Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:22:
[...]

Jezelf laten gelden omdat het je niet zint kan je op allerlei manieren doen. ;)
Dat jij dit onzin vind is je goed recht ,maar maakt het onderwerp er niet minder belangrijk om. :w
precies mijn punt. Het is geen onderwerp... het is al jaren aan de gang, en nu gaat de playerbase roeptoeteren dat het zo ruk is. Je bent aardig tijdje te laat.
Maar als je echt denkt dat dit een verschil gaat maken en je zo de game wereld gaat verbeteren.. ;w

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:14
corset schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:24:
[...]

precies mijn punt. Het is geen onderwerp... het is al jaren aan de gang, en nu gaat de playerbase roeptoeteren dat het zo ruk is. Je bent aardig tijdje te laat.
Maar als je echt denkt dat dit een verschil gaat maken en je zo de game wereld gaat verbeteren.. ;w
Iemand moet het doen (en met mij duizenden anderen) anders gebeurd er nooit wat als je jezelf zo laat bedonderen door managers die totaal niet geven om jou speel ervaring die bepaald wordt door lootboxen die andere kunnen voortrekken in een online multiplayer potje is gewoon ronduit belachelijk.

Lootboxen is op zich het probleem niet ,het is meer omdat er nu duidelijk een voordeel kan behaald worden in dit spel van EA en daar zijn ze te ver in gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:34:
[...]

Iemand moet het doen (en met mij duizenden anderen) anders gebeurd er nooit wat als je jezelf zo laat bedonderen door managers die totaal niet geven om jou speel ervaring die bepaald wordt door lootboxen die andere kunnen voortrekken in een online multiplayer potje is gewoon ronduit belachelijk.

Lootboxen is op zich het probleem niet ,het is meer omdat er nu duidelijk een voordeel kan behaald worden in dit spel van EA en daar zijn ze te ver in gegaan.
Jep.. want Bioware doet dat niet toch? Oh wacht even.. die doen precies hetzelfde in SWTOR.

"anders gebeurt er nooit wat".. dat is altijd de leuke drogreden. "We moeten klagen op het forum want anders gebeurt er niks", maar we gaan wel met z'n allen games blijven kopen en deze bedrijven geld blijven geven.. Is het geen Battlefront dan worden er wel andere EA games gekocht. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:22:
Jezelf laten gelden omdat het je niet zint kan je op allerlei manieren doen. ;)
Dat jij dit onzin vind is je goed recht ,maar maakt het onderwerp er niet minder belangrijk om. :w
:z

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBuddha
MaXeRs schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:34:
[...]

Ik ga er gemakshalve vanuit dat je ook vaste klant bent in het Hearthstone topic?
Of ben je zo'm moraalridder die nu plots in de bres springt voor een fenomeen wat al jaren speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door TheBuddha op 14-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Kunnen we alsjeblieft ophouden over deze zinloze discussie? Iedereen heeft zijn eigen mening hierover en dat mag. Alleen hebben we die nu allemaal wel gehoord.

Lets focus on the game again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Weet iemand hoe of waar ik de pre order bonus van bol.com kan krijgen?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:51
Uthog schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:46:
Kunnen we alsjeblieft ophouden over deze zinloze discussie? Iedereen heeft zijn eigen mening hierover en dat mag. Alleen hebben we die nu allemaal wel gehoord.

Lets focus on the game again
het probleem is dat dit over de game gaat, het is inmiddels wereldwijd best groot nieuws, Forbes heeft het erover, ABC heeft het erover, en ga zo maar door. En nu krijg je fase 2, inmiddels worden die lootboxes gekocht en geanalyseerd en tegen de ingame credit verdiensten aangehouden. Ga de lootbox aankoop gamespot video maar eens kijken hoe ernstig het eigenlijk is. En dan is het wel logisch dat op forums daar bij de game natuurlijk over gesproken wordt.

Ik snap overigens best dat het niet leuk is om te lezen dat wereldwijd je game waar jezelf veel plezier aan beleeft nogal wat controversie oplevert, maar het is wel de realiteit. Heeft het zin dat het hier besproken wordt, misschien niet, maar als je dat op die weegschaal gaat leggen kun je zeggen dat 99,9 procent van de forum topics op een forum wel weg kan. Daar is een forum voor, verschillende discussies en meningen zijn goed.

Dus wat je dan beter kan doen hier, is aangeven waarom het wel een goed systeem is en het niet erg is dat er vanaf level 20 een behoorlijk niveau verschil tussen betalende en niet betalende spelers zal ontstaan.

Dat de game er mooi uitziet en heel goed speelt is wel een gegeven, tatooine spat van je scherm af als je er in rond loopt, maar over 2 weken moet het ook nog leuk zijn om te spelen he, en zo leuk is het niet als je er zelf voor kiest om niet honderden euros aan lootboxen uit te geven en er dan achter te komen dat over twee weken elk vuurgevecht dat je aangaat je zal gaan verliezen omdat die ander wel een mooie epic Health plus star card heeft (via het gekochte lootbox kansspel) en je daardoor meestal niet zal winnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43
Is het misschien een idee om het lootbox-verhaal en de discussie over de kosten van heros naar een apart topic te verplaatsen? Dat we het hier vooral over het spel hebben en niet over de politiek erachter of de discussies her en der op het internet...

Zeker nu met launchday vind ik dat we het meer over de game moeten hebben dan het verdienmodel. Zo zie ik veel te weinig reviews in dit topic voor mensen die nog twijfelen

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2017 12:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Probeer hier te zoeken naar inhoud over de gameplay maar zie enkel één bepaalde discussie terugkomen.

Maar kan iemand mij vertellen hoe deze game het doet ten opzichte van deeltje 1? Die blind gekocht bij de release, grafisch enorm mooi maar vond het totaal pakketje wat mager.

Is dit more of the same of heeft de game echt stappen gemaakt? Hoop dat ik hier ook nog wat over ga lezen in het topic :) helaas zelf de beta niet gespeeld etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Looney1984 op 14-11-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:58
corset schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:24:
[...]

Dan blijf ik ook lekker vlees vreten, doen we al jaren. En toch denken al die vega mensen dat tegen mij aan drammen een effect heeft...ik maak het vlees toch niet ;)

Zie je wat een onzin?
Dus als we nu meer mensen het besef geven dat we niet alles hoeven te pikken en aan EA kunnen laten zien dat de verkopen tegen vallen, dan gaat toch elke uitgever voortaan wel even nadenken wat de gevolgen zijn?

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Martinspire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:16:
Is het misschien een idee om het lootbox-verhaal en de discussie over de kosten van heros naar een apart topic te verplaatsen? Dat we het hier vooral over het spel hebben en niet over de politiek erachter of de discussies her en der op het internet...

Zeker nu met launchday vind ik dat we het meer over de game moeten hebben dan het verdienmodel. Zo zie ik veel te weinig reviews in dit topic voor mensen die nog twijfelen
Nee niet echt een goed idee. De discussie over lootcrates is echt wel een onderdeel van de gamediscussie.

Maar het geneuzel van die lootcrates nemen wel af als het spel wat langer uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kneusteun schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:02:
[...]

Dan blijf ik ook lekker vlees vreten, doen we al jaren. En toch denken al die vega mensen dat tegen mij aan drammen een effect heeft...ik maak het vlees toch niet ;)

Zie je wat een onzin?
Dus als we nu meer mensen het besef geven dat we niet alles hoeven te pikken en aan EA kunnen laten zien dat de verkopen tegen vallen, dan gaat toch elke uitgever voortaan wel even nadenken wat de gevolgen zijn?

;(
Nee hoor :) Vega mensen zie ik hetzelfde als deze groep:

Ik vind het niks en ik ga net zolang door zitten zeiken tot iedereen ermee stopt! Want andere meningen mogen niet! mijn mening is de enige echte.

