[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.794 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:46:
[...]

Apple heeft zelf tijdens de keynote al gezegd dat dit kan bij tweelingen.

Zie: YouTube: Apple 12th September iPhone X Event - Original Keynote \[720p] (2:09:43)
I know, heb ‘t gezien. Voor mij verder ook totaal geen issue, niemand die op mij lijkt in m’n omgeving. :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:59
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:48:
[...]

Ja natuurlijk er is altijd wel een situatie te verzinnen waar het niet werkt, net zoals met TouchID.
Ja, maar hoe tof ik de X ook vind, ik ben op zoek naar de meest kritische testers om te zien wat me staat te verwachten. Alles met de mantel der liefde bedekken (zoals jij heul veul doet) is wat mij betreft geen optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Artikel over de snelheid van face id:
http://iphone.appleinside...-not-faster-than-touch-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Dat verhaal over geen normale verkoop in België en Frankrijk vanwege terreur dreiging zit blijkbaar toch anders. Het ligt niet aan Apple. Het is gewoon niet meer toegestaan volgens de anti-terreur wetgeving om lange rijen mensen op straat te hebben staan. Dus ook geen vermoeden van een dreiging of zo, gewoon wetgeving.

https://www.iphoned.nl/ni...rankrijk-apple-store/amp/

Best erg hoe onze vrijheid steeds meer word opgeofferd voor zogenaamde veiligheid.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:53:
[...]

Ja, maar hoe tof ik de X ook vind, ik ben op zoek naar de meest kritische testers om te zien wat me staat te verwachten. Alles met de mantel der liefde bedekken (zoals jij heul veul doet) is wat mij betreft geen optie. ;)
Maar negatief doen terwijl de telefoon nog niet eens uit is is wel een optie? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Begrijp ook niet nu al de ophef over een techniek die nog maar een paar mensen echt in de praktijk getest hebben. Wie zegt dat mr. Mobile zijn gezicht echt goed gescand heeft?
Daarnaast die paar ms vertraging is toch ook geen ramp?

Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van geen vinger herkenning, omdat ik dan te snel wil of de vinger er niet helemaal juist op leg. Of de knop is gewoon vies/vet.

Ik vind het juist moedig en consistent dat Apple kiest voor 1 technologie, fabrikanten die beiden bieden oogt niet van een betere ervaring, maar dat ze er niet helemaal zeker zijn welke technologie de gebruiker gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Malt007 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:57:
[...]

Maar negatief doen terwijl de telefoon nog niet eens uit is is wel een optie? :9
Ik ben kritisch, niet negatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:53:
[...]

Uiteraard, je hebt altijd pioniers en volgers.
De een voelt zich veiliger met zekerheid, de ander durft eens te proberen en springt vol in het diepe als het aankomt op nieuwe technieken.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 01-11-2017 12:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:59:
[...]

Ik ben kritisch, niet negatief ;)
Kritisch op iets wat nog niet eens in de praktijk valt te testen en je doet aan cherrypicking wat betreft de negatievere berichtgeving. En ja, die probeer ik nog even te negeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:59:
[...]

Uiteraard, je hebt altijd pioniers en volgers.
De een voelt zich veiliger met zekerheid, de ander durft eens te proberen en springt vol in het diepe als het aankomt op nieuwe technieken.
O maar dat is niet het punt hoor. Dat Apple kiest voor FaceID is alleen maar goed. Het punt is, is FaceID makkelijker dan TouchID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Malt007 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:00:
[...]

Kritisch op iets wat nog niet eens in de praktijk valt te testen en je doet aan cherrypicking wat betreft de negatievere berichtgeving. En ja, die probeer ik nog even te negeren :P
Maar iedereen hier praat toch over de handson filmpjes? Ook de positieve reacties zijn naar aanleiding van de handson filmpjes/reviews?

Even voor de duidelijkheid, ik vind de X enorm tof, maar ben ook kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:01:
O maar dat is niet het punt hoor. Dat Apple kiest voor FaceID is alleen maar goed. Het punt is, is FaceID makkelijker dan TouchID.
Ja dat gaat de praktijk uitwijzen. Ik zeg alleen dat voor alles een voorbeeld te verzinnen is waarom het andere beter werkt.
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:02:
[...]

Maar iedereen hier praat toch over de handson filmpjes? Ook de positieve reacties zijn naar aanleiding van de handson filmpjes/reviews?

Even voor de duidelijkheid, ik vind de X enorm tof, maar ben ook kritisch.
Klopt, al is het overgrote gedeelte van de handson filmpjes juist enorm positief over FaceID en heeft eigenlijk alleen The Verge (toch?) gemeld dat het in vol zonlicht niet goed werkt.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 01-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:46

MazeWing

The plot thickens...

Apple had dit perfect in hun logo aan de achterkant kunnen verwerken. Zeker gezien de vorm van hun logo...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:01:
[...]

In alle reviews die ik las van mensen die hem een week konden testen lees je dat het een paar dagen wennen is en dat het na een paar dagen heel natuurlijk aanvoelt. Snelheid van unlocken lijkt tussen Gen 1 en Gen 2 touchid te zitten.

Of jij het makkelijker vind kom je denk ik pas na een paar dagen gebruiken achter. Over een week zullen er meer “echte meningen” van gebruikers zijn en dan weet je waarschijnlijk meer.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:04:
[...]

Ja dat gaat de praktijk uitwijzen. Ik zeg alleen dat voor alles een voorbeeld te verzinnen is waarom het andere beter werkt.
Ja, je hebt dan een praktijk voorbeeld van mr.mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:07:
[...]

Ja, je hebt dan een praktijk voorbeeld van mr.mobile. :)
Die heb ik nou nog net niet gezien :)
(mr Mobile, dus dat ga ik zeker doen, al leunt hij wel wat op Android de laatste tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Dit is een beetje het punt met FaceID:
For unlock and on-device authentication, it's so fast it's almost like it doesn't even exist. Where Touch ID was always unmistakably active — you knew you had to put your finger on the sensor — Face ID seems almost ambient. You look, therefore you've unlocked.

It's not perfect, though. The biggest problem people will have with it is that it requires attention. You really have to look at your phone to unlock it. Not think you're looking at it. Not kind of look at it. Really eye-of-the-tiger look at it. The problem with attention-aware interface is that you absolutely have to be paying attention.
https://www.imore.com/iphone-x-review

Het unlocken via FaceID houdt simpelweg in dat je je toestel voor je gezicht moet positioneren. Die handeling kan vanuit TouchID-gedachte als omslachtig gezien worden. TouchID is dan misschien iets minder snel, het lijkt wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:09:
[...]

(al leunt hij wel wat op Android de laatste tijd)
Ja boeie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:04
Toen Touch ID nieuw was, las je ook veel bezorgde berichten over hoe dat dan moest met handschoenen of wat als je slaapt en iemand gebruikt je vinger om te unlocken. En als je vinger vochtig is werkt het niet. Allemaal argumenten die gebruikt werden om (zonder eigen ervaring) de techniek al af te kraken.

En nu wordt Touch ID zowat heilig verklaart. Nieuwe techniek blijkt altijd maar weer heel eng voor veel mensen, voordat ze het geprobeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het zou natuurlijk mooier zijn als hij objectief blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:15:
[...]

Nou het zou natuurlijk mooier zijn als hij objectief blijft :)
En dat doet hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Peabz21 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:13:
Toen Touch ID nieuw was, las je ook veel bezorgde berichten over hoe dat dan moest met handschoenen of wat als je slaapt en iemand gebruikt je vinger om te unlocken. En als je vinger vochtig is werkt het niet. Allemaal argumenten die gebruikt werden om (zonder eigen ervaring) de techniek al af te kraken.

En nu wordt Touch ID zowat heilig verklaart. Nieuwe techniek blijkt altijd maar weer heel eng voor veel mensen, voordat ze het geprobeerd hebben.
Nee, dat is het punt niet. Ik (in ieder geval) kraak FaceID niet af, maar zie wel dat FaceID 'anders' werkt dan TouchID. Het gemak van TouchID is weg. Dat is gewoon een constatering. Of je dat errug vind of niet, is aan jou. Ik kan er verder wel mee leven, maar ik zie wel dat een consequentie is van deze nieuwe techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat bedoel ik met "al leunt hij wel wat op Android de laatste tijd". Ik vind persoonlijk dat hij dat niet altijd doet, hij is geregeld best een beetje gekleurd.

Edit: Al heb ik nu niet direct voorbeelden.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 01-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
OMX2000 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:06:
[...]

In alle reviews die ik las van mensen die hem een week konden testen lees je dat het een paar dagen wennen is en dat het na een paar dagen heel natuurlijk aanvoelt. Snelheid van unlocken lijkt tussen Gen 1 en Gen 2 touchid te zitten.

Of jij het makkelijker vind kom je denk ik pas na een paar dagen gebruiken achter. Over een week zullen er meer “echte meningen” van gebruikers zijn en dan weet je waarschijnlijk meer.
Grotendeels alle reviews tot nu bestaan uit de 24 uurs sessie met het toestel en vaak binnen. Een select aantal die het inderdaad een week hadden. Ik ben benieuwd na vrijdag en ongeveer 2 week na de release wanneer veel meer mensen de X in handen hebben en langer hebben kunnen testen. Buiten en bijvoorbeeld op locaties met wat raar licht etc.

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 01-11-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:18:
[...]

Nou dat bedoel ik met "al leunt hij wel wat op Android de laatste tijd". Ik vind persoonlijk dat hij dat niet altijd doet, hij is geregeld best een beetje gekleurd.

Edit: Al heb ik nu niet direct voorbeelden.
Oh maar is niet erg hoor, ook bij iMore constateren ze hetzelfde als Mr.Mobile. Dus laten we Mr.Mobile voor wat het is, focussen we ons vanaf nu op de revie van iMore:

Ik postte het al eerder, een paar posts terug:
For unlock and on-device authentication, it's so fast it's almost like it doesn't even exist. Where Touch ID was always unmistakably active — you knew you had to put your finger on the sensor — Face ID seems almost ambient. You look, therefore you've unlocked.

It's not perfect, though. The biggest problem people will have with it is that it requires attention. You really have to look at your phone to unlock it. Not think you're looking at it. Not kind of look at it. Really eye-of-the-tiger look at it. The problem with attention-aware interface is that you absolutely have to be paying attention.

Het unlocken via FaceID houdt simpelweg in dat je je toestel voor je gezicht moet positioneren. Die handeling kan vanuit TouchID-gedachte als omslachtig gezien worden. TouchID is dan misschien iets minder snel, het lijkt wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Wired:
Face ID, at least in the brief demos I got, worked one of two ways: amazingly fast or not at all. It won't work if your phone's flat on a table—you'll have to pick up and look at your phone every time you want to unlock it. I suspect a lot of people will just go back to having numerical passcodes.
https://www.wired.com/story/hands-on-with-the-iphone-x/

Nogmaals, ik zal prima kunnen leven met FaceID, maar ben wel kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
TouchID is/voelt gewoon als zijnde minder handeling en meer flexibel t.o.v. FaceID, dat is voor mij wel duidelijk. Alleen zal FaceID dit ons gauw laten vergeten de komende jaren, helemaal na diverse softwarematige tunings en versie 2

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:25:
helemaal na diverse softwarematige tunings en versie 2
Dat heb ik gemist dan, waar kan ik daar meer over lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Heeft de x ook de wake functie dus gsm opheffen en je hebt meteen beeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:26:
[...]

Ben nog geen blog gestart, dus voor nu alleen nog maar hier, binnen deze thread ;)
Dit is namelijk hoe ik er tegen kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:22:
[...]

Oh maar is niet erg hoor, ook bij iMore constateren ze hetzelfde als Mr.Mobile. Dus laten we Mr.Mobile voor wat het is, focussen we ons vanaf nu op de revie van iMore:

Ik postte het al eerder, een paar posts terug:

[...]

Die van imore heb ik nog niet gelezen, al belooft de kop wel veel goeds:

iPhone X review: The best damn product Apple has ever made
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:26:
Moet je even wachten tot 2018 dan kan je dat lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:28:
[...]

Ben nog geen blog gestart, dus voor nu alleen nog maar hier, binnen deze thread ;)
Dit is namelijk hoe ik er tegen kijk
Oh je bedoelt de tunings en versie 2 zijn jouw mening? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:29:
[...]

Oh je bedoelt de tunings en versie 2 zijn jouw mening? :)
Uhm.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenn15 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:28:
Heeft de x ook de wake functie dus gsm opheffen en je hebt meteen beeld ?
Yup, Pakken (Raise to wake), automatisch unlocken, Swipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:29:
[...]

