Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
En je kan geen 90's meer doen:
https://clips.twitch.tv/VenomousMistyCheesecakeTBTacoLeft

Lekker bezig Epic d:)b :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ze weten wel goed hoe ze zich moeten vervreemden van de Pro's / Content creators...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Remmetje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Ze weten wel goed hoe ze zich moeten vervreemden van de Pro's / Content creators...
En het is ook wel duidelijk dat dat volk weinig tot geen aanpassingsvermogen heeft. Bij iedere update is er het commentaar dat ze het spel kapot maken. En toch blijft iedereen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Idifix schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

En het is ook wel duidelijk dat dat volk weinig tot geen aanpassingsvermogen heeft. Bij iedere update is er het commentaar dat ze het spel kapot maken. En toch blijft iedereen spelen
Mee eens. Ze verdienen hun geld ermee dus ze moeten wel aanpassen.

Persoonlijk heb ik er ook veel minder moeite mee hoor met alle veranderingen. Ik ben toch niet zo goed en ieder seizoen heb ik maar maximaal 10 winsten anyway. Iedere match is een struggle wat voor zooi ze er ook in mikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaldOO
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:38
Veel blijven spelen? Ze raken hun influencers en streamers allemaal kwijt. Fortnite is op dit moment gewoon een game die dood gaat. Alleen een dood van zo'n grote game duurt gewoon lang.

Ze zijn alleen maar op noobs gefocussed en maken het spel minder leuk voor mensen die veel hebben gespeeld. Een paar voorbeelden:

Syphon (health per kill) eruit gehaald omdat goede spelers anders te agressief spelen.

Mechs (de robots met 1200 hp) die ze generfd hebben maar tijdens 10.20 weer een buff hebben gekregen want geen turbo building

Turbo building generfd (reden was met tunneling volgens de patchnotes) complete bullshit. Je bouwt nu weer zoals in season 1 / 2. Apart klikken dus. ( alle gekke high ground retakes en andere tactieken kun je niet meer doen.

Boom bow, junk rifts, storm flips, air strikes, boom bow en een zwaard. Vergeet er vast een paar en de meeste zijn alweer uit het spel maar het geeft wel de filosofie weer van epic:

Spelers die veel spelen zo veel mogelijk nerfen en zorgen dat noobs hun ouders credit card blijven gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door RoaldOO op 27-08-2019 17:01 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Fruitschaal schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 16:52:
Hey,

Ter info voor alle Twix'en, Mars'en & andere snacks:

UPDATE MORGEN OM 10:00!

EDIT: DAT IS VANDAAG OM 10:00 !!!!!1!!1!!!!!!!!!!!!!
Even een paar weken rust :*)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
RoaldOO schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:33:
Veel blijven spelen? Ze raken hun influencers en streamers allemaal kwijt. Fortnite is op dit moment gewoon een game die dood gaat. Alleen een dood van zo'n grote game duurt gewoon lang.
Denk niet dat dit spel dood gaat omdat een stel streamers nu iets meer moeite moeten doen om een leuk filmpje te krijgen

Ze zijn alleen maar op noobs gefocussed en maken het spel minder leuk voor mensen die veel hebben gespeeld. Een paar voorbeelden:

Syphon (health per kill) eruit gehaald omdat goede spelers anders te agressief spelen.
Syphon zit toch nog steeds in arena?

Mechs (de robots met 1200 hp) die ze generfd hebben maar tijdens 10.20 weer een buff hebben gekregen want geen turbo building
Mee eens mech is een rot ding

Turbo building generfd (reden was met tunneling volgens de patchnotes) complete bullshit. Je bouwt nu weer zoals in season 1 / 2. Apart klikken dus. ( alle gekke high ground retakes en andere tactieken kun je niet meer doen.
Turbo building generft is bagger dat klopt maar dit opend wel weer deuren voor nieuwe tactieken.