En vega mensen die drammen, dat is inderdaad onzin. Moeten ze vooral mee stoppen :D

Mijn standpunt blijft;

Stop met de jehova/vega achtige overtuigings acties, je bereikt er niks mee. De mensen die het spel leuk vinden blijven het spelen, en ze geven wel geld uit of niet, dat is irrelevant.
Vind je het niks, ik zou zeggen, koop een taart en ga het vieren. :+

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 14-11-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik vraag me af wanneer nvidia met zijn nieuwe drivers komt die voor dit spel zijn gemaakt.. Normaal bij elke grote release van een spel hebben ze snel al nieuwe drivers klaarstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:40

Ik ga de reviews ook in de gaten houden, maar meer dan ooit ga ik ook letten op de reviews "na x aantal dagen spelen". Want ik vind het niet erg om neergeschoten te worden door een persoon met een roze gun in een groen hawaii shirt, maar als ik kansloos ben omdat de helft van het veld de eerste 2 weken volop lootboxes met sterkere gear (niet cosmetisch dus!) heeft gekocht dan is de zin om te spelen gauw weg.

Ik snap dat je het wilt verplaatsen, maar EA heeft besloten het in het spel te doen en DUS is het onderdeel van de game, helaas.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32

Voor EA is het a part of the game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
kneusteun schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:02:
[...]

Zie je wat een onzin?

;(
Het grootste deel van de mensen die het spel gaan kopen hebben werkelijk geen idee wat het verschil is met W2P of niet.. Het is maar een relatief klein deel van de mensen die zich er druk over maakt en het spel daadwerkelijk niet gaat kopen, het grootste deel van de kopers kopen het spel omdat het een Star Wars shooter is waar ze zich een aantal uur mee willen vermaken.

Ik hoop dat iedereen die zich er druk over maakt het spel lekker links laat liggen, die zullen namelijk over het algemeen veel beter zijn dan ik ben..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:47
Heerlijke shooter zeg. En ziet er fantastisch uit. Tot nu toe zijn de multiplayer maps ook goed. Vooral de wisselende omgeving is tof. Van massale gevechten buiten hoor toffe shootouts in een gangenstelsel. En StarWars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

Man, ik kan niet wachten tot de 17e (dan komt het spel voor de PS4 uit).

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Net potje op kashyyk gedaan, had 50K Battlepoints. Begin een beetje door te krijgen hoe je die heel snel kan verzamelen op sommie mappen.

En ik moet zeggen, het geluid van de ARC 170 is super goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
M@cer schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:17:
[...]

Ik hoop dat iedereen die zich er druk over maakt het spel lekker links laat liggen, die zullen namelijk over het algemeen veel beter zijn dan ik ben..
Dat hoeft nu niet meer dankzij de lootbox inhoud ,mede mogelijk gemaakt door EA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
robinez schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:01:
[...]

het probleem is dat dit over de game gaat, het is inmiddels wereldwijd best groot nieuws, Forbes heeft het erover, ABC heeft het erover, en ga zo maar door. En nu krijg je fase 2, inmiddels worden die lootboxes gekocht en geanalyseerd en tegen de ingame credit verdiensten aangehouden. Ga de lootbox aankoop gamespot video maar eens kijken hoe ernstig het eigenlijk is. En dan is het wel logisch dat op forums daar bij de game natuurlijk over gesproken wordt.

Ik snap overigens best dat het niet leuk is om te lezen dat wereldwijd je game waar jezelf veel plezier aan beleeft nogal wat controversie oplevert, maar het is wel de realiteit. Heeft het zin dat het hier besproken wordt, misschien niet, maar als je dat op die weegschaal gaat leggen kun je zeggen dat 99,9 procent van de forum topics op een forum wel weg kan. Daar is een forum voor, verschillende discussies en meningen zijn goed.

Dus wat je dan beter kan doen hier, is aangeven waarom het wel een goed systeem is en het niet erg is dat er vanaf level 20 een behoorlijk niveau verschil tussen betalende en niet betalende spelers zal ontstaan.

Dat de game er mooi uitziet en heel goed speelt is wel een gegeven, tatooine spat van je scherm af als je er in rond loopt, maar over 2 weken moet het ook nog leuk zijn om te spelen he, en zo leuk is het niet als je er zelf voor kiest om niet honderden euros aan lootboxen uit te geven en er dan achter te komen dat over twee weken elk vuurgevecht dat je aangaat je zal gaan verliezen omdat die ander wel een mooie epic Health plus star card heeft (via het gekochte lootbox kansspel) en je daardoor meestal niet zal winnen.
Als je tegenover DV komt te staan win je sowieso niet met zijn achterlijk grote regenererende healthpool.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:07

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
TDB schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:28:
Man, ik kan niet wachten tot de 17e (dan komt het spel voor de PS4 uit).
Of vandaag als je de deluxe editie hebt besteld :P

Ik kan niet wachten om vanavond aan de slag te gaan ook op PS4!
Weet iemand of er al een day 1 patch is op de console?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Looney1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:43:
Probeer hier te zoeken naar inhoud over de gameplay maar zie enkel één bepaalde discussie terugkomen.

Maar kan iemand mij vertellen hoe deze game het doet ten opzichte van deeltje 1? Die blind gekocht bij de release, grafisch enorm mooi maar vond het totaal pakketje wat mager.

Is dit more of the same of heeft de game echt stappen gemaakt? Hoop dat ik hier ook nog wat over ga lezen in het topic :) helaas zelf de beta niet gespeeld etc.
Sta verbaasd dat niemand op jou is in gegaan. Wellicht inderdaad tijd dat er een apart loot-crate-EA-praktijken topic komt want nu overschaduwd het de game.

ANYWAY. Mijn persoonlijke mening ; SW BF 2 is op alle fronten beter dan zijn voorganger. Dus de korte versie ; als je deel 1 opzich wel ok vond. Dan ga je deel 2 nóg leuker vinden daar deze wel daadwerkelijk "echte" stappen heeft gemaakt.

Lang(ere) versie ; Naar mijn mening is SW BF 2 beter omdat je veel meer mogelijkheden krijgt. Het (omstreden)starcard systeem is verbeterd waardoor je meer mogelijkheden krijgt om je class aan te passen naar hoe jij het wilt. Je hoeft niet meer gebruik te maken van "pick-ups" zoals in het eerste deel maar je kunt zo in iedere vehicle of hero spawnen welke je wilt mits je de punten ervoor hebt. De punten krijg je dan in een match op basis van objectives of kills of whatever. Uiteraard hoe sterker de vehicle/hero hoe meer punten deze kosten. Er is tevens wat meer variatie beschikbaar wat betreft Era's, vehicles, classes/wapens/etc.

Last but certainly not least, de ruimtegevechten zijn naar mijn mening met een factor 10 verbeterd. Ze zijn véél intenser, leuker en het allerbelangrijkste ; je kunt vliegen hoe je zelf wilt. Niet meer van die lompe "auto-evasive-manouvres". Niet meer het gezeik dat je niet kan rollen om je as heen. Dit moet je dan nog wel specifiek uit zetten, maar het kán tenminste! Verder heb je hier ook simpelweg meer variatie in de objectives welke je krijgt. De manier waarop vind ik heerlijk opgezet.

De map bij de beta bijv. Fondor Imperial Shipyard. Hier moet je als de Rebels eerst 2 Cruisers kapot knallen. Vervolgens een aantal shield projectors. Daarna de power clamps richting de Star Destroyer en als laatste de Reactor onderin de Star Destroyer.
Soort gelijke opzets heb je dan in andere mappen ook. Zo vlieg je in een Asteroïd veld, of in de resten van de Death Star II nabij Endor of een "Unknown Planet" (naar theoriën de planeet waarop de Death Star is getest uit Rogue One).

Maar, er blijven natuurlijk wel zaken in welke me alsnog storen. Afgezien van het hele P2W/P2P systeem uiteraard. Zo heb je nog steeds geen fatsoenlijk squad systeem zoals bijv. Battlefield. Ja, je kunt bij mekaar spawnen en Ja je ziet je squad leden in een andere kleur. Maar dat is het zo een beetje.
Verder kun je nog steeds niet in first person als je een special gebruikt of een hero gebruikt (maar dit is dan persoonlijk daar er genoeg sowiesow in 3rd person spelen). Je kunt niet zelf kiezen welke map je gaat spelen (en dus geen server browser). Indien je een Star Wars "purist" bent dan zul je aan het feit irriteren dat je bijvoorbeeld Darth Maul ziet vechten tegen Rey (cross-era). En als laatste nog wat bugs in-game welke ik niet direct kan opnoemen.