Thx !

Iemand een idee tussen welke uren ze leveren vrijdag.

[ Voor 13% gewijzigd door svenn15 op 01-11-2017 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

svenn15 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:33:
[...]

Thx !

Iemand een idee tussen welke uren ze leveren vrijdag.
07:00 23:00

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Laatst online: 19-05 06:57
Heeft iemand met de vorige releases de iPhone ook echt pas na 18:00 gekregen via Apple.nl? Grote kans dat ik er na 18:00 niet meer ben :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zuperni schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:56:
Heeft iemand met de vorige releases de iPhone ook echt pas na 18:00 gekregen via Apple.nl? Grote kans dat ik er na 18:00 niet meer ben :(
Ja de DHL Avond route is vrijwel altijd een probleem bij de Tweakers. Zie het levertijden topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:29:
[...]

En tap to wake!
Das echt ideaal.. the perfect phone _/-\o_
Niet zo duur ook :X 8)7

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Rare uren wel, de iphone 8 had ik om half 10 al geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:37
Zeker! Zodra ze binnen zijn maken we er een video van. Zelf erg benieuwd, ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:28:
[...]

Die van imore heb ik nog niet gelezen, al belooft de kop wel veel goeds:

iPhone X review: The best damn product Apple has ever made
Oh het zal vast een goede telefoon zijn, daar ga ik ook van uit. Maar ik zie ook wat de gevolgen van FaceID in het dagelijks leven zullen zijn. Zeg maar het inleveren van een stukje gemak voor volledig scherm.
Moet je even wachten tot 2018 dan kan je dat lezen 8)7
Je hoeft me niet in zo'n hoek weg te zetten hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• absrnd
Het lijkt er op dat Apple een nieuwe strategie heeft gebruikt om de X te promoten, en dat gevestigde sites het nakijken hebben.
en waarschijnlijk de rede dat iCutlure ook nog steeds, na al hun Apple kontlikken, nog steeds geen toestel hebben voor een review _/-\o_ (vindt het stiekem wel grappig )

https://www.cultofmac.com...trategy-iphone-x-reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
ronaldm3 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:04:
[...]

En tap to wake!
Das echt ideaal.. the perfect phone _/-\o_
Niet zo duur ook :X 8)7
Tap to wake is top ja. Sinds ik dat heb op mijn Apple Watch betrapte ik mezelf erop dat ik het soms ook probeerde op mijn telefoon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
absrnd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:12:
Het lijkt er op dat Apple een nieuwe strategie heeft gebruikt om de X te promoten, en dat gevestigde sites het nakijken hebben.
en waarschijnlijk de rede dat iCutlure ook nog steeds, na al hun Apple kontlikken, nog steeds geen toestel hebben voor een review _/-\o_ (vindt het stiekem wel grappig )

Volgens m,ij heeft iCulture nog nooit een review toestel gekregen van Apple hoor. Ze hebben ook nooit een hands-on na een keynote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:59
Peabz21 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:27:
[...]

Volgens m,ij heeft iCulture nog nooit een review toestel gekregen van Apple hoor. Ze hebben ook nooit een hands-on na een keynote.
Klopt ze kopen de toestellen altijd zelf, net als Onemorething trouwens.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:09:
Oh het zal vast een goede telefoon zijn, daar ga ik ook van uit. Maar ik zie ook wat de gevolgen van FaceID in het dagelijks leven kunnen zullen zijn. Zeg maar het mogelijk inleveren van een stukje gemak voor volledig scherm.
IFTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

absrnd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:12:

Het zit je wel hoog he, iCulture? Mindere ervaringen ermee? :o

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@pdavie2311 , leuk dat je alsnog ook de X gaat aanschaffen. Heb je al 1 van je nieren verkocht? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
pdavie2311 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:49:
[...]

Hij is niet de enige :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Tja, wie is er wel van van Gonny? :D

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:52:
@pdavie2311 , leuk dat je alsnog ook de X gaat aanschaffen. Heb je al 1 van je nieren verkocht? :P
Haha! No need. Met verkoop iPhone 7 aanbetaling gedaan en rest mooie maandelijkse kosten. Prima deal.
Zit me kapot te googelen op protectie voor het ding. Screenprotector (full screen) al besteld, maar een case daarentegen. Heb 2 kids en wil niet steeds zeggen: Voorzichtig, of kijk uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

THE_BASE schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:57:
[...]

