Eh...op zowel Windows 10 (met Edge) als de iPad werkt het niet. Zit nu via een Youtube stream te kijken...WTF
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
same problem hereRivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:00:
WTF Apple Events app op de Apple TV werkt niet?!
Ff airplay met je phone naar atvRivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:00:
A person who never made a mistake never tried anything new.
Geen tafeltje voor je MacBook in deze zaal?
Raar, werkt hier zonder problemen (zit wel al sinds 18:30 te wachten) op de ATV3Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:00:
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hopelijk showen ze dit jaar weer een random video clip van een artiets.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Stream in safari op macbook doet niets. IPAD lijkt wel te werken
Stream hokt en stoot om de 10 seconden. meer mensen last van?
Geen issues hier op Apple TVgrote_oever schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
Verwijderd
Yep. Zal wel niks aan te doen zijn. En nu is het geluid weggrote_oever schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 19:02 ]
Nu maar AirPlay vanaf MacBook naar Apple TV. De app op de Apple TV werkt dus niet. Klote.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hee de deurbel, pizza time. Mooi op tijd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
mooie piano muziek nu, dit kan ik appricieren
https://p-events-delivery...asdfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8grote_oever schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
JobsLockeJohn schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
wie is dit ?
Stream loopt hier perfect op Windows 10 met Edge
Mijn voordeur staat op een kier en dat weet die alDonstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:02:
Hee de deurbel, pizza time. Mooi op tijd
Zucht Macbook werkt, niet Windows met Edge werkt niet, iPhone werkt niet en YouTube is crap.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jij hebt echt altijd problemen met alles eh, haha!!Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:03:
Zucht macbook werkt niet Windows met Edge werkt niet iPhone werkt niet en YouTube is crap.
The man met zijn fleece vest
[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 12-09-2017 19:04 ]
Zo hij is oprecht emotioneel.
Oké. Doei.Apple Special Event. September 12, 2017.
The first-ever event at the Steve Jobs Theater.
Your browser doesn’t support live streaming of the event.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Airplay vanaf ios device naar atvGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:04:
voor mensen met een ATV hoe haal ik die irritante Engelse subtitles weg?
Misschien was zijn pizza te laat.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:04:
Naar boven en dan select vasthouden .. en OFF selecterenGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:04:
voor mensen met een ATV hoe haal ik die irritante Engelse subtitles weg?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hij denkt vast aan al de $$$ die die gaat maken.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:04:
zou ik ook tranen van krijgen als ik dat mocht meemaken
Prachtige intro met een ontroerde Tim Cook
thanks!Yucko schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:04:
[...]
Naar boven en dan select vasthouden .. en OFF selecteren
Tim zn apple watch is nog niet te zien
verborgen achter zn fleece
verborgen achter zn fleece
[ Voor 26% gewijzigd door LockeJohn op 12-09-2017 19:05 ]
Hmm, stream werkt niet in Edge op W10, meer mensen last van?
De mijne was op tijd, mocht je het gemist hebben
Lees eens boven jeStevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:

Toch heeft Tim Cook gewoon niet DE uitstraling voor een CEO. Wat vinden jullie?
[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 12-09-2017 19:06 ]
Hier welStevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
Nope. Nooit gevonden ook.alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
bij mij inderdaad ookStevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
Bij mij ook niet, maar na een keer CTRL+F5'en wel.StevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
https://p-events-delivery...asdfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8StevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
werkt prima hier
of heb je toevallig een android telefoon op je bureau liggen dan weet je het al
Via VLC heb ik idd hokjes en stootjes.. maar niet via apple.comVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:02:
[...]
Yep. Zal wel niks aan te doen zijn. En nu is het geluid weg
De YouTube stream die ik aan t kijken was is behoorlijk schokkerig.. 100k viewers heeft die stream, like wut?
Same here. Maar werkt goed zo met airplayRivanov schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:02:
Nu maar AirPlay vanaf MacBook naar Apple TV. De app op de Apple TV werkt dus niet. Klote.
NOSIG
Nope, net m'n boekhouder met een kekke bril. Hij praat ook veel te langzaam en vlak, net als m'n boekhouder.alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
echt cool die work place, maar misschien ook iets doen aan de toestanden bij Foxcon waar je je spullen laat maken. Die netten langs t gebouw zodat mensen geen zelfmoord plegen is natuurlijk n beetje sad. #sad
In DE zijn ze vaak ook wat gezetten, bierbuikje.alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
edge werkt niet
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
hier wel!Erw schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:07:
edge werkt niet
Ach, als hij echt goed is in z'n werk, wat maakt het dan uit.alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:05:
Helaas haperende stream in VLC, YouTube: Apple Keynote - 'Let's meet at our place' september 12th... werkt wel naar behoren jammer van de kwaliteit.
Blabla global warming because billions of Apple chargers.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik heb vanaf ipad naar atv airplay kraak helder beeldAlexknl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:07:
Overal waar ik kijk blijft de Apple TV stream toch het allerbeste
Nog speciale software geïnstalleerd? Quicktime ofzo?
Ik zou zo geloven als die dat was vroeger.tomas123 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:07:
hij lijkt wel een pastoor
Een goede CEO is niet per definitie een goede spreker op grote events. Het is een extra en speciale gave die Jobs had en bijvoorbeeld Satya Nadala ook heeft.
open your farts to this important effort.
Haters everywhere but I don’t really care
Wel altijd ff aandacht voor wat er gebeurt in de wereld, netjes.
Bensimpel
Positieve meneer
over 2 uurtjes word pas de echte Iphone aangekondigd
* Bensimpel gaat nog even popcorn maken
* Bensimpel gaat nog even popcorn maken
😆 - Denk ook eens om ;)
Had verwacht dat iedereen op sint maarten de iphone 8 ging krijgen.
Echt, Siri heeft betere intonatie.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:09:

Zolang het geen X is, geen probleem.Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:09:
Anders blijft er niets over voor pre-orders..
ze hebben de overige iphone 7 voorraden al geplunderdNieuwevolger schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:09:
Verwijderd
Please donate... vervolgens een gebouw laten zien wat voor een beetje tech producten voor miljarden is gemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 19:09 ]
Net verse Win 10 install hiero.StevoMark10 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:07:
[...]
Nog speciale software geïnstalleerd? Quicktime ofzo?
Edge werkt out of the box
Hier geen problemen met de Apple TV Event App. Prima stream en de ondertiteling loopt zelfs ook aardig mee.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Panos Panay doet het toch flink beter dan Satya imo.PWM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:08:
Een goede CEO is niet per definitie een goede spreker op grote events. Het is een extra en speciale gave die Jobs had en bijvoorbeeld Satya Nadala ook heeft.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
meanwhile in de fabrieken in china............
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nou ik vond die voegen van net niet aan te zien Tim!
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.