[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jt2OHQh0HoQ]
10 jaar alweer.
10 jaar alweer.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 17:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 17:20 ]
Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die alleen de keynote kijken leuk vinden maar absoluut geen ambitie hebben om een nieuwe iPhone te gaan kopen?
Ja, en ik heb al eerder uitgelegd waarom.Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die alleen de keynote kijken leuk vinden maar absoluut geen ambitie hebben om een nieuwe iPhone te gaan kopen?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Openingspost. Apple streamt zelf live en dus sowiezo in het Engels.Inhumanous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:27:
Is er een engelse stream vanavond die ik of in me browser kan kijken of op mijn PS4 browser ?
Ja.jordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:22:
Is de Apple Nederland site al offline geweest? Ik zag vanmiddag rond twee uur iets voorbijkomen op Twitter dat de Apple site dicht lag, maar nu zijn ze allebei weer open. Geen idee hoe ze dat doen eigenlijk, drukken ze tijdens de keynote gewoon op een knopje en dan staat de pagina met alle info online?
Er staat nog steeds een kopje 'nieuw' bij iPhone 7 trouwens, zo nieuw vind ik die telefoon niet echt meer.
Hier gewoon down, hoor..jordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:22:
Is de Apple Nederland site al offline geweest? Ik zag vanmiddag rond twee uur iets voorbijkomen op Twitter dat de Apple site dicht lag, maar nu zijn ze allebei weer open. Geen idee hoe ze dat doen eigenlijk, drukken ze tijdens de keynote gewoon op een knopje en dan staat de pagina met alle info online?
Er staat nog steeds een kopje 'nieuw' bij iPhone 7 trouwens, zo nieuw vind ik die telefoon niet echt meer.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
De websites doen het ja, maar je kunt niks bestellen. De Store is offline.jordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:32:
[...]
Vreemd, ik kan allebei de sites nog gewoon bekijken, ook de iPhone en Watch pagina.
[afbeelding]
Sh*t, bijna de zwoele stem Jony Ivy vergeten.jordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:31:
Oja, voor de mensen met Twitter die vanavond ook nog Twitter gaan volgen, volg zeker even Not Jony Ive. De humor moet je ding zijn en hij heeft ook mindere tweets, maar ook veel leuke. Vooral hoe hij op de actualiteiten rond Apple inspringt met gifjes enzovoort vind ik hilarisch.![]()
Maar dat zal niet voor iedereen gelden waarschijnlijk. Nog 1,5 uur.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Is ook niet een officiële streamPurple Dolphin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:35:
Jammer dat de youtube stream 720p is. Ik zou als Apple zijnde een product dat in 4k kan filmen willen presenteren op een stream die minstens 1080p aanbiedt. Maar gezien de belangstelling zal dat in de praktijk niet zo makkelijk zijn als ik denk
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat Apple zelf in de beschrijving zet dat dit het event van de iPhone 8 en iPhone X gaat worden.
Gewoon AppleTV aanzwengelen => 1080p.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[ Voor 61% gewijzigd door loekf2 op 12-09-2017 17:43 ]
Absoluut een topper!jordiv30 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:31:
Oja, voor de mensen met Twitter die vanavond ook nog Twitter gaan volgen, volg zeker even Not Jony Ive. De humor moet je ding zijn en hij heeft ook mindere tweets, maar ook veel leuke. Vooral hoe hij op de actualiteiten rond Apple inspringt met gifjes enzovoort vind ik hilarisch.![]()
Maar dat zal niet voor iedereen gelden waarschijnlijk. Nog 1,5 uur.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
[ Voor 6% gewijzigd door Splinter Cell op 12-09-2017 17:54 ]
Youtube wel.Splinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:54:
Blijf het kinderachtig vinden dat de live streams niet gewoon werken onder FireFox of Chrome.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Het moet haast wel maar je zou zeggen dat het bouwkundig qua veiligheid niet mag.Rannasha schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:37:
[...]
Die verlichting zal niet bijzonder veel stroom vragen, dus ergens 1 kabel tussen twee staande glasplaten stoppen (en dit netjes wegwerken met wat kit) is waarschijnlijk voldoende om het hele plafond van stroom te verzien.
Verwijderd
is al een paar keer voorbijgekomenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:10:
Ha mensen, hebben we al een link voor de livestream die ik kan openen in VLC? Ben wel benieuwd.
Elect a clown, expect a circus.
Zoekfunctie?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:11:
[...]
Alleen kan ik hem niet zienMisschien een idee om 'm in de topicwarning te zetten?
Check ook Youtube, daar zullen ook wel wat streams actief wordenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:11:
[...]
Alleen kan ik hem niet zienMisschien een idee om 'm in de topicwarning te zetten?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
alstublieft https://p-events-delivery...asdfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:11:
[...]
Misschien pas om 19:00?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:13:
[...]
Thanks! Wel vreemd dat 'ie het in VLC nog niet doet, maar misschien is het nog te vroeg.