Al om al, vind ik het tot nu toe een solide game. Wat betreft de Graphics/Audio heb ik werkelijk géén minpunten. Dit is gewoon top notch. Echt een genot voor het oog én oor. Zéker als Star Wars liefhebber heb ik echt het idee dat ik in het Star Wars universum rond loop/vlieg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
s0kkie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:45:
[...]

Of vandaag als je de deluxe editie hebt besteld :P

Ik kan niet wachten om vanavond aan de slag te gaan ook op PS4!
Weet iemand of er al een day 1 patch is op de console?
Je post legt meteen nog 2 pijnpunten bloot van de huidige game industrie :P

Met de Deluxe versie mag je tegen betaling een paar daagjes eerder spelen, en er wordt zelfs gevraagd om een day 1 patch :')

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:56
Denman schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:13:
[...]

Ik ga de reviews ook in de gaten houden, maar meer dan ooit ga ik ook letten op de reviews "na x aantal dagen spelen". Want ik vind het niet erg om neergeschoten te worden door een persoon met een roze gun in een groen hawaii shirt, maar als ik kansloos ben omdat de helft van het veld de eerste 2 weken volop lootboxes met sterkere gear (niet cosmetisch dus!) heeft gekocht dan is de zin om te spelen gauw weg.

Ik snap dat je het wilt verplaatsen, maar EA heeft besloten het in het spel te doen en DUS is het onderdeel van de game, helaas.
Als je geen zin hebt om door betere gear verslagen te worden moet je vanaf day1 fanatiek spelen en niet 2 weken wachten. De upgrades die je kan unlocken zijn enorm.

lootcrate users zal je ook tegenkomen en dan ben je al helemaal kansloos, maar dat zijn over het algemeen weinig mensen die veel besteden

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nol_NL schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:26:
Heerlijke shooter zeg. En ziet er fantastisch uit. Tot nu toe zijn de multiplayer maps ook goed. Vooral de wisselende omgeving is tof. Van massale gevechten buiten hoor toffe shootouts in een gangenstelsel. En StarWars :)
Dit vond ik al bij Star Wars: Battlefront 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
haarbal schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:53:
[...]

Als je geen zin hebt om door betere gear verslagen te worden moet je vanaf day1 fanatiek spelen en niet 2 weken wachten. De upgrades die je kan unlocken zijn enorm.

lootcrate users zal je ook tegenkomen, maar dat zijn over het algemeen weinig mensen die veel besteden
Oh maar ik vind het niet erg om gear te unlocken hoor. Sterker nog: dat vind ik juist leuk en verslavend werken.
Maar het moet wel leuk blijven.

Iemand op Reddit heeft een berekening gemaakt hoe lang het duurt voor je alle Star Cards van level 3 naar level 4 hebt: https://www.reddit.com/r/...timated_time_required_to/

TL;DR: Je moet een whopping 6 maanden lang 24 uur per dag spelen voor je dit voor elkaar hebt. Of meer "realistisch" 18 maanden lang 8 uur per dag.

Of ja, je kan er natuurlijk ook 2100 Dollar tegenaan gooien om de boel in 1 keer te unlocken.
Zowel qua tijd als geld volslagen belachelijk.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Het hele characterprogressie, unlockken van content en balanceren van de game (nu en gedurende de levensduur), introduceren van nieuwe content etc gebeurt allemaal via de starcards, dat is nou net het hele eireren eten.

Dat er door sommigen uit alle macht wordt gedaan alsof de discussie alleen gaat over wel of geen microtransacties, doet daar niet aan af. Behalve 'ja, maar partij X/Y heeft óók microtransacties' en 'ja, nu weten we het wel, microtransacties, laten we het negeren' wordt er door de klagers over de klagers ook nagenoeg niets bijgedragen aan het bespreken van de game.

Zelfs als het pay-2-win aspect buiten beschouwing wordt gelaten, dan blijven starcards niet los te zien van de gameplay lijkt me? Ik snap niet zo goed waarom inhoudelijke en beargumenteerde posts niet náást in-game verhalen zouden moeten kunnen. Het hele verloop van de game wordt bepaald door het systeem van lootcrates. In plaats van dat mensen klasses kiezen die op dat moment in de match nodig zijn (want ja, team game), krijg je dat mensen klasses kiezen waar ze star cards voor hebben. Hoe je het ook wendt of keert, dat is niet bevordelijk voor de game, dan krijg je net als met Battlefield 80% snipers en saaie potjes.

Over de hoogte van de microtransacties kan je altijd steggelen, dat is toch altijd vraag/aanbod. Die waarden worden gewoon bepaald met machine learning en misbruik/gebruik maken van menselijke voorspelbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 13:56
Denman schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:29:
[...]

Oh maar ik vind het niet erg om gear te unlocken hoor. Sterker nog: dat vind ik juist leuk en verslavend werken.
Maar het moet wel leuk blijven.

Iemand op Reddit heeft een berekening gemaakt hoe lang het duurt voor je alle Star Cards van level 3 naar level 4 hebt: https://www.reddit.com/r/...timated_time_required_to/

TL;DR: Je moet een whopping 6 maanden lang 24 uur per dag spelen voor je dit voor elkaar hebt. Of meer "realistisch" 18 maanden lang 8 uur per dag.

Of ja, je kan er natuurlijk ook 2100 Dollar tegenaan gooien om de boel in 1 keer te unlocken.
Zowel qua tijd als geld volslagen belachelijk.
Wow. 8)7

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:42:
...

Het hele verloop van de game wordt bepaald door het systeem van lootcrates.

...
dat is inderdaad de kern van het probleem

Daar komt bij dat er nu steeds meer behoorlijk discutabele dingen naar buiten komen, zoals bijvoorbeeld de 14 uur wachttijd straf als je 5 challenges in arcade mode hebt gespeeld, dan moet je 14 uur wachten voordat je weer credits kan verdienen in arcade mode. Ook weer een manier om er maar voor te zorgen dat je niet te snel veel credits bij elkaar kan harken (wel kopen uiteraard, dat kan wel). En zo zijn er meer punten die nu naar buiten komen (nu de reviews naar buiten komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
robinez schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
[...]

dat is inderdaad de kern van het probleem

Daar komt bij dat er nu steeds meer behoorlijk discutabele dingen naar buiten komen, zoals bijvoorbeeld de 14 uur wachttijd straf als je 5 challenges in arcade mode hebt gespeeld, dan moet je 14 uur wachten voordat je weer credits kan verdienen in arcade mode. Ook weer een manier om er maar voor te zorgen dat je niet te snel veel credits bij elkaar kan harken (wel kopen uiteraard, dat kan wel). En zo zijn er meer punten die nu naar buiten komen (nu de reviews naar buiten komen).
Over de Arcade, als ik het goed begrijp correct me if im wrong, kan je dus maar 5 arcade potjes achter elkaar doen? Dat is raar want ik heb ze 2 dagen terug geloof ik allemaal achter elkaar gedaan. Wel de 1ste ster want verder dan dat kon je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Uthog schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:16:
[...]

Over de Arcade, als ik het goed begrijp correct me if im wrong, kan je dus maar 5 arcade potjes achter elkaar doen? Dat is raar want ik heb ze 2 dagen terug geloof ik allemaal achter elkaar gedaan. Wel de 1ste ster want verder dan dat kon je niet.
je kunt er wel meer doen, maar na 5 krijg je de melding dat je 14 uur moet wachten voordat het weer credits oplevert

zie: https://twitter.com/Andrew_Reiner/status/930209923505557504
inclusief screenshot

[ Voor 8% gewijzigd door robinez op 14-11-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
robinez schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:17:
[...]

je kunt er wel meer doen, maar na 5 krijg je de melding dat je 14 uur moet wachten voordat het weer credits oplevert

inclusief screenshot
Aah ok op die manier, ik moet toegeven dat ik er niet echt op gelet heb. Dit is natuurlijk niet helemaal fair maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer. Als iemand die een week vrij is constant gaat grinden zal die veel sneller gaan als iemand niet zoveel vrije tijd heeft. Ik had zelf voor een gereduceerd aantal credits gekozen tbh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Uthog schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:20:
[...]
Aah ok op die manier, ik moet toegeven dat ik er niet echt op gelet heb. Dit is natuurlijk niet helemaal fair maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer. Als iemand die een week vrij is constant gaat grinden zal die veel sneller gaan als iemand niet zoveel vrije tijd heeft. Ik had zelf voor een gereduceerd aantal credits gekozen tbh.
Ja ? En waarom is het dan geen probleem om tegen betaling wel veel sneller vooruit te gaan ? Dit is toch echt wel een artificiële rem zetten op het grinden om mensen er toch maar toe aan te zetten de buidel open te trekken. Dit is toch echt niet ok, en mijn zin om dit spel aan te schaffen zakt zienderogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 14-11-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
robinez schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:17:
[...]

inclusief screenshot
Ik had gelezen dat dit express is gedaan om eventuele bots om credits te farmen tegen te gaan. Opzich een logische verklaring. Denk dat dit nu simpelweg extra opvalt vanwege alle heisa om SW BF2/EA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Twixie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:28:
[...]

Ja ? En waarom is het dan geen probleem om tegen betaling wel veel sneller vooruit te gaan ? Dit is toch echt wel een artificiële rem zetten op het grinden om mensen er toch maar toe aan te zetten de buidel open te trekken. Dit is toch echt niet ok, en mijn zin om dit spel aan te schaffen zakt zienderogen.
Maar hoeveel procent zou er nu werkelijk geld uit gaan geven? Genoeg mensen die het wel leuk vinden om ergens naar toe te werken.
Hoe langer ik de discussie volg des te meer krijg ik het idee dat mensen allerlei redenen zoeken om de game niet te kopen zonder dat ze ook maar een minuut gespeeld hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
Lekker Ventje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:54:
[...]

Maar hoeveel procent zou er nu werkelijk geld uit gaan geven? Genoeg mensen die het wel leuk vinden om ergens naar toe te werken.
Hoe langer ik de discussie volg des te meer krijg ik het idee dat mensen allerlei redenen zoeken om de game niet te kopen zonder dat ze ook maar een minuut gespeeld hebben.
Moet eerlijk zeggen, dat gevoel krijg ik ook. Onder ieder argument, of die nu wel of niet terecht is, staat ik koop het spel nu niet meer vanwege reden X.

Ik heb me in ieder geval niet laten tegenhouden door de hele discussie, en heb het spel tot nu toe al met veel plezier gespeeld en ben nog niks OP's tegen gekomen. Wel mensen die beter zijn dan mij maar dat hou je altijd.

De graphics zijn goed, het geluid is heel mooi gedaan. Wel heeft het spel de neiging mijn CPU naar 80% te pushen tijdens laadschermen wat niet heel prettig is, kan aan mijn CPU liggen though. Ben verder nog niet echt game breaking bugs tegengekomen.

En wat mij opvalt, is dat ik nu meer mensen tegenkom die de objective spelen in plaats van maar wat doelloos rondrennen en dat speelt wel heel fijn vind ikzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
Reefun schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:53:
[...]

Ik had gelezen dat dit express is gedaan om eventuele bots om credits te farmen tegen te gaan. Opzich een logische verklaring. Denk dat dit nu simpelweg extra opvalt vanwege alle heisa om SW BF2/EA.
dat lijkt me een verzonnen reden van iemand, hoeveel bots zijn er op de playstation 4 die de arcade mode kunnen grinden?

Dat zijn er maar liefst 0.

Dit is gewoon een Candy Crush mechanisme om mensen te verleiden om credits te kopen.

Eigenlijk zou deze hele heisa voorkomen kunnen zijn als ze niet die star cards achter die lootboxen hadden gegooid. Dat je moet grinden om een sporadisch in te zetten hero vrij te kunnen spelen had iedereen nog wel kunnen begrijpen. Maar je core gameplay mechanisme continu frustreren met allerlei muren die je door je hele game opgooit is gewoon vragen om een hele hoop ellende.

Het kan je gameplezier uiteindelijk op meerdere manieren vergallen nu, stel je speelt graag als assault maar na 9 uur grinden heb je dan die drie lootboxen vrijgespeeld en daar zitten alleen sniper star cards in (wat volgens kansberekening gewoon kan). Moet je er dan voor kiezen om maar te gaan zitten sniperen (wat je geen moer aan vindt) om een beetje mee te kunnen komen of laat je je gewoon afslachten in je favoriete assault class? En zo zijn er veel meer voorbeelden te bedenken waarom je core gameplay mechanismes niet achter een paywall moet zetten.

Ik heb de game overigens ook, ik hoor niet tot het kamp dat gaat zitten dreigen dat die de game niet koopt. Ik vind op het eerste gezicht ook een erg goede game, maar ik ben wel kritisch over bepaalde keuzes die als je er heel objectief naar kijkt echt niet kunnen in de game.

En inderdaad als je nu speelt valt het niet op dat er klasse verschil kan zijn is ook niet heel raar aangezien die epic star cards upgrade aan een level wat nog gehaald moet worden is gekoppeld. Ik ben wel benieuwd naar de mensen die nu heel positief zijn hoe die tegen de game aankijken over enkele weken als de epic star cards wel de gameplay aan het beinvloeden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
Ik vind het spel zelf fantastisch, althans de beta, maar voor die paar uurtjes in de week die ik heb om te spelen staat hij mij tegen dat ik eindeloos moet gaan grinden om het een en ander vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 19:09
en nog 1

https://clips.twitch.tv/AdorableTenderCrowLitFam

3 uur wachten om credits te krijgen uit arcade mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Uthog schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:58:
[...]
Moet eerlijk zeggen, dat gevoel krijg ik ook. Onder ieder argument, of die nu wel of niet terecht is, staat ik koop het spel nu niet meer vanwege reden X.
Dus jij vindt het helemaal niet erg nu te horen dat je eigenlijk een hoop credits niet gekregen hebt omdat je al je arcade challenges op 2 dagen gedaan hebt, omdat EA het blijkbaar een goed idee vond om na 5 challenges gedurende 14u lang geen credits meer te geven ?
Ik zou eerlijk gezegd not amused zijn... Tuurlijk, je speelt voor de fun, maar je wil daaraan eigenlijk ook wel een eerlijk progress systeem. Het gaat sowieso al te belachelijk traag (mooi geillustreerd door die nieuwe reddit post), als je dan nog op zo een artificiële manier credits ontnomen wordt, kan je daar toch niet echt gelukkig van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Twixie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:22:
[...]

Dus jij vindt het helemaal niet erg nu te horen dat je eigenlijk een hoop credits niet gekregen hebt omdat je al je arcade challenges op 2 dagen gedaan hebt, omdat EA het blijkbaar een goed idee vond om na 5 challenges gedurende 14u lang geen credits meer te geven ?
Ik zou eerlijk gezegd not amused zijn... Tuurlijk, je speelt voor de fun, maar je wil daaraan eigenlijk ook wel een eerlijk progress systeem. Het gaat sowieso al te belachelijk traag (mooi geillustreerd door die nieuwe reddit post), als je dan nog op zo een artificiële manier credits ontnomen wordt, kan je daar toch niet echt gelukkig van worden.
Vind ik dat vervelend? Ja, zit ik er echt mee. Nee totaal niet. Het komt op mij over alsof jij vind dat het absoluut niet moet kunnen en game brekend is. Ik zit er niet echt mee, ik vind het een leuke game voor de vermakelijkheid. Nu ik weet dat je maar 5 arcades per dag kan doen, nou dan zie ik het als een soort daily om te doen als ik besluit die dag te gaan spelen. Beetje opwarmen voordat ik naar de MP ga.

Niet alles verpest het meteen je kan er ook een andere oplossing voor vinden.

