Bij mij nu ook een aantal dagen binnen. Dingen die me opvallen:
- Prima toestel om vast te houden. Voelt lekkerder aan dan de Z3c die ik voorheen had. Wel iets langer dus even wennen om bij ieder hoekje te komen etc.
- Ik erger mij persoonlijk niet aan de pijltje in de notificatie balk.Volgens mij deed de Z3c hetzelfde.
- Adaptive Brightness is inderdaad niet helemaal lekker, merkte ik gelijk toen ik het toestel aan deed. Blijft hakkend van felheid veranderen in slecht belichte ruimtes.(ik verwacht dat dit met een update wel verholpen kan worden)
- Volume knoppen voelen wat prettiger aan dan de Z3c, minder erge klikgeluid, maar fijner klik gevoel. Camera knop wel wat minder prettig dan voorheen, maar die gebruikte ik toch nooit.
- En ik zie nog maar weinig mensen praten over de trilfunctie van het apparaat, die vind ik inderdaad echt erg slecht en toch wel het grootste minpunt.
Ik had mijn Z3c eigenlijk altijd op trilstand staan en dat lijkt met dit toestel onmogelijk, het klinkt bijna alsof er een vliegtuig opstijgt. Ik moet het even aanzien, maar als hij retour gaat dan is het om deze reden. (Ooit de originele Moto X ook retour gestuurd omdat hij het zelfde probleem had)
Voor de WhatsApp gebruikers. Ik heb gemerkt dat als ik de trilfunctie in de WhatsApp instellingen uitschakel. Ik nog steeds een tril voel, maar dan een veel lichtere. Het lijkt alsof de standaard trilfunctie van WhatsApp samen loopt met de standaard notificatie trilfunctie van Sony.
[
Voor 6% gewijzigd door
wiespt op 04-10-2017 13:33
]