Ibood ipad aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 615 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:18
Op dit moment is er een ipad pro (2016)128 gb voor 570 te koop. Anderzijds is er via de website van apple voor 599 een revised editie te koop. De ibood versie heeft wel een verloopstekker, hij komt uit de VS. In combinatie met kortingscodes (shopkorting, paypall) bespaar ik bij ibood 40 euro. Vind ik best een bedrag, maar wat is jullie ervaring met ibood? Er staat 2 jaar garantie, maar die moet wel goed zijn.

Alvast bedankt!

Ps. Ik vind een verloopstekker niet erg, maar verwachten jullie dat dit de restwaarde van de ipad erg naar benedendrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:58
Ibood en garantie is drama. Het kan zijn dat Apple hem wel gewoon repareert maar dat weet ik niet zeker.

Voor die paar tientjes zou ik hem echt niet bij ibood kopen. Zoek hier maar eens op ibood. Je komt genoeg verhalen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wat heb je zelf al gelezen en waar heb je dan nog specifiek een vraag over:

https://gathering.tweaker...Id%5B%5D=96&keyword=ibood

Paar voorbeelden:

[iBood] stuurt het aankoopbedrag terug maar dat wil ik niet
iBood en garantie
Slechte service

Mijn ervaring: 1 keer iets stuk gegaan, retour gestuurd, weken lang gewacht, gebeld en gemaild. Uiteindelijk 'netjes' geld terug gekregen. Maar dat duurde lang en als ik had gewild dat ze zouden repareren ipv geld terug (wilde ik toevallig niet) dan was dat geen optie

[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 16-08-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:18
Oke, misschien was ik iets te snel. In het verleden een het ander gelezen over de slechte kwaliteit, maar hoopte dat dit nu beter zal zijn. Aangezien er in revised editie een nieuwe accu zit, ga ik denk toch maar voor die! Topic kan wel dicht, wilde gewoon ff checken maar misschien is tweakers voor de iets diepgaandere vragen.
Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vragen naar ervaringen met webshops is niet de bedoeling op Tweakers. Hier hebben we Shopreviews voor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.