[iPhone X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste
Acties:
  • 252.834 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:08:
Hè,

Ik ga zoiezo bij Vodafone de iPhone x bestellen vrijdagochtend,
Maar van welke winkels bv mediamarkt , Coolblue of Amac kan ik het beste nog een losse iPhone 10 bestellen?
Ervaringen met wie van de winkels meestal er wel wat of voorraad zou hebben?
Bij schaarste geen een

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:46
Modbreak:Voor beschikbaarheid, bestellen en levertijden hebben we een apart topic: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4

Graag hier eindelijk weer eens inhoudelijk over de iPhone X :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:44

swv

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:08:
Hè,

Ik ga zoiezo bij Vodafone de iPhone x bestellen vrijdagochtend,
Maar van welke winkels bv mediamarkt , Coolblue of Amac kan ik het beste nog een losse iPhone 10 bestellen?
Ervaringen met wie van de winkels meestal er wel wat of voorraad zou hebben?
Er zijn bij de meeste winkels twee voorraadstromen.
1) Losse toestellen geleverd via Apple. Deze kunnen los verkocht worden maar ook worden aangeboden met een abonnement.
2) Toestellen geleverd door providers (welke weer van Apple hebben gekregen) die uiteraard van de retailers verwachten dat ze het geleverde toestel alleen icm een abonnement van de betreffende provider verkopen.

Coolblue doet sinds dit jaar niet meer aan abonnementen, waardoor ze afhankelijk van levering via Apple zijn. Andere shops hebben wel een uitgebreider aanbod en kans op leveringen indien je op zoek bent naar een abonnement.

Koop je los dan is via Apple wel aan te raden. Koop je met abonnement, dan zou je ook prima terecht kunnen bij Mediamarkt, mobiel.nl, Belsimpel of uiteraard KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2 zelf.

Het blijft gissen, maar de grote toko's krijgen vanzelfsprekend wel redelijke voorraad. Mja wat het beste is om te doen? Bij Vodafone met abonnement bestellen en bij Apple een los toestel. Denk ik...

Edit: Sorry @Hoedje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Sommigen klagen over het feit dat er geen TouchID meer is bij de X. Wat ik me dan afvraag, stel dat FaceID een extra optie was geweest, waarvoor je extra moest betalen en ervan uitgaande dat de prijs lager was dan nu, had je dat dan als optie alsnog genomen of was je voor TouchID standaard gegaan? Lijkt mij sterk namelijk dat mensen dan nieuwe technologie aan de kant zouden schuiven maar toch benieuwd

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 25-10-2017 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Ik had liever touchid in het scherm gezien :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
matthijst schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:43:
Ik had liever touchid in het scherm gezien :)
Ja snap ik en stel dat dat standaard was geweest, was je dan nog voor FaceID als extra optie gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben juist erg benieuwd naar FaceID. Ik zit nu ook nog iets meer in het kamp van de “TouchID onder het scherm” maar kan mij voorstellen dat we daar over vijf jaar heel lacherig over doen.

“Weet je nog. Toen bleven we vast houden aan TouchID”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:55:
Ik ben juist erg benieuwd naar FaceID. Ik zit nu ook nog iets meer in het kamp van de “TouchID onder het scherm” maar kan mij voorstellen dat we daar over vijf jaar heel lacherig over doen.

“Weet je nog. Toen bleven we vast houden aan TouchID”
En dat weten we hopelijk 3 nov. Als v1 FaceID goed werkt, dan wordt v2 een echte killer. Dat hebben we ook met TouchID gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Jaymone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:46:
[...]

Ja snap ik en stel dat dat standaard was geweest, was je dan nog voor FaceID als extra optie gegaan?
Neu, dan op V2 gewacht voor FaceId...

Maar goed, misschien werkt t als een gek en dan is er niks aan de hand.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:40:
Sommigen klagen over het feit dat er geen TouchID meer is bij de X. Wat ik me dan afvraag, stel dat FaceID een extra optie was geweest, waarvoor je extra moest betalen en ervan uitgaande dat de prijs lager was dan nu, had je dat dan als optie alsnog genomen of was je voor TouchID standaard gegaan? Lijkt mij sterk namelijk dat mensen dan nieuwe technologie aan de kant zouden schuiven maar toch benieuwd
Ja, voor mij iPhone X met faceid & touchid en 512GB😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de liefhebbers.
De Anker Wireless Charger is weer op voorraad bij Amazon.

