Melding bij reactie op een bepaald topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:31
Wellicht zit ik hier helemaal verkeerd, maar dit leek me het beste gedeelte voor mijn vraag. Ik weet ook niet of het al eerder is gevraagd, dan mijn excuses.

Ik zou graag een melding willen op het forum als er een reactie is geplaatst in een bepaald topic. Nu krijg ik deze als mensen mij 'taggen' via @AlxRoelofs, echter zou ik graag in ieder willekeurig topic een optie willen aanzetten dat ik een melding krijg bij een nieuw bericht. Zoals je nu een 'bookmark' kan maken zou ik daar graag een optie willen aanvinken dat ik een melding krijg bij een nieuwe reactie.

Ik heb de instellingen er op nagezocht, maar zie hier heen mogelijkheid voor. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

crisp

Devver

Pixelated

Mis ik iets?
Ja en nee. Wat jij wilt is op dit moment alleen mogelijk bij vraagtopics :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 19:16

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Ik sluit me hier bij aan :) Zou deze feature ook graag zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:31
crisp schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:29:
[...]

Ja en nee. Wat jij wilt is op dit moment alleen mogelijk bij vraagtopics :)
Dan zou ik bij deze graag het 'Mooie Features' verzoek willen doen om dit door te trekken op andere topics! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
deze wil ik ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het idee is om dat te implementeren samen met een generiek 'topics volgen'-feature waarbij je per topic kan aangeven of je notificaties wilt of niet. Helaas ligt dat idee nog steeds ergens op de plank te wachten...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan dit wellicht meegenomen worden in een grotere inventarisatie m.b.t. het volgen van topics? Ik heb er al vaker vragen/klachten over gezien.
Ik browse altijd op Tweakers via MyReact, blijkbaar wordt per bezoek een sessie opgestart. Bekijk ik dan niet de ongelezen topic, dan worden deze na x tijd toch al gelezen gemarkeerd. Andersom net zo, ik bekijk een topic maar deze wordt niet als gelezen gemarkeerd. Blijkbaar is daar dan het knopje "Reset laatste-bezoektijd" voor, maar dat werkt ook niet echt intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Cheesy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:32:
Kan dit wellicht meegenomen worden in een grotere inventarisatie m.b.t. het volgen van topics? Ik heb er al vaker vragen/klachten over gezien.
Ik browse altijd op Tweakers via MyReact, blijkbaar wordt per bezoek een sessie opgestart. Bekijk ik dan niet de ongelezen topic, dan worden deze na x tijd toch al gelezen gemarkeerd. Andersom net zo, ik bekijk een topic maar deze wordt niet als gelezen gemarkeerd. Blijkbaar is daar dan het knopje "Reset laatste-bezoektijd" voor, maar dat werkt ook niet echt intuïtief.
Ik denk dat je het 'gelezen bijhouden' beter als een losse feature kan zien. Nu is dat inderdaad op sessie-basis, en niet op basis van wat je daadwerkelijk geopend hebt. Dat staat technisch wmb los van het kunnen 'aboneren' op topics en daar notificaties van krijgen.

Intentionally left blank

Pagina: 1