Tja, wie is er wel van van Gonny? :D
Tja, je kunt er wat van zeggen. Of niet! En van dat laatste ben ik. Laat mensen gewoon in hun waarde. Ellende zat op deze wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:58:

Heb 2 kids en wil niet steeds zeggen: Voorzichtig, of kijk uit!
AppleCare+ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik wil geen nieren verkopen Geert! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dat is duurder dan je inboedelverzekering + buiten de deur, lijkt me...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Krijg weer updates binnen van Apps met iPhone X ondersteuning!

- Plex
- Flashscore.nl
- ZonePlay

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 01-11-2017 14:02 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:02:
Krijg weer updates binnen van Apps met iPhone X ondersteuning!

- Plex
- Flashscore.nl
- ZonePlay
Ik zag net bij PocketCasts

"There's a phone which we're not allowed to name launching, and in theory this version supports that phone. We have no further comment at this time" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:05:
[...]

Ik zag net bij PocketCasts

"There's a phone which we're not allowed to name launching, and in theory this version supports that phone. We have no further comment at this time" :)
Hopelijk brengt Marco Arment ook spoedig de update voor Overcast uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk de keynote eens terug.
Wat er gezegd wordt over de evil twin.
Bekend dat het dan gewoon unlocked hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Kecin schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:00:
[...]

Dat is duurder dan je inboedelverzekering + buiten de deur, lijkt me...
Dat bevalt nog te zien, de grotere verzekeringsmaatschappijen hebben de voorwaarden voor wat betreft smartphone reparaties onlangs flink op de schop genomen (heb ik eerder in dit topic besproken nav een onlangs verschenen artikel in De Volkskrant waar de grotere maatschappijen aan het woord kwamen)
Onder andere eigen risico wordt flink hoger.
En in sommige (standaard) inboedel verzekeringen gaat de smartphone gewoonweg verdwijnen.

Ik neem ook AppleCare+ op mijn Apple devices voor een stuk gemak. Geen administratieve rompslomp achteraf.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 01-11-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:56
Super Mario Run heeft inmiddels ook een nieuwe versie met iPhone X ondersteuning in de App Store gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:07:
[...]

Kijk de keynote eens terug.
Wat er gezegd wordt over de evil twin.
Bekend dat het dan gewoon unlocked hoor
Keynote heb ik gezien, was ook totaal mijn punt niet met mijn post. Alleen dat het nu ook op film is vastgelegd.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
gaat lekker snel met die App updates voor de iPhone X ondersteuning!!

Voor mijn gevoel vlotter dan toenertijd met de iPhone 6 en 6 Plus ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Heb je al bij genomen of ga je dat nog doen? Ben nog zoekende waar AppleCare+ zich in onderscheid van de rest vd verzekeringen..als je een toestel opstuurt bijv, krijg je dan een vervangend toestel oid?
Simpel rekensommetje? Met care is 64 en zonder care zou 256 geweest zijn..of? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaymone op 01-11-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirinR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:09:
Super Mario Run heeft inmiddels ook een nieuwe versie met iPhone X ondersteuning in de App Store gezet
Nais, dat is wel een mooie game om het Amoled scherm te testen denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:14:
[...]

Heb je al bij genomen of ga je dat nog doen? Ben nog zoekende waar AppleCare+ zich in onderscheid van de rest vd verzekeringen..als je een toestel opstuurt bijv, krijg je dan een vervangend toestel oid?
Simpel rekensommetje? Met care is 64 en zonder care zou 256 geweest zijn..of? ;)
Ik heb niet echt vergelijkend warenonderzoek verricht wat betreft eigen inboedel verzekering vs. AppleCare+
Nu de grotere verz mij dus die voorwaarden flink op de schop hebben genomen, zal het denk ik niet zoveel schelen, inboedel verz. vs AC+

Het is voor mij zoals eerder aangegeven een stuk gemak wat je er mee ''afkoopt''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:18:
[...]

Ik heb niet echt vergelijkend warenonderzoek verricht wat betreft eigen inboedel verzekering vs. AppleCare+
Nu de grotere verz mij dus die voorwaarden flink op de schop hebben genomen, zal het denk ik niet zoveel schelen, inboedel verz. vs AC+

Het is voor mij zoals eerder aangegeven een stuk gemak wat je er mee ''afkoopt''.
Oke, maar wat versta je onder gemak?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47

Rudios

Lost in space?

Wat maakt het uit, zolang je zelf maar geen tweeling bent :P

Whole lot of stars ***

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:19:
[...]

Oke, maar wat versta je onder gemak?
wat ik een paar post eerder al had aangegeven; totaal 0 adminstratieve rompslomp bij evt reparatie aan het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Ben erg benieuwd en heel veel zin in om de X zelf te ervaren hoe het zal zijn. Scherm zal veel indruk maken bij mij en daarnaast ergonomie. Vind de plus super maar echt niet fijn om mee te werken (kwa handzaamheid) of in je broekzak..kan niet wachten totdat ie er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er zijn ook mensen die denken een slagje te slaan. ik zie vaker de X voor extreme prijzen aangeboden worden, zelfs met levering van eind november. Ik kan me best voorstellen dat je +- €150,- extra wil betalen als je het toestel dit weekend ontvangt, en vaak zijn het ook (leden) met niet 1 verkoop beoordeling.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deBennie
Gaaf (weet niet of het al genoemd is): als je gebeld wordt, dan wordt de volume van de ringtone automatisch zachter gezet als je naar de telefoon kijkt.

http://www.independent.co...e-new-phone-a8028851.html
Op 2m35s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Grappig dat iCulture hier langs komt. Ik plaats net een reactie onder een artikel en nu is deze al een minuut of 15 in afwachting van moderatie, terwijl reacties na mij blijkbaar direct verschijnen. Gevalletje censuur tegen mensen die wel kritisch durven te zijn? Zou me niks verbazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:45:
Grappig dat iCulture hier langs komt. Ik plaats net een reactie onder een artikel en nu is deze al een minuut of 15 in afwachting van moderatie, terwijl reacties na mij blijkbaar direct verschijnen. Gevalletje censuur tegen mensen die wel kritisch durven te zijn? Zou me niks verbazen.
Klopt dat wordt ook gedaan, ik kan al een tijd niet meer reageren (Blijft altijd hangen op in afwachting van moderatie ) en eerder in dit topic gelde dit ook al voor andere tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:09:
[...]

Klopt dat wordt ook gedaan, ik kan al een tijd niet meer reageren (Blijft altijd hangen op in afwachting van moderatie ) en eerder in dit topic gelde dit ook al voor andere tweakers.
Pro Apple website maar geen iPhone X krijgen _/-\o_ . Kritiek kunnen ze niet aan, meteen verwijderen of een ban. Sinds ze gestopt zijn met brengen van Jailbreak nieuws is het allemaal achteruit gegaan, de berichten zijn altijd het zelfde als vorig jaar voor de komst van een nieuwe iPhone.

[ Voor 10% gewijzigd door moca007 op 01-11-2017 15:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
moca007 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:35:
[...]

Pro Apple website maar geen iPhone X gekregen _/-\o_ . Kritiek kunnen ze niet aan, meteen verwijderen of een ban. Sinds ze gestopt zijn met brengen van Jailbreak nieuws etc, zijn ze niet meer onafhankelijk.
Het enige wat iculture doet is andere sites vertalen en informatie slepen uit fora zoals hier en reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:38:
[...]

Het enige wat iculture doet is andere sites vertalen en informatie slepen uit fora zoals hier en reddit
En macrumors 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:14
Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:38:
[...]

En ook al is er geen nieuws, toch even 2 A4'tjes vol meuk schrijven die men al lang wist. Elk bericht wordt daar zo enorm uitgemolken..

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• moca007
UnitedJunk schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:54:
[...]

En ook al is er geen nieuws, toch even 2 A4'tjes vol meuk schrijven die men al lang wist. Elk bericht wordt daar zo enorm uitgemolken..
Een koe wordt 1x per dag gemolken een bericht op iCulture 3x minimaal _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50
Heren, misschien is het een goed plan om weer over de iPhone X te praten in plaats van het werk van anderen af te zeiken. Laat iCulture lekker z’n ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperb_
  • Laatst online: 19-10-2023
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:24:
[...]

wat ik een paar post eerder al had aangegeven; totaal 0 adminstratieve rompslomp bij evt reparatie aan het toestel.
Hoe dek je jezelf tegen diefstal,? Een all-risk buitenhuis verzekering dekt zowel diefstal als schade. Is dat dan niet verstandiger met zo'n gewild toestel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Als je niets hebt toe te voegen, reageer dan niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 01-11-2017 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Kijk, zo kennen we Apple weer...

