Notificatie bij iedere reactie op topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:36
TL;DR: Een optie om op de hoogte gehouden te worden bij activiteit binnen een topic.

Doordat ik niet heel actief ben op Tweakers (~10 min per dag?) vergeet ik wel eens mijn eigen gestarte topics of topics die ik 'volg' te openen. Begin deze maand een vraagtopic gestart, maar vandaag (>meer dan halve maand later) pas weer opnieuw bezocht. Daarom zou het makkelijk zijn om op de hoogte gehouden te kunnen worden bij activiteit binnen een specifiek topic; die van jou of een ander.

Waarschijnlijk zit deze feature er al in, maar ik kan 'm niet goed vinden of vind 'm niet prettig dat ik 'm, sinds ik vanaf weet, nooit heb gebruikt.. 8)7 → Zowel via 'Mijn topics' als via 'Bookmarks' heb ik een aantal topics staan waarvan ik zéker weet dat ik ze sinds de laatste update niet heb gezocht. Echter staat er geen visuele markering om te tonen dat er nieuwe activiteit is..

[ Voor 16% gewijzigd door Sjeefr op 23-08-2017 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je een topic opent als 'vraag' krijg je bij elke reactie een notificatie, dus dat heb ik bij jouw andere topic maar even omgezet, voor andermans topics is er niet zo'n volgmogelijkheid. :)

Je kunt ze wel bookmarken en je aanwennen om https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks te bezoeken. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dirk op 23-08-2017 00:09 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En bij alle topics waar je een post hebt geplaatst zie je de geschiedenis in https://gathering.tweakers.net/ -> Mijn topics. De rest in je bookmarks. Er is wel een visuele indicatie voor activiteit sinds de laatste keer een bezoek - een rood icon.

Alternatief is wel actief deelnemen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 23-08-2017 00:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:19
Dirk schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 00:08:
Als je een topic opent als 'vraag' krijg je bij elke reactie een notificatie, dus dat heb ik bij jouw andere topic maar even omgezet, voor andermans topics is er niet zo'n volgmogelijkheid. :)

Je kunt ze wel bookmarken en je aanwennen om https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks te bezoeken. ;)
Ik mis dit wel met een aantal van mijn favoriete topics. Ik zou graag een notificatie iedere keer als er een nieuwe reactie in het freelance topic is. gewoon om bij te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
Deze wens staat op de lijst voor verbeteringen in/aan het forum.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Hier wordt al heel lang om gevraagd:

Notificatie bij nieuwe reactie op topic
Notificatie van eerste reactie na jouw reactie
Notificatie bij nieuw bericht in topic
Notificatie bij topic reply
Forum volgen - notificaties
Melding bij reactie op een bepaald topic

Het idee is dat het mogelijk moet zijn je straks op bepaalde topics te 'aboneren' (ongeacht of je daarin gereageerd hebt of niet) en dan de keuze hebt om notificaties van nieuwe reacties te ontvangen.

Wanneer dit gaat worden uitgewerkt is helaas nog niet bekend...

Intentionally left blank

Pagina: 1