rond de middag morgen gok ikMonkeyJohn schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:31:
Wat wordt het volgende gerucht als er om 22.05 niets gebeurt?
Wacht, die 04.05pm EST is natuurlijk pas morgenavond voor ons 
Dit is trouwens wel dé kans voor Battlefield Heroes om een comeback te maken

neuh dat ging over vandaag, de tijd die gevonden is in de files is rond het middaguur hier morgen.MonkeyJohn schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:07:
Wacht, die 04.05pm EST is natuurlijk pas morgenavond voor ons
we zullen het wel zien
Fortnite chapter 2, season 1 trailer. Let op. Spoilers uiteraard :
https://t.co/310upjDULi?amp=1
Goedemorgen. Die stond er al lang op..
https://t.co/310upjDULi?amp=1
Goedemorgen. Die stond er al lang op..
[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 15-10-2019 07:42 ]
PSN: Fruitschaaltje
Waarschijnlijk vandaag om 09 of 10.00 uur downtime / Event.
Alle "grote" streamers schijnen online te zijn om 12 uur snachts in amerika. De verwachting is dat dan eea gaat gebeuren. ik persoonlijk denk dat dit 09.00 uur is. Aansluitend de downtime en rond 12.00 uur weer up and running.
Alle "grote" streamers schijnen online te zijn om 12 uur snachts in amerika. De verwachting is dat dan eea gaat gebeuren. ik persoonlijk denk dat dit 09.00 uur is. Aansluitend de downtime en rond 12.00 uur weer up and running.
10 uur is de normale update tijd toch? Agh, we gaan het zien. Ik moet toch gewoon werken vandaag.. Hoe langer het duurt, des te productiever zal ik deze dag zijn.Swaxie schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:57:
Waarschijnlijk vandaag om 09 of 10.00 uur downtime / Event.
Alle tweets zijn weer zichtbaar op het twitter account van Fortnite.
Servers zijn down, shit is about to happen! Toch hoop ik op 12 uur want ik ben nog niet thuis
Update is gestart, 16.1GB op de PC
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Yes, wat ben ik blij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
https://twitter.com/ShiinaBR/status/1184018985429413888
Story trailer.
Story trailer.
[ Voor 6% gewijzigd door Fruitschaal op 15-10-2019 10:26 ]
Vanavond starten op mijn Switch, vind het de laatste tijd een erg fijne game op de Switch, lekker lui op de bank.
Eens kijken naar de season pass.
Eens kijken naar de season pass.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hmm toch een klein vraagje. Ik weet niet precies wat het is. Maar ik gok eigenlijk op een klein foutje in de game.
Achter mijn naam staat vaak (2) of (3) of (4). Ik heb alleen nog maar een aantal potjes solo gespeeld. Maar wat betekend dit. Is dit een soort van je ranking?
Achter mijn naam staat vaak (2) of (3) of (4). Ik heb alleen nog maar een aantal potjes solo gespeeld. Maar wat betekend dit. Is dit een soort van je ranking?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oke ik was iets te snel in het klikken toen ik een reward kreeg.
Het leeg op een zilveren bankbiljet?
Weet iemand wat het was of doet?
Het leeg op een zilveren bankbiljet?
Weet iemand wat het was of doet?
@Astratuner bedoel je in StW?
Dat was een ticket om een gratis hero te claimen ofzoiets. (omdat het spel een dag down was...)
Dat was een ticket om een gratis hero te claimen ofzoiets. (omdat het spel een dag down was...)
Och verrek. Dat kan inderdaad kloppen.
Level en tier hebben ze samen gegooit zag ik
Hoe kun je nu met vrienden spelen? Door een bug zie je geen ingame vrienden en kan je niemand toevoegen.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Op de one zag ik net gewoon ingame vrienden en mijn zoontje kon op zijn switch mij joinen. Dus werkt gewoon blijkbaar.rickyy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:38:
Hoe kun je nu met vrienden spelen? Door een bug zie je geen ingame vrienden en kan je niemand toevoegen.
Ben er inmiddels achter. Na je eerst potje (die automatisch gaat) zie je geen vrienden. Pas na een reboot van de game.Pannekoek81 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:56:
[...]
Op de one zag ik net gewoon ingame vrienden en mijn zoontje kon op zijn switch mij joinen. Dus werkt gewoon blijkbaar.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dat zal wel veranderen zodra je een hoger level bereikt hebt.Quido schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:47:
Potjes solo gaan een stuk makkelijker met hoop computergestuurde bots.
Wat een verademing is dit tegenover de laatste 2/3 seizoenen die ze gedraaid hebben zeg.