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 25-10-2017 22:43 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Weet iemand hoe het zit met al die CE logo's etc op de achterkant van de iPhone X?

Ik weet namelijk dat op de Amerikaanse versie alleen iPhone staat en op Apple.nl zijn de foto's van de X ok zonder al die logo's, maar als ik dan op bijv. Coolblue kijk dan staan de CE logo's er wel op.

Het lijkt mij dat er geen verschil hoort te zijn tussen Apple.nl en Coolblue toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Zuperni op 25-10-2017 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jaymone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:40:
Zeker alleen Touch ID. Daarom heb ik nu ook een iPhone 8. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zuperni schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:43:
Weet iemand hoe het zit met al die CE logo's etc op de achterkant van de iPhone X?

Ik weet namelijk dat op de Amerikaanse versie alleen iPhone staat en op Apple.nl zijn de foto's van de X ok zonder al die logo's, maar als ik dan op bijv. Coolblue kijk dan staan de CE logo's er wel op.

Het lijkt mij dat er geen verschil hoort te zijn tussen Apple.nl en Coolblue toch?
Europa heeft CE logo’s. Dit is echter niet verplicht op marketing materiaal dus vandaar dat Apple ze niet toont op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 15:05
Zuperni schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:43:

https://www.iculture.nl/n...nse-iphone-8-vs-europese/

Zal voor de X niet anders zijn helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

rammes

koekebakker 1e klas

is dat het model met een fel blauw (irri) ledlichtje

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:20
rammes schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

is dat veel moeite om op de link te klikken?
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41SONvpxzUL.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
rammes schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:19:
[...]
Yes sir!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6TVdP621EJQ1HWXkGyNDbBTr/full.jpg

https://www.anker.com/pro...owerPort-Qi-10W-/A2513011

Edit : oeps...ninja-ed >:)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 25-10-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lampje kan uit, althans dat dacht ik gelezen te hebben hier. Niet aan gedacht en ze zijn al onderweg 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:20
Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:27:
Dat lampje kan uit, althans dat dacht ik gelezen te hebben hier. Niet aan gedacht en ze zijn al onderweg 8)7
Voor degenen met een led allergie:
Staat ergens bij de q&a dat de leds uitgaan na een seconde of 10. Knipperen een paar keer bij aanzetten lader (stekker stopcontact) en ter bevestiging dat de lader werkt nadat je er een telefoon op legt om te laden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

ZiSE schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:21:
[...]

is dat veel moeite om op de link te klikken?
[afbeelding]
tis al laat he ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

man! het lijkt wel een UFO landingsplaats. moet er een bord bij zetten, #noLanding

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20
Of je koopt die lader van 15 EUR van de Ikea. Er is een wit lampje en die brandt alleen heel kort als je de smartphone erop legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:52:
Of je koopt die lader van 15 EUR van de Ikea. Er is een wit lampje en die brandt alleen heel kort als je de smartphone erop legt.
Bestaat die lader wel echt? Dat ding lijkt wel een Hoax. Heb hem nog nooit op
Voorraad gezien bij de IKEA’s hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Dure Anker-laders... waarom geen Samsung QI charger?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Richh schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:00:
Dure Anker-laders... waarom geen Samsung QI charger?
omdat anker een erg goede reputatie heeft.

en voor 18e heb ik nog geen samsung gezien

[ Voor 9% gewijzigd door rammes op 26-10-2017 00:03 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20
Donstil schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:59:
[...]

Bestaat die lader wel echt? Dat ding lijkt wel een Hoax. Heb hem nog nooit op
Voorraad gezien bij de IKEA’s hier.
Ja, die bestaat echt. Ik heb er twee van liggen, namelijk!

Besteld bij IKEA Online.

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40318025/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Maar hoe vindt je telefoon het als je te pas en te onpas het ding van de lader haalt en weer erop legt..

Ik hou het wel lekker bij een kabeltje :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38
En we kunnen zeggen.. Morgen!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
-

[ Voor 102% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2017 05:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ja achteraf is het wel snel gegaan heb intussen al twee Note 8's gehad :P Maar the hype is real!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Goedemorgen! :)
Het is morgen, want vandaag zeggen we morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Sterker nog: Hyped! Niet normaal :9~

Ladies en gentlemen: swv heeft besloten *O* Het wordt SG 64GB, maar mocht het voorraadtechnisch zo zijn dat Zilver 64GB beter verkrijgbaar is dan wordt het die. Stel ik loop tegen probleempjes aan bij de preorder of de SG heeft bij voorbaat al een iets langere levertijd. We gaan echter van het goede uit!

Maar goed nu komt het besef dat we nog zeker minimaal een week moeten wachten, want na morgen mag je je wellicht gelukkige eigenaar noemen van een exemplaar in een ver land (of hij bestaat alleen nog uit losse onderdelen), je hebt er nog niks aan. Het zal wel rust geven als je zekerheid hebt, maar dan wordt het volgende week pas echter doorbijten. Dat wordt vast geen productieve week haha. Laat de ervaringen maar komen voor de tussentijd. Lekker worstje voorhouden zegmaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
25 uurtjes nog *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
swv schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 06:53:
[...]

Sterker nog: Hyped! Niet normaal :9~

Ladies en gentlemen: swv heeft besloten *O* Het wordt SG 64GB, maar mocht het voorraadtechnisch zo zijn dat Zilver 64GB beter verkrijgbaar is dan wordt het die. Stel ik loop tegen probleempjes aan bij de preorder of de SG heeft bij voorbaat al een iets langere levertijd. We gaan echter van het goede uit!

Maar goed nu komt het besef dat we nog zeker minimaal een week moeten wachten, want na morgen mag je je wellicht gelukkige eigenaar noemen van een exemplaar in een ver land (of hij bestaat alleen nog uit losse onderdelen), je hebt er nog niks aan. Het zal wel rust geven als je zekerheid hebt, maar dan wordt het volgende week pas echter doorbijten. Dat wordt vast geen productieve week haha. Laat de ervaringen maar komen voor de tussentijd. Lekker worstje voorhouden zegmaar :p
Over een hype gesproken. Ik mag er maar van uit gaan dat je nog jong en enthousiast bent.

We hebben het over een telefoon? :s

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Wat zou de snelste manier zijn om hem via Vodafone te bestellen morgen? Bellen? Mensen daar ervaring mee? Heb mijn neefje al geld gegeven om morgen op twee devices te proberen er een of twee te bestellen en ga het zelf ook proberen, maar wil het ook via Vodafone proberen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Weet iemand of NFC functie op de Iphone X ios 11 werkt zoals bij Android toestellen?
Kan je met een NFC tag b.v. bluetooth aanzetten en een app starten en volume luid zetten in één keer bv?
(denk maar voor in auto ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:25
DorkoTheBeast schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:48:
Weet iemand of NFC functie op de Iphone X ios 11 werkt zoals bij Android toestellen?
Kan je met een NFC tag b.v. bluetooth aanzetten en een app starten en volume luid zetten in één keer bv?
(denk maar voor in auto ofzo)
Kan niet.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:02
@hmr Hoe gaat jouw neefje hem proberen te bestellen?
Ik denk dat het bij providers lang kan duren en dat Apple als je het toestel in eens lan betalen de snelste manker is.
Maar dat is hier al meermaals besproken al ben ik heeeel benieuwd naar de levertijden na alle berichten en geruchten :+
Hoe gaat

Ik ga nog een jaartje met mijn 6s doen heb ik besloten en dan volgend jaar voor een nieuwe :P

[ Voor 17% gewijzigd door Roos79 op 26-10-2017 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik word soms zo moe van mezelf als het gaat om de kleur keuze van de iPhone X 8)7 8)7 |:(

Had ik eindelijk m'n zinnen gezet op de Silver (en die staat al in m'n Favorieten), begin ik weeeeer te twijfelen om toch voor de SG te gaan
Die camera puist op de achterkant van de Silver is wel erg overduidelijk aanwezig, en op de SG 'blend' deze camera puist (enigzins) mooi in.

#FirstWorldProblems

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

THE_BASE schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

Over een hype gesproken. Ik mag er maar van uit gaan dat je nog jong en enthousiast bent.

We hebben het over een telefoon? :s
Uhm ja?? We hebben het niet over zomaar een telefoon. We hebben het over de iPhone X. De toekomst van de smartphone!

:p

Maar als je het topic een beetje hebt gevolgd had je vast gezien dat het mijn leven niet beheerst hoor. Ik heb alleen hoge verwachtingen en zin om er mee te spelen. Zelfde gevoel als het kopen of ondernemen van andere dingen waar je naar uitkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Damn.... Ik twijfel nog sterk tussen de Note 8 en Iphone X 256...moet er wel snel uit zijn...LOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:55:
ik word soms zo moe van mezelf als het gaat om de kleur keuze van de iPhone X 8)7 8)7 |:(

Had ik eindelijk m'n zinnen gezet op de Silver (en die staat al in m'n Favorieten), begin ik weeeeer te twijfelen om toch voor de SG te gaan
Die camera puist op de achterkant van de Silver is wel erg overduidelijk aanwezig, en op de SG 'blend' deze camera puist (enigzins) mooi in.

#FirstWorldProblems
Dan moet je voor SG gaan. Voorkant is zelfde in beide kleuren, alleen zij en achterkant. En als je bij de SG camera als voordeel vindt, dan lijkt het mij niet moeilijk. Weet niet of je een case gaat gebruiken, dat maakt ook het verschil in je keuze uiteraard. Dit jaar vind ik voor het eerst silver ook erg mooi maar heb ook een AW SG en vind dat wel mooi passen.
#kleurisgezichtsbedrogmaarwehebbenhethierwelovereeniphoneX _/-\o_
DorkoTheBeast schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:58:
[...]

Damn.... Ik twijfel nog sterk tussen de Note 8 en Iphone X 256...moet er wel snel uit zijn...LOL
Zeker weten note8

[ Voor 11% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2017 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

Dan moet je voor SG gaan. Voorkant is zelfde in beide kleuren, alleen zij en achterkant. En als je bij de SG camera als voordeel vindt, dan lijkt het mij niet moeilijk. Weet niet of je een case gaat gebruiken, dat maakt ook het verschil in je keuze uiteraard. Dit jaar vind ik voor het eerst silver ook erg mooi maar heb ook een AW SG en vind dat wel mooi passen.
#kleurisgezichtsbedrogmaarwehebbenhethierwelovereeniphoneX _/-\o_
thanks voor je tip(s)! ;)

Er gaat een zeer minimale (Totallee) case omheen de 1ste paar weken en daarna al gauw fully naked.
Gelukkig heb ik nog 23 uur en 55 minuten zo'n 14 uur (ivm offline gaan van de App en site) om steeds mijn Favoriet in de App te wijzigen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 26-10-2017 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 20:52
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:55:

#FirstWorldProblems
Ik ben eruit. Ik heb altijd de S-varianten gekocht vanaf de 3GS en altijd in zwart/Space Grey, maar ik ga nu voor het eerst voor zilver. I.c.m. de zwarte voorkant durf ik het wel aan. En ik vind het rvs van de zilveren mooier dan het donkere gemaakte rvs op de Space Gray versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:06:
[...]

Er gaat een zeer minimale (Totallee) case omheen de 1ste paar weken en daarna al gauw fully naked.
Gelukkig heb ik nog 23 uur en 55 minuten zo'n 14 uur (ivm offline gaan van de App en site) om steeds mijn Favoriet in de App te wijzigen 8)7
Wat was bij jou de levertijd van de Totallee case? Mooie case! Maar hij moet wel voor volgende week Vrijdag binnen zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Er ligt hier ook al weken een olijfgroene Totallee iPhone X case op mijn bureau.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
EValentino schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Wat was bij jou de levertijd van de Totallee case? Mooie case! Maar hij moet wel voor volgende week Vrijdag binnen zijn...
inderdaad een zeer mooie minimalistische (0,3mm) dunne case met een heel fijn zwarte leren achterkant. Ik heb ong 9 dagen moeten wachten alvorens deze bezorgd werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:11:
[...]

inderdaad een zeer mooie minimalistische (0,3mm) dunne case met een heel fijn zwarte leren achterkant. Ik heb ong 9 dagen moeten wachten alvorens deze bezorgd werd.
Dan ga ik hem snel bestellen, en mijn iPhone X tot die tijd op een zacht kussentje leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Oh bedankt... nu ben ik er uit 8)7
ps: ben belg dus ben geen concurrentie voor de voorraad morgenvroeg...