En misschien vind ik het over 3 maanden wel gamebrekend, weet ik niet kan ik nu nog niet zeggen want ik heb helaas geen glazen bol om dat nu al te zeggen. Wie weet heeft EA het over 3 maanden wel compleet anders gedaan. Als ik mij daar nu al druk over ga maken zou ik geen plezier meer uit het spelletje kunnen halen. Heck als ik met dat gevoel mijn leven zou leven dan zou ik nergens meer plezier uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:00
Campaign spoiler!

spoiler:
Serieus? Imperial story maar Iden en Del zijn er al klaar mee na de 4e -5e missie... tot nu toe een goede campaign maar dat vind ik wel jammer :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ben 1x onder de map gevallen, meerdere keren een audio bug gehad, meerdere keren onzichtbare enemies gehad, lost connection to EA servers als je een game quit.

Vind ik niet kunnen in een AAA game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
BroWohsEdis schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:06:
[...]

Ben 1x onder de map gevallen, meerdere keren een audio bug gehad, meerdere keren onzichtbare enemies gehad, lost connection to EA servers als je een game quit.

Vind ik niet kunnen in een AAA game.
Hmm nee inderdaad, ik ben alleen de lost connection en een enkele happer tegen gekomen. Verder geen rare bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Nou daar gaan we, heb 9 crates inmiddels door de deluxe edition en pre-order bonus. Ben nu de campaign aan het doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 19:43

PBP

Zijn er nergens meer stats te vinden met kills,playtime en dergelijke? Of kijk ik er overheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
Pre-order Battlefront 2 annuleren niet meer mogelijk op website, EA bang voor leegloop na felle kritiek.

https://nl.hardware.info/...leegloop-na-felle-kritiek

https://www.kansspelautor...ber/kansspelautoriteit-0/

[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 14-11-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
Is de campaign mode groot genoeg om daar het spel voor te kopen? Aan hoeveel uur moet ik denken? Is die mode third of first person?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Robehr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:20:
Is de campaign mode groot genoeg om daar het spel voor te kopen? Aan hoeveel uur moet ik denken? Is die mode third of first person?
Het schijnt nog minder te zijn, 4-5 uur met zeker 3 chapters als onbegrijpelijke fillers.

Goed artikel op Arstechnica trouwens, waarin hele drama van cards, crystals, crates etc wordt uitgelegd:

https://arstechnica.com/g...-battlefront-iis-economy/

Hij doet z'n best, maar voor mij te ingewikkeld. Waar gaat het heen met gaming.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Vind de campaign tot nu toe heel vet. Zit nu op zo'n 4,5 uur en ben nog niet klaar, en ik ga er redelijk snel doorheen.

Het verhaal gaat een beetje snel misschien maar de missies zijn leuk om te spelen en zien er heel mooi uit. Je kan in first of third person spelen.

EDIT: denk dat ik dit, ondanks de loot crates, een van de beste Star Wars games ooit vind.

[ Voor 24% gewijzigd door BroWohsEdis op 14-11-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
6-7 uur aldus een paar websites. Iets meer als je alle kleine details gaat zoeken. Als je iets langer wacht kunnen meer mensen je het zeker vertellen.

Er komt nog wel meer DLC en missies voor de campaign. Hoeveel DLC’s en hoeveel uur dat is, is niet bekend.

Ik zou hem dan eerder over een half jaar voor de helft van de prijs kopen als er ook al wat DLC missions extra zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
BroWohsEdis schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:51:
[...]

Vind de campaign tot nu toe heel vet. Zit nu op zo'n 4,5 uur en ben nog niet klaar, en ik ga er redelijk snel doorheen.

Het verhaal gaat een beetje snel misschien maar de missies zijn leuk om te spelen en zien er heel mooi uit. Je kan in first of third person spelen.

EDIT: denk dat ik dit, ondanks de loot crates, een van de beste Star Wars games ooit vind.
loekf2 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:46:
[...]

Het schijnt nog minder te zijn, 4-5 uur met zeker 3 chapters als onbegrijpelijke fillers.

Goed artikel op Arstechnica trouwens, waarin hele drama van cards, crystals, crates etc wordt uitgelegd:

Thx!

Campaign is wel puur schieten toch? Ik heb denk ik te veel Force Unleashed verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
raiders schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:21:
[...]

6-7 uur aldus een paar websites. Iets meer als je alle kleine details gaat zoeken. Als je iets langer wacht kunnen meer mensen je het zeker vertellen.

Er komt nog wel meer DLC en missies voor de campaign. Hoeveel DLC’s en hoeveel uur dat is, is niet bekend.

Ik zou hem dan eerder over een half jaar voor de helft van de prijs kopen als er ook al wat DLC missions extra zijn.
Zit wat in idd. Voor komend weekend misschien dan toch maar South Park of A-C Origins op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
12GB aan intern geheugen, en om de haverklap stopt hij er mee in de story mode omdat de game teveel geheugen vraagt :( Tijdens cutscenes ook al heel veel last van stutters doordat hij 100% CPU vraagt (wat ik ergens niet heel erg vind aangezien ik het speel op een hele oude i7 930 op 4000mhz) maar dat hij dan ook kwa geheugen er helemaal uit loopt snap ik niet zo.

Multiplayer nergens last van, en loopt op ultra prima, maar singleplayer is behoorlijk buggy..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Zo net klaar met een paar potjes en wat een heerlijke game is dit!
Het beste tot nu toe: de mappen _/-\o_
Heb 4 of 5 potjes gespeeld en heb al 7.500 credits maar er zijn alleen 15.000 nodig voor Vader :?

Heeft iemand ook toevallig last van haperingen op de PS4 Pro? Niet lag maar echt af en toe een seconde vast hangen, heel irritant op MP uiteraard :(

Kan echt niet wachten om weer verder te gaan en vind deze nu al leuker dan het eerste deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Robehr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:21:
[...]

[...]

Thx!

Campaign is wel puur schieten toch? Ik heb denk ik te veel Force Unleashed verwachtingen.
Hmm...ja,
spoiler:
ja, maar ook zwaaien met een lightsaber

Afgaande op de Youtube videos (bv. the fameuze theRad op Youtube)
spoiler:
is de campaign niet helemaal wat ik verwachtte. Ik had een verhaal van begin tot eind aan de kant van de empire verwacht, met wat tekenen van de First Order. Echter het begint zo wel, dan na 2 chapters moet je om de een of andere reden als Luke Skywalker rondrennen, dan Leia en Han komt ook nog een keer voorbij. Ondertussen loopt het hoofdpersoon over naar de Rebels (beetje voorspelbaar). Zitten wel leuke delen in met bv. vliegen met een X-Wing

Ik kon me niet inhouden en even gespiekt wat ik kan verwachten. Zoals ik eerder schreef vandaag, ik kocht de game vooral vanwege de single player campaign. Multi-player leuk als je je echt verveelt, maar ga er geen uren instoppen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

@loekf2

Het verhaal is een beetje raar inderdaad. Heb me prima vermaakt met de campaign, zo'n 5,5 uur over gedaan en in 1 ruk uitgespeeld. Denk dat de 'average' gamer er zo'n 6-8 uur over doet. Je krijgt nog wat leuke dingen aan het einde van de campaign ook, zeker de moeite om te spelen.

Ik geef de campaign 4 reeten.

spoiler: title
Het einde met Kylo Ren vond ik echt geweldig. Het spel eindigt met een cliffhanger en ik denk dat de missie die in december komt de laatste is.

Ik kan een hero unlocken twijfel alleen wie :D

[ Voor 14% gewijzigd door BroWohsEdis op 14-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

loekf2 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:46:
[...]

Exactly. Als je dat verhaal leest wordt je daar toch knettergek van. :X

Pff, ik ben oud. Waar is de tijd dat er gewoon een vette multiplayer shooter werd gemaakt zonder al die gestoorde eindeloze grind systemen en eindeloze unlocks die de gameplay vernaaien omdat iedereen maar bezig is zsm "200 tanks op te blazen met mine X" en daarbij niet meer bezig zijn wat je squad / team nodig heeft.

Wat een droefenis en die shit wordt nog verdedigd ook 8)7

Superjammer want ben Starwars fan en had op zich best interesse in deze game. Battlefield hebben ze ook al grotendeels gemold en de volgende versie zal wel de kant van BFII op gaan... :'(

Denk met weemoed terug aan bijv. MOHAA. Hoe simpelheid groots kan zijn. _/-\o_

ps: Ik denk dat de responses van EA op de klachten in de boeken komen onder "Grootste PR fails ever" .

