Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wellicht al besproken (excuses in dat geval), maar de singleplayer duurt 5-7 uur.

https://press-start.com.a...aign-will-last-5-7-hours/

Best wel teleurstellend, vind ik. De multiplayer vond ik echt zo saai als wat, dus als ik 'm al zou halen, was het voor de SP. Dat wordt dus lekker wachten tot die onder de € 30,- komt en Marktplaats in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:47:
Wellicht al besproken (excuses in dat geval), maar de singleplayer duurt 5-7 uur.

Best wel teleurstellend, vind ik. De multiplayer vond ik echt zo saai als wat, dus als ik 'm al zou halen, was het voor de SP. Dat wordt dus lekker wachten tot die onder de € 30,- komt en Marktplaats in de gaten houden.
Ja dat was inderdaad al besproken.
Ik vind het ook jammer dat de singleplayer maar zo kort is maar ik zie het meer als een aanvulling en een extraatje voor Battlefront dan wat dan ook. Battlefront is altijd al primair multiplayer geweest. Ik ben blij dat ze er in ieder geval een singleplayer in hebben gedaan maar het is zeker kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Seal9 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:16:
[...]

Ja dat was inderdaad al besproken.
Ik vind het ook jammer dat de singleplayer maar zo kort is maar ik zie het meer als een aanvulling en een extraatje voor Battlefront dan wat dan ook. Battlefront is altijd al primair multiplayer geweest. Ik ben blij dat ze er in ieder geval een singleplayer in hebben gedaan maar het is zeker kort.
Tja dan nog. Het SW universum is zo groot en diep. Je hebt allerlei planeten en nog meer omgevingen, je kan gameplay met talloze voertuigen bedenken, space fights, rescue missies, AT-AT's neerhalen, stealth etc. Volgens mij kun je daar met het grootste gemak een shooter van 15-20 uur van maken, als het niet meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal9
bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Tja dan nog. Het SW universum is zo groot en diep. Je hebt allerlei planeten en nog meer omgevingen, je kan gameplay met talloze voertuigen bedenken, space fights, rescue missies, AT-AT's neerhalen, stealth etc. Volgens mij kun je daar met het grootste gemak een shooter van 15-20 uur van maken, als het niet meer is.
Ben ik met je eens. Ze hebben ook de Single Player zo hoog in de spotlight gezet en dan zou ik verwachten dat er toch wel een 15-20 uur in zou zitten. Want volgens EA/Dice is dit toch wel heel spectaculair. Jammer dat het dan zo kort is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Misschien eindigt deze met een gave cliffhanger en via gratis DLC nog eens een uurtje of 7 ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:00
Kort betekent niet slecht. Je probeert ook een goed verhaal neer te zetten. Geen lang dradig verhaal dat niks aan is. “Maar waar je dan wel een AT AT kan neer halen”. Dat kun je ook wel doen in de multiplayer (en skirmish?).

Ik denk dat je een lange single player story meer moet verwachten bij de “Visceral” of Respawn Star wars game.

EDIT: Launch trailer. Nog 10 dagen :)

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 30-10-2017 20:56 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:47:

Battlefront is altijd al een multiplayer game geweest.

Plus. Ik heb liever een korte campaign maar met een onwijs goed verhaal dan een lange campaign met totaal geen inhoud.

Laten we hopen dat het de moeite waard blijkt te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Die trailer ziet er toch weer gaaf uit hoor, dat kunnen ze wel goed.
Ik wil hem zeker hebben, ondanks dat crate gebeuren. Iemand de Elite Trooper Deluxe Edition pre-ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
migeye schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:06:
Ik wil hem zeker hebben, ondanks dat crate gebeuren. Iemand de Elite Trooper Deluxe Edition pre-ordered?
Ik koop hem pas op de dag van de release. Maar via EA Acces zal ik al paar dagen eerder aan de slag gaan d:)b En dan gewoon de normale editie. De "deluxe" versies krijg je enkel dingen welke je in het spel zelf gewoon kunt unlocken a.k.a. zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
Reefun schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Ik koop hem pas op de dag van de release. Maar via EA Acces zal ik al paar dagen eerder aan de slag gaan d:)b En dan gewoon de normale editie. De "deluxe" versies krijg je enkel dingen welke je in het spel zelf gewoon kunt unlocken a.k.a. zonde van je geld.
Denk zelf ook dat ik de key bij CD-Keys koop, geen pre-order dus en ook de std editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Ja ik heb de Elite Trooper Deluxe edition besteld.
Ik heb via Origin Access een mooie korting gekregen dus een preorder gedaan. Helaas kon ik geen cdkey vinden anders had ik hem zo besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik heb de Elite Edition gepreordered. :)

Weet iemand of je met EA Access ook vanaf 9 november kan spelen? Ik zie alleen iets over Origin Access en dat is blijkbaar weer iets anders..

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ea access is volgens mij gewoon origin access voor console.

Ik ben benieuwd! Ik heb zelf de standard edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:05

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
nieuws: EA past 'loot boxes' in Star Wars Battlefront II aan na kritiek

Mensen blijven maar zeuren en kunnen niet accepteren dat deel 2 WEL gewoon goed gaat worden. Ze zijn bevooroordeeld door een slechte deel 1 maar EA en DICE heeft alle kritiek onder handen genomen en dit hebben ze goed opgepakt in deel 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raiders
s0kkie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:55:
nieuws: EA past 'loot boxes' in Star Wars Battlefront II aan na kritiek

Mensen blijven maar zeuren en kunnen niet accepteren dat deel 2 WEL gewoon goed gaat worden. Ze zijn bevooroordeeld door een slechte deel 1 maar EA en DICE heeft alle kritiek onder handen genomen en dit hebben ze goed opgepakt in deel 2.
Sommige mensen hebben er een beetje een handje van om alles te haten dat van EA komt.

In SWBF2015 zeurde iedereen over de season pass en dat er een campaign moest komen. Nu krijgen ze gratis DLC's en een campaign. Maar nu is het weer pay2win en "veel te kort".

En zelfs al zaten er alleen skins in de crates dan zou iedereen alsnog zeuren dat er spelers met een episode 6 Luke rondlopen op Hoth. "Dat klopt niet als je kijkt naar de films, EA wil alleen maar geld verdienen door skins te verkopen".

Ik vind het prima zoals het nu is. Ik ben wel benieuwd hoe ze de content drops gaan doen. Elke 3 maanden een map en 2 heroes? Of alles verspreiden dat je elke maand wat nieuws hebt. Ik hoop in ieder geval dat ze begin 2018 direct komen met een Utapau season met Obi en Grievous.

[ Voor 15% gewijzigd door raiders op 01-11-2017 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
raiders schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:27:
[...]

Sommige mensen hebben er een beetje een handje van om alles te haten dat van EA komt.

In SWBF2015 zeurde iedereen over de season pass en dat er een campaign moest komen. Nu krijgen ze gratis DLC's en een campaign. Maar nu is het weer pay2win en "veel te kort".

En zelfs al zaten er alleen skins in de crates dan zou iedereen alsnog zeuren dat er spelers met een episode 6 Luke rondlopen op Hoth. "Dat klopt niet als je kijkt naar de films, EA wil alleen maar geld verdienen door skins te verkopen".

Ik vind het prima zoals het nu is. Ik ben wel benieuwd hoe ze de content drops gaan doen. Elke 3 maanden een map en 2 heroes? Of alles verspreiden dat je elke maand wat nieuws hebt. Ik hoop in ieder geval dat ze begin 2018 direct komen met een Utapau season met Obi en Grievous.
Dit dus.

Er is altijd wel iets te zeiken. En al helemaal op internet waar iedereen zo ongezouten mogelijk alles neer kwakt. Ja EA/DICE heeft fouten gemaakt in het verleden en zullen het hoogstwaarschijnlijk ook blijven doen.

Feit is wel, Ze zetten, afgaande van de Beta, een relatief goede game op de markt met "liefde" voor de Star Wars franchise. Je zult bijna nooit reacties terug zien komen in de trand van "Wauw, je merkt de liefde van de developers voor Star Wars" of "Dank je wel DICE voor het leveren van een mooie Star Wars ervaring!".

