het liefst de xbox app party vanwege m'n headset.. ingame zou ik niet weten aangezien hij het niet soepel trekt op m'n pc...

2) je krijgt van je xbox app een uitnodiging om mee te spelen. Ik krijg ze dan ook altijd dubbel als ik op de xbox speel en de pc heeft het spel ook :+

3) Ga even naar je windows store en zoek even naar updates (is een knopje voor) dan haalt ie hem wel binnen normaal gesproken.

4) zoals al beantwoord hierboven stelt onze vriendelijke vriend @MAX3400 dit voor ons in zodat het ons werk scheelt :+

Wat betreft rempedaal en gaspedaal je rempedaal zit rechts en gespedaal zit links :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exstence
@timmie271 @MAX3400 , willen jullie twee toeteren als jullie mij inhalen (oh nee, claxon heeft FM7 niet)
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.