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 14-11-2017 21:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Morgen kunnen we de bak popcorn weer pakken want dan gaan ze een AMA doen op reddit xD

Ben trouwens wel heel erg benieuwd naar Kenobi en Grievous. Zeker nu Grievous in de files is gevonden.

[ Voor 38% gewijzigd door raiders op 14-11-2017 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seal9
  • Laatst online: 11-05-2018
Help!!!! schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:42:
[...]

Exactly. Als je dat verhaal leest wordt je daar toch knettergek van. :X

Pff, ik ben oud. Waar is de tijd dat er gewoon een vette multiplayer shooter werd gemaakt zonder al die gestoorde eindeloze grind systemen en eindeloze unlocks die de gameplay vernaaien omdat iedereen maar bezig is zsm "200 tanks op te blazen met mine X" en daarbij niet meer bezig zijn wat je squad / team nodig heeft.

Wat een droefenis en die shit wordt nog verdedigd ook 8)7

Superjammer want ben Starwars fan en had op zich best interesse in deze game. Battlefield hebben ze ook al grotendeels gemold en de volgende versie zal wel de kant van BFII op gaan... :'(

Denk met weemoed terug aan bijv. MOHAA. Hoe simpelheid groots kan zijn. _/-\o_

ps: Ik denk dat de responses van EA op de klachten in de boeken komen onder "Grootste PR fails ever" .
Of je gaat gewoon de trial spelen en beoordeel je zelf hoe het is, i.p.v. maar anderen te geloven. Er zijn genoeg mensen die het spel geweldig vinden. Tuurlijk zijn er een aantal zaken wat wat minder is maar dat verpest zeker niet het spel. Probeer het en als je een echte SW fan bent dan vind je hem helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
raiders schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:03:
Morgen kunnen we de bak popcorn weer pakken want dan gaan ze een AMA doen op reddit xD

Ben trouwens wel heel erg benieuwd naar Kenobi en Grievous. Zeker nu Grievous in de files is gevonden.
Damn, ik word oud... AMA = Ask Me Anything

Dat wordt EA bashen of zijn ze echt zo dom bij EA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Seal9 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:06:
[...]

Of je gaat gewoon de trial spelen en beoordeel je zelf hoe het is, i.p.v. maar anderen te geloven. Er zijn genoeg mensen die het spel geweldig vinden. Tuurlijk zijn er een aantal zaken wat wat minder is maar dat verpest zeker niet het spel. Probeer het en als je een echte SW fan bent dan vind je hem helemaal geweldig.
Tja... ik kreeg al vochtige ogen van dat PS VR level dat bij BF1 als extra zat. Zo cool om in een X-Wing in VR rond te vliegen en op een Star Destroyer af te vliegen. Maar Star Wars is bijna religie aan het worden. Wat betreft we moeten nog zeker drie BF games verdragen omdat EA tot 2023 geloof ik de rechten heeft.

Heb nog de stille hoop dat Disney ingrijpt, maar we moeten het er maar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Custom Arcade met ability recharge op fast, enemy health op low en reinforcements op extreme is zeer vet. :D
Lijkt wel The Force Unleashed zo. :D

Na 6 games arcade krijg ik nog steeds credits dus dit lijkt te zijn gewijzigd.

[ Voor 21% gewijzigd door BroWohsEdis op 14-11-2017 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dat is een exploit lol.. Gelijk proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

@Stronkie

Volgens mij is 6 max. Heb 3 custom arcade games gedaan en 3 battle scenario's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 06-09 22:37
Gisteravond een uurtje of 4 kunnen spelen, tot op heden erg vermaakt.

Het hele credit verhaal snap ik niet zo, met een avondje knallen haal je zo'n 30 duizend credits. Wat de twee duurste heroes al uitspeeld. Nog eens 40k erbij en je hebt alle heroes unlocked volgens mij.

Spel draait snel en soepel (+- 120FPS op 1440p max settings met een i7 7700k en een 1080 Ti).

Campaign lijkt tot nu toe redelijk uitgebreid, zul je een aardig aantal uurtjes in kwijt kunnen. Multiplayer speelt ook lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Tijgertje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:12:
Het hele credit verhaal snap ik niet zo, met een avondje knallen haal je zo'n 30 duizend credits. Wat de twee duurste heroes al uitspeeld. Nog eens 40k erbij en je hebt alle heroes unlocked volgens mij
Is er dan terug iets veranderd want de berekeningen waren toch echt dat je iets van een 1500 credits per uur kunt bijeen harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:48
In het begin ga je nog rap vanwege de challenges en alles, maar die krijg je maar 1 keer. Daarna is het grinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijgertje
Twixie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:23:
[...]

Is er dan terug iets veranderd want de berekeningen waren toch echt dat je iets van een 1500 credits per uur kunt bijeen harken?
Per campaign level krijg je 500 credits, waarvan je er wel een aantal per uur kunt doen. Daarnaast heb je nog rewards voor x hoeveelheid kills, first blood, hero kills, killstreaks etc. etc. waar je dus rewards variërend van 250 tot 1k credits voor kunt krijgen.

Dit zal vast nog wel even doorgaan op het zelfde tempo de komende dagen. Dus al je heroes unlocken kun je met gemak binnen een week doen.

Daarnaast ving ik per match tussen de 250 en 400 credits. In een uurtje kun je wel een match of 3-4 spelen dus 1k credits per uur enkel aan matches spelen is niet zo moeilijk.

Kan dus tot de conclusie komen dat het op het internet zo gemaakt wordt dat het een eindeloze grind is om een paar heroes te unlocken wat dus totaal niet het geval is, voortaan eerst maar eens gaan spelen ipv oordelen.

Over de crystals ga ik niet eens beginnen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Tijgertje op 15-11-2017 08:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 11-09 22:51
Gisteren ook een paar uur gespeeld. Ik ben nu op de helft van de SP en heb bijna alle mappen nu gespeeld in de MP. Grafisch op de Onex misschien wel het mooiste spel. Het geluid en de framerate zijn ook prima. Zelf heb ik minder met Blast en Heroes vs Villains, alles draait toch om de large scale battles. En deze zijn best goed, zelf mis ik wel een beetje de vrijheid en de ruimte. Maar met 20 man een punt verdedigen is eigenlijk wel heel leuk. De voertuigen vind ik wel minder van toegevoegde waarde, zelden zie ik iemand deze strategisch gebruiken.
Het hele gedoe over de loot crates, tja. ik vind het goed dat er over wordt gesproken, maar het is wel zwaar uit zijn verband getrokken. Via het craft model kun je zelf je eigen cards maken. Er is volgens mij niemand die alle cards nodig heeft. Ik heb in elk geval mijn eigen cards gecraft en vind het prima zo.
Sowieso wordt ik een beetje moe van alle progression systemen. De laatste cod's hadden er ook een handje van. Continu challenges unlocked, dan per klasse, dan per wapen. Ik wil gewoon spelen!
Anyways, ga het spel spelen, het is zeer de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
vinom schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:26:
In het begin ga je nog rap vanwege de challenges en alles, maar die krijg je maar 1 keer. Daarna is het grinden.
Dat is zeker waar maar het meeste heb je dan al unlocked en sowieso Darth Vader en Luke als je geen crates gaat kopen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijgertje
s0kkie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:54:
[...]

Dat is zeker waar maar het meeste heb je dan al unlocked en sowieso Darth Vader en Luke als je geen crates gaat kopen :9
Ja dus zonder extra te betalen kun je met gemak in 1 week alle heroes unlocked hebben. Hoeft er dus echt niet bijzonder hard voor te grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Ik denk ook niet dat het meerendeel nu zit te ragen over de heroes die je voor 15k nu kan unlocken. Ook een mooie marketing stunt van EA trouwens. Ik denk dat het grootste gedeelte toch echt pissed off is over die star cards. En ja die [level 4] star cards geven jou een hele grote boost qua stats tegenover iemand die dus geen hard cash er tegenaan smijt. Ja of je bent letterlijk maanden aan het grinden voor de materials.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Is de game inmiddels al voor € 15,00 of minder gespot? :+ Alleen de Single Player wil ik nog wel een keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Die Star Cards waren er ook al in deel 1 en daar gaf het ook een voordeel over mensen die het niet hadden :?

Kan echt niet wachten om thuis te komen van werk en weer verder te gaan, deze game speelt echt heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
s0kkie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:30:
Die Star Cards waren er ook al in deel 1 en daar gaf het ook een voordeel over mensen die het niet hadden :?

Kan echt niet wachten om thuis te komen van werk en weer verder te gaan, deze game speelt echt heerlijk!
Zelf vind ik het irritante van de star cards, behalve het pay to win verhaal, dat je class level eraan gekoppeld is.
Als je pech hebt, zoals ik, dan krijg je starcards voor heroes die nog locked zijn of voor classes die je minder interessant vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgertje
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:20:
Ik denk ook niet dat het meerendeel nu zit te ragen over de heroes die je voor 15k nu kan unlocken. Ook een mooie marketing stunt van EA trouwens. Ik denk dat het grootste gedeelte toch echt pissed off is over die star cards. En ja die [level 4] star cards geven jou een hele grote boost qua stats tegenover iemand die dus geen hard cash er tegenaan smijt. Ja of je bent letterlijk maanden aan het grinden voor de materials.
Qua materials moet je inderdaad "grinden", maar wat is nu hier het probleem van? Wil je soms binnen 2 weken alles maximaal unlocked en gecraft hebben? Het lijkt mij dat het gros van de mensen nog een doel wil hebben over 1/2/3 maanden of zelfs langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Wat denk je van gewoon Play The Objective and have fun :?

Maar blijkbaar is er een grote groep die niet zonder eindeloos grinden kan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
Tip: koop de bounty hunter star card! Die heb ik nu op level 2 en dan krijg je voor alles dat je doet 10% meer battle points. Zeker handig om heroes wat sneller te krijgen :)
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:20:
Ik heb al mijn heavy cards nu bijna op Lvl 3 zonder geld uit te geven. Ik denk dat ik zo’n 8-9 in de multiplayer heb nu.

Ik moet wel zeggen dat ik op het moment alleen heavy speel. Dus daar heb ik ook al mijn crafting parts ingestopt.

Edit: zonder hard cash, en zonder maanden lang grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tijgertje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:02:
[...]

Ja dus zonder extra te betalen kun je met gemak in 1 week alle heroes unlocked hebben. Hoeft er dus echt niet bijzonder hard voor te grinden.
Met als kanttekening dat het nu dus zo is. Met 60k per hero was het verhaal wel anders, maar ook dan zie ik het prima binnen een maand te halen. Ik heb nu al 2 heroes unlocked en die anderen zie ik ook wel vrij snel komen. Ik vraag me alleen af of het misschien beter is om eerst in crates te investeren en pas daarna in heroes. Vooral omdat je toch 90% van de tijd met andere personages speelt en je toch al wel wat hero's hebt.

Gister even zitten spelen en ging eigenlijk wel prima. Merk wel dat die gunship met groene laser erg sterk is als je tegenstander het niet snapt. Je killt daar zo snel mensen mee dat het lijkt alsof je in COD een killstreak zit. Hij is vrij makkelijk uit de lucht te halen, maar dan moet er wel iemand zijn die dat dus doet. Heb op de eerste dag daar een killstreak van 29 mee gehaald :X Zat gewoon lekker alles te schieten en er was niemand waar het idee opkwam om eens dat ding in de lucht te gaan bestoken. Snapte zelf ook niet waarom, maar puntjes waren welkom.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
s0kkie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:30:

klopt, alleen daar waren ze niet zo krachtig, maar nog belangrijker, je kon ze gewoon vrij spelen door het halen van bepaalde opdrachten. Dat is nu niet meer zo, nu is het een kansspel om die kaarten vrij te spelen voor je favoriete class.

Maar gisteren is de starterspack gereleased, die kun je kopen voor 15 euro en dan heb je drie gegarandeerde star cards die je direct een behoorlijk voordeel opleveren , zoals een paarse snellere health gen kaart voor de assault class.

Ik heb zelf besloten om geen enkele hero te kopen van de ingame credits, die boeien me toch niet en die star cards zijn veel belangrijker, dus daar gaan alle ingame credits heen en dan maar hopen dat ik de kaarten voor mijn assault class krijg, daarnaast reserveer ik een gedeelte van de credits voor de 'gratis dlc karakters en maps' aangezien je deze wel gratis krijgt maar moet unlocken met ingame credits volgens EA zelf. Ik heb geen idee hoeveel credits ze gaan vragen, maar met die 280 credits die ik gisteren kreeg na 1 potje zal het vast wel een tijdje gaan duren voordat ik zo'n gratis dlc map vrijspeel, dus dan maar sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borentos
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
robinez schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:56:
[...]

daarnaast reserveer ik een gedeelte van de credits voor de 'gratis dlc karakters en maps' aangezien je deze wel gratis krijgt maar moet unlocken met ingame credits volgens EA zelf. Ik heb geen idee hoeveel credits ze gaan vragen, maar met die 280 credits die ik gisteren kreeg na 1 potje zal het vast wel een tijdje gaan duren voordat ik zo'n gratis dlc map vrijspeel, dus dan maar sparen.
Moet je daadwerkelijk credits gaan gebruiken om straks de nieuwe map te spelen die ergens in december uitkomt? Heroes begrijp ik wel, maar maps??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat me wel opvalt is hoe brak de wapens van de engineer zijn. Daar speel ik nu gewoon liever niet mee omdat die het echt van zijn abilities moet hebben en niet van zijn guns en eigen kracht. Ook is je turret zo snel stuk, dat je hem nooit in drukke situaties kunt krijgen.

De maps met de grote open ruimtes en genoeg objectives vind ik het leukst. Helaas hebben ze in anderen weer enorme clusterfucks ingevoegd (met 1 of 2 doorgangen, lekker bezig DICE). Of een objective waar je dicht bij de enemy moet komen met maar 1 of 2 ingangen die helemaal open staan. Mapdesign kan nog wel wat beter dus. Hoop dat er nog een conquest of iets in komt waarbij er wat meer vrijheid is en je niet allemaal op een kluitje staat.

Overall nog geen map waar ik een hekel aan heb, maar nog ook geen die ik echt tof vind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
Borentos schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:00:
[...]

Moet je daadwerkelijk credits gaan gebruiken om straks de nieuwe map te spelen die ergens in december uitkomt? Heroes begrijp ik wel, maar maps??
Zo werkt het ook bij andere games die een soortgelijk systeem gebruiken.

Maarwhat the F - dit is echt een geweldig spel. Geniet van elke minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
mobygo76 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:39:
Het hele gedoe over de loot crates, tja. ik vind het goed dat er over wordt gesproken, maar het is wel zwaar uit zijn verband getrokken. Via het craft model kun je zelf je eigen cards maken. Er is volgens mij niemand die alle cards nodig heeft. Ik heb in elk geval mijn eigen cards gecraft en vind het prima zo.
Sowieso wordt ik een beetje moe van alle progression systemen. De laatste cod's hadden er ook een handje van. Continu challenges unlocked, dan per klasse, dan per wapen. Ik wil gewoon spelen!
Anyways, ga het spel spelen, het is zeer de moeite waard.
Hier sluit ik me volledig bij aan.. Ik erger me al aan unlock progressie systemen sinds dat ze geintroduceerd werden in dit soort multiplayer shooters.. Ook ik wil gewoon spelen en niet constant moeten grinden voor van alles en nog wat.. Wat dat betreft vind ik het ook wel mooi om te zien hoeveel ophef er nu is omtrend het systeem in deze game, eindelijk is er een serieuze discussie over en reageert zelfs EA er op.. Maar ik heb er ook mee leren leven en erger me niet meer aan dit systeem dan anders.. Kennelijk is dat bij veel mensen anders nu de “progressie” wat meer random is en je de grind kan verkorten door extra echt geld te betalen.. Sommige reacties zijn echter zeer overdreven.. Als je het progressie systeem vergeet is dit gewoon een erg goede en leuke Star Wars game vind ik, zover ik dat heb kunnen beoordelen tot nu toe.. En ik ben erg blij dat ze eindelijk gestopt zijn met premium DLC en de season passes, want dat vond ik nog erger dan de progressie systemen..

[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 15-11-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Tijgertje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:38:
[...]

Qua materials moet je inderdaad "grinden", maar wat is nu hier het probleem van? Wil je soms binnen 2 weken alles maximaal unlocked en gecraft hebben? Het lijkt mij dat het gros van de mensen nog een doel wil hebben over 1/2/3 maanden of zelfs langer.
Nou ja het probleem is dus dat als iemand €500 spendeert hij of zij dus direct alles tot zijn beschikking heeft. En trust me, er zijn er genoeg die dit doen. En daar gaat de rage over.

Persoonlijk heb ik absoluut geen probleem met grinden. En al doe ik er een week over om een starcard te levelen.....so be it. Maar er zit gewoon een P2W mechaniek in een game waar je full-price voor betaald. En daar zijn mensen boos over en dat vind ik meer dan terecht!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 20:37
robinez schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:56:
[...]

daarnaast reserveer ik een gedeelte van de credits voor de 'gratis dlc karakters en maps' aangezien je deze wel gratis krijgt maar moet unlocken met ingame credits volgens EA zelf.
Ik neem aan dat het alleen de DLC karakters zijn, als je voor DLC maps ook met credits moet betalen dan ga ik dit spel zeker niet spelen.
Ik heb geen idee hoeveel credits ze gaan vragen, maar met die 280 credits die ik gisteren kreeg na 1 potje zal het vast wel een tijdje gaan duren voordat ik zo'n gratis dlc map vrijspeel, dus dan maar sparen.
Tegen het hele card en unlock systeem heb ik niet zoveel bezwaar. Heb je teminste een doel om te spelen. Dit is ook alles behalve een competitieve game. Met die insteek is het niet zo erg.
Het gene wat ik echter wel bezwaarlijk vind is dat credits vrijwel alleen aan playtime worden gelinked. Heb de trial versie
Ben best goed in de star fighter mode. Ben dan ook regelmatig MVP of een andere Highlight. Zou toch wel meer waardering geven dat dit soort zaken met credits worden beloond. Momenteel krijg je met en AFK bot nagenoeg even veel credits.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:03:
[...]

Nou ja het probleem is dus dat als iemand €500 spendeert hij of zij dus direct alles tot zijn beschikking heeft. En trust me, er zijn er genoeg die dit doen. En daar gaat de rage over.

Persoonlijk heb ik absoluut geen probleem met grinden. En al doe ik er een week over om een starcard te levelen.....so be it. Maar er zit gewoon een P2W mechaniek in een game waar je full-price voor betaald. En daar zijn mensen boos over en dat vind ik meer dan terecht!!
Probleem is dat ik die lui nog steeds af maak online. Ik speel tegen lui met een leger aan epic cards maar ze winnen nog steeds niet. You cannot buy skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

TheBuddha schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:05:
[...]

Probleem is dat ik die lui nog steeds af maak online. Ik speel tegen lui met een leger aan epic cards maar ze winnen nog steeds niet. You cannot buy skills.
Jij misschien, want je bent natuurlijk ongelofelijk goed. Maar een groot gedeelte (vooral casuals) kunnen daar gewoon niet tegen opboxen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:07:
[...]

Jij misschien, want je bent natuurlijk ongelofelijk goed. Maar een groot gedeelte (vooral casuals) kunnen daar gewoon niet tegen opboxen.
Onzin, de verschillen zijn niet game changing. Kaarten maken je geen top-tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

TheBuddha schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:08:
[...]

Onzin, de verschillen zijn niet game changing. Kaarten maken je geen top-tier.
Nee? Dus +20% meer health of een starfighter met uber mobility power en firerate vind jij niet gamechanging????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
Martinspire schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:55:
[...]

Met als kanttekening dat het nu dus zo is. Met 60k per hero was het verhaal wel anders, maar ook dan zie ik het prima binnen een maand te halen. Ik heb nu al 2 heroes unlocked en die anderen zie ik ook wel vrij snel komen. Ik vraag me alleen af of het misschien beter is om eerst in crates te investeren en pas daarna in heroes. Vooral omdat je toch 90% van de tijd met andere personages speelt en je toch al wel wat hero's hebt.
Daar zit inderdaad ook wat in, vooralsnog heb ik alleen Darth vader & Luke skywalker vrijgespeeld, de twee duurste en de betere heroes die je kunt unlocken. Zou best eens verstandiger kunnen zijn om hier crates mee t e kopen en je character te levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:11:
[...]

Nee? Dus +20% meer health of een starfighter met uber mobility power en firerate vind jij niet gamechanging????
20% is veel maar bedenk je goed dat die 'beginners' binnen no time hun eigen kaarten hebben en daar ook hun voordeel mee doen. 1 van de makkelijkste kaarten is 10% meer health.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
MetalPool schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:03:
[...]

Of iemand nou enorm heeft lopen grinden voor bepaalde unlocks (waar ik geen tijd voor en geen zin in heb) of dat iemand ze krijgt omdat hij er echt geld voor betaald heeft, mij maakt het niet uit want oneerlijk is het toch wel.. Zeker als het om unlocks gaat die je sterker maken.. Daarom ben ik ook nooit een fan geweest van dit soort RPG-achtige progressie systemen in multiplayer shooters..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:04
Iemand de fysieke versie al in de schappen zien liggen of wordt het wachten tot vrijdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
PepieNL schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:32:
Iemand de fysieke versie al in de schappen zien liggen of wordt het wachten tot vrijdag ?
Wachten op de budgetbak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Tijgertje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:11:
[...]

Daar zit inderdaad ook wat in, vooralsnog heb ik alleen Darth vader & Luke skywalker vrijgespeeld, de twee duurste en de betere heroes die je kunt unlocken. Zou best eens verstandiger kunnen zijn om hier crates mee t e kopen en je character te levelen.
Wat ik er zover van gezien en begrepen heb is het denk ik het beste om vooral in Starfighter crates je credits te stoppen.. Die upgrades geven relatief de grootste voordelen, meer dan de Trooper upgrades b.v... Ze zijn ook iets goedkoper in aanschaf.. Tenzij je natuurlijk niet echt een fan bent van de Starfighter gamemodes..

Heroes ga ik voorlopig nog geen credits aan uitgeven, je hebt er inderdaad al genoeg vanaf het begin.. Dat komt later wel..

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 15-11-2017 10:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

TheBuddha schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:24:
[...]

20% is veel maar bedenk je goed dat die 'beginners' binnen no time hun eigen kaarten hebben en daar ook hun voordeel mee doen. 1 van de makkelijkste kaarten is 10% meer health.
Maar dan vergeet je dus even de ultra mobility en fire rate met voertuigen.

Stel ik denk, laat ik is leuk met een vliegtuigje knallen. 20 vs 20 waarvan er 6 in het andere team volledig geboost zijn met level 4 star cards (gekocht dus) dan is je potje bij voorbaat al kansloos. Of je moet hopen dat er in jou team 6 gasten zitten met complete gekochte decks aan kaarten.

En er is uitgerekend dat je ongeveer 2 maanden aan het grinden bent om 1 kaart volledig op level 4 te krijgen. Nou mensen die casual spelen gaan dat never nooit halen. En daar zijn mensen dus van over de zeik en ik deel die mening absoluut.

En dan word er gezegd. Mjah het is toch al niet eerlijk. Daar ligt dus het probleem inderdaad. Maar moeten we dat dan maar accepteren? Hell no, en ik ben blij dat EA nu op reddit zo op hun flikker krijgt. Niet dat reddit the holy grail is ofzo. Maar het zegt wel wat.

Ik keek echt ontzettend uit naar deze game! Ik heb me echt vermaakt met het vorige deel. Al baalde ik wel van die verplichte DLC. Ook zo`n verschrikkelijk iets.

Maar nu brengen ze het alsof ze fantastisch bezig zijn met DLC "gratis uitbrengen". Maar het is EA in dit geval en die ruiken alleen maar harde cash. En niet alleen EA doet dit maar er zijn meerdere partijen bezig.

Dan moet de Retail prijs omhoog van €60 naar €75 ofzo.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste