My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
niet liegen jij, jij bent al geruime tijd ere lid van De Gonny Fanclub.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:17:
[...]
Haha hier nog een. Zo slecht geschreven allemaal.
kom op, geef 't toe!

Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:17:
[...]
Haha hier nog een. Zo slecht geschreven allemaal.
A person who never made a mistake never tried anything new.

[ Voor 85% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 15:24 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
ah okay thanks...zat al te speuren op www.stichtingzonnebloem.nl
Scoop Scoop Scoop.
39
ga er maar niet vanuit....
We hebben het hier wel over het bedrijf ''we-want-all-of-your-money'' a.k.a. Apple Inc.
Die komen met een wireless charger, alleen verkrijgbaar bij Apple zelf
Ik vind Blush Gold vergelijkbaar met iets wat ik vaak na een avondje Chinees produceer.Fietsbel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:30:
Ben zelf erg benieuwd naar de gold/brons versie van de iphone X , de gouden variant van de iphones verschillen nogal per itteratie en in het echt ziet het er altijd weer wat anders uit t.ov. de foto's.
Waarom logisch? Die Qi-standaard is er juist voor dat alles met elkaar werkt. De enige reden is om extra monnies te verdienen.Toch lijkt het logisch dat Apple op zijn minst een MFi-certificering voor dit soort draadloze opladers vereist, waardoor dus niet die ene goedkope lader uit China met de iPhone X en iPhone 8 werkt.
[ Voor 30% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 15:34 ]
Dat is inderdaad ook mijn idee.. Al zou het wel tof zijn natuurlijk! Wie weet later, net zoals dat veel fabrikanten nu lightning spul mogen maken met toestemming van apple.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:31:
[...]
ga er maar niet vanuit....
We hebben het hier wel over het bedrijf ''we-want-all-of-your-money'' a.k.a. Apple Inc.
Die komen met een wireless charger, alleen verkrijgbaar bij Apple zelf
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Harmen Siezen?
Verder een beetje flauw die iCulture bashing hier. Ze mikken duidelijk op een andere doelgroep dan Tweakers en dat doen ze prima.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Heb er helemaal niks mee.
Mijn zus (37) en vader (64) hebben zon magnetisch opladertje, in de telefoon heb je de lightning ding zitten en daar kan je dan een magnetisch kabeltje op klikken.
Ik heb hem altijd in bed liggen aan de oplader, moet ik wel iets hebben wat in de iPhone blijft en blijft laden.
Zon magnetisch kabeltje of draadloos opladen zou voor mij niet werken

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
een zuigende iPhone X?Chester schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:34:
Ik hoop dat het teleurstellend wordt en de iPhone X gaat zuigen, zodat ik em niet hoef te bestellen
nou, dan kan mijn Siemens 2000 Watt stofzuiger(ideaal voor huisdieren haren overigens) eindelijk de deur uit!!
Reken er maar niet op, op de oordopjes na is niks uitwisselbaar met hardware van een andere fabrikant.
Ik laad mijn telefoon gewoon op wanneer ik slaap, snap die noodzaak ook niet zo voor een draadloze oplader.Famous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:34:
[...]
Heb er helemaal niks mee.
Mijn zus (37) en vader (64) hebben zon magnetisch opladertje, in de telefoon heb je de lightning ding zitten en daar kan je dan een magnetisch kabeltje op klikken.
Ik heb hem altijd in bed liggen aan de oplader, moet ik wel iets hebben wat in de iPhone blijft en blijft laden.
Zon magnetisch kabeltje of draadloos opladen zou voor mij niet werken
Dan werken de volumeknoppen nog steeds niet.Jeffrey88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:36:
[...]
Reken er maar niet op, op de oordopjes na is niks uitwisselbaar met hardware van een andere fabrikant.
[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 12-09-2017 15:38 ]
Oh jawel, zolang het maar een MFI certificaat heeftJeffrey88 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:36:
[...]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
En hoe vaak hebben dat moeten horen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dat zei ik net ja dat radio 2 interview verschrikkelijk!NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:14:
[...]
Mochten mensen zich nog willen irriteren, luister hier.
[...]
Jean-Paul.

Wij mogen toch een mening hebben? Alles wat negatief is wil je niet lezen, dan ben je echt de perfecte iCulture-lezer.pdavie2311 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:39:
Vind het ook een beetje gemakkelijk om iCulture te bashen hier..Laat ze lekker! Kwam daar eerder veel en veel aan gehad..Idd andere doelgroep!
En ik ben benieuwd of ze wat aan de accu duur van de Watch hebben kunnen doen.
Tim denkt 'wie is dit Hollands vrouwke?'
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Een mening mogen we hier kwijt, zo ook deze. En door.pdavie2311 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:39:
Vind het ook een beetje gemakkelijk om iCulture te bashen hier..Laat ze lekker! Kwam daar eerder veel en veel aan gehad..Idd andere doelgroep!
Haha we hebben hier inderdaad de doelgroep te pakkenNotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:42:
Wij mogen toch een mening hebben? Alles wat negatief is wil je niet lezen, dan ben je echt de perfecte iCulture-lezer.
BrrrrrrSplinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:49:
[...]
Voor de liefhebbers.![]()
http://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/242679/12-09-2017
@ 1.29:51

van de rillingen ga ik spontaan andere dingen typen
In het kader "vooruit lopen op zaken" wordt er echt over vanalles gesproken op de radio die nog helemaal niet bevestigd zijn. Ik vind dat wel "gevaarlijk". Maar dan ook in de zin dat ik straks weer maanden bezig mag zijn om al die mythen weer te ontkrachten.
[ Voor 40% gewijzigd door Mar.tin op 12-09-2017 15:57 ]
Told yaMar.tin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:55:
[...]
BrrrrrrWat een matige review matig interview
offtopic:
van de rillingen ga ik spontaan andere dingen typen
Apple heeft vast wel weer een klapgroepje ingehuurd.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:04:
heb nog niemand gehoord over de komst van de Animoji's. Geloof dat dat toch wel de hele zaal plat krijgt vanavond.
Ongetwijfeld een applaus daarvoor.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:04:
heb nog niemand gehoord over de komst van de Animoji's. Geloof dat dat toch wel de hele zaal plat krijgt vanavond.

3 , 2 , 1 KLAPPUHHHHHNotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:05:
[...]
Apple heeft vast wel weer een klapgroepje ingehuurd.
Hoezo ? MrMMC doet alle codecs in software omdat tvOS geen APIs heeft om de hardware H.264 codec te kunnen gebruiken. Dit gaat in tvOS 11 anders zijn. Met de twee Swift cores in de A8 (ATV4) kun je prima 1080p H.264 decoden tot 20-25 Mbps. H.265 tot 720p en een "redelijke bitrate". Dus bv. Plex is niet nodig, tenzij je natuurlijk je 4K H.265 Blu-ray rips (Brein alert) wilt afspelen op een ATV4.....Noxa schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:43:
De nieuwe iPhone maakt mij nou niet echt wild enthousiast. Ik ben meer geïnteresseerd in de Apple tv. Ik ben heel benieuwd of het apparaat met een krachtige processor zelf kan gaan decoden. Dit in tegenstelling tot zijn voorgangers.
En ik ben benieuwd of ze wat aan de accu duur van de Watch hebben kunnen doen.
Als de ATV5 3-cores + 3 low-power cores (A10X) gaat bieden moet zeker meer mogelijk zijn.
Komt bij dat de A10X hardware decoding/encoding voor H.265 aan boord heeft.
(Infuse doet trouwens zelfde als MrMMC, weet niet 100% zeker of daar FFMPEG gebruikt wordt)
EDIT: man, oh man, luie amerikanen. De live blogs van The Verge, Arstechnica en Engadget gaat zo te zien pas rond zes uur live. Kan niet wachten op de eerste beelden van de Apple Campus en het nieuwe ondergrondse theater.
[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 12-09-2017 16:09 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
#DTV
Ik weet jou mening natuurlijk al maar ik vind dat best geinig eigenlijk.Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:04:
Je hoeft het niet te gebruiken en dat zal ik ook niet vaak doen maar de optie is er.
Ik vind bv het sturen van vuurwerk ook geinig. Vooral als het totaal niet aansluit op het bericht.
Ooh en omdat het zo heerlijk klikt op de iPhone 7.
Nee.Splinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:08:
Zal de nieuwe LTE Apple Watch er eindelijk voor zorgen dat Phil Schiller zijn zwembanden kwijtraakt?
#DTV

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Prachtig gebouw, zou alleen niet graag schoonmaker zijn daar
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Voor de Phil watchers, dit is Phil "tucked":

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik ben sowieso niet graag schoonmaker.Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:12:
[...]
Ik zou alleen de afdeling met nieuwe producten schoonmaken.
Haha het TestlabNotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:17:
[...]
Ik zou alleen de afdeling met nieuwe producten schoonmaken.
Apple laat gewoon wat Chinezen overkomen uit die Foxconn moordfabrieken.Kecin schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:12:
[...]
Well, that escalated quickly!Splinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:18:
[...]
Apple laat gewoon wat Chinezen overkomen uit die Foxconn moordfabrieken.

Ah, dat verklaart dat Foxconn een nieuwe fabriek in de Verenigde Staten gaat bouwen. Ben benieuwd of daar dan ook anti-zelfmoord-netjes aan worden gemonteerdSplinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:18:
[...]
Apple laat gewoon wat Chinezen overkomen uit die Foxconn moordfabrieken.
Wtf portable ipadMelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:29:
Benchmarks zijn ook op Geekbench verschenen. Score is hoger dan een 13-inch MacBook Pro 2017
Siri light onTom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:32:
[...]
Iemand die weet hoe er stroom gaat naar die verlichting in het plafond?
Waarschijnlijk gewoon door die zwarte kieren tussen die glasplaten in.Tom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:32:
[...]
InductieTom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:32:
[...]
Ik wil ook wel zo een iPhone 10 hebben zo een paar jaar voor de massaproductie wordt opgezet.Splinter Cell schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:49:
[...]
Voor de li5efhebbers.![]()
http://www.nporadio2.nl/gemist/uitzending/242679/12-09-2017
@ 1.29:51
Leuk die mensjes van Iculture...

[ Voor 64% gewijzigd door Jeffrey88 op 12-09-2017 16:37 ]
Die verlichting zal niet bijzonder veel stroom vragen, dus ergens 1 kabel tussen twee staande glasplaten stoppen (en dit netjes wegwerken met wat kit) is waarschijnlijk voldoende om het hele plafond van stroom te verzien.Tom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:32:
[...]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Tom schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:32:
[...]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Met universele QI laders, een stuk op 3000.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Wacht eerst nou maar eens af.MelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:29:
Benchmarks zijn ook op Geekbench verschenen. Score is hoger dan een 13-inch MacBook Pro 2017
https://browser.geekbench.com/v4/cpu/3967901
Zal er rond 18:00 nog een berg aan lek info rond gaan was andere jaren ook zo toch?

Ja zoveel is er niet meer te lekken maar toch
[ Voor 71% gewijzigd door Nick25 op 12-09-2017 16:40 ]
Vorig jaar tweette Apple al aan het begin van de keynote een afbeelding van de iPhone 7 te vroeg. Zal ze niet nog een keer gebeurenNick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:38:
ik vermaak me hier nog wel even tm 19:00
Zal er rond 18:00 nog een berg aan lek info rond gaan was andere jaren ook zo toch?
Ja zoveel is er niet meer te lekken maar toch![]()
Aah zoiets was het ja en er is ook een keer halve draaiboek naar buiten gekomen toch?MelvinW schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:42:
[...]
Vorig jaar tweette Apple al aan het begin van de keynote een afbeelding van de iPhone 7 te vroeg. Zal ze niet nog een keer gebeuren
39
Haha.Fietsbel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:44:
Ach zolang ik geen chinees door de stream hoor vind ik het best
Misschien kan ik die info wel uit de Gold Master halen.rclahsen schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:29:
[...]
Ah, dat verklaart dat Foxconn een nieuwe fabriek in de Verenigde Staten gaat bouwen. Ben benieuwd of daar dan ook anti-zelfmoord-netjes aan worden gemonteerd
Wanneer was dat ook alweer?Fietsbel schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:44:
Ach zolang ik geen chinees door de stream hoor vind ik het best
Twee jaar geleden geloof ik, echt mega irri.
2014?NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:46:
[...]
Twee jaar geleden geloof ik, echt mega irri.
heel Twitter ontplofte toen

Eerst dacht ik van niet, omdat robots geen zelfmoord plegen. Maar dat bleek niet waar.rclahsen schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:29:
[...]
Ah, dat verklaart dat Foxconn een nieuwe fabriek in de Verenigde Staten gaat bouwen. Ben benieuwd of daar dan ook anti-zelfmoord-netjes aan worden gemonteerd
Foxconn gaat in die fabriek ongetwijfeld Amerikanen aannemen, maar dat zijn er veel minder dan dat Trump hoopt. Foxconn kan weer in de VS produceren juist omdat ze niet meer afhankelijk zijn van goedkope arbeid en zo ook importheffingen ontlopen.
En nu nog 2 uur en 11 minuten. Even serieus: wie is er nerveus?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:49:
Is er al een link voor VLC toevallig? Knal ik hem alvast erin.
[ Voor 41% gewijzigd door Fietsbel op 12-09-2017 16:50 ]
39
[url]https://p-events-delivery...asdfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8[/url]Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:49:
Is er al een link voor VLC toevallig? Knal ik hem alvast erin.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
NiGeLaToR schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:49:
[...]
En nu nog 2 uur en 11 minuten. Even serieus: wie is er nerveus?

It's not a bug it's a featurerimave schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:51:
Maar de belangrijkste vraag: is de nieuwe iPhone weer dunner en steekt de camera nog steeds uit?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
There are no bugs, only user failure.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja hoor, tegen een kleine bijbetaling van €179.Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:53:
Zal de x geleverd worden met airpod's erbij? dat was ook al paar x als gerucht voorgekomen.....
Yep, en ook inclusief gratis iPad Pro en Apple TV 4Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:53:
Zal de x geleverd worden met airpod's erbij? dat was ook al paar x als gerucht voorgekomen.....
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
71.765 Tweets
Hype!!!
Ja.Jackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die alleen de keynote kijken leuk vinden maar absoluut geen ambitie hebben om een nieuwe iPhone te gaan kopen?

Count me in! Ja inderdaad, kijk enkel wat ze allemaal presenteren zodat ik me vrienden kan updaten morgen + presentaties zien er vaak goed uitJackson6 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:56:
Zijn er meer mensen die alleen de keynote kijken leuk vinden maar absoluut geen ambitie hebben om een nieuwe iPhone te gaan kopen?
https://9to5mac.com/2017/09/12/iphone-x-airpods-bundle/Peabz21 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:54:
[...]
Ja hoor, tegen een kleine bijbetaling van €179.

We wachten het af nog 2 uurtjesss

Aaaaaaaggggggrrhhhhh, de S P A N N I N G... nu al niet meer te harden.
Ik moet nog eten, maar krijg nu al gene hap meer door mijn keel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Is dit niet een beetje overdreven, alles is al bekend en waarom zou je hiervoor gespannen zijn ?rimave schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:58:
Apple Iphone X staat hieronder ook al in de zwarte balk.
Aaaaaaaggggggrrhhhhh, de S P A N N I N G... nu al niet meer te harden.
Ik moet nog eten, maar krijg nu al gene hap meer door mijn keel.
Ik voel me genept. Zit je met een iPad Pro 10.5" met een zwakkere processor als een iPhone 8/8S/X.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:38:
[...]
Wacht eerst nou maar eens af.
https://browser.geekbench.com/v4/cpu/3967901
Oh wee als Apple een 2012-tje doet, even na een paar maanden een refresh uit de hoge hoed.
(iPad 3 => iPad 4 met Lighting connector en betere SoC, en een paar honderd gram massa eraf)
Je maakte me bijna blij.Nick25 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:57:
[...]
https://9to5mac.com/2017/09/12/iphone-x-airpods-bundle/![]()
![]()
We wachten het af nog 2 uurtjesss
Vorrigjaar had ik echter een delay van 30 seconden dat was ook wel enorm storend.
Verwijderd
Stream gewoon op YouTube.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:05:
Die chinees erdoor was idd super irritant.
Vorrigjaar had ik echter een delay van 30 seconden dat was ook wel enorm storend.
Pffff...lekker kort door de bocht, niet? Het is net hoe je in het leven staat he?NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:42:
[...]
Wij mogen toch een mening hebben? Alles wat negatief is wil je niet lezen, dan ben je echt de perfecte iCulture-lezer.
Dat er een uitstekende camera in zit ligt wel in de lijn der verwachting.rimave schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:51:
Maar de belangrijkste vraag: is de nieuwe iPhone weer dunner en steekt de camera nog steeds uit?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Liever kritisch, dan iemand die overal om lacht en alles slikt als zoete koek.pdavie2311 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:11:
[...]
Pffff...lekker kort door de bocht, niet? Het is net hoe je in het leven staat he?

Wederom kort door de bocht! Overal en alles zijn gewoon aannames! Maar laten we het gezellig houden! We hoeven het niet eens te zijn, gelukkig! ;-)NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:14:
[...]
Liever kritisch, dan iemand die overal om lacht en alles slikt als zoete koek.

Hyped as fuck
Dit topic is gesloten.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.