Terrestrial schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:45:
[...]
Ik weet niet wat jullie mankeert hoor. (en de eerste reacties waren ook al van die sulletjes) Je hebt hier te maken met een overduidelijke oplichter, daar moet je niet vriendelijk tegen zijn of respect voor tonen. Ik wordt een beetje misselijk van die misplaatste fatsoen drang hier.
Door vriendelijk te doen ga je niks bereiken bij dit soort figuren behalve dat ze je nog harder uitlachen. Hij probeert alles om die PayPal account vrij te krijgen en daar moet je uiteraard niet op in gaan.
Allereerst vind ik het niet prettig voor sulletje uitgemaakt te worden, ga normaal en respectvol met elkaar om op dit forum, het is hier geen Dumper, 4chan, fok, ander willekeurig forum, en het doel van dit topic is waar mogelijk de TS te ondersteunen.
Juist door boos, agressief en aanvallend te reageren tegen een oplichter, wakker je het vuur aan. Daarnaast werkt het in je nadeel bij een PayPal geschil. Zolang jij netjes blijft en je bewijzen blijft aandragen, ipv hoog van de toren blèren, maak je grotere kans op je gelijk.
Ja het is vervelend, maar agressief doen lost niets op, niet in de fysieke wereld, niet in de online wereld, niet bij PayPal.
Want wat zijn die woorden nou voor een oplichter? O jee, een boos mailtje, daar deinst hij niet voor terug.
Je kan het beste je eigenwaarde behouden, netjes reageren en zien hoe het af loopt, ipv je niveau te verlagen.
Ieder zijn eigen aanpak Terrestrial, als jij denkt dat boos doen helpt, prima.