Whatsapp backup iOS naar Android

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Beste Tweakers,

Aangezien mijn iPhone 6 defect is gaat hij snel worden aangeboden ter reperatie en zal hij snel worden opgehaald. Nu heb ik nog een reserve Android toestel liggen, en nu wil ik gewoon blijven appen met mijn 06 nummer natuurlijk tijdens de reparatie. Nu kan ik die gesprekken dus de chatgeschiedenis niet overzetten naar mijn Android, en begin ik dan tijdelijk vanaf 0.

Is het wel zo dat als mijn telefoon van reparatie terug komt, ik dan met mijn huidige 06 toch de hele gesprekgeschiedenis van iOS toch kan terug zetten terwijl ik in die tussen tijd toch Android heb gebruikt en dus Whatsapp op datzelfde 06 nummer? Dus vanaf iCloud. Of kan dat dan niet omdat ik die week van de reparatie Android heb gebruikt en dus weer stond aangemeld op een nieuw device.

Graad advies of dit klopt en bedankt voor de eventuele antwoorden :)

Alle reacties

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja dat is zo. Als je na een paar weken je iPhone backup terug zet (of de iCloud back-up van Whatsapp laad) gaat hij daar gewoon weer verder nadat je het nummer opnieuw geverifieerd hebt.

[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 14-09-2016 23:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• alwaysleft
Donstil schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:33:
Ja dat is zo. Als je na een paar weken je iPhone backup terug zet (of de iCloud back-up van Whatsapp laad) gaat hij daar gewoon weer verder nadat je het nummer opnieuw geverifieerd hebt.
Ow top. Ook al heb je Android gebruikt in de tussentijd met hetzelfde nummer :) ?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
De chatgeschiedenis van Andriod zal je denk ik missen.
Ik weet niet of je vanaf je Andriod toestel ook een backup kan maken naar iCloud, ik dacht persoonlijk niet.

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Je kunt zelfs je geschiedenis overzetten naar Android en daar verder gaan. Zodra je je iPhone weer terug hebt, zet je dat weer terug op je iPhone. Zo hou je al je gesprekken overzichtelijk. Kijk even op www.wazzapmigrator.com en hier.

• alwaysleft
Dankjewel iedereen. Het gaat eigenlijk alleen erom dat als ik mijn iPhone weer terug krijg ik mijn chats gewoon kan terug zien die ik had. Dit gaat dus.

Super bedankt!
Pagina: 1