Notificatie van eerste reactie na jouw reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Gewoon om makkelijker aan de discussie mee te kunnen doen, zou het mij wel handig lijken dat je een notificatie krijgt wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst in een topic waar jij als laatste gereageerd hebt, zodat je eenvoudig ziet dat de discussie verder is gegaan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:29

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Mee eens!

Dacht eigenlijk dat ,,postreminder'' die functie was, maar dat is blijkbaar toch wat anders.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Lijkt mij ook wel een goed idee, dan weet je in ieder geval wanneer er een verder lopende discussie is.
En dat je mogelijk weer verder kan discussiëren/helpen natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51
Dat is waarom ik 50% van de tijd via /forum/find/poster/(userid) ("Mijn topics" rechts bovenin) op GoT rondhang; in welke topics waar ik zelf in heb gereageerd is gereageerd sinds de laatste keer dat ik keek?

Gaat het specifiek om de eerste post na de jouwe? Want die hoeft helemaal niet relevant of zo te zijn, vandaar dat ik regelmatig terug kom :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het zou ook voor alle reacties kunnen zijn, maar dat levert in grote topics al snel heel veel notificaties op...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notificaties zouden dan mogen aangeven hoeveel posts eronder nog ondoorgelezen posts zijn o.b.v. lichtkleur.

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51
Dirk schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:45:
Het zou ook voor alle reacties kunnen zijn, maar dat levert in grote topics al snel heel veel notificaties op...
Ik bedoel juist te zeggen dat er "voor alle reacties" al een mechanisme is, alleen niet in de vorm van notifications: Posthistorie van Dirk :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Het notificatiesysteem maakt het vooral makkelijker, en daar zit een mailer aan gekoppeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit ligt dan eigenlijk al weer in het verlengde van de ideeën om je te kunnen abonneren op een topic. Ik denk dat we vooral dat idee maar eens moeten gaan uitwerken/voeren in plaats van allerlei constructies op te tuigen die wel handig zijn, maar vaak ook weer net tekort schieten.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Paul schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:18:
[...]
Ik bedoel juist te zeggen dat er "voor alle reacties" al een mechanisme is, alleen niet in de vorm van notifications: Posthistorie van Dirk :)
Dat is ook altijd het eerste waar ik kijk, meer nog als in de active topics :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Zou het wel handig zijn als je het per topic kunt aan zetten. in sommige snel lopend topics zou het ongeveer binnen 5 seconden een notificatie opleveren anders waardoor je als je actief mee post ook snel onder de notificaties bedolven wordt terwijl ze dan minder handig zijn.

Als voor elke reactie in een topic een notificatie gegeven word zeker. Als je een post in een aantal ervaringen/ discussies topics hebt geplaatst levert dat idd zoals Dirk al aangeeft snel veel notificaties op en krijg je straks van dit soort fratsen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sAqsS4kvH6TmjHJA70qrOT9p/full.jpg

200 fish found!

Pagina: 1