Heb pas een paar potjes gespeeld. maar speel veel beter weg. Graphics zien er beter uit. Heerlijk
Bij mij blijft die punchhole card steeds in beeld staan... heel vervelende bug. Meer mensen last van?
Schijnt een bekende bug te zijn. Zal wel opgelost worden met een hotfix.Gumball schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:45:
Bij mij blijft die punchhole card steeds in beeld staan... heel vervelende bug. Meer mensen last van?
Die deadspots die er de eerste uren inzaten, waren ook binnen enkele uren gefixed.
1e potje sinds maanden meteen gewonnen. Ik mag dat skill based matchmaking wel.
Mooie paraplu dit seizoen trouwens.
Dan wil ik wel een potje samen doen haha. Kwam laatst toch wel behoorlijke build pro's tegen.servival7 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:44:
1e potje sinds maanden meteen gewonnen. Ik mag dat skill based matchmaking wel.
De nieuwe map is wel een stuk groter geworden. Ik vind dat er iets meer mobility wel bij mag komen dan hoe het nu is. Ook heb ik het idee dat iedereen wat gespreide land. Ik heb nog niet zo'n hotspot gevonden als tilted towers.
Misschien heb ik geluk gehad. Maar 2x hoeven build battlen. 3 van de 6 kills waren snipes van mensen die aan het rotaten waren.Daniel. schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Dan wil ik wel een potje samen doen haha. Kwam laatst toch wel behoorlijke build pro's tegen.
De nieuwe map is wel een stuk groter geworden. Ik vind dat er iets meer mobility wel bij mag komen dan hoe het nu is. Ook heb ik het idee dat iedereen wat gespreide land. Ik heb nog niet zo'n hotspot gevonden als tilted towers.
Er zijn wel wat mobility opties. Boten, water ( met de stroom mee) en ziplines (ook elektriciteitsdraden kunnen gebruikt worden als zipline).Daniel. schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Dan wil ik wel een potje samen doen haha. Kwam laatst toch wel behoorlijke build pro's tegen.
Wat is er gewijzigd in de patch van vandaag (ps4)
Zit er al het nieuwe match making systeem in?
Vandaag eerste potje team rumble en had gewoon 7 kills terwijl ik de grootste n00b ben. Misschien zijn het de "nieuwe" spelers
Vandaag eerste potje team rumble en had gewoon 7 kills terwijl ik de grootste n00b ben. Misschien zijn het de "nieuwe" spelers
Ik heb het idee dat je (zeker in het begin) gewoon veel bots tegen komt.jaydenjarno schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:09:
Zit er al het nieuwe match making systeem in?
Hoe deze bots werken en wanneer het niveau van deze bots omhoog gaat is nog maar de vraag, en heb ik nog nergens kunnen vinden.(of deze bots in team rumble ook rondrennen weet ik niet eigenlijk).
Ik ben ook de grootste noob wat er bestaat. Speel veel met @Swaxie en 2 andere vrienden online. Maar in een potje maak ik vaak ergens tussen de 2 en de 8 kills. Gisteren dan ook onze eerste pot gewonnen.
Je merkt dat de bots die je in het begin tegen komt eigenlijk niks voorstellen. De bots die je in de "eindbattles" tegen komt bouwen zich toch al redelijk snel naar boven toe. Waar ik normaal in een solo game met moeite top 10 raak wordt ik dat nu vrijwel elk potje.
Niet dat ik dit heel erg vind... Maar het is nu vrij gemakkelijk. Het is natuurlijk leuk dat je snel levelt en wat hoger eindigd maar is dit niet te makkelijk? Ik denk dat we dit tot de volgende update nog kunnen verwachten. Hierna zal denk ik de matchmaking aangepast gaan worden naar de hoeveelheid wins die behaald zijn. Nu zijn ze gok ik een soort van ranking aan het maken.
Je merkt dat de bots die je in het begin tegen komt eigenlijk niks voorstellen. De bots die je in de "eindbattles" tegen komt bouwen zich toch al redelijk snel naar boven toe. Waar ik normaal in een solo game met moeite top 10 raak wordt ik dat nu vrijwel elk potje.
Niet dat ik dit heel erg vind... Maar het is nu vrij gemakkelijk. Het is natuurlijk leuk dat je snel levelt en wat hoger eindigd maar is dit niet te makkelijk? Ik denk dat we dit tot de volgende update nog kunnen verwachten. Hierna zal denk ik de matchmaking aangepast gaan worden naar de hoeveelheid wins die behaald zijn. Nu zijn ze gok ik een soort van ranking aan het maken.
Ik vind het persoonlijk heel slecht. Toevallig gisteren een keer op de console van mijn zwager samen met mijn neefje gespeeld (Duo's). Die games sloegen in mijn ogen echt helemaal nergens op. Victory gehaald met 12 kills (je moet ze maar tegen komen he) maar de manier waarop slaat gewoon alles. Meeste van die bots doen gewoon ook echt niets en hoewel ik begrijp dat dit leuk kan zijn om mee te trainen (en voor jongere kinderen) haalt dit wel echt de Fortnite ervaring weg om te overleven tegen andere mensen.
Ik heb op mijn eigen account nog geen solo gedaan maar enkel squads en daar speelde ik met hogere skilled gasten dan dat ik ben. Toen was het volgens mij redelijk normaal. Toen ook wel een victory gehaald op de eerste dag.
Al met al vraag ik mij echt af of deze verandering wel echt goed is geweest. Een victory mag in mijn ogen best speciaal zijn en blijven voor degene die wat minder skills hebben maar nu is dit voor iedereen vele malen makkelijker geworden.
I'm not a fan... Skilled based matchmaking is op zich geen probleem maar enkel tegen mensen en niet tegen bots. Bots horen gewoon in een soort training omgeving.
Ik heb op mijn eigen account nog geen solo gedaan maar enkel squads en daar speelde ik met hogere skilled gasten dan dat ik ben. Toen was het volgens mij redelijk normaal. Toen ook wel een victory gehaald op de eerste dag.
Al met al vraag ik mij echt af of deze verandering wel echt goed is geweest. Een victory mag in mijn ogen best speciaal zijn en blijven voor degene die wat minder skills hebben maar nu is dit voor iedereen vele malen makkelijker geworden.
I'm not a fan... Skilled based matchmaking is op zich geen probleem maar enkel tegen mensen en niet tegen bots. Bots horen gewoon in een soort training omgeving.
Is dit een alter ego van @Vegetto ?Remmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:08:
Ik vind het persoonlijk heel slecht. Toevallig gisteren een keer op de console van mijn zwager samen met mijn neefje gespeeld (Duo's). Die games sloegen in mijn ogen echt helemaal nergens op. Victory gehaald met 12 kills (je moet ze maar tegen komen he) maar de manier waarop slaat gewoon alles. Meeste van die bots doen gewoon ook echt niets en hoewel ik begrijp dat dit leuk kan zijn om mee te trainen (en voor jongere kinderen) haalt dit wel echt de Fortnite ervaring weg om te overleven tegen andere mensen.
Wie is Vegetto (tweakers account, DBZ character ken ik wel
) en waarom? Heeft ie dezelfde mening dan?
Correct, maar Veget is een naar mannetje. Kwa BOTS heb je wel gelijk. Maar verder hebben ze de game wel echt heel erg episch gemaakt. Ik ben een fan, op de BOTS na.Remmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:13:
Wie is Vegetto (tweakers account, DBZ character ken ik wel) en waarom? Heeft ie dezelfde mening dan?
Ik ben geen naar mannetje, komt goed 
Ik ben ook erg blij met de changes hoor, don't get me wrong. Ze zetten eigenlijk weer een OG Fortnite neer die ze weer verder kunnen uitbouwen.
En er zitten ook echt goede veranderingen in, zoals het dragen van je team maat (of het overgooien van je vijand
). Upgrade stations voor je guns en dat soort zaken.
Ze luisteren zelfs naar de community door het confirm editen on release erin te zetten (heb ik overigens nog uit staan, eerst even wennen aan dit geheel).
Maar de bots... nee die verzieken best wel wat. Hopelijk kom ik ze snel genoeg niet meer tegen want het maakt je ook niet beter. Als ik gisteren zag hoe mijn zwager rustig die bots aan het neerknallen was. Gewoon rustig stil staan midden in een veld en knallen... In een normaal potje tegen mensen ben je zelf dan zo neergemaaid. Dus die bots leren wat dat betreft ook het verkeerde gedrag aan.
Ik ben ook erg blij met de changes hoor, don't get me wrong. Ze zetten eigenlijk weer een OG Fortnite neer die ze weer verder kunnen uitbouwen.
En er zitten ook echt goede veranderingen in, zoals het dragen van je team maat (of het overgooien van je vijand
Ze luisteren zelfs naar de community door het confirm editen on release erin te zetten (heb ik overigens nog uit staan, eerst even wennen aan dit geheel).