Boom bow, junk rifts, storm flips, air strikes, boom bow en een zwaard. Vergeet er vast een paar en de meeste zijn alweer uit het spel maar het geeft wel de filosofie weer van epic:

Spelers die veel spelen zo veel mogelijk nerfen en zorgen dat noobs hun ouders credit card blijven gebruiken.
al die items die je opnoemt waren leuk maar uiteindelijk veel te sterk gebleken waardoor de balans in de armory een beetje zoek was. En Epic Games is een bedrijf dat geld moet verdienen dus logisch datcze graag willen dar de community geld blijft geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
RoaldOO schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:33:

Jij bent dus 1 van die mensen die over alle updates liggen te zeuren?
Ik heb ook zo mijn dingen die ik minder tof vind en wat ik niet leuk vind. maar verander mee met het spel ipv:
Hey kijk, ik ben supergoed, maar omdat dit of dit generfd is en ik gebruikte dat trucje altijd kan ik het niet meer.
dan ben je dus ook gewoon niet meer zo supergoed.

Iedereen ligt overigens ook gigantisch hard te klagen over de mechs. ontloop ze gewoon als je ze tegen komt, of neem ze gewoon als je in squad speelt met alle 4 meteen volop onder vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Noem het zeuren. Maar als ik een week lang aan het oefenen ben om 90's op de pc te kunnen doen, en vervolgens wordt in de eerst volgende update deze mogelijkheid eruit gehaald, dan heb ik ook zoiets van flikker maar op met je game.

Epic is gewoon niet goed bezig met hun updates in seizoen X. Dat influencers/streamers (Zelfs hun eigen casters) massaal andere games gaan spelen zegt eigenlijk al genoeg.

Epic is alleen maar bezig met nieuwe gebruikers aantrekken en killed zo uiteindelijk hun eigen game.
Mark Kem (developer bij Blizzard) legt dat, in deze serie tweets, beter uit dan ik:
https://mobile.twitter.com/grummz/status/1162375992624570368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik hoor hier een H1Z1 aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
servival7 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:06:
Noem het zeuren. Maar als ik een week lang aan het oefenen ben om 90's op de pc te kunnen doen, en vervolgens wordt in de eerst volgende update deze mogelijkheid eruit gehaald, dan heb ik ook zoiets van flikker maar op met je game.

Epic is gewoon niet goed bezig met hun updates in seizoen X. Dat influencers/streamers (Zelfs hun eigen casters) massaal andere games gaan spelen zegt eigenlijk al genoeg.

Epic is alleen maar bezig met nieuwe gebruikers aantrekken en killed zo uiteindelijk hun eigen game.
Mark Kem (developer bij Blizzard) legt dat, in deze serie tweets, beter uit dan ik:
https://mobile.twitter.com/grummz/status/1162375992624570368
Het hele probleem ligt eraan dat Influencers / Streamers opeens ook denken dat op het moment dat zij iets kut vinden dat Epic dit dan maar moet aanpassen. Zo werkt het helaas niet in deze harde wereld.
Die mannen / vrouwen verdienen hun geld met FN. Ik kijk geregeld streams van de grote namen.
Gisteren waren ze World of Warcraft aan het spelen.

Denk maar niet dat ik dan opeens de stream ga bekijken. waarschijnlijk hebben de streamers zichzelf door geen FN meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Swaxie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:14:
[...]

Het hele probleem ligt eraan dat Influencers / Streamers opeens ook denken dat op het moment dat zij iets kut vinden dat Epic dit dan maar moet aanpassen. Zo werkt het helaas niet in deze harde wereld.
Die mannen / vrouwen verdienen hun geld met FN. Ik kijk geregeld streams van de grote namen.

Denk maar niet dat ik dan opeens de stream ga bekijken. waarschijnlijk hebben de streamers zichzelf door geen FN meer te spelen.
de meeste streamers die ik kijk, kijk ik voor de streamer zelf, of ze nou Fortnite spelen of Overwatch of WoW.
en als je iets niet leuk meer vind, waarom zou je jezelf dan forceren om het nog te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Swaxie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:14:
[...]

Je moet de kracht van streamers ook niet onderschatten. Jij en ik zijn wel in staat een eigen mening te vormen over een game. Maar wanneer een Ninja of TimTheTatman, met een miljoenen publiek, zeggen dat een game kut is en ze iets anders gaan spelen nemen miljoenen 8 tot 12 jarigen dit klakkeloos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
DigitalError schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

de meeste streamers die ik kijk, kijk ik voor de streamer zelf, of ze nou Fortnite spelen of Overwatch of WoW.
en als je iets niet leuk meer vind, waarom zou je jezelf dan forceren om het nog te doen?
Naja, ik kijk niet perse voor de streamer in die zin dat ik het vet vind hoe ze fortnite spelen. Hoe zon gast WoW of Overwatch kijkt intereseert me geen moer, die spellen speel ik zelf niet, en zal ik niet gaan spelen.
servival7 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:20:
[...]

Je moet de kracht van streamers ook niet onderschatten. Jij en ik zijn wel in staat een eigen mening te vormen over een game. Maar wanneer een Ninja of TimTheTatman, met een miljoenen publiek, zeggen dat een game kut is en ze iets anders gaan spelen nemen miljoenen 8 tot 12 jarigen dit klakkeloos over.
Dit is overigens wel een goed punt.
Alhoewel ik denk dat Epic nog wel redelijk wat krediet bij deze mannen hebben. De influencers gaan niet zomaar FN afschieten op het moment dat er wat gebeurt waar ze het niet helemaal mee eens zijn.

Die zelfde influencers hebben ook Apex gespeeld omdat ze waarschijnlijk dik betaald hebben gekregen door(als ik me niet vergis) EA.
Uiteindelijk zie je dat ze dat(apex dus) 3 dagen spelen, en dan ook niet meer spelen en weer heel snel terugvallen naar FN. waarom vallen ze terug naar FN? Juist omdat er dan ipv 15k watchers opeens weer 60k zitten te kijken.

Ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met de Brutes en de wijzigingen die ze hebben doorgevoerd.Want sommige van deze updates en wijzigingen slaan nergens op. Zelfde als alle movement weghalen uit het spel. Heel kut. Maar ik probeer er persoonlijk wel op een positieve manier in te staan en probeer zelf te veranderen door anders te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
Swaxie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 08:12:
Iedereen ligt overigens ook gigantisch hard te klagen over de mechs. ontloop ze gewoon als je ze tegen komt, of neem ze gewoon als je in squad speelt met alle 4 meteen volop onder vuur.
Dan ben je met 4 man. Gisteren met een solo pot ga ik iemand zijn mech in. Druk destroyed dat gaat goed maar precies op dat moment maakt hij een jump en als je destroyed ga je er automatisch uit. Val je opeens dood terwijl als je 1 seconden langer wacht met eruit stappen wat hij deed er niets aan de hand is. Dat was toch wel heel idioot dat zoiets kan gebeuren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Daniel. schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Dan ben je met 4 man. Gisteren met een solo pot ga ik iemand zijn mech in. Druk destroyed dat gaat goed maar precies op dat moment maakt hij een jump en als je destroyed ga je er automatisch uit. Val je opeens dood terwijl als je 1 seconden langer wacht met eruit stappen wat hij deed er niets aan de hand is. Dat was toch wel heel idioot dat zoiets kan gebeuren.
Druk gewoon niet die destroy button in als hij op het punt staat om te springen...
volgens mij zie je dat aan de achterkant van de mech toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Turbo build is weer terug op 0,05 sec. _O-

By The Fortnite Team
Hey all,

The Turbo Build delay adjustments we made yesterday to subsequent structure pieces placed have been changed back to their previous value, 0.05 seconds. Your ability to perform “90s” and “waterfall” should feel exactly the same as it did before yesterday’s changes.

We’ve also added some of the “Next Steps” that were mentioned in yesterday’s Turbo Build Changes blog. Now when a structure is destroyed, there will be a delay of 0.15 seconds before another structure can be placed in the same location. If two or more players attempt to build a structure in the same location at the same time right after a piece has been destroyed, a random roll will now determine which player’s structure is placed. With this, we aim to reduce the impact that ping has on “taking a wall” as well as mitigate situations where spamming walls in the same location prevents all incoming damage to the defender.

What Changed?
Turbo Building timing for placing subsequent pieces changed back to 0.05 seconds from 0.15 seconds.
After a structure is destroyed, there will be a timer of 0.15 seconds before another piece can be placed in the same location.
If two players are attempting to place a piece at the same time and location where a piece was just destroyed, a random roll will determine whose piece is placed, instead of ping playing such a large role.

Drop in now to try these changes!

[ Voor 94% gewijzigd door RubenSaurus op 28-08-2019 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Dus al er een muur weg wordt gehakt en beide personen proberen te bouwen, is het coinflip wie wint. Prima change! LETS GO

PSN: Fruitschaaltje

• Swaxie
Fruitschaal schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:27:
Dus al er een muur weg wordt gehakt en beide personen proberen te bouwen, is het coinflip wie wint. Prima change! LETS GO
Als ik het goed beegrijp was het voorheen dus diegene die de beste ping had wint. En nu wint idd een coinflip haha

edit: Uiteraard wel alleen als er exact op het zelfde moment gebouwd wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Swaxie op 29-08-2019 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Klein update-je voor perfomance verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaiGil
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-09-2020
Fruitschaal schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:27:
Precies het goede resultaat. Een optie tegen extreem turtlen/boxen, terwijl het bouwen zelf niet aangepast is. Top change en merkte het ook gelijk. Ik was aan het spelen tijdens de hotfix en de game erna was de squad toch gelijk allemaal erg fanatiek >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vandaag nieuwe trap.. en floating island?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodperiod
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01-2023
Hotfix:

Vaulted:
Combat shotgun
Drum shotgun
Proximity launcher

Brute nerf

Het lijkt bijna alsof de scholen weer zijn begonnen en epic games weer normaal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaiGil
Bloodperiod schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 12:07:
Hotfix:

Vaulted:
Combat shotgun
Drum shotgun
Proximity launcher

Brute nerf

Het lijkt bijna alsof de scholen weer zijn begonnen en epic games weer normaal kan doen.
Lijkt? Het is mij en vele anderen ondertussen wel duidelijk dat de zomer voor de kids is en het spel makkelijker gemaakt word..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Update een dagje later.

Ps: mooie update afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Fruitschaal schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:03:
Update een dagje later.

NOU WAAR LEES JIJ DAT DAN MENEER FRUIT :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vegetto schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:56:
[...]

NOU WAAR LEES JIJ DAT DAN MENEER FRUIT :(
Een educated guess. Normaal kondigen ze het namelijk ruim van tevoren aan.

En 9 uur geleden :
v10.30 Release Timing
Epic
Hi, everyone!

Get ready to break out of your shell!

The v10.30 update arrives tomorrow. Downtime will begin at 4 AM ET (0800 UTC).
Oftewel: vandaag om 10 uur in de ochtend

UPDATE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Lets go!
Greasy terug met Taco thema: Het kan taco's regenen voor health. Sidenote: iedereen danst
Moisty Palms: Mix tussen Paradise Palms en Moisty Mire: Als je bukt, word je prop ( een object dus, net als die LTM )
Prison is terug in oude glorie.
Westworld is terug.

Er komt een stemronde voor de shop / nieuw item.

Zie patchnotes: https://www.epicgames.com...-notes/v10-30-patch-notes

• Mars18
Fruitschaal schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:03:
Update een dagje later.

Waarom passen ze de dag aan, alleen voor deze week.
Of zal het voortaan op woensdag weer zijn?

:+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Mars18 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:31:
[...]

Waarom passen ze de dag aan, alleen voor deze week.
Of zal het voortaan op woensdag weer zijn?

:+
Dat weet niemand.

Maar updates worden meestal 12/24 uur van tevoren aangekondigd.

Kun je volgen via https://www.reddit.com/r/fortnitebr of via Twitter van Epic/Fortnite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Fruitschaal schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:58:
[...]

Dat weet niemand.

Maar updates worden meestal 12/24 uur van tevoren aangekondigd.

Kun je volgen via https://www.reddit.com/r/fortnitebr of via Twitter van Epic/Fortnite
Ja ik volg de Fortnite Twitter met een alert melding :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
Als je Playstation plus hebt, kun je gratis cosmetics downloaden:

https://store.playstation...nav%3Amsg-shop%3Aps-store

• Mars18
Vandaag echter onderstaand Twitter bericht...
It’s time to mobilize.

The v10.31 update releases today. Downtime is expected to begin at 4 AM ET (0800 UTC).
Nergens was dit toch eerder aangekondigd? Dat de update vandaag zou zijn, dus letterlijk voor ons in europa, op de dag van de update is pas bekend dat er een update is?

• Fruitschaal
Mars18 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:24:
Vandaag echter onderstaand Twitter bericht...

[...]

Nergens was dit toch eerder aangekondigd? Dat de update vandaag zou zijn, dus letterlijk voor ons in europa, op de dag van de update is pas bekend dat er een update is?
Klopt.
Hi, everyone!

It’s time to mobilize.
Hopelijk weer mobility terug!

• Swaxie
Helaas. Patch notes stellen niks voor.
Schijnt wel een samenwerking met Batman te komen.
Die zal naar alle waarschijnlijkheid zaterdag starten.
Paar cosmetics en items die je kan verdienen.

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
nieuws: Epic voegt bots toe aan Fortnite en verbetert matchmaking

Epic voegt bots toe aan Fortnite. Het bedrijf gaat de matchmaking in de Battle Royale-modus aanpassen zodat spelers betere tegenstanders moeten krijgen. Daar zitten voor het eerst ook bots bij.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik vraag me af waarom het toevoegen van Bots hiervoor nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:59
Swaxie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:03:
Kunnen ze de tijd voor de matchmaking kort houden, voor als er te weinig spelers zijn van een bepaald niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
En hoe gaat het met Squads? hoe worden die ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik ben vooral benieuwd naar het niveau van bots. Ik bedoel, gedragen die zich als echte spelers? Dus openen chests, gaan lopen, bouwen, editten, vallen aan? Of hebben die een standaard loadout? Gaan ze naar de cirkel, zorgen ze voor mats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Voor de mensen die met controller spelen:

https://www.epicgames.com...our-skills-in-the-combine
Verschillende nieuwe manieren om je aim sensivity aan te passen.

• servival7
Swaxie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:03:
Omdat er zoveel spelers weggelopen zijn wat er voor zorgt dat er anders te lange queue's ontstaan?
Zou geen andere reden kunnen bedenken.

• Mars18
Update weer vandaag, gisteren bekend geworden dat de update vandaag was.
Ben benieuwd naar de bots.

• RubenSaurus

• bakbakbak
Mars18 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:59:
Update weer vandaag, gisteren bekend geworden dat de update vandaag was.
Ben benieuwd naar de bots.
Bots komen zelf pas volgend seizoen, zoals ik het nu begrijp gaan ze op bepaalde gebieden / servers het matching systeem uitrollen in de core modes (solo/duo/squad?)

Zie hier
Bots
In the next Season, we are adding Bots to Fortnite. They will behave similarly to normal players and will help provide a better path for players to grow in skill. Bots will work in conjunction with the new matchmaking system, and as your skill improves, you’ll face fewer Bots. Bots will not be present in Competitive playlists. This is another system that we will continue to update and iterate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaiGil
En wat denken jullie, komt er een nieuwe map eind dit seizoen? De geruchtenmolen op Reddit gaat op volle toeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
CaiGil schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:13:
En wat denken jullie, komt er een nieuwe map eind dit seizoen? De geruchtenmolen op Reddit gaat op volle toeren..
Lees geen reddit, dus geen idee. Zal wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaiGil
Sleeon schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:23:
[...]

Lees geen reddit, dus geen idee. Zal wel tof zijn.
Een paar geruchten/theorieën die ik heb gezien:

https://progameguides.com...ding-screen-last-stop.jpg

The last stop, oftewel, de laatste keer dat de bus hier stopt. Niet erg geloofwaardig alleenstaand natuurlijk.

Verder zijn er gelekte voice recordings van The Visitor, die impliceren dat het eiland weggezogen word naar een andere dimensie. Ik kan helaas even niet 1-2-3 de juiste link vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vanaf 6 oktober start seizoen 11.
Verwachten jullie deze week nog een patch?

Heb vrijdag en zaterdag Fortnite events ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Mars18 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:29:
Vanaf 6 oktober start seizoen 11.
Verwachten jullie deze week nog een patch?

Heb vrijdag en zaterdag Fortnite events ;)
hoe kom jij bij zaterdag 6 oktober?
Ik denk dat de event zaterdag is, dan zal het nieuwe seizoen volgende week dinsdag / woensdag beginnen.

de update van deze week zal morgen wel volgen. heb er vandaag nog niks van gelezen op facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Swaxie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

hoe kom jij bij zaterdag 6 oktober?
Ik denk dat de event zaterdag is, dan zal het nieuwe seizoen volgende week dinsdag / woensdag beginnen.

de update van deze week zal morgen wel volgen. heb er vandaag nog niks van gelezen op facebook.
Vanochtend op Twitter... is verwijderd.

Dit stond er: a refreshing start 10.6.2019

https://twitter.com/SplatsTV/status/1178821875239211009

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:43
Dat is fake.
Season 11 gaat 10 october ongeveer beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
er staat ook Fortine en geen Fortnite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Scherp, afwachten maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
patch notes, niet veel boeiends eigenlijk

https://www.epicgames.com...otes/v10-40-1-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Laatste update voor het nieuwe seizoen.. Is ook niet veel te verwachten.

Ik ben benieuwd of in seizoen 11 een geheel nieuwe map komt, of toch de huidige map flink verbouwd.

SPOILER:

spoiler:
Er zijn in elk geval veel nieuwe POI's gelekt. Ik dacht een stuk of 11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Fruitschaal schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:38:
[...]

Laatste update voor het nieuwe seizoen.. Is ook niet veel te verwachten.

Ik ben benieuwd of in seizoen 11 een geheel nieuwe map komt, of toch de huidige map flink verbouwd.

SPOILER:

spoiler:
Er zijn in elk geval veel nieuwe POI's gelekt. Ik dacht een stuk of 11..
Link naar die POI?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Is er al bekend of er nu een nieuw eiland komt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Sleeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:04:
Ja, dat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Sleeon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:04:
Ik ga er vanuit dat bovenstaande leak waar is. Met 11 nieuwe poi's in een map moet er vrijwel zeker een nieuwe map komen. De vraag is alleen. Is dit echt zo?

Welk bedrijf gaat nu op zondag een super grote change maken in een game. Als er iets niet werkt zitten ze echt met een groot probleem aangezien op zondag de hele wereld vrij heeft. Of ze gokken op downtime zodat de hele wereld maandag kan beginnen met spelen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet het niet. zou ook een update kunnen zijn van de bestaande map. Rechts tilted en aan de linkerzijde loot lake . Maar we zullen het zien.

Ik zie die nieuw map morgen niet direkt komen. Blijf het gek vinden dat zoon grootse update op een zondag komt. Denk dat we alleen een event krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Vandaag is de grote dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Event 20.00u.
Seizoen eindigd om 16.00u.

Staat nu ends very soon.

[ Voor 25% gewijzigd door Daniel. op 13-10-2019 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En dalijk mogen we een patch downloaden van 8GB en zijn de servers zo busy dat we er niet meer inkomen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die servers zullen wel op zwart blijven staan tot donderdag ofzo. Ze pakken het wel goed aan. Werkelijk alles gaat op zwart. Van facebook/Instagram tot aan de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Ik mag/kan niet eens meer inloggen op de Epic Game Launcher, kan dus ook niet een ander spel starten..
Lekker verhaal weer dat het fortnite event dus op alles van Epic een impact heeft :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik zit nog steeds in het scherm en er verschijnen nu elke 5 minuten nummers: 11 - 146 - 15 - 62 - 87 - 14 - 106 - 2 - 150 tot nu toe

Als je deze woorden zou nemen uit de tapes van de visitor zou je dit krijgen:
''I was not alone. Others were outside the loop.''

en er zijn weer nieuwe nummers

Tot nu toe dus:

11 146 15 62
'I was not alone'

87 14 106 2 150
'Others were outside the Loop'

69 146 15 36
'This was not calculated'

Laatste zin is: ''The moment is now inevitable''

[ Voor 111% gewijzigd door RubenSaurus op 14-10-2019 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Komende donderdag mijn eerst volgende Fortnite toernooi.
Mag hopen dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Mars18 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 22:22:
Komende donderdag mijn eerst volgende Fortnite toernooi.
Mag hopen dat...
"
Net bevestigd dat het nog 3 weken duurt..Ooit al een keer in een zwart gat gezeten? Je komt er lastig uit hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Duurt lang, ze zullen vandaag toch wel weer online gaan?
Kost ze ook klauwen met geld doordat ze nu niks kunnen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Sleeon oei, toch geen afkickverschijnselen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Anton.net schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:20:
@Sleeon oei, toch geen afkickverschijnselen? ;)
Nou, nu gewoon op kantoor. Maar wil er vanavond wel weer een slinger aangeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Sleeon schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:16:
Duurt lang, ze zullen vandaag toch wel weer online gaan?
Kost ze ook klauwen met geld doordat ze nu niks kunnen verkopen...
Die gasten hebben zo veel geld, die ene dag zal ze echt jeuken. Het gaat ze allemaal om het opbouwen van de hype.
We gaan het allemaal wel meemaken. Ik vind het eigenlijk wel grappig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Sleeon schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Nou, nu gewoon op kantoor. Maar wil er vanavond wel weer een slinger aangeven :+
Laten we met zijn allen op discord gaan en nog steeds met zijn allen naar het zwarte gat kijken.

Epic heeft het wel voor elkaar dat gewoon 2 miljoen mensen naar een zwart gat zitten te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:38

snmght

imho dan he

Daniel. schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:15:
[...]

Laten we met zijn allen op discord gaan en nog steeds met zijn allen naar het zwarte gat kijken.

Epic heeft het wel voor elkaar dat gewoon 2 miljoen mensen naar een zwart gat zitten te kijken.
Peanuts! Daar draait Sasha Grey haar hand niet voor om hoor.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Daniel. schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:15:
[...]

En die lachen de ballen uit hun broek want hun weten dat dit nog een x aantal dagen duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ergens gelezen dat safe the World nu gratis wordt.. Laten we hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
raro007 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:58:
Dat heb ik een jaar geleden ook al gelezen, misschien ook je bron posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 17:45
DigitalError schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Dat heb ik een jaar geleden ook al gelezen, misschien ook je bron posten?
Ik had dat ook vernomen. Als er daadwerkelijk een nieuwe map komt en mensen speculeren ook dat de C2 in de bestandsnaam "C2BR_Trello_Tile_Blackout_1080x1080.jpg" voor chapter 2 staat, dan zou het best kunnen sinds het wel de bedoeling was dat het gratis zou moeten worden. Of ze denken dat Fortnite nu met een Full release komt in plaats van Early Acces.

Bron: comments nieuws: Fortnite is down nadat alles in zwart gat verdween

[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyDon op 14-10-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
raro007 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:58:
Je had het beter gekocht eigenlijk. Heb het spel meer dan 1,5 jaar geleden voor 15 euro gekocht.
Alles samen heb ik er meer dan 30K Vbucks mee verdiend schat ik.
Je kan geen Vbucks verdienen met die gratis versie (wanneer die ook maar komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:07:
[...]

Je had het beter gekocht eigenlijk. Heb het spel meer dan 1,5 jaar geleden voor 15 euro gekocht.
Alles samen heb ik er meer dan 30K Vbucks mee verdiend schat ik.
Je kan geen Vbucks verdienen met die gratis versie (wanneer die ook maar komt)
precies, vandaag is ook de eerste dag dat ik m'n daily reward niet kan claimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Van ShiinaBR op Twitter
Chapter 2 of Fortnite is confirmed to start on October 15 for chinese players. It's currently 9pm on October 14 in China. That means the Season could start at any second 3 hours from now. 👀

RUMOR: The official release date for Chapter 2 will be 4:05pm EST! This exact time was found in the source code of the Fortnite China website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zou natuurlijk mooi zijn als hij vandaag online zou komen. Maar als je eventjes logisch gaat nadenken.
Het gaat de laatste tijd natuurlijk wat minder met Fortnite. De spelers nemen iets af ten opzichte van andere jaren.

- The End...Oftewel het einde. Zou het einde van Fortnite kunnen betekenen. Maar elke idioot kan zich bedenken dat dit nooit gaat gebeuren. Want in de hele gamewereld is dit misschien wel de meest winstgevende game ever????
- The End, oftewel het einde spelen ze nu natuurlijk heel goed. Alle beelden op zwart. Doen of je er mee kapt bla bla bla. Om dit nog beter tot hun recht te laten komen en de marketingmachine te laten werken moeten de nieuwszenders dit op gaan pakken. De nieuwssites hebben deze berichten al reeds geplaatst dat kindertjes niet meer weten wat ze moeten doen omdat Fortnite eruit ligt. Ik gok op Donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik gok op morgen, er zijn gisteren ook al files uitgelekt die een tijd noemen van rond 14.00 uur onze tijd morgenmiddag. Ik denk dat donderdag een beetje te ver weg is.
Liefst hoop ik op zometeen maar dat zie ik ook niet zo snel meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wat Anton zegt zag ik net zelf ook voorbij komen. Een game uit de lucht halen kost alleen maar geld in het geval van Fortnite.Ik hoop ook vandaag... Maar waarom rollen ze een patch/update uit op een maandag als dit normaal dinsdag of donderdag gebeurd? Ik gok morgen... Echter hoop ik ook op vandaag/vanavond.

