Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16:24
ik heb nu een iphone SE en heb een nieuwe S8 in bestelling staan. deze komt morgen binnen maar wil graag mijn whatsapp berichten meenemen. nu heb ik al veel video's gekeken die verwijzen naar allemaal betaalde apps om te gebruiken.

kan iemand mij misschien helpen hoe ik de berichten over kan zetten van whatsapp van apple (ios) naar samsung (andriod)

mocht het een issue zijn hoeven foto's documenten en video's uit whatsapp niet percé over

ik hoor het graag :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Alle reacties

• wizai
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Het schijnt mogelijk te zijn, met een google zoek actie had je dit zelf ook kunnen vinden:

https://forum.t-mobile.nl...sung-android-5-1-1-261792

<\o/>

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep trying

Je bent niet de eerste :) Als je in dit subforum zoekt naar whatsapp android vind je onder andere:Heb je daar al naar gekeken, en zo ja; waarom voldeed het niet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• gamerboy
quote:
wizai schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:27:
Het schijnt mogelijk te zijn, met een google zoek actie had je dit zelf ook kunnen vinden:

https://forum.t-mobile.nl...sung-android-5-1-1-261792
helaas had ik deze al gezien. wazzap migraotr is een betaalde app. ik zoek dus naar gratis manier

;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• gamerboy
quote:
Dit werkt allemaal niet omdat het van Android naar iOS is of andersom met betaalde opties

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik zou voor 4 euro niet moeilijk doen en gewoon Wazzap Migrator gebruiken.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep trying

quote:
gamerboy schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:38:
[...]

Dit werkt allemaal niet omdat het van Android naar iOS is of andersom met betaalde opties
Beter lezen, dit is van iOS naar Android ;) Maar wel betaald ja. Aan de andere kant is het een schijntje, en is je tijd die je nu besteed aan het zoeken van alternatieven waarschijnlijk meer waard.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Vergeet de gratis methodes. Gewoon nee. Als de berichtengeschiedenis je niets interesseert en niets waard is, kopieer t dan gewoon niet?

Ik zelf vind BackupTrans t beste werken, minste fouten.

• gamerboy
ok dan weet ik genoeg. bedankt iedereen

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True