Maar de bots... nee die verzieken best wel wat. Hopelijk kom ik ze snel genoeg niet meer tegen want het maakt je ook niet beter. Als ik gisteren zag hoe mijn zwager rustig die bots aan het neerknallen was. Gewoon rustig stil staan midden in een veld en knallen... In een normaal potje tegen mensen ben je zelf dan zo neergemaaid. Dus die bots leren wat dat betreft ook het verkeerde gedrag aan.
Ik ben vegetto, en voor een groot deel, deel ik je mening idd vandaar dat die andere nare mannetjes reageren.
Ik denk serieus dat ze iets van een database aan het "opbouwen" zijn om te zien hoe jij speelt en welk niveau je kan halen. Dat doen ze adhv de bots en waarschijnlijk je eindpositie ingame.Remmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:19:
Ik ben geen naar mannetje, komt goed
En er zitten ook echt goede veranderingen in, zoals het dragen van je team maat (of het overgooien van je vijand). Upgrade stations voor je guns en dat soort zaken.
Je komt steeds minders Bots tegen naarmate je vaker speelt.
Ik kwam de volgende uitleg ergens tegen gisteren
Indien je dus niet met bots wil spelen. Lekker even Arena doen.If you are not sure how bots work in Fortnite, here's a quick explanation!
At the start of the season, everyone will get bots (computer-controller players) in their lobbies. Bots are generally very easy to eliminate and their purpose is to be practice targets for new players.
As you progress, improve, and get more victories, there will be fewer bots in your lobbies and you will be getting more of real players until the point your lobbies are all human players.
Bots are present only in core playlists which means that Arena modes (or any other competitive mode in the future) will not have any bots.
Ja ik weet dat dat de enige mogelijkheid is om ze te vermijden maar ik heb het niet zo op Arena. Teveel tryhards daar plus dat syphoning is iets wat ik toch minder vind. Goed voor de pro's, minder voor de amateurs zeg maarSwaxie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:24:
[...]
[...]
Indien je dus niet met bots wil spelen. Lekker even Arena doen.
Maar goed we gaan het zien. Ze krijgen nu natuurlijk van alle kanten feedback over de bots.
[ Voor 10% gewijzigd door Remmetje op 17-10-2019 09:34 ]
Ik zag jouw avatar en las de tekst. Ik dacht, hey dat is @Vegetto .. Maar de naam klopte niet.Remmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:13:
Wie is Vegetto (tweakers account, DBZ character ken ik wel) en waarom? Heeft ie dezelfde mening dan?
Maar goed, ik ben het met je eens dat bots easy zijn. Ik vermoed dat het nog een beetje gefine-tuned moet worden en als je beter wordt/ vaker wint, je ze ook minder tegen gaat komen. Ik gun Epic nog wel wat tijd om het uit te kristalliseren.
Wel mooi dat je het ergens niet een bent met de te makkelijke bots. Maar dan de arena mode ook niet wil spelen omdat daar teveel try hards in zittenRemmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:33:
[...]
Ja ik weet dat dat de enige mogelijkheid is om ze te vermijden maar ik heb het niet zo op Arena. Teveel tryhards daar plus dat syphoning is iets wat ik toch minder vind. Goed voor de pro's, minder voor de amateurs zeg maar
Maar goed we gaan het zien. Ze krijgen nu natuurlijk van alle kanten feedback over de bots.

Overigens geldt voor de arena mode dus hetzelfde als de gewone game-mode. Alles moet zich nog rechttrekken omdat alle stats gereset zijn toch?
Arena vind ik vooral niets door Syphoning, de tryhard zijn irritant maar dat is hetgeen wat ik vooral irritant vind. Mag toch? Ik heb liever dat je iets meer na moet denken welk gevecht je nu wel en niet in gaat in plaats van alles maar rushen.Swaxie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:50:
[...]
Wel mooi dat je het ergens niet een bent met de te makkelijke bots. Maar dan de arena mode ook niet wil spelen omdat daar teveel try hards in zitten.
Overigens geldt voor de arena mode dus hetzelfde als de gewone game-mode. Alles moet zich nog rechttrekken omdat alle stats gereset zijn toch?
Ik speel nu op de Switch, voor mij gevoel zitten daar heel veel bots in.
Speelt wel fijn, zit na te denken over de battle pass.
Speelt wel fijn, zit na te denken over de battle pass.
Ow jawel hoor, je mag doen wat je zelf wil hoor. Maar vond het vreemd dat je dat zei over de try hards en de bots te slecht vond. Kon uit je eerste bericht niet opmaken dat het alleen door de syphoning kwam.Remmetje schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:59:
[...]
Arena vind ik vooral niets door Syphoning, de tryhard zijn irritant maar dat is hetgeen wat ik vooral irritant vind. Mag toch? Ik heb liever dat je iets meer na moet denken welk gevecht je nu wel en niet in gaat in plaats van alles maar rushen.

@Remmetje ik houd juist wel van Syphoning omdat ik dan tenminste een gegarandeerd beetje shield krijg.
Gisteren won ik een solo potje met 6 kills en ben ik letterlijk maar 1 big shield tegen gekomen in heel het potje inclusief loot van enemies.
Gisteren won ik een solo potje met 6 kills en ben ik letterlijk maar 1 big shield tegen gekomen in heel het potje inclusief loot van enemies.
Iemand al opgevallen dat het levellen bijna onmogelijk is deze season?
Van Reddit geplukt:
Edit: hier zit waarschijnlijk de fout die Epic heeft gemaakt
Van Reddit geplukt:
Je moet dus dagelijks 38 matches spelen en alle challenges doen om tier 100 te halenI've posted this elsewhere, and feel free to correct me, but this is what I've come up with.
Okay, assume you do all the weekly missions. That's **1,232,000 XP**. And say you do all the medal punchcards for the next 51 days. That's **1,224,000 XP**. That's **2,456,000 XP** earned. You have to earn **7,360,000 XP** from level 8 to level 100.
That's **4,904,000 XP** you have left to grind if you complete everything else in the Battle Pass. That's **97,157 XP per day** you have to earn. So average 2500 XP per game, and that's *38 games (roughly 13 hours) per day every day for 51 days straight to get to level 100*.
Edit: **Leveling Pro-Tip:** [Visit one or more of the metal bridges each match.](https://old.reddit.com/r/..._of_challenges_or_medals/) They grant 2000 XP each for every match you visit them. This may be a bug, so maximize that XP while you can!
Edit: hier zit waarschijnlijk de fout die Epic heeft gemaakt

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 18-10-2019 09:06 ]
Dat zal dan waarschijnlijk nog wel aangepast gaan worden.
Aangezien ze in de trailer zeggen dat het Minder grind zou zijn.
Dan lag het dus toch niet aan mij, ik vond al dat het zo tergend langzaam ging
Voor het eerst ook maar het spel aangeraakt op de pc. Moet zeggen het speelt wel lekker weg.
Gisteren met wat vrienden gedaan en toch steeds in de top 5.
Nu nog leren om snel te bouwen, maar dat komt wel.
Gisteren met wat vrienden gedaan en toch steeds in de top 5.
Nu nog leren om snel te bouwen, maar dat komt wel.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik denk al. Wat ben ik goed na al die maanden niet gespeeld te hebben. Maar je speelt dus (gedeeltelijk) tegen bots?
Beetje jammer..
Beetje jammer..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
viel mij ook al op, ik heb btw al twee keer gehad dat mijn pop stil stond ik niet meer kon bewegen en mijn medespelers bleven stilstaan maar wel rennend, verder kon ik niks alleen lvl verlaten.Swaxie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:41:
Dat zal dan waarschijnlijk nog wel aangepast gaan worden.
https://streamable.com/rc0i
[ Voor 3% gewijzigd door Vegetto op 19-10-2019 00:44 ]
Wat je hier omschrijft (video doet 't niet) heb ik eigenlijk als m'n verbinding eruit klapt en dus het hele internet weg is..Vegetto schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:27:
[...]
viel mij ook al op, ik heb btw al twee keer gehad dat mijn pop stil stond ik niet meer kon bewegen en mijn medespelers bleven stilstaan maar wel rennend, verder kon ik niks alleen lvl verlaten.
https://streamable.com/rc0i
It's a buggy mess. Vanochtend werden opeens geen textures ingeladen, dus onspeelbaar. In de middag werkte het weer, net is het geluid weggevallen en nu weer terug.
Wat vind men hier van de bots? Persoonlijk vind ik het de charme van een Battle Royal onderrmijnen.
Wat vind men hier van de bots? Persoonlijk vind ik het de charme van een Battle Royal onderrmijnen.
Verschrikkelijk.Welja schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:59:
It's a buggy mess. Vanochtend werden opeens geen textures ingeladen, dus onspeelbaar. In de middag werkte het weer, net is het geluid weggevallen en nu weer terug.
Wat mij echt wel opvalt met deze map is is dat mensen het gevecht opzoeken.
Zonet in alle potjes die ik speelde zat ik in de sandwich. Met de oude map had ik dat praktisch bijna nooit maar nu bijna iedere match.
Sorry nu wel? https://streamable.com/rc0iyCaiGil schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:26:
[...]
Wat je hier omschrijft (video doet 't niet) heb ik eigenlijk als m'n verbinding eruit klapt en dus het hele internet weg is..
Mijn internet is gewoon goed ping testen blijven gewoon doorgaan alsook de voice chat etc
Heb je geen packet loss? Kan je ergens aanzetten zodat je dat linksboven kan zien.Vegetto schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 23:57:
[...]
Sorry nu wel? https://streamable.com/rc0iy
Mijn internet is gewoon goed ping testen blijven gewoon doorgaan alsook de voice chat etc
@Welja Vind de bots prima. Gratis loot.
nee geen packet loss, zowel niet in mijn doorlopende ping tool als in Fortniteservival7 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:13:
[...]
Heb je geen packet loss? Kan je ergens aanzetten zodat je dat linksboven kan zien.
@Welja Vind de bots prima. Gratis loot.
merk dat andere ook zoiets hebben op ps4 maar die kunnen na 10 sec ofzo wel weer lopen, wel zie ik bovenin fortnite waar je je ping up en down ziet dat me down op 0,0 blijft staan als dat gebeurd, al mijn andere internet blijft gewoon werken.
Dat is dan (on)geluk... Dit weekend genoeg potten gespeeld. En kom ze nog altijd tegen.Sleeon schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:08:
Inmiddels kom ik nu na een aantal potten, geen bots meer tegen.
Vond toch wel leuk eigenlijk
Je kan overigens zien of je gekilled wordt door een bot of niet.
als je gekilled bent zie je de naam van diegene staan.
Er staat dan klein onder MCP:..... als dat er staat is het een echt persoon. Staat er Invalid is het een bot.
als je gekilled bent zie je de naam van diegene staan.
Er staat dan klein onder MCP:..... als dat er staat is het een echt persoon. Staat er Invalid is het een bot.
Van het weekend deze game voor het eerst geprobeerd. Ik vind de basis gameplay eigenlijk heel leuk. Een battleroyal die zichzelf niet serieus neemt, ziet er allemaal goed uit en de wapens voelen fijn. Tot ik bij de laatste 5 hoorde in mijn online game en de tegenstander een onoverzichtelijke toren aan muren blijft bouwen
ik dacht wat is dit. Had de game leuker gevonden als dat bouwen er niet in zat.
Je kunt in Creative wat oefenen. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden om Builder Pro in te stellen voor jouw controller instellingen. Je zet dan muren/schansen/dakjes neer met L1, L2, R1 en R2. Dan wordt het bouwen een stuk eenvoudiger! Als je op pc speelt, hebben hier vast en zeker mensen tips voor goede key-bindings.Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:11:
Van het weekend deze game voor het eerst geprobeerd. Ik vind de basis gameplay eigenlijk heel leuk. Een battleroyal die zichzelf niet serieus neemt, ziet er allemaal goed uit en de wapens voelen fijn. Tot ik bij de laatste 5 hoorde in mijn online game en de tegenstander een onoverzichtelijke toren aan muren blijft bouwenik dacht wat is dit. Had de game leuker gevonden als dat bouwen er niet in zat.
Ik heb de gebined aan muisknoppen. Is voor mij het beste.Fruitschaal schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:30:
[...]
Je kunt in Creative wat oefenen. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden om Combat Pro in te stellen voor jouw controller instellingen. Je zet dan muren/schansen/dakjes neer met L1, L2, R1 en R2. Dan wordt het bouwen een stuk eenvoudiger! Als je op pc speelt, hebben hier vast en zeker mensen tips voor goede key-bindings.
Ik heb hem zelf op builder pro staan?Fruitschaal schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:30:
[...]
Je kunt in Creative wat oefenen. Daarnaast kan ik je alleen maar aanraden om Combat Pro in te stellen voor jouw controller instellingen. Je zet dan muren/schansen/dakjes neer met L1, L2, R1 en R2. Dan wordt het bouwen een stuk eenvoudiger! Als je op pc speelt, hebben hier vast en zeker mensen tips voor goede key-bindings.
dan bouw je ook met L1 en L2.
Overigens een tip mijnerzijds. probeer als iemand een toren van 10 hoog bouwt. meteen onder zijn toren te gaan zitten. Zeker als je zelf geen held bent in bouwen, en nog niet echt doorhebt wat er gebeurt. ga onder zijn toren zitten. Hij moet vanzelf een keer omlaag komen om je neer te schieten. Zodra de storm weer jou kant op komt, probeer zo lang mogelijk te wachten met bewegen en wacht totdat hij van bovenuit gaat lopen. en loop dan met hem mee.
Overigens kan ik alleen maar aanraden om inderdaad in Creative zelf ook te oefenen met bouwen. Waarschijnlijk zelf even wat filmpjes op YT kijken om uit te zoeken wat startersbuilds zijn om mee te komen in het bouwen.
Woeps, ik bedoelde inderdaad Builder Pro..Swaxie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:47:
[...]
Ik heb hem zelf op builder pro staan?
dan bouw je ook met L1 en L2.
Jaja eindelijk mijn 2e overwinning behaald😂 mijn 1e was in seizoen 3 🤣
servers not responding zag ik. Grote storing in Nederland als ik allestoringen mag geloven
Of gewoon de patch van vandaag die ze uitrollen
Haha ja,DigitalError schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:31:
Of gewoon de patch van vandaag die ze uitrollen
Weer op dinsdag
Was ook gisteren al aangekondigd hoor
XP gains have been increased with V11.01:
- 52,000 XP per challenge
- Punch Cards: 8000 XP / 16,000 XP
[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 22-10-2019 11:13 ]
Komende donderdag, vrijdag en zaterdag Fortnite toernooitjesDigitalError schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:47:
[...]
Dat ligt aan je skills, ik kom ze nooit tegen meer.. (10% winrate, 3,5 KD)Fruitschaal schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:11:
[...]
Dat is dan (on)geluk... Dit weekend genoeg potten gespeeld. En kom ze nog altijd tegen.
Goed verhaal. ( 11%, 2.0 kd) of voor squads ( 20%, 3.0 ).. Die vlieger gaat dan niet op..CaiGil schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:18:
[...]
Dat ligt aan je skills, ik kom ze nooit tegen meer.. (10% winrate, 3,5 KD)
Ik kom ze ook niet meer tegen in solo hoor.Fruitschaal schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:58:
[...]
Goed verhaal. ( 11%, 2.0 kd) of voor squads ( 20%, 3.0 ).. Die vlieger gaat dan niet op..
Level 20. KD geen idee
Is er een makkelijke manier.om samen met m'n zoontje te spelen. Hij zit op een switch en ik op de PS4. Kan het niet direct vinden
Of zijn het betere bots?Sleeon schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:45:
[...]
Ik kom ze ook niet meer tegen in solo hoor.
Level 20. KD geen idee
Uh ja.. Toevoegen als Epic vriend en elkaar joinen..jaydenjarno schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:58:
Is er een makkelijke manier.om samen met m'n zoontje te spelen. Hij zit op een switch en ik op de PS4. Kan het niet direct vinden
De Bots groeien inderdaad toch mee met het niveau of niet?
Level 17 hier KD 2,72 dit seizoen maar kom ze zeker nog wel tegen. Tenminste als ze me straal voorbij lopen om te gaan farmen neem ik aan dat het een bot is😂Sleeon schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:45:
[...]
Ik kom ze ook niet meer tegen in solo hoor.
Level 20. KD geen idee
Bij mij staan ze nog steeds op 14k per challengeDigitalError schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:47:
[...]
Wel minder bots nu heb ik het idee. Maar soms zie je weer ineens een random muurtje of de hele voorgevel eruit geslagen, maar de kistjes in het huis nog ongeopend, dan weet je dat ze in de buurt zijn (geweest).
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Na een aantal pogingen eindelijk de storm king neer gekregen. Achteraf was het vrij makkelijk. Gewoon met turrets die hoorn eraf knallen
Je bent ook wel een beetje afhankelijk van je team genoten.Idifix schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:23:
Na een aantal pogingen eindelijk de storm king neer gekregen. Achteraf was het vrij makkelijk. Gewoon met turrets die hoorn eraf knallen
Als je van die gasten erbij hebt die je als je downed bent oprapenen de storm ingooien wordt het een lastig verhaal.
Storm King is inderdaad vrij makkelijk.
Wat me opviel na eerste 2 keer proberen dat iedereen alleen maar voor de storm king gaat. Dus ik ging maar voor de monsters.
Genoeg ammo en health/shield om je team weer levend te houden. Op die manier heb ik eigenlijk al 4 keer verslagen. Mooi XP boost als je alleen die monsters blijft knallen.
Wat me opviel na eerste 2 keer proberen dat iedereen alleen maar voor de storm king gaat. Dus ik ging maar voor de monsters.