4:05EST Is ergens laat vanavond?

Verder kreeg ik nog een mooie tip vandaag. Het is vandaag in vele landen en Amerika Columbusdag. Wat luitjes hebben vrij en kunnen dus niet gamen. Columbus is natuurlijk de persoon die Amerika heeft "ontdekt". Zou dus een mooie hint kunnen zijn naar een nieuw "continent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Oxigeon schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:53:
Wat Anton zegt zag ik net zelf ook voorbij komen. Een game uit de lucht halen kost alleen maar geld in het geval van Fortnite.Ik hoop ook vandaag... Maar waarom rollen ze een patch/update uit op een maandag als dit normaal dinsdag of donderdag gebeurd? Ik gok morgen... Echter hoop ik ook op vandaag/vanavond.

4:05EST Is ergens laat vanavond?

Verder kreeg ik nog een mooie tip vandaag. Het is vandaag in vele landen en Amerika Columbusdag. Wat luitjes hebben vrij en kunnen dus niet gamen. Columbus is natuurlijk de persoon die Amerika heeft "ontdekt". Zou dus een mooie hint kunnen zijn naar een nieuw "continent"
4.05pm EST is 22.05 hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
En om 22:05 dan weer downtime, plus downloaden van patch, plus brakke servers, plus plus plus plus.... HYPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hoop eigenlijk stiekem op een belerend woordje van:

"Dank jullie wel voor al het geld. Microtransations are bad, mkay?''

En dan een soort bombrief dat Fortnite van alle pc's en consoles deinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Trailer is gelekt (SPOILER ALERT)

https://www.reddit.com/r/...n_11_battle_pass_trailer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Wat een ziek event zeg! Geweldige marketing move, al die media aandacht die ze krijgen. Hier is goed over nagedacht bij Epic.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SwooX schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:44:
Wat een ziek event zeg! Geweldige marketing move, al die media aandacht die ze krijgen. Hier is goed over nagedacht bij Epic.
Hier is inderdaad zeer goed over nagedacht. En het meest erge is eigenlijk. Hier komt een kind van 5 nog op. Marketing team is in elk geval zeer goed bezig geweest. Flink hypen iedereen. En over 3 dagen ieder.... meehhh wat een k*tmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Oxigeon schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:50:
[...]

Hier is inderdaad zeer goed over nagedacht. En het meest erge is eigenlijk. Hier komt een kind van 5 nog op. Marketing team is in elk geval zeer goed bezig geweest. Flink hypen iedereen. En over 3 dagen ieder.... meehhh wat een k*tmap
Maar toch blijven spelen na die 3 dagen, vooral de grote streamers. Want ja, wat moeten ze zonder Twitch etc. :+

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SwooX schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:54:
[...]

Maar toch blijven spelen na die 3 dagen, vooral de grote streamers. Want ja, wat moeten ze zonder Twitch etc. :+
? ze spelen vandaag toch ook gewoon iets anders, ze lopen tenminste niet zoals die 10 jarigen hun tv kapot te trappen omdat hun favoriete spelletje een dag niet te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Epic is niet de eerste die dit doet he.
Bethesda deed dit ook met Fallout 76 rond E3 2018. Toen werd een testscherm gestreamd voor 24u.
Kojima deed het een paar maanden geleden ook met Death Stranding. Toen werden heel kleine stukjes van een nieuwe trailer op repeat gestreamd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Anton.net schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 20:58:
Epic is niet de eerste die dit doet he.
Bethesda deed dit ook met Fallout 76 rond E3 2018. Toen werd een testscherm gestreamd voor 24u.
Kojima deed het een paar maanden geleden ook met Death Stranding. Toen werden heel kleine stukjes van een nieuwe trailer op repeat gestreamd
Maar het verschil is wel even dat die games nog niet uit waren en dit al 2 jaar gespeeld kan worden he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Wat wordt het volgende gerucht als er om 22.05 niets gebeurt? :+
Pagina: 1 ... 47 ... 53 Laatste