Nee, serieus van Android komende zal ik wel beperkter zijn in functies en aanpassingen op IOS.
Langs de andere kant is Iphone wel stabieler en veiliger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:06:
[...]

Mijn advies: bestel de SpaceGrey, want je weet dat je die eigenlijk wilt....
Dan krijg je die (hopelijk) 3 november binnen, en dan loop je daarna (binnen 14 dagen) een keer de Apple Store binnen om de zilveren te bekijken en te zien dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Mocht je onverwacht toch concluderen dat je liever zilver had gehad, dan ruil je hem om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Roos79 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:51:
@hmr Hoe gaat jouw neefje hem proberen te bestellen?
Ik denk dat het bij providers lang kan duren en dat Apple als je het toestel in eens lan betalen de snelste manker is.
Maar dat is hier al meermaals besproken al ben ik heeeel benieuwd naar de levertijden na alle berichten en geruchten :+
Hoe gaat

Ik ga nog een jaartje met mijn 6s doen heb ik besloten en dan volgend jaar voor een nieuwe :P
Neefje met zijn eigen accounts via de app van Apple en de website. Heb hem geld overgemaakt zodat hij er eventueel een of twee kan afrekenen. Ook bij Vodafone reken ik hem meteen af, heb geen behoefte aan kredieten en ook niet nodig :) .

Nadeel is dat ik nu in Thailand ben en internet niet overal even betrouwbaar is...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Mijn advies: bestel de SpaceGrey, want je weet dat je die eigenlijk wilt....
Dan krijg je die (hopelijk) 3 november binnen, en dan loop je daarna (binnen 14 dagen) een keer de Apple Store binnen om de zilveren te bekijken en te zien dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Mocht je onverwacht toch concluderen dat je liever zilver had gehad, dan ruil je hem om...
ja, dit is wel een redelijk scenario van wat er gaat gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone X 64GB met bon.
http://link.marktplaats.n...ttons&utm_content=app_ios
Ad

Hahaha check dit

Ik ga ook een losse kopen op de Apple store 😝

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Iphone X 64GB met bon.
Ad

Hahaha check dit

En mensen bieden nog meer ook :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
heerlijk :) :) je voelt gewoon dat dit topic aan het borrelen is nu....zie nu mensen binnenkomen in het topic, die ik nog nooit eerder heb gezien hier.

Voelt toch als een soort van Kerstmis o<:) o<:) o<:) ... elk jaar weer dat pre order dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 01:49
Less than 24 hour hahah :-)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:31:
heerlijk :) :) je voelt gewoon dat dit topic aan het borrelen is nu....zie nu mensen binnenkomen in het topic, die ik nog nooit eerder heb gezien hier.

Voelt toch als een soort van Kerstmis o<:) o<:) o<:) ... elk jaar weer dat pre order dingetje
Ja en ze willen allemaal onze tips >:)
Mij niet gezien, na 09:01 help ik iedereen weer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

Als "ze" even hun best doen ... vinden ze alles wat ze nodig hebben in de afgelopen 41 pagina's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 01:49
Donstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

Dat is ook niet lief :'( :'( :'(

Tips in de zin van "niet op f5 drukken als het bestellen iets langer duurt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
serienummer schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:42:
[...]

Dat is ook niet lief :'( :'( :'(

Tips in de zin van "niet op f5 drukken als het bestellen iets langer duurt? :9
Ik ben altijd blij met de reserveer link voor de webbrowser :-) net als voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

hmr schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

Nadeel is dat ik nu in Thailand ben en internet niet overal even betrouwbaar is...
niet? heb andere ervaring, was er feb. dit jaar en had zelfs met een lokale sim 4G in de jungle!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Ik ben altijd blij met de reserveer link voor de webbrowser :-) net als voorgaande jaren.
Die gaat wss dit jaar niet werken aangezien dat de reservaties nu ook al op voorhand moeten betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Blijf het apart vinden:

MacRumors algemene poll: https://www.macrumors.com...ular-iphone-x-model-poll/
MacRumors forum poll: https://forums.macrumors....ou-buying-merged.2066981/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Die gaat wss dit jaar niet werken aangezien dat de reservaties nu ook al op voorhand moeten betaald worden.
Ow ik moet echt even teruglezen dan. Dus ophalen en betalen in winkel is geen mogelijkheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:47:
[...]