En ja. Tuurlijk zal ieder bedrijf geld willen verdienen. Alleen als er 1 community "toxic" kan zijn, dan zijn het wel gamers communities. En al helemaal op bijv. Reddit waar het 1 grote circle jerk was m.b.t. de lootcrates.

Persoonlijk, Ik ga de game kopen. Maar ik weet nu al dat ik de game puur ga kopen voor de Starfighter Assault modus. Voor de rest boeit het me helemaal niets dat er crates zijn. Of je er nu voor moet betalen of niet. Tuurlijk zal ik ze in de gaten houden voor bepaalde perks e.d.

Zo lang je geen enorme voordeel kan halen uit de crates door puur en enkel te betalen dan vind ik het helemaal best. En dat is ook, voor zover ik het goed heb begrepen, ook het geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Iemand al de betaalbaarste versie gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:52
Is het mogelijk om verschillende MP gametypes ook tegen bots te spelen? Dat deed ik vroeger altijd op oude Battlefronts. Zou wel dik zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
hotymoty schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:05:
Is het mogelijk om verschillende MP gametypes ook tegen bots te spelen? Dat deed ik vroeger altijd op oude Battlefronts. Zou wel dik zijn!
Tot zover is alleen "arcade" confirmed. Waar je kleine challenges tegen bots kan doen. Volgens een leaker op Reddit komt Skirmish (Wat in Battlefront 2015 zat als bot game) in het eerste kwartaal van 2018.

EA heeft er nog niks over gezegd.
aaaido schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:31:
€44 op Kinguin

[ Voor 14% gewijzigd door raiders op 04-11-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:02
aaaido schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:31:
Heb 'm voor 47,99 besteld bij Wehkamp. Had een code van 7,50 die het niet meer deed. Even gebeld met klantenservice en hoppa, kreeg ik zowaar een nieuwe code zonder lastige vragen.. Nu wachten tot 'ie binnen is!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 14:41

Dennis de Vries

Redacteur
raiders schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:27:
[...]

....Maar nu is het weer pay2win en "veel te kort".

En zelfs al zaten er alleen skins in de crates...
Sorry, maar deze reactie toont naar mijn mening precies aan waarom dingen als 'pay to win', microtransactions, loot crates en dat soort zooi in de toekomst alleen nog maar stukken erger gaan worden.

Zie je niet wat je zelf zegt? Je verdedigt nu de keuze van de developer om zooi die impact heeft op iemand z'n power in een multiplayer spel, te verkopen voor echt geld.

Drie jaar geleden waren het allleen nog skins, nu ook zooi die invloed heeft op de gameplay. What's next? Als er maar genoeg mensen deze mindset van jou blijven houden, komen we er snel genoeg achter. Vergeet je ook niet trouw de Super Mega Trooper Early Acces Platinum Founders Edition te pre-orderen? Dan krijg je vast een kek wapen cadeau, en hebben zij weer wat meer centjes gemolken.

Enorm overdreven reactie van mij, maar kom op zeg. Je snapt m'n punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Dennis de Vries schreef op zondag 5 november 2017 @ 06:16:
[...]

Sorry, maar deze reactie toont naar mijn mening precies aan waarom dingen als 'pay to win', microtransactions, loot crates en dat soort zooi in de toekomst alleen nog maar stukken erger gaan worden.

Zie je niet wat je zelf zegt? Je verdedigt nu de keuze van de developer om zooi die impact heeft op iemand z'n power in een multiplayer spel, te verkopen voor echt geld.

Drie jaar geleden waren het allleen nog skins, nu ook zooi die invloed heeft op de gameplay. What's next? Als er maar genoeg mensen deze mindset van jou blijven houden, komen we er snel genoeg achter. Vergeet je ook niet trouw de Super Mega Trooper Early Acces Platinum Founders Edition te pre-orderen? Dan krijg je vast een kek wapen cadeau, en hebben zij weer wat meer centjes gemolken.

Enorm overdreven reactie van mij, maar kom op zeg. Je snapt m'n punt.
Ik snap je punt. Maar op dit moment vind ik dit een super vervanging voor de verschrikkelijke season pass.

Eerder betaalde ik €120 voor game + alle uitbreidingen. Terwijl ik nu gewoon de standard edition + origin access koop voor €58. En dan blijft de game ook nog geupdate met content tot zeker 2019.

Qua invloed is het waarschijnlijk niet zo verschrikkelijk. De beste wapens en hoogste tier star cards zijn namelijk alleen te krijgen met achievements en je hebt een minimum rank nodig. Maar daar kunnen we pas over oordelen als we aanstaande donderdag allemaal kunnen proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door raiders op 05-11-2017 20:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Plus dat de playerbase niet opgesplitst zal worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
vinom schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:54:
Ik ben zo blij dat EA daar in ieder geval vanaf gestapt is.. Ik werd er zo moe van dat je sommige gave DLC maps nooit kon spelen met je vrienden omdat niet iedereen daar extra geld voor wilde betalen.. Van die ellende zijn we dus af en kunnen we gewoon de game met iedereen blijven spelen zonder verdere discussie over wel of niet DLC kopen.. Ook zal het hopelijk de matchmaking een stuk verbeteren, want voor deel 1 uit 2015 was het nagenoeg onmogelijk om een sessie te vinden als je in een party zat.. Helaas nog steeds geen serverlist zoals vroeger (zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren zolang de consoles hoogste prioriteit hebben bij de ontwikkeling), dus je blijft afhankelijk van matchmaking..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
vinom schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:54:
Dit stukje vind ik nog het belangrijkste!

Het feit dat er gekozen is voor géén betaalde DLC en zodoende IEDEREEN toegang krijgt tot álle beschikbare mappen is voor mij genoeg. En ik snap dan volkomen dat ze dan meer willen verdienen d.m.v. microtransacties en de crates.

Het enige waar de hele community over is gevallen is het feit dat er eerst sprake was dat je bepaalde wapens/upgrades sneller kon krijgen middels lootcrates. Wat echter vergeten wordt, is het feit dat je al die dingen ook gewoon normaal kunt unlocken. Lekker belangrijk dat iemand dan x% extra HP punten heeft of meer damage output heeft. Ze worden zeer zeker niet onverslaanbaar dus ja. Wat dan nog? In ieder spel heb je wel er mensen zijn die een 'hogere rank' hebben en daardoor meer opties e.d. hebben.

Dus ja, nu zouden betalende mensen een minieme voorsprong kunnen krijgen op andere spelers. Wat dan nog? Is dat meteen een reden om de hooivork en de digitale internet hero uit te gaan hangen en EA/DICE/Whoever plat te branden? Nee!

Mensen kunnen niet gewoon blij zijn met het feit dat alle DLC gratis is en daardoor de playerbase niet gefragmenteerd wordt.... 8)7 Er is altijd wel íets te zeiken. En als je er echt niet mee eens bent want OMG MICROTRANSACTIES. Dan koop je het spel toch niet? d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Reefun op 06-11-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Vinden jullie het waard om een preorder te doen voor de bonussen die je krijgt?

https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000077231887

[ Voor 193% gewijzigd door jaihel op 06-11-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:39
jaihel schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:21:

Ik heb uiteindelijk zelf besloten om het niet te doen, terwijl ik het spel absoluut zeker ga halen. Ik zie er de voordelen niet zo van in. Ik ben nog niet 100% zeker dat de multiplayer wel hetgene is dat ik wil. Bij de Alpha + Beter vond ik dat squads nog steeds een beetje 'los zand' en dat zal me gaan opbreken in de multiplayer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:11:
[...]

Dit stukje vind ik nog het belangrijkste!

Het feit dat er gekozen is voor géén betaalde DLC en zodoende IEDEREEN toegang krijgt tot álle beschikbare mappen is voor mij genoeg. En ik snap dan volkomen dat ze dan meer willen verdienen d.m.v. microtransacties en de crates.

Het enige waar de hele community over is gevallen is het feit dat er eerst sprake was dat je bepaalde wapens/upgrades sneller kon krijgen middels lootcrates. Wat echter vergeten wordt, is het feit dat je al die dingen ook gewoon normaal kunt unlocken. Lekker belangrijk dat iemand dan x% extra HP punten heeft of meer damage output heeft. Ze worden zeer zeker niet onverslaanbaar dus ja. Wat dan nog? In ieder spel heb je wel er mensen zijn die een 'hogere rank' hebben en daardoor meer opties e.d. hebben.

Dus ja, nu zouden betalende mensen een minieme voorsprong kunnen krijgen op andere spelers. Wat dan nog? Is dat meteen een reden om de hooivork en de digitale internet hero uit te gaan hangen en EA/DICE/Whoever plat te branden? Nee!

Mensen kunnen niet gewoon blij zijn met het feit dat alle DLC gratis is en daardoor de playerbase niet gefragmenteerd wordt.... 8)7 Er is altijd wel íets te zeiken. En als je er echt niet mee eens bent want OMG MICROTRANSACTIES. Dan koop je het spel toch niet? d:)b
Gelijk heb je. Ik begin ook liever een voetbalwedstrijd op klompen en in een tuinbroek tegen mensen die direct goede kicks en tenue hebben aangeschaft, so wat, na een paar weken heb ik ook wel kicks en ik neem al die verliespartijen wel voor lief....

Je gaat compleet voorbij aan het feit dat het in deze game nogal hard kan gaan stapelen die voordelen. Mensen die direct beginnen met een betere gear/specials/whatever, presteren logischerwijs beter in-game, waardoor ze sneller voertuigen/heroes unlocken in-game, nog sneller levelen en het verschil ten opzichte van spelers die net in de game stappen of minder tijd hebben, kan snel irritant groot worden.

Voor mensen die niet het geld er aan uit willen/kunnen geven of af en toe een avondje deze game willen spelen, kan het vrij snel gaan jeuken om de hele tijd tegen darth vader etc aan te kijken.

Laten we wel wezen, als er niet zo'n kritiek was geweest op dit systeem in de beta, dan hadden ze nooit de aanpassingen gedaan. Dus wees blij dat er nog mensen kritisch zijn in plaats van ze wegzetten als zeikers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:54:
[...]

Gelijk heb je. Ik begin ook liever een voetbalwedstrijd op klompen en in een tuinbroek tegen mensen die direct goede kicks en tenue hebben aangeschaft, so wat, na een paar weken heb ik ook wel kicks en ik neem al die verliespartijen wel voor lief....

Je gaat compleet voorbij aan het feit dat het in deze game nogal hard kan gaan stapelen die voordelen. Mensen die direct beginnen met een betere gear/specials/whatever, presteren logischerwijs beter in-game, waardoor ze sneller voertuigen/heroes unlocken in-game, nog sneller levelen en het verschil ten opzichte van spelers die net in de game stappen of minder tijd hebben, kan snel irritant groot worden.

Voor mensen die niet het geld er aan uit willen/kunnen geven of af en toe een avondje deze game willen spelen, kan het vrij snel gaan jeuken om de hele tijd tegen darth vader etc aan te kijken.

Laten we wel wezen, als er niet zo'n kritiek was geweest op dit systeem in de beta, dan hadden ze nooit de aanpassingen gedaan. Dus wees blij dat er nog mensen kritisch zijn in plaats van ze wegzetten als zeikers.
Leuk geprobeerd met je voetbal vergelijking maar dat gaat natuurlijk niet op. Iedereen krijgt een minimum om mee te beginnen, ook in SW BF2. In de voetbal zou dat dan normale voetbal kleding/schoenen/whatever zijn.

Ik weet dat de cards kunnen stapelen. Wat dan nog? Dat zul je altijd in games hebben waarbij je voordeel kan halen op wat voor manier dan ook. Er zullen altijd mensen zijn die al langer gespeeld hebben (of geld ervoor hebben neer gelegd) en daardoor een voordeel halen in-game. Dit heb je in IEDER spel waarbij je een levelsysteem heb of op een of andere duistere manier daadwerkelijke in-game voordelen kan behalen. SW BF2 is daar geen uitzondering op.

Sowiesow is het effect ervan al enigszins aangepast door de vele kritiek. En nu snap ik de kritiek ook écht wel hoor. Ik vind het ook beetje absurd dat sommige cards zelfs tot 40% extra damage zorgen (of zelfs meer?). Maar zorgt dat er direct voor dat de game per definitie slecht is? Nee. Dan zul je simpelweg beter moeten gaan spelen. Ze worden niet onverslaanbaar.

Enige waar ik me druk over maak is het eeuwige cirkel jerk over de starcards. Het is gewoon nooit goed bij het grotendeel van de gamerscommunity. Wees gewoon blij dat er geen DLC meer in voor komt. Wees blij dat de playerbase niet meer gefragmenteerd raakt. Wees blij dat je alle star cards gewoon 'normaal' kunt halen (afgezien van de hoeveelheid tijd welke je ervoor nodig heb e.d.).

Begrijp me niet verkeerd. Iedereen heeft het recht om kritiek te hebben en ik zal de laatste zijn die zal zeggen "Dat mag niet". Alleen het lijkt wel alsof iedereen zich helemaal blind staart op de microtransacties en de bijbehorende voordelen welke je eruit haalt. Het is nu eenmaal zo. Ze gaan simpelweg microtransacties erin houden om nog meer te verdienen. Deal with it, of koop het spel niet om eventuele irritaties te voorkomen.

Nu wordt de hele game overschaduwed door het hele starcards gebeuren en dat vind ik zonde. Want afgaande van de Beta wordt het vrij solide game denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
jaihel schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:21:

Ik zou niet speciaal een pre order plaatsen voor de pre order bonus. Die spullen kun je ook gewoon in game unlocken.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:54:
[...]
Mensen die direct beginnen met een betere gear/specials/whatever, presteren logischerwijs beter in-game, waardoor ze sneller voertuigen/heroes unlocken in-game, nog sneller levelen en het verschil ten opzichte van spelers die net in de game stappen of minder tijd hebben, kan snel irritant groot worden.

Hoe verandert dat zonder het crate systeem? Met 300 uur in Battlefront 2015 heb ik ook beter wapens dan iemand die deze game nu koopt (bijna 2 jaar na release)?
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:26:
[...]
Nu wordt de hele game overschaduwed door het hele starcards gebeuren en dat vind ik zonde. Want afgaande van de Beta wordt het vrij solide game denk ik zo.
Dat dus, iedereen weet nu (vooraf) al dat deze game 10X niks wordt door de crates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
raiders schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:56:
Dat dus, iedereen weet nu (vooraf) al dat deze game 10X niks wordt door de crates...
PRECIES!

En nogmaals. Tuurlijk mag je zeiken/je mening geven/whatever. Maar crates neemt niets weg van het feit of een spel nu 'goed' of 'slecht' is. Het is puur een levelsysteem wat anders is als voorheen. That's it.

Je kan pas écht oordelen erover zodra het spel daadwerkelijk uit is. En als inderdaad blijkt dat de perks dusdanig overpowered zijn dat je geen match meer kunt winnen dan ga ik ook op de 'zeiktour'. Innocent until proven guilty zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
raiders schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:56:
[...]
Hoe verandert dat zonder het crate systeem? Met 300 uur in Battlefront 2015 heb ik ook beter wapens dan iemand die deze game nu koopt (bijna 2 jaar na release)?
Vooropgesteld, persoonlijk vind ik elke vorm van progressie door middel van unlocks in elke game een poging om matige gameplay te verhullen, maar er zijn genoeg mensen die daar voldoening uit halen, dus soit, het zij zo.

Maar een groot verschil vind ik toch wel de voertuigen en de heroes die je tijdens een potje moet 'kopen' met battlepoints. Met andere woorden, een klein voordeel in het begin van een ronde door betere gear wordt potentieel een gigantisch gat als dat leidt tot het eerder inzetten van overpowered voertuigen of heroes. Ergo, het gevoel van 'verdomme, dit is niet eerlijk' wordt steeds groter gedurende een potje lijkt me en dat nodigt nu niet echt uit tot grinden. Laat staan als die heroes dan ook nog lompe upgrades erbij krijgen.

Het is gewoon jammer dat de discussie over de monetization van de game gaat en dat is EA/DICE ook hard aan te rekenen. Als je niet duidelijk kan communiceren waarom nieuwe aspecten in een game, bv de starcards, de game beter/leuker maken, dan kan je er op wachten dat mensen wantrouwig worden.

Nu is de boodschap, maar ook de verdediding, "jullie kopen geen season passes (premium) meer, dus gaan we proberen die inkomsten door middel van star cards te compenseren of te overtreffen". Niet echt een lekker begin bij potentiele klanten en voor mij een reden om de eerste maanden even af te wachten hoe de game zich ontwikkelt. Wat ook weer een gevaar is, want zonder kritische massa aan gamers loopt de game ook kans om snel dood te bloeden ook zonder de playerbase op te delen met DLC's.

Maak gewoon een vette game en voeg die starcards of zoiets naderhand toe als extratjes als er al een grote playberbase is, in plaats van de game vanaf het begin er omheen op te bouwen en te vermarkten en al deze ophef had vermeden kunnen worden imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:27:
[...]
Vooropgesteld, persoonlijk vind ik elke vorm van progressie door middel van unlocks in elke game een poging om matige gameplay te verhullen, maar er zijn genoeg mensen die daar voldoening uit halen, dus soit, het zij zo.
Daar ben ik het wel mee eens. Het is eigenlijk van de zotte dat je per se een x level moet zijn voordat je een bepaalde wapen/gadget/whatever kunt gebruiken. Maar, zo is het al jaren zo met veel FPS games en zo zal het ook lang blijven. Dus wat betreft weinig aan te doen dus, deal with it.
Maar een groot verschil vind ik toch wel de voertuigen en de heroes die je tijdens een potje moet 'kopen' met battlepoints. Met andere woorden, een klein voordeel in het begin van een ronde door betere gear wordt potentieel een gigantisch gat als dat leidt tot het eerder inzetten van overpowered voertuigen of heroes. Ergo, het gevoel van 'verdomme, dit is niet eerlijk' wordt steeds groter gedurende een potje lijkt me en dat nodigt nu niet echt uit tot grinden. Laat staan als die heroes dan ook nog lompe upgrades erbij krijgen.
Maar voordeel in een begin van een match kun je sowiesow al snel bereiken. Bij de beta kon je dat ook al gemakkelijk verkrijgen. Voorbeeld :

Met Starfighter Assault als de Rebels kon je vele turrets kapot knallen in het begin. Als je er een stuk of 10 kapot had gemaakt zat je zo aan de 2500+ punten. Vervolgens crash je jezelf en spawn je direct als de Millenium Falcon. De Falcon heeft een onwijs hoge DPS waardoor de objectives zo kapot geknalt zijn.

Mocht ik inderdaad starcards dan hebben op de Falcon met wat extra vuurkracht of whatever, Ja. Dan ben ik al snel 'overpowered'. Maar komt dat direct door de starcards? Nee. Dat komt doordat ik me focus op bepaalde targets en daardoor sneller meer punten binnen haal. Dat komt omdat ik het spel mezelf eigen heb gemaakt.

Met de "Galactic Warfare" modus had ik weinig opties gezien om snel punten binnen te harken en zodoende een vehicle/hero te nemen. Maar zal me niets verbazen als dat ook gewoon kan op een bepaalde manier.

Het "Verdomme dit is niet eerlijk" gehalte ligt ook geheel aan de competentie van jouw eigen team én die van de tegenpartij. Hoe vaak zie je wel niet van die memes voorbij komen van "Enemy squad : Navy seal. My squad : Teletubbies" bijvoorbeeld. Dat gevoel krijgen mensen al heel snel als ze de pan in gehakt worden. Soms is het gewoon toeval, soms speel je tegen een hele squad welke goed samen werkt enz. enz.

Als je zelf bijvoorbeeld al niet weet hoe snel punten binnen te halen (dus bij Starfighter assault de turrets kapot knallen bijv.) dan zul je dat gevoel al snel krijgen. Inene zie je iemand zoals mij al binnen 1 min in een Falcon vliegen terwijl je zelf net 250punten heb binnen weten te harken. Hoe dan? Starcards? Nee dat sowiesow niet.
Het is gewoon jammer dat de discussie over de monetization van de game gaat en dat is EA/DICE ook hard aan te rekenen. Als je niet duidelijk kan communiceren waarom nieuwe aspecten in een game, bv de starcards, de game beter/leuker maken, dan kan je er op wachten dat mensen wantrouwig worden.

Nu is de boodschap, maar ook de verdediding, "jullie kopen geen season passes (premium) meer, dus gaan we proberen die inkomsten door middel van star cards te compenseren of te overtreffen". Niet echt een lekker begin bij potentiele klanten en voor mij een reden om de eerste maanden even af te wachten hoe de game zich ontwikkelt. Wat ook weer een gevaar is, want zonder kritische massa aan gamers loopt de game ook kans om snel dood te bloeden ook zonder de playerbase op te delen met DLC's.

Maak gewoon een vette game en voeg die starcards of zoiets naderhand toe als extratjes als er al een grote playberbase is, in plaats van de game vanaf het begin er omheen op te bouwen en te vermarkten en al deze ophef had vermeden kunnen worden imho.
SW BF2 wouden ze anders gaan aanpakken als SW BF1 en dat is ze gelukt. Ik ben nog géén één developer tegen gekomen welke ieder aspect van gameplay haar fijn uit legt, en al helemaal niet voordat een spel überhaupt is gereleased. En zo ook met dit. Waarom zouden ze eigenlijk? Kijk, dat ze met een soort van compromis komen was al een mooi/goed gebaar van ze. Maar goed, gezien de hoeveelheid digitale hooivorken hadden ze weinig keus natuurlijk :+

Verder zijn de starcards toevoegingen. SW BF2 draait niet volledig om de star cards. Het is niet gebouwd puur om star cards heen. Hetzelfde, soortgelijke systeem wordt al in meerdere spellen toegepast dus nieuw is het zeer zeker niet. En tuurlijk zullen er momenten voor gaan komen waarbij ik ga denken "He, die gast heeft onwijs sterke starcards en daardoor heb ik nu een gevecht verloren". Nou ja. Suck it up and try again. Of door spelen en die cards zelf krijgen (of betalen :+ :D).

Dus we kunnen blijven circlejerken om de star cards heen. SW BF2 heeft veel meer te bieden dan enkel star cards. Je hoeft niet te betalen ervoor en het is zeer zeker geen "pay 2 win" meer. Sowiesow, als je bij voorhand al spullen moet kopen om een beetje mee te komen met de rest, dan ben je van jezelf simpelweg geen 'goede' speler en moet je meer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:41:
Daar ben ik het wel mee eens. Het is eigenlijk van de zotte dat je per se een x level moet zijn voordat je een bepaalde wapen/gadget/whatever kunt gebruiken. Maar, zo is het al jaren zo met veel FPS games en zo zal het ook lang blijven. Dus wat betreft weinig aan te doen dus, deal with it.

Maar voordeel in een begin van een match kun je sowiesow al snel bereiken. Bij de beta kon je dat ook al gemakkelijk verkrijgen. Voorbeeld :

Met Starfighter Assault als de Rebels kon je vele turrets kapot knallen in het begin. Als je er een stuk of 10 kapot had gemaakt zat je zo aan de 2500+ punten. Vervolgens crash je jezelf en spawn je direct als de Millenium Falcon. De Falcon heeft een onwijs hoge DPS waardoor de objectives zo kapot geknalt zijn.

Mocht ik inderdaad starcards dan hebben op de Falcon met wat extra vuurkracht of whatever, Ja. Dan ben ik al snel 'overpowered'. Maar komt dat direct door de starcards? Nee. Dat komt doordat ik me focus op bepaalde targets en daardoor sneller meer punten binnen haal. Dat komt omdat ik het spel mezelf eigen heb gemaakt.
Dit zijn goede punten die gebalanceerd zullen moeten worden per map, wat jij nu beschrijft is feitelijk al een exploit op zich als je het mij vraagt. :)

Dat is ook wel een reden voor mij om sceptisch te zijn, zeker bij launch heeft DICE/EA wel een geschiedenis van keer op keer dezeflde fouten maken. Bij de launch waren bijvoorbeeld de explosives BF3, BF4, Battlefront en BF1 veels te sterk wat na een paar maanden klagen alsnog weer werd generfd.

Idem met zaken als anti air die vernietigd kan worden alvorens je er uberhaubt in kon zitten of met de anti air truck veilig vanuit de eigen spawn kunnen spammen.
Met de "Galactic Warfare" modus had ik weinig opties gezien om snel punten binnen te harken en zodoende een vehicle/hero te nemen. Maar zal me niets verbazen als dat ook gewoon kan op een bepaalde manier.

Het "Verdomme dit is niet eerlijk" gehalte ligt ook geheel aan de competentie van jouw eigen team én die van de tegenpartij. Hoe vaak zie je wel niet van die memes voorbij komen van "Enemy squad : Navy seal. My squad : Teletubbies" bijvoorbeeld. Dat gevoel krijgen mensen al heel snel als ze de pan in gehakt worden. Soms is het gewoon toeval, soms speel je tegen een hele squad welke goed samen werkt enz. enz.

Als je zelf bijvoorbeeld al niet weet hoe snel punten binnen te halen (dus bij Starfighter assault de turrets kapot knallen bijv.) dan zul je dat gevoel al snel krijgen. Inene zie je iemand zoals mij al binnen 1 min in een Falcon vliegen terwijl je zelf net 250punten heb binnen weten te harken. Hoe dan? Starcards? Nee dat sowiesow niet.

SW BF2 wouden ze anders gaan aanpakken als SW BF1 en dat is ze gelukt. Ik ben nog géén één developer tegen gekomen welke ieder aspect van gameplay haar fijn uit legt, en al helemaal niet voordat een spel überhaupt is gereleased. En zo ook met dit. Waarom zouden ze eigenlijk? Kijk, dat ze met een soort van compromis komen was al een mooi/goed gebaar van ze. Maar goed, gezien de hoeveelheid digitale hooivorken hadden ze weinig keus natuurlijk :+

Verder zijn de starcards toevoegingen. SW BF2 draait niet volledig om de star cards. Het is niet gebouwd puur om star cards heen. Hetzelfde, soortgelijke systeem wordt al in meerdere spellen toegepast dus nieuw is het zeer zeker niet. En tuurlijk zullen er momenten voor gaan komen waarbij ik ga denken "He, die gast heeft onwijs sterke starcards en daardoor heb ik nu een gevecht verloren". Nou ja. Suck it up and try again. Of door spelen en die cards zelf krijgen (of betalen :+ :D).

Dus we kunnen blijven circlejerken om de star cards heen. SW BF2 heeft veel meer te bieden dan enkel star cards. Je hoeft niet te betalen ervoor en het is zeer zeker geen "pay 2 win" meer. Sowiesow, als je bij voorhand al spullen moet kopen om een beetje mee te komen met de rest, dan ben je van jezelf simpelweg geen 'goede' speler en moet je meer oefenen.
Complimenten, je zit er een stuk beter in dan ik, of je van sceptische consumenten mag verwachten dat ze dit allemaal meenemen na alle ervaringen met DICE/EA in het verleden durf ik te betwijfelen. Ze beginnen al met een achterstand bij de community qua goodwill na ervaringen in het recente verleden.

Ik denk dat we het er wel over eens zijn met z'n allen dat niemand op starcards zat te wachten en dat het de hele game overschaduwt. Voor jou nog acceptabel, voor mij reden tot extreme scepsis en een afwachtende houding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:06:
[...]

Dit zijn goede punten die gebalanceerd zullen moeten worden per map, wat jij nu beschrijft is feitelijk al een exploit op zich als je het mij vraagt. :)

Dat is ook wel een reden voor mij om sceptisch te zijn, zeker bij launch heeft DICE/EA wel een geschiedenis van keer op keer dezeflde fouten maken. Bij de launch waren bijvoorbeeld de explosives BF3, BF4, Battlefront en BF1 veels te sterk wat na een paar maanden klagen alsnog weer werd generfd.

Idem met zaken als anti air die vernietigd kan worden alvorens je er uberhaubt in kon zitten of met de anti air truck veilig vanuit de eigen spawn kunnen spammen.

Complimenten, je zit er een stuk beter in dan ik, of je van sceptische consumenten mag verwachten dat ze dit allemaal meenemen na alle ervaringen met DICE/EA in het verleden durf ik te betwijfelen. Ze beginnen al met een achterstand bij de community qua goodwill na ervaringen in het recente verleden.

Ik denk dat we het er wel over eens zijn met z'n allen dat niemand op starcards zat te wachten en dat het de hele game overschaduwt. Voor jou nog acceptabel, voor mij reden tot extreme scepsis en een afwachtende houding.
Toegegeven. DICE heeft veel fouten gemaakt in het verleden (en zullen het ook blijven maken). In alle Battlefield games zaten (en zitten.... Ik kijk naar jou lighting bug in BF1) ook bugs welke érg lang duurde om te patchen. Eigenlijk zelfs onacceptabel wat sommige bugs betreft.... Dus ik snap wel dat veel gamers "salty" zijn t.o.v. games van DICE. Wat dat betreft ben ik dan weer een loyale 2 voeter denk ik :+
Uiteindelijk maken zij simpelweg de betere FPS games op alle vlakken. Sound, graphics, gameplay wise kunnen weinig andere games uit hetzelfde genre eraan tippen.

Maar, ik ben zeer zeker niet volledig 'blind' geworden. Ja, De starcards hadden voor mij ook niet gehoeven om eerlijk te zijn. Maar zo lang het niet echt volledig gamebreaking is, dan kan ik er inderdaad nog wel mee leven. En ik kan me nog net zo goed irriteren aan bugs als voorheen :+

Plus, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal hyped ervoor ben puur voor starfighter assault. Tijdens de beta zó erg van kunnen genieten dat ik simpelweg niet kan wachten om ermee verder te gaan. Dit is gewoon de Star Wars "flightsim" experience waar ik al jaren op wachtte. Tuurlijk is het geen X-Wing Vs. Tie-fighter / X-Wing Alliance wat betreft in-depth game mechanics. Maar het komt er zo dichtbij.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Battlefront I heb ik laten schieten maar deze ga ik halen. Het feit dat EA en DICE hebben geluisterd naar de community is zo super zeldzaam in deze branche dat dit voor gamers met de financiële middelen al een reden moet zijn om te kopen. Enkel om ze te belonen voor goed gedrag.

Wat mij over de streep heeft getrokken is het niet meer betalen voor DLC, de veranderingen in de starcards en de lootboxen. Echt petje of af voor deze mensen. Ze zijn bereid zich kwetsbaar op te stellen ten opzichte van de groot aandeelhouders. Applaus.

Als Star Wars fan ga ik enorm geniet van deel 2. Ik verwacht een vette SP, Starfighter Assault zonder HUD wordt freaking awesome, solide MP zonder random heroes op het battlefield. Momenteel speel ik nog wat COD om de tijd te doden. Ik ga voor de Elite Trooper en begin drie dagen voor de officiële launch aan de SP dan vol aan de bak met de MP. Zin in!

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Voor het verhaal in de SP is zelfs een boek van ruim 200 blz geschreven: Inferno Squad. Dat zie je ook in weinig games. Ze laten toch zien dat ze een goed verhaal willen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:11:
Ik ga voor de Elite Trooper en begin drie dagen voor de officiële launch aan de SP dan vol aan de bak met de MP. Zin in!
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom specifiek voor de Elite Trooper variant gaan en niet gewoon voor de "normale"? Dit omdat alles wat je krijgt met de Elite Trooper variant je ook gewoon kunt unlocken door het spel te spelen.
hotymoty schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:28:
Voor het verhaal in de SP is zelfs een boek van ruim 200 blz geschreven: Inferno Squad. Dat zie je ook in weinig games. Ze laten toch zien dat ze een goed verhaal willen vertellen.
Had ergens een filmpje gezien waarin de Devs aangaven dat ze heel graag een verhaal wouden vertellen van de gebeurtenissen direct na Return of the Jedi. Deel 7 is een aantal jaar ná Return of the Jedi en eigenlijk weten we dus niets wat er direct na Return of the Jedi is gebeurd. Dát stukje wouden ze dan dus graag laten zien en hebben ze een verhaal voor geschreven. Ze hadden het er zelfs over dat ze precies de gebeurtenissen in de gaten hielden zodat het ook qua timeframe zou passen.

Op een gegeven moment lieten ze ook zien dat ze de Death Star II gesimuleerd hebben laten ontploffen om ervoor te zorgen dat de brokstukken zo 'echt' mogelijk waren.

