Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Matched: tikkie
de Peer schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:42:
[...]

Plus 1 voor je gezamenlijke rekening
@NicoHF
Al je vragen zijn al vaak beantwoord hier.

Tikkie versturen kan niet. Ideal betalen is wat omslachtig. Ideal gemeenschappelijke rekening is ook nog niet volledig uitgerold.
Inmiddels al meer ingelezen hier in dit topic en de ideal betalingen blijkt nog wel een dingetje te zijn dat werkt eigenlijk voor geen meter.
Ik krijg vaak betaalverzoeken via een ideal link of een tikkie dan is het wel handig dat ik die kan betalen wat niet lukt met Rovolut.
Ook meerdere Ibans heb je niet.
Wil geen gezamenlijke rekening alleen voor mij eigen alleen of kan ik voor mijzelf alleen een 'gezamenlijke' erbij nemen of moet er dan een partner bij geschreven staan? Want dat wil ik niet.

Wellicht wat te oftopic maar als iemand een andere bank kent die beter aansluit aan mijn wensen let me know, dank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:17
NicoHF schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:07:
[...]

Inmiddels al meer ingelezen hier in dit topic en de ideal betalingen blijkt nog wel een dingetje te zijn dat werkt eigenlijk voor geen meter.
Ik krijg vaak betaalverzoeken via een ideal link of een tikkie dan is het wel handig dat ik die kan betalen wat niet lukt met Rovolut.
Ook meerdere Ibans heb je niet.
Wil geen gezamenlijke rekening alleen voor mij eigen alleen of kan ik voor mijzelf alleen een 'gezamenlijke' erbij nemen of moet er dan een partner bij geschreven staan? Want dat wil ik niet.

Wellicht wat te oftopic maar als iemand een andere bank kent die beter aansluit aan mijn wensen let me know, dank
En ook @Sando

Hier 0 problemen met iDeal betalingen. Werkt net zo makkelijk als met ING, wordt doorverwezen naar de app, selecteer de rekening indien nodig (ik kan dus kiezen tussen prive of gezamenlijke rekening), en bevestig ik de betaling en klaar.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:36
Tikkie accepteert nu NL IBANs van Revolut! Ik heb het zojuist na een Tikkie update geprobeerd en de mijne is succesvol toegevoegd.
Nu nog hopen dat Revolut in hun eigen app dergelijke functionaliteit toevoegt zodat Tikkie niet meer nodig is.

[ Voor 30% gewijzigd door Raymon89 op 03-06-2024 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green.car6808
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:49
Raymon89 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:26:
Tikkie accepteert nu NL IBANs van Revolut! Ik heb het zojuist na een Tikkie update geprobeerd en de mijne is succesvol toegevoegd.
Nu nog hopen dat Revolut in hun eigen app dergelijke functionaliteit toevoegt zodat Tikkie niet meer nodig is.
Ik heb net Tikkie versie 6.7.0 uit de Apple AppStore gedownload. Ik krijg nog steeds de melding dat naam en nummer niet kunnen worden gecontroleerd bij Revolut en of ik een andere IBAN wil proberen .

Is er op Android misschien een nieuwere versie die jij gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 12:15
Green.car6808 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:47:
[...]

Ik heb net Tikkie versie 6.7.0 uit de Apple AppStore gedownload. Ik krijg nog steeds de melding dat naam en nummer niet kunnen worden gecontroleerd bij Revolut en of ik een andere IBAN wil proberen .

Is er op Android misschien een nieuwere versie die jij gebruikt?
Hier op Android werkt het ook (nog) niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Raymon89 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:26:
Hier werkt het ook! Thanks voor de tip, en mooi om te zien dat het nu werkt. Zou fijn zijn als betaalverzoek optie ingebouwd wordt bij Revolut maar voor nu is dit top!

Zit op Android.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:00
Dus dan had ik toch gelijk? :+

Tikkie heeft de Revolut hardcoded geblokkeerd in de app. En nu Revolut de IBAN naamcheck ondersteund* moet Tikke weer die check er uit halen :X .

* Nu even bij Rabo ingelogd "Naam en rekeningnummer zijn gecontroleerd". Dat was voorheen ook niet. Dus Revolut heeft nu toch wel duidelijk de IBAN check ingebakken.

Zal dus ook betekenen dat op andere plekken de Revolut IBAN nu direct geaccepteerd zal worden (Belastingdienst deed ook naam check? Bv)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
RobertMe schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:04:
Dus dan had ik toch gelijk? :+

Tikkie heeft de Revolut hardcoded geblokkeerd in de app. En nu Revolut de IBAN naamcheck ondersteund* moet Tikke weer die check er uit halen :X .

* Nu even bij Rabo ingelogd "Naam en rekeningnummer zijn gecontroleerd". Dat was voorheen ook niet. Dus Revolut heeft nu toch wel duidelijk de IBAN check ingebakken.

Zal dus ook betekenen dat op andere plekken de Revolut IBAN nu direct geaccepteerd zal worden (Belastingdienst deed ook naam check? Bv)
Dat was snel.... Kreeg nu de update te zien en het werkt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Nuevocasa schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:11:
[...]

Dat was snel.... Kreeg nu de update te zien en het werkt _/-\o_
We weten natuurlijk niet hoe lang Revolut al de naam check ondersteund. Misschien wel al sinds 3 weken terug, en was het nog niemand opgevallen :p En dat al dan niet sinds vandaag Tikkie die app update gedaan heeft waardoor REVO bankcodes geaccepteerd worden zonder specifieke Revolut foutmelding vooraf aan de IBAN check. Iets waar ik al op wees toen Tikkie de specifieke REVO check had ingebouwd. "Zul je zien dat ze de app weer moeten updaten als Revolut de IBAN check ondersteund". Dus een "als bank code == REVO dan laat Revolut specifieke foutmelding zien" i.p.v een "als IBAN check mislukt en bank code == REVO dan laat Revolut specifieke foutmelding zien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
RobertMe schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:17:
[...]

We weten natuurlijk niet hoe lang Revolut al de naam check ondersteund. Misschien wel al sinds 3 weken terug, en was het nog niemand opgevallen :p En dat al dan niet sinds vandaag Tikkie die app update gedaan heeft waardoor REVO bankcodes geaccepteerd worden zonder specifieke Revolut foutmelding vooraf aan de IBAN check. Iets waar ik al op wees toen Tikkie de specifieke REVO check had ingebouwd. "Zul je zien dat ze de app weer moeten updaten als Revolut de IBAN check ondersteund". Dus een "als bank code == REVO dan laat Revolut specifieke foutmelding zien" i.p.v een "als IBAN check mislukt en bank code == REVO dan laat Revolut specifieke foutmelding zien".
Het had inderdaad al weken eerder kunnen werken. Ze hadden gewoon een quick and dirty melding gebouwd. Maar goed, blij dat het werkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-10 20:46

HaTe

haat niet

RobertMe schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:17:
[...]

2 april heb ik het tikkie gemeld dat de naam check werkt en ze hebben dat toen doorgezet naar de software ontwikkelaars. 2 maanden later is het er door. Ik weet natuurlijk niet of mijn melding echt heeft geholpen haha
HaTe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:58:
Volgens mij werkt de naamcheck nu gewoon voor Revolut rekeningen. Nu moet alleen tikkie Revolut nog vrijgeven omdat ze het bij voorbaat in hun app al blokkeren..

[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 03-06-2024 22:47 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
HaTe schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:46:
[...]

2 april heb ik het tikkie gemeld dat de naam check werkt en ze hebben dat toen doorgezet naar de software ontwikkelaars. 2 maanden later is het er door. Ik weet natuurlijk niet of mijn melding echt heeft geholpen haha
[...]
Daar had ik toen al op gereageerd, dat het voor mij niet werkte. Dus het was at best een gefaseerde uitrol, of een kinda beta die ze bij een beperkt aantal klanten hadden geactiveerd. Daarom ook nu mijn reactie dat ik (wederom) direct bij Rabo gecheckt had en bij mij daar de overboeking nu ook "gecontroleerd" was.

Ik denk dus ook niet dat ze 3 maanden gedaan hebben over het verwerken van jouw melding. Maar het daadwerkelijk "afwachten" op het "globaal" inschakelen bij Revolot was. Omdat toen gebleken zal zijn dat het er nog niet (voor iedereen) was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:30
Voor de mensen die het nog niet weten. Je kunt nu Revolut toevoegen in de Tikkie app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21:26
wPlayNL schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:16:
Voor de mensen die het nog niet weten. Je kunt nu Revolut toevoegen in de Tikkie app :)
Eindelijk ook Revolut klanten kunnen nu een Tikkie maken, vraag me af hoe ze dit hebben geregeld met de naamcheck.

[ Voor 39% gewijzigd door Youtl op 04-06-2024 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Green.car6808
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:49
Youtl schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:20:
[...]

Eindelijk ook Revolut klanten kunnen nu een Tikkie maken, vraag me af hoe ze dit hebben geregeld met de naamcheck.
Ik denk dat Revolut de naamcheck gewoon in orde heeft gemaakt. Als ik vanuit mijn ING rekening geld naar mijn Revolut rekening overmaak kreeg ik tot voor kort een melding dat naam en nummer niet kunnen worden gecontroleerd en nu zie ik dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nice, zojuist ook Tikkie kunnen koppelen met Revolut, heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:17

nlboy

Alles kitz?

Awesome, dat Tikkie nu ook werkt met Revolut. Ik had als workaround een gratis Bunq rekening geopend, maar niet ideaal.

Ook hier ga ik nu mijn ASN Bank sluiten sinds ze stoppen met hun eigen Mobiel Betalen app en over gaan naar Apple/Google Pay.

[ Voor 35% gewijzigd door nlboy op 04-06-2024 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

oscarwashere schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:34:
[...]

Als het Litouwse depositogarantiestelsel het bezwaar is ben je met N26 ook niet geholpen, want ook zij vallen niet onder het Nederlandse garantiestelsel. Voor het Nederlandse garantiestelsel zou je Bunq kunnen overwegen, zij geven bijna 2,5% rente. Of een grotere naam, Centraal Beheer, met 2,1%. Maar genoeg over verschillende spaarrentes, daar is vast een ander topic voor.
2,5%?
Mijn spaarrekeningen bij Revolut krijgen 3,06% en het was begin dit jaar 3,11% :?

Goed om te lezen dat Tikkie eindelijk werkt, nu nog even fatsenlijk iDeal uuitvoeren en het is ook dadwerkelijk bruikbaar voor dagelijks gebruik. Ik heb namelijk nog regelmatig dat ik een iDeal betalverzoek of zelfs gewone betalingen van een webshop nier kan uitvoeren omdat hij ipv de app me redirect naar de mobiele site en ik vervolgens een foutmelding krijg :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomaar0iemand
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:45
Green.car6808 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:15:
[...]

Ja ik heb eerder precies dat meegemaakt met de Centraal Beheer spaarrekening. Ik begrijp dat ze dit mogen weigeren (IBAN discriminatie , juridisch enzo.) omdat het een spaarrekening / tegenrekening betreft.
Als het een handelaar was die een betaling via Revolut weigert mag dat niet.

Over Surepay... De naam/IBAN check lijkt te werken als ik zie dat Tikke nu werkt (of was dat op een andere manier in de Tikkie app opgelost ?) en ook ING bij het overmaken van geld naar Revolut niet meer meldt dat de naam en IBAN niet gecheckt kunnen worden... Zijn ze dus inmiddels (sinds kort) niet aangesloten bij Surepay ?
Net gecontroleerd met mijn ABN Amro rekening, ook hierbij wordt de naam check uitgevoerd en krijg ik een melding als de naam niet overeenkomt.
nlboy schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:11:
Ik zag eerder in dit topic voorbijkomen dat Centraal Beheer met Revolut koppelen niet mogelijk is en ik krijg nu inderdaad ook de mededeling dat zij mijn ASN rekeningnummer niet gaan wijzigen naar Revolut, omdat:

[...]

Gister telefonisch contact opgenomen en een klacht ingediend. Ik heb aangegeven dat ik bereid ben om alle informatie te leveren (zoals afschrift Revolut, handtekening met machtiging, etc.), maar alsnog weigeren ze.
Even contact opnemen met revolut en navragen of ze het nu daadwerkelijk supporten, als dat zo is zou ik Centraal Beheer nogmaal bellen en aangeven dat SurePay ondersteunt wordt. Waarschijnlijk staat net zoals bij Tikkie Revolut hardcoded uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timelight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 09:42
Ik weet niet of ik hier iemand mee help en zie niet zo snel dat dit al benoemd is. Maar het is mij vandaag gelukt om mijn Revolut rekening toe te voegen aan Tikkie. Dus eigenlijk kan ik nu eindelijk ideal verzoeken voor deze rekening naar mensen toe sturen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:37
Timelight schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 14:29:
Ik weet niet of ik hier iemand mee help en zie niet zo snel dat dit al benoemd is. Maar het is mij vandaag gelukt om mijn Revolut rekening toe te voegen aan Tikkie. Dus eigenlijk kan ik nu eindelijk ideal verzoeken voor deze rekening naar mensen toe sturen! :)
Is al een tijdje bekend en ook benoemd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13:09
Fijn, ik krijg nu ook bericht van Revolut dat Tikkie geïntegreerd is. Top, gelijk bij mezelf uitgeprobeerd en Tikkie doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-10 17:57
Datisraar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 15:07:
Fijn, ik krijg nu ook bericht van Revolut dat Tikkie geïntegreerd is. Top, gelijk bij mezelf uitgeprobeerd en Tikkie doet het.
Hier net ook de mail ontvangen en ook hier werkt tikkie nu met revolut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
Zal ik ook maar even melden dat Tikkie het doet :p
Maar ik dacht dat het al eerder werkte toch, anderen hier hadden dat al ondervonden.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 12:26

Cybje

First Post!

Schweino schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Ik heb twee weken geleden alles naar Revolut omgezet en dat leverde bij de overheid (gemeente en belastingdienst) geen enkel probleem op.
Dat is goed om te horen! Begin dit jaar kon dat nog niet in elk geval, want ze konden de check of je naam/rekeningnummer bij elkaar hoort niet uitvoeren. Zo kwam ik er dus achter dat SurePay dat doet in Nederland, waar Tikkie ook gebruik van maakt.

M’n gemeente ondersteunt het nog niet jammer genoeg. Ik kan heel Revolut niet als bank selecteren daar.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Cybje schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:30:
[...]

Dat is goed om te horen! Begin dit jaar kon dat nog niet in elk geval, want ze konden de check of je naam/rekeningnummer bij elkaar hoort niet uitvoeren. Zo kwam ik er dus achter dat SurePay dat doet in Nederland, waar Tikkie ook gebruik van maakt.

M’n gemeente ondersteunt het nog niet jammer genoeg. Ik kan heel Revolut niet als bank selecteren daar.
En wat als je contact opneemt met de gemeente? En als je ze vervolgens ook eens wijst op IBAN discriminatie? En als ze dan nog niet meewerken gewoon een klacht bij DNB neerleggen (IIRC kan/moet dat bij DNB). Immers mogen ze niet (Europese) IBANs weigeren binnen de Europese wetgeving. Het mag/kan zo zijn dat ze het niet ondersteunen in de standaard procedure ("Revolut niet te selecteren als bank" / ...), maar dan moet het alsnog mogelijk zijn door een klantenservice / ... om het alsnog aan te passen, zo niet voldoen ze niet aan de wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-10 12:26

Cybje

First Post!

RobertMe schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:34:
[...]

En wat als je contact opneemt met de gemeente? En als je ze vervolgens ook eens wijst op IBAN discriminatie? En als ze dan nog niet meewerken gewoon een klacht bij DNB neerleggen (IIRC kan/moet dat bij DNB). Immers mogen ze niet (Europese) IBANs weigeren binnen de Europese wetgeving. Het mag/kan zo zijn dat ze het niet ondersteunen in de standaard procedure ("Revolut niet te selecteren als bank" / ...), maar dan moet het alsnog mogelijk zijn door een klantenservice / ... om het alsnog aan te passen, zo niet voldoen ze niet aan de wetgeving.
Ik zal ze eens contacteren inderdaad. Maar eerst had dat weinig nut, omdat ik toch niet volledig kon overstappen naar Revolut, gezien ook Tikkie en de Belastingdienst niet werkten. Dan zit ik hierna alleen nog met iDIN wat mist bij Revolut, wat toch ook regelmatig wel handig is.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Cybje schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
[...]

Ik zal ze eens contacteren inderdaad. Maar eerst had dat weinig nut, omdat ik toch niet volledig kon overstappen naar Revolut, gezien ook Tikkie en de Belastingdienst niet werkten. Dan zit ik hierna alleen nog met iDIN wat mist bij Revolut, wat toch ook regelmatig wel handig is.
Klopt, alleen iDIN ontbreekt nog. Revolut (live-agen) gaf het volgende door:
Unfortunately, as of now there is no update regarding it, however whenever any platform is supported it will be notified to all our users in the App itself.
Het antwoord op Surepay klinkt iig veelbelovend:
Yes our team is continously working to get this through as well and hopefully sooner it will be possible with Surepay as well.

[ Voor 47% gewijzigd door nlboy op 18-06-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Nu Revolut ook de naam/rekeningnr check heeft en ook Tikkie, staat er in principe weinig meer in de weg om volledig afscheid te nemen van de Legacy bank.

Echter toch wel enigszins tot mijn verbazing zie ik dat Tweakers zelf hier waarschuwt voor oplichting via Revolut bij V&A met een gepinde post.

! Let op: Oplichting middels Revolut rekeningen !

Een bericht van 3 januari 2024 dus nog niet heel oud.
Zonder verdere uitleg. Blijkbaar hebben relatief veel oplichters een rekening bij Revolut.
Ben toch wel benieuwd naar het verhaal hierachter.
Is dit een tijdelijk iets omdat er geen naam/nummercontrole was?
Is het ook niet logisch omdat je bij Revolut gratis een rekening kunt openen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youtl
  • Registratie: April 2023
Wally2002 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:52:
Nu Revolut ook de naam/rekeningnr check heeft en ook Tikkie, staat er in principe weinig meer in de weg om volledig afscheid te nemen van de Legacy bank.

Echter toch wel enigszins tot mijn verbazing zie ik dat Tweakers zelf hier waarschuwt voor oplichting via Revolut bij V&A met een gepinde post.

! Let op: Oplichting middels Revolut rekeningen !

Een bericht van 3 januari 2024 dus nog niet heel oud.
Zonder verdere uitleg. Blijkbaar hebben relatief veel oplichters een rekening bij Revolut.
Ben toch wel benieuwd naar het verhaal hierachter.
Is dit een tijdelijk iets omdat er geen naam/nummercontrole was?
Is het ook niet logisch omdat je bij Revolut gratis een rekening kunt openen?
Fraudeurs en oplichters zullen altijd op zoek gaan naar nieuwe methoden en manieren. Er was ook een tijdje dat je als Revolut klant kon sjoemelen met OV Pay door online kaarten aan te maken op de dag van reizen en daarna weer te annuleren waardoor er geen geld kon worden afgeschreven van de kaart.

Het zegt niet perse iets over de bank (net als dat Bunq onlangs in het nieuws kwam als doelwit van fraude), en denk dat in dat opzichte Revolut niet perse slechter is of beter is dan andere banken.

Wat wel een pluspunt is (vind ik) is dat Revolut zich actief bezig houd met de NL markt en in de laatste jaren al een en ander heeft toegevoegd om ons beter te bedienen (denk aan iDeal, NL IBAN, Surepay voor Tikkie).

Ook is Revolut bezig met het aanbieden van creditcards in NL volgens hun Support, maar is er nog geen info bekend over wanneer dit geïntroduceerd gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:52
Wally2002 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:52:
Een van de voordelen van 'Legacy' banken is dat ze gratis banken zoals Revolut dwingen gratis te blijven. Zodra er geen concurrentie van legacy banken meer is, zullen de fintechs ook niet meer gratis zijn, en waarschijnlijk duurder, want zelfs nu is Revolut Premium al een stuk duurder dan 'gewone' banken.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 04:20
ZyMoTiC schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:21:
[...]

Vreemd, mijn NL revo is wel bij CEB geaccepteerd tijdens het aanmelden?
Werd vandaag gebeld door een medewerker van CEB. Gaf me een uitgebreide uitleg waarom het technisch niet mogelijk is om Revolut rekening te koppelen. Kwam er uiteindelijk op neer dat volgens hen Revolut niet aangesloten is bij Surepay. Ik was niet bekend met Surepay maar wel dat Tikkie sinds een tijdje nu wel werkt met Revolut. Gelijk gegoogled en inderdaad Tikkie werkt omdat Revolut nu wel aangesloten is bij Surepay. CEB medewerker ging opnieuw check doen. Zojuist te horen gekregen dat het nu wel kan. Slordig dat ze zonder zelf check te doen Revolut tegenrekening weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Vinny1 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:10:
[...]

Werd vandaag gebeld door een medewerker van CEB. Gaf me een uitgebreide uitleg waarom het technisch niet mogelijk is om Revolut rekening te koppelen. Kwam er uiteindelijk op neer dat volgens hen Revolut niet aangesloten is bij Surepay. Ik was niet bekend met Surepay maar wel dat Tikkie sinds een tijdje nu wel werkt met Revolut. Gelijk gegoogled en inderdaad Tikkie werkt omdat Revolut nu wel aangesloten is bij Surepay. CEB medewerker ging opnieuw check doen. Zojuist te horen gekregen dat het nu wel kan. Slordig dat ze zonder zelf check te doen Revolut tegenrekening weigeren.
Super! Dit ga ik meteen proberen bij Centraal Beheer. Maand geleden veel gedoe erover gehad en ook een klacht ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02

Cordon

Lievelings jankert

descon schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:21:
Is het al mogelijk om tikkies/betaalverzoeken te versturen/betalen vanuit Revolut? In het verleden was dit niet mogelijk.

Is namelijk nog iets wat me tegenhoud om over te stappen naar Revolut als dit niet mogelijk is.

Vanuit de app was het nog niet echt mogelijk...of ik heb het over het hoofd gezien.
Nee.

Je kunt wel Tikkie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Is het al mogelijk om tikkies/betaalverzoeken te versturen/betalen vanuit Revolut? In het verleden was dit niet mogelijk.

.
Tikkies versturen doe je vanuit de Tikkie app. Dat werkt bij alle banken zo.

Je kunt wel een revolut betaalverzoek sturen, maar die kunnen niet met ideal betaald worden.

[ Voor 13% gewijzigd door de Peer op 25-07-2024 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe

Is namelijk nog iets wat me tegenhoud om over te stappen naar Revolut als dit niet mogelijk is.

Vanuit de app was het nog niet echt mogelijk...of ik heb het over het hoofd gezien.
Ter aanvulling op de post van @de Peer. Je kunt je intussen al een aantal weken/maanden aanmelden bij Tikkie met een NL REVO IBAN. Het verdere proces ben ik onbekend mee. Maar klinkt nogal hard als "Tikkie werkt".

En Tikkies betalen met een Revolut rekening moet sowieso prima kunnen, immers is dat gewoon een iDeal betaling, en Revolut ondersteund iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 23:24
RobertMe schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:12:
[...]

Ter aanvulling op de post van @de Peer. Je kunt je intussen al een aantal weken/maanden aanmelden bij Tikkie met een NL REVO IBAN. Het verdere proces ben ik onbekend mee. Maar klinkt nogal hard als "Tikkie werkt".

En Tikkies betalen met een Revolut rekening moet sowieso prima kunnen, immers is dat gewoon een iDeal betaling, en Revolut ondersteund iDeal.
Hmm..vind het juist ideaal dat ik vanuit andere banken gewoon een betaal verzoek kan sturen vanaf de transactie in de bankieren app. Toch eens rustig gaan bekijken hoe dit bevalt met de externe tikkie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

descon schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:58:
[...]

Hmm..vind het juist ideaal dat ik vanuit andere banken gewoon een betaal verzoek kan sturen vanaf de transactie in de bankieren app. Toch eens rustig gaan bekijken hoe dit bevalt met de externe tikkie app.
Dit kan met revolut ook, alleen kan het betaalverzoek niet via ideal betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:26
Het lijkt erop alsof de meeste dagelijkse features tegenwoordig worden ondersteund door Revolut.

- automatisch incaso
- goede app
- en of rekening en kinderrekening
- tikkie
- ideal

Welke “dagelijkse” features missen nog?
Idin misschien?

En de standaard features voor 0€.
Wat houd iedereen tegen te migreren naar revolut?

[img]http://img140.imageshack.us/img140/9245/image34ap.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Space21 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 17:11:
Het lijkt erop alsof de meeste dagelijkse features tegenwoordig worden ondersteund door Revolut.

- automatisch incaso
- goede app
- tikkie
- ideal

Idin misschien?

iDIN inderdaad en de iDEAL-ondersteuning mag echt nog wel wat gefinetuned worden, zeker op desktop. Verder zijn er natuurlijk nog genoeg Nederlanders die simpelweg niet van een bank met een Litouwse banklicentie hun hoofdbank zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13:09

- automatisch incaso
- goede app
- tikkie
- ideal

Idin misschien?
Zie hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot

- automatisch incaso
- goede app
- tikkie
- ideal

Idin misschien?

Kinderrekening is in mijn ogen vrij slecht bij Revolut.

Had twee kinderrekeningen bij ING met eigen IBAN nummers, dus opa's oma's etc konden altijd wat erop storten als ze dat wilden.

Kinderrekening bij Revolut is gekoppeld aan hoofdrekening en heeft geen eigen IBAN. Dus als iemand iets erop wil storten is het altijd via jou (of partner, want je kan als ouders beide via je eigen rekening toegang krijgen) en dan moet je het doorstorten.
Daarnaast mogen ze max een bedrag ontvangen per jaar, en max een bedrag op de rekening hebben staan. Onze kids hadden die drempel al behaalt, en dus kon hun geld niet op de rekening komen te staan.

Oplossing was nu : 2 pockets gemaakt voor beide kinderen, en dan daar al het spaargeld dat we hebben voor hun op gezet, en die kinderrekeningen met bijbehorende pinpas, is nu alleen om wekelijks wat zakgeld op te zetten en dat kunnen ze dan "zelf" gebruiken "as they wish" (met een beetje sturing van de ouders :+ ).

Stuk omslachtiger dan voorheen dus, maar helaas is het vooralsnog niet anders op te lossen (naar mijn weten). En aangezien het een pocket is, is de rekening nu alleen bij mij zichtbaar en niet bij mijn partner. Dus tot op zekere hoogte heb ik nu toegang tot het geld en mijn partner niet, dat kan bij ruzie/scheiding etc wel een ding zijn.Officieel staat het geld nu op mijn rekening.

Voor de rest zeer tevreden over Revolut, ben nu enkele maanden overgestapt naar hun als hoofdbank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 23:24

- automatisch incaso
- goede app
- tikkie
- ideal

Idin misschien?

Ben nu aan het testen om Revolut als mijn hoofdrekening te gebruiken maar vind het irritant dat ik met mijn volledige naam overmaak ipv de initalen.

[ Voor 17% gewijzigd door descon op 27-07-2024 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-10 11:29
Hebben andere banken dit niet dan?
Wij hebben in Nederland Tikkie, iets wat in veel andere landen niet gebruikelijk is. Ik heb Familie in Ierland en daar wordt Revolut echt veel gebruikt zoals wij Tikkie gebruiken. Ideaal om dus snel en makkelijk geld over te maken zonder gebonden te zijn aan landsgrenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:24

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Datisraar schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:22:
[...]

Dan is N26 wellicht een alternatief. Voor 4,90€ per maand met abonnement Smart, 10 verschillende DE ibans.
Ben ik op zich met je eens, nadeel; geen ideal ondersteuning. Ook opties als Tikkie ondersteunen.
Bij Revolut heb je deze mogelijkheden wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Luchtbakker schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:06:
[...]

Ben ik op zich met je eens, nadeel; geen ideal ondersteuning. Ook opties als Tikkie ondersteunen.
Bij Revolut heb je deze mogelijkheden wel. :)
offtopic:
AFAIK ondersteund N26 wel iDeal. Mogelijk dat niet alle shops N26 in het lijstje opnemen, maar datzelfde probleem speelt waarschijnlijk ook weer met Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen inmiddels?
Mijn vragen zijn eigenlijk de volgende, kan iemand hier antwoord op geven?

Werkt ideal betalingen naar behoren?
Ik lees dat Tikkie eindelijk werkt, hoe zijn de ervaringen daarmee merk je belemmeringen, zowel met betalen als ontvangen?
Kan je betaalverzoeken zowel betalen als zelf aanmaken met revolut net zoals bij elke andere bank?

Ik las net dat betalingen van 1 cent niet werkt, maar kan je wel een verificatie van 1 cent uitvoeren voor een automatische incasso bij een abonnement bijvoorbeeld?

Edit

Het plan is om Knab op te zeggen en misschien over te stappen naar revolut.
Ik ben mij bewust van de beperkingen qua ibans of kan je wel meerdere gratis ibans/betaalrekeningen aan maken? Hoef er geen betaalpas bij te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door NicoHF op 18-10-2024 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-10 16:08
NicoHF schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:08:
Hoe zijn de ervaringen inmiddels?
Mijn vragen zijn eigenlijk de volgende, kan iemand hier antwoord op geven?

Werkt ideal betalingen naar behoren?
Ik lees dat Tikkie eindelijk werkt, hoe zijn de ervaringen daarmee merk je belemmeringen, zowel met betalen als ontvangen?
Kan je betaalverzoeken zowel betalen als zelf aanmaken met revolut net zoals bij elke andere bank?

Ik las net dat betalingen van 1 cent niet werkt, maar kan je wel een verificatie van 1 cent uitvoeren voor een automatische incasso bij een abonnement bijvoorbeeld?

Edit

Het plan is om Knab op te zeggen en misschien over te stappen naar revolut.
Ik ben mij bewust van de beperkingen qua ibans of kan je wel meerdere gratis ibans/betaalrekeningen aan maken? Hoef er geen betaalpas bij te hebben.
Ervaring met iDeal is echt goed hier.
Ik probeer mijn vrouw nu ook over te zetten naar Revolut. Dan houden we eerst nog een gezamenlijke ING rekening aan. De opmerkingen die zij tot nu toe heeft:

- geen fatsoenlijk adresboek;
- volledige naam zoals op paspoort wordt voluit weergegeven, voor mensen met meerdere namen soms niet fijn;
- randzaken die ze niet wil (crypto etc) kun je niet helemaal uitzetten/onzichtbaar maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Hej. Ik heb een Revolut account met daaronder een sub account voor beide kinderen. Ik ben om die reden geupgrade naar een betaalde versie, zodat mijn beide kinderen een eigen account (onder de mijne) + kaart konden krijgen.

Dit werkt op zich zalig. Ik beheer en zie alles (op deze leeftijd ideaal, namelijk 8 en 10). Zakgeld gaat er automatisch naartoe etc.

Nu merk ik soms wel dat het niet handig is dat zij er niet rechtstreeks geld op kunnen ontvangen. Het zou mooi zijn als zij via bv een tikkie direct op hun account wat kunnen ontvangen, of bijvoorbeeld een extratje van hun oma oid.

Klopt het dat dit op geen enkele manier mogelijk is? Of zie ik een instelling oid over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
GustavSan schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:59:
Hej. Ik heb een Revolut account met daaronder een sub account voor beide kinderen. Ik ben om die reden geupgrade naar een betaalde versie, zodat mijn beide kinderen een eigen account (onder de mijne) + kaart konden krijgen.

Dit werkt op zich zalig. Ik beheer en zie alles (op deze leeftijd ideaal, namelijk 8 en 10). Zakgeld gaat er automatisch naartoe etc.

Nu merk ik soms wel dat het niet handig is dat zij er niet rechtstreeks geld op kunnen ontvangen. Het zou mooi zijn als zij via bv een tikkie direct op hun account wat kunnen ontvangen, of bijvoorbeeld een extratje van hun oma oid.

Klopt het dat dit op geen enkele manier mogelijk is? Of zie ik een instelling oid over het hoofd?
Niet mogelijk helaas.
Twijfel hier door ook of ik ze niet gewoon een rekening bij de ABN wil geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-10 16:04
GustavSan schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:59:

Tegenwoordig kun je gewoon een Revolut rekening aan Tikkie toevoegen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iketot
J0kerNL schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:09:
[...]

Tegenwoordig kun je gewoon een Revolut rekening aan Tikkie toevoegen 8)
Maar de kinderrekeningen hebben geen eigen IBAN en dus kan je geen Tikkie er op ontvangen.

De Tikkie kan dus naar de ouder en de ouder weer doorstorten naar kinderrekening. Omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Nu online

de Peer

under peer review

xxaixx schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:21:
@iketot heeft de junior rekening geen eigen revtag? Want dan zou je op die manier gelijk geld op de junior rekening kunnen storten.
tsja ik zie het nog niet gebeuren dat de oma in kwestie dat gaat gebruiken. Vandaar de vraag of Tikkie niet gewoon mogelijk is, dat is wel ingeburgerd en voor iedereen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:57
iketot schreef op zondag 9 februari 2025 @ 15:48:
[...]

Maar de kinderrekeningen hebben geen eigen IBAN en dus kan je geen Tikkie er op ontvangen.

De Tikkie kan dus naar de ouder en de ouder weer doorstorten naar kinderrekening. Omslachtig.
Oh wat gek.
Zou dat juridisch niet mogen zonder (menselijke) validatie of zo? Heb wel zitten denken om de kinderen een rekening te geven bij Revolut, maar dit is wel nadelig.

Kunnen ze wel gewoon betalen in de winkel met een pasje of app en zo, of ook niet?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Olifant123 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:24:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik heb het aan Revolut voorgelegd en kreeg via de chat de reactie: "Revolut gebruikt een pooled accountstructuur voor sommige services, wat vergelijkbaar kan zijn met een omnibusaccount. Dit zou de reden kunnen zijn dat DeGiro bepaalde beperkingen heeft. Helaas is het accepteren van Revolut-accounts ter beoordeling van DeGiro."... Op de DNB website lees ik: "Als het gaat om het overboeken van bedragen van een spaar- of beleggingsrekening naar een betaalrekening of andersom, is daarom het verbod op IBAN-discriminatie niet van toepassing." (Hoewel het in dit citaat om IBAN-discriminatie gaat, interpreteer ik dit citaat als dat het dan ook slaat op NL IBANs, dat blijkbaar een broker/beleggingsrekening die vrijheid heeft om een IBAN te weigeren... Absurd...)
Heel bijzonder. Ik had eerst ook problemen om mijn beleggingsrekening van Centraal Beheer te koppelen aan Revolut, omdat ze geen IBAN-check konden doen. Sinds Revolut dat wel aanbiedt via Surepay, waardoor Tikkie nu ook werkt, is dat wel mogelijk.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:14

oscarwashere

"Very nice"

Revolut lijkt ook eindelijk een Tikkie-functie met iDeal toe te voegen!

YouTube: Introducting: Revolut Going Dutch - Split Your Bills with Friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Jeeezus wat slecht 😂😂😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iketot
Nu bij Revolut ook mogelijk om direct geld te laten storten op de <18 rekening.

Stuurt een betaallink (soort Tikkie, maar dan permanente link met open bedrag / omschrijving) en dan kan er via de link betaald worden. Geen eigen IBAN helaas.

Mooie toevoeging maar vooralsnog (voor zover ik kan zien) alleen nog maar met Creditcard/Debit card. Geen iDeal nog.

Hopelijk komt dat wel. Mijn ouders willen zo nu en dan wel wat overmaken naar hun kleinkinderen, maar hebben alleen zakelijke creditcard en (nog) geen debit card..

Dus voor hun is het nog steeds geen optie..

Maar het begin is er!

[ Voor 5% gewijzigd door iketot op 10-04-2025 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

iketot schreef op donderdag 10 april 2025 @ 21:05:
Nu bij Revolut ook mogelijk om direct geld te laten storten op de <18 rekening.

Stuurt een betaallink (soort Tikkie, maar dan permanente link met open bedrag / omschrijving) en dan kan er via de link betaald worden. Geen eigen IBAN helaas.

Mooie toevoeging maar vooralsnog (voor zover ik kan zien) alleen nog maar met Creditcard/Debit card. Geen iDeal nog.

Hopelijk komt dat wel. Mijn ouders willen zo nu en dan wel wat overmaken naar hun kleinkinderen, maar hebben alleen zakelijke creditcard en (nog) geen debit card..

Dus voor hun is het nog steeds geen optie..

Maar het begin is er!
Ik kreeg gisteren ook de mail, meteen even geprobeerd met de <18 rekening van mijn zoon. Dit product is nog niet helemaal doordacht vind ik. Met een normale NL bankrekening met alleen IBAN kun jen helemaal geen geld overmaken. Ook is het voor mijn niet mogelijk om geld vanaf mijn niet-Revolut rekening naar mijn zoon over te boeken; de betaallink opent direct in de Revolut app....

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:52

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

bllb schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:57:
[...]

Handig, maar hoe? Heb echt overal in de app gekeken, zie ik iets over het hoofd? Ik heb de laatste bèta-versie geïnstalleerd (Android).
Dacht na die opmerking "oh leuk zeker weer gelezen op de Revolut webpage, want in de App bestaat deze functie helaas niet" maar tot mijn verbazing is het inderdaad nu eindelijk actief.
Je vind de optie nu 'overal' op de kaart zelf (koppelen aan een pocket) of als je een pocket aanmaakt, kan je via de pocket een kaart kiezen. Je moet wel een extra kaart (virtueel) aanmaken. (op iOS)

Ideaal, want deze functie was de hoofdreden dat ik het jammer vond om weg te gaan bij bunq toen ik bij n26 zat.. Revolut is nu echt lekker bezig, bieden NL iban, deze pocket met kaart functie en met tikkie ondersteuning zijn ze nu eigenlijk langzaam mijn 'hoofdbank' geworden :Y)
dat 'multi iban' wat n26 en bunq dan bieden vond ik zelf maar irritant, mijn hersenen werken meer met 'pockets' en kaarten heb ik gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
CT schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:15:
[...]
Ideaal, want deze functie was de hoofdreden dat ik het jammer vond om weg te gaan bij bunq toen ik bij n26 zat.. Revolut is nu echt lekker bezig, bieden NL iban, deze pocket met kaart functie en met tikkie ondersteuning zijn ze nu eigenlijk langzaam mijn 'hoofdbank' geworden :Y)
dat 'multi iban' wat n26 en bunq dan bieden vond ik zelf maar irritant, mijn hersenen werken meer met 'pockets' en kaarten heb ik gemerkt
Mee eens, handigere implementatie dan een lijst aan verschillende ibans. Blijkbaar is het koppelen van je pas alleen beschikbaar voor Regular Pockets, niet voor Group Pockets. Hopelijk komt dat nog, want zou handig zijn voor o.a. de boodschappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xxaixx
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:12
Talkshowhost schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 18:03:
15 augustus (€ 5,99) en 18 augustus (€ 48,20 en € 77,12) overgeboekt van mijn zakelijke KNAB rekening naar mijn Revolut Ultra account omdat ik mijn privé creditcard gebruikt heb voor een paar zakelijke uitgaven. Het geld staat nog niet op mijn Revolut account. Vorige overboekingen duurden doordeweeks Max 24 uur. Overboekingen vanaf mijn ING betaalrekening gaan instant. Probleem herkenbaar bij meerdere mensen?
Knab en Revolut zijn (op dit moment) niet aangesloten bij dezelfde Instant payment provider. Hierdoor zijn de transacties altijd normale overboekingen. In het weekend worden er geen normale overboekingen verwerkt. Als ie het geld direct van Knab op Revolut wilt hebben dan kan je de overschrijving laten lopen via je Revolut.me pagina of via Tikkie.

• Talkshowhost
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
xxaixx schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 23:21:
[...]

Knab en Revolut zijn (op dit moment) niet aangesloten bij dezelfde Instant payment provider. Hierdoor zijn de transacties altijd normale overboekingen. In het weekend worden er geen normale overboekingen verwerkt. Als ie het geld direct van Knab op Revolut wilt hebben dan kan je de overschrijving laten lopen via je Revolut.me pagina of via Tikkie.
Dank voor de tip.

Wel bizar vandaag ook als test geld overgemaakt en het staat binnen twee uur op mijn rekening. De andere bedragen van 15 en 18 augustus zijn ook net twee uur geleden ontvangen.
Pagina: 1 2 3