Genoeg ammo en health/shield om je team weer levend te houden. Op die manier heb ik eigenlijk al 4 keer verslagen. Mooi XP boost als je alleen die monsters blijft knallen.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Gelukkig voor de mensen die het nog niet gehaald hebben: ze hebben de health verlaagd van de Storm King met 25%
Doe eigenlijk alleen maar solo's. 90% sniper en close combat probeer ik te vermijden. Speelt heerlijk weg voor een paar potjes. Zijn er nog tweakers actief in solo?
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Ze mogen wel eens kijken naar de performance van de consoles.
Heel de tijd met hapering spelen is irritant, staat heel topic van op Reddit.
Van 60fps naar 24fps op de PS4 Pro is gewoon irritant spelen.
Op pc spelen met controller zie ik eigenlijk niet zitten, en switchen naar mouse and keyboard ook niet.
Nog 10 levels te gaan en ben 100.
Storm king had ik na 2 pogingen gedaan, was leuk event.
Die zombies die soms uit het niets uit komen hebben me wel al even doen schrikken.
Heel de tijd met hapering spelen is irritant, staat heel topic van op Reddit.
Van 60fps naar 24fps op de PS4 Pro is gewoon irritant spelen.
Op pc spelen met controller zie ik eigenlijk niet zitten, en switchen naar mouse and keyboard ook niet.
Nog 10 levels te gaan en ben 100.
Storm king had ik na 2 pogingen gedaan, was leuk event.
Die zombies die soms uit het niets uit komen hebben me wel al even doen schrikken.
@KBE91 Inderdaad. Ik speel sinds launch ongeveer, denk niet dat het ooit al zo slecht heeft gedraaid op de ps4 pro. Ik heb ook totaal geen locked 60. Springt constant tussen 48-60 ongeveer.
Deze week heb ik ook 3 keer gehad dat de game leek te crashen: ik kwam niet meer boven 15fps, enige oplossing was Fortnite herstarten.
Epic zei gisteren op Twitter dat ze bezig zijn met een oplossing
Deze week heb ik ook 3 keer gehad dat de game leek te crashen: ik kwam niet meer boven 15fps, enige oplossing was Fortnite herstarten.
Goed te horen dat ze er aan bezig zijn, ik heb wel een crash gehad.Anton.net schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:53:
@KBE91 Inderdaad. Ik speel sinds launch ongeveer, denk niet dat het ooit al zo slecht heeft gedraaid op de ps4 pro. Ik heb ook totaal geen locked 60. Springt constant tussen 48-60 ongeveer.
In duo, nog met 5 over en dan crashte die net toen ik een kill maakte.
Het is vandaag zelf bij mij nog iets erger, soms tot 13fps.
Ik dacht eerst dat mijn PS4 Pro kapot aan het gaan was.
Voor de rest geniet ik wel van de game.
Zelf al een solo win gehaald en ik ben echt niet goed in deze game.
Ik speel ook alleen maar solo maar dat is meer omdat ik geen vrienden heb die ook spelen. Ik vind het prima zo ik speel voor mijn eigen plezier en op mijn eigen manier. Dat houdt in dat ik land in Lazy Lake en alleen een AR en tac shotty gebruik.utbone schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:30:
Doe eigenlijk alleen maar solo's. 90% sniper en close combat probeer ik te vermijden. Speelt heerlijk weg voor een paar potjes. Zijn er nog tweakers actief in solo?
Jarvis Fortnite Pro is perm banned voor het leven voor het gebruiken van Aimbot.
Hoe dom moet je zijn voor op een second account aimbot te gebruiken.
Het is niet omdat je content creator bent dat je super krachten hebt.
En ze dan nog openbaar maken op je Youtube kanaal moet je ook het scherpste potlood uit de doos zijn.
Hoe dom moet je zijn voor op een second account aimbot te gebruiken.
Het is niet omdat je content creator bent dat je super krachten hebt.
En ze dan nog openbaar maken op je Youtube kanaal moet je ook het scherpste potlood uit de doos zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door KBE91 op 04-11-2019 02:10 ]
Wel een beetje krom beleid dat die gasten die vals speelden tijdens de world cup qualifiers maar een 2 weken ban kregen en uiteindelijk nog gewoon de world cup gespeeld hebben.
die gebruikte geen aimbot natuurlijkservival7 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 10:11:
Wel een beetje krom beleid dat die gasten die vals speelden tijdens de world cup qualifiers maar een 2 weken ban kregen en uiteindelijk nog gewoon de world cup gespeeld hebben.
Nee maar cheaten is bij mij cheaten en die mogen van mij allemaal een permaban hebben.