De SP campaign van SW BF2 is één van de weinige waar ik daadwerkelijk naar uit kijk bij een spel waar het voornamelijk om de MP gaat. Ik ben benieuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Omdat ik het leuk vind om 3 dagen eerder te spelen en ik de luxe heb dat 20 euro echt geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Ah vandaar. Via EA Acces kan dat ook. Maar, dat is dan maar max 10 uur. Daar kom ik dan toch niet aan in de eerste 3 dagen (hoop ik :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Reefun schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:07:

Had ergens een filmpje gezien waarin de Devs aangaven dat ze heel graag een verhaal wouden vertellen van de gebeurtenissen direct na Return of the Jedi. Deel 7 is een aantal jaar ná Return of the Jedi en eigenlijk weten we dus niets wat er direct na Return of the Jedi is gebeurd. Dát stukje wouden ze dan dus graag laten zien en hebben ze een verhaal voor geschreven. Ze hadden het er zelfs over dat ze precies de gebeurtenissen in de gaten hielden zodat het ook qua timeframe zou passen.

Op een gegeven moment lieten ze ook zien dat ze de Death Star II gesimuleerd hebben laten ontploffen om ervoor te zorgen dat de brokstukken zo 'echt' mogelijk waren.

De SP campaign van SW BF2 is één van de weinige waar ik daadwerkelijk naar uit kijk bij een spel waar het voornamelijk om de MP gaat. Ik ben benieuwd! :9
Dat is wel vet, ben benieuwd. Ik hoop ook dat ze uitleggen hoe First Order groot wordt. Daarnaast ben ik ook heel erg benieuwd naar het verhaal van Kylo Ren, er is nog weinig over hem verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Tip voor de early access trial. Als je gratis crates wilt moet je een kwartier van je speeltijd overhouden zodat je alsnog elke dag kan inloggen voor je daily crate :P
hotymoty schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]

Dat is wel vet, ben benieuwd. Ik hoop ook dat ze uitleggen hoe First Order groot wordt. Daarnaast ben ik ook heel erg benieuwd naar het verhaal van Kylo Ren, er is nog weinig over hem verteld.
spoiler:
Kylo Ren komt wel voor in de campaign maar verwacht niet teveel back story. Dit is het verhaal van Iden, niet van Kylo Ren.

Volgens mij is dat ook zo’n beetje de samenvatting van de campaign. Hoe de galactic Empire ten einde komt. En hoe de First Order daaruit ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
raiders schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:13:
Tip voor de early access trial. Als je gratis crates wilt moet je een kwartier van je speeltijd overhouden zodat je alsnog elke dag kan inloggen voor je daily crate :P
Ik heb de beta niet gespeeld. Hoe werkt dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:07:
[...]

Iedere dag 1x inloggen. That's it!

Trouwens. Nog een keer terug komend op de star cards. In de beta had ik het al voor mekaar om binnen die aantal dagen met Starfighter Assault mijn bomber en fighter helemaal upgraded te krijgen door simpelweg objectives te spelen.

Weet niet of ik dit filmpje al gepost had, maar zo ging dat er ongeveer aan toe voor mij (stukjes van 5 min aan mekaar geplakt) :

En uiteraard alles in 1st person view :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door Reefun op 07-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Nice!

Volgende stap is zonder HUD 8)

[ Voor 5% gewijzigd door TheBuddha op 07-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:34:
Nice!

Volgende stap is zonder HUD 8)
[video]
Zonder HUD kan ik het maar slecht volgen :D

Maar wellicht in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
TheBuddha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:07:
[...]

Elke dag dat je inlogt krijg je 1 gratis lootcrate. Gewoon even de game opstarten is genoeg. Heb je toch weer een paar gratis items extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Misschien een domme vraag, maar maakt het nog uit waar je het spel preordered ivm de bonussen? Bij bol.com etc staat expliciet aangegeven dat je de bonussen ontvangt, maar bij wehkamp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

jaihel schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:43:
Misschien een domme vraag, maar maakt het nog uit waar je het spel preordered ivm de bonussen? Bij bol.com etc staat expliciet aangegeven dat je de bonussen ontvangt, maar bij wehkamp niet.
Ik verwacht, al weet ik het niet zeker, dat iedereen de pre order bonus krijgt zelfs als je hem gewoon bij de Intertoys koopt. Dit was ook het geval met Battlefield 1 waar iedereen die 'pre-order' map krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Dat verwacht ik ook. Die dingen worden tegenwoordig standaard meegeleverd. Maar zeker weten doe je het nooit en een pre-order kost je geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
jaihel schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:43:
Voor zover ik weet krijg je enkel wat extra lootcrates indien je de standaard versie pre-ordered. Correct me if i'm wrong though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Reefun schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:38:
[...]

Voor zover ik weet krijg je enkel wat extra lootcrates indien je de standaard versie pre-ordered. Correct me if i'm wrong though.

Hier staat expliciet aangegeven dat je pre order bonussen ontvangt, maar het is voor zover ik kan zien gewoon de standaard versie.

https://www.wehkamp.nl/Wi...ntent=21443-GUKXIXMY7HI4A

Dit is ook de standaard versie, maar er wordt niet gesproken over de pre order bonussen. Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Bij de MediaMarkt stond ook niks over de beta key in de beschrijving. Maar die heb ik uiteindelijk wel gewoon in de mail gekregen.

Als je het zeker wilt weten zou je het eigenlijk even na moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DICE heeft gereageerd op de kritiek van de starcards in een video van Angry Joe.

YouTube: EA's Responds to Star Wars Loot Box Rant! - [Angry Interview]

Knap dat hij dat durft en hij houdt zich nog redelijk staande, al blijft het een hoop gedraai om de essentie heen en blijft het nog wat knagen.

-Starcards zijn een poging om mensen te lokken om andere gamemodes/klasses te spelen in plaats van alleen spelen wat je weet dat je wilt
-Er is relatief weinig unlockable content, 3 wapens per klasse
-Het blijft gigantisch grinden om de hoeveelheid wapens bij elkaar te krijgen, tijd in de game is belangrijker dan prestatie
-Er zijn weer 'assignments aka challenges' voor sneller scrap/xp. Dat wordt dus weer a la battlefield met de repair tool/EOD tool omklooien, 80 mortar kills en andere assignments die de gameplay niet ten goede komen
-Ze zitten klemvast tussen EA en LucasArts wat de creativiteit niet ten goede komt :(

Wat halen jullie eruit? Ik heb nog niets gezien om van gedachten te veranderen en de game eerst nog ff tijdje aan te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
raiders schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:23:
Bij de MediaMarkt stond ook niks over de beta key in de beschrijving. Maar die heb ik uiteindelijk wel gewoon in de mail gekregen.

Als je het zeker wilt weten zou je het eigenlijk even na moeten vragen.
Ik bestel 'm wel gewoon bij de mediamarkt. Altijd goede ervaringen mee gehad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Origin access is nu live. En de NDA van alle youtubers is voorbij dus Youtube staat nu vol gameplay ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:38:
DICE heeft gereageerd op de kritiek van de starcards in een video van Angry Joe.

YouTube: EA's Responds to Star Wars Loot Box Rant! - [Angry Interview]

Knap dat hij dat durft en hij houdt zich nog redelijk staande, al blijft het een hoop gedraai om de essentie heen en blijft het nog wat knagen.

-Starcards zijn een poging om mensen te lokken om andere gamemodes/klasses te spelen in plaats van alleen spelen wat je weet dat je wilt
-Er is relatief weinig unlockable content, 3 wapens per klasse
-Het blijft gigantisch grinden om de hoeveelheid wapens bij elkaar te krijgen, tijd in de game is belangrijker dan prestatie
-Er zijn weer 'assignments aka challenges' voor sneller scrap/xp. Dat wordt dus weer a la battlefield met de repair tool/EOD tool omklooien, 80 mortar kills en andere assignments die de gameplay niet ten goede komen
-Ze zitten klemvast tussen EA en LucasArts wat de creativiteit niet ten goede komt :(

Wat halen jullie eruit? Ik heb nog niets gezien om van gedachten te veranderen en de game eerst nog ff tijdje aan te kijken.
Niet veel bijzonders. Ik word er alleen niet zo vrolijk van dat je credits aan het einde van de game niet gebaseerd zijn op prestatie. Een speler die dus de hele game emotes spammed of last minute joined krijgt evenveel credits als iemand die bovenaan het scoreboard staat.

De samenwerking met Lucasfilms is volgens mij inderdaad niet geweldig heb ik soms het idee. Ik heb volgens mij wel eens in een interview van de Scarif DLC gehoord dat ze continu dingen moesten veranderen omdat Lucasfilms niet wist hoe ze het wouden. Zonde want die tijd kan ook in extra content gestopt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door raiders op 08-11-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Zojuist Origin Access voor een maandje geregeld en vanavond aan de slag 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 22:51
s0kkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:09:
Zojuist Origin Access voor een maandje geregeld en vanavond aan de slag 8)
is toch pas vanaf morgen? In elk geval voor EA access.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
mobygo76 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:32:
[...]

is toch pas vanaf morgen? In elk geval voor EA access.
Dat dacht ik ook maar Reddit staat ook al vol ermee. Dus straks als ik thuis ben meteen downloaden en dan ook vanavond ermee aan de slag d:)b

En uiteraard ga ik enkel Starfighter Assault doen 8) En als de 10 uur op is van mijn naam dan log ik in op mijn vrouw d'r account en als die op zijn ga ik op mijn dochter haar account :+ Dat overleef ik dan wel tot volgende week :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
hahaha, dan ga ik het vanavond ook checken. Game heb ik al digitaal op de schijf staan. Goed nieuws dit, bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Raiders en s0kkie moet je bedanken! ;)

Mijn vrouw heeft hem al geinstalleerd voor me blijkbaar. Ahh yeahhhh! HYPED! "Concussion Missiles cost extra"!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Je zit met timezones. In Australie en nieuw-zeeland is het al 9 november. Nu aan het installeren en ondertussen maar deze video kijken waar Battlefrontupdates een developer interviewt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Reefun schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:42:
En uiteraard ga ik enkel Starfighter Assault doen 8) En als de 10 uur op is van mijn naam dan log ik in op mijn vrouw d'r account en als die op zijn ga ik op mijn dochter haar account :+ Dat overleef ik dan wel tot volgende week :D
Haha, schitterend! Enjoy, we zijn benieuwd. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBuddha
Reefun schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:50:
Raiders en s0kkie moet je bedanken! ;)

Mijn vrouw heeft hem al geinstalleerd voor me blijkbaar. Ahh yeahhhh! HYPED! "Concussion Missiles cost extra"!
Your a lucky guy. Op meerdere fronten. Enjoy. Mensen mogen dat ook streamen?
Edit: Ik zie het al. Het antwoord is ja. Al meerdere streamers online.

Nieuwe beelden van Clone Wars levels zien er ziek uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wlBUhL_SPZM]

[ Voor 30% gewijzigd door TheBuddha op 08-11-2017 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Toch teleurgesteld dat iedereen nog steeds dezelfde credits krijgt aan het einde van een match.. en crates kosten nu 4200 punten i.p.v. 1000. Dat is flink lang spelen om een crate te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:55:
[...]

Your a lucky guy. Op meerdere fronten. Enjoy. Mensen mogen dat ook streamen?
Edit: Ik zie het al. Het antwoord is ja. Al meerdere streamers online.

Nieuwe beelden van Clone Wars levels zien er ziek uit.
[video]
[video]
[video]
Kga zelf weer snippets van 5 min aan mekaar plakken. Niet dat mensen ze echt zullen kijken maar meer voor mezelf :D

Zo eerst maar ff wat ruimte maken op mijn XBL DVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ziet er gruwelijk mooi uit op de xbox one x. Paar potjes arcade gespeeld. Zag nog weinig mensen online. Hopelijk vanavond Mp testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:08:
Ziet er gruwelijk mooi uit op de xbox one x. Paar potjes arcade gespeeld. Zag nog weinig mensen online. Hopelijk vanavond Mp testen.
Kan je nu al spelen ? hoef je niet te wachten tot 12 uur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:29:
[...]

Kan je nu al spelen ? hoef je niet te wachten tot 12 uur ?
Je kan nu al spelen indien je een EA Acces abbo heb. Kost volgens mij 5e voor een maand.

Net ook gewoon in kunnen loggen en alle instellingen alvast goed gezet.

Had gehoopt dat je de FOV kon aanpassen zoals in Battlefield 1 maar helaas -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Net potje Arcade gespeeld maar de full game installeert niet ondertussen? Blijft op 0% hangen na 15 minuten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
s0kkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:23:
Net potje Arcade gespeeld maar de full game installeert niet ondertussen? Blijft op 0% hangen na 15 minuten :(
Helemaal uitzetten en wachten tot hij geinstalleerd is. Als je hem niet volledig uit zet gaat dat van je 10 uur af. Zou zonde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Reefun schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:25:
[...]

Helemaal uitzetten en wachten tot hij geinstalleerd is. Als je hem niet volledig uit zet gaat dat van je 10 uur af. Zou zonde zijn :)
Ja ik deed net game repareren op Origin en nu haalt ie nog een paar GB binnen 8)7
Was in eerste instantie klaar maar nu opeens niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Kashyyyk is echt een geweldige map. Vooral de laatste fase in de Venator.

De campaign ziet er ook heel goed uit! Doen we alles dat inhoudelijk over de campaign gaat tussen [spoiler] tags?

EDIT: The Mos Eisley cantina + band is ook in de game. :)

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 08-11-2017 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
raiders schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:24:
De campaign ziet er ook heel goed uit! Doen we alles dat inhoudelijk over de campaign gaat tussen [spoiler] tags?
Gerne!

Speelt er al iemand op de gewone PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:19:
[...]

Gerne!

Speelt er al iemand op de gewone PS4?
PS4 heeft geen EA Acces dus dat gaat niet. PS4 spelers hebben dan pas vanaf Dinsdag acces als ze de elite trooper kit gepre-ordered hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Gisteren half uur sp en 2 mappen mp op mijn nieuwe OneX en het ziet er fantastisch uit. De SP is behoorlijk afwisselend en lijkt een spannend verhaal te hebben.
De MP maps vond ik eigenlijk wel wat klein met behoorlijke choke points. Ik speelde 40 player variant. Vandaag nog nogmaals kijken. Het heeft wel een hele mooi look en feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Als ik verschillende YT videos zo bekijk, dan is élke map dus geschikt voor verschillende modes? Een Starfighter Assault op Kamino zit ik nu zo te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb nog even Origin Access afgesloten en vanochtend voor het werk aan even de eerste SP missie gedaan. Kan nu al niet meer wachten om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Hier ook maar even een maand EA Acess afgesloten... Als ik nou die 10% korting krijg wanneer ik het spel online bestel ben ik allang tevreden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
M@cer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:51:
Hier ook maar even een maand EA Acess afgesloten... Als ik nou die 10% korting krijg wanneer ik het spel online bestel ben ik allang tevreden..
Me 2, pre-order gedaan met die 10% korting. Straks maar eens gaan proberen :) .
Worden de stats weer gereset na die 10 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
migeye schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:15:
[...]

Me 2, pre-order gedaan met die 10% korting. Straks maar eens gaan proberen :) .
Worden de stats weer gereset na die 10 uur?
Nope alles wordt meegenomen dus je kan direct verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
s0kkie schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:23:
[...]

Nope alles wordt meegenomen dus je kan direct verder :)
Ah top, dat scheelt alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Dus als ik het goed begrijp hebben Xbox en PC gebruikers deze 10 uur van via EA. PS4 users kunnen enkel eerder toegang krijgen via de Elite Trooper editie. Net als de Xbox gebruikers. Uiteindelijk trekken de Xbox gebruikers aan het langste eind?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Voor een ieder die al speelt d.m.v. de trial period. Het schijnt dat sommige unlocks nu express heel duur zijn. Darth Vader kost bijv. 80.000 credits, maar dit zou verlaagd gaan worden naar 10.000 credits zodra het spel uit is. Dus géén unlocks vrij spelen welke duurder zijn dan 20.000 credits omdat je anders jezelf spreekwoordelijk in de vingers gaat snijden.

