Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:08:
Hè,
Ik ga zoiezo bij Vodafone de iPhone x bestellen vrijdagochtend,
Maar van welke winkels bv mediamarkt , Coolblue of Amac kan ik het beste nog een losse iPhone 10 bestellen?
Ervaringen met wie van de winkels meestal er wel wat of voorraad zou hebben?
Er zijn bij de meeste winkels twee voorraadstromen.
1) Losse toestellen geleverd via Apple. Deze kunnen los verkocht worden maar ook worden aangeboden met een abonnement.
2) Toestellen geleverd door providers (welke weer van Apple hebben gekregen) die uiteraard van de retailers verwachten dat ze het geleverde toestel alleen icm een abonnement van de betreffende provider verkopen.
Coolblue doet sinds dit jaar niet meer aan abonnementen, waardoor ze afhankelijk van levering via Apple zijn. Andere shops hebben wel een uitgebreider aanbod en kans op leveringen indien je op zoek bent naar een abonnement.
Koop je los dan is via Apple wel aan te raden. Koop je met abonnement, dan zou je ook prima terecht kunnen bij Mediamarkt, mobiel.nl, Belsimpel of uiteraard KPN, Vodafone, T-Mobile en Tele2 zelf.
Het blijft gissen, maar de grote toko's krijgen vanzelfsprekend wel redelijke voorraad. Mja wat het beste is om te doen? Bij Vodafone met abonnement bestellen en bij Apple een los toestel. Denk ik...
Edit: Sorry @
Hoedje