Apple stream gaat vloeiend tot nu toe
Worden jullie ook altijd zo kritisch op alles als je meepraat in een topic zoals deze?
blablabla, kmop man, 99% vd kijkers komt niet in je visitor center....
skip.
skip.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:10:
OVER 9000 TREES!

Over die 9000 bomen haha:

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Bah wat een lelijk voegen! kunnen ze geen mensen huren die wel vloeren kunnen leggen ?
is die presenter niet dezelfde die steve gebruikte bij de presentatie van de eerste iphone?
Bij mij alleen maar errors. Kijk nu maar via de iPad en AirPlay. Werkt verder ook prima.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:09:
Hier geen problemen met de Apple TV Event App. Prima stream en de ondertiteling loopt zelfs ook aardig mee.
Angela Merkel?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
probeer vraag en aanbod eensBlazeMuis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:10:
Iemand enig idee of de iPhone 6 hierna in prijs verlaagd gaat worden?
Die is geen CEOChester schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:10:
[...]
Panos Panay doet het toch flink beter dan Satya imo.
Heeft die het koud of zo in d'r jas ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
major boring snoozefest
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
nope werkt gewoon in edge win10StevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:07:
[...]
Nog speciale software geïnstalleerd? Quicktime ofzo?
Jaja, town squares....
pffff
pffff
Onderdeel van het concept geen verwarmingYucko schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:11:
Wel open shoesYucko schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:11:
A person who never made a mistake never tried anything new.
Angela heeft een vierkante watch om.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
beetje onbeleefd idd, misschien moet ze zo weer wegPBP schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:11:
Angela heeft nog niet eens de moeite genomen om haar jas uit te trekken
nog ruim 40 minuten tot de grote onthulling!
eerst van alles hoe awesome apple is
eerst van alles hoe awesome apple is
Zon kruisje is leuk, maar kan t ook religie neutraal houden!
Ja dat wordt dan maar een potje gamen tot dat t interessant wordt op de keynote..
EDGE:
Bij geavanceerde instellingen, alles wissen en het werkt!!!!
Bij geavanceerde instellingen, alles wissen en het werkt!!!!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Plaza is wel cool
Op Apple tv werkt de Apple events stream bij mij niet, maar wel via abc NEWS.
Verwijderd
Precies! Ik ga demonstreren voor religieneutrale kerken.LockeJohn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:12:
Zon kruisje is leuk, maar kan t ook religie neutraal houden!
Ongelofelijk wat een reacties hier langskomen zeg, het niveau zakt wel tot een minimum tijdens zo'n Keynote.
een FitbitDonstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:12:

Sjongejonge... cut the crap, ik moet om 2000 weg
Maar ik vraag me wel af of dit dan ook echt bijdraagt of nietVeeGee schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
Ongelofelijk wat een reacties hier langskomen zeg, het niveau zakt wel tot een minimum tijdens zo'n Keynote.
Echt, als je nu nog moet gaan uitleggen hoe geweldig je bent, dan ben je het misschien niet meer.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Dan ben je 17 jaar te laat.UltraSub schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
Dit gaat sowieso een lange keynote worden.UltraSub schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
We kunnen over-9000 referenties maken. Dat alleen is het waard.gekke-gerrit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
[...]
Maar ik vraag me wel af of dit dan ook echt bijdraagt of niet![]()
Nee joh, dat is zo'n iPod dingetje van een paar jaar geleden.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:12:
DOEI!Sluuz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
Ik ga dit topic ook maar ff skippen. Wat een gezeik zeg.
Windows 10 werkt bij mij niet.
MacBook Pro gelukkig wel, alleen kleiner scherm.
MacBook Pro gelukkig wel, alleen kleiner scherm.
Hoe kan ik via de link
https://www.apple.com/apple-events/september-2017/
op mijn ipad dit streamen naar de chromecast op mijn tv?
N fitbit een kruisje, nou nou hoezo zou ik bij haar shoppen ?
Ik voel me buitengesloten! en niet welkom!
Lijkt inderdaad een ander modelletje Apple Watch
Helaas wel, slowchat is prima, maar het niveau is nu extreem kansloos.VeeGee schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:13:
39
Verwijderd
Appleminati confirmed!Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:14:
Die stores beginnen op kerken te lijken, is Apple dan toch een religie?
RZA?
Die is lekker bezig. Ook al bij Chipotle
Die is lekker bezig. Ook al bij Chipotle
1-2 uurNvO_91 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:14:
hoelang duurt deze keynote?
Zit lekker van die houten blokken.
Jongens, natuurlijk is het nu geblaat hier, dat doen ze bij Apple momenteel ook.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Tot morgen ochtend.NvO_91 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:14:
hoelang duurt deze keynote?
Zo te zien gaat Apple een iPhone5C'tje doen met de Watch.
Hebben jullie ook al zoveel zin in de verhalen over programmeren en onderwijs die het komende halfuur nog komen?
Ander? Nee hoor is de edition van vorigjaar.Novarion schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:14:
Lijkt inderdaad een ander modelletje Apple Watch
Mwaj leuk hoor die projecten maar misschien eerder iets doen om je productie clean te krijgen.
Dit is gewoon de keramieke versieNSG schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:15:
Zo te zien gaat Apple een iPhone5C'tje doen met de Watch.
Check gewoon de YouTube Livestreamsdieter0901 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:14:
Hoe kan ik via de link
Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:38:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vxB421JHqj0]
Livestream (ook voor Chromecast)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Mijn hemel wat een bla bla bla jada jada jada. Komt er nog iets interessants?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Die afstandsbediening voor het scherm is duidelijk niet ontworpen door Jony Ive, wat een lelijk ding.
5 story atrium, so the muslim terrorists can blow it up.
Kijk daar in parijs/milaan kunnen ze wel vloeren leggen! mooi!
dat geklap uit die zaal....echt ik krijg dan jeuk op plekken waar ik het bestaan niet eens vanaf wist
Dat is haar walkie-talkie voor als ze de tekst vergeet.TlighT schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:16:
Die afstandsbediening voor het scherm is duidelijk niet ontworpen door Jony Ive, wat een lelijk ding.
Is altijd hoor@r!k schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:16:
Mijn hemel wat een bla bla bla jada jada jada. Komt er nog iets interessants?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Dat zijn medewerkers.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:17:
dat geklap uit die zaal....echt ik krijg dan jeuk op plekken waar ik het bestaan niet eens vanaf wist
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helemaal wanneer de prater een stilte laat vallen en een applaus verwacht, die vervolgens uit blijftGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:17:
Oeh, die Chicago Store is wel dope
Die lekker matig betaald krijgen.
Is die Angela niet gewoon de zus van Tim? Zelfde mond, blik en gemaakte enthousiasme.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Klap jij ook als je collega aan het woord is?
Dat vind ik altijd een geniet momentjeFamous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:17:
[...]
Helemaal wanneer de prater een stilte laat vallen en een applaus verwacht, die vervolgens uit blijft
Of dat ge "WOOOEH", is daar een vent voor ingehuurd want dat hoor je elke keynote telkens 1 vent doen.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:17:
Dat hoort natuurlijk bij het kijken van een Apple Event, lekker traditioneel.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:17:
De nieuwe iPhones moeten wel duur worden, al die nieuwe gebouwen kosten een vermogen om te bouwen xD
213k inmiddelsBlazeMuis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:06:
[...]
De YouTube stream die ik aan t kijken was is behoorlijk schokkerig.. 100k viewers heeft die stream, like wut?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
In Noord-Korea klappen ze harder.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wel een grote trampolines om hun fabrieken heen

too harsh??
Leuk, maar misschien ook eens n keer eerlijk belasting betalen Apple ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.