Youtube ?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:13:
Is het ook ergens live te zien met een Android telefoon?
Verwijderd
Meestal zenden ze eerder ook al wat uit, toch? In elk geval een achtergrond met muziek, dacht ik.
Ja pas 15 min van te vorenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:15:
[...]
Meestal zenden ze eerder ook al wat uit, toch? In elk geval een achtergrond met muziek, dacht ik.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Publiek erbij, uiteraard met een macbook op schootVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:15:
[...]
@live.theverge.comWe're still in line, btw. The Steve Jobs Theater atrium continues to feature ambient music that is so relaxing, you're worried something is going to happen to you at any moment because nothing is supposed to be this nice in the world, and therefore you are in mortal danger.
Kijken wat je er voor terug krijgt dan. Scheelt weer bijbetalenGeert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:19:
Geekbench iPhone X ''uitgelekt''. Het ding is onderhand sneller geworden dan m'n auto
http://www.slashleaks.com...h-with-3gb-ram-and-ios-11
Tesla M3LR '21
Mwah. Ik vind het meer jammer dat ze niet eens wat nieuwe kleuren proberen behalve variaties op goud en grijs.Maart1992 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:20:
Waar ik me aan irriteer is de kleurkeuze van Apple op dit moment. Stel je hebt een space grey macbook, dan wil je daar toch ook een space grey iPhone bij of niet? Ik heb zelf nog de late 2015 macbook maar als ik een telefoon in dezelfde kleur zou kunnen krijgen had ik dat volledig gedaan! Wat vinden jullie?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Zag hem net ook verschijnen op Twitter. Beetje kleurloos lijkt het allemaal ja.
De groepsdruk is real!Bensimpel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:23:
Ben niet echt een Apple fan (foei), maar toch kijk ik straks de stream mee, heb ik ook wat te vertellen aan mijn collega's morgen
[ Voor 28% gewijzigd door Jackson6 op 12-09-2017 18:26 ]
Kan iemand mij uitleggen waar die AX chip toch voor staat als de volgende A chip in de iPhone die een paar maanden later komt toch weer krachtiger is?Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:19:
Geekbench iPhone X ''uitgelekt''. Het ding is onderhand sneller geworden dan m'n auto
http://www.slashleaks.com...h-with-3gb-ram-and-ios-11
[ Voor 11% gewijzigd door Jeffrey88 op 12-09-2017 18:25 ]
niet van die moeilijke vragen stellen....ben nog aan het etenJeffrey88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:24:
[...]
Kan iemand mij uitleggen waar die AX chip toch voor staat als de volgende A chip in de iPhone die een paar maanden later komt toch weer krachtiger is?
Ik dacht dat het tot de air 1 nog echt toegevoegde waarde had, maar de laatste 3 keer zie ik er niks van
Is er een manier om deze link rechtstreeks naar m'n Chromecast te krijgen? Ik probeer net sinds lange tijd mijn ATV 3 aan te zetten maar die geeft geen enkel teken van leven... Ik heb Videostream en dat werkt met bestanden via de Chromecast prima, maar ik kan nergens vinden of ik 'm ook een link kan voerenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:13:
[...]
Thanks! Wel vreemd dat 'ie het in VLC nog niet doet, maar misschien is het nog te vroeg.
Verwijderd
Bestaat VLC niet voor de Chromecast?BobB schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:29:
[...]
Is er een manier om deze link rechtstreeks naar m'n Chromecast te krijgen? Ik probeer net sinds lange tijd mijn ATV 3 aan te zetten maar die geeft geen enkel teken van leven... Ik heb Videostream en dat werkt met bestanden via de Chromecast prima, maar ik kan nergens vinden of ik 'm ook een link kan voeren
Als je ook een Mac hebt kan je dit gebruiken: https://github.com/insidegui/AppleEventsBobB schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:29:
[...]
Is er een manier om deze link rechtstreeks naar m'n Chromecast te krijgen? Ik probeer net sinds lange tijd mijn ATV 3 aan te zetten maar die geeft geen enkel teken van leven... Ik heb Videostream en dat werkt met bestanden via de Chromecast prima, maar ik kan nergens vinden of ik 'm ook een link kan voeren
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 8% gewijzigd door nwnc op 12-09-2017 18:34 ]
Thanks! Ik heb net via Google Chromecast Link gevonden. Lijkt het prima te doen!MelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:31:
[...]
Als je ook een Mac hebt kan je dit gebruiken: https://github.com/insidegui/AppleEvents
Verwijderd
Ah ja, even kijken hoe de geforceerde politieke correctheid dit keer vormgegeven wordt! Ben benieuwd of een of andere surferchick weer een verhaal mag doen over hoe goed Apple Fit haar helpt bij het surfen. Maar ze mag niet te mooi zijn, want dan is het seksistisch.swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:32:
Kijken welke topvrouwen er vanavond op het podium staan.
Ijustine zit in ieder geval in het publiekswv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:32:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo te zien is Phil in stemmig groen vandaag en untucked:swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:22:
Oeh live vanuit de tweede kamer
Waarschijnlijk komt er sowieso een vrouw om over de Apple TV 5 te praten. Misschien komen er een aantal vrouwen wat nieuwe apps showen voor de iPhone 8. En ik verwacht dat voor de Apple Watch Willem Alexander weer aanwezig is oftewel Kevin Lynch.swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:32:
Ik verwacht eigenlijk ook wat ARKit demo's .. of eigenlijk flinke push voor AR, toch de belangrijkste feature voor iOS11.mprkooij schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:36:
[...]
Waarschijnlijk komt er sowieso een vrouw om over de Apple TV 5 te praten. Misschien komen er een aantal vrouwen wat nieuwe apps showen voor de iPhone 8. En ik verwacht dat voor de Apple Watch Willem Alexander weer aanwezig is oftewel Kevin Lynch.
[afbeelding]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik wacht al jaren op een blauwe iPhonePhusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:22:
[...]
Mwah. Ik vind het meer jammer dat ze niet eens wat nieuwe kleuren proberen behalve variaties op goud en grijs.
Die geruchten gingen best een tijdje.
Twitch ff zoeken en die naar chrome sturen?BobB schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:29:
[...]
Verwijderd
Mwah, het goede voorbeeld... ik ben persoonlijk van mening dat als iemand op de juiste plek zit en zijn werk goed doet, het absoluut niet zou moeten tellen of 'ie dik, dun, gehandicapt, homo, transgender, zwart of geel is. Ik heb helemaal niks met homoquota in bedrijven.swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:39:
Overigens geen problemen met vrouwen aan de top, maar het komt inderdaad duidelijk geforceerd over. Wat je overigens ook weer kunt vertalen naar 'als Apple zijnde proberen wij het goede voorbeeld te geven'.
Thanx, je weet zeker dat die werkt voor Chromecast?
Gewoon ff testen....het is gewoon een YouTube stream, dus dat werkt gewoon met Chromecast.alwaysleft schreef op Tuesday 12 September 2017 @ 18:42:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Dat is waar het internet voor gemaakt is: om alles niet serieus te nemenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:42:
Ik moet altijd zo lachen, bij youtube livestreams zoals vandaag, dat er ALTIJD mensen zijn die ascii penissen & swastikas spammen. Waar het ook over gaat... I love the internet.
Of hij blijft werken weer ik niet, maar hij draait nu al ongeveer 10 minuten zonder hapering of andere gekkigheidalwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:42:
[...]
Retina X? Retina Pro?Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:24:
[...]
De groepsdruk is real!
Grapje..
Het enige waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is hoe ze het OLED scherm gaan noemen... en dan vervolgens het zo weten te draaien dat het beter is dan OLED zelf.
Retina Black? Retina Plus? Dark Retina?
Hij is live!Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:44:
Geeft iemand een gil als de keynote live gaat op atv kan ff mijn hamburgers omdraaien
Ergens een 4k stream eigenlijk of doet Apple daar niet aan?
Nee hoor
Pas als de 4K AppleTV is aangekondigd natuurlijk.Phusebox schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:45:
[...]
Ergens een 4k stream eigenlijk of doet Apple daar niet aan?
https://p-events-delivery...asdfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:46:
[...]
Nee hoorstaat zwart beeld met bekijk evenement live om 10:00
Ik zie op Youtube een Apple countdown hoor.. met vage hiphop op de achtergrondNick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:46:
[...]
Nee hoorstaat zwart beeld met bekijk evenement live om 10:00
[ Voor 15% gewijzigd door loekf2 op 12-09-2017 18:47 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Op atv nog nietloekf2 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:47:
[...]
Ik zie op Youtube een Apple countdown hoor.. met vage hiphop op de achtergrond
Pfftt... wat een hype, vorig jaar was zzooooooooooooooooooooo slecht met de iPhone 6S^2
Youtube is geen officiele stream.loekf2 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:47:
[...]
Ik zie op Youtube een Apple countdown hoor.. met vage hiphop op de achtergrond
Pfftt... wat een hype, vorig jaar was zzooooooooooooooooooooo slecht met de iPhone 6S^2
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
https://www.iculture.nl/nieuws/apple-letter-x/Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:48:
Ik zie trouwens geen reden waarom de nieuwe iPhone niet gewoon de iPhone Pro gaat heten, apple heeft zowat in elke productcategorie een ''pro''. IPhone X klinkt niet echt ''Apple''.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Om 13:37 toch?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:49:
Hoe laat begint het nou ook al weer.
X = tien jarig jubileum ?Mschrijver88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:48:
Ik zie trouwens geen reden waarom de nieuwe iPhone niet gewoon de iPhone Pro gaat heten, apple heeft zowat in elke productcategorie een ''pro''. IPhone X klinkt niet echt ''Apple''.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq