[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste
Acties:
  • 252.783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakini
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 07:10
Bij de leveringen van T-Mobile lijken de 64GB's wel bericht te krijgen voor een afspraak met een koerier, de 256GB lijken nog te moeten wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Snap het continue gezeik niet op de prijzen van Apple.
Het lijkt wel op ALLES dat ze uitbrengen dat er weer gezeik komt.
Iedereen weet nu wel dat Apple wat duurder is, zint het je niet? Koop je het toch niet?
Word daar echt zo moe van.

Daarnaast hebben we gewoon een apart topic voor accesoires.

Terugkomende op de X, ik ben toch wel fan. Ondanks dat ik vandaag aan moet geven of ik hem wel of niet verkoop ben ik toch wel onder de indruk, meer dan gedacht!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Net even met de X kunnen spelen (bijbaantje in de retail), mooi apparaatje, zeer vet dat scherm, en de nodge vind ik alleen maar mooi. Het was de space gray variant, degene die ik heb besteld. Twijfelde even over de kleur maar heb er geen spijt van. Voor de rest voelde het wel al snel weer als "een iPhone" aan. Vrijdag weer verder spelen als ik hem ontvang! Na een kwartiertje spelen kon ik nog niet echt iets concluderen. Face id crashde op de demo unit. Moet wel zeggen dat het formaat echt perfect is. Heb nu de plus, en ondanks het lekker grote scherm, en grote handen vind ik die toch regelmatig te groot.

[ Voor 26% gewijzigd door swoutr op 01-11-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 18:22
Famous schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:30:
Iedereen weet nu wel dat Apple wat duurder is, zint het je niet? Koop je het toch niet?

Daarnaast hebben we gewoon een apart topic voor accesoires.

Terugkomende op de X, ik ben toch wel fan. Ondanks dat ik vandaag aan moet geven of ik hem wel of niet verkoop ben ik toch wel onder de indruk, meer dan gedacht!
Snap echt niet dat je hierover valt, zint het je niet het "gezeik" over de prijs? Dan reageer je toch niet en trek je hier toch niets van aan? Daarnaast zou deze opmerking van mij ook niet hoeven plaatsvinden trouwens ;)
swoutr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:35:
Net even met de X kunnen spelen (bijbaantje in de retail), mooi apparaatje, zeer vet dat scherm, en de nodge vind ik alleen maar mooi. Het was de space gray variant, degene die ik heb besteld. Twijfelde even over de kleur maar heb er geen spijt van. Voor de rest voelde het wel al snel weer als "een iPhone" aan. Vrijdag weer verder spelen als ik hem ontvang! Na een kwartiertje spelen kon ik nog niet echt iets concluderen. Face id crashde op de demo unit. Moet wel zeggen dat het formaat echt perfect is. Heb nu de plus, en ondanks het lekker grote scherm, en grote handen vind ik die toch regelmatig te groot.
On-topic de X: ik vind zelf de notch ook steeds mooier en stoor mij hier absoluut niet aan, serieus.

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 01-11-2017 18:41 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
tsja, dit verwacht ik zelf vrijdag ook als ik 't ding eenmaal in handen heb.
Op een roze wolk voor een dag of 3 of 4 en dan is het gewoon weer een iPhone (alleen dan met een overheerlijk oled scherm :) ) met iOS 11

Leuk om jouw eerste (vluchtige) bevindingen te lezen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:41:
[...]

Snap echt niet dat je hierover valt, zint het je niet het "gezeik" over de prijs? Dan reageer je toch niet en trek je hier toch niets van aan? Daarnaast zou deze opmerking van mij ook niet hoeven plaatsvinden trouwens ;)

[...]

On-topic de X: ik vind zelf de notch ook steeds mooier en stoor mij hier absoluut niet aan, serieus.
Prijs is gewoon subjectief, en daarom is het gewoon altijd weer dezelfde waardeloze discussie, dat is vooral het punt dat @Famous er mee wil maken, in andere woorden.

Maar het valt mij ook altijd op hoe veel mensen zich vrij genoeg voelen om jou als 'gek' of wat dan ook uit te maken omdat jij zoveel geld over hebt voor een iPhone. Maar kom je aanzetten met een dikke Mercedes dan vind iedereen het prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
iemand die mij kan vertellen hoe ik een gifje kan delen in een post hier?

het is iPhone X gerelateerd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:04:

Hetzelfde als een image :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Scrtz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:53:
[...]

Prijs is gewoon subjectief, en daarom is het gewoon altijd weer dezelfde waardeloze discussie, dat is vooral het punt dat @Famous er mee wil maken, in andere woorden.

Maar het valt mij ook altijd op hoe veel mensen zich vrij genoeg voelen om jou als 'gek' of wat dan ook uit te maken omdat jij zoveel geld over hebt voor een iPhone. Maar kom je aanzetten met een dikke Mercedes dan vind iedereen het prachtig.
Ik begrijp het wel :) mijn opm is anders bedoeld
Trek je gewoon niets van aan, de een vind de prijs zo de ander weer zo, LB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat het aanvoelt als een iPhone is het grootste compliment wat je kunt geven na een probeer sessie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:11:
[...]

Dat het aanvoelt als een iPhone is het grootste compliment wat je kunt geven na een probeer sessie denk ik.
Klopt! Ook niet perse iets slechts, maar je bent er sneller aan gewend dan je misschien wel zou willen denk ik. het OLED scherm is ook fraai vooral met een vette gedeeltelijk zwarte wallpaper. Maar het ziet er imo niet gigantisch veel beter uit dan een i8 plus display, het verschil in scherpte kon ik zo snel niet zien. Natuurlijk zijn die display's ook al enorm goed. Het tracken met de animoji's ging ook vloeiend, en pakt zelfs mooi de physics van de oortjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
interessante face-id test bij bright.tv

https://www.bright.nl/eer...phone-x-uitgebreid-getest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:04:

Ligt aan de grootte van de GIF. Als het qua bestandsgrootte een heftige GIF is, kun je 'm beter via Imgur.com uploaden en als .gifv op Tweakers plaatsen. Dan dien je 'm wel tussen [video] [/video] tags te plaatsen i.p.v. [img][/img] :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier een vergelijking iPhone met TouchID en iPhone X met FaceID. Voor een 1st gen FaceID al een zeer net resultaat, vind ik!

[Video: https://i.imgur.com/fMAFo1Dl.gif]

nah, ik krijg 'm helaas niet als meteen zichtbaar...sorry ;)

@Rivanov , thanks voor de uitleg! moet er nog een beetje los in worden ;)

[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 01-11-2017 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
[Video: https://i.imgur.com/fMAFo1Dl.gifv]

edit: Er zit geen animatie in? @Geert1976 :+

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 01-11-2017 19:23 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
die dus :+ ja er zit wel animatie in, als je er op klikt kom je in het gifje via imgur

Toch zeer netjes voor een 1st gen FaceID, nietwaar?

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 01-11-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Mensen al een verzending bewijs gekregen ?`
https://www.iculture.nl/tips/tracking-apple-producten/
Iemand dit geprobeerd ?

Bij mij werkt het niet.

[ Voor 56% gewijzigd door svenn15 op 01-11-2017 19:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
svenn15 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:37:
Mensen al een verzending bewijs gekregen ?
Misschien zitten die mensen hier:

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
"Dan Riccio, the SVP of hardware engineering at Apple, describes how Apple had originally intended for the bezel-free iPhone X to launch next year, but “with a lot of hard work, talent, grit, and determination we were able to deliver them this year.”

Oei, dit klinkt toch wel een beetje "snel, hup, we moeten nog ff snel een nieuwe iPhone in 2017 uit brengen" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:40:
[...]

"Dan Riccio, the SVP of hardware engineering at Apple, describes how Apple had originally intended for the bezel-free iPhone X to launch next year, but “with a lot of hard work, talent, grit, and determination we were able to deliver them this year.”

Oei, dit klinkt toch wel een beetje "snel, hup, we moeten nog ff snel een nieuwe iPhone in 2017 uit brengen" O-)
2018 iPhone al in 2017. Nice :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:41:
[...]

2018 iPhone al in 2017. Nice :)
Jij was fan van de film 'Back to the Future'? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Famous schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:30:
Het is een luxeproduct en veel mensen begrijpen dat niet. Die zien het gewoon als een laptop, tablet of telefoon en dat moet iedereen toch kunnen betalen. Een BMW is ook duurder dan een Peugeot, terwijl de productiekosten niet evenredig veel hoger zijn. Uiteindelijk betaal je bij BMW meer voor afwerking, innovatie en het merk. Bij elektronica ziet men dat vaak niet en is het makkelijk om op Apple te ranten. Ondertussen wil wel iedereen het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Tom schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:47:
[...]

Ondertussen wil wel iedereen het hebben.
Ik vermoed dat dit het probleem is. Iphone ziet er sinds jaren gewoon nieuw uit. Hij ziet er gewoon goed uit en zulke telefoons willen wij hebben. Als dan de telefoon te duur is ga je er over zeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Het is een luxeproduct en veel mensen begrijpen dat niet. Die zien het gewoon als een laptop, tablet of telefoon en dat moet iedereen toch kunnen betalen. Een BMW is ook duurder dan een Peugeot, terwijl de productiekosten niet evenredig veel hoger zijn. Uiteindelijk betaal je bij BMW meer voor afwerking, innovatie en het merk. Bij elektronica ziet men dat vaak niet en is het makkelijk om op Apple te ranten. Ondertussen wil wel iedereen het hebben.
Precies. Haters gonna hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iPhone X krijgt een exclusieve ringtone.

https://9to5mac.com/2017/...ault-ringtone-reflection/

Ik heb m'n telefoon altijd op stil staan, maar toch leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddiemen
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09-2022
Rivanov schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:57:

Beetje gay! 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
Hoe kan een ringtone nu weer gay zijn....

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 19:25
Vind 'm wel wat hebben eerlijk gezegd.. :9

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 19:25
Maikjuh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:07:
[...]

Hoe kan een ringtone nu weer gay zijn....
Da's idd net zo'n kromme opmerking als die laatst voorbij kwam over de kleur silver/wit.. nogal kansloos als je het mij vraagt.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
[...]

Mwha, het is een premium product. Geen exclusief/luxe product (naar mijn mening). De vergelijking met een BMW is wel een mooie, maar ook een BMW word nog steeds beoordeeld op zijn prijs. In bijna iedere review word de prijs van de BMW naast die van andere premium merken gehouden, en zo af en toe slaan ze de plank mis en prijzen ze zichzelf de markt uit

De prijs van de iPhone is (dusdanig) verhoogd dat hij zichzelf voor een aantal mensen de markt uit prijst. Dat sommige mensen het er dan juist over hebben lijkt me logisch, dat de iPhone nu in een soort van nieuwe categorie valt betekend niet dat er dan niet meer over gesproken hoeft te worden. Het is en blijft namelijk ook voornamelijk een gebruiksproduct, dat hoor je ook talloze mensen hier benoemen. (na 3/4 dagen is het wauw gevoel weer voorbij, voelt aan als een iPhone, etc) Als de prijs er niet toe doet koop je toch een Vertu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crazylegs schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:12:
Da's idd net zo'n kromme opmerking als die laatst voorbij kwam over de kleur silver/wit.. nogal kansloos als je het mij vraagt.
Zilver idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Kan je zoals bij een android ook een ringtone kiezen via bv Zegde? (vroeger ging dit niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:47
Rivanov schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:57:

Nice! Lekker deuntje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:47
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:19:
hier een vergelijking iPhone met TouchID en iPhone X met FaceID. Voor een 1st gen FaceID al een zeer net resultaat, vind ik!

[video]

nah, ik krijg 'm helaas niet als meteen zichtbaar...sorry ;)

@Rivanov , thanks voor de uitleg! moet er nog een beetje los in worden ;)
Ziet er prima uit! Snel genoeg. Toch zullen er altijd mensen klagen dat het een tiende van een seconde trager is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DorkoTheBeast schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:26:
Kan je zoals bij een android ook een ringtone kiezen via bv Zegde? (vroeger ging dit niet)
Zegde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Sorry zedge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel kiezen maar je kan hem niet zo eenvoudig instellen als op Android.
Ik gebruik garageband om een beltoon actief te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:31:
[...]
Je kan wel kiezen maar je kan hem niet zo eenvoudig instellen als op Android.
Ik gebruik garageband om een beltoon actief te maken.
Moet je dan een macbook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:36:
[...]

Moet je dan een macbook hebben?
Nee zeker niet is ook een app op de Iphone

Genoeg youtubes van te vinden hoe het moet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Mooi voorbeeld van hoe Face ID in dagelijks gebruik toch net wat sneller/fijner kan zijn dan Touch ID:

https://twitter.com/panzer/status/925787347806863360/video/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Moejo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:52:
Mooi voorbeeld van hoe Face ID in dagelijks gebruik toch net wat sneller/fijner kan zijn dan Touch ID:

https://twitter.com/panzer/status/925787347806863360/video/1
Dat ziet er inderdaad wel sneller uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Oei bij de eerste zonnebril, die op een Ray-Ban Wayfarer leek, ging het al mis. Bij de overige zonnebrillen ging het goed. Gelukkig is de Wayfarer alles behalve populair :+. Goede test trouwens, leuk alle variaties die hij probeerde.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13

Toppe

Oké ✅

aex351 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:03:
[...]

Oei bij de eerste zonnebril, die op een Ray-Ban Wayfarer leek, ging het al mis. Bij de overige zonnebrillen ging het goed. Gelukkig is de Wayfarer alles behalve populair :+. Goede test trouwens, leuk alle variaties die hij probeerde.
Vooral Chewbacca 7(8)7

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:41:
[...]

[...]
Maar als het te duur voor jou is dan laat je het toch rusten?
Als er een nieuwe Porsche wordt aangekondigd, welke ik wil hebben maar niet kan betalen, ga ik toch ook niet zeggen; Wow erg duur, te duur, Audi had dit al, BMW is goedkoper...?
Je betaald niet alleen voor een merknaam, er komt meer bij kijken maar veel lijken dit niet te snappen.

Voor de een is iets duur terwijl het voor een ander 'normaal' of misschien wel goedkoop is. Het is niet alleen hoeveel geld jij hebt maar ook hoeveel waarde jij eraan hecht. Zo gebruik ik mijn Macbook en iPhone veel dus mag dat meer kosten.
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:51:
[...]

Precies. Haters gonna hate.
Dit, maar toch snap ik het niet waarom ze moeten 'zeiken'.

Je ziet wel vaak non-apple gebruikers in Apple topics maar vraag me af of het andersom ook zoveel is.
Ja, Apple is niet meer de eerste maar als ze iets introduceren werkt het erg goed en verfijnd.

-

Ontopic, Famous gaat de X gewoon lekker zelf gebruiken vrijdag en niet verkopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
aex351 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:03:
[...]

Het hangt van de glazen af.
But the speed isn’t the only question. Sunglasses, for instance, are fairly commonly worn outdoors. Federighi had mentioned in an email to a user that “most” sunglasses would work fine. I asked whether polarization was the problem. He said no.

“It turns out that polarization isn’t the issue — I have a set of polarized sunglasses that work just fine with Face ID. What it is is that different lenses have a different amount of infrared filtration. Most let enough IR through that through most lenses your eyes are visible to IR even if they’re not visible to the human eye,” says Federighi. “There are some lenses whose coatings block IR. In those cases the customer can just use a passcode or take them off.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Tsja ik had liever ook het symbolische bedrag van 999,- gezien eigenlijk, maarja :/

leuke review van die kerel met de maskers btw :)

Alleen wel kut dat als je een sjaal om je gezicht hebt, dat je m moet afdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Famous schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:13:
[...]

Als er een nieuwe Porsche wordt aangekondigd, welke ik wil hebben maar niet kan betalen, ga ik toch ook niet zeggen; Wow erg duur, te duur, Audi had dit al, BMW is goedkoper...?
Je betaald niet alleen voor een merknaam, er komt meer bij kijken maar veel lijken dit niet te snappen.

Voor de een is iets duur terwijl het voor een ander 'normaal' of misschien wel goedkoop is. Het is niet alleen hoeveel geld jij hebt maar ook hoeveel waarde jij eraan hecht. Zo gebruik ik mijn Macbook en iPhone veel dus mag dat meer kosten.

[...]
Er komt zeker meer kijken dan alleen een merk, R&D kosten zijn ook niet de minste en zo kan ik wel verder gaan je uit te leggen wat er allemaal wel niet bijkomt :)
Maar ik bedoel dat degene die dat duur vindt en dat hier wilt melden, zelf moet weten, dat is zijn mening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind 'm ook reteduur, daar niet van. Heb ook blind op betalen moeten klikken want dat prijskaartje gaat natuurlijk nergens meer over. Maar ik verwacht ook niet dat dergelijke producten goedkoop zijn. Er zijn genoeg alternatieven die goedkoper zijn, ook binnen Apple's assortiment. Ik wil zelf de nieuwste gadget op telefoongebied. Sommige mensen zijn geïrriteerd omdat ze alleen dure producten voor een lage prijs willen. Ik heb ook niet het idee dat ze zichzelf de markt uitprijzen als het in drie minuten uitverkocht is en ik de activiteit in dit topic zie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Vind 'm ook belachelijk duur maar toch weer overstag.
Doen ze goed, bij Apple 🙄

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liosnel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 14:00
(jarig!)
Duur? Ja. Moet ik er veel voor laten? Ik kan blijven eten en de hypotheek betalen, maar: ja. Ik werk op een Macbook Pro uit '14, die had ik ook kunnen vervangen met bijna dezelfde 'out-of-pocket' uitgave, waarmee ik voor de komende drie jaar een nieuwer dagelijks werk-instrument binnenhaal.

Allemaal waar, maar de nieuwe Macbook is lang niet zo spannend als de X ten opzichte van m'n 7+. Daarom heb ik bijna al m'n weekendplannen gecanceld in afwachting van de levering vrijdag! 8) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06:47
Ik ben benieuwd naar hoe goed hun vierde kwartaal was.
En natuurlijk of Apple Pay naar Nederland komt - *fingers crossed* - dat zou leuk zijn om vrijdag meteen te testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Tom schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:31:
Ik vind 'm ook reteduur, daar niet van. Heb ook blind op betalen moeten klikken want dat prijskaartje gaat natuurlijk nergens meer over. Maar ik verwacht ook niet dat dergelijke producten goedkoop zijn. Er zijn genoeg alternatieven die goedkoper zijn, ook binnen Apple's assortiment. Ik wil zelf de nieuwste gadget op telefoongebied. Sommige mensen zijn geïrriteerd omdat ze alleen dure producten voor een lage prijs willen. Ik heb ook niet het idee dat ze zichzelf de markt uitprijzen als het in drie minuten uitverkocht is en ik de activiteit in dit topic zie :P
Dat zijn dezelfde mensen die zich volledig storten op een duidelijke prijsfout en daarna beginnen te zeiken dat bedrijf X (snap je de woordspeling...) niet uitleverd.

Tuurlijk het is even een stap meer maar voor iets wat ik veel gebruik (prive als zakelijk) prima, ik heb biedingen gehad voor meer dus ze zouden er ook €1259,- voor vragen.
Snap niet waarom voor alles een prijs gezeik moet geven van Apple. Maar laten we die discussie laten voor wat het is.

Zijn er nog iJustine geilerds met een nieuw filmpje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:44
Ik vind de prijs ook wel meevallen. De 7 Plus 256GB kostte ook €1189. Nu betaal je 160 euro meer, maar krijg je er wel een stuk meer voor terug. Alleen voor de mensen die altijd het goedkoopste model namen is het nu wel een flink bedrag, maar voor mensen die altijd de Plus kochten valt het opzich wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Famous schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:13:
[...]

[...]

Dit, maar toch snap ik het niet waarom ze moeten 'zeiken'.

Je ziet wel vaak non-apple gebruikers in Apple topics maar vraag me af of het andersom ook zoveel is.
Ja, Apple is niet meer de eerste maar als ze iets introduceren werkt het erg goed en verfijnd.

-

Ontopic, Famous gaat de X gewoon lekker zelf gebruiken vrijdag en niet verkopen :Y
Je slaat nu wel door in je betoog. Allereerst mogen mensen zeggen dat ze het te duur vinden en uiteraard ook mensen die zeggen van niet. Ten tweede word je gek van de mensen die de hele tijd posten over de dure prijzen, maar die mensen kunnen net zo gek worden van mensen die posten over de posts van andere mensen. Ten derde vergelijk je een Porsche (niche product) met een mainstream product.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

NotSoSteady schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:17:
[...]
Het hangt van de glazen af.
[...]
You're holding it wrong.

Ja, die kennen we. Face ID is wat het is. Een methode om met je gezicht het scherm te ontgrendelen. Het is geen excuus voor het ontbreken van Touch ID (vingerafdruksensor). Dit alles om een Samsung OLED scherm te implementeren. Iets dat Samsung beter doet.

Ik heb zojuist de Samsung S8 besteld (had ik veel eerder moeten doen). Vind het alleen jammer dat de vingerafdruksensor niet op de voorkant zit. De iPhone X vind ik het geld niet waard. Al helemaal niet gezien de staat van iOS 11. Wat nu al bijna 2 maanden zeer slecht werkt (bugs). En iOS was toch wel iets waar Apple/iPhone om geprezen werd.

Verder was de iPhone 8 met OLED en minimale bezels was prima geweest en volgens mij veel beter geweest dan de huidige iPhone X.

Ik ben nu meer geïnteresseerd in wat Samsung gaat brengen met de S9 dan Apple met de iPhone 9 (?) of 11. En ik denk dat dit voor steeds meer en meer mensen het sentiment wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
aex351 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:53:
[...]

You're holding it wrong.

Ja, die kennen we. Face ID is wat het is. Een methode om met je gezicht het scherm te ontgrendelen. Het is geen excuus voor het ontbreken van Touch ID (vingerafdruksensor). Dit alles om een Samsung OLED scherm te implementeren. Iets dat Samsung beter doet.

Ik heb zojuist de Samsung S8 besteld (had ik veel eerder moeten doen). Vind het alleen jammer dat de vingerafdruksensor niet op de voorkant zit. De iPhone X vind ik het geld niet waard. Al helemaal niet gezien de staat van iOS 11. Wat nu al bijna 2 maanden zeer slecht werkt (bugs). En iOS was toch wel iets waar Apple/iPhone om geprezen werd.

Verder was de iPhone 8 met OLED en minimale bezels was prima geweest en volgens mij veel beter geweest dan de huidige iPhone X.

Ik ben nu meer geïnteresseerd in wat Samsung gaat brengen met de S9 dan Apple met de iPhone 9 (?) of 11. En ik denk dat dit voor steeds meer en meer mensen het sentiment wordt.
Ik gebruik altijd gezichtsherkenning op mijn Galaxy S8, niet de betrouwbaarste optie, maar werkt razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

NotSoSteady schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:54:
[...]

Ik gebruik altijd gezichtsherkenning op mijn Galaxy S8, niet de betrouwbaarste optie, maar werkt razendsnel.
Ja ik ben er ook benieuwd naar. Desalniettemin vind ik een home knop wel 'handig'. Iets dat ik niet nadrukkelijk noemde in mijn vorige reply. Maar wat Apple wel heeft gecombineerd met Face ID. Als zijnde omdat we nu gezichtsherkenning hebben, hebben we geen home knop meer nodig. Wat naar mijn mening gewoon een excuus is, we zijn technisch niet vaardig genoeg om een home knop te integreren zonder de bezels nog groter te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Redondo1982 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:53:
[...]

Je slaat nu wel door in je betoog. Allereerst mogen mensen zeggen dat ze het te duur vinden en uiteraard ook mensen die zeggen van niet. Ten tweede word je gek van de mensen die de hele tijd posten over de dure prijzen, maar die mensen kunnen net zo gek worden van mensen die posten over de posts van andere mensen. Ten derde vergelijk je een Porsche (niche product) met een mainstream product.
Eens.
Een beter voorbeeld voor hem zou zijn als VW de nieuwe Golf opeens een stuk duurder maakt. Alsof ze dat op de Golffora fluitend accepteren :)

En het wordt altijd meteen zo'n verpiswedstrijd als je zegt dat iets "belachelijk duur" is. Dan ben je ofwel een Android fan (neen), of het "is niet voor jou bedoeld want je kunt het niet betalen" (nogmaals neen).

Maar goed, dit is zo'n been there done that discussie die nergens heen gaat...

Hopelijk morgen een tracking code *O*
Vaag dat de telegraaf de review nog niet online heeft staan...
Verwacht er niet veel van, maar altijd leuk om wat te lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 01-11-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
aex351 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:57:
[...]

Ja ik ben er ook benieuwd naar. Desalniettemin vind ik een home knop wel 'handig'. Iets dat ik niet nadrukkelijk noemde in mijn vorige reply. Maar wat Apple wel heeft gecombineerd met Face ID. Als zijnde omdat we nu gezichtsherkenning hebben, hebben we geen home knop meer nodig. Wat naar mijn mening gewoon een excuus is, we zijn technisch niet vaardig genoeg om een home knop te integreren zonder de bezels nog groter te maken.
De Galaxy S8 is echt een mooi ding. Was ook nooit geen fan van Samsung, maar ben overgestapt van de iPhone 7 naar S8 en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Je merkt op bepaalde punten dat het toestel wat langzamer is, echter is scherm en het ontwerp van de iPhone 7 droevig te noemen in vergelijking met de S8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
matthijst schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:58:
[...]

Eens.
Een beter voorbeeld voor hem zou zijn als VW de nieuwe Golf opeens een stuk duurder maakt. Alsof ze dat op de Golffora fluitend accepteren :)

En het wordt altijd meteen zo'n verpiswedstrijd als je zegt dat iets "belachelijk duur" is. Dan ben je ofwel een Android van (neen), of het "is niet voor jou bedoeld want je kunt het niet betalen" (nogmaals neen).

Maar goed, dit is zo'n been there done that discussie die nergens heen gaat...

Hopelijk morgen een tracking code *O*
Vaag dat de telegraaf de review nog niet online heeft staan...
Verwacht er niet veel van, maar altijd leuk om wat te lezen.
Die vergelijking gaat ook op want de nieuwe Golf R is ook een stuk duurder, wordt ook flink verkocht. Ik heb het over de vergelijking met andere merken. Waarom er continu gezegd moet worden dat het duur is, het is relatief.
Ik wil ook graag een rs6 of een gt-r maar niet te betalen voor nu. Hoor je mij toch ook niet zeuren op een forum/topic dat het té duur is..

Voordat we helemaal offtopic gaan... laten we het in het middenhouden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 12:00
Hypeeeeeeeeee! Nog maar 1 dagje hierna! Zin in een iphone met een unibrow! ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
echt een geweldige review zeg, eerder een preview met een korte opsomming over hoe het toestel eruit ziet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nog ruim 24 uur te gaan en dan maak ik (en vele met mij in dit topic) e i n d e l i j k écht kennis met The Notch! oOo oOo oOo

will it be love at first sight?...only time will tell :P :r

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 02-11-2017 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13

Toppe

Oké ✅

De voor- en achterkant van de telefoon is volledig van glas, alleen de rand is van roestvrijstaal. Ik krijg daar persoonlijk de kriebels van. Wat als de telefoon valt? Toen ik aan Apple vroeg hoe veilig het glas was, begon men over twee type mensen. Namelijk mensen die zelden hun telefoon laten vallen en diegene die dat wel doen. Die laatste groep doet er volgens het bedrijf goed aan om er een hoesje omheen te doen.
Vondt dit toch weer zeer opmerkelijk, wat een raar stukje tekst...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Updates voor de X:

Apple Store
Flipboard
Slack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:05:
Updates voor de X:

Apple Store
Flipboard
Slack
Niet geheel onbelangrijk ook Plex. Ben wel nieuwsgierig hoe films eruitzien op dat scherm.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
OMX2000 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:17:
[...]

Niet geheel onbelangrijk ook Plex. Ben wel nieuwsgierig hoe films eruitzien op dat scherm.
Die was er gisteren al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Updates voor de X:

Apple Store
Flipboard
Slack
En dan nu graag de update van UPS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 18:13
Runkeeper ook zojuist geüpdatet.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Famous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:30:
[...]

Komt in de loop van de dag / avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:30:
[...]

DHL gaat toch de bezorging doen deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updates voor de X:

Apple Store
Flipboard
Slack
Gaat best wel hard met die app updates. Dat was van 4” naar 5,5” wel anders drie jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Geert1976 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:33:
[...]

DHL gaat toch de bezorging doen deze keer?
Welk is het beste van levering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:34:
[...]

Gaat best wel hard met die app updates. Dat was van 4” naar 5,5” wel anders drie jaar geleden.
Yes. Hopelijk komen Overcast en Waze spoedig met updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
svenn15 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:35:
[...]

Laten we dat maar evt verder bespreken in het Levertijden en Beschikbaarheid topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
svenn15 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:35:
[...]

Ligt eraan waar je woont :)
UPS komt hier altijd rond 12:00, DHL vaak pech met de avondroute, dan komen ze tegen 18:30.
Laatste twee keer was het DHL, voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Heeft Netflix al een X update gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Jaymone schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:43:
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:43:
De update is er idd nog niet maar de app is wel al optimized in beta begreep ik, zelfde als bijvoorbeeld YouTube dacht ik. Wel mooi dat al die video apps zoomed fullscreen gaan ondersteunen trouwens, dat gebruikte ik op de S8 en ondanks dat er dan een klein beetje content afvalt is het wel erg mooi :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik hoop eigenlijk wel dat ze in de toekomst de software nog wat verder optimaliseren voor de iPhone X. Zoals bijvoorbeeld video’s die nu full screen zijn of letterboxed, maar waarom de letterbox alleen links en het scherm wel gewoon doortrekken naar rechts? Misschien ivm de ronde hoeken rechts? Maar volgensmij hinderen die niet bij de meeste video’s omdat daar ook letterboxen zitten.
Eigenlijk zo apple gewoon virtuele ronde hoeken voorbij de notch moeten trekken voor de content die wel vertikaal tot onderkant scherm loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:03:
[...]

De update is er idd nog niet maar de app is wel al optimized in beta begreep ik, zelfde als bijvoorbeeld YouTube dacht ik. Wel mooi dat al die video apps zoomed fullscreen gaan ondersteunen trouwens, dat gebruikte ik op de S8 en ondanks dat er dan een klein beetje content afvalt is het wel erg mooi :)
Jaa, dat lijkt mij ook erg gaaf. Gaat helemaal goed komen, kan niet wachten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Does faceifd work on a nude beach or in bikini, or maybe in sexy lingerie? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Sodeknetter... ik wilde naar een iPhone X video kijken maar ik was even afgeleid.... :X :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 18:13
Justdoit schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:18:
[...]

Sodeknetter... ik wilde naar een iPhone X video kijken maar ik was even afgeleid.... :X :9~
ahah ze blijft heerlijk idd >:)

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:03:
[...]

Jammer dat YouTube HDR niet zal gaan werken op de iPhone X zolang Apple geen VP9 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:25:
[...]

Jammer dat YouTube HDR niet zal gaan werken op de iPhone X zolang Apple geen VP9 ondersteund.
Ja dat is idd jammer, op de AppleTV4k is dat ook al een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Zit hier diehard te wachten op track & trace.

Offtopic
Twijfel nog wel om Airpods te halen, ben bang dat ze uiteindelijk een re-release gaan krijgen met dat wireless dock ipv zoals nu dat je dat wireless ding los moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:25:
[...]

Of Google geen HEVC :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Xmoo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:02:
Zit hier diehard te wachten op track & trace.

Offtopic
Twijfel nog wel om Airpods te halen, ben bang dat ze uiteindelijk een re-release gaan krijgen met dat wireless dock ipv zoals nu dat je dat wireless ding los moet aanschaffen.
Twijfel niet. Koop de AirPods. Echt, ze zijn geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Rivanov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:03:
[...]

Heb nu de Powerbeats 3, twijfel omdat ik een actieve sporter ben. Bang dat ze er uit vallen etc. voor casual gebruik zijn ze zeker handig.
Zou rot zijn als mensen die dingen nu aanschaffen en over paar weken hij standaard met die wireless case geleverd wordt. Zie ze namelijk overal plots in de advertentie staan voor 150.

Maar met hand-off is het wel erg handig.
Macbook -> iPhone -> Watch -> Airpods. Starks wellicht Homepod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google geen HEVC? Daar hebben ze een paar weken terug toch updates voor uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
[...]

I'll second this... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Donstil schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:10:
[...]

Google geen HEVC? Daar hebben ze een paar weken terug toch updates voor uitgebracht?
Ik bedoel YouTube over naar HEVC/H.265 ipv VP9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
third !

zelfs met hardlopen flikkeren ze niet uit je oren.

al zou ik wel wachten op het nieuwe ''pod'' met lampje aan de buitenkant en wireless charging.. docks maak ik me niet zo druk om.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb ze ook (Want: Apple) maar ben toch wat minder positief.
De eerste koppeling is idd erg makkelijk maar hoe vaak doe je dat denk ik dan, de geluidskwaliteit is niet echt heel best en dat begint mij toch wel te irriteren inmiddels.
Rickth64 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:16:
Ik bedoel YouTube over naar HEVC/H.265 ipv VP9.
Haha ja dat gaan ze natuurlijk niet doen, althans waarom zou Google voor een Apple codec kiezen?
Apple die vp9 gaat ondersteunen is voor Google natuurlijk veel makkelijker

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.