• devoz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-11 12:20
Ik zoek een?
ik zoek een telefoon die mijn oneplus one kan vervangen, heeft mij 2,5 jaar lang erg veel plezier bezorgd maar begint nu toch kuren te vertonen. (het middelste gedeelte van mijn touchscreen werkt niet meer)

Wat is je budget?
Ik wil een high-end telefoon voor een niet al te hoge prijs, dus maximaal 500 euro. Ik heb gekeken naar de oneplus 5 maar wist niet zeker of het met die prijs waard was om nog een oneplus te kopen of dat andere telefoons een betere optie zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik heb geen speciale dingen die ik van plan ben om te doen met mijn telefoon, foto's maken , soms een beetje gamen maar vooral whatsapp en andere social media

Wat heb je zelf al gevonden?
zelf heb ik de oneplus 5 bekeken en gekeken naar andere modellen zoals de samsung s7, zelf heb ik niet echt een idee of het beter is om de s7 te kopen, de oneplus 5 of een model van een andere telefoonmerk met dezelfde, of betere prestaties

Alvast bedankt!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11 22:00
Volgens mij is er op papier niets mis met de OP5, het is een goede allround performer. Als ik in jouw schoenen stond zou ik de OP5 zeker prefereren boven de S7 (en ook boven de S8. Van het geld dat je bespaart kan je mooi weer een ijsje kopen :p ).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie
[OnePlus 5] Rooten & Custom ROM's
[OnePlus] RMA & Support
[OnePlus 5] "Jelly / Jello" problemen

Oh, en de hype omtrent "wie maakt de beste foto's"; een blinde test recentelijk ergens (ben even kwijt waar), kwam de OP5 op de tweede plek totaal (licht, donker, video, stabilisatie etc etc etc). En het was geen Apple of Samsung op de eerste plek, dat weet ik nog wel.

Zoals @Pindasmeer zegt; waarom twijfel je? Je vraagt iets over prestaties terwijl van alle telefoons uitgebreide benchmarks bekend zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• devoz
@MAX3400 @Pindasmeer bedankt, ik vroeg alleen om wat verificatie van andere tweakers, dat de OP5 niet te weinig luxe had voor zijn prijs en een ijsje kopen zal ik zeker doen!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Ik hoor ook veel enthousiaste verhalen over de LG G6 welke in een bepaalde variant minder dan 400 euro kost. Wellicht interessant om mee te nemen in je overweging.

• devoz
@Smobbo zal er naar kijken! bedankt voor je input!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
Ik kan met de Oneplus 3 prima foto's schieten, moet dus helemaal goed komen met de Oneplus 5. https://goo.gl/photos/UeV9uggbtzeBNj1WA Jelly scrolling is een probleem die veel ernstiger wordt gemaakt dan het daad werkelijk is. De OP5 is nog steeds een goede allrounder, not to mention de legendarische dev support op XDA.

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:16

HetGezegde

Yes, you can!

Wat dacht je van de Xiaomi Mi5S.

Prachtige camera, goede accuduur, stevige bouw en niet duur.
Niet volledig LTE in NL - moet je ff kijken naar je provider (T-Mobile ondersteunt volledig, heb zelf Tele2 en niet alle banden komen door, maar dekking is in Zeeuwsch-Vlaanderen meer dan goed - grotendeels 4G, verder H+ (3G).

Daarnaast is dit jaar de bootloader unlockable en kun je er LineageOS op zetten.

Importeerbaar via AliExpress - even zoeken naar een winkel die via DHL Duty Free verzend en zo inklaringskosten omzeilt.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 13:36

EnnaN

Toys in the attic

Is 'high end' en ' maximaal 500' momenteel nog een wel een haalbare combinatie? Je kan met een goede keuze wel een "doet heus niet onder voor high-end" krijgen voor die prijs, maar met high-end impliceer je toch dat je niet in de mid-range meer zit ;)

sig

• wouter772
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-06-2023
Smobbo schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:37:
Ik hoor ook veel enthousiaste verhalen over de LG G6 welke in een bepaalde variant minder dan 400 euro kost. Wellicht interessant om mee te nemen in je overweging.
Waar heb je de G6 voor onder de 400 euro gevonden? Het goedkoopste op de pricewatch is 456 euro, dus ben wel benieuwd.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:15

DaRoot

Some say...

Motorola Moto Z misschien een optie? Ik was zelf na mijn Motorola Nexus 6 op zoek naar een goede opvolger, met minimaal AMOLED scherm met 2550x1440 resolutie, zoals de Nexus 6 ook had.. Moto Z was destijds 1 vd weinigen die dat had, en ook praktisch stock Android heeft.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
wouter772 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:32:
[...]

Waar heb je de G6 voor onder de 400 euro gevonden? Het goedkoopste op de pricewatch is 456 euro, dus ben wel benieuwd.
[LG G6] Levertijd & Prijzen
In het prijzen en levertijden topic van de G6 wordt hier veel over geschreven.
De meeste halen hem bij eGlobalCentral, dan krijg je een aziatische versie die het ook in NL prima doet (maar dan met de goede DAC en nog wat andere dingen).
Pagina: 1