De consument uitmelken to the max. De AirPower Mat gaat zeer waarschijnlijk $199 kosten 8)7 8)7 8)7
Hoe fijn ik de meeste van hun producten ook vind, Apple is wel heer en meester in het ''nickelen & dimen" van hun gebruikers.
Maar goed, dit simpele laadmatje zal ongetwijfeld als zoete broodjes over de toonbank glijden (want Apple)

https://9to5mac.com/2017/11/01/airpower-price/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:21:

De consument uitmelken to the max. De AirPower Mat gaat zeer waarschijnlijk $199 kosten 8)7 8)7 8)7
Hoe fijn ik de meeste van hun producten ook vind, Apple is wel heer en meester in het ''nickelen & dimen" van hun gebruikers.
Maar goed, dit simpele laadmatje zal ongetwijfeld als zoete broodjes over de toonbank glijden (want Apple)

Zou het..ben zeer benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

En dan moet je ook nog een Airpower enabled Airpod case kopen voor € 70,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023

Bij ikea 64,95 8)7
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80289832/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jasperb_ schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:19:
[...]

Hoe dek je jezelf tegen diefstal,? Een all-risk buitenhuis verzekering dekt zowel diefstal als schade. Is dat dan niet verstandiger met zo'n gewild toestel?
wat het meest verstandige is qua verzekeringen laat ik maar even in het midden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Jaymone schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:27:
[...]

Gaat niet werken met de Watch en AirPod
Precies, das het 'mooie' van de Apple oplossing. Je legt al je Apple spullen erop en je ziet op je iPhone hoever alles opgeladen is. Dat is wel echt nice. Maar daar betaal je dan ook een redelijk idiote prijs voor.

Apple heeft het in ieder geval voor elkaar: De hype is compleet :) Blijft toch knap.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03-2023
NiGeLaToR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:31:
[...]

Precies, das het 'mooie' van de Apple oplossing. Je legt al je Apple spullen erop en je ziet op je iPhone hoever alles opgeladen is. Dat is wel echt nice. Maar daar betaal je dan ook een redelijk idiote prijs voor.

Apple heeft het in ieder geval voor elkaar: De hype is compleet :) Blijft toch knap.
Dus de iPhone is wel Qi en de Watch en nieuwe airpods (doosje) niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
D4N3_030 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:33:
[...]

Dat is me niet 100% duidelijk, maar wat wel zo (b)lijkt te zijn is dat die samenwerking tussen de lader en je Apple devices alleen werkt met dat Apple placemat ding.

Kun je op een reguliere Qi lader überhaupt meer dan 1 device tegelijk laden?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4N3_030 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:33:
Als het goed is zijn de nieuwe iPhone's, Apple watch S3 en Airpod doosje QI

De Airmat dinges werkt namelijk ook niet met de oudere watches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54

Dat was toch al bekend dat t een kostbaar stukje ging worden :?
Airpods vond men ook over priced en toch stond men ervoor in de rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
[...]

Iedereen die kritisch is wel ja. Het is net Noord Korea.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:49
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:38:
[...]

Als het goed is zijn de nieuwe iPhone's, Apple watch S3 en Airpod doosje QI

De Airmat dinges werkt namelijk ook niet met de oudere watches.
Qi op de Series 3 is anders dan op de iPhone. Mijn Belkin Boost Up wireless charger die ik bij Apple heb gekocht kan mijn S3 namelijk niet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:59:
[...]

Qi op de Series 3 is anders dan op de iPhone. Mijn Belkin Boost Up wireless charger die ik bij Apple heb gekocht kan mijn S3 namelijk niet opladen.
Pffff, echt Apple weer.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:59:
[...]

Klopt, niet compatible met de standaard QI chargers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:25:
[...]

En dan moet je ook nog een Airpower enabled Airpod case kopen voor € 70,-
En werkt natuurlijk, misschien, alleen met een USB-C kabel 29,- O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone

Pagina: 1 ... 61 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.