De crates zouden als het goed is dezelfde prijs behouden (2400 credits dacht ik uit mijn hoofd?). Maar met een potje of 2 heb je dat zo alweer 'verdiend'. Plus nog eventuele challenges e.d. erbij zodat je alsnog relatief snel leveled.
EdwardK123 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:43:
Als ik verschillende YT videos zo bekijk, dan is élke map dus geschikt voor verschillende modes? Een Starfighter Assault op Kamino zit ik nu zo te kijken.
Voor Starfighter Assault zijn het sowiesow andere mappen daar deze in de ruimte afspelen. Maar kan goed zijn dat dezelfde mappen worden gebruikt voor verschillende gamemodi. Galactic Assault heb ik maar 2 potjes gedaan om wat credits te verdienen. 1x Theed en 1x Jakku.
TheBuddha schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:47:
Dus als ik het goed begrijp hebben Xbox en PC gebruikers deze 10 uur van via EA. PS4 users kunnen enkel eerder toegang krijgen via de Elite Trooper editie. Net als de Xbox gebruikers. Uiteindelijk trekken de Xbox gebruikers aan het langste eind?
Jep. Dat was ook al het geval met Battlefield 1. Sowiesow heeft Microsoft volgens mij een deal met DICE/EA.

Verder komt het puur door Sony dat er géén EA Acces achtig iets is. Sony wil dat zelf niet daar ze mensen willen pushen om Playstation Now te nemen.

Sony is ook de enige reden waarom er géén cross-platform beschikbaar is tussen XB1(X) en PS4.

[ Voor 24% gewijzigd door Reefun op 09-11-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Weet iemand of in de final release de mogelijkheid bestaat om te kiezen welke era je wilt spelen?

Dat ik bijvoorbeeld specifiek de clone era kan aanvinken wanneer ik MP wil doen? Dat mis ik een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Seal9 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:18:
Weet iemand of in de final release de mogelijkheid bestaat om te kiezen welke era je wilt spelen?

Dat ik bijvoorbeeld specifiek de clone era kan aanvinken wanneer ik MP wil doen? Dat mis ik een beetje.
De trial welke nu speelbaar is, ís gewoon de final release voor zover ik heb begrepen. Dus nee, je kan enkel uitkiezen welke speelmodus je wilt en dat is het.

Er zijn wel wát aanpas mogelijkheden met Arcade. Maar dan kies je meer op map en niet specifiek op een era.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ze maken het niet mogelijk om een era te kiezen omdat je na verloop der tijd gaat zien dat mensen alleen maar Clone Wars spelen omdat dat hun favoriete era is. En dat op die manier dan alle andere era's minder spelers / weinig servers hebben.
Reefun schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:49:
Voor een ieder die al speelt d.m.v. de trial period. Het schijnt dat sommige unlocks nu express heel duur zijn. Darth Vader kost bijv. 80.000 credits, maar dit zou verlaagd gaan worden naar 10.000 credits zodra het spel uit is. Dus géén unlocks vrij spelen welke duurder zijn dan 20.000 credits omdat je anders jezelf spreekwoordelijk in de vingers gaat snijden.

De crates zouden als het goed is dezelfde prijs behouden (2400 credits dacht ik uit mijn hoofd?). Maar met een potje of 2 heb je dat zo alweer 'verdiend'. Plus nog eventuele challenges e.d. erbij zodat je alsnog relatief snel leveled.
Ze willen waarschijnlijk niet dat spelers met de trial te veel voorsprong krijgen op de spelers die volgende week pas kunnen spelen. Ik bewaar voor nu in ieder geval mijn credits en ik kijk wel hoeveel het volgende week allemaal kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Hmm dat is wel jammer. Ik hoorde gisteren al meerdere mensen zeggen dat ze die optie missen omdat ze graag de clone wars willen spelen. Enig idee of EA/Dice wel van plan is om deze optie er in te doen met een update?

@raiders, ik kan me dat goed voorstellen vanuit EA/Dice maar zo blokkeer je wel de mogelijkheid voor spelers om die keuze te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
raiders schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:26:
Ze willen waarschijnlijk niet dat spelers met de trial te veel voorsprong krijgen op de spelers die volgende week pas kunnen spelen. Ik bewaar voor nu in ieder geval mijn credits en ik kijk wel hoeveel het volgende week allemaal kost.
Dat was de reden inderdaad.
Seal9 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:32:
Hmm dat is wel jammer. Ik hoorde gisteren al meerdere mensen zeggen dat ze die optie missen omdat ze graag de clone wars willen spelen. Enig idee of EA/Dice wel van plan is om deze optie er in te doen met een update?

@raiders, ik kan me dat goed voorstellen vanuit EA/Dice maar zo blokkeer je wel de mogelijkheid voor spelers om die keuze te maken.
Sowiesow snap ik niet veel keuzes van DICE. Begrijp me niet verkeerd, SW BF 2 is zeker vermakelijk. Maar er missen nog veel dingen. Server browser. Squad Systeem. Een command rose ala Battlefield.

Je kan geen eens een map kiezen met de MP. Je kiest enkel de modus en dan gaat hij direct zoeken voor je en wordt je in welke map dan ook gegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Reefun schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:58:
[...]Je kan geen eens een map kiezen met de MP. Je kiest enkel de modus en dan gaat hij direct zoeken voor je en wordt je in welke map dan ook gegooid :(
Dat is redelijk standaard bij shooters op launch. Komt vaak in de loop van de tijd verandering in. Dit lijkt me niet heel lastig in te bouwen dus ik vermoed dat dit een bewuste keuze is zodat iedereen elke map speelt in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
TheBuddha schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:08:
[...]

Dat is redelijk standaard bij shooters op launch. Komt vaak in de loop van de tijd verandering in. Dit lijkt me niet heel lastig in te bouwen dus ik vermoed dat dit een bewuste keuze is zodat iedereen elke map speelt in het begin.
Nog nooit mee gemaakt. Maar we zullen zien of het aangepast gaat worden.

In ieder geval begon ik gister avond met Theed met Galactic Assault en Fondor met Starfighter Assault. Beide genoeg gespeeld met de open beta dus die wou ik juist niet spelen. Maar goed. We zullen zien. Ik hoop dat ze het gaan aanpassen in ieder geval. Of iets van map vote gaan toevoegen. Want iedere keer dezelfde mappen spelen hoeft voor mij nu ook weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik heb eerder gezegd dat ik niet onder de indruk was van Xbox One X upgrade, dit neem ik terug. Het spel ziet er geweldig uit en is aanzienlijk scherper dan de orignele Xbox. Voor mij is dit het mooiste spel wat ik tot nu toe heb gezien.

Verder is Galactic Assault unbalanced as fuck. Games duren niet langer dan 10 minuten en ben in 10 potjes 1 keer in de 2de phase gekomen. Maps in GA vind ik weer typisch DICE met teveel choke points en te weinig vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
De game is nog niet uit maar we hebben de eerste informatie over season 1: The Last Jedi.

5 december moet je een kant kiezen: First Order of Resistance. En op basis daarvan kun je rewards verdienen als de faction die je gekozen hebt.

13 december komt de eerste content drop met Finn, Captain Phasma, nieuwe map(s) en een nieuwe mission voor de campaign. Deze krijgt dus ook post launch updates.

Hier is de link naar de post:
https://www.ea.com/games/...ast-jedi-season-is-coming

En hier een kalender met events:
Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/walrus/news-article-images/november/Seasons-Calendar-v12.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Vet! Ben benieuwd wat de missie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik hoop dat Grievous en Obi Wan snel komen als heroes :D Maar toch mooi dat de eerste content al is aangekondigd en dat er wat challenges e.d. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:11:
Ik hoop dat Grievous en Obi Wan snel komen als heroes :D Maar toch mooi dat de eerste content al is aangekondigd en dat er wat challenges e.d. zijn.
Ik denk dat Obi en Grievous komen in het tweede season samen met een Utapau map.

Een early model van Grievous schijnt zelfs al gevonden te zijn in de game files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:49
Alles lijkt er toch op te wijzen dat deze game de voorgaande Battlefront zal wegvagen. Gaat opgepikt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ik twijfel nog steeds tussen Battlefront en COD WW2. Erg lastig om te kiezen haha. Allebei zijn het supervette games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
De Falcon is nog steeds zwaar overpowered. Maar de one liners blíjven geweldig O+

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste