Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nederland schiet hoog over het goalgekkie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:12:
Valt me met die herhalingen wel op dat NL eigenlijk nooit hoog op doel schiet .. duitsland en engeland geloof ik wel.
En in het begin kiepten ze het water naast de dugout wat er vervolgens direct weer terug in liepOekiejoekie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:10:
En met emmertjes staan ze de dug out leeg te scheppen...
Voor wie nog NPO1 zit te kijken... Op ZDF is de dweilpauze liveAftrap om kwart voor 10...

Duitsland heeft witte shirtjes... Dat wordt miss Wet-T-Shirt....
@Joster Ja, maar wel vermakelijk dat ze met alles staan te scheppen wat ze hebben... Zelfs de lege emmers van de frietsaus
[ Voor 30% gewijzigd door Oekiejoekie op 29-07-2017 21:31 ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Lieke Martens gaf haar shirt aan een fan. Iemand een screen cap gemaakt...?Oekiejoekie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:27:
[...]
Duitsland heeft witte shirtjes... Dat wordt miss Wet-T-Shirt....

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat was v. LunterenFiber schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:32:
[...]
Lieke Martens gaf haar shirt aan een fan. Iemand een screen cap gemaakt...?
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 29-07-2017 21:39 ]
Live vanuit zwembad het kasteel ?Oekiejoekie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:34:
De kwartfinale waterpolo gaat beginnen....
Sportfondsenbad Rotterdam...
ZDF nog steeds op zwart hier.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 29-07-2017 21:45 ]
Naja toch wel apart dat ze kennelijk ook bij grote toernooien er niet aan hebben gedacht om ook hier de brandweer bij in te kunnen schakelen. Neem aan dat ze toch wel met die lui om de tafel hebben gezeten.
Always adsorbeert alles... ik zie een sponsordeal...gekkie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:45:
Waar is dat maandverband als je het nodig hebt ...
Ze voetballen ook niet een keer in een fatsoenlijk stadion...Naja toch wel apart dat ze kennelijk ook bij grote toernooien er niet aan hebben gedacht om ook hier de brandweer bij in te kunnen schakelen. Neem aan dat ze toch wel met die lui om de tafel hebben gezeten.
Ach wat is een fatsoenlijk stadion .. wel knus zo toch ?Oekiejoekie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:48:
Ze voetballen ook niet een keer in een fatsoenlijk stadion...
Beter dan in een half gevulde tent.
Dat zal ook de reden zijn geweest, vermoed ik zo? Al zitten de stadions tot nu toe goed voel dus ze hebben de belangstelling waarschijnlijk te laag ingeschat.gekkie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:49:
[...]
Ach wat is een fatsoenlijk stadion .. wel knus zo toch ?
Beter dan in een half gevulde tent.
Zeker gezien dit toernooi blijkbaar alle records al heeft verbroken qua interessegekkie schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:59:
Lijkt me ook wel lastig inschatten.

Make lovecraft not warcraft.

Duitsland - Denemarken morgen om 12:00u, kaartjes van vandaag (uiteraard) gewoon geldig. Dacht dat je al naar IJsland - Oostenrijk zou zijn geweest, vast een mooi sfeertje met dat IJslandse legioen ...
Jammer dat het niet om 15:00u was maar er zal wel overlegd zijn met de tv zenders ofzoiets (nog niet gekeken of er nog kaartjes te krijgen zijn maar was nog wel het overwegen waard die kant op te gaan met een later tijdstip; edit: aan de andere kant wel lekker vroeg klaar)
Speler van de wedstrijd bij NED - ZWE
"Jackie Groenen koos bijna voor België: 'Oranje was erg stil"
https://www.vi.nl/pro/ove...elgie-oranje-was-erg-stil

Met een goal en (bij ijshockey) een assist zou je misschien toch nog eerder aan Lieke Martens denken maar allebei goed bezig vandaag ...
[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 30-07-2017 02:23 ]
Het verbaasde nog hoe lang het duurde voordat ze hem uit zijn lijden verlosten. Alles wat hij eruit schepte stroomde zo weer terug.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom staat er ook 'bij ijshockey' bijFreakNL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 08:34:
Martens heeft geen assist gegeven.
Geven ze het vervolg van de wedstrijd terug uit op NOS? De tvgidsen vermelden in ieder geval nog niet.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
12.00 NPO1 volgens good old teletekst...azz_kikr schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:16:
Nederlanders en water tegenhouden. Je zou denken dat ze na al die jaren er toch beter in waren ;-)
Geven ze het vervolg van de wedstrijd terug uit op NOS? De tvgidsen vermelden in ieder geval nog niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het heet managen, en dat is uitstekend gedaan.azz_kikr schreef op zondag 30 juli 2017 @ 10:16:
Nederlanders en water tegenhouden. Je zou denken dat ze na al die jaren er toch beter in waren ;-)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit ziet er wel beter uit qua voetbal dan Oranje-Zweden gisteren.
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 30-07-2017 13:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Duitse goal gezien?gambieter schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:07:
Ja, pas stoppen als er gefloten is. Netjes afgemaakt.
Dit ziet er wel beter uit qua voetbal dan Oranje-Zweden gisteren.
Veel fouten deze wedstrijd, meer dan ik er gister zag
[ Voor 57% gewijzigd door Sjurm op 30-07-2017 13:14 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Meer fouten, maar een hoger tempo, de voorzetten en samenspel zijn beter.Sjurm schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:10:
Duitse goal gezien?
Veel fouten deze wedstrijd, meer dan ik er gister zag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Duitsland mist toch hun normale spits teveel die vlak voor het EK wegviel met een blessure (Popp). Favoriet voor de titel waren ze dan ook niet voor mij maar deze en de halve had nog wel te doen moeten zijn ...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed vol? Zit je nu te kijken? Alleen de wedstrijden van Nederland en België zaten aardig vol, verder valt het tegen hoor.RoD schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:57:
Dat zal ook de reden zijn geweest, vermoed ik zo? Al zitten de stadions tot nu toe goed voel dus ze hebben de belangstelling waarschijnlijk te laag ingeschat.
Oké, de Duitse wedstrijden zijn ook redelijk bezet.Gonadan schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:45:
Duitsland tegen Denemarken ook gewoon hoor.
Maar nu, bij OOS-SPA, zijn gewoon 3 zijden van het stadion leeg. Ook de zijde waar de camera op staat heeft nog veel lege stukken.
[ Voor 30% gewijzigd door TheBrut3 op 30-07-2017 20:01 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja aber ganz Kijkduin und Sjeveningen ist am diesen moment Deutsch... Dat is niet zo'n eind...Gonadan schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:45:
Duitsland tegen Denemarken ook gewoon hoor.

Klopt. Wedstrijden van landen die verder liggen zijn vaak minder bezocht. Die van België zaten ook weer goed vol. Het hangt ook af van de kwaliteit van het team.TheBrut3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:40:
Oké, de Duitse wedstrijden zijn ook redelijk bezet.
Maar nu, bij OOS-SPA, zijn gewoon 3 zijden van het stadion leeg. Ook de zijde waar de camera op staat heeft nog veel lege stukken.
Punt is dat we niet op één wedstrijd nu kunnen gaan beweren dat het helemaal niet druk bezocht is. Niet dat het er überhaupt toe doet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8

[ Voor 127% gewijzigd door Fiber op 30-07-2017 20:41 ]
Neuh... Engeland of Frankrijk krijgen de moeilijkste tegenstander...TheBrut3 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:41:
Lijkt er op dat Nederland de moeilijkste tegenstander in de halve finale krijgt, Denemarken denk ik naar de finale.

Met wat ik tot nu toe in m'n ooghoeken gezien hebt ..Fiber schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:46:
Hopen dat Engeland - Frankrijk beter wordt. Spanje - Oostenrijk was best wel dramatisch.
[...]
Neuh... Engeland of Frankrijk krijgen de moeilijkste tegenstander...![]()

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 30-07-2017 21:46 ]
Zwak gekeept overigens door de Franse keepster (te vroeg gedoken en dan nog een hand tegen de bal krijgen maar weer veel te slap)
Engeland had al rood moeten hebben overigens kon ik horen (zonder het verder nog gezien te hebben), al halverwege de eerste helft ...
Actie waar de Engelse keepster geblesseerd raakte zou je ook best een penalty voor mogen geven aangezien ze de bal helemaal niet raakte

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 30-07-2017 22:11 ]
Ja klopt, die actie sloeg echt nergens op. Scott kwam roekeloos op de middellijn invliegen op de Franse speelster.apis29 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:04:
Typische goal van Engeland, daar is hun spel ook een beetje op gericht die omschakeling. Maar Nederland is idd zeker niet kansloos tegen beide teams ...
Engeland had al rood moeten hebben overigens kon ik horen (zonder het verder nog gezien te hebben), al halverwege de eerste helft ...
Vrij saaie wedstrijd tot nu toe. Lastig te beoordelen hoe goed Engeland en Frankrijk zijn in vergelijking met Nederland. Heb het idee dat deze twee teams wel aardig aan elkaar gewaagd zijn.
Eindelijk ... Lavogez erin. Deze coach lijkt net zo'n goochelaar als Domenech met z'n vreemde opstellingen en wissels
Echt kansloos die Delie #18 ...

[ Voor 114% gewijzigd door apis29 op 30-07-2017 22:31 ]
At the stadiums:'Fans following Women's EURO in record number'
- Total attendance: 148,458
- All Netherlands matches sold-out
- Opening attendance for Netherlands v Norway of 21,700 a record for a Dutch women's football game
- 9,457 for Germany v Sweden highest for game not involving the hosts
- Thousands of supporters have joined the Fan Walks to the stadiums
Wat natuurlijk meespeelt is dat er vier meer landen meedoen, hoe het met het gemiddeld aantal toeschouwers zit tov vier jaar geleden staat er dan weer niet bij (vlgns de commentator bij NED - ZWE waren er blijkbaar negatieve/jaloerse geluiden uit Zweden.dat hun records zijn verbroken en waarom ze in die dorpen moeten spelen ipv de bekende steden).
En dit betekend dat er een geheel nieuwe Europees kampioen komt aangezien géén van deze landen eerder kampioen is geweest

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 30-07-2017 23:32 ]

Maar ik begrijp dus uit de reacties dat ik mazzel had en toevallig één van de betere wedstrijden heb meegepakt? Ik heb me vermaakt in ieder geval. En hoewel ik niet veel te kiezen had, bleek m'n plek uitstekend.
Hmm, zal ik naar Breda gaan?
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
En dan beweren sommigen dat het vrouwenvoetbal soft zou zijn!Sjurm schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:14:
Hier die overtreding trouwens: https://mobile.twitter.com/WSUasa/status/891741886968459265
Nu maar hopen dat Nederland zich niet laat intimideren door het fysieke spel van de Engelsen. Een finale met Nederland daar in is natuurlijk wel zo leuk.
Ik heb lang geleden een wedstrijd tussen het lokale vrouwenteam en de A-jeugd gefloten, en daar waar de A-jeugd probeerde gentlemen te zijn, hadden de dames weinig scrupules en gingen er hard inVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 01:21:
En dan beweren sommigen dat het vrouwenvoetbal soft zou zijn!
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vrouw en dochter van 8 vinden het ook leuk om te kijken dus het is nog gezellig ook

Verwijderd
Is dacht ik best wel een discussie over her en der of meiden in aparte teams in aparte competities zouden moeten spelen of gewoon mee doen met de al bestaande jongensteams en idem competities toch?gambieter schreef op maandag 31 juli 2017 @ 01:22:
[...]
Ik heb lang geleden een wedstrijd tussen het lokale vrouwenteam en de A-jeugd gefloten, en daar waar de A-jeugd probeerde gentlemen te zijn, hadden de dames weinig scrupules en gingen er hard in
Tja, uiteindelijk gaat het wél om niveau wil het een 'blijvertje' zijn Ik hoef niet vermaakt te worden door voetbal a la comedy capers. De kwartfinales waren niet geweldig. Ned-Zwe was wel van een acceptabel niveau. Maar dan zie je ineens zo'n keepster zo enorm de fout ingaan, en dan denk je: uiteindelijk wordt het daar toch op beslist, en dat is jammer.Vlassie1980 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:30:
Alle discussies over het niveau daargelaten vind ik het een tot nu toe erg vermakelijk toernooi. Die meiden gaan er gewoon voor en ik geef ze in een volle Grolsch Veste echt wel kans tegen die Engelse dames
Vrouw en dochter van 8 vinden het ook leuk om te kijken dus het is nog gezellig ook
Gelukkig was het buitenspel
Ik denk dat de vrouwen inderdaad baat hebben bij een iets kleiner veld, en ook een kleinere goal.
De meeste vrouwelijke keepers komen, ook al doen ze nog zo hun best, nooit bij de hoek, of zelfs bij de lat.
Houdoe
Kleiner veld, geen idee, is het proberen waard, maar die goal mag van mij juist wel wat groter bij de dames. Dan wordt er wellicht wat meer gescoord en wordt het nog leuker dan het nu al is...Witte schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:46:
[...]
Ik denk dat de vrouwen inderdaad baat hebben bij een iets kleiner veld, en ook een kleinere goal.
De meeste vrouwelijke keepers komen, ook al doen ze nog zo hun best, nooit bij de hoek, of zelfs bij de lat.

http://www.balticpublicat...cks/Shekicks42/index.html (ook hier te bestellen voor de liefhebber https://shekicks.net/product/issue-42-july-2017-print/ aangezien die van de VI geen moer voorstelde

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 31-07-2017 21:33 ]
Ik heb vaak bij vrouwenvoetbal dat het veldspel prima is, maar dan de doelpunten zo flauw vallen omdat de keepers tegenvallen.

Shirt klaar, fingers crossed

Podcast preview van de twee halve finales
Host Chris Parrott is joined by UEFA.com journalists Emma Hingant and Paul Saffer to preview the last four. Hear from England star Jodie Taylor, Dutch forward Vivianne Miedema and Denmark’s quarter-final hero Theresa Nielsen as our expert panel look ahead to the semi-finals.
https://audioboom.com/pos...social&utm_source=twitter
Dat punt was idd ook al voorbij gekomen toen het toernooi ook maar net begonnen was in het Centraal Voetbal topic:Coocoocachoo schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:30:
Ik vond http://nos.nl/artikel/218...-de-keepsters-achter.html wel een interessant artikel.
Ik heb vaak bij vrouwenvoetbal dat het veldspel prima is, maar dan de doelpunten zo flauw vallen omdat de keepers tegenvallen.
Hier blijf je nog wel eens het gevoel houden dat degene die overbleef vroeger maar op goal werd gezetapis29 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:33:
Punt is ook dat de keepsters gewoon heel erg slecht zijn dus als ze tegen een jongensteam een pak slaag krijgen zal ongetwijfeld de keepster er een aardig aandeel in hebben ...
Vlgns mij hebben de NL vrouwen ook eens geoefend tegen B-jeugd Oranje (of C) en wel verloren maar niet met heel dikke cijfers (nu nog terug zien te vinden ...)

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 03-08-2017 17:45 ]
Keeper kijkt hem over!
[ Voor 43% gewijzigd door Fiber op 03-08-2017 18:14 ]
Zo te zien weer een blessuregeval gemist, nu aan deense kant bij Stine Line Jensen (#17). Itt Prohaska voor Billa bij Oostenrijk is er bij Denemarken geen gelijkwaardige vervanger ... edit: dacht dat het een aanvaller was met #12
Ook apart dat Røddik (#2) van Barcelona eruit gehaald is in de rust maar er moest wel iets aangepast worden ja in de verdediging met al dat gekloot in de eerste helft ..
[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 03-08-2017 19:55 ]

Verwijderd
Op naar de verlenging tussen DEN - AUT.
Denemarken imho ietsje sterker.
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 03-08-2017 20:13 ]
Ben benieuwd naar de penalties, Oostenrijk heeft er de ervaring mee. De keepster van Oostenrijk is ook een van de weinige fatsoenlijke keepers op het toernooi
19.000 volgens teletekst...Sjurm schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:33:
Weet iemand hoeveel mensen er bij DEN-AUT zitten?
Ben benieuwd naar de penalties, Oostenrijk heeft er de ervaring mee. De keepster van Oostenrijk is ook een van de weinige fatsoenlijke keepers op het toernooi
Inderdaad, op penalties zal Oostenrijk wel winnen...
Houdoe
Althans....
[ Voor 23% gewijzigd door Bastien op 03-08-2017 20:39 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik neem die woorden terug...Oekiejoekie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:35:
[...]
Inderdaad, op penalties zal Oostenrijk wel winnen...
Aiiiii... 3x niet...
[ Voor 5% gewijzigd door Oekiejoekie op 03-08-2017 20:40 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Liefst gewoon binnen een half uurtje al dik voor staan...Bastien schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:41:
Zo neem je dus strafschoppen. Nu Nederland nog, liefst gewoon in 90 minuten.
Dat was hier in de stad wel duidelijk vandaag. Engelsen nagenoeg niet gezien, oranje heeeeel erg veel. Gezellig feest voorafOekiejoekie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:45:
Met die beelden van de tribune is er al wel duidelijk wie het thuisvoordeel heeft...
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 03-08-2017 21:04 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.