Slechte service

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekem
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-02-2022
Al enkele jaren diverse spullen besteld bij Ibood. Ondanks enkele vertraagde verzendingen altijd wel tevreden geweest.
Tot de laatste bestelling nu 10 weken geleden. Een Lambrhorloge besteld en na 2 dagen van ontvangst bleek dat het horloge stil stond.

Ik heb het horloge opgestuurd voor reparatie en dit duurde al 6 weken. Na 3 keer gebeld te hebben met de klantenservice wisten ze na 8 weken te melden dat er een nieuw horloge onderweg was.

En inderdaad na 2 dagen heb ik het horloge ontvangen. Maar helaas bleek het niet het horloge te zijn wat ik besteld had.

Nu zijn we tien weken verder en ik wil mijn geld terug en het horloge terug sturen, maar Ibood reageerde niet meer op mail en de dame op de klantenservice zou eens op een communicatie cursus moeten volgen. Je krijgt geen duidelijk antwoord met een oplossing.

Voor mij NOOIT meer iets via Ibood!!!!
Wat een waardeloze after-sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 14:33

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Waarom plaats je dit op het forum ipv een shop review?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 00:20

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Flimovic schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 07:33:
Waarom plaats je dit op het forum ipv een shop review?
Ik vermoed en vorm van frustratie. Naar mijn weten is er al een grote topic mbt slechte service Ibood. Snap alleen meerwaarde van deze topic niet.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Voor het delen van een ervaring is inderdaad de shopreview beter
https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/overzicht/

Als het over advies en discussie gaat, zijn er enkele topics die je kan volgen. Omdat dit topic meer een shopreview is, doe ik hem op slot om de juiste info op de juiste plek te houden zodat het voor bezoekers handiger is alles op een plek te vinden.

Dit topic is gesloten.