Ow ik moet echt even teruglezen dan. Dus ophalen en betalen in winkel is geen mogelijkheid meer.
Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Iphone X 64GB met bon.
Ad

Hahaha check dit

wat een achterlijke klootviolen die dit blijven doen zeg...misschien ligt het aan mij hoor :/
Blijft natuurlijk wat de gek er voor geeft :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• overtones
sderooij schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:49:
[...]

wat een achterlijke klootviolen die dit blijven doen zeg...misschien ligt het aan mij hoor :/
Ja joh wat een debiel, ik heb 3500 geboden gewoon om te fucken :P

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
sderooij schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:49:
[...]

Basgitaren zijn het :D
Maar hoezo, wat een ieder op MP over heeft voor een X is voor hem/haar misschien hetzelfde als wat jij ervoor in de winkel betaalt, m.a.w. dit kan je niet oordelen aangezien je niet in hun portemonnee kan kijken. Daarnaast zijn er ook veel oplichters die een bod uitbrengen op MP

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff Vodafone gebeld, beetje ouwehoeren die ene man zei ze krijgen zoeizo binnen dat zegt hij dan alleen weet niet hoeveel,
Morgen zoiezo een via Vodafone en 1 op de Apple store bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
overtones schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Betaal je wel erg veel om te fucken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

overtones schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:57:
[...]

Ik eurotje meer 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:36
Ik hoor dat ze morgen alle dns'en gaan resetten , dus we moeten een dag langer wachten met bestellen.
En ziggo enz pushen morgen een modem update die natuurlijk helemaal mis gaat.
Je mobiele tel provider is daardoor overbelast.
ik geloof ook dat daardoor morgen de oorlog uitbreekt, want van een apple is wel vaker een verdoemenis uit voorgekomen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Ik zit even in de app te kijken ja met de 8 plus. Wel omslachtiger, omdat je kan kiezen waar je hem wilt ophalen maar dan moet je dus bij het winkelwagentje bij afrekenen nog een keer aanvinken. Ik zie zo maar dat je dat probeert en dan in het afrekenproces tegen een manko aanloopt. Die reserveer pagina was toch een stuk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:41:
[...]

Als "ze" even hun best doen ... vinden ze alles wat ze nodig hebben in de afgelopen 41 pagina's ...
Precies en als ze die moeite al niet willen doen, waarom zou ik mijn potentiele plek dan aan ze afstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
mell33 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:04:
Ik hoor dat ze morgen alle dns'en gaan resetten , dus we moeten een dag langer wachten met bestellen.
En ziggo enz pushen morgen een modem update die natuurlijk helemaal mis gaat.
Je mobiele tel provider is daardoor overbelast.
ik geloof ook dat daardoor morgen de oorlog uitbreekt, want van een apple is wel vaker een verdoemenis uit voorgekomen.
Kunnen we al -1 geven??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:02
@Famous dat zou ik soms al langer willen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Als iemand nog een hoesje van Totallee wilt bestellen, als je de onderstaande code invult krijg je free shipping a $8,95:

DOUBLEAMW6QH is gebruikt!

[ Voor 6% gewijzigd door EValentino op 26-10-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Hoezo haha, ik voorkom nu toch dat we doordraaien morgen, Leg je er bij neer morgen als dat gebeurd en ga wat leuks doen.
Zowiezo wacht ik tot blackFriday Of cybermonday. ben toch niet gek

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zokiz
  • Laatst online: 22-09 09:00
EValentino schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:12:
Als iemand nog een hoesje van Totallee wilt bestellen, als je de onderstaande code invult krijg je free shipping a $8,95:

DOUBLEAMW6QH
Dank, net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Geen dank hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Zit te twijfelen. Enige verschil, naast prijs, is volgens mij fast charging en formaat (maar dan heb je een aparte stekker nodig)

https://www.amazon.de/Ank...fRID=GCKGN6B9V1N7843VPSAF

https://www.amazon.de/gp/...smid=A2PGPJL0BBLHLX&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:16:
Zit te twijfelen. Enige verschil, naast prijs, is volgens mij fast charging en formaat (maar dan heb je een aparte stekker nodig)

dan zou ik zeker voor fast charging kiezen!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fast Charge wordt alleen nog niet ondersteund door Apple toch? Ik had begrepen dat dit via een update later wordt uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09 20:44
Donstil schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:23:
Fast Charge wordt alleen nog niet ondersteund door Apple toch? Ik had begrepen dat dit via een update later wordt uitgerold.
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
EValentino schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:12:

DOUBLEAMW6QH is gebruikt!
Ik neem een iets dikkere hoes, want ik vind dat gewiebel door de uitstekende camera heel storend,
Want Als ik de iphone plat op tafel heb liggen, en ik tik en swipe enz, om steeds dat wiebelen en tikken geluid op de tafel te ondervinden is heel irri. Ik overweeg zelfs om me iphone 8 plus weer in te leveren, het is me een doorn in het ook namelijk. Ik weet niet hoe het bij de X is, maar zal wel zelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Iemand enig idee (obv historie) wanneer de officiele Apple hoesjes bestelbaar zullen zijn? Is dat ook vanaf morgenochtend?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:35
SmithNL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:27:
Iemand enig idee (obv historie) wanneer de officiele Apple hoesjes bestelbaar zullen zijn? Is dat ook vanaf morgenochtend?
Tot nu toe waren die altijd ook direct leverbaar ja.

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:16:

Ik zou bij fast charge die van belkin nemen, want die geven bij de fast charger een garantie tot 2000 eu, Geen idee hoor maar als de nep kabels al een probleem geven, zou ik met dure apple bij het gecertificeerde spul blijven
http://www.belkin.com/nl/...gers/c/wireless-chargers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mell33 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Ik zou bij fast charge die van belkin nemen, want die geven bij de fast charger een garantie tot 2500 eu, Geen idee hoor maar als de nep kabels al een probleem geven, zou ik met dure apple bij het gecertificeerde spul blijven
http://www.belkin.com/nl/...gers/c/wireless-chargers/
Dank voor je advies! d:)b Bij andere exotische merken heb ik dat idd ook, alleen Anker blijkt toch ook een goed bewezen merk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Weten jullie uit ervaring of de app om 9u automatisch ververst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
joffrey19 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:46:
Weten jullie uit ervaring of de app om 9u automatisch ververst?
Met de 8 launch gebeurde dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Laatst online: 22-09 09:00
Even een vraag. Wat raden jullie aan morgen om te doen qua bestellen? Waarom lees ik dat veel mensen via de apple app gaan bestellen? Waarom niet gewoon via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
zokiz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:54:
Even een vraag. Wat raden jullie aan morgen om te doen qua bestellen? Waarom lees ik dat veel mensen via de apple app gaan bestellen? Waarom niet gewoon via de browser?
De app is altijd net iets eerder..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
Zoekfunctie??

Omdat de App sneller blijkt te zijn dan de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Is allemaal eerder beschreven. Zijn ook nog veel mensen die via de browser bestellen trouwens.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymone op 26-10-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joffrey19
Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Net even beide geprobeerd voor de 8 in de app en de browser. Maar in de browser is het nog omslachtiger en langszamer voor mij idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:13
Jaymone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

Je hoeft dus niet continue de app af te sluiten en opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
xGROOVER schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Je hoeft dus niet continue de app af te sluiten en opnieuw op te starten?
Had bij de 8 launch mn app gewoon openstaan en refreshte zelf

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID MOETEN IN [IPHONE] LEVERTIJDEN & BESCHIKBAARHEID.

Een beter iPhone X topic begint bij jezelf. Het gaat hier om de discussie over de iPhone zelf. Natuurlijk zit je vol spanning te wachten, maar daarvoor hebben we een apart topic. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone X] Cases en andere accessoires

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.